Als je zo'n programma ziet, hóóp je eigenlijk dat het acteurs zijn, en dat al die rommel die je ziet gewoon decorstukken zijn, zoals die ook in GTST of zo gebruikt worden, of iets dergelijks. Want zulke mensen bestáán toch niet?
Alleen zag het er allemaal verdomd 'echt' uit.

Hier zit het ook wel in de familie (ik heb het met oude tijdschriften, terwijl pa geen afstand kan doen van bergen zooi op zolder waar 'ie éigenlijk sinds 1985 of zo niet naar om heeft gekeken), maar niet op DAT niveau.

quote:
Op dinsdag 17 januari 2012 20:44 schreef Karina het volgende:Ik heb ook nog wel oude zooi die ik niet weg wil gooien, is zonde

Hele oude Tina's uit de zeventiger/tachtiger jaren bijvoorbeeld.
Met pijn in het hart ben ik nu dergelijke dingen eruit aan het werken, begin jaren 90-Tina's en dergelijke. Elke dag minimaal één blaadje pakken (als ik tijd en/of zin heb meer), en de relevante dingen inscannen en op een externe harde schijf zetten.
Ik heb er voor m'n eigen veiligheid nog een tweede externe harde schijf voor gekocht, aangezien die scans voor mezelf nogal belangrijke bezittingen zijn, met veel emotionele waarde.

In ieder geval nemen die minuscule doosjes aanzienlijk minder ruimte in dan al die stapels papier...
[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 18-01-2012 18:27:14 ]