De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
¤0,79quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:56 schreef coban het volgende:
Hey dimens maak eens even een gratis whatsapp versie enzo.
Safari.quote:En doe maar gelijk een fokforum app
De huidige werkt prima.quote:En als je dan toch bezig bent een nieuwe facebook app
gewoon die move doen alleen fok liet mij niet afmaken die boelers tfoequote:
Je lijkt SwJ wel.quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
¤0,79
[..]
Safari.
[..]
De huidige werkt prima.
onwaarquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:58 schreef Oceanview het volgende:
In zurigheid dan want SwJ is nog steeds baas
Ik wil toch dat hij het maakt aangezien het zo klaar isquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
¤0,79
[..]
Safari.
[..]
De huidige werkt prima.
JA! GODVERTYFUS! Ik wil niet met hem worden vergeleken.quote:
Ik werd net ook al vergeleken met SwJ jammer dit.quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
JA! GODVERTYFUS! Ik wil niet met hem worden vergeleken.![]()
![]()
quote:
Fixedquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:58 schreef Oceanview het volgende:
In zurigheid dan want ik vind SwJ is nog steeds baas
Sarcasme jongen. Sarcasme.quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:59 schreef Dimens het volgende:
Een telefoon van paar ¤100,- kopen en dan te beroerd zijn om ¤0,79 te betalen.
Het is gewoon feit mja mensen niet altijd eens met feiten weetjequote:
Jij voelt.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:00 schreef coban het volgende:
Ik zag swj ooit in mijn droom. Die droom zal ik never meer vergeten.
APPLE.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:01 schreef Rezania het volgende:
Waar slaat het eigenlijk op dat ik geen apps groter dan 20MB via 3G mag downloaden.?
Dat is socios.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:01 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Pertinent onwaar, onherroepelijk verworpen.
Eigenlijk moet je dan óf iOS emo giffen, óf Google adoreren. Dit is namelijk een verkeerde vergelijking.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:01 schreef Oceanview het volgende:
[..]
APPLE.____________________________________!
ANDROID
iOS dan mja is van appel en exclusief op aifoon dusjaquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je dan óf iOS emo giffen, óf Google adoreren. Dit is namelijk een verkeerde vergelijking.
Ja, kusje op je sterretje.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:05 schreef Oceanview het volgende:
[..]
iOS dan mja is van appel en exclusief op aifoon dusja
Boterham, hou je mond eens.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:06 schreef Oceanview het volgende:
[..]
viespeuk wag mar alskju sie flikekr boeler besum tfoeee
Herkenbaar, hard slaan werkt dan het beste.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:22 schreef Intronic het volgende:
Sommige mensen hebben echt helemaal niets zitten, daar boven.
Waar boven?quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:22 schreef Intronic het volgende:
Sommige mensen hebben echt helemaal niets zitten, daar boven.
Ik heb hersens hoorquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:23 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ah kijk we hebben er al eentje.
Proxyquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:24 schreef Dientje12 het volgende:
Oh god ze gaan nu pas piratebay blokkeren
1 plaatje over atomen man.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:37 schreef TWP het volgende:
Oh, is dit het 'Rezania-post-grappige-betaplaatjes-kwartiertje'?
Primaquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:36 schreef TWP het volgende:
[..]
Hoi![]()
Hoe gaat het met de dag van vandaag?
Ja, goed te doen. Eerste collegedag gehad vandaag, was best leuk.quote:
Ik en wiskunde ook niet.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:39 schreef TWP het volgende:
Wiskunde en ik hebben gewoon nooit een goed huwelijk gehad.
Ik geloof er niks van.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:42 schreef TWP het volgende:
Man man man, goed verhaal: ik was vandaag op station Sassenheim. FUCKING GEWELDIGE STAD. Geluk als je daar woont zeg.
Ik zat in de stoptrein naar Amsterdam Zuid. Dus heb het alleen vanuit de trein gezien. Maar ik kom er wel bijna elke dag op weg naar college.quote:
Je hebt dus helemaal niks van Sassem gezien.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:45 schreef TWP het volgende:
[..]
Ik zat in de stoptrein naar Amsterdam Zuid. Dus heb het alleen vanuit de trein gezien. Maar ik kom er wel bijna elke dag op weg naar college.
Klopt.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je hebt dus helemaal niks van Sassem gezien.Alleen een weiland, wat trouwens van Warmond is, en een industrieterrein.
Bronquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:18 schreef Verbodsbord het volgende:
Hahaha mini-Marokkaan aangehouden in de metro omdat ie geen kaartje had en stoer deed
quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:11 schreef Roburtt het volgende:
Wie heeft er ervaring met een vpn server te laten draaien op poort 443?
ik wil wel kusjes posten in je fobo?quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:19 schreef Dientje12 het volgende:
Hey coban is er
Even op me fobo kijken of ze heeft ge............
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik wil wel kusjes posten in je fobo?
Iemand die in alle opzichten beter is dan jij ooit zult zijn.quote:
denken beter te kunnen zuigen dan zweefteefquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:21 schreef Beach het volgende:
[..]
Iemand die in alle opzichten beter is dan jij ooit zult zijn.
aa wtf zeg jij, jij bent vet skeer. Kijk hoe rijk ik nu al benquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:21 schreef Beach het volgende:
[..]
Iemand die in alle opzichten beter is dan jij ooit zult zijn.
En nu in normaal Nederlands gaarne.quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:23 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
aa wtf zeg jij, jij bent vet skeer. Kijk hoe rijk ik nu al ben
Ah oké, ik wil op school een vpn laten draaien op een virtuele linux machine op poort 443 waardoor ik de firewall op school ''omzuil'' en torrents kan downloaden en online gamen etcquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:21 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
porttunneling, vpn's, virtuele cpu's, virtuele disk kabinetten, sans. ik weet er niets van.
porttunneling. look it up.quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:24 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ah oké, ik wil op school een vpn laten draaien op een virtuele linux machine op poort 443 waardoor ik de firewall op school ''omzuil'' en torrents kan downloaden en online gamen etc
waarheen springen?quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:25 schreef Beach het volgende:
snel springen, wie weet haal je hem nog
hihihi. ik moest lachen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:25 schreef Beach het volgende:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:25 schreef Beach het volgende:
Alles is weer goed gelijkquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:27 schreef coban het volgende:
Ik heb in dientjes fobo gepost
En in fktsts
Ik hoop datik duidelijk was meneer fkt
ik zal eens kijken mevrouw fktquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:27 schreef coban het volgende:
Ik heb in dientjes fobo gepost
En in fktsts
Ik hoop datik duidelijk was meneer fkt
quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:29 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik zal eens kijken mevrouw fkt
Zal ik doen, alvast bedanktquote:
alle reacties in 1 fobo hebben wel.quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:32 schreef coban het volgende:
Nuecken aan alle meisjes en 1 jongen op fok vragen is geen kunst
Er is helemaal geen muziek.quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:33 schreef Ezechielk het volgende:
SHUT UP AND ENJOY THE MUSIC!
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮
Hier wel.quote:
Hey, jij mag dat soort vieze woorden helemaal niet zeggenquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:32 schreef coban het volgende:
Nuecken aan alle meisjes en 1 jongen op fok vragen is geen kunst
Hoezo dat?quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:39 schreef Zweetteef het volgende:
Trein gemist door buschauffeur de waus
Het deed ook een beetje pijn van binnenquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:40 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Hey, jij mag dat soort vieze woorden helemaal niet zeggen
dat kan ook natuurlijk.quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:42 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
hij reed te langzaam en hij was al vertraagd de boterham
Dat krijg je ervan, en nu je excuses aanbieden.quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:42 schreef coban het volgende:
[..]
Het deed ook een beetje pijn van binnen
Jij kunt gewoon niet plannen dus.quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:42 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
hij reed te langzaam en hij was al vertraagd de boterham
dan moet je je horloge opladenquote:
wel ik was net klaar van sgool en mooi optijd voor bus, was die bezem te laat kan ik toch niks aan doenquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:44 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Jij kunt gewoon niet plannen dus.
Opladen dmv polsbewegingen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:44 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
dan moet je je horloge opladen
Aan fkt?quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:43 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan, en nu je excuses aanbieden.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:45 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
haten op zweetteef
zweetteef
Ze mag hier niet posten.quote:
Was jij niet eerst taalnazi?quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:45 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
wel ik was net klaar van sgool en mooi optijd voor bus, was die bezem te laat kan ik toch niks aan doen
wellusquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[..]
Ze mag hier niet posten.
Ik vind van niet.quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:46 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
hee forumvriendin![]()
Nieuw jaar nieuwe kansen
Sorry dientjequote:Op woensdag 11 januari 2012 17:46 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee, aan de baas natuurlijk (ik)
Lang leve abo en alle bijbehorende voordelenquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:46 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
hee forumvriendin![]()
Nieuw jaar nieuwe kansen
quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:46 schreef coban het volgende:
Zweetteef is een van mijn beste fokvriendinnetjes
Doe eens negeren schatjequote:Op woensdag 11 januari 2012 17:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee, ze verziekt hier de boel.
zo gedraag je je niet in bijzijn van zweetteefquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee, ze verziekt hier de boel.
Ik had meer gehoopt op: Hierbij bied ik mijn excuses aan baas..quote:
Neem een abo.quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Kan niet. Ik kan niet magisch om haar posts heen lezen. Ze zijn er, dus ik kan er niet omheen
QFTquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:48 schreef coban het volgende:
Haten op zweetteef__________!!!!!!!_!_!!
Jawel, je kan het. Ik heb vertrouwen in je!!quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Kan niet. Ik kan niet magisch om haar posts heen lezen. Ze zijn er, dus ik kan er niet omheen
Heyheyhey ik had al heel veel moeite met sorey zeggen want dat doen cobans niet zomaar hequote:Op woensdag 11 januari 2012 17:48 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik had meer gehoopt op: Hierbij bied ik mijn excuses aan baas..
Maar maakt niet uit vind het wel schattig als je faalt
vertrouwen kan geschonden wordenquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawel, je kan het. Ik heb vertrouwen in je!!
idd!quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:48 schreef coban het volgende:
Haten op zweetteef__________!!!!!!!_!_!!
nee cobans slaan gewoonquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:49 schreef coban het volgende:
[..]
Heyheyhey ik had al heel veel moeite met sorey zeggen want dat doen cobans niet zomaar he
quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawel, je kan het. Ik heb vertrouwen in je!!
Jij mag niets online kopen?quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als mijn vader ziet dat ik dat online heb gekocht krijg ik huisarrest.
Das waar, je bent onbeschoft..quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:49 schreef coban het volgende:
[..]
Heyheyhey ik had al heel veel moeite met sorey zeggen want dat doen cobans niet zomaar he
nee.quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:50 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
idd!
Nieuw jaar nieuwe kansen toch!?
Jij snapt hetquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:50 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
idd!
Nieuw jaar nieuwe kansen toch!?
Leuk als je eerste bankafschrift van FOK! isquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als mijn vader ziet dat ik dat online heb gekocht krijg ik huisarrest.
Ja toch. Geweld is geweldig. Daarom heet het geweldig snap je? Hih ha ho hehoquote:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:51 schreef coban het volgende:
[..]
Ja toch. Geweld is geweldig. Daarom heet het geweldig snap je? Hih ha ho heho
quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ten eerste schrijf je mei en ten tweede is het januari.
Als zelfs wij normaal tegen elkaar kunnen doen enz dan kan jij ook die posts wel negeren!!quote:
Geniale droogklootquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ten eerste schrijf je mei en ten tweede is het januari.
ja want wij negeren elkaar ookquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als zelfs wij normaal tegen elkaar kunnen doen enz dan kan jij ook die posts wel negeren!!
geweldig is geweldig maar geweld niet.quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:53 schreef coban het volgende:
Even serieuswaarom heet geweld als geweldig niet geweldig is. Omg zo filosofischhhh
Wij zijn geleidelijk normaal tegen elkaar gaan doen. Ik zou dat mens niet eens een kans willen gevenquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als zelfs wij normaal tegen elkaar kunnen doen enz dan kan jij ook die posts wel negeren!!
Oke, veel beterschapquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Nu ga ik weer verder met ziek, zwak en misselijk zijn
mensen die met een negatieve toon over Zweetteef pratenquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wij zijn geleidelijk normaal tegen elkaar gaan doen. Ik zou dat mens niet eens een kans willen geven
Maar ik vind geweld ook geweldig.quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
geweldig is geweldig maar geweld niet.
Onder wat voor steen wonen jullie?quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee__-____--_ En dit soort 'onzin' al helemaal niet
oke toedelsquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:55 schreef Huppelmuts het volgende:
omg haat piquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wij zijn geleidelijk normaal tegen elkaar gaan doen. Ik zou dat mens niet eens een kans willen geven
beterschapquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:55 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:53 schreef coban het volgende:
Even serieuswaarom heet geweld als geweldig niet geweldig is. Omg zo filosofischhhh
quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:55 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
mensen die met een negatieve toon over Zweetteef praten
Grunn!!quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Onder wat voor steen wonen jullie?
De geweldigen vinden het geweld ook geweldig, maar de gewilligen geweldigen vinden geweld weer niet geweldig.quote:
Rij 6, steen 9quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Onder wat voor steen wonen jullie?
lobiiquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:58 schreef Furdinand het volgende:
[..]
jij bent mijn allerbeste fok vriend van deze week en maand
Met jou kan ik filosoferen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
De geweldigen vinden het geweld ook geweldig, maar de gewilligen geweldigen vinden geweld weer niet geweldig.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:59 schreef Dalando het volgende:
He Zweetteef, ik las net dat je bat. leeg was. Misschien moet je proberen om de elektriciteitskabels aan te raken. Misschien laad ie dan wel weer op
doodverwensing tegen zweetteefquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:59 schreef Dalando het volgende:
He Zweetteef, ik las net dat je bat. leeg was. Misschien moet je proberen om de elektriciteitskabels aan te raken. Misschien laad ie dan wel weer op
quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:59 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
doodverwensing tegen zweetteef
quote:
Huh. Ga je dannie dood? :s :s :s :s :s xd :squote:Op woensdag 11 januari 2012 17:59 schreef Dalando het volgende:
NEEE COBAN NIET DOENN!!quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:00 schreef coban het volgende:
[..]
Huh. Ga je dannie dood? :s :s :s :s :s xd :s
Dat dagt ik :s efen probere hoowwrrr Xd
Doe maar.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:00 schreef coban het volgende:
[..]
Huh. Ga je dannie dood? :s :s :s :s :s xd :s
Dat dagt ik :s efen probere hoowwrrr Xd
wat wil je doen danquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:01 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Doodverwensing jegens Coban is een misdrijf
Een kleihut kostte teveel?quote:
Geen doodsverwensing, ik geef d'r gewoon een tip die misschien helpt. Samen maken we de samenleving beterquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:59 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
doodverwensing tegen zweetteef
natuurlijke selectiequote:Op woensdag 11 januari 2012 18:02 schreef Dalando het volgende:
[..]
Geen doodsverwensing, ik geef d'r gewoon een tip die misschien helpt. Samen maken we de samenleving beter
Jij als eerstquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:01 schreef pimmetje2010 het volgende:
Coban mag ik op je begravenis komen?
Kom in de beschaving wonen dan. Heb je internet zonder negers, asfaltwegen en online bestellen met ideal.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
WAAROM ZEG JE DIT![]()
![]()
MIJN VADER KAN ER NIKS AAN DOEN JA!!!!
Dat is helemaal niet om te lachen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)Facebookruzie__.html
![]()
![]()
Ja over paar jaar. Tenzij iemand mij adopteert.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Kom in de beschaving wonen dan. Heb je internet zonder negers, asfaltwegen en online bestellen met ideal.
Nee maar ik vind het achterlijk, en dat maakt het zo grappig.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet om te lachen.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee maar ik vind het achterlijk, en dat maakt het zo grappig.
Amerika is sowieso belachelijk.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee maar ik vind het achterlijk, en dat maakt het zo grappig.
je mag wel in mijn kelder komen wonenquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja over paar jaar. Tenzij iemand mij adopteert.
Hoeveel kost het om jou te adopteren?quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja over paar jaar. Tenzij iemand mij adopteert.
watquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Amerika is sowieso belachelijk.
Pizza een groenten.
Ik ben hier geboren gekkie. Tevens ben je m'n vader dus beter ga ik gewoon bij jou wonen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hoeveel kost het om jou te adopteren?
En heb je wel een verblijfsvergunning? Of nog beter, een paspoort?
Die kan ik niet betalen. Ik moet meer iets uit rij 18 hebben.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Goede keuze. Er is nog een steen vrij in rij 7.
Weetje het zeker? gevaarlijke buurt hoor. Kies dan rij 12a.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Die kan ik niet betalen. Ik moet meer iets uit rij 18 hebben.
Net iets boven mijn budget maar wel meer ruimte. Ik ga er eens over na denken.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Weetje het zeker? gevaarlijke buurt hoor. Kies dan rij 12a.
HUHquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:07 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
COBAN
als je je hoofd afhakt
MAG IK HET DAN HEBBEN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |