Een goede blauwe hap moet je anus niet kriebelen.... het moet PIJN doen!!!!!quote:
En ik heb dan nog geen eens blauwe hap gehadquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:26 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Een goede blauwe hap moet je anus niet kriebelen.... het moet PIJN doen!!!!!
Nee, jij vergist eten met anale sex.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:26 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Een goede blauwe hap moet je anus niet kriebelen.... het moet PIJN doen!!!!!
In MIJN tijd?! Ik ben 27,niet 47!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:30 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nee, jij vergist eten met anale sex.
Je zal wel een hoop wenkbrauwen hebben doen fronsen tijdens een eerste date in jouw tijd..
Wsl niemand, maar wel over eten. En als je die door elkaar haalt.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:33 schreef Lotusss het volgende:
[..]
In MIJN tijd?! Ik ben 27,niet 47!![]()
En fuck, wie heeft het over anale seks de eerste date?!?!?!
quote:We gaan het nazoeken.
Excuses voor de late reactie, We waren een beetje druk met al dat water.
Och, die 20 jaar.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:33 schreef Lotusss het volgende:
[..]
aflulmotoren.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:42 schreef samthegreat5 het volgende:
Bazenreactie op mijn vraag of de vragenlijst wel goed was doorgekomen bij de NATRES.
[..]
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:55 schreef EllaN het volgende:
[..]
Wsl niemand, maar wel over eten. En als je die door elkaar haalt.
</rave mind>
Op de eerste date waarbij je blauwe hap eetquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:33 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik mag morgen is een keer om 0800 op. Meevallerquote:Op woensdag 11 januari 2012 00:01 schreef Thaboel het volgende:
Lekker op bed liggen dan maar. Wekker weer om 5:30
Hoiquote:
Ik hou niet van BNW topics.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:15 schreef Nibb-it het volgende:
Nederland wordt onderdeel wereldimperium
Rofl...quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:15 schreef Nibb-it het volgende:
Nederland wordt onderdeel wereldimperium
Wat was jou project dan want dat heb ik ff gemist?quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:04 schreef ErwinRommel het volgende:
Nog een paar dagen en dan is "mijn project" ook weer ten einde. Was een leuke opdracht en staat goed op m'n CV
Correct!quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:58 schreef EllaN het volgende:
Morgen is het al donderdag en daarna is het al vrijdag.
Ja, denk het. Nouja.. we zullen wel moetenquote:
Een project voor mijn werk mbt implementatie van voertuigbeheer en de ritten die daaraan verbonden zitten. Inclusief voertuig nummeren aan rit. Dat gaat de standaard worden. Ben er stiekum eigenlijk wel trots opquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:23 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Wat was jou project dan want dat heb ik ff gemist?
Morgen artillerie jaardag!quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:58 schreef EllaN het volgende:
Het is alweer de laatste woensdag van de week!quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:58 schreef EllaN het volgende:
Even anders: "Het voertuigboekje en de administratieve rompslomp"quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Een project voor mijn werk mbt implementatie van voertuigbeheer en de ritten die daaraan verbonden zitten. Inclusief voertuig nummeren aan rit. Dat gaat de standaard worden. Ben er stiekum eigenlijk wel trots op
Nope, dat blijft hetzelfdequote:Op woensdag 11 januari 2012 22:15 schreef Esses het volgende:
[..]
Even anders: "Het voertuigboekje en de administratieve rompslomp"
Op pagina 56, daar kwam ik gisteren aan toen ik in bed lag. Maar helaas, mot altijd vroeg op, dus om 22:00 gaat bij mij het ligt uit tegenwoordig.quote:
Oh, ok. Met andere woorden: Nog meer administratieve rompslomp.quote:
Pagina's zeggen me niks, steekwoorden wel.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Op pagina 56, daar kwam ik gisteren aan toen ik in bed lag. Maar helaas, mot altijd vroeg op, dus om 22:00 gaat bij mij het ligt uit tegenwoordig.
Juist niet. Nu, naja althans vanaf maandag dan, kunnen de chauffeurs gewoon hun werkmappen ophalen. Op een desk waar alles al gereed voor ze zou moeten staan. Dus, rittenlijsten die ze die dag moeten rijden, met de uiste sleutels erin. Voertuigen die eens voor de verandering een vaste plek hebben en geen parkeer problemen er meer zouden moeten zijn op het terrein.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:17 schreef Esses het volgende:
[..]
Oh, ok. Met andere woorden: Nog meer administratieve rompslomp.
2 paginas voor "vuurproef in overleven"quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:18 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Pagina's zeggen me niks, steekwoorden wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |