lobiiquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:58 schreef Furdinand het volgende:
[..]
jij bent mijn allerbeste fok vriend van deze week en maand
Met jou kan ik filosoferen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
De geweldigen vinden het geweld ook geweldig, maar de gewilligen geweldigen vinden geweld weer niet geweldig.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:59 schreef Dalando het volgende:
He Zweetteef, ik las net dat je bat. leeg was. Misschien moet je proberen om de elektriciteitskabels aan te raken. Misschien laad ie dan wel weer op
doodverwensing tegen zweetteefquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:59 schreef Dalando het volgende:
He Zweetteef, ik las net dat je bat. leeg was. Misschien moet je proberen om de elektriciteitskabels aan te raken. Misschien laad ie dan wel weer op
quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:59 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
doodverwensing tegen zweetteef
quote:
Huh. Ga je dannie dood? :s :s :s :s :s xd :squote:Op woensdag 11 januari 2012 17:59 schreef Dalando het volgende:
NEEE COBAN NIET DOENN!!quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:00 schreef coban het volgende:
[..]
Huh. Ga je dannie dood? :s :s :s :s :s xd :s
Dat dagt ik :s efen probere hoowwrrr Xd
Doe maar.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:00 schreef coban het volgende:
[..]
Huh. Ga je dannie dood? :s :s :s :s :s xd :s
Dat dagt ik :s efen probere hoowwrrr Xd
wat wil je doen danquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:01 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Doodverwensing jegens Coban is een misdrijf
Een kleihut kostte teveel?quote:
Geen doodsverwensing, ik geef d'r gewoon een tip die misschien helpt. Samen maken we de samenleving beterquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:59 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
doodverwensing tegen zweetteef
natuurlijke selectiequote:Op woensdag 11 januari 2012 18:02 schreef Dalando het volgende:
[..]
Geen doodsverwensing, ik geef d'r gewoon een tip die misschien helpt. Samen maken we de samenleving beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |