abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 januari 2012 @ 12:00:45 #101
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_106676516
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 11:59 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Gewoon een hele jammere samenloop van omstandigheden. Volgend jaar zal naar alle waarschijnlijkheid ook met 3 middenvelders gespeeld worden, anders had je Mokotjo misschien nog ergens kunnen gebruiken.
Je kan Feyenoord niet echt veel verwijten als het om Mokotjo gaat. Wellicht kan je volgend seizoen hem bij een club als nac stallen als je zijn contract verlengd. Dat zou wel een goede tussenoplossing zijn.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 11 januari 2012 @ 12:01:34 #102
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_106676539
quote:
19s.gif Op woensdag 11 januari 2012 12:00 schreef TheGreatHooD het volgende:

[..]

Het feit dat hij niet gewoon verhuurd is.
Het feit dat de technische staf hem niet wilde verhuren omdat ze hem zogenaamd nodig hadden.
Op het moment dat je Mokotjo dan kan inbrengen, telkens VerHaaren erin brengen.

Wat mij betreft is dat toch een staaltje goed wanbeleid.
We hebben en hadden hem dan ook nodig. Dat bewijzen zijn invalbeurten wel.

Vorig jaar zelfs nog rechtsback gestaan omdat het noodzakelijk was.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_106676544
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 11:59 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Gewoon een hele jammere samenloop van omstandigheden. Volgend jaar zal naar alle waarschijnlijkheid ook met 3 middenvelders gespeeld worden, anders had je Mokotjo misschien nog ergens kunnen gebruiken.

Iemand al iets over Bruins gehoord toevallig? :)
Hij heeft vandaag een afrondend gesprek met Ferguson. Echter Guardiola en Mourinho schijnen ook van hem gecharmeerd te zien, dus misschien zien we hem nog wel in Barcelona of Madrid.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_106676617
quote:
10s.gif Op woensdag 11 januari 2012 12:01 schreef Caland het volgende:

[..]

We hebben en hadden hem dan ook nodig. Dat bewijzen zijn invalbeurten wel.

Vorig jaar zelfs nog rechtsback gestaan omdat het noodzakelijk was.
Ik denk dat wij hem vorig seizoen inderdaad sporadisch nodig hadden.

Dit seizoen echter :N
Vaak gehad dat VerHaaren inviel hoor. Verhuur ten minste 1/2 want beide heb je echt niet nodig hoor.
pi_106676625
quote:
19s.gif Op woensdag 11 januari 2012 12:00 schreef TheGreatHooD het volgende:

[..]

Het feit dat hij niet gewoon verhuurd is.
Het feit dat de technische staf hem niet wilde verhuren omdat ze hem zogenaamd nodig hadden.
Op het moment dat je Mokotjo dan kan inbrengen, telkens VerHaaren erin brengen.

Wat mij betreft is dat toch een staaltje goed wanbeleid.
Integendeel, dit is juist een voorbeeld van uitstekend beleid. Het zou juist ontzettend dom zijn om een speler te verhuren die dicht bij een basisplaats zit.
Dat hij tot op heden niet doorgebroken is heeft vooral met de sterke basisspelers te maken.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  woensdag 11 januari 2012 @ 12:05:34 #106
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_106676675
quote:
19s.gif Op woensdag 11 januari 2012 12:04 schreef TheGreatHooD het volgende:

[..]

Ik denk dat wij hem vorig seizoen inderdaad sporadisch nodig hadden.

Dit seizoen echter :N
Vaak gehad dat VerHaaren inviel hoor. Verhuur ten minste 1/2 want beide heb je echt niet nodig hoor.
Maar dan kom je bij blessures extreem krap in je middenvelders. Van Haaren wilden ze echt wel verhuren, maar de smalle selectie staat dat gewoonweg niet toe.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_106676689
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 12:00 schreef Caland het volgende:

[..]

Je kan Feyenoord niet echt veel verwijten als het om Mokotjo gaat. Wellicht kan je volgend seizoen hem bij een club als nac stallen als je zijn contract verlengd. Dat zou wel een goede tussenoplossing zijn.
Daarom zeg ik ook: gewoon een jammere samenloop van omstandigheden. Een systeem met 3 middenvelders en dus maar 3 plaatsen op het middenveld en dan nog 3 uitstekende spelers voor je hebben.

Een club als NAC zou ik voor die jongen echt geweldig vinden en ik vind stiekem dat ze dat ook gewoon moeten doen. Dat gaat zich bij hem echt wel uitbetalen denk ik.
pi_106676767
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 12:05 schreef Caland het volgende:

[..]

Maar dan kom je bij blessures extreem krap in je middenvelders. Van Haaren wilden ze echt wel verhuren, maar de smalle selectie staat dat gewoonweg niet toe.
Ja opzich wel. Ach misschien vind ik het gewoon ontzettend kut. Zie hem niet graag zo verkwijnen op de bank. Hele goede speler namelijk.

Maar nu komt dus echt wel het moment of je doorgaat met hem of hem laat vallen. Als je hem nog een jaartje zo houd, kakt zijn mentaliteit in en zal hij weg willen. Verhuur hem en hij zal helemaal opbloeien, a la Clasie.

En een toekomstig middenveld met Mokotjo, Clasie en Haaren vind ik wel te pruimen...
pi_106676786
Van Haaren geblesseerd van het veld gedragen net op de training. Mokotjo zal dus wel spelen tegen Basel.
pi_106676848
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 12:06 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Daarom zeg ik ook: gewoon een jammere samenloop van omstandigheden. Een systeem met 3 middenvelders en dus maar 3 plaatsen op het middenveld en dan nog 3 uitstekende spelers voor je hebben.

Een club als NAC zou ik voor die jongen echt geweldig vinden en ik vind stiekem dat ze dat ook gewoon moeten doen. Dat gaat zich bij hem echt wel uitbetalen denk ik.
Maar waarom is dat jammer? Bij een grote club horen reservespelers die qua niveau niet te ver van de basisspelers zitten. Een betere situatie kan ik me niet bedenken. Met Mokotjo hoef je echt geen medelijden te hebben, die jongen komt er wel.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_106676942
quote:
Feyenoord-aanvoerder Ron Vlaar is tevreden met de aanstaande contractverlenging van Ronald Koeman bij Feyenoord. De verdediger zegt dat tijdens het trainingskamp van de Rotterdammers in Spanje tegen RTV Rijnmond.

"Ronald Koeman is heel belangrijk voor deze groep," begint Vlaar zijn verhaal. "Dat straalt hij uit en dat zie je terug in de resultaten. Iedereen draagt zijn steentje bij aan wat er tot nu toe gebeurd is, zeker de trainer. Die is het belangrijkste voor de groep."

Ron Vlaar had in de voorbereiding van dit seizoen een sleutelrol in het wegstemmen van trainer Mario Been. Onlangs liet Feyenoord-icoon Willem van Hanegem aan RTV Rijnmond nog weten dat het 'van lef getuigde' om de stemming in gang te zetten.

"Het is niet leuk wat daar gebeurd is, maar het is wel zo gegaan. Dat is niet meer terug te draaien," reageert Vlaar op de woorden van De Kromme. "Om nu te zeggen dat het goed heeft uitgepakt... Wij hebben onze verantwoordelijkheid genomen, ook op het veld. Het leeft weer, niemand is belangrijker dan de club Feyenoord."

Ook Vlaar merkt dat de stemming in Rotterdam-Zuid is omgeslagen: "Het belangrijkste is dat de club weer leeft. Je merkt dat op de nieuwjaarsreceptie, het was veel drukker dan de jaren ervoor. Alles is veel opgewekter. Spelers willen weer graag naar Feyenoord komen of tekenen bij. De uitstraling die Feyenoord heeft is enorm."
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_106676952
quote:
19s.gif Op woensdag 11 januari 2012 12:09 schreef TheGreatHooD het volgende:

[..]

Ja opzich wel. Ach misschien vind ik het gewoon ontzettend kut. Zie hem niet graag zo verkwijnen op de bank. Hele goede speler namelijk.

Maar nu komt dus echt wel het moment of je doorgaat met hem of hem laat vallen. Als je hem nog een jaartje zo houd, kakt zijn mentaliteit in en zal hij weg willen. Verhuur hem en hij zal helemaal opbloeien, a la Clasie.

En een toekomstig middenveld met Mokotjo, Clasie en Haaren vind ik wel te pruimen...
Minus die laatste. Die heb ik nog nooit zien overtuigen in het eerste. Dat ie ze er in de jeugd van alle kanten inschoot samen met Clasie is leuk, maar dat doet er nu niet toe. Mokotjo, Clasie en Vormer is dan een stuk fijner denk ik.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_106676997
quote:
19s.gif Op woensdag 11 januari 2012 12:09 schreef TheGreatHooD het volgende:

[..]

Zonder van Haaren dan.
pi_106677018
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 12:12 schreef eight het volgende:

[..]

Maar waarom is dat jammer? Bij een grote club horen reservespelers die qua niveau niet te ver van de basisspelers zitten. Een betere situatie kan ik me niet bedenken. Met Mokotjo hoef je echt geen medelijden te hebben, die jongen komt er wel.
Jammer dat we hem niet bij ons tot volwaardige basis-speler kunnen laten komen en dat het weer ergens anders moet gaan gebeuren, terwijl wij die jongen al bijna 4 jaar hebben rondlopen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2012 12:19:26 ]
pi_106677073
Is er iemand die voor Fey-020 nog een kaartje heeft op Y2 voor een maat van me? Hij gaat 1 Februari terug naar zijn thuisland en zou zeer graag nog eens een wedstrijd in de kuip meepakken. ;(
pi_106677142
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 12:21 schreef Helpmefok het volgende:
Is er iemand die voor Fey-020 nog een kaartje heeft op Y2 voor een maat van me? Hij gaat 1 Februari terug naar zijn thuisland en zou zeer graag nog eens een wedstrijd in de kuip meepakken. ;(
Is dat die gekke Turk van je? :D
  woensdag 11 januari 2012 @ 12:24:33 #117
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_106677183
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_106677263
quote:
Mja Y2 zit er niet tussen :{. Normaal zit ik op Z4, maar nu gaat zo'n grote groep vrienden mee dati k maar besloot op Y2 te gaan zitten met het hele zooitje om zeker te zijn van kaarten.
  woensdag 11 januari 2012 @ 12:29:17 #119
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_106677310
Je kan dan gewoon een kaart voor E/J kopen en overlopen. Weet alleen niet waarom het niet mogelijk is om een kaart te kopen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_106677422
AD is een kutkrant joh, niet eens serieus nemen met hun sensatiekoppen :Z
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  Moderator woensdag 11 januari 2012 @ 12:37:25 #121
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_106677526
quote:
Feyenoord en NAC onder verscherpt toezicht KNVB

UPDATE De licentiecommissie van de KNVB heeft negen clubs ingedeeld in categorie 1, waardoor ze onder verscherpt toezicht van de bond staan. Het gaat om drie clubs uit de eredivisie (Feyenoord, NAC Breda en Roda JC) en zes uit de Jupiler League.

[..]

Het bericht uit Zeist betekent niet direct een tegenvaller voor Feyenoord, dat een maand geleden van de licentiecommissie van de KNVB nog een bevestiging kreeg dat de financiële situatie bij de Rotterdamse club zo sterk is verbeterd dat Feyenoord qua puntenaantal in categorie 2 zou kunnen worden ingedeeld. Om daar defintief aan te voldoen moeten de Rotterdammers nog één keer het benodigde puntenaantal van 65 halen. Naar verwachting gebeurt dat in april van dit jaar.

Een indeling in categorie 2 is voor Feyenoord - en andere clubs uiteraard - van belang voor het behoud van de licentie. Bovendien heeft de club dan niet langer toestemming van de bond nodig voor elke investering boven de 50.000 euro. (ANP/Redactie)
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_106677531
Martijn Krabbendam zet net op twitter trouwens dat blessure van van Haaren en niet goed uitzag.
pi_106677568
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 12:37 schreef Gert het volgende:

[..]

Spuit 11
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_106677599
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 12:37 schreef SjaakBauer het volgende:
Martijn Krabbendam zet net op twitter trouwens dat blessure van van Haaren en niet goed uitzag.
Dan past die blessure tenminste bij z'n kapsel en tattoeages.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2012 12:43:17 ]
  Moderator woensdag 11 januari 2012 @ 12:41:27 #125
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_106677645
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 12:38 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Spuit 11
You're welcome!

"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  woensdag 11 januari 2012 @ 12:45:32 #126
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_106677763
Waar komt die waardering voor Mokotjo toch altijd vandaan? Hij heeft toch nog nooit iets bijzonders laten zien in Feyenoord 1? :?
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_106677790
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 12:45 schreef TC03 het volgende:
Waar komt die waardering voor Mokotjo toch altijd vandaan? Hij heeft toch nog nooit iets bijzonders laten zien in Feyenoord 1? :?
Zelfde groep retards die Cabral adoreren.
Groetjes, Ezio.
pi_106677806
quote:
10s.gif Op woensdag 11 januari 2012 12:46 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Iedereen ziet dat Mokotjo ongelofelijk veel potentie heeft.
pi_106677808
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 12:45 schreef TC03 het volgende:
Krijgt de kans ook niet echt. Maar vind het persoonlijk gewoon een complete middenvelder.
  woensdag 11 januari 2012 @ 12:47:20 #130
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_106677814
quote:

[..]

Mensen die er kijk op hebben. Dat zie je meteen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 11 januari 2012 @ 12:49:10 #131
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_106677871
quote:

[..]

Cabral heeft daadwerkelijk wat gepresteerd (goals, assists).
quote:
19s.gif Op woensdag 11 januari 2012 12:47 schreef TheGreatHooD het volgende:

[..]

Iedereen ziet dat Mokotjo ongelofelijk veel potentie heeft.
Ik niet. Waar moet je dat aan zien? Hij is niet slecht, maar hij valt ook niet op.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_106677894
quote:
6s.gif Op woensdag 11 januari 2012 12:47 schreef Caland het volgende:

[..]

Mensen die er kijk op hebben. Dat zie je meteen.
Hebben we vorig jaar gezien ;(
Groetjes, Ezio.
pi_106678065
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 12:49 schreef TC03 het volgende:

[..]

Cabral heeft daadwerkelijk wat gepresteerd (goals, assists).

[..]

Ik niet. Waar moet je dat aan zien? Hij is niet slecht, maar hij valt ook niet op.
Het mooiste van zulke gasten is als je een compilatiefilmpje zoekt van al hun geweldige acties, je in plaats daarvan een paar rap-video's te zien krijgt.
Kennelijk excelleren ze daar meer in.
Groetjes, Ezio.
pi_106678124
quote:
'Misschien kan Feyenoord met enkele spelers erbij voor de titel gaan'

Ruud Vormer ziet enorm uit naar zijn nieuwe avontuur bij Feyenoord. De 23-jarige middenvelder begon zijn loopbaan in het shirt van AZ, maar verliet Alkmaar na zijn tweede seizoen voor Roda JC Kerkrade. In de zomer loopt zijn vierjarige contract ten einde en verkast Vormer naar Feyenoord. Hij verwacht veel van die overstap, zegt hij in NUsport.

“Ik hoop dat we volgend seizoen bovenin gaan meedoen. Misschien krijgt Feyenoord er nog wel enkele heel goede spelers bij en kunnen we zelfs al voor het kampioenschap gaan. Dat zou fantastisch zijn”, stelt Vormer ambitieus. Ondanks zijn geringe leeftijd heeft de middenvelder al flink wat ervaring in de Eredivisie; hij speelde 124 duels in de vaderlandse competitie en deed ook wat Europese ervaring op met AZ.
“"Ik ben daar straks één van de ouderen en speel al vijf jaar in de Eredivisie. Ik wil steeds belangrijker worden voor Feyenoord, mijn medespelers aansturen en altijd voorop gaan in de strijd”, merkt Vormer op in het weekblad. Kamohelo Mokotjo, die op dezelfde positie als Vormer uit de voeten kan en al langer deel uitmaakt van Feyenoord, zei al dat voor hem de tijd is aangebroken dat hij echt aan spelen wil toekomen.

bron: http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=156349
Man met verstand van zaken.
  woensdag 11 januari 2012 @ 13:02:55 #135
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_106678254
quote:
Van Geel zet op winterkamp afspraak met drie Feyenoorders in agenda

Bruno Martins Indi, Kelvin Leerdam en Jerson Cabral komen alle drie in aanmerking voor een langer contract bij Feyenoord. De verdedigers en aanvaller werden allen door de club zelf opgeleid en laten een prima indruk achter. Martins Indi, Leerdam en Cabral liggen gedrieën nog tot 2013 vast in Rotterdam, maar de hoop van Feyenoord is dat zij langer gebonden worden.

Zowel Ronald Koeman als Martin van Geel spreekt in Voetbal International tevreden over Martins Indi. De negentienjarige verdediger debuteerde vorig seizoen in de hoofdmacht en kwam sindsdien tot 27 wedstrijden in de Eredivisie. “Hij doet het goed”, aldus Koeman. “Wat ik een voordeel vind, is zijn linkerbeen. Zo speel je met een links- en rechtspoot in het centrum”, wijst hij op Ron Vlaar.

“Bruno verdedigt goed en wordt per week slimmer”, voegt Van Geel eraan toe in het weekblad. “Hij is talentvol en heeft nog maar een tweejarig contract. Dus met hem gaan we deze week om de tafel.” De technisch directeur van Feyenoord licht ook toe dat het trainingskamp van de club op Gran Canaria de ideale gelegenheid is om met enkele spelers van gedachten te wisselen. “Dus een onderhoud met Jerson en Kelvin, die goed bezig zijn, staat in mijn agenda.”
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_106678275
Stel je nou eens voor dat Ajax komende week wint bij AZ, en wij van VVV. De week daarop win je van Ajax.

Dan móét je gewoon mee gaan doen om vCL. Immers is de stand dan (uitgaande van twee keer winst Twente en PSV, hoewel PSV het ook nog wel moeilijk gaat krijgen bij Utrecht uit):

PSV 43
AZ 41
Twente 39
Feyenoord 37
Ajax 36

Je staat dan 4 punten van vCL met nog een wedstrijd tegen Twente (waar je 3 punten op Twente in kan lopen) en een wedstrijd tegen AZ (waar je 3 punten kan inlopen op AZ).

Echt, jezus, dat ik hier uberhaupt over durf te dromen ondertussen :D
pi_106678281
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 12:49 schreef TC03 het volgende:

[..]

Niet echt uit te leggen. Je ziet het denk of je ziet het niet.
Zijn handelingssnelheid, zijn kapbewegingen, zijn passes, inzicht.
pi_106678292
quote:
14s.gif Op woensdag 11 januari 2012 12:58 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Man met verstand van zaken.
Erg opportunistisch gesteld allemaal. Moet nog maar zien hoe we de 2e seizoenshelft doorkomen.
Als zo'n Guidetti geblesseerd raakt of toch nog vertrekt dan flikkert toch alles in elkaar? Spelers naar de Afrika-cup etc.... Laat staan voor komend seizoen. Het is zo relatief.
Groetjes, Ezio.
pi_106678316
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 13:03 schreef Helpmefok het volgende:
Stel je nou eens voor dat Ajax komende week wint bij AZ, en wij van VVV. De week daarop win je van Ajax.

Dan móét je gewoon mee gaan doen om vCL. Immers is de stand dan (uitgaande van twee keer winst Twente en PSV, hoewel PSV het ook nog wel moeilijk gaat krijgen bij Utrecht uit):

PSV 43
AZ 41
Twente 39
Feyenoord 37
Ajax 36

Je staat dan 4 punten van vCL met nog een wedstrijd tegen Twente (waar je 3 punten op Twente in kan lopen) en een wedstrijd tegen AZ (waar je 3 punten kan inlopen op AZ).

Echt, jezus, dat ik hier uberhaupt over durf te dromen ondertussen :D
Wat mij betreft doen we daar nog altijd aan mee, sterker nog, ik geloof nog steeds in het kampioenschap.
pi_106678325
quote:
19s.gif Op woensdag 11 januari 2012 13:05 schreef TheGreatHooD het volgende:

[..]

Wat mij betreft doen we daar nog altijd aan mee, sterker nog, ik geloof nog steeds in het kampioenschap.
Ik ook _O- :@. TheGreatHooD O+.

Caland gelooft er ook in, die had er een tientje op ingezet _O-
pi_106678344
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 13:05 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ik ook _O- :@. TheGreatHooD O+.

Caland gelooft er ook in, die had er een tientje op ingezet _O-
Jup me 2. Potentieel winbedrag van 400 euro _O_
pi_106678387
Is het niet zo dat Feyenoord nog maar maximaal 1 jaar in categorie 1 kan blijven? Is dat dan tot einde van dit voetbaljaar?
  woensdag 11 januari 2012 @ 13:07:57 #143
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_106678389
quote:
19s.gif Op woensdag 11 januari 2012 13:06 schreef TheGreatHooD het volgende:

[..]

¤400 maar? Helpmefok maakt van ¤0,50 makkelijk >¤3000. Beetje inzicht en je komt er wel.
2000 light years from home
pi_106678407
quote:
19s.gif Op woensdag 11 januari 2012 13:05 schreef TheGreatHooD het volgende:

[..]

Laat ik het zo stellen: indien álle, maar dan ook álle puzzelstukjes op hun plek vallen is het mogelijk. Dan moeten de clubs boven ons steekjes laten vallen en wij daar optimaal van profiteren. Verder zal Cabral eens fatsoenlijke wedstrijden moeten gaan spelen en dan zijn we heeeeel misschien nog wel de outsider voor de titel.
pi_106678410
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 13:07 schreef Merkie het volgende:

[..]

¤400 maar? Helpmefok maakt van ¤0,50 makkelijk >¤3000. Beetje inzicht en je komt er wel.
In 1 avond ook echt he _O-
Groetjes, Ezio.
pi_106678418
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 13:07 schreef Merkie het volgende:

[..]

Nee, ik maak van 1200 euro 3480 dankzij idioten bij Unibet die Ajax - Real bij Real een odd van 2,9 toedichten.
pi_106678428
quote:
19s.gif Op woensdag 11 januari 2012 13:06 schreef TheGreatHooD het volgende:

[..]

Jij moet geen weddenschappen afsluiten man
Groetjes, Ezio.
pi_106678438
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 13:08 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Laat ik het zo stellen: indien álle, maar dan ook álle puzzelstukjes op hun plek vallen is het mogelijk. Dan moeten de clubs boven ons steekjes laten vallen en wij daar optimaal van profiteren. Verder zal Cabral eens fatsoenlijke wedstrijden moeten gaan spelen en dan zijn we heeeeel misschien nog wel de outsider voor de titel.
Na 5 jaar gifbekeren en állé pech van de wereld wordt het nu maar eens tijd een emmer geluk over ons heen te krijgen :9~
pi_106678463
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 13:09 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Na 5 jaar gifbekeren en állé pech van de wereld wordt het nu maar eens tijd een emmer geluk over ons heen te krijgen :9~
Het is toch ook geweldig man. Na zo'n mooie pot als Ajax-uit zit ik hier echt met een harde tegen m'n bureaublad aan te tikken. :D Dit seizoen overtreft alle verwachtingen al tot nu toe.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2012 13:10:41 ]
  woensdag 11 januari 2012 @ 13:11:33 #150
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_106678507
Mensen zijn gek geworden :')

Tijd dat de competitie weer begint.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_106678553
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 13:11 schreef Caland het volgende:

Ja dat dus. Kan ik weer regenboogjes kotsen over Feyenoord :D En een stijfje krijgen van Clasie.

Geloof me, als ik die gozer weer met een perfect passje onze 1-0 zie inleiden tegen Ajax heb ik een kloppend tokus van heb-ik-jou-daar. Een omgekeerde darmperistaltiek is er niets bij.
  woensdag 11 januari 2012 @ 13:14:11 #152
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_106678603
We kunnen ze allemaal van de mat spelen boven ons, dus we doen mee. Alleen moeten de spelers en staf wel 100% zijn week in week uit en de wisselspelers 200% gretig in de speeltijd die ze krijgen.

Dus bijv: El Ahmadi leeggespeeld na 70 min eruit en Van Haaren erin voor laatste 20 min 200% inzet en we verzwakken niet.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_106678608
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 13:12 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ja dat dus. Kan ik weer regenboogjes kotsen over Feyenoord :D En een stijfje krijgen van Clasie.

Geloof me, als ik die gozer weer met een perfect passje onze 1-0 zie inleiden tegen Ajax heb ik een kloppend tokus van heb-ik-jou-daar. Een omgekeerde darmperistaltiek is er niets bij.
Ik twijfel tusen :D of :')

Overigens bij een vertrek van Mokotjo zal het plekje op de bank weer opgevuld moeten gaan worden... ;)
pi_106678627
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 13:11 schreef Caland het volgende:

Groetjes, Ezio.
  woensdag 11 januari 2012 @ 13:15:20 #155
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_106678648
quote:
19s.gif Op woensdag 11 januari 2012 13:14 schreef Toekito het volgende:
We kunnen ze allemaal van de mat spelen boven ons, dus we doen mee. Alleen moeten de spelers en staf wel 100% zijn week in week uit en de wisselspelers 200% gretig in de speeltijd die ze krijgen.

Dus bijv: El Ahmadi leeggespeeld na 70 min eruit en Van Haaren erin voor laatste 20 min 200% inzet en we verzwakken niet.
Och heerlijk, die simpelheid van beredeneren.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_106678684
quote:
17s.gif Op woensdag 11 januari 2012 13:15 schreef Caland het volgende:

[..]

Geen probleem. Over een paar wedstrijden volgt weer dat onvermijdelijke moment dat de realiteit ze achterhaalt. :P
Groetjes, Ezio.
pi_106678685
Van Haaren 2-6 weken eruit.
pi_106678694
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 13:16 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Geen probleem. Over een paar wedstrijden volgt weer dat onvermijdelijke moment dat de realiteit ze achterhaalt. :P
We zullen zien.
pi_106678696
quote:
17s.gif Op woensdag 11 januari 2012 13:15 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja godverdomme man Caland. We hebben 5 jaar lang niets om over te dromen gehad. Ja, vorig jaar onder Been, konden we dromen dat als we de komende 9 wedstrijden zouden winnen, een kléín kansje zouden hebben op europees voetbal via play-offs tussen de nummer 5 en 9, dat is als de bekerwinnaar tevens de landskampioen werd, ik het bed zou delen met Adriana Lima en Gudde de prijs voor beste marketinganalyst van 2011 won. :D _O- :').

Nu kunnen we godverdomme dromen over een landskampioenschap, en dat blijf ik zo lang mogelijk doen. En tuurlijk weet ik dat de realiteit is dat we komend weekend van VVV verliezen. En tuurlijk weet ik dat ik dan weer een week lang alles onder scheld in huize HelpMeFok en dat vriendinlief een swaffel in d'r smoel krijgt omdat ze het eten niet op tijd klaar heeft.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2012 13:18:46 ]
pi_106678712
quote:
19s.gif Op woensdag 11 januari 2012 13:17 schreef TheGreatHooD het volgende:

[..]

We zullen zien.
Jij denkt echt dat we alles nu flawless gaan winnen en in mei op de Coolsingel staan?
Groetjes, Ezio.
  woensdag 11 januari 2012 @ 13:18:18 #161
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_106678722
Ik ga pas dromen over een landskampioenschap als we op de laatste speeldag om 16.14 bovenaan staan. Alle tijd daarvoor acht ik het volkomen kansloos.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_106678746
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 13:18 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Jij denkt echt dat we alles nu flawless gaan winnen en in mei op de Coolsingel staan?
Ik denk dat wij alle topwedstrijden gaan winnen (Ja, allemaal)
Wij gaan nog een paar puntjes laten liggen tegen een Groningen en Heerenveen.
Voor de rest gaan wij inderdaad alles winnen... *O*

Moet Koeman wel Mokotjo een kans geven
pi_106678754
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 13:18 schreef Caland het volgende:
Ik ga pas dromen over een landskampioenschap als we op de laatste speeldag om 16.14 bovenaan staan. Alle tijd daarvoor acht ik het volkomen kansloos.
Tegenwoordig lijkt de arrogantie meer in Rotterdam te zitten dan in amsterdam. Wtf denken sommige mensen man. :')
Groetjes, Ezio.
pi_106678763
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 13:19 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Tegenwoordig lijkt de arrogantie meer in Rotterdam te zitten dan in amsterdam. Wtf denken sommige mensen man. :')
Inderdaad :')
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_106678781
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 13:18 schreef Caland het volgende:
Ja. Maar ik heb geen zin om nog jarenlang depressief te denken dat we kansloos zijn voor de titel. Die periode heb ik tussen 2005 en 2011 lang genoeg door moeten maken. Hell, zelfs toen Gio / Makaay et cetera kwamen achtte ik ons kansloos.

Nu kan ik éíndelijk weer lekker slapen, denkend aan de schaal die op de Coolsingel voor 1,5 miljoen uitzinnige fans omhoog gehouden wordt. Dat is, als die kankerlijer Aboutaleb het uberhaupt toestaat :r :r :r
pi_106678793
quote:
19s.gif Op woensdag 11 januari 2012 13:19 schreef TheGreatHooD het volgende:

[..]

Eerst maar ff winnen bij VVV he. RKC acht ik een stuk minder en dat kostte ons al moeite genoeg paar maanden geleden.
Groetjes, Ezio.
pi_106678802
quote:
19s.gif Op woensdag 11 januari 2012 13:19 schreef TheGreatHooD het volgende:

[..]

Heuy, dat is mijn tekst.

quote:
Ik help het je hopen
quote:
Moet Koeman wel Mokotjo een kans geven
Komt goed. ;)
pi_106678820
Tsk, tsk, een beetje geloof in je eigen clubbie en je bent gelijk weer een Amsterdamse arrogante cunt.

Tegenwoordig moet je als Feyenoorder blij zijn met een 8e plaats en een focking gelijkspel tegen VVV :')
pi_106678859
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 13:19 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Heeft niets met arrogantie te maken. Waar zie je ons roepen "O MY GOD WE WORDEN KAMPIOEEEEEEN". Ik zeg alleen: ALS Az dit weekend wint, ALS wij van VVV en Ajax winnen, en ALS [...] DAN mogen we EVENTUEEL MISSCHIEN HOPELIJK onze pijlers gaan richten op vCL.

Hoe is dat arrogant? :'). Ik roep niet "EUWUWUW we worden kampioenuhehhh?!?'11/" zoals dat zooitje in het Ajax topic die met 14 punten achterstand op AZ nog lachend riepen 'ach dat halen we wel in'.
  woensdag 11 januari 2012 @ 13:22:49 #170
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_106678885
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 13:20 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ja. Maar ik heb geen zin om nog jarenlang depressief te denken dat we kansloos zijn voor de titel. Die periode heb ik tussen 2005 en 2011 lang genoeg door moeten maken. Hell, zelfs toen Gio / Makaay et cetera kwamen achtte ik ons kansloos.

Nu kan ik éíndelijk weer lekker slapen, denkend aan de schaal die op de Coolsingel voor 1,5 miljoen uitzinnige fans omhoog gehouden wordt. Dat is, als die kankerlijer Aboutaleb het uberhaupt toestaat :r :r :r
Hoe heerlijk naïef.

Ik ben meer aan het dromen om ergens eind augustus in een vaag oostblokland voor 50 cent halve liters weg te tikken en vieze hoeren te neuken samen met nog zo'n 400-450 Feyenoorders.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_106678891
quote:
19s.gif Op woensdag 11 januari 2012 13:20 schreef TheGreatHooD het volgende:
Tsk, tsk, een beetje geloof in je eigen clubbie en je bent gelijk weer een Amsterdamse arrogante cunt.

Tegenwoordig moet je als Feyenoorder blij zijn met een 8e plaats en een focking gelijkspel tegen VVV :')
Dit dus, pleurtstraal toch op. We roepen toch nergens 'z0mg we worden kampioen' en anders zit er een hele grote vorm van onderliggend cynisme in.

Maar dromen, dat blijf ik dit seizoen lekker doen. En weet je waarom? Omdat dit seizoen me voor het eerst sinds 2002 weer een beetje toekomstperspectief geeft _O_
  woensdag 11 januari 2012 @ 13:23:08 #172
131800 Tarado
capô de fusca
pi_106678895
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 13:22 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Hoe is dat arrogant? :'). Ik roep niet "EUWUWUW we worden kampioenuhehhh?!?'11/" zoals dat zooitje in het Ajax topic die met 14 punten achterstand op AZ nog lachend riepen 'ach dat halen we wel in'.
Toch al bijna gelukt :D
pi_106678958
quote:
17s.gif Op woensdag 11 januari 2012 13:22 schreef Caland het volgende:

[..]

Hoe heerlijk naïef.

Ik ben meer aan het dromen om ergens eind augustus in een vaag oostblokland voor 50 cent halve liters weg te tikken en vieze hoeren te neuken samen met nog zo'n 400-450 Feyenoorders.
Klinkt ook prettig, geloof me, de EL heeft voor mij 100 keer meer charme dan de CL. Echter, de laatste keer dat ik echt iets 'episch'meemaakte was de finale 2002 in de Kuip. Het landskampioenschap '99 was ook mooi maar voor mijn beleving was ik toen nét te jong om alles nog te 'voelen'.

Nu dus dromen over de schaal... Heerlijk.

En ik weet dat het erop neer komt dat ik dalijk ergens in september in de Balkan sta (EL) en dat we na de groepsfase eruit liggen. Ach, moet ook kunnen.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2012 13:40:27 ]
  woensdag 11 januari 2012 @ 13:26:43 #174
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_106679015
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 13:24 schreef Helpmefok het volgende:
Het landskampioenschap '99 was ook mooi maar voor mijn beleving was ik toen nét te jong om alles nog te 'voelen'.
Ik kreeg toen met m'n 10 jaar een tak tegen m'n kop. Bloeden als een rund. _O-
Het voelde dus wel redelijk echt aan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_106679032
quote:
10s.gif Op woensdag 11 januari 2012 13:26 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik kreeg toen met m'n 10 jaar een tak tegen m'n kop. Bloeden als een rund. _O-
Het voelde dus wel redelijk echt aan.
Heuy, jij bent hetzelfde geboortejaar als ik dan. O+

2005 kan ik me overigens ook nog goed herinneren. Ineens stond een of andere mafkees bij het treinspoor een 'staaf' los te trekken uit een hek, ik gok dat zo'n ding een goede 30 kilo weegt. Die zag ik zo 10 meter door de lucht vliegen :D _O-.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2012 13:28:18 ]
pi_106679057
'88?
  woensdag 11 januari 2012 @ 13:28:15 #177
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_106679064
Correct.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_106679077
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 13:28 schreef kapiteintje het volgende:
'88?
Yesyes. Ik was overigens 11 toen. ;).
pi_106679082
Ik ook van 88. 10 toen overigens.

[ Bericht 65% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2012 13:28:52 ]
pi_106679093
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 13:28 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ook.
Wordt toch tijd voor een biertje dan mannen :D
pi_106679110
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 13:28 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Wordt toch tijd voor een biertje dan mannen :D
Laat je die butt-plug dan wel gewoon thuis?

Mijn god...het wordt echt tijd dat die competitie weer begint. :')

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2012 13:33:27 ]
pi_106679224
Heeft iedereen z'n contributie al betaald overigens?
  woensdag 11 januari 2012 @ 13:35:26 #183
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_106679274
Mooi jaar '88 :P .
2000 light years from home
pi_106679324
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 13:18 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_106679397
Volgend jaar is d'r godverdomme alweer zo'n Afrika Cup :') Kunnen ze die shit niet gewoon in zomer doen ofzo, die negers zijn toch wel gewend aan die hitte? :')
  woensdag 11 januari 2012 @ 13:42:02 #186
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_106679457

Je hoort het weleens, dat spelers onder een Feyenoord dekbed sliepen, Robin dus ook.
Al liep ie toen al met z'n Arsenal shirt.
  woensdag 11 januari 2012 @ 13:43:10 #187
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_106679493
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 13:39 schreef SjaakBauer het volgende:
Volgend jaar is d'r godverdomme alweer zo'n Afrika Cup :') Kunnen ze die shit niet gewoon in zomer doen ofzo, die negers zijn toch wel gewend aan die hitte? :')
Het is daar nu ook zomer.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_106679533
quote:
10s.gif Op woensdag 11 januari 2012 13:42 schreef Lastpost het volgende:
[ afbeelding ]
Je hoort het weleens, dat spelers onder een Feyenoord dekbed sliepen, Robin dus ook.
Wel een Feyenoordbroek toch?

Edit: oh nee. :')
pi_106679557
quote:
10s.gif Op woensdag 11 januari 2012 13:42 schreef Lastpost het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had precies hetzelfde dekbed. :D :D :D :D
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_106679561
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 13:43 schreef Caland het volgende:

[..]

Het is daar nu ook zomer.
Ligt eraan waar ze spelen in Afrika.
pi_106679955
Als ze spelen in Europa zijn ze ook wel gewend aan een beetje kou. Laat dat kuttoernooi lekker in 'onze' zomer gespeeld worden. Dan hebben we het hele gezeik niet of Mokotjo of van Haaren had moeten spelen, dan had Karim er gewoon gestaan tegen de neuzen.
pi_106680004
Ach, kampioenschap, want het is maar 7 puntjes omhoog kijken... :')
Als je 7 punten naar beneden kijkt sta je 9e, maar dat doen we maar gewoon niet he

De doelstelling is de 5e plaats, en daar staan we nu dan ook. We zouden best nog wel iets kunnen stijgen, maar om te bedenken dat we zoveel meer punten gaan halen dan zowel Ajax, Twente, AZ en PSV, mwoa, lijkt me niet.
Op basis van leeftijd mag je meer onverwachte verliezen bij ons verwachten dan bij ons dan bij elk van onze concurrenten. El ahmadi staat ondertussen ook al op 5x geel, dus mis je ook af en toe na januari, ik moet nog altijd maar zien we er zonder hem voor staan. Ik zeg niet op zijn Beens dat je t als excuus mag gebruiken, maar we gaan heus nog wel een paar keer op ons bek.

Laten we hopen dat dat niet in januari gebeurt, dan ben ik al blij, want ik zit ook al ZOOOOO lang te wachten dat ik weer eens een overwinning op de joden mag vieren in de kuip :D
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_106680062
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 13:22 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Heeft niets met arrogantie te maken. Waar zie je ons roepen "O MY GOD WE WORDEN KAMPIOEEEEEEN". Ik zeg alleen: ALS Az dit weekend wint, ALS wij van VVV en Ajax winnen, en ALS [...] DAN mogen we EVENTUEEL MISSCHIEN HOPELIJK onze pijlers gaan richten op vCL.

Of je houdt lekker je bek tot zoals Caland zegt er daadwerkelijk aanleiding is om te spreken van een eventueel kampioenschap.
Voorlopig liggen we een straatlengte achter op de nummer 1 en bezetten we de 5e plaats. Beetje misplaatst en doet af aan de prima resultaten van de afgelopen weken.
Groetjes, Ezio.
pi_106680097
Is van Geel trouwens al om de tafel geweest met Bakkal? Volgend seizoen Vormer, Clasie, Bakkel, zou toch wel een bazenmiddenveld zijn hoor.
pi_106680161
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 14:02 schreef SjaakBauer het volgende:
Is van Geel trouwens al om de tafel geweest met Bakkal? Volgend seizoen Vormer, Clasie, Bakkel, zou toch wel een bazenmiddenveld zijn hoor.
Met Leerdam, Mokotjo en Goossens als bank ^O^
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_106680183
Martin van Geel :

quote:
We zijn blij met hoe het gaat, maar niet tevreden.
  woensdag 11 januari 2012 @ 14:05:22 #197
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_106680219
quote:
10s.gif Op woensdag 11 januari 2012 14:04 schreef Paul-89 het volgende:
Martin van Geel :

[..]

:D
pi_106680224
Dan heb je sowieso een middenveld dat een van de besten van Nederland is. Is er niet toevallig nog een baas van een spits die we transfervrij kunnen halen?
pi_106680241
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 14:03 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Met Leerdam, Mokotjo en Goossens als bank ^O^
Leerdam op de bank? Ben je helemaal gek geworden? :')
pi_106680293
Ik denk trouwens dat Leerdam op rechtsback ook niks minder is dan die Janmaat. Lijkt mij beetje nutteloze aankoop die gast. Leerdam functioneert uitstekend, zowel verdedigend als wanneer hij bijsluit met het middenveld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')