Bronquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:18 schreef Verbodsbord het volgende:
Hahaha mini-Marokkaan aangehouden in de metro omdat ie geen kaartje had en stoer deed
quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:11 schreef Roburtt het volgende:
Wie heeft er ervaring met een vpn server te laten draaien op poort 443?
ik wil wel kusjes posten in je fobo?quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:19 schreef Dientje12 het volgende:
Hey coban is er
Even op me fobo kijken of ze heeft ge............
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik wil wel kusjes posten in je fobo?
Iemand die in alle opzichten beter is dan jij ooit zult zijn.quote:
denken beter te kunnen zuigen dan zweefteefquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:21 schreef Beach het volgende:
[..]
Iemand die in alle opzichten beter is dan jij ooit zult zijn.
aa wtf zeg jij, jij bent vet skeer. Kijk hoe rijk ik nu al benquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:21 schreef Beach het volgende:
[..]
Iemand die in alle opzichten beter is dan jij ooit zult zijn.
En nu in normaal Nederlands gaarne.quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:23 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
aa wtf zeg jij, jij bent vet skeer. Kijk hoe rijk ik nu al ben
Ah oké, ik wil op school een vpn laten draaien op een virtuele linux machine op poort 443 waardoor ik de firewall op school ''omzuil'' en torrents kan downloaden en online gamen etcquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:21 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
porttunneling, vpn's, virtuele cpu's, virtuele disk kabinetten, sans. ik weet er niets van.
porttunneling. look it up.quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:24 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ah oké, ik wil op school een vpn laten draaien op een virtuele linux machine op poort 443 waardoor ik de firewall op school ''omzuil'' en torrents kan downloaden en online gamen etc
waarheen springen?quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:25 schreef Beach het volgende:
snel springen, wie weet haal je hem nog
hihihi. ik moest lachen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:25 schreef Beach het volgende:
snel springen, wie weet haal je hem nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |