Ja dat dus. Kan ik weer regenboogjes kotsen over Feyenoordquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:11 schreef Caland het volgende:
Mensen zijn gek geworden
Tijd dat de competitie weer begint.
Ik twijfel tusenquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja dat dus. Kan ik weer regenboogjes kotsen over FeyenoordEn een stijfje krijgen van Clasie.
Geloof me, als ik die gozer weer met een perfect passje onze 1-0 zie inleiden tegen Ajax heb ik een kloppend tokus van heb-ik-jou-daar. Een omgekeerde darmperistaltiek is er niets bij.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:11 schreef Caland het volgende:
Mensen zijn gek geworden
Tijd dat de competitie weer begint.
Och heerlijk, die simpelheid van beredeneren.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:14 schreef Toekito het volgende:
We kunnen ze allemaal van de mat spelen boven ons, dus we doen mee. Alleen moeten de spelers en staf wel 100% zijn week in week uit en de wisselspelers 200% gretig in de speeltijd die ze krijgen.
Dus bijv: El Ahmadi leeggespeeld na 70 min eruit en Van Haaren erin voor laatste 20 min 200% inzet en we verzwakken niet.
Geen probleem. Over een paar wedstrijden volgt weer dat onvermijdelijke moment dat de realiteit ze achterhaalt.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Och heerlijk, die simpelheid van beredeneren.
We zullen zien.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Geen probleem. Over een paar wedstrijden volgt weer dat onvermijdelijke moment dat de realiteit ze achterhaalt.
Ja godverdomme man Caland. We hebben 5 jaar lang niets om over te dromen gehad. Ja, vorig jaar onder Been, konden we dromen dat als we de komende 9 wedstrijden zouden winnen, een kléín kansje zouden hebben op europees voetbal via play-offs tussen de nummer 5 en 9, dat is als de bekerwinnaar tevens de landskampioen werd, ik het bed zou delen met Adriana Lima en Gudde de prijs voor beste marketinganalyst van 2011 won.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Och heerlijk, die simpelheid van beredeneren.
Jij denkt echt dat we alles nu flawless gaan winnen en in mei op de Coolsingel staan?quote:
Ik denk dat wij alle topwedstrijden gaan winnen (Ja, allemaal)quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat we alles nu flawless gaan winnen en in mei op de Coolsingel staan?
Tegenwoordig lijkt de arrogantie meer in Rotterdam te zitten dan in amsterdam. Wtf denken sommige mensen man.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:18 schreef Caland het volgende:
Ik ga pas dromen over een landskampioenschap als we op de laatste speeldag om 16.14 bovenaan staan. Alle tijd daarvoor acht ik het volkomen kansloos.
Inderdaadquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tegenwoordig lijkt de arrogantie meer in Rotterdam te zitten dan in amsterdam. Wtf denken sommige mensen man.
Ja. Maar ik heb geen zin om nog jarenlang depressief te denken dat we kansloos zijn voor de titel. Die periode heb ik tussen 2005 en 2011 lang genoeg door moeten maken. Hell, zelfs toen Gio / Makaay et cetera kwamen achtte ik ons kansloos.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:18 schreef Caland het volgende:
Ik ga pas dromen over een landskampioenschap als we op de laatste speeldag om 16.14 bovenaan staan. Alle tijd daarvoor acht ik het volkomen kansloos.
Eerst maar ff winnen bij VVV he. RKC acht ik een stuk minder en dat kostte ons al moeite genoeg paar maanden geleden.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:19 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Ik denk dat wij alle topwedstrijden gaan winnen (Ja, allemaal)
Wij gaan nog een paar puntjes laten liggen tegen een Groningen en Heerenveen.
Voor de rest gaan wij inderdaad alles winnen...
Heuy, dat is mijn tekst.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:19 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Ik denk dat wij alle topwedstrijden gaan winnen (Ja, allemaal)
Ik help het je hopenquote:Wij gaan nog een paar puntjes laten liggen tegen een Groningen en Heerenveen.
Voor de rest gaan wij inderdaad alles winnen...
Komt goed.quote:Moet Koeman wel Mokotjo een kans geven
Heeft niets met arrogantie te maken. Waar zie je ons roepen "O MY GOD WE WORDEN KAMPIOEEEEEEN". Ik zeg alleen: ALS Az dit weekend wint, ALS wij van VVV en Ajax winnen, en ALS [...] DAN mogen we EVENTUEEL MISSCHIEN HOPELIJK onze pijlers gaan richten op vCL.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tegenwoordig lijkt de arrogantie meer in Rotterdam te zitten dan in amsterdam. Wtf denken sommige mensen man.
Hoe heerlijk naïef.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja. Maar ik heb geen zin om nog jarenlang depressief te denken dat we kansloos zijn voor de titel. Die periode heb ik tussen 2005 en 2011 lang genoeg door moeten maken. Hell, zelfs toen Gio / Makaay et cetera kwamen achtte ik ons kansloos.
Nu kan ik éíndelijk weer lekker slapen, denkend aan de schaal die op de Coolsingel voor 1,5 miljoen uitzinnige fans omhoog gehouden wordt. Dat is, als die kankerlijer Aboutaleb het uberhaupt toestaat![]()
![]()
Dit dus, pleurtstraal toch op. We roepen toch nergens 'z0mg we worden kampioen' en anders zit er een hele grote vorm van onderliggend cynisme in.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:20 schreef TheGreatHooD het volgende:
Tsk, tsk, een beetje geloof in je eigen clubbie en je bent gelijk weer een Amsterdamse arrogante cunt.
Tegenwoordig moet je als Feyenoorder blij zijn met een 8e plaats en een focking gelijkspel tegen VVV
Toch al bijna geluktquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoe is dat arrogant?. Ik roep niet "EUWUWUW we worden kampioenuhehhh?!?'11/" zoals dat zooitje in het Ajax topic die met 14 punten achterstand op AZ nog lachend riepen 'ach dat halen we wel in'.
Klinkt ook prettig, geloof me, de EL heeft voor mij 100 keer meer charme dan de CL. Echter, de laatste keer dat ik echt iets 'episch'meemaakte was de finale 2002 in de Kuip. Het landskampioenschap '99 was ook mooi maar voor mijn beleving was ik toen nét te jong om alles nog te 'voelen'.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe heerlijk naïef.
Ik ben meer aan het dromen om ergens eind augustus in een vaag oostblokland voor 50 cent halve liters weg te tikken en vieze hoeren te neuken samen met nog zo'n 400-450 Feyenoorders.
Ik kreeg toen met m'n 10 jaar een tak tegen m'n kop. Bloeden als een rund.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:24 schreef Helpmefok het volgende:
Het landskampioenschap '99 was ook mooi maar voor mijn beleving was ik toen nét te jong om alles nog te 'voelen'.
Heuy, jij bent hetzelfde geboortejaar als ik dan.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kreeg toen met m'n 10 jaar een tak tegen m'n kop. Bloeden als een rund.![]()
Het voelde dus wel redelijk echt aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |