Ophelia kwam met die TTquote:
Klinkt trouwens wel een beetje als een film.quote:
Ik vraag me af hoe de superheldenkostuums voor de film eruit zienquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Klinkt trouwens wel een beetje als een film.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Klinkt trouwens wel een beetje als een film.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Wie? TheClit? Als het maar geen squirter is...
They rule!!!!!quote:
Hehehe, de openings scene voor de film hebben we al, een brommer-chase (ipv zo'n cliche car-chase)quote:Op woensdag 11 januari 2012 02:32 schreef theKiD het volgende:
Komt nog eens bij dat ik er achter ben dar ik grotere ballen heb als ik gezopen heb als ik op de brommert zit, dat gas is sinds ik de straat uit reed bij me ouders niet meer dicht geweest voor ik in Groeseind was... Dus ja, ik heb dr zin an![]()
![]()
Die horen bij de film. Die zijn opzoek naar een verdachte persoon op een brommerquote:Op woensdag 11 januari 2012 09:28 schreef Darkestrah het volgende:
Die helikopters moeten eens oprotten, vandaag wilde ik uitslapen.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 09:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Die horen bij de film. Die zijn opzoek naar een verdachte persoon op een brommer
quote:Op woensdag 11 januari 2012 09:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Die horen bij de film. Die zijn opzoek naar een verdachte persoon op een brommer
heb je onder water gelegen danquote:
quote:
quote:Als de drank zinkt, drijven de woorden naar boven
Quote van mijn facebook:quote:
quote:ja het was er heel gezellig ik wist niet dat jij zo,n gezellige kletser was hahaha
quote:Je zat behoorlijk op je praat stoel haha. Maar zeker gezellig geweest. Je agenda klopt je komt zondag hier heen! Tot dan
Dat hebben de meesten, dat de tong losser wordt als de alcohol begint te vloeien (ik dus ook, zondag nog gemerkt)quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:11 schreef theKiD het volgende:
[..]
Quote van mijn facebook:
[..]
[..]![]()
![]()
Ik kan behoorlijk ouwehoeren idd als er wat drank in zit
Komt nog bij dat ik gistermorgen om 3u al naast me bed stond, niet veel had gegeten en een hele fles Whisky in me strot had zitten, dat tikt best aan
stoerquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:11 schreef theKiD het volgende:
Komt nog bij dat ik gistermorgen om 3u al naast me bed stond, niet veel had gegeten en een hele fles Whisky in me strot had zitten, dat tikt best aan
quote:Op woensdag 11 januari 2012 09:28 schreef Darkestrah het volgende:
Die helikopters moeten eens oprotten, vandaag wilde ik uitslapen.
"Aangekomen bij Groeseind verloor theClit zijn voorganger uit het oog. theClit parkeerde zijn brommer in een vrije parkeerplaats en controleerde het slot. Hierna stapte hij af en keek zoekend om zich heen. Eerst zag hij het niet, maar nadat hij nogmaals goed had gekeken zag hij een stuk verderop tussen 2 choppers het voertuig van zijn voorganger staan. Hij liep er langzaam op af en concludeerde dat hij op het goede spoor zat, Darktrash was hier geweest, en hij was nog steeds in de buurt. De mensen op de straat leken zich er geen zorgen over te maken, maar theClit wist dat het gevaar op de loer lag. Plots klap werden de mensen en theClit opgeschrikt door een aantal helicopters ....."quote:Op woensdag 11 januari 2012 08:24 schreef Guard het volgende:
[..]
Hehehe, de openings scene voor de film hebben we al, een brommer-chase (ipv zo'n cliche car-chase)![]()
"Hij boog zich dieper over zijn stuur, om een zo'n klein mogelijk profiel te krijgen, zodat de wind geen vat op hem had. Hij kon zien dat hij dichterbij kwam, hij reed nu bijna letterlijk in de rook van zijn voorganger. Dankzij de whiskey eerder de op de avond, scheurde theClit met ware doodsverachting richting Groeseind..."
Godverquote:Pot voor startersleningen Tilburg is op
TILBURG-In de gemeente Tilburg kunnen starters de hoogte van hun hypotheek niet meer aanvullen met een starterslening. De pot geld die daarvoor gereserveerd was is nagenoeg op.
Starters konden maximaal 25 duizend euro lenen om het verschil te overbruggen tussen de kosten van de aankoop van de woning en de maximaal mogelijke lening. In totaal zijn sinds 2009 381 leningen verstrekt
Daarmee was in totaal een bedrag gemoeid van 10,5 miljoen van deels rijks- en deels provinciegeld en 7,4 miljoen euro van de gemeente.
Of Tilburg toch nieuwe leningen toe gaat kennen is nog de onduidelijk.
Godver?? Je hebt meer dan 2 jaar de tijd gehad om daar aanspraak op te kunnen maken?quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:25 schreef Crazy-M het volgende:
http://bd.nl/nieuws/tilbu(...)alLinksEnabled=false
[..]
Godver
Dat wel, maar dan moet je in die 2 jaar tijd wel dingen zeker weten, en dat was helaas niet, hoopte dit jaar op zekerheid enzoquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:37 schreef theKiD het volgende:
[..]
Godver?? Je hebt meer dan 2 jaar de tijd gehad om daar aanspraak op te kunnen maken?
ja ik had gekeken wat de max is met startershypotheek.quote:Op donderdag 12 januari 2012 07:41 schreef Guard het volgende:
Heb je wel 2 a 3 jaar langer kunnen sparen, dus dat overbruggingskrediet heb je dan minder hard nodig. Bovendien ligt de hele huizenmarkt op zijn gat, dus lul je zo nog wat de prijs af.
En meest belangrijke je moet zeker niet meer gaan lenen dan dat je kunt betalen, dat is gewoon niet slim.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
yepquote:Op donderdag 12 januari 2012 11:30 schreef Guard het volgende:
Je wil wel in Tilburg blijven neem ik aan?
jah heb bij wonenbreburg ook ingeschreven, die doen oude huizen uit de huur in de verkoop.quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:32 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ondertussen is er regelmatig wat te krijgen in die categorie
quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:44 schreef Guard het volgende:
LOL wat een ratten ook die makelaars....
Huis wat bij mij in de buurt te koop staat..
Vraagprijs: ¤ 105.000,-
Djeez das echt goedkoop.
Oooh wacht:pff, dat is ook oplichterij eigenlijk, want als je het met die starterslening gaat kopen, kost het huis in 1 keer 20k minderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
Tuurlijk wel, ze gaan echt geen 20k korting geven voor starters, waarom zou de verkoper korting gaan geven aan een starter?quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:46 schreef Crazy-M het volgende:
ja maar als je dan met sterterslening koopt kost het huis maar 105, dus krijgen ze er ook geen 125 voor
+ max 25k starterslening erbij en je zit aan een kleine 130kquote:Op donderdag 12 januari 2012 12:46 schreef Crazy-M het volgende:
ja maar als je dan met sterterslening koopt kost het huis maar 105, dus krijgen ze er ook geen 125 voor
maar die 25k die moet je ook terug betalen (lijkt mij)quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:29 schreef theKiD het volgende:
[..]
+ max 25k starterslening erbij en je zit aan een kleine 130k
Die lening is alleen aanvulling zodat de verkopende partij toch het gewenste bedrag krijgt. Die 105 word jou max. hypotheek.
Nee, huis kost ¤ 125.000 op welke manier je ook aan het geld komt om het te betalen...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar die 25k die moet je ook terug betalen (lijkt mij)
dus als ik dan even kort reken:
Gebruik maken van de starterslening kost het huis 105k
Zonder starterslening 125k
want hoe ik het altijd begrepen heb is dat je die 25k ook leent als aanvulling op je hypotheek.
Maar dat zal ik dus wel verkeerd begrepen hebben![]()
nu ik snapquote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:30 schreef Guard het volgende:
[..]
Nee, huis kost ¤ 125.000 op welke manier je ook aan het geld komt om het te betalen...
Hypotheek, hypotheek+starterslening, lening van de lokale maffia, bank overvallen.... het maakt niet uit.
De "prijs" die ze geven is dus ongeveer de hypotheek die je zou moeten afsluiten (exclusief k.k. uiteraard), starterslening valt daar buiten is namelijk geen onderdeel van de hypotheek. Natuurlijk moet je die wel terugbetalen aan de gemeente (tenminste dat mag ik toch hopen, anders zit ik gewoon belasting te betalen zodat andere mensen een te duur huis kunnen kopen).
Zelfde idee als je een "aanbieding" in de staturnfolder ziet staan: Nu ¤ 215,- *
*=na geld-terugactie van de fabrikant, anders ¤250,-
ehm hoezo ?quote:
aah zie al op brandweerspotters. Waarschijnlijk loos alarmquote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
aah zie al op brandweerspotters. Waarschijnlijk loos alarm
helaas niet dusquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:17 schreef vamperotica het volgende:
[..]Geen brand en waterschade uitverkoop
[tong80]quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:17 schreef vamperotica het volgende:
[..]Geen brand en waterschade uitverkoop
Sodemieter op met je tong imitatiequote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:51 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
[tong80]
Ik had graag een branddeken gewild.
[/tong80]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:38 schreef theKiD het volgende:
[..]
Sodemieter op met je tong imitatieTis al erg zat dat die vent overal op dit forum te vinden is
kutuser is het.
komt wel goed schatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zeg altijd maar zo, met drie wielen heb je nog geen auto.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:38 schreef theKiD het volgende:
[..]
Sodemieter op met je tong imitatieTis al erg zat dat die vent overal op dit forum te vinden is
kutuser is het.
hier ishij nog nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
goedeavond mede tilburgerquote:
3e Maandag in Januariquote:Op maandag 16 januari 2012 11:05 schreef Guard het volgende:
Tis geen blue monday, das pas volgende week toch?
Denken moet je aan een paard overlaten...quote:Op maandag 16 januari 2012 11:06 schreef Guard het volgende:
Oh ik dacht altijd de maandag in de laatste volle week in januari....
Nou ik moet zeggen dat mijn leven niet ineens beter is geworden nu ik weet dat het vandaag blue monday is, dus het is niet echt belangrijk voor mij om dit te wetenquote:Op maandag 16 januari 2012 11:09 schreef theKiD het volgende:
[..]
Denken moet je aan een paard overlaten...Dat blijkt wel weer, anders had je dit wel geweten
![]()
Toegevoegde waarde = 0?quote:Op maandag 16 januari 2012 13:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik heb er zelfs nog nooit van gehoord.
Ik volg het even niet, maar ik ben nu ook onder invloed van wat alcoholische versnaperingen dus ik vind alles goed.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:42 schreef theKiD het volgende:
[..]
Zoals 99% van mijn eigen post that isOftewel, JK
Alles? Alles = veel hequote:Op maandag 16 januari 2012 18:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik volg het even niet, maar ik ben nu ook onder invloed van wat alcoholische versnaperingen dus ik vind alles goed.
quote:Op maandag 16 januari 2012 18:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik volg het even niet, maar ik ben nu ook onder invloed van wat alcoholische versnaperingen dus ik vind alles goed.
Jaaah geweldige band!quote:Op maandag 16 januari 2012 18:51 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SuperrrTuxxx vindt BZN goed.
quote:Op maandag 16 januari 2012 18:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
zoveel gezopen ?quote:
Neuh valt mee, maar ik was gewoon vrolijk.quote:
o is weer eens iets anders danquote:Op maandag 16 januari 2012 19:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Neuh valt mee, maar ik was gewoon vrolijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |