De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
¤0,79quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:56 schreef coban het volgende:
Hey dimens maak eens even een gratis whatsapp versie enzo.
Safari.quote:En doe maar gelijk een fokforum app
De huidige werkt prima.quote:En als je dan toch bezig bent een nieuwe facebook app
gewoon die move doen alleen fok liet mij niet afmaken die boelers tfoequote:
Je lijkt SwJ wel.quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
¤0,79
[..]
Safari.
[..]
De huidige werkt prima.
onwaarquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:58 schreef Oceanview het volgende:
In zurigheid dan want SwJ is nog steeds baas
Ik wil toch dat hij het maakt aangezien het zo klaar isquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
¤0,79
[..]
Safari.
[..]
De huidige werkt prima.
JA! GODVERTYFUS! Ik wil niet met hem worden vergeleken.quote:
Ik werd net ook al vergeleken met SwJ jammer dit.quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
JA! GODVERTYFUS! Ik wil niet met hem worden vergeleken.![]()
![]()
quote:
Fixedquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:58 schreef Oceanview het volgende:
In zurigheid dan want ik vind SwJ is nog steeds baas
Sarcasme jongen. Sarcasme.quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:59 schreef Dimens het volgende:
Een telefoon van paar ¤100,- kopen en dan te beroerd zijn om ¤0,79 te betalen.
Het is gewoon feit mja mensen niet altijd eens met feiten weetjequote:
Jij voelt.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:00 schreef coban het volgende:
Ik zag swj ooit in mijn droom. Die droom zal ik never meer vergeten.
APPLE.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:01 schreef Rezania het volgende:
Waar slaat het eigenlijk op dat ik geen apps groter dan 20MB via 3G mag downloaden.?
Dat is socios.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:01 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Pertinent onwaar, onherroepelijk verworpen.
Eigenlijk moet je dan óf iOS emo giffen, óf Google adoreren. Dit is namelijk een verkeerde vergelijking.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:01 schreef Oceanview het volgende:
[..]
APPLE.____________________________________!
ANDROID
iOS dan mja is van appel en exclusief op aifoon dusjaquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je dan óf iOS emo giffen, óf Google adoreren. Dit is namelijk een verkeerde vergelijking.
Ja, kusje op je sterretje.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:05 schreef Oceanview het volgende:
[..]
iOS dan mja is van appel en exclusief op aifoon dusja
Boterham, hou je mond eens.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:06 schreef Oceanview het volgende:
[..]
viespeuk wag mar alskju sie flikekr boeler besum tfoeee
Herkenbaar, hard slaan werkt dan het beste.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:22 schreef Intronic het volgende:
Sommige mensen hebben echt helemaal niets zitten, daar boven.
Waar boven?quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:22 schreef Intronic het volgende:
Sommige mensen hebben echt helemaal niets zitten, daar boven.
Ik heb hersens hoorquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:23 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ah kijk we hebben er al eentje.
Proxyquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:24 schreef Dientje12 het volgende:
Oh god ze gaan nu pas piratebay blokkeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |