abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106868388
Cruesli met melk, als ontbijt. :9 Bij voorkeur de Multivrucht of Vier Noten. :Y
NEE tegen elke vorm van religieus fundamentalisme.
JA tegen mensenrechten, vrije individuele keuzes en gelijkwaardige behandeling.
  maandag 16 januari 2012 @ 13:52:46 #52
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_106868488
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 13:49 schreef Scootmobiel het volgende:
cruesli = suiker. Er zijn wel betere alternatieven :)
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_106868522
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 13:49 schreef Scootmobiel het volgende:
Kun je beter muesli nemen en als je de suiker mist daar zelf een schapje van bijdoen ;) ...cruesli is één en al suiker. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_106868602
de lidl heeft ongelooflijk lekkere muesli, met heel veel gedroogd fruit en noten.
in een zak met een paarse streep
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_106868919
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 13:54 schreef trovey het volgende:

[..]

Kun je beter muesli nemen en als je de suiker mist daar zelf een schapje van bijdoen ;) ...cruesli is één en al suiker. :')
Nee, op de gewone muesli moet je veel te veel kauwen, vind ik. Ik krijg het haast niet weg. Waarschijnlijk door die geplette havervlokken. Geef mij maar de krokante versie. :Y)
Al is die misschien door het hogere suikergehalte inderdaad wat minder gezond, daar kan je wel eens gelijk in hebben.
pi_106870025
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 13:57 schreef Mirjam het volgende:
de lidl heeft ongelooflijk lekkere muesli, met heel veel gedroogd fruit en noten.
Klopt idd die gebruik ik zelf ook. Ik doe er nog een theelepel kaneel in want dat schijnt ook wel goed te zijn als je wat wilt afvallen :)
pi_106870055
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 14:09 schreef Scootmobiel het volgende:

[..]

Nee, op de gewone muesli moet je veel te veel kauwen, vind ik. Ik krijg het haast niet weg. Waarschijnlijk door die geplette havervlokken. Geef mij maar de krokante versie. :Y)
Al is die misschien door het hogere suikergehalte inderdaad wat minder gezond, daar kan je wel eens gelijk in hebben.
Sorry maar cruesli kan ik niet in het lijstje zetten want dat is echt niet gezond en zit idd vol met suiker.
pi_106870911
Okee, kan ik me voorstellen. :)
Dan houden we het bij gewone muesli, die staat al in de OP, zag ik.
pi_106871181
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 15:08 schreef Scootmobiel het volgende:
Okee, kan ik me voorstellen. :)
Dan houden we het bij gewone muesli, die staat al in de OP, zag ik.
Jups :)
  maandag 16 januari 2012 @ 15:34:35 #60
319308 Tink89
To live is to dance
pi_106871890
quote:
17s.gif Op woensdag 11 januari 2012 14:15 schreef Audreyoot het volgende:
Probeer met iets vloeibaars te beginnen zoals brinta idd. Is echt een kwestie van wennen. Afbakbrood is sowieso slecht, al helemaal een kaasbroodje.
Kaasbroodje is idd niet echt gezond, maar ik eet 's ochtends toch wel vaker graag een volkoren/meergranen afbakbroodje ipv twee boterhammen. Vult net zo goed, is lekker warm en is ook afwisseling :)

quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 16:30 schreef rhubarb het volgende:
Iemand nog tips voor m'n spanking nieuwe lunchbox (met vakjes) om mee te nemen naar werk? Zie veel kip en advocado voorbijkomen, maar die laat ik liever niet uren in m'n lunchbox verpieteren.
Avocado (zonder d...) vind ik helemaal niet lekker, dus ik neem vaak komkommer mee, die ik dan op m'n boterham met smeerkaas (20+) doe. Ook maak ik wel eens quiche (van aardappeldeeg) of tortilla (soort eiquiche zonder korst). Daar kan ik dan twee of drie dagen van lunchen. Ook snoeppaprikaatjes of gewone paprika in reepjes is lekker. Wraps met kipfilet en rucola ofzo zijn ook lekker en volkorenwraps zijn tegenwoordig gewoon te koop bij de Appie. Als je het niet wilt laten 'verpieteren', maak het dan nog niet helemaal klaar, maar stop de ingredienten los in de vakjes, dan blijven ze langer fris.

Xx
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_106872468
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 15:34 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Kaasbroodje is idd niet echt gezond, maar ik eet 's ochtends toch wel vaker graag een volkoren/meergranen afbakbroodje ipv twee boterhammen. Vult net zo goed, is lekker warm en is ook afwisseling :)

[..]
Xx
En toch schijnt afbakbrood niet zo heel gezond te zijn. Zitten bijna geen vezels in( lees hier dat er in het donkerste afbakbrood de minste vezels zitten) en veel onnodige stoffen om het langer houdbaar te houden(zelfs E nummers waar je onvruchtbaar van kan worden :? ). Zo zit er veel zout in waardoor je veel vocht vast houdt en wordt het brood niet gemaakt van echt volkorenmeel.
Voor een keer zal het wel niet zo erg zijn maar een gezonde keuze is het niet.
pi_106872669
Zelf gebakken brood :9~ ....ga ik deze week weer eens doen....als de diepvries wat minder vol zit. :') (want anders krijg ik het niet op tijd op is gaat het voordat ik het op heb beschimmelen :') ).
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_106877832
Warme melk met Brinta ( niet teveel Brinta zodat ik nog kan drinken), een banaan er achteraan en ik zit best vol.
pi_106884044
's Ochtens: Havermout/Brinta en een grote appel. :Y) Daar kan ik goed op teren tot aan de lunch (maar je moet natuurlijk niet om 14.00 uur pas gaan lunchen, dan red je het niet). Het is eigenlijk sowieso beter om 6 kleinere maaltijden te eten (verspreid over de dag) dan 3 hele grote. Je eet dan om de 2/2,5 uur een maaltijd, maar kleinere porties.
pi_106886445
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 13:57 schreef Mirjam het volgende:
Ja, die heb ik ook ontdekt. Beter dan de duurste muesli bij appie. Ik eet die ook, zelf met magere yoghurt nog een lekkker intbijt ivm de zadne, nootjes en gedroogd fruit.

Overigens is yoghurt met fruit ook best goed in de ochtend. Je moet vooral naar je lichaam luisteren. Krijg je niets naar binnen, dan neem je iets mee van brood voor als je trek krijgt.

Het meest goddelijke ontbijt dat ik ooit kreeg was in een sjiek engels hotel. Ik kon kiezen,full-english, roerei met zalm of zelfgemaakte oatmeal. De eerst twee dagen koos ik de omelet, full english vind ik te zwaar, dus een keer de oatmeal... Nou echt, het was met room en volle melk en turbinado suiker.. maar gvd, wat heerlijk. Fluweelzacht, romig, zoet.. Echt briljant. Brinta is echt in een andere categorie.
Whatever...
pi_106888511
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 20:59 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Ja, die heb ik ook ontdekt. Beter dan de duurste muesli bij appie. Ik eet die ook, zelf met magere yoghurt nog een lekkker intbijt ivm de zadne, nootjes en gedroogd fruit.

Overigens is yoghurt met fruit ook best goed in de ochtend. Je moet vooral naar je lichaam luisteren. Krijg je niets naar binnen, dan neem je iets mee van brood voor als je trek krijgt.

Het meest goddelijke ontbijt dat ik ooit kreeg was in een sjiek engels hotel. Ik kon kiezen,full-english, roerei met zalm of zelfgemaakte oatmeal. De eerst twee dagen koos ik de omelet, full english vind ik te zwaar, dus een keer de oatmeal... Nou echt, het was met room en volle melk en turbinado suiker.. maar gvd, wat heerlijk. Fluweelzacht, romig, zoet.. Echt briljant. Brinta is echt in een andere categorie.
Oatmeal is gewoon havermout toch? Zit nu in de VS, en ik eet hier altijd oatmeal als ontbijt. Vult goed!
pi_106888600
quote:
14s.gif Op maandag 16 januari 2012 21:29 schreef Marurk het volgende:

[..]

Oatmeal is gewoon havermout toch? Zit nu in de VS, en ik eet hier altijd oatmeal als ontbijt. Vult goed!
Ja, da's havermout.

In dat restaurant was het wel goed klaargemaakt, er werd bij gezegd dat de kok extra vroeg opstond om het allemaal extra goed door te koken.. Het was iig zulke lekkere pap, ik heb het zelf niet weten te kopieren. Ik vermoed dat het gemaakt is met volle melk en slagroom.
Whatever...
pi_106888660
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 21:31 schreef Spanky78 het volgende:

Ik vermoed dat het gemaakt is met volle melk en slagroom.
Lekker gezond... :')
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_106890263
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 21:32 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Lekker gezond... :')
Helemaal niet. maar wel ontzettend lekker!
Whatever...
pi_106893649
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 21:58 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Helemaal niet. maar wel ontzettend lekker!
Brinta is toch een gezondere keuze gezien ook de TT ;)

Maargoed, een keer wat minder gezond ontbijt kan echt wel, zeker als je op vakantie bent.
pi_106894368
quote:
17s.gif Op maandag 16 januari 2012 22:58 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Brinta is toch een gezondere keuze gezien ook de TT ;)

Maargoed, een keer wat minder gezond ontbijt kan echt wel, zeker als je op vakantie bent.
Je kan ook havermout met halvolle melk maken natuurlijk. Zelf koken is echt lekkerder dan brinta. Maarja, lang niet zo lekker als bijna slagroom natuurlijk.
Whatever...
  dinsdag 17 januari 2012 @ 20:13:48 #72
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_106924851
Op een vrije dag eet ik graag een volkorenbroodje met vleeswaar, volkorenbroodje met kaas en een beschuitje met kaas of jam.
Daarna een zacht gekookt eitje!

Op werkdagen 250 gr magere kwark met 200 gr vla en wat bruine suiker, glijd lekker weg om 5 uur 's ochtends
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_106926922
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 20:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Op een vrije dag eet ik graag een volkorenbroodje met vleeswaar, volkorenbroodje met kaas en een beschuitje met kaas of jam.
Daarna een zacht gekookt eitje!

Op werkdagen 250 gr magere kwark met 200 gr vla en wat bruine suiker, glijd lekker weg om 5 uur 's ochtends

Serieus? Dat is toch meer een toetje als ontbijt dat?
pi_106931000
Als eerste onderdeel van het ontbijt eet ik vaak rijstepap (zo'n 500 ml-beker uit de winkel), heerlijk! :9
Gewoon zonder suiker of andere toevoegingen. En ook weleens griesmeelpap van hetzelfde merk.
En daarna dan meestal 2 boterhammen.
  dinsdag 17 januari 2012 @ 22:14:42 #75
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_106931449
quote:
17s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 20:55 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Serieus? Dat is toch meer een toetje als ontbijt dat?
5 uur in de ochtend is ook bijna een toetje :D
Nee maar dat glijdt dan wel lekker weg :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_106932410
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 22:14 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

5 uur in de ochtend is ook bijna een toetje :D
Nee maar dat glijdt dan wel lekker weg :')
Dat doet het vast ook zonder de vla en suiker ;)
pi_106932520
quote:
17s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 22:32 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Dat doet het vast ook zonder de vla en suiker ;)
Audreyoot, no offence maar het lijkt alsof je een beetje doordraaft met gezond, gezonder, gezondst. Probeer niet al het eten dood te analyseren, eten is er om van te genieten O+.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_106935035
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 22:34 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Audreyoot, no offence maar het lijkt alsof je een beetje doordraaft met gezond, gezonder, gezondst. Probeer niet al het eten dood te analyseren, eten is er om van te genieten O+.
Dat snap ik maar dit is een topic over gezonde keuzes en vla en suiker is een toetje en geen ontbijt ;)
pi_106935116
quote:
17s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 23:32 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Dat snap ik maar dit is een topic over gezonde keuzes en vla en suiker is een toetje en geen ontbijt ;)
Jij vind het geen ontbijt maar alles kan als ontbijt. Wat je 's ochtends als eerste eet, al is het chips, heet ontbijt.
Ook al is het niet gezond ;).
pi_106936007
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 23:34 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Jij vind het geen ontbijt maar alles kan als ontbijt. Wat je 's ochtends als eerste eet, al is het chips, heet ontbijt.
Dat moeten ze ook zelf weten maar dit topic is bedoeld voor gezonde ontbijt keuzes en hoe je het wendt of keert, vla en suiker is geen gezonde ontbijt keuze. Of je het eet moet je het zelf weten maar het hoort niet in dit topic thuis.
pi_106936399
quote:
17s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 23:56 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Dat moeten ze ook zelf weten maar dit topic is bedoeld voor gezonde ontbijt keuzes en hoe je het wendt of keert, vla en suiker is geen gezonde ontbijt keuze. Of je het eet moet je het zelf weten maar het hoort niet in dit topic thuis.
Het is niet gezond maar je zei dat het geen ontbijt was en dat ontkrachtte ik even. Definitie van 'ontbijt' op zichzelf hoeft niet perse gezond te zijn, wat denk je van bv croissantjes?
  woensdag 18 januari 2012 @ 00:09:24 #82
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_106936472
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 23:34 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Kijk eens naar de tt.
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
pi_106936657
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 00:07 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Het is niet gezond maar je zei dat het geen ontbijt was en dat ontkrachtte ik even. Definitie van 'ontbijt' op zichzelf hoeft niet perse gezond te zijn, wat denk je van bv croissantjes?
Ik zei het op een toontje, je had het niet hoeven ontkrachten. Croissantjes zijn niet gezond, daarom worden ze niet gepost. Kijk naar TT.
pi_106936969
Voor de 3e keer; ik snap je punt en vraag heus niet of croissantjes in de lijst mogen :P.
Maar je draaft wat door. Als iemand een boterham kaas eet sta jij op je achterste poten want kaas is VET! Waarom eet je een plakje kaas?? En een krentenboterham of een plakje ontbijtkoek is SUIKER! Aanval op je lichaam! De vijand! Heeelp!

Daarom zeg ik vriendelijk 'relaaax' want als alles wat jij ongezond vind echt zo vreselijk is kunnen we maar beter helemaal niet meer eten.
pi_106940541
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 00:24 schreef FutureFairytale het volgende:
Voor de 3e keer; ik snap je punt en vraag heus niet of croissantjes in de lijst mogen :P.
Maar je draaft wat door. Als iemand een boterham kaas eet sta jij op je achterste poten want kaas is VET! Waarom eet je een plakje kaas?? En een krentenboterham of een plakje ontbijtkoek is SUIKER! Aanval op je lichaam! De vijand! Heeelp!

Daarom zeg ik vriendelijk 'relaaax' want als alles wat jij ongezond vind echt zo vreselijk is kunnen we maar beter helemaal niet meer eten.
Het gaat er niet om of je het overdreven vind of niet, of waar de grens ligt tussen wat is wel gezond en wat niet? Dit topic gaat over gezond! ontbijten en lunchen. Dan kan je nu wel moeilijk gaan doen en constant de discussie voortzetten maar dat heeft naar mijn mening weinig zin, dat is namelijk niet het topic onderwerp!
  woensdag 18 januari 2012 @ 09:14:51 #86
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_106940735
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 22:34 schreef FutureFairytale het volgende:

eten is er om van te genieten O+.
Nou nee. Dat is wat de productenten ons doen wil geloven.
Eten is primair nodig om te kunnen overleven.
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
pi_106941041
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 00:24 schreef FutureFairytale het volgende:

Waar in dit topic lees jij dat ik iets over kaas gezegd heb? Ik heb iets over kaasbroodjes en smeerkaas gezegd maar meer ook niet. Ik heb ook nergens iets over krentenbrood en ontbijtkoek gezegd.
Prima als iemand een croissantje wil eten, een plak peperkoek(en ja dat zit vol suikers) of een krentenbol maar daar draait dit topic niet om. In dit topic is het gewoon de bedoeling om de wat minder gezonde ontbijtjes te laten voor wat ze zijn en eens opsommen wat betere keuzes zijn. Dit heb ik nu ook al 3 keer uitgelegd maar ik vraag me af of je dit punt wel begrijpt.

quote:
Ik durf te wedden dat ik gebalanceerder, gevarieerder en gezonder eet dan jij denkt.
pi_106943041
Ik heb al 3x aangegeven dat ik je punt begrijp maar ik een ander punt had. Verder laat ik t hierbij. Vind t alleen een gezondheidstopic en dus meer voor Lifestyle dan voor Cul.
pi_106943179
quote:
1s.gif Op woensdag 18 januari 2012 11:02 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik heb al 3x aangegeven dat ik je punt begrijp maar ik een ander punt had. Verder laat ik t hierbij. Vind t alleen een gezondheidstopic en dus meer voor Lifestyle dan voor Cul.
Volgens mij is daar een feedback topic voor. In plaats van topics te vervuilen met offtopic discussies.

Gezonde keuzes voor eten kunnen toch ook gewoon in CUL? Of moet alles daar met roomboter en vet bereidt worden?
pi_106944407
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 14:18 schreef kwakz0r het volgende:
ik eet volkorenboterhammen met gepocheerde of gegrilde kipfilet. vult goed, is mager en heeft complexe koolhydraten en magere eiwitten. rauwkost erbij of erop, likje sambal of een drupje maggi. echt heel lekker, ik verheug me op die boterhammen!

je kunt ook gerookte kipfilet kopen, maar ik mik liever zelf een keer per week ofzo wat filets in een badje kokende bouillon wat ik dan lager zet zodat t niet meer kookt. even testen hoe lang ze moeten, desnoods aansnijden.

je kunt t een paardagen bewaren in een bakje, of invriezen en dan na ontdooien gebruiken.
Mijn theorie:

Je moet juist goed ontbijten. Want na het avondeten doe je weinig meer en is je verbranding het minimale. Als je in de ochtend goed ontbijt heb je de hele dag om dat vet eruit te verbranden. Ook als je goed ontbijt heb je minder nodig in latere maaltijden. Dan hoef je de reserve alleen aan te vullen als het ware.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_106945085
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 11:56 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Mijn theorie:

Je moet juist goed ontbijten. Want na het avondeten doe je weinig meer en is je verbranding het minimale. Als je in de ochtend goed ontbijt heb je de hele dag om dat vet eruit te verbranden. Ook als je goed ontbijt heb je minder nodig in latere maaltijden. Dan hoef je de reserve alleen aan te vullen als het ware.
Amen.
pi_106945377
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 11:56 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Mijn theorie:

Ik snap je punt maar ik heb ook wel sportdieeten gevolgd waar ik om 21:00 uur het 's avonds nog kip met salade moest eten (na mijn diner dus). Het is een fabeltje dat het 's avonds laat eten slecht is. Hier lees je er meer over: http://mens-en-gezondheid(...)-dieetfabeltjes.html Het is natuurlijk wat anders als je het 's avonds een zak chips open trekt.

De energie die je verbrand uit je gezonde ontbijt zijn overigens vaker koolhydraten dan vetten maar dat terzijde ;)

Anyway; ik ben het er zeker mee eens dat je goed moet ontbijten, en of je dat nu met brood, muesli, yoghurt, brinta of eieren doet, ook hierbij lijkt mij het sleutelwoord variatie.
pi_106945462
quote:
1s.gif Op woensdag 18 januari 2012 11:02 schreef FutureFairytale het volgende:
Dat is onzin, dit hoort zeker in CUL thuis gezien het over eten en recepten gaat. Dat hier gekozen wordt voor gezonde voeding betekent niet dat het in lifestyle thuishoort of moeten recepten in CUL alleen maar lekker en niet gezond zijn? :)
pi_106945504
Pak straks een meergranenwrap met philadelphia knoflook (light) en serranoham. Is dat ok als lunch? ;)
pi_106945522
quote:
17s.gif Op woensdag 18 januari 2012 12:29 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Dat is onzin, dit hoort zeker in CUL thuis gezien het over eten en recepten gaat. Dat hier gekozen wordt voor gezonde voeding betekent niet dat het in lifestyle thuishoort of moeten recepten in CUL alleen maar lekker en niet gezond zijn? :)
Nee hoor maar genoeg daarover.
pi_106946798
Nootjes op brood? Daar heb ik nou nog nooit van gehoord. Kan me ook niet voorstellen dat dat lekker is, anyone?

Naar school neem ik alleen, om te lunchen, kaas of pindakaas op donker brood. Is het makkelijkst mee te nemen en kipfilet is heel droog (Soms doe ik er een beeeetje magere roomkaas bij of iets, dat maakt het net wat minder droog).

Ontbijt vaak met knackebrot met magere smeerkaas en een plakje kaas. Of brinta :~ en zoetstof.
pi_106947705
quote:
11s.gif Op woensdag 18 januari 2012 13:12 schreef RenRen- het volgende:
Nootjes op brood? Daar heb ik nou nog nooit van gehoord. Kan me ook niet voorstellen dat dat lekker is, anyone?

Naar school neem ik alleen, om te lunchen, kaas of pindakaas op donker brood. Is het makkelijkst mee te nemen en kipfilet is heel droog (Soms doe ik er een beeeetje magere roomkaas bij of iets, dat maakt het net wat minder droog).

Ontbijt vaak met knackebrot met magere smeerkaas en een plakje kaas. Of brinta :~ en zoetstof.
Kan best lekker zijn, geeft een crunch :) Je hebt niet voor niks pindakaas ;)
pi_106948475
quote:
11s.gif Op woensdag 18 januari 2012 13:12 schreef RenRen- het volgende:

Zal vast lekker zijn, maar zo wordt het wel nog droger allemaal. Nootjes naast het brood eten lijkt me logischer.
  woensdag 18 januari 2012 @ 14:09:47 #99
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_106949066
Nootjes met kwark lijkt mij veel logischer.
AFC AJAX
pi_106949272
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 13:57 schreef Adames het volgende:

[..]

Zal vast lekker zijn, maar zo wordt het wel nog droger allemaal. Nootjes naast het brood eten lijkt me logischer.
Volgens mij is het ook meer in combi met, zoals kipfilet/sla/nootjes op het brood. Nootjes zijn gezond maar teveel is ook weer niet goed, ik denk als je ze in het eten mengt dat je dan minder snel geneigd bent meer te pakken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')