Jij als eerstquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:01 schreef pimmetje2010 het volgende:
Coban mag ik op je begravenis komen?
Kom in de beschaving wonen dan. Heb je internet zonder negers, asfaltwegen en online bestellen met ideal.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
WAAROM ZEG JE DIT![]()
![]()
MIJN VADER KAN ER NIKS AAN DOEN JA!!!!
Dat is helemaal niet om te lachen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)Facebookruzie__.html
![]()
![]()
Ja over paar jaar. Tenzij iemand mij adopteert.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Kom in de beschaving wonen dan. Heb je internet zonder negers, asfaltwegen en online bestellen met ideal.
Nee maar ik vind het achterlijk, en dat maakt het zo grappig.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet om te lachen.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee maar ik vind het achterlijk, en dat maakt het zo grappig.
Amerika is sowieso belachelijk.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee maar ik vind het achterlijk, en dat maakt het zo grappig.
je mag wel in mijn kelder komen wonenquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja over paar jaar. Tenzij iemand mij adopteert.
Hoeveel kost het om jou te adopteren?quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja over paar jaar. Tenzij iemand mij adopteert.
watquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Amerika is sowieso belachelijk.
Pizza een groenten.
Ik ben hier geboren gekkie. Tevens ben je m'n vader dus beter ga ik gewoon bij jou wonen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hoeveel kost het om jou te adopteren?
En heb je wel een verblijfsvergunning? Of nog beter, een paspoort?
Die kan ik niet betalen. Ik moet meer iets uit rij 18 hebben.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Goede keuze. Er is nog een steen vrij in rij 7.
Weetje het zeker? gevaarlijke buurt hoor. Kies dan rij 12a.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Die kan ik niet betalen. Ik moet meer iets uit rij 18 hebben.
Net iets boven mijn budget maar wel meer ruimte. Ik ga er eens over na denken.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Weetje het zeker? gevaarlijke buurt hoor. Kies dan rij 12a.
HUHquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:07 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
COBAN
als je je hoofd afhakt
MAG IK HET DAN HEBBEN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |