die speakers? ik heb zo'n kleine thuis in de keuken en 1 op de camping.quote:
klinkt misschien raar maar ik klop m eens per week uit (het keyboard, gewoon ondersteboven 'klop klop' op buro, doe dit niet met je laptop!) en koop eens per jaar een nieuwe.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:45 schreef Miendientje het volgende:
Voor toetsenbord uitzuigen hebben ze wel van die kleine bureau stofzuigertjes. Ik heb een paddestoel
Daarom moet je dus schudden.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:43 schreef GimmeGore het volgende:
Je beseft je wel dat je toetsen er min of meer \__/ uitzien? Dus dat je het grootste deel "vangt" in je toetsen?
En wat kost dat?quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:32 schreef FUFR het volgende:
Kennen jullie die kleine enkele USB(stick/SDcard speakers nog van 2 tientjes?
met dat dikke geluid...
die zijn er nu in een meter hoog
quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, de zooi gaat eronder, in de toetsen zelf, zitten
stond geen prijs opquote:
Nee. Kut ducktape. Beter neem je de "echte"quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:31 schreef livalo het volgende:
Is de ducktape (als de action die heeft) een beetje betaalbaar en goed? m'n zitzak is gescheurd en het is nogal een gladde stof..
Gas wel. Gele busjes. Staat bij de keukenspullen hier.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:10 schreef Mixende_match het volgende:
Ff vraagje, hebben ze ook lege cd's om te branden? En busje gas? (het gaat hierboven er wel over, maar of ze t ook hebben)
Normaal zit ik om de hoek, maar ben vandaag thuis haha
NEE! das echt toelie,blijft niet zitten, neem echte duck tape..quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:31 schreef livalo het volgende:
Is de ducktape (als de action die heeft) een beetje betaalbaar en goed? m'n zitzak is gescheurd en het is nogal een gladde stof..
ja cds hebben ze ook.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Gas wel. Gele busjes. Staat bij de keukenspullen hier.
En lege cd's dunno, maar die zijn vrij "goedkoop" bij big dennis
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee. kut ducktape. Beter neem je de "echte"
oké, dat is in ieder geval heel duidelijk. Thanks!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:42 schreef FUFR het volgende:
[..]
NEE! das echt toelie,blijft niet zitten, neem echte duck tape.
als 90% van de mensen het DUCK tape noemen heeft de fabrikant gewoon een fout gemaaktquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |