abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 januari 2012 @ 12:00:45 #101
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_106676516
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 11:59 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Gewoon een hele jammere samenloop van omstandigheden. Volgend jaar zal naar alle waarschijnlijkheid ook met 3 middenvelders gespeeld worden, anders had je Mokotjo misschien nog ergens kunnen gebruiken.
Je kan Feyenoord niet echt veel verwijten als het om Mokotjo gaat. Wellicht kan je volgend seizoen hem bij een club als nac stallen als je zijn contract verlengd. Dat zou wel een goede tussenoplossing zijn.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 11 januari 2012 @ 12:01:34 #102
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_106676539
quote:
19s.gif Op woensdag 11 januari 2012 12:00 schreef TheGreatHooD het volgende:

[..]

Het feit dat hij niet gewoon verhuurd is.
Het feit dat de technische staf hem niet wilde verhuren omdat ze hem zogenaamd nodig hadden.
Op het moment dat je Mokotjo dan kan inbrengen, telkens VerHaaren erin brengen.

Wat mij betreft is dat toch een staaltje goed wanbeleid.
We hebben en hadden hem dan ook nodig. Dat bewijzen zijn invalbeurten wel.

Vorig jaar zelfs nog rechtsback gestaan omdat het noodzakelijk was.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_106676544
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 11:59 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Gewoon een hele jammere samenloop van omstandigheden. Volgend jaar zal naar alle waarschijnlijkheid ook met 3 middenvelders gespeeld worden, anders had je Mokotjo misschien nog ergens kunnen gebruiken.

Iemand al iets over Bruins gehoord toevallig? :)
Hij heeft vandaag een afrondend gesprek met Ferguson. Echter Guardiola en Mourinho schijnen ook van hem gecharmeerd te zien, dus misschien zien we hem nog wel in Barcelona of Madrid.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_106676617
quote:
10s.gif Op woensdag 11 januari 2012 12:01 schreef Caland het volgende:

[..]

We hebben en hadden hem dan ook nodig. Dat bewijzen zijn invalbeurten wel.

Vorig jaar zelfs nog rechtsback gestaan omdat het noodzakelijk was.
Ik denk dat wij hem vorig seizoen inderdaad sporadisch nodig hadden.

Dit seizoen echter :N
Vaak gehad dat VerHaaren inviel hoor. Verhuur ten minste 1/2 want beide heb je echt niet nodig hoor.
pi_106676625
quote:
19s.gif Op woensdag 11 januari 2012 12:00 schreef TheGreatHooD het volgende:

[..]

Het feit dat hij niet gewoon verhuurd is.
Het feit dat de technische staf hem niet wilde verhuren omdat ze hem zogenaamd nodig hadden.
Op het moment dat je Mokotjo dan kan inbrengen, telkens VerHaaren erin brengen.

Wat mij betreft is dat toch een staaltje goed wanbeleid.
Integendeel, dit is juist een voorbeeld van uitstekend beleid. Het zou juist ontzettend dom zijn om een speler te verhuren die dicht bij een basisplaats zit.
Dat hij tot op heden niet doorgebroken is heeft vooral met de sterke basisspelers te maken.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  woensdag 11 januari 2012 @ 12:05:34 #106
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_106676675
quote:
19s.gif Op woensdag 11 januari 2012 12:04 schreef TheGreatHooD het volgende:

[..]

Ik denk dat wij hem vorig seizoen inderdaad sporadisch nodig hadden.

Dit seizoen echter :N
Vaak gehad dat VerHaaren inviel hoor. Verhuur ten minste 1/2 want beide heb je echt niet nodig hoor.
Maar dan kom je bij blessures extreem krap in je middenvelders. Van Haaren wilden ze echt wel verhuren, maar de smalle selectie staat dat gewoonweg niet toe.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_106676689
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 12:00 schreef Caland het volgende:

[..]

Je kan Feyenoord niet echt veel verwijten als het om Mokotjo gaat. Wellicht kan je volgend seizoen hem bij een club als nac stallen als je zijn contract verlengd. Dat zou wel een goede tussenoplossing zijn.
Daarom zeg ik ook: gewoon een jammere samenloop van omstandigheden. Een systeem met 3 middenvelders en dus maar 3 plaatsen op het middenveld en dan nog 3 uitstekende spelers voor je hebben.

Een club als NAC zou ik voor die jongen echt geweldig vinden en ik vind stiekem dat ze dat ook gewoon moeten doen. Dat gaat zich bij hem echt wel uitbetalen denk ik.
pi_106676767
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 12:05 schreef Caland het volgende:

[..]

Maar dan kom je bij blessures extreem krap in je middenvelders. Van Haaren wilden ze echt wel verhuren, maar de smalle selectie staat dat gewoonweg niet toe.
Ja opzich wel. Ach misschien vind ik het gewoon ontzettend kut. Zie hem niet graag zo verkwijnen op de bank. Hele goede speler namelijk.

Maar nu komt dus echt wel het moment of je doorgaat met hem of hem laat vallen. Als je hem nog een jaartje zo houd, kakt zijn mentaliteit in en zal hij weg willen. Verhuur hem en hij zal helemaal opbloeien, a la Clasie.

En een toekomstig middenveld met Mokotjo, Clasie en Haaren vind ik wel te pruimen...
pi_106676786
Van Haaren geblesseerd van het veld gedragen net op de training. Mokotjo zal dus wel spelen tegen Basel.
pi_106676848
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 12:06 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Daarom zeg ik ook: gewoon een jammere samenloop van omstandigheden. Een systeem met 3 middenvelders en dus maar 3 plaatsen op het middenveld en dan nog 3 uitstekende spelers voor je hebben.

Een club als NAC zou ik voor die jongen echt geweldig vinden en ik vind stiekem dat ze dat ook gewoon moeten doen. Dat gaat zich bij hem echt wel uitbetalen denk ik.
Maar waarom is dat jammer? Bij een grote club horen reservespelers die qua niveau niet te ver van de basisspelers zitten. Een betere situatie kan ik me niet bedenken. Met Mokotjo hoef je echt geen medelijden te hebben, die jongen komt er wel.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_106676942
quote:
Feyenoord-aanvoerder Ron Vlaar is tevreden met de aanstaande contractverlenging van Ronald Koeman bij Feyenoord. De verdediger zegt dat tijdens het trainingskamp van de Rotterdammers in Spanje tegen RTV Rijnmond.

"Ronald Koeman is heel belangrijk voor deze groep," begint Vlaar zijn verhaal. "Dat straalt hij uit en dat zie je terug in de resultaten. Iedereen draagt zijn steentje bij aan wat er tot nu toe gebeurd is, zeker de trainer. Die is het belangrijkste voor de groep."

Ron Vlaar had in de voorbereiding van dit seizoen een sleutelrol in het wegstemmen van trainer Mario Been. Onlangs liet Feyenoord-icoon Willem van Hanegem aan RTV Rijnmond nog weten dat het 'van lef getuigde' om de stemming in gang te zetten.

"Het is niet leuk wat daar gebeurd is, maar het is wel zo gegaan. Dat is niet meer terug te draaien," reageert Vlaar op de woorden van De Kromme. "Om nu te zeggen dat het goed heeft uitgepakt... Wij hebben onze verantwoordelijkheid genomen, ook op het veld. Het leeft weer, niemand is belangrijker dan de club Feyenoord."

Ook Vlaar merkt dat de stemming in Rotterdam-Zuid is omgeslagen: "Het belangrijkste is dat de club weer leeft. Je merkt dat op de nieuwjaarsreceptie, het was veel drukker dan de jaren ervoor. Alles is veel opgewekter. Spelers willen weer graag naar Feyenoord komen of tekenen bij. De uitstraling die Feyenoord heeft is enorm."
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_106676952
quote:
19s.gif Op woensdag 11 januari 2012 12:09 schreef TheGreatHooD het volgende:

[..]

Ja opzich wel. Ach misschien vind ik het gewoon ontzettend kut. Zie hem niet graag zo verkwijnen op de bank. Hele goede speler namelijk.

Maar nu komt dus echt wel het moment of je doorgaat met hem of hem laat vallen. Als je hem nog een jaartje zo houd, kakt zijn mentaliteit in en zal hij weg willen. Verhuur hem en hij zal helemaal opbloeien, a la Clasie.

En een toekomstig middenveld met Mokotjo, Clasie en Haaren vind ik wel te pruimen...
Minus die laatste. Die heb ik nog nooit zien overtuigen in het eerste. Dat ie ze er in de jeugd van alle kanten inschoot samen met Clasie is leuk, maar dat doet er nu niet toe. Mokotjo, Clasie en Vormer is dan een stuk fijner denk ik.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_106676997
quote:
19s.gif Op woensdag 11 januari 2012 12:09 schreef TheGreatHooD het volgende:

[..]

Zonder van Haaren dan.
pi_106677018
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 12:12 schreef eight het volgende:

[..]

Maar waarom is dat jammer? Bij een grote club horen reservespelers die qua niveau niet te ver van de basisspelers zitten. Een betere situatie kan ik me niet bedenken. Met Mokotjo hoef je echt geen medelijden te hebben, die jongen komt er wel.
Jammer dat we hem niet bij ons tot volwaardige basis-speler kunnen laten komen en dat het weer ergens anders moet gaan gebeuren, terwijl wij die jongen al bijna 4 jaar hebben rondlopen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2012 12:19:26 ]
pi_106677073
Is er iemand die voor Fey-020 nog een kaartje heeft op Y2 voor een maat van me? Hij gaat 1 Februari terug naar zijn thuisland en zou zeer graag nog eens een wedstrijd in de kuip meepakken. ;(
pi_106677142
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 12:21 schreef Helpmefok het volgende:
Is er iemand die voor Fey-020 nog een kaartje heeft op Y2 voor een maat van me? Hij gaat 1 Februari terug naar zijn thuisland en zou zeer graag nog eens een wedstrijd in de kuip meepakken. ;(
Is dat die gekke Turk van je? :D
  woensdag 11 januari 2012 @ 12:24:33 #117
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_106677183
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_106677263
quote:
Mja Y2 zit er niet tussen :{. Normaal zit ik op Z4, maar nu gaat zo'n grote groep vrienden mee dati k maar besloot op Y2 te gaan zitten met het hele zooitje om zeker te zijn van kaarten.
  woensdag 11 januari 2012 @ 12:29:17 #119
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_106677310
Je kan dan gewoon een kaart voor E/J kopen en overlopen. Weet alleen niet waarom het niet mogelijk is om een kaart te kopen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_106677422
AD is een kutkrant joh, niet eens serieus nemen met hun sensatiekoppen :Z
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  Moderator woensdag 11 januari 2012 @ 12:37:25 #121
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_106677526
quote:
Feyenoord en NAC onder verscherpt toezicht KNVB

UPDATE De licentiecommissie van de KNVB heeft negen clubs ingedeeld in categorie 1, waardoor ze onder verscherpt toezicht van de bond staan. Het gaat om drie clubs uit de eredivisie (Feyenoord, NAC Breda en Roda JC) en zes uit de Jupiler League.

[..]

Het bericht uit Zeist betekent niet direct een tegenvaller voor Feyenoord, dat een maand geleden van de licentiecommissie van de KNVB nog een bevestiging kreeg dat de financiële situatie bij de Rotterdamse club zo sterk is verbeterd dat Feyenoord qua puntenaantal in categorie 2 zou kunnen worden ingedeeld. Om daar defintief aan te voldoen moeten de Rotterdammers nog één keer het benodigde puntenaantal van 65 halen. Naar verwachting gebeurt dat in april van dit jaar.

Een indeling in categorie 2 is voor Feyenoord - en andere clubs uiteraard - van belang voor het behoud van de licentie. Bovendien heeft de club dan niet langer toestemming van de bond nodig voor elke investering boven de 50.000 euro. (ANP/Redactie)
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_106677531
Martijn Krabbendam zet net op twitter trouwens dat blessure van van Haaren en niet goed uitzag.
pi_106677568
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 12:37 schreef Gert het volgende:

[..]

Spuit 11
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_106677599
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 12:37 schreef SjaakBauer het volgende:
Martijn Krabbendam zet net op twitter trouwens dat blessure van van Haaren en niet goed uitzag.
Dan past die blessure tenminste bij z'n kapsel en tattoeages.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2012 12:43:17 ]
  Moderator woensdag 11 januari 2012 @ 12:41:27 #125
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_106677645
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 12:38 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Spuit 11
You're welcome!

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')