Een goede blauwe hap moet je anus niet kriebelen.... het moet PIJN doen!!!!!quote:
En ik heb dan nog geen eens blauwe hap gehadquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:26 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Een goede blauwe hap moet je anus niet kriebelen.... het moet PIJN doen!!!!!
Nee, jij vergist eten met anale sex.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:26 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Een goede blauwe hap moet je anus niet kriebelen.... het moet PIJN doen!!!!!
In MIJN tijd?! Ik ben 27,niet 47!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:30 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nee, jij vergist eten met anale sex.
Je zal wel een hoop wenkbrauwen hebben doen fronsen tijdens een eerste date in jouw tijd..
Wsl niemand, maar wel over eten. En als je die door elkaar haalt.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:33 schreef Lotusss het volgende:
[..]
In MIJN tijd?! Ik ben 27,niet 47!![]()
En fuck, wie heeft het over anale seks de eerste date?!?!?!
quote:We gaan het nazoeken.
Excuses voor de late reactie, We waren een beetje druk met al dat water.
Och, die 20 jaar.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:33 schreef Lotusss het volgende:
[..]
aflulmotoren.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:42 schreef samthegreat5 het volgende:
Bazenreactie op mijn vraag of de vragenlijst wel goed was doorgekomen bij de NATRES.
[..]
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:55 schreef EllaN het volgende:
[..]
Wsl niemand, maar wel over eten. En als je die door elkaar haalt.
</rave mind>
Op de eerste date waarbij je blauwe hap eetquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:33 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik mag morgen is een keer om 0800 op. Meevallerquote:Op woensdag 11 januari 2012 00:01 schreef Thaboel het volgende:
Lekker op bed liggen dan maar. Wekker weer om 5:30
Hoiquote:
Ik hou niet van BNW topics.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:15 schreef Nibb-it het volgende:
Nederland wordt onderdeel wereldimperium
Rofl...quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:15 schreef Nibb-it het volgende:
Nederland wordt onderdeel wereldimperium
Wat was jou project dan want dat heb ik ff gemist?quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:04 schreef ErwinRommel het volgende:
Nog een paar dagen en dan is "mijn project" ook weer ten einde. Was een leuke opdracht en staat goed op m'n CV
Correct!quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:58 schreef EllaN het volgende:
Morgen is het al donderdag en daarna is het al vrijdag.
Ja, denk het. Nouja.. we zullen wel moetenquote:
Een project voor mijn werk mbt implementatie van voertuigbeheer en de ritten die daaraan verbonden zitten. Inclusief voertuig nummeren aan rit. Dat gaat de standaard worden. Ben er stiekum eigenlijk wel trots opquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:23 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Wat was jou project dan want dat heb ik ff gemist?
Morgen artillerie jaardag!quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:58 schreef EllaN het volgende:
Het is alweer de laatste woensdag van de week!quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:58 schreef EllaN het volgende:
Even anders: "Het voertuigboekje en de administratieve rompslomp"quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Een project voor mijn werk mbt implementatie van voertuigbeheer en de ritten die daaraan verbonden zitten. Inclusief voertuig nummeren aan rit. Dat gaat de standaard worden. Ben er stiekum eigenlijk wel trots op
Nope, dat blijft hetzelfdequote:Op woensdag 11 januari 2012 22:15 schreef Esses het volgende:
[..]
Even anders: "Het voertuigboekje en de administratieve rompslomp"
Op pagina 56, daar kwam ik gisteren aan toen ik in bed lag. Maar helaas, mot altijd vroeg op, dus om 22:00 gaat bij mij het ligt uit tegenwoordig.quote:
Oh, ok. Met andere woorden: Nog meer administratieve rompslomp.quote:
Pagina's zeggen me niks, steekwoorden wel.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Op pagina 56, daar kwam ik gisteren aan toen ik in bed lag. Maar helaas, mot altijd vroeg op, dus om 22:00 gaat bij mij het ligt uit tegenwoordig.
Juist niet. Nu, naja althans vanaf maandag dan, kunnen de chauffeurs gewoon hun werkmappen ophalen. Op een desk waar alles al gereed voor ze zou moeten staan. Dus, rittenlijsten die ze die dag moeten rijden, met de uiste sleutels erin. Voertuigen die eens voor de verandering een vaste plek hebben en geen parkeer problemen er meer zouden moeten zijn op het terrein.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:17 schreef Esses het volgende:
[..]
Oh, ok. Met andere woorden: Nog meer administratieve rompslomp.
2 paginas voor "vuurproef in overleven"quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:18 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Pagina's zeggen me niks, steekwoorden wel.
Neen, die is er dus niet meer. Want nu is er een zgn overlap. Die moet er maandag niet meer zijn. Dan is er 1 autobedrijf en gaat alles vanaf 1 centraal punt geregeld worden ipv men bij diverse desks moet tekenen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:39 schreef Esses het volgende:
De rompslomp is er dus nog wel, maar moet alleen door een ander gedaan worden
Veilige rijrichtingquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:45 schreef ErwinRommel het volgende:
En ook vanaf maandag alle voertuigen in veilige rijrichting. Werd ook nooit gedaan.
Elk bedrijf met voertuigen met bedrijfsuitrusting zou dat moeten doen. Of wil je dat er een wagen met post/aangetekende stukken/gerechtelijke brieven in de fik zou gaan omdat je ze niet snel kunt verplaatsen?quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:58 schreef Esses het volgende:
[..]
Veilige rijrichtingEnkel van toepassing op locaties waar je snel weg moet kunnen ivm. een uitruk.
Post... mwoah zou niet fijn zijn. Aangetekende stukken is niet zo belangrijk. Mensen weten dan wat er mee gebeurd is. Gerechtelijke brieven. Och, laat die maar allemaal in de fik gaan. De oude stijl van (parket)politie/kmar laten brengen beviel me beter.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Elk bedrijf met voertuigen met bedrijfsuitrusting zou dat moeten doen. Of wil je dat er een wagen met post/aangetekende stukken/gerechtelijke brieven in de fik zou gaan omdat je ze niet snel kunt verplaatsen?
hehehehe, je zou zo maar eens zitten te wachten op een positieve uitspraak van een gerechtquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:06 schreef Esses het volgende:
[..]
Post... mwoah zou niet fijn zijn. Aangetekende stukken is niet zo belangrijk. Mensen weten dan wat er mee gebeurd is. Gerechtelijke brieven. Och, laat die maar allemaal in de fik gaan. De oude stijl van (parket)politie/kmar laten brengen beviel me beter.
Als jij daarop per post wacht ben je een kneus. Je hoort daar te zitten.`quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hehehehe, je zou zo maar eens zitten te wachten op een positieve uitspraak van een gerecht
Jaloewrs.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:09 schreef Royyy het volgende:
Samsung Galaxy Tab gehaald, leuk dingetje
Genoeg gasten hoor die nooit verschijnen voor een zaak.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:09 schreef Esses het volgende:
[..]
Als jij daarop per post wacht ben je een kneus. Je hoort daar te zitten.`
Ja, bij verstek schuldig verklaren. Het spijt mij, maar dat vind ik een nogo.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Genoeg gasten hoor die nooit verschijnen voor een zaak.
Mijn Asus Transformer verveelT totaal niet!quote:
Helaas, kan het niet helpen. Ik ben achter de hype aangeloopd.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:14 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mijn Asus Transformer verveelT totaal niet!
quote:
Handig zo'n personal avatarer.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:17 schreef Lotusss het volgende:
... en toen had ik op Fok! ook weer bruin haar!
quote:
Goed bezug!quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:24 schreef Lotusss het volgende:
[..]![]()
Die blonde had ik als geniale Personal Assistant natuurlijk zelf aangepast naar brunette
Hoofdstukken zeggen me niks, steekwoorden wel.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
2 paginas voor "vuurproef in overleven"
Steekwoorden...quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:41 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Hoofdstukken zeggen me niks, steekwoorden wel.
Daar waar hij een klysma hanteert om urine binnen te brengen. Dit zodat hij vocht in zijn lijf krijgt.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:41 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Hoofdstukken zeggen me niks, steekwoorden wel.
Rare manier van overleven heb jij.. gewoon Bear Grylls style jonge: drink your own piss.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:42 schreef Esses het volgende:
[..]
Daar waar hij een klysma hanteert om urine binnen te brengen. Dit zodat hij vocht in zijn lijf krijgt.
Goh, ik heb dat ook van Fakert Bear.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:44 schreef samthegreat5 het volgende:
Oh wacht.. er is echt een aflevering waar Bear zichzelf een klysma geeft
Aan jezelf twijfelenquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:15 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Het is alweer de laatste woensdag van de week!
Oh, en Ellan, bedankt voor je uitstekende intuïtie, ik begon bijna aan mezelf te twijfelen.
Daarom ook bijna, tot ik tot de conclusie kwam dat het natuurlijk nooit aan mij kon liggen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 08:53 schreef EllaN het volgende:
[..]
Aan jezelf twijfelen. Ik verwacht beter van je.
Je bedoelt dit?: http://www.leidschdagblad(...)jk-nog-voortvluchtigquote:Op donderdag 12 januari 2012 16:33 schreef hoogvlieger het volgende:
Zeauheu gisteren dikke GTA praktijken in Leiden centrum.
Ja. De hele Boommarkt/Apothekersdijk was ook afgezet en in het hele centrum liepen agenten, ook in burger, met kogelwerende vesten. Ook nog heli laag boven de stad. Maat van mij woont aan de de Apo'dijk en die mocht zijn huis niet in.quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:08 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Je bedoelt dit?: http://www.leidschdagblad(...)jk-nog-voortvluchtig
Meeste agenten dragen altijd kogelwerende vesten (A)quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:15 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ja. De hele Boommarkt/Apothekersdijk was ook afgezet en in het hele centrum liepen agenten, ook in burger, met kogelwerende vesten. Ook nog heli laag boven de stad. Maat van mij woont aan de de Apo'dijk en die mocht zijn huis niet in.
Oh wist ik niet. Maar bij die afzetting was het ook bijna alleen maar AT enzo wat er liep. Die liepen met vesten over hun jas.quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:16 schreef Esses het volgende:
[..]
Meeste agenten dragen altijd kogelwerende vesten (A)
Dat zijn de hogere klasse vesten. Die liggen ook standaard achterin de auto :pquote:Op donderdag 12 januari 2012 17:46 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Oh wist ik niet. Maar bij die afzetting was het ook bijna alleen maar AT enzo wat er liep. Die liepen met vesten over hun jas.
nachtvliegen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:47 schreef RichardHammond het volgende:
Vandaag kwam er een F16 supersonisch over, erg laag vliegend. En in zijn ééntje. Dacht dat ze altijd met zijn tweeën moesten vliegen? Wel mooi gezicht, nog net zichtbaar in de schemer.
Zo heb je ook dagvliegen, vuurvliegen, fruitvliegen, poepvliegen, etc.quote:
eendagsvliegen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:04 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Zo heb je ook dagvliegen, vuurvliegen, fruitvliegen, poepvliegen, etc.
En de natres ofcourse. Of hoogvliegers.quote:
vlieg?quote:
Echt?quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:26 schreef hoogvlieger het volgende:
nee was eigenlijk wel een kutopmerking.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:35 schreef Braamyo het volgende:
Eindelijk, eindelijk, echt eindelijk klaar met arbeidt !
160 kilometers in twee dagen, in totaal net iets meer dan 24 uur gereden. Ik ben helemaal op ! Ben er klaarmee, veeg mij maar weg ! Einde oorlog
Haai fok
mietje.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:35 schreef Braamyo het volgende:
Eindelijk, eindelijk, echt eindelijk klaar met arbeidt !
160 kilometers in twee dagen, in totaal net iets meer dan 24 uur gereden. Ik ben helemaal op ! Ben er klaarmee, veeg mij maar weg ! Einde oorlog
Haai fok
Heeft niks met mietje te makenquote:
MB?quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:45 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Heeft niks met mietje te makenZelfs de stoerste militair zou na 24 uur compleet afdraaien in dat voertuig
Bloedzuigers en torren dan?quote:
Nee, was dat maar waar.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:23 schreef Nobu het volgende:
[..]
Met boem enzo ja? Boven jouw huisje?
Dan weet ik nu al wat NoBu gaat vragen.quote:
Is ie zo voorspelbaar ja?quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan weet ik nu al wat NoBu gaat vragen.
Maakt niet uit, als er een supersoon object voorbij komt hoor je een knal.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:24 schreef hcwp het volgende:
Ik kan er naast zitten, maar volgens mij is die boem enkel op het moment dat hij de geluidsbarrière doorbreekt. Als hij dus al supersonisch gaat, geen boem.
En dan nog zeuren over 160km in 24 uur.quote:
Hm.. dus toch maar goed dat ik een mailtje heb gestuurd. Anders kon ik denk ik nog 10 jaar wachtenquote:Beste Samthegreat5,
Excuses voor de late reactie maar ik kreeg jouw vraag pas gisteren doorgestuurd. Momenteel loopt het online solliciteren/opgeven nog niet goed. Aanstaande dinsdag heb ik daarover een vergadering. Ik kan dan meteen vragen of nu alles wel werkt en of ze jouw gegevens hebben ontvangen maar ik ben bang van niet.
Je hoort spoedig van mij!
Met vriendelijke groeten,
H. M.
sergeant werving 40 Natresbataljon
Onderin dat voertuig, ingestrapt, amper in staat te bewegen, laat staan te chillen, konstant wel met iets bezig moeten zijn, amper daglicht, 100% peri's of nachtkijker... BLEGH. Einde daglicht !!!quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:08 schreef Cobra4 het volgende:
En dan nog zeuren over 160km in 24 uur.
Waarom heb ik dan nooit een chauf van een M109 horen klagen?quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:13 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Onderin dat voertuig, ingestrapt, amper in staat te bewegen, laat staan te chillen, konstant wel met iets bezig moeten zijn, amper daglicht, 100% peri's of nachtkijker... BLEGH. Einde daglicht !!!
Terugsturen:quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:12 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hm.. dus toch maar goed dat ik een mailtje heb gestuurd. Anders kon ik denk ik nog 10 jaar wachten.
Omdat die lui echte mannen warenquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Waarom heb ik dan nooit een chauf van een M109 horen klagen?
daglicht is overgewaardeerd.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:13 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Onderin dat voertuig, ingestrapt, amper in staat te bewegen, laat staan te chillen, konstant wel met iets bezig moeten zijn, amper daglicht, 100% peri's of nachtkijker... BLEGH. Einde daglicht !!!
Whehequote:Op donderdag 12 januari 2012 22:14 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Terugsturen:
Beste SM H.M.
DUURT LANG !!!
Samthegreat
Als jij het zegt.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:14 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Omdat die lui echte mannen waren
Ditquote:
Vanwaar de spoed/noodzaak?quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:35 schreef hoogvlieger het volgende:
Zit te wachten op mijn ultrafire 250 lumen lampje voor op mn buks...
moet uit het verre Oosten komen en duurt al 2 weken. Normaal altijd wel met een week binnen.quote:
Da's nog geen antwoord op mijn vragen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:36 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
moet uit het verre Oosten komen en duurt al 2 weken. Normaal altijd wel met een week binnen.
Oh wil m gewoon hebben, en hopelijk over 1.5 week weer een steunverlening dus daarom.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's nog geen antwoord op mijn vragen.
En zonder ultrafire is dat niet mogelijk?quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:39 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Oh wil m gewoon hebben, en hopelijk over 1.5 week weer een steunverlening dus daarom.
Heb je dat mij horen zeggen?quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En zonder ultrafire is dat niet mogelijk?
Ja minstens drie keer alquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:41 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Heb je dat mij horen zeggen?
Jaquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:43 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Dat ik voor de mogelijk komende steunverlening een lamp nodig heb?
Blijft de vraag: Je kunt niet zonder?quote:
Nee.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Blijft de vraag: Je kunt niet zonder?
Die irritante hoeklamp met rode filterquote:
De lampjes voor op de buks? Waarom zou je voor die zeldzame keer dat je hem gebruikt een laffe aanschaffen?quote:
Ik denk niet dat hij die verstrekt heeft gekregen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:37 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
De lampjes voor op de buks? Waarom zou je voor die zeldzame keer dat je hem gebruikt een laffe aanschaffen?
Ik heb twee versies..quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:38 schreef Esses het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij die verstrekt heeft gekregen.
Black light en een niet werkende?quote:
Die metalen uitzendversie en die crappy plastic schijt.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Black light en een niet werkende?
ah.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:43 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Die metalen uitzendversie en die crappy plastic schijt.
Oftewel de testcase die nog enigszins voldoet (maar verre van marineproof is) en de uitbestede versie.
Ow die koude oorlog shizlquote:Op donderdag 12 januari 2012 23:36 schreef Esses het volgende:
[..]
Die irritante hoeklamp met rode filter
quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:45 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ow die koude oorlog huidige shizl.
Ik neem aan dat je zo'n tacticka voor op je klus bedoelt? Waarom zou je daar geen scharap voor tekenen die niet weer aanschaffen?quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:43 schreef hoogvlieger het volgende:
Neu eigenlijk ben ik vorig jaar tijdens een bivak mn Petzl kwijt geraakt en sindsdien geen nieuwe lamp meer gekocht.
Wuth?quote:Dus vandaar. Maar wel maar gelijk zo'n picatinny opzetstukje bij gekocht. Gewoon omdat het kan.
Al wel mini 1 led lampje voor op mn bakkes gekregen. Daar kan je een kaart op 50 cm voor je neus prima mee lezen maar daar houd het ook me op. Dus nog zaklamp erbij.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:46 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je zo'n tacticka voor op je klus bedoelt? Waarom zou je daar geen scharap voor tekenen die niet weer aanschaffen?
Niks mis mee toch. Kost 3 euro ofso zo'n dingetje. Boeiend.quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:49 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Al wel mini 1 led lampje voor op mn bakkes gekregen. Daar kan je een kaart op 50 cm voor je neus prima mee lezen maar daar houd het ook me op. Dus nog zaklamp erbij.
Nee. Heus niet.quote:Niks mis mee toch. Kost 3 euro ofso zo'n dingetje. Boeiend.
Prima ding inderdaad.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:54 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Perfect dingetje.
[..]
Nee. Heus niet.
Waarom kopen. Nog even en dat zit standaard op elk wapen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:57 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Prima ding inderdaad.
http://www.dealextreme.co(...)ith-hex-wrench-33823
Alstu. Bij zat ie bij de lamp inbegrepen dus heeft relatief minder gekost.
Zoals ik al zei: gewoon om dat het kan.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Waarom kopen. Nog even en dat zit standaard op elk wapen.
Hebben jullie al Colts dan!?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:00 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: gewoon om dat het kan.
En er is nog geen enkele fysieke indicatie dat die Colt's er bij ons de de nabije toekomst gaan komen dusch.
Zit rail boven op de doos weet je welquote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:02 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Dus dan sloop je de handbeschermers eraf en doe je de rail erop? Aan beide kanten?
Fysieke indicatie heeft binnen Defensie geen reet te maken met verstrekking.quote:
Commandanten weten ook van niks.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Fysieke indicatie heeft binnen Defensie geen reet te maken met verstrekking.
Correct, Hen overkomt het.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:07 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Commandanten weten ook van niks.
http://www.defensie.nl/landmacht/landmachtdagenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:07 schreef hoogvlieger het volgende:
Even heel wat anders: ben ik de enige die het gek vind dat er nog helemaal geen nieuws of wat dan ook bekend is over de Landmacht dagen in 2012. Vorig had de KL jaartje pauze. Of zijn ze gewoon allemaal geschrapt?
Alweer een tijd geleden..quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:04 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Zit rail boven op de doos weet je wel
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:09 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Overigens is het een montageplaat optisch vizier..
Ah die link had ik zo 123 nog niet gevonden. Zat op ander deel van de site te zoeken. Dank.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
http://www.defensie.nl/landmacht/landmachtdagen
Minder gamen en meer studeren.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:55 schreef samthegreat5 het volgende:
Celbiochemie verslagen typen om 0200 .. terwijl ik morgen om 0600 op moet. Wat een leven.
Of enig ander studentquote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:56 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Cobra, mijn beste, je verlangt het onmogelijke van onze Sam.
Mot 'k m'n mond spoelen, of wil je onkruid laten vergaan?quote:
Zo zuur...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:59 schreef Esses het volgende:
[..]
Mot 'k m'n mond spoelen, of wil je onkruid laten vergaan?
kloptquote:
Ik denk het.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:56 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Cobra, mijn beste, je verlangt het onmogelijke van onze Sam.
Dat is net zoiets als een laserpen op een russische tank plumpen :pquote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:28 schreef Rave_NL het volgende:
Ronald, heb jij wel eens van dit verhaal gehoord? (ervan uitgaand dat dutch deutsch moet zijn?)
http://www.nopenaltypoint(...)speeding-ticket.html
Rommel&Co?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:46 schreef ErwinRommel het volgende:
Yes!!!!
KVK handelsnaam is beschikbaar welke ik voor ogen heb!
Toppie !
Goed bedacht van je, eerlijk waarquote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Goed bedacht van je, eerlijk waar
Maar dat gaat het dus niet worden
Correct!quote:
Ik vind Assepoester en Duimelot het mooist (geilst)quote:
Haha, door de weeks game ik nooit. Nooit tijd voor jammergenoeg. Als ik thuis kom is het vaak al half 8 ofzo.quote:
Ik vond je al een diederikquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:16 schreef hoogvlieger het volgende:
Mwhahahaha zit net die lijst met gebruikte kindernamen van 2011 door te bladeren. Wat een briljante namen ab und zu, maar er zitten er toch nog een heuleboel behoorlijk kansloze bij. Mijn ditjaar maar 13x
quote:
Wendy of Belle (L)quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:05 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik vind Assepoester en Duimelot het mooist (geilst)
Helaas, je naamsgenoten conventie zal niet veel uitbreiden.quote:
"If you want my comeback you'll have to scrape it off your moms teeth"quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:08 schreef Esses het volgende:
[..]
Helaas, je naamsgenoten conventie zal niet veel uitbreiden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:19 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
"If you want my comeback you'll have to scrape it off your moms teeth"O help, de hoogwaardige Your mama vergelijkingen komen om de hoek. Had iets meer verwacht raveSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
Ergens tussen die steen die op je viel en nu weer van je af roldequote:
Sinds 26 augustus. Cobra4 en ErwinRommel-welkomquote:
Zag hij in zijn eigen agenda (en de sticky)quote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:25 schreef Esses het volgende:
[..]
O help, de hoogwaardige Your mama vergelijkingen komen om de hoek. Had iets meer verwacht rave
Whiggerquote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:46 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Whigger whigger whigger,
Je moeders ja? Ik big 'er!
Jezus, zo lang al. Heb de e-purge dus iets te hard geraakt dit verlof.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Sinds 26 augustus. Cobra4 en ErwinRommel-welkom
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:46 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Whigger whigger whigger,
Je moeders ja? Ik big 'er!
Mijn voornaam is in 2011 slechts 2x gegeven!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:16 schreef hoogvlieger het volgende:
Mwhahahaha zit net die lijst met gebruikte kindernamen van 2011 door te bladeren. Wat een briljante namen ab und zu, maar er zitten er toch nog een heuleboel behoorlijk kansloze bij. Mijn ditjaar maar 13x
De bloedvaten aan de binnenkant van je ogen kun je bijna voor letters aanzien.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:56 schreef Lotusss het volgende:
En volgens mij ligt ErwinRommel voor de tweede keer vanavond te "studeren"...
Ik heb hem net weer uit zijn studie gewekt.... kijken of-ie lang genoeg wakker blijft om naar bed te kruipen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:59 schreef Esses het volgende:
[..]
De bloedvaten aan de binnenkant van je ogen kun je bijna voor letters aanzien.
En morgen weer mauwen dat ie zo vroeg wakker is.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb hem net weer uit zijn studie gewekt.... kijken of-ie lang genoeg wakker blijft om naar bed te kruipen.
Ik gok dat dat het eerste halfuur nog niet gebeurt....
En dan heb ik weer een vent die zo lekker chagrijnig is als hij thuis is van werk en daarna nog eens om 18:00 weer in slaap flikkert. Yay.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En morgen weer mauwen dat ie zo vroeg wakker is.
Eigenwijs stuk vreten.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En dan heb ik weer een vent die zo lekker chagrijnig is als hij thuis is van werk en daarna nog eens om 18:00 weer in slaap flikkert. Yay.
Maar naar bed gaan? Neuh. Hij is toch niet moe? En hij valt echt niet in slaap op de bank. Echt niet *snurk*.....
Maar daardoor wel weer aandoenlijkquote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:33 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Maar daardoor wel weer strontirritant![]()
En soms aandoenlijk.
Liefde is ondoorgrondelijk zegt men wel eens...quote:
Oef, dat klinkt niet heul positief.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:39 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Liefde is ondoorgrondelijk zegt men wel eens...
Maar hij is echt veel te lief voor mij om hem te laten gaan. Er zijn nog steeds dagen dat ik weer helemaal opnieuw verliefd op hem word
Lolwut???quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:52 schreef Esses het volgende:
[..]
Oef, dat klinkt niet heul positief.
Moet jij niet studeren?quote:
Ha C4, nah. Vandaag om 4 uur die 2 verslagen ingeleverd kwartier voor de deadlinequote:
Ah, ja dus.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:07 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ha C4, nah. Vandaag om 4 uur die 2 verslagen ingeleverd kwartier voor de deadline. Nou 6 dagen vrij om voor een tentamen te leren
.
Trusten!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:10 schreef Lotusss het volgende:
Mijn post was juist positief bedoeld. Anyway... slapen nu.
haha, trustequote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:10 schreef Lotusss het volgende:
Mijn post was juist positief bedoeld. Anyway... slapen nu.
Dusquote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:27 schreef Resistor het volgende:
Nederlandse leger moet zich meer gaan richten op rampenbestrijding: een paar weken geleden waren ze in het noorden bij de dreigende wateroverlast veel nuttiger dan ze waar ook ter wereld voor Nederland kunnen zijn. Zelfde voor de helikopters: hier in Nederland hebben we niets aan Apaches, maar veel meer aan Chinooks met een grote waterzak er onder voor bosbrandbestrijding.
1 of 2 F16's voor verkenning (vermiste personen, dijkverkenning), en stel zandzakkenvullers en wat medisch personeel voor Nederlandse noodsituaties.
En natuurlijk marechaussee voor de grensbewaking (Lucht- en zeehavens, en onzichtbaar bij de land-landsgrenzen)
5 seconden douchen is dan ook meer dan zat!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:28 schreef Esses het volgende:
OMG wat word ik pissed van deze waterrekening.
Mijn verbruik is een kwart van mijn totale waterrekening...quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
5 seconden douchen is dan ook meer dan zat!
Vergeten erbij te vertellen:quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:10 schreef LWD-Godius het volgende:
Ik heb een vraag, ik weet niet of iemand die zo 1,2,3 weet te beantwoorden.
Kunnen de Walrusklasse onderzeeërs van Den Helder naar bijvoorbeeld Peking varen via de Noordwestelijke doorvaart zonder brandstofstop?
Kijk eens op de kaart.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:15 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Vergeten erbij te vertellen:
In geval van een oorlogssituatie of spionage. Dus naar Peking gaan, een aantal missies uitvoeren en terug gaan.
Minder vaak of korter douchen dusquote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:39 schreef Esses het volgende:
[..]
Mijn verbruik is een kwart van mijn totale waterrekening...
De rest is vastrecht bedoel je?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:39 schreef Esses het volgende:
[..]
Mijn verbruik is een kwart van mijn totale waterrekening...
Ja, en niet te vergeten, drinkwaterbelasting (21%! over je watertarief. Hoezo eerste levensbehoefte en 6 procent) en nog is 6% belasting natuurlijk... over alles inclusief drinkwaterbelasting.quote:
Hoeveel was je rekening btw?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:58 schreef Esses het volgende:
[..]
Ja, en niet te vergeten, drinkwaterbelasting (21%! over je watertarief. Hoezo eerste levensbehoefte en 6 procent) en nog is 6% belasting natuurlijk... over alles inclusief drinkwaterbelasting.
Hogere vastrechten is ook wel iets van baal aangezien je daar op niks kan besparen. Water viel hier wel me, ¤28 voor 2011quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:58 schreef Esses het volgende:
[..]
Ja, en niet te vergeten, drinkwaterbelasting (21%! over je watertarief. Hoezo eerste levensbehoefte en 6 procent) en nog is 6% belasting natuurlijk... over alles inclusief drinkwaterbelasting.
Dat betaal de dan aan water elke maand?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:14 schreef Esses het volgende:
Het water zelf valt ook reuze meeDat is het niet. Het is gewoon bizar dat je over je waterverbruik 23% belasting betaald.
Water betaal je niet per maand. iets van 50 euro per half jaar (20ct. de M³ goedkoper geworden)quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat betaal de dan aan water elke maand?
Jij doet het slim en legt je rekening hoger dan eigenlijk nodig is, en zo dus elk jaar geld terugkrijgt?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:16 schreef Esses het volgende:
Overigens @ER, gas en elektra zijn beiden ook vaste lasten hoger dan m'n eindrekening
Dan hebben wij hier een ander bedrijf, betalen altijd per maand.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:17 schreef Esses het volgende:
[..]
Water betaal je niet per maand. iets van 50 euro per half jaar (20ct. de M³ goedkoper geworden)
Ja andere provincie zit jij. Maar vaste lasten:quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jij doet het slim en legt je rekening hoger dan eigenlijk nodig is, en zo dus elk jaar geld terugkrijgt?
Het is tussen hier en Japan met die route... duurquote:
Wij betalen ¤130 per maand aan gas en electra. Feitelijk verbruiken we minder, krijgen dat geld dus ook terug. Nooit geen risico dat je mag bijdokken.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:20 schreef Esses het volgende:
[..]
Ja andere provincie zit jij. Maar vaste lasten:
Transporttarriefen
aansluitkosten
meterkosten
systeemdiensttoeslag
In totaal? 396 euro per jaar.
Nee nee, zijn vaste lasten voor gas en elektraquote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wij betalen ¤130 per maand aan gas en electra. Feitelijk verbruiken we minder, krijgen dat geld dus ook terug. Nooit geen risico dat je mag bijdokken.
Eneco trouwens.
¤396 aan water per jaar? Dat vind ik wel veel.
Ahh, ok. Duidelijk.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:24 schreef Esses het volgende:
[..]
Nee nee, zijn vaste lasten voor gas en elektra
Voor water betaal ik iets van 100?
Och, gas en elektra is in vergelijking met de roverskosten van water nog goedkoop. Overigens. Tandartskosten? Wat zijn dat? Chick krijgt ook 90% vergoed. no problemo dankje zorgzaamo.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:27 schreef ErwinRommel het volgende:
Dan nog Esses, de (r)overheid met al die privatiseringen, zie nu bv de vrije tarieven tandartsen, leren nooit van eerder gemaakte fouten mbt privatisering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |