Laat je die butt-plug dan wel gewoon thuis?quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wordt toch tijd voor een biertje dan mannen
quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat we alles nu flawless gaan winnen en in mei op de Coolsingel staan?
Het is daar nu ook zomer.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:39 schreef SjaakBauer het volgende:
Volgend jaar is d'r godverdomme alweer zo'n Afrika CupKunnen ze die shit niet gewoon in zomer doen ofzo, die negers zijn toch wel gewend aan die hitte?
Wel een Feyenoordbroek toch?quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:42 schreef Lastpost het volgende:
[ afbeelding ]
Je hoort het weleens, dat spelers onder een Feyenoord dekbed sliepen, Robin dus ook.
Al liep ie toen al met z'n Arsenal shirt.
Ik had precies hetzelfde dekbed.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:42 schreef Lastpost het volgende:
[ afbeelding ]
Je hoort het weleens, dat spelers onder een Feyenoord dekbed sliepen, Robin dus ook.
Al liep ie toen al met z'n Arsenal shirt.
Of je houdt lekker je bek tot zoals Caland zegt er daadwerkelijk aanleiding is om te spreken van een eventueel kampioenschap.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Heeft niets met arrogantie te maken. Waar zie je ons roepen "O MY GOD WE WORDEN KAMPIOEEEEEEN". Ik zeg alleen: ALS Az dit weekend wint, ALS wij van VVV en Ajax winnen, en ALS [...] DAN mogen we EVENTUEEL MISSCHIEN HOPELIJK onze pijlers gaan richten op vCL.
Hoe is dat arrogant?. Ik roep niet "EUWUWUW we worden kampioenuhehhh?!?'11/" zoals dat zooitje in het Ajax topic die met 14 punten achterstand op AZ nog lachend riepen 'ach dat halen we wel in'.
Met Leerdam, Mokotjo en Goossens als bankquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:02 schreef SjaakBauer het volgende:
Is van Geel trouwens al om de tafel geweest met Bakkal? Volgend seizoen Vormer, Clasie, Bakkel, zou toch wel een bazenmiddenveld zijn hoor.
Leerdam op de bank? Ben je helemaal gek geworden?quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:03 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Met Leerdam, Mokotjo en Goossens als bank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |