ik vond het wel erg grappig hoor ;-) aangezien niemand ooit echt wat nodig heeft van action (of in ieder geval altijd met méér thuis komt dan nodig)quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:25 schreef Mercer het volgende:
[..]
Anders reageer je even sjaggo, misschien helpt dat.
Had het gezien.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:37 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
iemand hier vroeg toch laatst om een waterkoker? er is er nu een bij de weekaanbiedingen, voor 7,95!
ohh haha jammer!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:37 schreef Miniem het volgende:
[..]
Had het gezien.
Inmiddels al een andere.
been there done that.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:37 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
iemand hier vroeg toch laatst om een waterkoker? er is er nu een bij de weekaanbiedingen, voor 7,95!
Hoezo?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:07 schreef FUFR het volgende:
[..]
been there done that.
Niet doen. levensgevaarlijk ding.
Ja hebben ze! En volgens mij maar iets van 7 euro, heb er laatst 1 gekocht.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:09 schreef GimmeGore het volgende:
Weet iemand of ze bij de Action keukenweegschalen hebben?
Normaal zou ik gewoon langsfietsen, maar ik ben sindskort wat slecht ter been, dus even heen en weer fietsen om dan nog de halve Action af te zoeken staat niet erg hoog op mijn to-do lijstje
Dat zijn de digitale weegschalen, maar hebben ze ook van die grote? Die meer met halve kilo's werken zeg maar?quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:31 schreef Lips het volgende:
[..]
Ja hebben ze! En volgens mij maar iets van 7 euro, heb er laatst 1 gekocht.
Je bedoelt personenweegschalen?quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zijn de digitale weegschalen, maar hebben ze ook van die grote? Die meer met halve kilo's werken zeg maar?
Nee, keukenweegschalen zien er zo uit:quote:
maar ze doen toch hetzelfdequote:Op donderdag 26 januari 2012 11:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, keukenweegschalen zien er zo uit:
[ afbeelding ]
Misschien bedoelde ze gewoon zo'n kleine digitale hoor, maar bij keukenweegschaal denk ik meer aan zoiets.
Haha, ja die rode is ook mooier! Maar ben bang dat je die niet voor een tientje hebtquote:Op donderdag 26 januari 2012 11:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind zo'n rooie mooier
Zoiets zoek ik dus voor een tientje of zo
computers zijn net mannen..je moet zuigen, niet blazen..quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:13 schreef Blue-eyes het volgende:
Verkopen ze bij de Action ook van die spuitbusjes met perslucht om bijv. je computer schoon te blazen?
Gewoon een stofzuiger pakken? Die busjes kosten 10 euro of zo, voor 50 cent koopje een busje brandbaar gas, dat staat toch in geen verhouding?quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:16 schreef Blue-eyes het volgende:
Ben net geweest, maar geen perslucht
ja doe het met gas!quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:20 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Gewoon een stofzuiger pakken? Die busjes kosten 10 euro of zo, voor 50 cent koopje een busje brandbaar gas, dat staat toch in geen verhouding?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |