Zelfde groep retards die Cabral adoreren.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:45 schreef TC03 het volgende:
Waar komt die waardering voor Mokotjo toch altijd vandaan? Hij heeft toch nog nooit iets bijzonders laten zien in Feyenoord 1?
Iedereen ziet dat Mokotjo ongelofelijk veel potentie heeft.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zelfde groep retards die Cabral adoreren.
Krijgt de kans ook niet echt. Maar vind het persoonlijk gewoon een complete middenvelder.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:45 schreef TC03 het volgende:
Waar komt die waardering voor Mokotjo toch altijd vandaan? Hij heeft toch nog nooit iets bijzonders laten zien in Feyenoord 1?
Mensen die er kijk op hebben. Dat zie je meteen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Cabral heeft daadwerkelijk wat gepresteerd (goals, assists).quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik niet. Waar moet je dat aan zien? Hij is niet slecht, maar hij valt ook niet op.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:47 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Iedereen ziet dat Mokotjo ongelofelijk veel potentie heeft.
Hebben we vorig jaar gezienquote:Op woensdag 11 januari 2012 12:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Mensen die er kijk op hebben. Dat zie je meteen.
Het mooiste van zulke gasten is als je een compilatiefilmpje zoekt van al hun geweldige acties, je in plaats daarvan een paar rap-video's te zien krijgt.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Cabral heeft daadwerkelijk wat gepresteerd (goals, assists).
[..]
Ik niet. Waar moet je dat aan zien? Hij is niet slecht, maar hij valt ook niet op.
Man met verstand van zaken.quote:'Misschien kan Feyenoord met enkele spelers erbij voor de titel gaan'
Ruud Vormer ziet enorm uit naar zijn nieuwe avontuur bij Feyenoord. De 23-jarige middenvelder begon zijn loopbaan in het shirt van AZ, maar verliet Alkmaar na zijn tweede seizoen voor Roda JC Kerkrade. In de zomer loopt zijn vierjarige contract ten einde en verkast Vormer naar Feyenoord. Hij verwacht veel van die overstap, zegt hij in NUsport.
“Ik hoop dat we volgend seizoen bovenin gaan meedoen. Misschien krijgt Feyenoord er nog wel enkele heel goede spelers bij en kunnen we zelfs al voor het kampioenschap gaan. Dat zou fantastisch zijn”, stelt Vormer ambitieus. Ondanks zijn geringe leeftijd heeft de middenvelder al flink wat ervaring in de Eredivisie; hij speelde 124 duels in de vaderlandse competitie en deed ook wat Europese ervaring op met AZ.
“"Ik ben daar straks één van de ouderen en speel al vijf jaar in de Eredivisie. Ik wil steeds belangrijker worden voor Feyenoord, mijn medespelers aansturen en altijd voorop gaan in de strijd”, merkt Vormer op in het weekblad. Kamohelo Mokotjo, die op dezelfde positie als Vormer uit de voeten kan en al langer deel uitmaakt van Feyenoord, zei al dat voor hem de tijd is aangebroken dat hij echt aan spelen wil toekomen.
bron: http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=156349
quote:Van Geel zet op winterkamp afspraak met drie Feyenoorders in agenda
Bruno Martins Indi, Kelvin Leerdam en Jerson Cabral komen alle drie in aanmerking voor een langer contract bij Feyenoord. De verdedigers en aanvaller werden allen door de club zelf opgeleid en laten een prima indruk achter. Martins Indi, Leerdam en Cabral liggen gedrieën nog tot 2013 vast in Rotterdam, maar de hoop van Feyenoord is dat zij langer gebonden worden.
Zowel Ronald Koeman als Martin van Geel spreekt in Voetbal International tevreden over Martins Indi. De negentienjarige verdediger debuteerde vorig seizoen in de hoofdmacht en kwam sindsdien tot 27 wedstrijden in de Eredivisie. “Hij doet het goed”, aldus Koeman. “Wat ik een voordeel vind, is zijn linkerbeen. Zo speel je met een links- en rechtspoot in het centrum”, wijst hij op Ron Vlaar.
“Bruno verdedigt goed en wordt per week slimmer”, voegt Van Geel eraan toe in het weekblad. “Hij is talentvol en heeft nog maar een tweejarig contract. Dus met hem gaan we deze week om de tafel.” De technisch directeur van Feyenoord licht ook toe dat het trainingskamp van de club op Gran Canaria de ideale gelegenheid is om met enkele spelers van gedachten te wisselen. “Dus een onderhoud met Jerson en Kelvin, die goed bezig zijn, staat in mijn agenda.”
Niet echt uit te leggen. Je ziet het denk of je ziet het niet.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik niet. Waar moet je dat aan zien? Hij is niet slecht, maar hij valt ook niet op.
Erg opportunistisch gesteld allemaal. Moet nog maar zien hoe we de 2e seizoenshelft doorkomen.quote:
Wat mij betreft doen we daar nog altijd aan mee, sterker nog, ik geloof nog steeds in het kampioenschap.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:03 schreef Helpmefok het volgende:
Stel je nou eens voor dat Ajax komende week wint bij AZ, en wij van VVV. De week daarop win je van Ajax.
Dan móét je gewoon mee gaan doen om vCL. Immers is de stand dan (uitgaande van twee keer winst Twente en PSV, hoewel PSV het ook nog wel moeilijk gaat krijgen bij Utrecht uit):
PSV 43
AZ 41
Twente 39
Feyenoord 37
Ajax 36
Je staat dan 4 punten van vCL met nog een wedstrijd tegen Twente (waar je 3 punten op Twente in kan lopen) en een wedstrijd tegen AZ (waar je 3 punten kan inlopen op AZ).
Echt, jezus, dat ik hier uberhaupt over durf te dromen ondertussen
Ik ookquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:05 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Wat mij betreft doen we daar nog altijd aan mee, sterker nog, ik geloof nog steeds in het kampioenschap.
Jup me 2. Potentieel winbedrag van 400 euroquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ook![]()
. TheGreatHooD
.
Caland gelooft er ook in, die had er een tientje op ingezet
¤400 maar? Helpmefok maakt van ¤0,50 makkelijk >¤3000. Beetje inzicht en je komt er wel.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:06 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Jup me 2. Potentieel winbedrag van 400 euro
Laat ik het zo stellen: indien álle, maar dan ook álle puzzelstukjes op hun plek vallen is het mogelijk. Dan moeten de clubs boven ons steekjes laten vallen en wij daar optimaal van profiteren. Verder zal Cabral eens fatsoenlijke wedstrijden moeten gaan spelen en dan zijn we heeeeel misschien nog wel de outsider voor de titel.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:05 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Wat mij betreft doen we daar nog altijd aan mee, sterker nog, ik geloof nog steeds in het kampioenschap.
In 1 avond ook echt hequote:Op woensdag 11 januari 2012 13:07 schreef Merkie het volgende:
[..]
¤400 maar? Helpmefok maakt van ¤0,50 makkelijk >¤3000. Beetje inzicht en je komt er wel.
Nee, ik maak van 1200 euro 3480 dankzij idioten bij Unibet die Ajax - Real bij Real een odd van 2,9 toedichten.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:07 schreef Merkie het volgende:
[..]
¤400 maar? Helpmefok maakt van ¤0,50 makkelijk >¤3000. Beetje inzicht en je komt er wel.
Jij moet geen weddenschappen afsluiten manquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:06 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Jup me 2. Potentieel winbedrag van 400 euro
Na 5 jaar gifbekeren en állé pech van de wereld wordt het nu maar eens tijd een emmer geluk over ons heen te krijgenquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Laat ik het zo stellen: indien álle, maar dan ook álle puzzelstukjes op hun plek vallen is het mogelijk. Dan moeten de clubs boven ons steekjes laten vallen en wij daar optimaal van profiteren. Verder zal Cabral eens fatsoenlijke wedstrijden moeten gaan spelen en dan zijn we heeeeel misschien nog wel de outsider voor de titel.
Het is toch ook geweldig man. Na zo'n mooie pot als Ajax-uit zit ik hier echt met een harde tegen m'n bureaublad aan te tikken.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Na 5 jaar gifbekeren en állé pech van de wereld wordt het nu maar eens tijd een emmer geluk over ons heen te krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |