Thanks.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 07:58 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Soms wel,ik hneb het er wel eens gekocht
kinky!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:38 schreef Probability het volgende:
Zwart lederen handschoentjes gekocht voor 4 euro!
Ja hebben ze, twee verschillende. Ik had je goedkoopste, in het zwart. De eerste ging niet uit of aan, een stekker in t stopcontact stoppen was genoeg om aan te slaan (en dus niet met t knopje, dat deed niks). Ding bleef ook koken als hij kookte, sprong niet uit. Dus mee terug geweest, gelijk andere gekregen en deze doet het wel goed!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:36 schreef Miniem het volgende:
Hebben ze een waterkoker bij de Action?
Zoja, iemand ervaring?
Hoeveel kostte hij? Merk? hoeveel Liter?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:58 schreef Lizan het volgende:
[..]
Ja hebben ze, twee verschillende. Ik had je goedkoopste, in het zwart. De eerste ging niet uit of aan, een stekker in t stopcontact stoppen was genoeg om aan te slaan (en dus niet met t knopje, dat deed niks). Ding bleef ook koken als hij kookte, sprong niet uit. Dus mee terug geweest, gelijk andere gekregen en deze doet het wel goed!
Ja, mijn broer heeft er meerdere gekocht voor op zijn werk en ze doen het prima....prijs weet ik dan zo niet even maar volgens mij was het onder 10 euro.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:36 schreef Miniem het volgende:
Hebben ze een waterkoker bij de Action?
Zoja, iemand ervaring?
1,7 liter 8 euroquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:12 schreef Miniem het volgende:
[..]
Hoeveel kostte hij? Merk? hoeveel Liter?
ze hebben een simpele (plastic) van 1,7L die is denk ik 9 of 10 euro, en er was ook een met metaal aan de buitenkant, ik denk even groot en die is iets van 16 euro dacht ik! oh en ze zijn merkloos/actionmerk. hahaquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:50 schreef trovey het volgende:
[..]
Ja, mijn broer heeft er meerdere gekocht voor op zijn werk en ze doen het prima....prijs weet ik dan zo niet even maar volgens mij was het onder 10 euro.
LEUK!!! Wil ik ook!quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:15 schreef PixieDot het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb 2/3 jaar terug bij de Action eens van dit soort plak spiegels gehaald in vlindervorm.
Nu zou ik er graag meer willen hebben, maar ik kan nergens zoiets vinden..
Nee, maar kijk eens op de verpakking of je inweekmiddel ziet want dat is het alternatief van Action voor Biotex.quote:
Ja, echter wel goed passen want ze zijn gemaakt voor Chinese handjes (althans die van vorig jaar).quote:
De mijne ruiken nu in ieder geval normaal(geen idee of ze van de Shell afkwamenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:32 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb twee thermoleggings gekocht en ze zitten heerlijk (maat L-XXL ofzo)
alleen ruiken ze alsof ze in benzine gewassen zijnwat een chemische putmeur hebben die dingen.
gaat dat er nog uit in de was? of blijft ik ruiken alsof ik bij de shell werk
Gelukkig heb ik zelf ook erg smalle handjes, wel met redelijk lange vingers. Ik ga eens kijken.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:12 schreef trovey het volgende:
[..]
Nee, maar kijk eens op de verpakking of je inweekmiddel ziet want dat is het alternatief van Action voor Biotex.
[..]
Ja, echter wel goed passen want ze zijn gemaakt voor Chinese handjes (althans die van vorig jaar).
Lekker. Zweetsloffen in de magnetron.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:12 schreef Syrena het volgende:
Oh, morgen de thermolegging dus uit de verpakking en direct in de was mieteren![]()
Verder heb ik magnetronsloffen gekauft voor 2.59, nog niet getest (vanvond). Ze zouden voor schoenmaat 36-40 zijn, maar ik heb 39 en ze zitten erg krap.
Nog een nepparfum meegenomen, Bijou d'Or en die zou moeten ruiken als J'adore van Dior. Kan het niet bevestigen, want ik ken de echte geur nietNeppe is lekker, maar blijft maar 10 seconden hangen
![]()
Nog wat spuitbussen, 1 met verf, 1 met blanke lak, 1 met grijze grondverf (ik ga nooit meer verven met een kwast)
Thermohandschoenen, zwart (heb er al roze van)
SokkenSokken
Sokken
(drie een driepak
)
Liniaal en geodriehoek
Hm, heb me best ingehouden
Je loopt er niet de hele tijd inquote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:50 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Lekker. Zweetsloffen in de magnetron.
Ja dat heb ik ook moeten doen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb die thermoleggings meerdere keren moeten wassen om die gore lucht er uit te krijgen. Ik was altijd alles eerst voordat ik het aantrek.
hmm ik heb een shirt (in de folder koud he staat thermokleding, dat shirt heb ik), was 3,69. ik vind die zelf te hoog sluiten maar er is ook een andere die minder hoog sluit.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:31 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Sorry, even geen zin om de topics terug te lezen, maar ik weet dat hier altijd veel over die thermokleding wordt gesproken... ik zit er zelf aan te denken om iets dergelijks te kopen. Vanochtend tijdens het hardlopen was het namelijk toch wel erg koud... Denken jullie dat die thermokleding geschikt is voor het sporten? En hoe duur is het?
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:28 schreef tomaat52 het volgende:
Vandaag 4 doosjes H4 en 4 doosjes H7 lampen gekocht.
Verschilt heel erg. Sommigen die ze hebben liggen zijn prima, anderen kijk je dwars doorheen zo dun.quote:Op zondag 15 januari 2012 12:44 schreef MaLo het volgende:
Is het beddengoed (met name de dekbedovertrekken) nog een beetje kwaliteit? We moeten voor het logeerbed nieuw beddengoed hebben, het oude is compleet doorgescheurden voor het logeerbed wil ik natuurlijk niet teveel geld uitgeven
die waren er 1 week terug alquote:Op zondag 15 januari 2012 16:50 schreef MevrouwPuff het volgende:
Er is Inecto shampoo en conditioner bij de 100 nieuwste producten
Ja, volgens mij wel.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
Weet iemand of Action ook wasmanden verkoopt?
Ik herinner me wel iets uit de aanbieding, maar ik weet niet of ze ze altijd verkopen of enkel als ze ze in de aanbieding doen?
Ja, hebben ze.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
Ik herinner me wel iets uit de aanbieding, maar ik weet niet of ze ze altijd verkopen of enkel als ze ze in de aanbieding doen?
Jep, ik heb er kort geleden nog een gekocht voor 3 euro nog watquote:Op maandag 16 januari 2012 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
haha wat is er stuk aan dan? handvat er af of zo? wel zondequote:Op maandag 16 januari 2012 22:15 schreef GimmeGore het volgende:
Mijn wasmand was al stuk voor ik thuis was, maar hij is toch voor de vuile was dus die hoef ik niet op te tillen.
Ja, ik tilde hem van mijn fiets af met de rest van mijn boodschappen erin en nog voor ik binnen was, was het handvat gebroken.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:16 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
haha wat is er stuk aan dan? handvat er af of zo? wel zonde
Zadeldekje, bedoel je een zadelhoesje? Ik had er vorige week eentje in handen, maar bedacht me dat ik eerst maar eens een nieuw zadel moet kopen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:55 schreef mazaru het volgende:
Ik ging vandaag voor een USB-stick. Maar die hadden ze niet meer.
Ik kwam thuis met: een pak enveloppen, olie om make-up te verwijderen, een zadeldekje, 2 mutsen, montagelijm, een bakje om nootjes of zo in te doen, oordopjes voor de mp4speler, douche-olie en een nagelknipper.
Schade: ¤14 euro.
Oh ik ben douche-zout om te scrubben vergeten, dat heb ik ook gekocht, een potjequote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:17 schreef Pisces29 het volgende:
Vandaag gehaald:
• wasmand
• Plenty dweildoekjes
• wit-zilver-goud pennen (voor m'n scrapbook),
• zakdoeken
• pleisters
Overigens heb ik in het weekend de chocomelk-zakjes gehaald, die ik dagelijks drink. En hij smaakt hélemaal anders, ik heb al gekeken of ik niet een nieuwe smaak gekocht had, of dat hij over datum wasNee, alles klopt
Maar de smaak is heel anders en niet lekker.
Ik heb er eentje om mijn zadel droog te houden als het regent, maar het staat ook leuk omdat mijn matched bij mijn fietstassen. Mijne is overigens niet van de Action, maar van zo'n andere voordeel winkel.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zadeldekje, bedoel je een zadelhoesje? Ik had er vorige week eentje in handen, maar bedacht me dat ik eerst maar eens een nieuw zadel moet kopen.![]()
Gebruiken mensen dat hoesje eigenlijk om een minder zadel te verdoelen, of om te versieren met een printje, of als het regent dat je het hoesje eraf kunt halen en je een droog zadel hebt?
Ow, dat moet ik ook nog hebben. Is hij parfum vrij?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik ben douche-zout om te scrubben vergeten, dat heb ik ook gekocht, een potje
Ik heb magnolia gekocht, je hebt ook lavendel, ze ruiken érg sterk zo vanuit de pot. Er staat wel dermatologisch getest op, maar het is niet vrij van parfum.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:31 schreef Miendientje het volgende:
Ow, dat moet ik ook nog hebben. Is hij parfum vrij?
dermatologisch betekent niet meer dan 'we hebben het op iemands huid gesmeerd'quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb magnolia gekocht, je hebt ook lavendel, ze ruiken érg sterk zo vanuit de pot. Er staat wel dermatologisch getest op, maar het is niet vrij van parfum.
Ik zag overigens nog een ander merk zeezout, maar dan in een flesje, maar paarse korrels lijkt me ook niet parfumvrij. Ik weet niet of er nog andere versies te koop zijn...
Inderdaad, wat er toen gebeurde staat er nooit bijquote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:46 schreef Joysa het volgende:
[..]
dermatologisch betekent niet meer dan 'we hebben het op iemands huid gesmeerd'
Het is zo'n zadeldekje wat zacht is. Ik had er al één over mijn zadel, maar die is niet waterdicht. Dus als het geregend heeft, dan krijg ik een natte kont.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zadeldekje, bedoel je een zadelhoesje? Ik had er vorige week eentje in handen, maar bedacht me dat ik eerst maar eens een nieuw zadel moet kopen.![]()
Gebruiken mensen dat hoesje eigenlijk om een minder zadel te verdoelen, of om te versieren met een printje, of als het regent dat je het hoesje eraf kunt halen en je een droog zadel hebt?
Jep, ik riep alleen wat er op het doosje staatquote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:46 schreef Joysa het volgende:
[..]
dermatologisch betekent niet meer dan 'we hebben het op iemands huid gesmeerd'
quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:15 schreef Näsenbar het volgende:
Maandaag de "pizza partypan" gekocht die in de aanbieding was, gisteren vol verwachting een pizza erin gegooid maar helaasDe onderkant verbrande en de bovenkant bleef koud. Kan natuurlijk zijn dat ie er niet voor gemaakt is, maar waarom heet het dan een pizza partypan
![]()
http://www.action.nl/products/view/id/1222/-p/favoritelistid/26
Wij hadden zo'n ding een keer in een kerstpakket en hebben hem wel gebruikt als warmhoudpan.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:17 schreef chansadres het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!
De bedoeling is dat je eerst de bodem er in bakt en dan naderhand wat ingrediënten er op gooit. Als je via google zoekt, vind je genoeg manieren om dit te doen. Een pizzapan word ook vaker gebruikt om te frituren of om gerechten in klaar te maken.
Wel in het zomer-camping assortiment. Weet niet of ze er nu ook zijn...quote:Op donderdag 19 januari 2012 07:51 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Verkopen ze slaapzaken bij Action?
Heb je gevraagd: "Kun je er pizza in bakken?" dan klopt het. Maar diepvriespizza's zijn gewoon niet mogelijk hierin. Maar Actionpersoneel weet vaak ook niet wat voor producten dat ze verkopen...quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:09 schreef Näsenbar het volgende:
De medewerkster van de action vertelde mij dat dit gewoon kon, maar dat was dus te mooi om waar te zijn
Meestal niet.quote:Op donderdag 19 januari 2012 07:51 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Verkopen ze slaapzaken bij Action?
Ja, WD-40 (is het zelfde toch?). Alleen weet ik niet hoe veel het kost. Vast niet veel.quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:39 schreef Miniem het volgende:
Hebben ze siliconenspray?
Zoja, enig idee wat het kost?
eh, das toch motorolie?quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:57 schreef Lizan het volgende:
[..]
Ja, WD-40 (is het zelfde toch?). Alleen weet ik niet hoe veel het kost. Vast niet veel.
ze hebben behoorlijke bussen, met 40%extraquote:Op donderdag 19 januari 2012 13:57 schreef Lizan het volgende:
[..]
Ja, WD-40 (is het zelfde toch?). Alleen weet ik niet hoe veel het kost. Vast niet veel.
Nee is totaal niet hetzelfde.quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:57 schreef Lizan het volgende:
[..]
Ja, hebben ze(bij de autoartikelen) en geen idee wat het precies kost maar het zal onder de 2 euro zijn.quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:39 schreef Miniem het volgende:
Hebben ze siliconenspray?
Zoja, enig idee wat het kost?
Nee, moet dat dan?quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:17 schreef FUFR het volgende:
Maar geef toe..je had eigenlijk niets nodig he
Is het te min om zelf op te slapen?quote:Op zondag 15 januari 2012 12:44 schreef MaLo het volgende:
Is het beddengoed (met name de dekbedovertrekken) nog een beetje kwaliteit? We moeten voor het logeerbed nieuw beddengoed hebben, het oude is compleet doorgescheurden voor het logeerbed wil ik natuurlijk niet teveel geld uitgeven
ah.. de action verdedigingshouding..quote:
Het was een simpele vraag.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:07 schreef FUFR het volgende:
[..]
ah.. de action verdedigingshouding..
Waar heb ik dat eerder gezien?
Oh ja mijn hoofd inkoop thuis
ik maakte een simpel grapjequote:
quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:22 schreef trovey het volgende:
[..]
Ja, hebben ze(bij de autoartikelen) en geen idee wat het precies kost maar het zal onder de 2 euro zijn.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:13 schreef Miniem het volgende:
[..]
Nee is totaal niet hetzelfde.
Ik kom net van de Action.
Ze hebben het inderdaad.
Van het merk Grand Prix en kost 1,69 dacht ik.
ik vond het wel erg grappig hoor ;-) aangezien niemand ooit echt wat nodig heeft van action (of in ieder geval altijd met méér thuis komt dan nodig)quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:25 schreef Mercer het volgende:
[..]
Anders reageer je even sjaggo, misschien helpt dat.
Had het gezien.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:37 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
iemand hier vroeg toch laatst om een waterkoker? er is er nu een bij de weekaanbiedingen, voor 7,95!
ohh haha jammer!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:37 schreef Miniem het volgende:
[..]
Had het gezien.
Inmiddels al een andere.
been there done that.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:37 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
iemand hier vroeg toch laatst om een waterkoker? er is er nu een bij de weekaanbiedingen, voor 7,95!
Hoezo?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:07 schreef FUFR het volgende:
[..]
been there done that.
Niet doen. levensgevaarlijk ding.
Ja hebben ze! En volgens mij maar iets van 7 euro, heb er laatst 1 gekocht.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:09 schreef GimmeGore het volgende:
Weet iemand of ze bij de Action keukenweegschalen hebben?
Normaal zou ik gewoon langsfietsen, maar ik ben sindskort wat slecht ter been, dus even heen en weer fietsen om dan nog de halve Action af te zoeken staat niet erg hoog op mijn to-do lijstje
Dat zijn de digitale weegschalen, maar hebben ze ook van die grote? Die meer met halve kilo's werken zeg maar?quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:31 schreef Lips het volgende:
[..]
Ja hebben ze! En volgens mij maar iets van 7 euro, heb er laatst 1 gekocht.
Je bedoelt personenweegschalen?quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zijn de digitale weegschalen, maar hebben ze ook van die grote? Die meer met halve kilo's werken zeg maar?
Nee, keukenweegschalen zien er zo uit:quote:
maar ze doen toch hetzelfdequote:Op donderdag 26 januari 2012 11:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, keukenweegschalen zien er zo uit:
[ afbeelding ]
Misschien bedoelde ze gewoon zo'n kleine digitale hoor, maar bij keukenweegschaal denk ik meer aan zoiets.
Haha, ja die rode is ook mooier! Maar ben bang dat je die niet voor een tientje hebtquote:Op donderdag 26 januari 2012 11:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind zo'n rooie mooier
Zoiets zoek ik dus voor een tientje of zo
computers zijn net mannen..je moet zuigen, niet blazen..quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:13 schreef Blue-eyes het volgende:
Verkopen ze bij de Action ook van die spuitbusjes met perslucht om bijv. je computer schoon te blazen?
Gewoon een stofzuiger pakken? Die busjes kosten 10 euro of zo, voor 50 cent koopje een busje brandbaar gas, dat staat toch in geen verhouding?quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:16 schreef Blue-eyes het volgende:
Ben net geweest, maar geen perslucht
ja doe het met gas!quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:20 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Gewoon een stofzuiger pakken? Die busjes kosten 10 euro of zo, voor 50 cent koopje een busje brandbaar gas, dat staat toch in geen verhouding?
die speakers? ik heb zo'n kleine thuis in de keuken en 1 op de camping.quote:
klinkt misschien raar maar ik klop m eens per week uit (het keyboard, gewoon ondersteboven 'klop klop' op buro, doe dit niet met je laptop!) en koop eens per jaar een nieuwe.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:45 schreef Miendientje het volgende:
Voor toetsenbord uitzuigen hebben ze wel van die kleine bureau stofzuigertjes. Ik heb een paddestoel
Daarom moet je dus schudden.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:43 schreef GimmeGore het volgende:
Je beseft je wel dat je toetsen er min of meer \__/ uitzien? Dus dat je het grootste deel "vangt" in je toetsen?
En wat kost dat?quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:32 schreef FUFR het volgende:
Kennen jullie die kleine enkele USB(stick/SDcard speakers nog van 2 tientjes?
met dat dikke geluid...
die zijn er nu in een meter hoog
quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, de zooi gaat eronder, in de toetsen zelf, zitten
stond geen prijs opquote:
Nee. Kut ducktape. Beter neem je de "echte"quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:31 schreef livalo het volgende:
Is de ducktape (als de action die heeft) een beetje betaalbaar en goed? m'n zitzak is gescheurd en het is nogal een gladde stof..
Gas wel. Gele busjes. Staat bij de keukenspullen hier.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:10 schreef Mixende_match het volgende:
Ff vraagje, hebben ze ook lege cd's om te branden? En busje gas? (het gaat hierboven er wel over, maar of ze t ook hebben)
Normaal zit ik om de hoek, maar ben vandaag thuis haha
NEE! das echt toelie,blijft niet zitten, neem echte duck tape..quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:31 schreef livalo het volgende:
Is de ducktape (als de action die heeft) een beetje betaalbaar en goed? m'n zitzak is gescheurd en het is nogal een gladde stof..
ja cds hebben ze ook.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Gas wel. Gele busjes. Staat bij de keukenspullen hier.
En lege cd's dunno, maar die zijn vrij "goedkoop" bij big dennis
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee. kut ducktape. Beter neem je de "echte"
oké, dat is in ieder geval heel duidelijk. Thanks!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:42 schreef FUFR het volgende:
[..]
NEE! das echt toelie,blijft niet zitten, neem echte duck tape.
als 90% van de mensen het DUCK tape noemen heeft de fabrikant gewoon een fout gemaaktquote:
Heb ze ook! Ben bij de vrijwillige brandweer, en dan is het wel handig dat het licht bij de trap aangaat, en uitgaat zonder dat iemand anders het uit hoeft te doenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:19 schreef trovey het volgende:
Gisteren LED-nachtlampjes(op 2 AA-batterijen) opgehaald die reageren op beweging....werken perfectals ik 's nachts er even uit moet en de trap af moet zonder bril en nee, met bril gaat het niet beter zonder licht.
De zwarte duckttape is super.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:31 schreef livalo het volgende:
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:00 schreef FUFR het volgende:
Ik weet gewoon waar mijn trap is.
Dit is niet zwijnstein
Ik ook alleen ben ik ik wat onstabiel bij het traplopen(medische oorzaak) en na tig keer van de trap afvallen omdat ik een tree mis is heb ik een tijd geleden definitief besloten dat ik 's nachts licht moet hebben.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:00 schreef FUFR het volgende:
Dit is niet zwijnstein
Ja, ik over het algemeen ook wel. En ook bij het snel aankleden 's nachts is het wel handig!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:00 schreef FUFR het volgende:
Dit is niet zwijnstein
Of bij hoge nood een sprint richting wc.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:21 schreef anton1234 het volgende:
[..]
Ja, ik over het algemeen ook wel. En ook bij het snel aankleden 's nachts is het wel handig!
Je bedoelt zo'n hefboom met een zwaar mes? Die niet iigquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:08 schreef NouMooiNiet het volgende:
Weet iemand of Action ook papiersnij apparaten verkoopt?
nee zo'n 'plank' met een rollend mes. Ik heb er hier 1 maar die is kapot gegaan, en ik weet niet meer waar ik die destijds heb gekocht..quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je bedoelt zo'n hefboom met een zwaar mes? Die niet iig
versnipperaar? Volgens mij heeft mn moeder hem daar gekocht een paar jaar terugquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:12 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
nee zo'n 'plank' met een rollend mes. Ik heb er hier 1 maar die is kapot gegaan, en ik weet niet meer waar ik die destijds heb gekocht..
Nee, ze bedoeld een papiersnijder:quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:32 schreef The_Hives het volgende:
[..]
versnipperaar? Volgens mij heeft mn moeder hem daar gekocht een paar jaar terug
Tijdje terug nog gezienquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:12 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
nee zo'n 'plank' met een rollend mes. Ik heb er hier 1 maar die is kapot gegaan, en ik weet niet meer waar ik die destijds heb gekocht..
Jaa die bedoel ik!quote:Op woensdag 1 februari 2012 07:55 schreef chansadres het volgende:
[..]
Nee, ze bedoeld een papiersnijder:
[ afbeelding ]
Thanks.quote:
oh meid ik val 2x per maand van de trap, licht of niet maakt me niet uit, lukt altijd om van boven naar benee te gaan en alle treden te missen of juist allemaal te raken.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:05 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik ook alleen ben ik ik wat onstabiel bij het traplopen(medische oorzaak) en na tig keer van de trap afvallen omdat ik een tree mis is heb ik een tijd geleden definitief besloten dat ik 's nachts licht moet hebben.
liggen er bijna altijd..quote:Op woensdag 1 februari 2012 08:32 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Jaa die bedoel ik!
[..]
Thanks.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 09:57 schreef FUFR het volgende:
[..]
oh meid ik val 2x per maand van de trap, licht of niet maakt me niet uit, lukt altijd om van boven naar benee te gaan en alle treden te missen of juist allemaal te raken.
inclusief bloed op de spachtelputz
Lijkt me niet erg handigquote:Op woensdag 1 februari 2012 09:57 schreef FUFR het volgende:
[..]
oh meid ik val 2x per maand van de trap, licht of niet maakt me niet uit, lukt altijd om van boven naar benee te gaan en alle treden te missen of juist allemaal te raken.
inclusief bloed op de spachtelputz
Anyone?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:10 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Heeft iemand het vierseizoenendekbed (dons) van de Action? De is warmtecategorie 4. Deze kost 39,95 geloof ik (2.00x2.00). Dus niet duur.
Ik vraag me alleen wel af wat de kwaliteit is. Zou dat dons al snel bij elkaar gaan klitten? Of is het wel degelijke kwaliteit?
licht verandert niets aan mijn lichtvoetige manier van de trap afdalen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:35 schreef trovey het volgende:
[..]
[..]
Lijkt me niet erg handig...tijd voor wat extra licht...ik heb nog wel een tip.
als het DB in compartimenten is verdeeld valt het meestal wel mee.quote:
Ik heb net mijn 4 seizoenen dekbed weggeflikkerd (kat had er op geplastquote:
Dat was het oorspronkelijke plan. Maar die muur zit vol krassen & oneffenheden, dat ik er toch wat behang overheen doe, en dan dus schilderen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:26 schreef FUFR het volgende:
ja! ik heb al jaren een woonkamer
is schilderen niet makkelijker voor die paar jaar?
Ik heb het sinds een paar weken in mijn trapgat en overloop zitten,was ookeen erg lelijke muur met opvulgaten en resten verf e.d. ziet er nu superstrak uit,je moet het idd wel schilderen want het schijnt erg door maar het geeft een mooi resultaatquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:12 schreef Vlientje het volgende:
Hey.
Wat zijn jullie ervaringen met het vliesbehang bij de Action?
Heb ergens gelezen dat er snel halen in komen, wat zijn jullie ervaringen daarmee? Nu ben ik niet iemand die een tas in de hoek GOOIT, maar als 't al verkeerd gaat als ik lomp tegen een hoek aanloop, mja.
En ik wil het graag overschilderen, iemand daar ervaring mee? De muur zelf is verschrikkelijk, hij was ooit wit maar nu is hij wit met ooooveral grijze opvulgaten en onderin ook zwarte verf door ooit iemand die zwarte plinten wou. Het behang zelf zal vast redelijk doorzichtig zijn? Dus schilderen lijkt me een noodzaak.
Ik denk dat ik er een jaar of drie/vier ga wonen, en het gaat om de woonkamer.
Ervaringen?
Yep,helemaal oke!quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:08 schreef Vlientje het volgende:
Maar eens geschilderd dus helemaal ok? Cool. Schilderen is geen probleem want ik wil toch geen witte muren xD
BInd je vast aan de reling dan en glij daar af.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:50 schreef FUFR het volgende:
[..]
licht verandert niets aan mijn lichtvoetige manier van de trap afdalen.
Dat wordt het bij mij deels ook. Deels gebroken wit, en deels bruinquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:42 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Yep,helemaal oke!
Ik heb het wel wit gemaakt(gebroken wit volgens de pot)
die heeft wel eens gewoon naast me gelegenquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:51 schreef trovey het volgende:
[..]
BInd je vast aan de reling dan en glij daar af.
Hang een liaan in je trapgat en speel Tarzan na....of ga gelijkvloers wonen...dat kan ook.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:11 schreef FUFR het volgende:
[..]
die heeft wel eens gewoon naast me gelegen
5 meter hout in je nek.
Ik vermoed action pluggen
Acht rollen gehaald vandaag voor in de hal. Als ik ze heb verwerkt, hoor je me.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:12 schreef Vlientje het volgende:
Hey.
Wat zijn jullie ervaringen met het vliesbehang bij de Action?
Heb ergens gelezen dat er snel halen in komen, wat zijn jullie ervaringen daarmee? Nu ben ik niet iemand die een tas in de hoek GOOIT, maar als 't al verkeerd gaat als ik lomp tegen een hoek aanloop, mja.
En ik wil het graag overschilderen, iemand daar ervaring mee? De muur zelf is verschrikkelijk, hij was ooit wit maar nu is hij wit met ooooveral grijze opvulgaten en onderin ook zwarte verf door ooit iemand die zwarte plinten wou. Het behang zelf zal vast redelijk doorzichtig zijn? Dus schilderen lijkt me een noodzaak.
Ik denk dat ik er een jaar of drie/vier ga wonen, en het gaat om de woonkamer.
Ervaringen?
Graag!!quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:49 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Acht rollen gehaald vandaag voor in de hal. Als ik ze heb verwerkt, hoor je me.
quote:Op woensdag 21 december 2011 16:05 schreef AnnaStesia het volgende:
Had de action ook van die stress balletjes?
Je weet wel om in te knijpen,krijg binnenkort een operatie aan mijn hand/pols en moet daarna goed de vingers blijven bewegen,lijkt me handig met zo`n balletje
Oh, ik ga wrs pas later aan de slag, moet eerst nog schilderwerk doen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:28 schreef Vlientje het volgende:
[..]
Graag!!![]()
Ik ga morgen aan de slag met die van mij, heb ze alleen nog niet gekocht
Ga dan naar de HEMA ofzoquote:Op donderdag 2 februari 2012 13:49 schreef Pisces29 het volgende:
Voor de 10e keer naar een muts gekeken bij de Action, maar ze zijn allemaal zo verdomd klein, niks komt over je oren...of je moet zo'n Noorse dwerg-ding kopen en die wil ik niet.
Neuh, voor die 4 keer dat ik hem op ga doen leg ik geen 5 euro neer.quote:
Is die 2 of 3 euro verschil jou dan echt 10 bezoekjes aan de Action en de frustratie die uit je post doorklinkt waard?quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Neuh, voor die 4 keer dat ik hem op ga doen leg ik geen 5 euro neer.
Whut? Ik denk jij er een beetje zwaar aan tiltquote:Op donderdag 2 februari 2012 13:53 schreef Spees_Eend het volgende:
en de frustratie die uit je post doorklinkt waard?
Ik til nergens zwaar aan hoorquote:Op donderdag 2 februari 2012 13:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Whut? Ik denk jij er een beetje zwaar aan tilt
Ik kom elke week bij de Action, dus ik ga er niet speciaal voor langs. Dat is het punt niet
Ja ik wilde nog langs Zeeman, maar ik heb geen idee of zij wat betere maten verkopen, en ik had het al koud. Misschien morgen even kijkenquote:Op donderdag 2 februari 2012 14:10 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik til nergens zwaar aan hoorMaar de combinatie '10 x, 'verdomd' en
' riep bij mij de reactie op: meid, bij de HEMA, Zeeman, H&M etc. hebben ze voor een paar euro ook een muts, ben jij van je
af en heb je een warm hoofd bij deze Alaskaanse temperaturen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |