Ik krijg tegen mijn grootvader het woord "jij" niet uit mijn bek. Zelfs bij ooms en tantes is dat lastig...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ach, familie is bloed, dan mag er rustig getutoyeerd worden.
Dat pispotkapsel van die vrouw zegt genoeg iddquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:23 schreef Onnoman het volgende:
zijn vrouw kan haar doos ook weer na 10 jaar scheren.
Daar kan je gegarandeerd een trui van breien
Ik las ergens een extra squote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nu nog vrijdag avond de oppernaaishow
De bovenverdieping doet ook helemaal niet meequote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:23 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar woon en slaap kamer in 1 ruimte.. terwijl er zoveel ruimte is...
dat dusquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik krijg tegen mijn grootvader het woord "jij" niet uit mijn bek. Zelfs bij ooms en tantes is dat lastig...
Owja....snaaifood bedenkenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik las ergens een extra sSnaaien FTW!
Ahja, nee dat heb ik niet. Maar ik laat wel uit de rest merken dat ik voor familie heel veel respect heb, maar dat toon ik niet door u te zeggen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik krijg tegen mijn grootvader het woord "jij" niet uit mijn bek. Zelfs bij ooms en tantes is dat lastig...
een heer zou deftig zijn hoed omhoog doen, zij trekt haar pruik opquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:23 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat pispotkapsel van die vrouw zegt genoeg idd
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:25 schreef Laysa het volgende:
Ik zeg ook altijd U tegen Oma...kwestie van Respect
google translate herkent je onderontwikkelde taal nietquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:26 schreef Laysa het volgende:
Hij kan mooi hendig zo zn bed in de kachel rotten voor extra armte
Lul niet zo dom....mijn W werkt niet meequote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:27 schreef Onnoman het volgende:
[..]
google translate herkent je onderontwikkelde taal niet
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:30 schreef PatriQue89 het volgende:
Baantjes moet gewoon herhaald worden, alle seizoenen
Ik heb alle seizoenen op dvd. Jeweeeeeeetquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:30 schreef PatriQue89 het volgende:
Baantjes moet gewoon herhaald worden, alle seizoenen
like a bowwsssssquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb alle seizoenen op dvd. Jeweeeeeeet
Dagelijks op BRT1...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:30 schreef PatriQue89 het volgende:
Baantjer moet gewoon herhaald worden, alle seizoenen
Met pijn in het hart ben ik nu dergelijke dingen eruit aan het werken, begin jaren 90-Tina's en dergelijke. Elke dag minimaal één blaadje pakken (als ik tijd en/of zin heb meer), en de relevante dingen inscannen en op een externe harde schijf zetten.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:44 schreef Karina het volgende:
Ik heb ook nog wel oude zooi die ik niet weg wil gooien, is zondeHele oude Tina's uit de zeventiger/tachtiger jaren bijvoorbeeld.
quote:4.
MIJN LEVEN IN PUIN
1.552.000
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |