Je kan Feyenoord niet echt veel verwijten als het om Mokotjo gaat. Wellicht kan je volgend seizoen hem bij een club als nac stallen als je zijn contract verlengd. Dat zou wel een goede tussenoplossing zijn.quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gewoon een hele jammere samenloop van omstandigheden. Volgend jaar zal naar alle waarschijnlijkheid ook met 3 middenvelders gespeeld worden, anders had je Mokotjo misschien nog ergens kunnen gebruiken.
We hebben en hadden hem dan ook nodig. Dat bewijzen zijn invalbeurten wel.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:00 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Het feit dat hij niet gewoon verhuurd is.
Het feit dat de technische staf hem niet wilde verhuren omdat ze hem zogenaamd nodig hadden.
Op het moment dat je Mokotjo dan kan inbrengen, telkens VerHaaren erin brengen.
Wat mij betreft is dat toch een staaltje goed wanbeleid.
Hij heeft vandaag een afrondend gesprek met Ferguson. Echter Guardiola en Mourinho schijnen ook van hem gecharmeerd te zien, dus misschien zien we hem nog wel in Barcelona of Madrid.quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gewoon een hele jammere samenloop van omstandigheden. Volgend jaar zal naar alle waarschijnlijkheid ook met 3 middenvelders gespeeld worden, anders had je Mokotjo misschien nog ergens kunnen gebruiken.
Iemand al iets over Bruins gehoord toevallig?
Ik denk dat wij hem vorig seizoen inderdaad sporadisch nodig hadden.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:01 schreef Caland het volgende:
[..]
We hebben en hadden hem dan ook nodig. Dat bewijzen zijn invalbeurten wel.
Vorig jaar zelfs nog rechtsback gestaan omdat het noodzakelijk was.
Integendeel, dit is juist een voorbeeld van uitstekend beleid. Het zou juist ontzettend dom zijn om een speler te verhuren die dicht bij een basisplaats zit.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:00 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Het feit dat hij niet gewoon verhuurd is.
Het feit dat de technische staf hem niet wilde verhuren omdat ze hem zogenaamd nodig hadden.
Op het moment dat je Mokotjo dan kan inbrengen, telkens VerHaaren erin brengen.
Wat mij betreft is dat toch een staaltje goed wanbeleid.
Maar dan kom je bij blessures extreem krap in je middenvelders. Van Haaren wilden ze echt wel verhuren, maar de smalle selectie staat dat gewoonweg niet toe.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:04 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Ik denk dat wij hem vorig seizoen inderdaad sporadisch nodig hadden.
Dit seizoen echter![]()
Vaak gehad dat VerHaaren inviel hoor. Verhuur ten minste 1/2 want beide heb je echt niet nodig hoor.
Daarom zeg ik ook: gewoon een jammere samenloop van omstandigheden. Een systeem met 3 middenvelders en dus maar 3 plaatsen op het middenveld en dan nog 3 uitstekende spelers voor je hebben.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kan Feyenoord niet echt veel verwijten als het om Mokotjo gaat. Wellicht kan je volgend seizoen hem bij een club als nac stallen als je zijn contract verlengd. Dat zou wel een goede tussenoplossing zijn.
Ja opzich wel. Ach misschien vind ik het gewoon ontzettend kut. Zie hem niet graag zo verkwijnen op de bank. Hele goede speler namelijk.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar dan kom je bij blessures extreem krap in je middenvelders. Van Haaren wilden ze echt wel verhuren, maar de smalle selectie staat dat gewoonweg niet toe.
Maar waarom is dat jammer? Bij een grote club horen reservespelers die qua niveau niet te ver van de basisspelers zitten. Een betere situatie kan ik me niet bedenken. Met Mokotjo hoef je echt geen medelijden te hebben, die jongen komt er wel.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook: gewoon een jammere samenloop van omstandigheden. Een systeem met 3 middenvelders en dus maar 3 plaatsen op het middenveld en dan nog 3 uitstekende spelers voor je hebben.
Een club als NAC zou ik voor die jongen echt geweldig vinden en ik vind stiekem dat ze dat ook gewoon moeten doen. Dat gaat zich bij hem echt wel uitbetalen denk ik.
quote:Feyenoord-aanvoerder Ron Vlaar is tevreden met de aanstaande contractverlenging van Ronald Koeman bij Feyenoord. De verdediger zegt dat tijdens het trainingskamp van de Rotterdammers in Spanje tegen RTV Rijnmond.
"Ronald Koeman is heel belangrijk voor deze groep," begint Vlaar zijn verhaal. "Dat straalt hij uit en dat zie je terug in de resultaten. Iedereen draagt zijn steentje bij aan wat er tot nu toe gebeurd is, zeker de trainer. Die is het belangrijkste voor de groep."
Ron Vlaar had in de voorbereiding van dit seizoen een sleutelrol in het wegstemmen van trainer Mario Been. Onlangs liet Feyenoord-icoon Willem van Hanegem aan RTV Rijnmond nog weten dat het 'van lef getuigde' om de stemming in gang te zetten.
"Het is niet leuk wat daar gebeurd is, maar het is wel zo gegaan. Dat is niet meer terug te draaien," reageert Vlaar op de woorden van De Kromme. "Om nu te zeggen dat het goed heeft uitgepakt... Wij hebben onze verantwoordelijkheid genomen, ook op het veld. Het leeft weer, niemand is belangrijker dan de club Feyenoord."
Ook Vlaar merkt dat de stemming in Rotterdam-Zuid is omgeslagen: "Het belangrijkste is dat de club weer leeft. Je merkt dat op de nieuwjaarsreceptie, het was veel drukker dan de jaren ervoor. Alles is veel opgewekter. Spelers willen weer graag naar Feyenoord komen of tekenen bij. De uitstraling die Feyenoord heeft is enorm."
Minus die laatste. Die heb ik nog nooit zien overtuigen in het eerste. Dat ie ze er in de jeugd van alle kanten inschoot samen met Clasie is leuk, maar dat doet er nu niet toe. Mokotjo, Clasie en Vormer is dan een stuk fijner denk ik.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:09 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Ja opzich wel. Ach misschien vind ik het gewoon ontzettend kut. Zie hem niet graag zo verkwijnen op de bank. Hele goede speler namelijk.
Maar nu komt dus echt wel het moment of je doorgaat met hem of hem laat vallen. Als je hem nog een jaartje zo houd, kakt zijn mentaliteit in en zal hij weg willen. Verhuur hem en hij zal helemaal opbloeien, a la Clasie.
En een toekomstig middenveld met Mokotjo, Clasie en Haaren vind ik wel te pruimen...
Zonder van Haaren dan.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:09 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Ja opzich wel. Ach misschien vind ik het gewoon ontzettend kut. Zie hem niet graag zo verkwijnen op de bank. Hele goede speler namelijk.
Maar nu komt dus echt wel het moment of je doorgaat met hem of hem laat vallen. Als je hem nog een jaartje zo houd, kakt zijn mentaliteit in en zal hij weg willen. Verhuur hem en hij zal helemaal opbloeien, a la Clasie.
En een toekomstig middenveld met Mokotjo, Clasie en Haaren vind ik wel te pruimen...
Jammer dat we hem niet bij ons tot volwaardige basis-speler kunnen laten komen en dat het weer ergens anders moet gaan gebeuren, terwijl wij die jongen al bijna 4 jaar hebben rondlopen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:12 schreef eight het volgende:
[..]
Maar waarom is dat jammer? Bij een grote club horen reservespelers die qua niveau niet te ver van de basisspelers zitten. Een betere situatie kan ik me niet bedenken. Met Mokotjo hoef je echt geen medelijden te hebben, die jongen komt er wel.
Is dat die gekke Turk van je?quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:21 schreef Helpmefok het volgende:
Is er iemand die voor Fey-020 nog een kaartje heeft op Y2 voor een maat van me? Hij gaat 1 Februari terug naar zijn thuisland en zou zeer graag nog eens een wedstrijd in de kuip meepakken.
Mja Y2 zit er niet tussenquote:Op woensdag 11 januari 2012 12:24 schreef Caland het volgende:
http://www.viagogo.nl/fey(...)rd-Kaartjes/E-361419
quote:Feyenoord en NAC onder verscherpt toezicht KNVB
UPDATE De licentiecommissie van de KNVB heeft negen clubs ingedeeld in categorie 1, waardoor ze onder verscherpt toezicht van de bond staan. Het gaat om drie clubs uit de eredivisie (Feyenoord, NAC Breda en Roda JC) en zes uit de Jupiler League.
[..]
Het bericht uit Zeist betekent niet direct een tegenvaller voor Feyenoord, dat een maand geleden van de licentiecommissie van de KNVB nog een bevestiging kreeg dat de financiële situatie bij de Rotterdamse club zo sterk is verbeterd dat Feyenoord qua puntenaantal in categorie 2 zou kunnen worden ingedeeld. Om daar defintief aan te voldoen moeten de Rotterdammers nog één keer het benodigde puntenaantal van 65 halen. Naar verwachting gebeurt dat in april van dit jaar.
Een indeling in categorie 2 is voor Feyenoord - en andere clubs uiteraard - van belang voor het behoud van de licentie. Bovendien heeft de club dan niet langer toestemming van de bond nodig voor elke investering boven de 50.000 euro. (ANP/Redactie)
Spuit 11quote:
Dan past die blessure tenminste bij z'n kapsel en tattoeages.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:37 schreef SjaakBauer het volgende:
Martijn Krabbendam zet net op twitter trouwens dat blessure van van Haaren en niet goed uitzag.
You're welcome!quote:
Zelfde groep retards die Cabral adoreren.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:45 schreef TC03 het volgende:
Waar komt die waardering voor Mokotjo toch altijd vandaan? Hij heeft toch nog nooit iets bijzonders laten zien in Feyenoord 1?
Iedereen ziet dat Mokotjo ongelofelijk veel potentie heeft.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zelfde groep retards die Cabral adoreren.
Krijgt de kans ook niet echt. Maar vind het persoonlijk gewoon een complete middenvelder.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:45 schreef TC03 het volgende:
Waar komt die waardering voor Mokotjo toch altijd vandaan? Hij heeft toch nog nooit iets bijzonders laten zien in Feyenoord 1?
Mensen die er kijk op hebben. Dat zie je meteen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Cabral heeft daadwerkelijk wat gepresteerd (goals, assists).quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik niet. Waar moet je dat aan zien? Hij is niet slecht, maar hij valt ook niet op.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:47 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Iedereen ziet dat Mokotjo ongelofelijk veel potentie heeft.
Hebben we vorig jaar gezienquote:Op woensdag 11 januari 2012 12:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Mensen die er kijk op hebben. Dat zie je meteen.
Het mooiste van zulke gasten is als je een compilatiefilmpje zoekt van al hun geweldige acties, je in plaats daarvan een paar rap-video's te zien krijgt.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Cabral heeft daadwerkelijk wat gepresteerd (goals, assists).
[..]
Ik niet. Waar moet je dat aan zien? Hij is niet slecht, maar hij valt ook niet op.
Man met verstand van zaken.quote:'Misschien kan Feyenoord met enkele spelers erbij voor de titel gaan'
Ruud Vormer ziet enorm uit naar zijn nieuwe avontuur bij Feyenoord. De 23-jarige middenvelder begon zijn loopbaan in het shirt van AZ, maar verliet Alkmaar na zijn tweede seizoen voor Roda JC Kerkrade. In de zomer loopt zijn vierjarige contract ten einde en verkast Vormer naar Feyenoord. Hij verwacht veel van die overstap, zegt hij in NUsport.
“Ik hoop dat we volgend seizoen bovenin gaan meedoen. Misschien krijgt Feyenoord er nog wel enkele heel goede spelers bij en kunnen we zelfs al voor het kampioenschap gaan. Dat zou fantastisch zijn”, stelt Vormer ambitieus. Ondanks zijn geringe leeftijd heeft de middenvelder al flink wat ervaring in de Eredivisie; hij speelde 124 duels in de vaderlandse competitie en deed ook wat Europese ervaring op met AZ.
“"Ik ben daar straks één van de ouderen en speel al vijf jaar in de Eredivisie. Ik wil steeds belangrijker worden voor Feyenoord, mijn medespelers aansturen en altijd voorop gaan in de strijd”, merkt Vormer op in het weekblad. Kamohelo Mokotjo, die op dezelfde positie als Vormer uit de voeten kan en al langer deel uitmaakt van Feyenoord, zei al dat voor hem de tijd is aangebroken dat hij echt aan spelen wil toekomen.
bron: http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=156349
quote:Van Geel zet op winterkamp afspraak met drie Feyenoorders in agenda
Bruno Martins Indi, Kelvin Leerdam en Jerson Cabral komen alle drie in aanmerking voor een langer contract bij Feyenoord. De verdedigers en aanvaller werden allen door de club zelf opgeleid en laten een prima indruk achter. Martins Indi, Leerdam en Cabral liggen gedrieën nog tot 2013 vast in Rotterdam, maar de hoop van Feyenoord is dat zij langer gebonden worden.
Zowel Ronald Koeman als Martin van Geel spreekt in Voetbal International tevreden over Martins Indi. De negentienjarige verdediger debuteerde vorig seizoen in de hoofdmacht en kwam sindsdien tot 27 wedstrijden in de Eredivisie. “Hij doet het goed”, aldus Koeman. “Wat ik een voordeel vind, is zijn linkerbeen. Zo speel je met een links- en rechtspoot in het centrum”, wijst hij op Ron Vlaar.
“Bruno verdedigt goed en wordt per week slimmer”, voegt Van Geel eraan toe in het weekblad. “Hij is talentvol en heeft nog maar een tweejarig contract. Dus met hem gaan we deze week om de tafel.” De technisch directeur van Feyenoord licht ook toe dat het trainingskamp van de club op Gran Canaria de ideale gelegenheid is om met enkele spelers van gedachten te wisselen. “Dus een onderhoud met Jerson en Kelvin, die goed bezig zijn, staat in mijn agenda.”
Niet echt uit te leggen. Je ziet het denk of je ziet het niet.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik niet. Waar moet je dat aan zien? Hij is niet slecht, maar hij valt ook niet op.
Erg opportunistisch gesteld allemaal. Moet nog maar zien hoe we de 2e seizoenshelft doorkomen.quote:
Wat mij betreft doen we daar nog altijd aan mee, sterker nog, ik geloof nog steeds in het kampioenschap.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:03 schreef Helpmefok het volgende:
Stel je nou eens voor dat Ajax komende week wint bij AZ, en wij van VVV. De week daarop win je van Ajax.
Dan móét je gewoon mee gaan doen om vCL. Immers is de stand dan (uitgaande van twee keer winst Twente en PSV, hoewel PSV het ook nog wel moeilijk gaat krijgen bij Utrecht uit):
PSV 43
AZ 41
Twente 39
Feyenoord 37
Ajax 36
Je staat dan 4 punten van vCL met nog een wedstrijd tegen Twente (waar je 3 punten op Twente in kan lopen) en een wedstrijd tegen AZ (waar je 3 punten kan inlopen op AZ).
Echt, jezus, dat ik hier uberhaupt over durf te dromen ondertussen
Ik ookquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:05 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Wat mij betreft doen we daar nog altijd aan mee, sterker nog, ik geloof nog steeds in het kampioenschap.
Jup me 2. Potentieel winbedrag van 400 euroquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ook![]()
. TheGreatHooD
.
Caland gelooft er ook in, die had er een tientje op ingezet
¤400 maar? Helpmefok maakt van ¤0,50 makkelijk >¤3000. Beetje inzicht en je komt er wel.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:06 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Jup me 2. Potentieel winbedrag van 400 euro
Laat ik het zo stellen: indien álle, maar dan ook álle puzzelstukjes op hun plek vallen is het mogelijk. Dan moeten de clubs boven ons steekjes laten vallen en wij daar optimaal van profiteren. Verder zal Cabral eens fatsoenlijke wedstrijden moeten gaan spelen en dan zijn we heeeeel misschien nog wel de outsider voor de titel.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:05 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Wat mij betreft doen we daar nog altijd aan mee, sterker nog, ik geloof nog steeds in het kampioenschap.
In 1 avond ook echt hequote:Op woensdag 11 januari 2012 13:07 schreef Merkie het volgende:
[..]
¤400 maar? Helpmefok maakt van ¤0,50 makkelijk >¤3000. Beetje inzicht en je komt er wel.
Nee, ik maak van 1200 euro 3480 dankzij idioten bij Unibet die Ajax - Real bij Real een odd van 2,9 toedichten.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:07 schreef Merkie het volgende:
[..]
¤400 maar? Helpmefok maakt van ¤0,50 makkelijk >¤3000. Beetje inzicht en je komt er wel.
Jij moet geen weddenschappen afsluiten manquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:06 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Jup me 2. Potentieel winbedrag van 400 euro
Na 5 jaar gifbekeren en állé pech van de wereld wordt het nu maar eens tijd een emmer geluk over ons heen te krijgenquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Laat ik het zo stellen: indien álle, maar dan ook álle puzzelstukjes op hun plek vallen is het mogelijk. Dan moeten de clubs boven ons steekjes laten vallen en wij daar optimaal van profiteren. Verder zal Cabral eens fatsoenlijke wedstrijden moeten gaan spelen en dan zijn we heeeeel misschien nog wel de outsider voor de titel.
Het is toch ook geweldig man. Na zo'n mooie pot als Ajax-uit zit ik hier echt met een harde tegen m'n bureaublad aan te tikken.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Na 5 jaar gifbekeren en állé pech van de wereld wordt het nu maar eens tijd een emmer geluk over ons heen te krijgen
Ja dat dus. Kan ik weer regenboogjes kotsen over Feyenoordquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:11 schreef Caland het volgende:
Mensen zijn gek geworden
Tijd dat de competitie weer begint.
Ik twijfel tusenquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja dat dus. Kan ik weer regenboogjes kotsen over FeyenoordEn een stijfje krijgen van Clasie.
Geloof me, als ik die gozer weer met een perfect passje onze 1-0 zie inleiden tegen Ajax heb ik een kloppend tokus van heb-ik-jou-daar. Een omgekeerde darmperistaltiek is er niets bij.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:11 schreef Caland het volgende:
Mensen zijn gek geworden
Tijd dat de competitie weer begint.
Och heerlijk, die simpelheid van beredeneren.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:14 schreef Toekito het volgende:
We kunnen ze allemaal van de mat spelen boven ons, dus we doen mee. Alleen moeten de spelers en staf wel 100% zijn week in week uit en de wisselspelers 200% gretig in de speeltijd die ze krijgen.
Dus bijv: El Ahmadi leeggespeeld na 70 min eruit en Van Haaren erin voor laatste 20 min 200% inzet en we verzwakken niet.
Geen probleem. Over een paar wedstrijden volgt weer dat onvermijdelijke moment dat de realiteit ze achterhaalt.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Och heerlijk, die simpelheid van beredeneren.
We zullen zien.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Geen probleem. Over een paar wedstrijden volgt weer dat onvermijdelijke moment dat de realiteit ze achterhaalt.
Ja godverdomme man Caland. We hebben 5 jaar lang niets om over te dromen gehad. Ja, vorig jaar onder Been, konden we dromen dat als we de komende 9 wedstrijden zouden winnen, een kléín kansje zouden hebben op europees voetbal via play-offs tussen de nummer 5 en 9, dat is als de bekerwinnaar tevens de landskampioen werd, ik het bed zou delen met Adriana Lima en Gudde de prijs voor beste marketinganalyst van 2011 won.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Och heerlijk, die simpelheid van beredeneren.
Jij denkt echt dat we alles nu flawless gaan winnen en in mei op de Coolsingel staan?quote:
Ik denk dat wij alle topwedstrijden gaan winnen (Ja, allemaal)quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat we alles nu flawless gaan winnen en in mei op de Coolsingel staan?
Tegenwoordig lijkt de arrogantie meer in Rotterdam te zitten dan in amsterdam. Wtf denken sommige mensen man.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:18 schreef Caland het volgende:
Ik ga pas dromen over een landskampioenschap als we op de laatste speeldag om 16.14 bovenaan staan. Alle tijd daarvoor acht ik het volkomen kansloos.
Inderdaadquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tegenwoordig lijkt de arrogantie meer in Rotterdam te zitten dan in amsterdam. Wtf denken sommige mensen man.
Ja. Maar ik heb geen zin om nog jarenlang depressief te denken dat we kansloos zijn voor de titel. Die periode heb ik tussen 2005 en 2011 lang genoeg door moeten maken. Hell, zelfs toen Gio / Makaay et cetera kwamen achtte ik ons kansloos.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:18 schreef Caland het volgende:
Ik ga pas dromen over een landskampioenschap als we op de laatste speeldag om 16.14 bovenaan staan. Alle tijd daarvoor acht ik het volkomen kansloos.
Eerst maar ff winnen bij VVV he. RKC acht ik een stuk minder en dat kostte ons al moeite genoeg paar maanden geleden.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:19 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Ik denk dat wij alle topwedstrijden gaan winnen (Ja, allemaal)
Wij gaan nog een paar puntjes laten liggen tegen een Groningen en Heerenveen.
Voor de rest gaan wij inderdaad alles winnen...
Heuy, dat is mijn tekst.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:19 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Ik denk dat wij alle topwedstrijden gaan winnen (Ja, allemaal)
Ik help het je hopenquote:Wij gaan nog een paar puntjes laten liggen tegen een Groningen en Heerenveen.
Voor de rest gaan wij inderdaad alles winnen...
Komt goed.quote:Moet Koeman wel Mokotjo een kans geven
Heeft niets met arrogantie te maken. Waar zie je ons roepen "O MY GOD WE WORDEN KAMPIOEEEEEEN". Ik zeg alleen: ALS Az dit weekend wint, ALS wij van VVV en Ajax winnen, en ALS [...] DAN mogen we EVENTUEEL MISSCHIEN HOPELIJK onze pijlers gaan richten op vCL.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tegenwoordig lijkt de arrogantie meer in Rotterdam te zitten dan in amsterdam. Wtf denken sommige mensen man.
Hoe heerlijk naïef.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja. Maar ik heb geen zin om nog jarenlang depressief te denken dat we kansloos zijn voor de titel. Die periode heb ik tussen 2005 en 2011 lang genoeg door moeten maken. Hell, zelfs toen Gio / Makaay et cetera kwamen achtte ik ons kansloos.
Nu kan ik éíndelijk weer lekker slapen, denkend aan de schaal die op de Coolsingel voor 1,5 miljoen uitzinnige fans omhoog gehouden wordt. Dat is, als die kankerlijer Aboutaleb het uberhaupt toestaat![]()
![]()
Dit dus, pleurtstraal toch op. We roepen toch nergens 'z0mg we worden kampioen' en anders zit er een hele grote vorm van onderliggend cynisme in.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:20 schreef TheGreatHooD het volgende:
Tsk, tsk, een beetje geloof in je eigen clubbie en je bent gelijk weer een Amsterdamse arrogante cunt.
Tegenwoordig moet je als Feyenoorder blij zijn met een 8e plaats en een focking gelijkspel tegen VVV
Toch al bijna geluktquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoe is dat arrogant?. Ik roep niet "EUWUWUW we worden kampioenuhehhh?!?'11/" zoals dat zooitje in het Ajax topic die met 14 punten achterstand op AZ nog lachend riepen 'ach dat halen we wel in'.
Klinkt ook prettig, geloof me, de EL heeft voor mij 100 keer meer charme dan de CL. Echter, de laatste keer dat ik echt iets 'episch'meemaakte was de finale 2002 in de Kuip. Het landskampioenschap '99 was ook mooi maar voor mijn beleving was ik toen nét te jong om alles nog te 'voelen'.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe heerlijk naïef.
Ik ben meer aan het dromen om ergens eind augustus in een vaag oostblokland voor 50 cent halve liters weg te tikken en vieze hoeren te neuken samen met nog zo'n 400-450 Feyenoorders.
Ik kreeg toen met m'n 10 jaar een tak tegen m'n kop. Bloeden als een rund.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:24 schreef Helpmefok het volgende:
Het landskampioenschap '99 was ook mooi maar voor mijn beleving was ik toen nét te jong om alles nog te 'voelen'.
Heuy, jij bent hetzelfde geboortejaar als ik dan.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kreeg toen met m'n 10 jaar een tak tegen m'n kop. Bloeden als een rund.![]()
Het voelde dus wel redelijk echt aan.
Laat je die butt-plug dan wel gewoon thuis?quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wordt toch tijd voor een biertje dan mannen
quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat we alles nu flawless gaan winnen en in mei op de Coolsingel staan?
Het is daar nu ook zomer.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:39 schreef SjaakBauer het volgende:
Volgend jaar is d'r godverdomme alweer zo'n Afrika CupKunnen ze die shit niet gewoon in zomer doen ofzo, die negers zijn toch wel gewend aan die hitte?
Wel een Feyenoordbroek toch?quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:42 schreef Lastpost het volgende:
[ afbeelding ]
Je hoort het weleens, dat spelers onder een Feyenoord dekbed sliepen, Robin dus ook.
Al liep ie toen al met z'n Arsenal shirt.
Ik had precies hetzelfde dekbed.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:42 schreef Lastpost het volgende:
[ afbeelding ]
Je hoort het weleens, dat spelers onder een Feyenoord dekbed sliepen, Robin dus ook.
Al liep ie toen al met z'n Arsenal shirt.
Of je houdt lekker je bek tot zoals Caland zegt er daadwerkelijk aanleiding is om te spreken van een eventueel kampioenschap.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Heeft niets met arrogantie te maken. Waar zie je ons roepen "O MY GOD WE WORDEN KAMPIOEEEEEEN". Ik zeg alleen: ALS Az dit weekend wint, ALS wij van VVV en Ajax winnen, en ALS [...] DAN mogen we EVENTUEEL MISSCHIEN HOPELIJK onze pijlers gaan richten op vCL.
Hoe is dat arrogant?. Ik roep niet "EUWUWUW we worden kampioenuhehhh?!?'11/" zoals dat zooitje in het Ajax topic die met 14 punten achterstand op AZ nog lachend riepen 'ach dat halen we wel in'.
Met Leerdam, Mokotjo en Goossens als bankquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:02 schreef SjaakBauer het volgende:
Is van Geel trouwens al om de tafel geweest met Bakkal? Volgend seizoen Vormer, Clasie, Bakkel, zou toch wel een bazenmiddenveld zijn hoor.
Leerdam op de bank? Ben je helemaal gek geworden?quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:03 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Met Leerdam, Mokotjo en Goossens als bank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |