nee.quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:50 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
idd!
Nieuw jaar nieuwe kansen toch!?
Jij snapt hetquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:50 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
idd!
Nieuw jaar nieuwe kansen toch!?
Leuk als je eerste bankafschrift van FOK! isquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als mijn vader ziet dat ik dat online heb gekocht krijg ik huisarrest.
Ja toch. Geweld is geweldig. Daarom heet het geweldig snap je? Hih ha ho hehoquote:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:51 schreef coban het volgende:
[..]
Ja toch. Geweld is geweldig. Daarom heet het geweldig snap je? Hih ha ho heho
quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ten eerste schrijf je mei en ten tweede is het januari.
Als zelfs wij normaal tegen elkaar kunnen doen enz dan kan jij ook die posts wel negeren!!quote:
Geniale droogklootquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ten eerste schrijf je mei en ten tweede is het januari.
ja want wij negeren elkaar ookquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als zelfs wij normaal tegen elkaar kunnen doen enz dan kan jij ook die posts wel negeren!!
geweldig is geweldig maar geweld niet.quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:53 schreef coban het volgende:
Even serieuswaarom heet geweld als geweldig niet geweldig is. Omg zo filosofischhhh
Wij zijn geleidelijk normaal tegen elkaar gaan doen. Ik zou dat mens niet eens een kans willen gevenquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als zelfs wij normaal tegen elkaar kunnen doen enz dan kan jij ook die posts wel negeren!!
Oke, veel beterschapquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Nu ga ik weer verder met ziek, zwak en misselijk zijn
mensen die met een negatieve toon over Zweetteef pratenquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wij zijn geleidelijk normaal tegen elkaar gaan doen. Ik zou dat mens niet eens een kans willen geven
Maar ik vind geweld ook geweldig.quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
geweldig is geweldig maar geweld niet.
Onder wat voor steen wonen jullie?quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee__-____--_ En dit soort 'onzin' al helemaal niet
oke toedelsquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:55 schreef Huppelmuts het volgende:
omg haat piquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wij zijn geleidelijk normaal tegen elkaar gaan doen. Ik zou dat mens niet eens een kans willen geven
beterschapquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:55 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:53 schreef coban het volgende:
Even serieuswaarom heet geweld als geweldig niet geweldig is. Omg zo filosofischhhh
quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:55 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
mensen die met een negatieve toon over Zweetteef praten
Grunn!!quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Onder wat voor steen wonen jullie?
De geweldigen vinden het geweld ook geweldig, maar de gewilligen geweldigen vinden geweld weer niet geweldig.quote:
Rij 6, steen 9quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Onder wat voor steen wonen jullie?
lobiiquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:58 schreef Furdinand het volgende:
[..]
jij bent mijn allerbeste fok vriend van deze week en maand
Met jou kan ik filosoferen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
De geweldigen vinden het geweld ook geweldig, maar de gewilligen geweldigen vinden geweld weer niet geweldig.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:59 schreef Dalando het volgende:
He Zweetteef, ik las net dat je bat. leeg was. Misschien moet je proberen om de elektriciteitskabels aan te raken. Misschien laad ie dan wel weer op
doodverwensing tegen zweetteefquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:59 schreef Dalando het volgende:
He Zweetteef, ik las net dat je bat. leeg was. Misschien moet je proberen om de elektriciteitskabels aan te raken. Misschien laad ie dan wel weer op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |