abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 januari 2012 @ 10:04:16 #76
14505 OProg
A Life in Music
pi_106673202
We zouden ook eens aan een keeper moeten gaan denken voor volgend jaar.

Mulder doet het nu natuurlijk goed, maar voor het zelfde geld maakt hij een verkeerde landing een keer en zijn we een periode aangewezen op Lamprou en Graafland. Dan is er ook alle reden voor zorgen.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_106673223
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 10:04 schreef OProg het volgende:
We zouden ook eens aan een keeper moeten gaan denken voor volgend jaar.

Mulder doet het nu natuurlijk goed, maar voor het zelfde geld maakt hij een verkeerde landing een keer en zijn we een periode aangewezen op Lamprou en Graafland. Dan is er ook alle reden voor zorgen.
Ik blijf al een jaar herhalen dat we Velthuizen gewoon transfervrij moeten halen, zit je voor de komende jaren zonder kopzorgen.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  woensdag 11 januari 2012 @ 10:13:19 #78
14505 OProg
A Life in Music
pi_106673409
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 10:05 schreef Cara het volgende:

[..]

Ik blijf al een jaar herhalen dat we Velthuizen gewoon transfervrij moeten halen, zit je voor de komende jaren zonder kopzorgen.
Was ook mijn gedachten indien mogelijk en Vitesse niet met een zak geld op de proppen komt.
Ik zie zelf niet echt een beter alternatief dat haalbaar is denk ik.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_106673430
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 09:33 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Logisch.

[..]

Tsja...ik had het gister al voorspeeld. Koeman gaat moeilijk lopen doen, terwijl hij Mokotjo nu gewoon de kans moet geven. Doet hij dat niet, dan staat Mokotjo wat mij betreft in z'n gelijk om weg te willen. Eeuwig zonde, want die jongen zullen we nog wel eens gaan tegenkomen in Engeland bij een mooie club vrees ik.
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 10:05 schreef Cara het volgende:

[..]

Velthuizen komt niet voor de bank.
pi_106673685
Ik denk dat als je een nieuwe keeper haalt dat je Mulder kan afschrijven, ik zou Mulder graag volgend jaar onder de lat zien blijven staan. Ik zal hem voorlopig nog niet de hemel in schrijven, want ik vind dat hij nog altijd de nodige gebreken heeft, maar het is wel een jongen die zich goed ontwikkelt met de speeltijd die hij krijgt.

Het verbaasde me eigenlijk te lezen dat Mokotjo meer dan een half miljoen verdient, ik snap dat Feyenoord dat niet kan blijven betalen voor een speler die het nog altijd moet gaan waarmaken, zeker als ook Vormer en Goossens gehaald worden voor versterking van het middenveld.
Het is te hopen dat hij zich in januari kan gaan bewijzen, anders zou ik contract verlengen en verhuren ook wel een goede optie vinden, win-win, bij ons onder contract, en toch speeltijd krijgen en zich door kunnen ontwikkelen.
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_106673765
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 10:25 schreef ace_eleven het volgende:
Ik denk dat als je een nieuwe keeper haalt dat je Mulder kan afschrijven, ik zou Mulder graag volgend jaar onder de lat zien blijven staan. Ik zal hem voorlopig nog niet de hemel in schrijven, want ik vind dat hij nog altijd de nodige gebreken heeft, maar het is wel een jongen die zich goed ontwikkelt met de speeltijd die hij krijgt.

Het verbaasde me eigenlijk te lezen dat Mokotjo meer dan een half miljoen verdient, ik snap dat Feyenoord dat niet kan blijven betalen voor een speler die het nog altijd moet gaan waarmaken, zeker als ook Vormer en Goossens gehaald worden voor versterking van het middenveld.
Het is te hopen dat hij zich in januari kan gaan bewijzen, anders zou ik contract verlengen en verhuren ook wel een goede optie vinden, win-win, bij ons onder contract, en toch speeltijd krijgen en zich door kunnen ontwikkelen.
Als zo'n El Ahmadi vertrekt zul je toch ook nog iemand op de bank moeten hebben. Dat zal dan óf Vormer óf Mokotjo moeten zijn. Denk niet dat ze hem zonder slag of stoot zullen laten gaan. Wie moeten ze dan halen? Dat geld van z'n salaris zijn ze toch wel weer kwijt bij een gelijkwaardige speler.
pi_106673829
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 10:28 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Als zo'n El Ahmadi vertrekt zul je toch ook nog iemand op de bank moeten hebben. Dat zal dan óf Vormer óf Mokotjo moeten zijn. Denk niet dat ze hem zonder slag of stoot zullen laten gaan. Wie moeten ze dan halen? Dat geld van z'n salaris zijn ze toch wel weer kwijt bij een gelijkwaardige speler.
Mokotjo nog een seizoen op de bank als reserve heb je helemaal niks aan. Dan is alle motivatie, begrijpelijk natuurlijk, verdwenen.

Die jongen moet gewoon gaan spelen en als het niet bij Feyenoord is dan maar ergens anders. Hopelijk verhuurd, dat wel.
pi_106673952
FR1908Nieuws twitterde op woensdag 11-01-2012 om 10:33:27 Ronald #Koeman zal zijn contract bij #Feyenoord voor één jaar gaan verlengen. reageer retweet
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_106674023
Goede keus. Niet te lang contract weer. Al zit je wel met het feit dat Koeman dan elk moment kan vertrekken naar een andere club.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_106674046
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 10:38 schreef Muto het volgende:
Goede keus. Niet te lang contract weer. Al zit je wel met het feit dat Koeman dan elk moment kan vertrekken naar een andere club.
Dat kan sowieso wel, al geef je hem een contract voor 4 jaar. Als een trainer weg wilt is 'ie weg.

Hopen dat Oranje door die poulefase komt, anders kunnen we hem wel eens sneller kwijt zijn dan gedacht :+
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_106674122
quote:
14s.gif Op woensdag 11 januari 2012 10:35 schreef Caland het volgende:
FR1908Nieuws twitterde op woensdag 11-01-2012 om 10:33:27 Ronald #Koeman zal zijn contract bij #Feyenoord voor één jaar gaan verlengen. reageer retweet
Had ik wel verwacht. Beste voor beide partijen.
pi_106675618
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 09:57 schreef Droopie het volgende:
Ik lees net in het AD dat we onder verscherpt toezicht komen te staan door de KNVB?
Ik dacht dat het zo goed ging of is dit gewoon onderdeel van het proces en zijn we met de zomer weer in staat geld te besteden aan spelers?
Het AD is lekker bezig de laatste tijd ;(
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  woensdag 11 januari 2012 @ 11:38:18 #88
131800 Tarado
capô de fusca
pi_106675801
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 11:32 schreef eight het volgende:

[..]

Het AD is lekker bezig de laatste tijd ;(
Misschien hiermee te maken, http://knvb.nl/nieuws/191(...)ndeling-clubs-bekend

Tot categorie 1 behoren de volgende clubs: AGOVV, FC Den Bosch, FC Dordrecht, FC Emmen, Feyenoord, Helmond Sport, NAC Breda, Roda JC en SC Veendam. Deze clubs werken binnen het kader van een plan van aanpak aan hun financieel herstel. Veelal betekent het dat ze moeten saneren. Hoe dat precies gebeurt, bepalen de clubs zelf rekening houdend met de richtlijnen van de KNVB. De clubs doen een voorstel voor het plan van aanpak, dat moet worden goedgekeurd door de licentiecommissie.
pi_106675851
Het klopt toch ook gewoon.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_106675852
quote:
Feyenoord en NAC onder verscherpt toezicht KNVB

UPDATE De licentiecommissie van de KNVB heeft negen clubs ingedeeld in categorie 1, waardoor ze onder verscherpt toezicht van de bond staan. Het gaat om drie clubs uit de eredivisie (Feyenoord, NAC Breda en Roda JC) en zes uit de Jupiler League.

Dat maakte de KNVB vandaag bekend. Tijdens de vorige meting, in augustus vorig jaar, zaten 13 clubs in categorie 1. De clubs uit categorie 1 moeten aan de hand van een plan van aanpak werken aan financieel herstel en binnen 3 jaar opklimmen naar de 'veilige' categorie 2. In die categorie zitten momenteel 20 clubs, zeven clubs zijn financieel volledig gezond.

De clubs die in categorie 1 zitten zijn Roda JC, SC Veendam, Feyenoord, AGOVV, FC Den Bosch, Dordrecht, Emmen, Helmond Sport en NAC Breda.

Excelsior, NEC, Willem II en FC Zwolle zijn de afgelopen periode 'gepromoveerd' van categorie 1 naar 2. Het aantal clubs in 3, de hoogste en meest veilige categorie, is toegenomen van vijf naar zeven. Ajax en FC Oss hebben Go Ahead Eagles, MVV, Telstar, FC Twente en FC Volendam vergezeld.

De KNVB beoordeelt al jarenlang de financiële situatie van clubs door middel van een puntensysteem. Doelstelling daarvan is de continuïteit van de clubs en de competities te waarborgen.

Het bericht uit Zeist betekent niet direct een tegenvaller voor Feyenoord, dat een maand geleden van de licentiecommissie van de KNVB nog een bevestiging kreeg dat de financiële situatie bij de Rotterdamse club zo sterk is verbeterd dat Feyenoord qua puntenaantal in categorie 2 zou kunnen worden ingedeeld. Om daar defintief aan te voldoen moeten de Rotterdammers nog één keer het benodigde puntenaantal van 65 halen. Naar verwachting gebeurt dat in april van dit jaar.

Een indeling in categorie 2 is voor Feyenoord - en andere clubs uiteraard - van belang voor het behoud van de licentie. Bovendien heeft de club dan niet langer toestemming van de bond nodig voor elke investering boven de 50.000 euro.

In categorie 2 zitten nu: Fortuna Sittard, De Graafschap, FC Groningen, sc Heerenveen, Heracles Almelo, VVV-Venlo, PSV, ADO Den Haag, Almere City FC, AZ, SC Cambuur Leeuwarden, FC Eindhoven, RKC Waalwijk, Sparta Rotterdam, FC Utrecht, Vitesse, Excelsior, NEC, Willem II en FC Zwolle.

In categorie 3, die het predikaat 'goed' verdient in Zeist, zitten na vandaag Ajax, Go Ahead Eagles, MVV, FC Oss, Telstar, FC Twente en FC Volendam.
Beetje tendentieuze titel van het AD. :')
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_106675866
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 11:39 schreef Muto het volgende:

[..]

Beetje tendentieuze titel van het AD. :')
Ja, ok. Het is niet nog scherper dan dat het al was ofzo :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_106675921
Het bericht uit Zeist betekent niet direct een tegenvaller voor Feyenoord, dat een maand geleden van de licentiecommissie van de KNVB nog een bevestiging kreeg dat de financiële situatie bij de Rotterdamse club zo sterk is verbeterd dat Feyenoord qua puntenaantal in categorie 2 zou kunnen worden ingedeeld. Om daar defintief aan te voldoen moeten de Rotterdammers nog één keer het benodigde puntenaantal van 65 halen. Naar verwachting gebeurt dat in april van dit jaar.

Gewoon weer een sensatietitel dus, wat een kutkrant. :').
  woensdag 11 januari 2012 @ 11:50:24 #93
131800 Tarado
capô de fusca
pi_106676167
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 11:42 schreef Helpmefok het volgende:

Tja bij de Geilegraaf weet je tenminste waar je aan toe bent het AD waait met alle winden mee
pi_106676204
Koeman nog een jaartje. Mooi. Niet te lang.
Ben van mening dat we vanaf nu trainers niet langer dan 1 jaar een contract moeten geven. Win-win.

En Mokotjo: Spelen of verhuren.

Als die niet verhuurd wordt in de basis, anders ken je hem net zo goed nu al weg doen. Wel wanbeleid weer hoor, als het gebeurd.
  woensdag 11 januari 2012 @ 11:55:32 #95
131800 Tarado
capô de fusca
pi_106676343
quote:
19s.gif Op woensdag 11 januari 2012 11:51 schreef TheGreatHooD het volgende:
Koeman nog een jaartje. Mooi. Niet te lang.
Ben van mening dat we vanaf nu trainers niet langer dan 1 jaar een contract moeten geven. Win-win.

1 jaar geeft ook een bepaalde onrust, maar ik kan het van beide kanten wel begrijpen
pi_106676355
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 11:42 schreef Helpmefok het volgende:

Oh...dus met andere woorden zeggen ze gewoon dat ze eigenlijk niks relevants melden, maar dat ze het toch even benoemen omdat het zo lekker spannend klinkt. :') Kut-Telegraaf. De grootste pauper-krant van Nederland.
pi_106676402
quote:
19s.gif Op woensdag 11 januari 2012 11:51 schreef TheGreatHooD het volgende:
En Mokotjo: Spelen of verhuren.

Als die niet verhuurd wordt in de basis, anders ken je hem net zo goed nu al weg doen. Wel wanbeleid weer hoor, als het gebeurd.
Wanbeleid, tsja... hij had vorig jaar wel wat meer minuten mogen maken in plaats van rasmongooltje Meeuwis. Maar tot nu toe zie ik niet echt in wat er wanbeleid is aan het niet opstellen van Mokotjo.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_106676482
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 11:57 schreef Caland het volgende:

[..]

Wanbeleid, tsja... hij had vorig jaar wel wat meer minuten mogen maken in plaats van rasmongooltje Meeuwis. Maar tot nu toe zie ik niet echt in wat er wanbeleid is aan het niet opstellen van Mokotjo.
Gewoon een hele jammere samenloop van omstandigheden. Volgend jaar zal naar alle waarschijnlijkheid ook met 3 middenvelders gespeeld worden, anders had je Mokotjo misschien nog ergens kunnen gebruiken.

Iemand al iets over Bruins gehoord toevallig? :)
pi_106676494
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 11:57 schreef Caland het volgende:

[..]

Het feit dat hij niet gewoon verhuurd is.
Het feit dat de technische staf hem niet wilde verhuren omdat ze hem zogenaamd nodig hadden.
Op het moment dat je Mokotjo dan kan inbrengen, telkens VerHaaren erin brengen.

Wat mij betreft is dat toch een staaltje goed wanbeleid.
pi_106676503
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 11:59 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Gewoon een hele jammere samenloop van omstandigheden. Volgend jaar zal naar alle waarschijnlijkheid ook met 3 middenvelders gespeeld worden, anders had je Mokotjo misschien nog ergens kunnen gebruiken.

Iemand al iets over Bruins gehoord toevallig? :)
:D _O-

Caland:

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2012 12:01:23 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')