Die kan ik nog wel voor je regelen in 't klein.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:54 schreef inZanity het volgende:
Weet nog goed dat ie toen een Palestina shirt aantrok na de training. Die foto daarvan helaas nergens meer te vinden op internet..
Aight! Thanks man!quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:03 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Die kan ik nog wel voor je regelen in 't klein.
Edit: Bij deze ...
[ afbeelding ]
Is goed gelukt he?quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:40 schreef Dekatria het volgende:
De OPje kan merken dat het winterstop is, godsjezus man
DE STOKSTAART IS BLAUW
quote:Guidetti trainde in winterstop uren in Keniaanse hitte
John Guidetti heeft gedurende zijn twee weken vakantie in Kenia in de winterstop absoluut niet stil gezeten. In een interview met het Zweedse FotbollDirect.se laat de spits van Feyenoord weten uren in de brandende zon in Kenia getraind te hebben om meer fysieke inhoud te krijgen. Hij hoopt daardoor in de tweede seizoenshelft een hoger niveau te kunnen behalen. Samen met zijn vader trainde hij uren in de hitte van 40 graden. 'Ik heb geïnvesteerd in ontwikkeling van mijn passing en heb gemiddeld twee tot drie trainingslopen gedaan.'
'Of ik niet bang was om me te zwaar te belasten? Helemaal niet, de warmte is goed voor mijn lichaam. We spelen nu nog een wedstrijden, dus ik kan me juist nu nog verder belasten. Ik moet fysiek beter worden. Ik merk nu het verschil al. Dit geeft me een goede basis voor de tweede seizoenshelft om mezelf verder te verbeteren.'
Alsof je van in de brandende zon trainen zoveel sterker wordt.quote:
Zegt hij dat dan ?quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alsof je van in de brandende zon trainen zoveel sterker wordt.
Kapiteintje baas -o-quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alsof je van in de brandende zon trainen zoveel sterker wordt.
Nee, maar er wordt nu zo'n heroïsch beeld geschetst van een zwetende Guidetti die als een hongerneger uren aan het hardlopen is voor een kommetje rijst en 2 handjes water. Terwijl het volgens mij alleen maar nadelig is.quote:
Ook nog Europese ervaring, uit onze eigen geweldige jeugdopleiding, alleen de pech gehad dat ie er onder de verkeerde trainer zat want anders had ie nu al bij een Europese grootmacht gezeten, snel een contract aanbieden en je zult zien dat ie onder Koeman, Feyenoord's glorietijden laat herleven.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Ferne Snoyl zit ook weer zonder club. Ik zou hem zeker terughalen als ik Van Geel was, wat een toppertje met een Feyenoord verleden is dat.
Kenia is het land bij uitstek waar de beste en snelste hardlopers vandaan komen, dus het zal wel meevallen met de nadelen als je ziet onder welke omstandigheden hij zich in het zweet werkt.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, maar er wordt nu zo'n heroïsch beeld geschetst van een zwetende Guidetti die als een hongerneger uren aan het hardlopen is voor een kommetje rijst en 2 handjes water. Terwijl het volgens mij alleen maar nadelig is.
Wat is dit nu weer voor dom argument?quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:26 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Kenia is het land bij uitstek waar de beste en snelste hardlopers vandaan komen, dus het zal wel meevallen met de nadelen als je ziet onder welke omstandigheden hij zich in het zweet werkt.
Wat loop jij achterlijk te lullen over kommetjes rijst dan.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor dom argument?
Die jongen traint zich in z'n eigen tijd in z'n vakantie notabene het leplazerus in de brandende zon daar waar 99 van de 100 voetballers op hun luie reet blijven zitten, zegt wel wat over z'n instellingquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, maar er wordt nu zo'n heroïsch beeld geschetst van een zwetende Guidetti die als een hongerneger uren aan het hardlopen is voor een kommetje rijst en 2 handjes water. Terwijl het volgens mij alleen maar nadelig is.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Ferne Snoyl zit ook weer zonder club. Ik zou hem zeker terughalen als ik Van Geel was, wat een toppertje met een Feyenoord verleden is dat.
Vind het geweldig dat hij voor zichzelf traint, maar dat 'uren in de brandende zon bij 40 graden' is gewoon dom en het wordt er voor m'n gevoel extra dik bovenop gelegd om het allemaal maar zo heroisch mogelijk over te doen komen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:34 schreef inZanity het volgende:
[..]
Die jongen traint zich in z'n eigen tijd in z'n vakantie notabene het leplazerus in de brandende zon daar waar 99 van de 100 voetballers op hun luie reet blijven zitten, zegt wel wat over z'n instelling
[..]
Speelt over een paar jaar gewoon in de Europese (sub)top. Wat zullen wij ons voor de kop slaan als we straks 20 miljoen mislopen..
Het geeft zijn gedrevenheid aan. En dat straalt hij altijd uit. Het is geen pose.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vind het geweldig dat hij voor zichzelf traint, maar dat 'uren in de brandende zon bij 40 graden' is gewoon dom en het wordt er voor m'n gevoel extra dik bovenop gelegd om het allemaal maar zo heroisch mogelijk over te doen komen.
Maargoed, ik zal wel weer overdrijven.
Dat jij doet alsof het slecht voor die jongen is om in een land als Kenia te trainen onder die omstandigheden, onzin natuurlijk.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor dom argument?
Het is ook geen big deal. Vind het alleen opmerkelijk dat er weer gelijk zo'n cult-sfeertje omheen moet hangen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Het geeft zijn gedrevenheid aan. En dat straalt hij altijd uit. Het is geen pose.
Daarnaast is het zo dat dit een vertaalde tekst is van een interview dat hij aan een Zweeds blad heeft gegeven. Je weet niet hoe het gegaan is.
Misschien heeft hij meteen die journalist in z'n oren geblèrd: "Weet je wat IK gedaan heb!!? Godverdomme UREN getraind in de bloedhitte! Dagelijks in mijn vakantie!!"
Het kan ook zijn dat die journalist zelf gevraagd heeft of hij zijn conditie bijhield op vakantie en dat hij daarop antwoordde. En dan vindt Guidetti het leuk/stoer om te zeggen dat het 40 graden was en die journalist vindt het leuk om dat op te schrijven. Big deal.
Je doet nu net of Kenianen het puur aan hun Keniaanse omgeving te danken hebben dat ze zo goed kunnen lopen. Op de langere termijn klopt het wel, maar het is natuurlijk niet zo dat Guidetti daar even 1,5 week in de zon gaat lopen en met het uithoudingsvermogen van een Gebrselassi terugkomt. Daarbij zijn negers over het algemeen beter gebouwd voor loopsporten door een andere bekkenstand, spieropbouw etc. Dat heeft echt niet alleen met die hitte van je te maken hoor.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:46 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dat jij doet alsof het slecht voor die jongen is om in een land als Kenia te trainen onder die omstandigheden, onzin natuurlijk.
Overigens is het trainen in de hitte goed voor je wanneer je veelvuldig moet sporten in koudere landen, nog een pluspunt dus, je wordt er sneller van dan wanneer je dezelfde training onder ideale omstandigheden zou uitvoeren (zo'n 13 graden is ideaal voor het lichaam).
Buiten dat levert het ook nog eens een verhoging in bloedplasma op, maakt je bloed dunner en vermeerderd het je rode bloedcellen waardoor je je spieren beter voorziet van zuurstof.
En dat alles door in de hitte te trainen, vandaar de link met de Afrikaanse atleten dus die prima voor de dag komen.
De link met die atleten legde ik natuurlijk omdat die jongens amper tot geen geld hebben en dus onder mindere omstandigheden trainen als onze huurling, als die jongens zonder perfecte omstandigheden al dusdanig presteren dat ze de beste ter wereld zijn, veel Europese sporters al graag naar Afrika gaan voor trainingsstages en die jongens zelf ook daar blijven trainen terwijl ze veelal moeten lopen in Europa, kan het vast geen kwaad als hij enkele uren per dag traint in een land als Kenia.
Komt toch gewoon omdat dat zand zo heet wordt onder je blote potenquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je doet nu net of Kenianen het puur aan hun Keniaanse omgeving te danken hebben dat ze zo goed kunnen lopen. Op de langere termijn klopt het wel, maar het is natuurlijk niet zo dat Guidetti daar even 1,5 week in de zon gaat lopen en met het uithoudingsvermogen van een Gebrselassi terugkomt. Daarbij zijn negers over het algemeen beter gebouwd voor loopsporten door een andere bekkenstand, spieropbouw etc. Dat heeft echt niet alleen met die hitte van je te maken hoor.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Komt toch gewoon omdat dat zand zo heet wordt onder je blote poten
Voeten worden witheet iig.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Maakt planking wel nog lastiger. Ik ben benieuwd of hij daar een oplossing voor heeft kunnen vinden.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel makkelijk te traceren voor roofvogels zo zonder schutkleur en opvallende cape. Het is dat Vitesse hun mascotte laatst is overleden.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:57 schreef kapiteintje het volgende:
Een dier dat overigens wél goed bestand is tegen de Afrikaanse hitte:
[ afbeelding ]
Zo'n roofvogel zal 't niet na kunnen vertellen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel makkelijk te traceren voor roofvogels zo zonder schutkleur en opvallende cape. Het is dat Vitesse hun mascotte laatst is overleden.
Vind het wel een goede TT eigenlijk, niks mis mee. Waarom zou je op minder hopen met de huidige stand van zaken. Of het werkelijk gaat lukken is een tweede.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Optimistisch?'Waar we gaan voor de CL'
Feyenoord gaat alles winnen tweede helft.
Mwoah ik vind zowel AZ als Twente verre van overtuigend dit jaar dus zo gek is het niet eens. Alleen PSV lijkt me een maatje te groot. Al zou ik persoonlijk al tevreden zijn als we uberhaupt Europees voetbal halen.quote:
Niks mis mee. Wij zeggen ook: 'We gaan voor het kampioenschap'.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vind het wel een goede TT eigenlijk, niks mis mee. Waarom zou je op minder hopen met de huidige stand van zaken. Of het werkelijk gaat lukken is een tweede.
Ik ben Feyenoorder zolang mijn handhavings stage in Rotterdam loopt. Dus spreek voor jezelfquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Niks mis mee. Wij zeggen ook: 'We gaan voor het kampioenschap'.
Ohja, had je al gezegd; was ik vergeten sorry.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben Feyenoorder zolang mijn handhavings stage in Rotterdam loopt. Dus spreek voor jezelf
Jullie zijn dan ook een bende arrogante kwallen bij mekaar.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Niks mis mee. Wij zeggen ook: 'We gaan voor het kampioenschap'.
Daar is ook niks mis mee.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jullie zijn dan ook een bende arrogante kwallen bij mekaar.
Ok. Succes met het halen van de vCL. Ik denk wel dat het gaat lukken.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zolang je het voor het Ajax-topic bewaart niet nee. Hier hebben we er geen boodschap aan.
Madame paon..quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wie? Zit je weer aan die pietermannen van je Dr. Mikey?
quote:Gebeurtenissen rond benefietduel leidt tot kamervragen
11 januari 2012
De gebeurtenissen en mediaberichtgeving rond het benefietduel IJsselmeervogels - Feyenoord heeft inmiddels zelfs tot kamervragen geleid. Feyenoord had begin deze week laten weten zich enorm gestoord te hebben aan de berichtgeving.
Feyenoord Netwerk
Vragen van de leden Van Dekken, Recourt en Marcouch (allen PvdA) aan de ministers van Volksgezondheid, Welzijn en Sport en van Veiligheid en Justitie over “doorgesnoven” en “ladderzatte” hooligans die de benefietwedstrijd tussen IJsselmeervogels en Feyenoord van afgelopen zaterdag hebben verstoord (ingezonden 11 januari 2012)
Feyenoord Netwerk
1 Heeft u kennisgenomen van het artikel: “Voetbaltuig verstoort wedstrijd voor zieken”?
2 Is het waar dat “doorgesnoven” en “ladderzatte” hooligans de benefietwedstrijd ten behoeve van kinderen met ernstige ziektes tussen IJsselmeervogels en Feyenoord van afgelopen zaterdag hebben verstoord? Hoe beoordeelt u deze gebeurtenis mede in het kader van het actieplan 'Voetbal en Veiligheid en eerdere wantoestanden rond (amateur)wedstrijden?
3 Kunt u uitleggen hoe het mogelijk is dat hooligans met een stadionverbod aanwezig zijn bij een benefietwedstrijd terwijl al eerder bekend was dat deze hooligans van plan waren rellen te schoppen tijdens dit evenement?
4 Waarom ontkende de politie in eerste instantie dat de inzet van de ME voor, tijdens en na de benefietwedstrijd te maken had met de toeloop van het grote aantal aanwezige supporters, en niet met de aanwezigheid van een grote groep hooligans in het centrum van Spakenburg en op het terrein van voetbalvereniging IJsselmeervogels?
5 Waarom werd niet ingegrepen door de ME op deze hooligans toen het sportpark van IJsselmeervogels werd bestormd zonder betaling en fouillering en de kantine van voetbalvereniging IJsselmeervogels werd vernield?
6 Deelt u de mening dat hooligans met een stadionverbod niet alleen bij reguliere wedstrijden, maar ook bij benefietwedstrijden en andere vriendschappelijke wedstrijden geweerd moeten worden? Zo nee, waarom niet?
7 Biedt de Voetbalwet voldoende mogelijkheden om hooligans met een stadionverbod bij (vriendschappelijke) wedstrijden weg te houden? Zo ja, waarom waren zij dat toch aanwezig bij deze wedstrijd? Zo nee, waarom niet?
8 Bent u bereid de Voetbalwet dusdanig aan te passen dat relschoppers met een stadionverbod voortaan ook geweerd worden bij andere (amateur)voetbalwedstrijden? Zo nee, waarom niet?
9 Bent u bereid actie te ondernemen om de gedupeerde organisator (Thomas van de Groep memorial) materieel te compenseren voor het door hooligans aangedane leed? Zo ja, bent u van plan deze compensatie te verhalen
Feyenoord Netwerk
In de Gooi- en Eemlander reageerde IJsselmeervogels-voorzitter Peter van Diermen verontwaardigd omdat de PvdA heeft gehandeld op basis van 'overdreven verhalen in de media'. Hij zegt: ,,Niemand uit de Tweede Kamer heeft contact met onze club opgenomen om te vragen wat er nou eigenlijk is gebeurd. Men is blind achter de opgezwollen verhalen uit De Telegraaf aangegaan. Ik geloof dat Kamervragen 4000 euro per stuk kosten. Die negen keer 4000 euro hadden ze beter kunnen doneren aan de Kanjerketting.''
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |