Grote rekken betekent ieg dat ze wel gaan dokkenquote:Op maandag 9 januari 2012 09:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat een timide reactie oh-oh..... ben benieuwd of ze echt op vakantie is of dat het het begin van het grote rekken is.
WAAAAAAROVER?quote:
quote:Op maandag 9 januari 2012 09:49 schreef oh-oh het volgende:
Een collega zat bellen te blazen, we liepen echt een bietje megools te doen met zn allen.
Gelukkig bedachten we net op tijd dat er dalijk een nieuwe medewerker begint/
Is dat die mongool?quote:Op maandag 9 januari 2012 10:04 schreef oh-oh het volgende:
Kutcollega heeft lekker vrij.
Ze heeft vorige week twee kittens gekocht want nadat ze haar hond had laten creperen vond ze het toch wel stil in huis![]()
Gaat ze twee raskatten kopen, want een hond was toch wel teveel werk.
En nu had ze mn andere collega al gemaild, dat ze wel erg schuw waren die katten, dat ze ze eigenlijk de hele dag niet zag, en dat haar man nu al zat te zeiken over de kattenbak in de woonkamer![]()
Dr man ging niet mee naar binnen toen ze ging kijken voor ze ze uitzocht, en met ophalen ook al nietZulke gezelligerds zijn het!
quote:
ik wilde net zeggen :quote:Op maandag 9 januari 2012 10:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Mensen die dieren nemen terwijl ze er niet geschikt voor zijn.
quote:Op maandag 9 januari 2012 10:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]But of course, ze ziet er niet alleen zo uit hoor.
NOOOOOOOOOOOOES een hond die reageert op hoge enthousiaste stemmetjes! DAT DIT KAN IN NEDERLAND.quote:Op maandag 9 januari 2012 10:40 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Hij reageert erg snel op geluid, met name die hoge enthousiaste stemmetjes, dus toch maar even zo'n clickertje ophalen vanmiddag. De DA kan ik pas bereiken na 12:30 en zit nog op school tot 13:15 helaas ><''. Maar wormpjes zouden toch juist kunnen zorgen voor de dunne ontlasting? En een wormenkuurtje helpt hem daar dan toch van af als ik het goed heb?
Ik ga maar op mijn handen zitten geloof ik. Ik voel een rel aankomenquote:Op maandag 9 januari 2012 10:43 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga er maar geen aandacht meer aan besteden geloof ik.
Ja maar jij hebt dan ook helemaal geen begrip voor hoe het is om geen geld te hebben en niet gezond te zijn en hoe belangrijk zo'n hond dan is voor mensen JAAAAAAquote:Op maandag 9 januari 2012 10:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ga maar op mijn handen zitten geloof ik. Ik voel een rel aankomen
Q is echt een harteloze biatch jaquote:Op maandag 9 januari 2012 10:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt dan ook helemaal geen begrip voor hoe het is om geen geld te hebben en niet gezond te zijn en hoe belangrijk zo'n hond dan is voor mensen JAAAAAA [ afbeelding ]![]()
Ja, what the fak was I thinkingquote:Op maandag 9 januari 2012 10:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt dan ook helemaal geen begrip voor hoe het is om geen geld te hebben en niet gezond te zijn en hoe belangrijk zo'n hond dan is voor mensen JAAAAAA [ afbeelding ]![]()
Topquote:Op maandag 9 januari 2012 11:09 schreef oh-oh het volgende:
Oh, onze nieuwe medewerker is goedgekeurd, hij ging bij het voorstellen meteen uitgebreid de hondjes kroelen
Samequote:Op maandag 9 januari 2012 11:08 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb nog clickers liggen hier, ik doe dr niks mee, maar ik gooi ze nog liever weg dan dat ik dr een opstuur geloof ik
Aaaahwquote:Op maandag 9 januari 2012 11:09 schreef oh-oh het volgende:
Oh, onze nieuwe medewerker is goedgekeurd, hij ging bij het voorstellen meteen uitgebreid de hondjes kroelen
Ik was 1,50 ofzo kwijt voor ze, dacht ik.quote:Op maandag 9 januari 2012 11:13 schreef oh-oh het volgende:
Die dingen kosten geen drol, maar schijnbaar verschillen we nogal van mening over wat geen drol is en wat wel een drol is![]()
Ik heb echt overal van die dingen liggen.
Zodra ik dr een pak begint Billy te stuiteren, ik hoef nog niet te klikken, dat ding staat garant voor hyperbuien van een minuut of 10.
Dussssss ik pak dr maar geen meer
Jaaaa.quote:
Noh, hij droeg geen jeans vandaag, dus het kan beter.quote:[b]Op
[..]
AaaahwEen man? Zal Chico tof vinden
Nee, nee, ik ben uniek. Dat gaat je geen 2de x overkomen, trust mequote:Op maandag 9 januari 2012 11:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jaaaa.
Nou ja, van jou had ik ook zo een indruk eerst, dus wellicht zou ik hem nog het voordeel van de twijfel moeten geven![]()
![]()
Welke X-Files hebben hullie gisteren nog gedaan?
Onverstoorbaarquote:Op maandag 9 januari 2012 11:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Noh, hij droeg geen jeans vandaag, dus het kan beter.
Chico werd ook niet wakker hoor, de rest ging wel ff bij m hoeren
quote:Op maandag 9 januari 2012 11:09 schreef oh-oh het volgende:
Whehe, ik hoor nu meteen HJJJAAAAA van Boer zoekt vrouwquote:Op maandag 9 januari 2012 10:49 schreef miss_dynastie het volgende:
en hoe belangrijk zo'n hond dan is voor mensen JAAAAAA [ afbeelding ]![]()
Nou gister heb ik welgeteld 5 minuten gekeken, zo'n reunie vind ik niet boeiend, alleen de reguliere 'zoek' afleveringen.quote:Op maandag 9 januari 2012 11:40 schreef oh-oh het volgende:
Oh nee Pis, zeg me dat je niet een van die miljarden kijkers bent van dat rukprogramma
Nee hoor. Je hebt een dvd speler?quote:Op maandag 9 januari 2012 11:38 schreef oh-oh het volgende:
Oeh ja Californication, ik heb het hele vorige seizoen ook gemist, mijn downloadhomo heeft brand issues
Jij kan hem toch wel helpen om de gleuf te vinden!quote:Op maandag 9 januari 2012 11:38 schreef oh-oh het volgende:
Oeh ja Californication, ik heb het hele vorige seizoen ook gemist, mijn downloadhomo heeft brand issues
Ja ik heb een dvd spelerquote:Op maandag 9 januari 2012 11:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee hoor. Je hebt een dvd speler?
Ik ben dan geen homo, maar je kuthoer heeft helemaal geen brand issues.
Ja ik luf de boerderie ook, maar zo ver ga ik echt nietquote:Op maandag 9 januari 2012 11:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou gister heb ik welgeteld 5 minuten gekeken, zo'n reunie vind ik niet boeiend, alleen de reguliere 'zoek' afleveringen.Al begint het wat uitgemolken te worden, laatste seizoen vond ik minder.
I luv the boerderie, alleen al daarom kijk ik.
Ondersteund dat ding avi? Ja toch? Dan gaan ik ff het vorige seizoen binnen trekken voor jequote:
quote:Op maandag 9 januari 2012 11:45 schreef Pisces29 het volgende:
Er was ook ooit een boer die woonde echt onmogelijk ver weg in het noorden, met een dijk en alleen maar schapen. Woahhhh.Wind, regen, schapen, meer was er niet
Jaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 9 januari 2012 11:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ondersteund dat ding avi? Ja toch? Dan gaan ik ff het vorige seizoen binnen trekken voor je
Yes, 1 en 2 heb ik zelfs de box van, 3 moet ik nog ff kopenquote:
Check.quote:Op maandag 9 januari 2012 11:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaa![]()
Oooooh dan hebben Michelle en ik weer iets te kijken.
![]()
Kun je Modern Family seizoen 3 ook doen dan
MM is awesomequote:
Ja wachten natuuurlijkquote:Op maandag 9 januari 2012 11:52 schreef Qwea het volgende:
11 januari wordt de laatste ep van het seizoen van modern family uitgezonden. Wil je hem nu tot en met ep 10 of wil je wachten tot de 11de en dat ik modern family nastuur?
Cali wordt binnen getrokken.
3, 4 is nog niet begonnen.quote:Op maandag 9 januari 2012 11:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja wachten natuuurlijk![]()
Is dat seizoen 3 of 4 al?
Ik heb alleen 1en 2 gezien
quote:Op maandag 9 januari 2012 11:55 schreef oh-oh het volgende:
Ik zit echt in een afgrijselijke afterdexterdip, dus alles is welkom
quote:Op maandag 9 januari 2012 11:52 schreef oh-oh het volgende:
geen rommel kopen aub, ze heeft een verlanglijstje gemaakt, of we daar iets van willen kopen![]()
Misschien is hij nog vrijgezel!quote:
Echt? Wow!quote:Op maandag 9 januari 2012 12:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Alles wat je opnoemt vind ik ook vreselijk Pisc.
Ik vind al die andere dingen ook echt gruwelijk, maar X-Files nietquote:Op maandag 9 januari 2012 12:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien is hij nog vrijgezel!![]()
En wat jij met boeren hebt, dat heb ik met x-files, ik ben geloof ik de enige die het nooit gekeken heeft. Vliegende ufo's, dat mensen dat kijken
Star wars, star trek, lord of the rings, harry potter, x-files, vreselijk
Rommel? Ik zou zo beledigd zijn hequote:Op maandag 9 januari 2012 11:52 schreef oh-oh het volgende:
Oh echt, mn zusje...
Ik maak elk jaar kadodozen voor die kids van dr.
Zij is zelf zo onattent als maar kan, niks voor je verjaardag, geen kerstkaarten, helemaal nooit iets van haar kant, ze neemt alleen contact op als ze oppas nodig heeft voor dr blagen.
Nou is middelste nichtje 21-1 jarig, krijg ik net een mail, geen rommel kopen aub, ze heeft een verlanglijstje gemaakt, of we daar iets van willen kopen![]()
Ik heb zo de neiging om te zeggen dat ze dood kan vallen met dr kids
Begrijpelijk Bosquote:Op maandag 9 januari 2012 12:21 schreef Bos81 het volgende:
Dat heb ik met Tokkie programma's en Real life soaps..
De Bauers, Franz Deutsch, Brard..
En dan meisjes in de Jungle, Echt Slim..
Zelfs de TV-Kantine vind ik VRESELIJK
Misschien bedoelt ze dat ze het liefst duurzaam speelgoed krijgt ipv 1-dags-spullen? Maar sommige mensen kunnen het wel erg fijn zeggenquote:Op maandag 9 januari 2012 12:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Rommel? Ik zou zo beledigd zijn he
Maar er werd haar toch uberhaupt niets gevraagd, denk ik danquote:Op maandag 9 januari 2012 12:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien bedoelt ze dat ze het liefst duurzaam speelgoed krijgt ipv 1-dags-spullen? Maar sommige mensen kunnen het wel erg fijn zeggen
Je hebt mensen die bij een kraamfeest al een lijst hebbenquote:Op maandag 9 januari 2012 12:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar er werd haar toch uberhaupt niets gevraagd, denk ik danAls oh-oh een verlanglijstje had willen hebben, had ze er wel om gevraagd. En dan nog is het idd wel strategisch om woorden als 'rommel' te vermijden
quote:Op maandag 9 januari 2012 13:41 schreef DeZwabber het volgende:
Oh-oh, wie is die dame op facebook die slecht is in begrijpend lezen?
quote:Op maandag 9 januari 2012 13:40 schreef oh-oh het volgende:
Chico heeft net alle zalm van mn broodje gegeten.
Echt alles.
Gelukkig zat er ook sla op
Die mocht ik zelf van hem![]()
Ik ben de enige die pakketjes maakt voor de meisjes, en ze zijn altijd laaiend enthousiast.quote:Op maandag 9 januari 2012 13:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je hebt mensen die bij een kraamfeest al een lijst hebben, dat vind ik pas erg en vaak ook brutaal, iemand heeft niet eens een kans om 1(!) keer (en vooral de eerste keer) iets uit zichzelf te kopen.
![]()
De baby is net op de wereld en hoppa het moet al volgens het lijstje![]()
Dit zijn oudere kinderen en soms komen mensen dan om van het speelgoed en hebben ze álles al. Desalniettemin geloof ik er geen snars van dat oh-oh niet onwijs toffe pakketjes maakt
Ik zou zelf nooit aan lijstjes beginnen... ik vind het ook de charme dat iemand met eigen smaak iets kiest.
Beter voor mijn lijn en ook voor zijnes, want zalm is wel heel goed voor hem denk ik.quote:
Wat dom, mijn ervaring met kleine kinderen is juist dat ze het veel leuker vinden om lekker verrast te worden met kleine cadeautjes en het liefst heel veel natuurlijkquote:Op maandag 9 januari 2012 11:52 schreef oh-oh het volgende:
Oh echt, mn zusje...
Zij is zelf zo onattent als maar kan, niks voor je verjaardag, geen kerstkaarten, helemaal nooit iets van haar kant, ze neemt alleen contact op als ze oppas nodig heeft voor dr blagen.
Nou is middelste nichtje 21-1 jarig, krijg ik net een mail, geen rommel kopen aub, ze heeft een verlanglijstje gemaakt, of we daar iets van willen kopen![]()
Wat zonde, zeker als het ook nog eens in de smaak viel, laat staan een tante die zoveel moeite doet...quote:Op maandag 9 januari 2012 13:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben de enige die pakketjes maakt voor de meisjes, en ze zijn altijd laaiend enthousiast.
Echt, mn zusje die weet alles te verneuken, dom wijf
Ik had niet anders verwacht , jij softiequote:Op maandag 9 januari 2012 14:00 schreef oh-oh het volgende:
En uiteraaaaaaaaard liggen er nu weer kadootjes op dr te wachten, no worries mensen
Jamaaaaaaaaaar er lagen zulke leuke plastick insekten bij de kringloop, die kon ik echt niet laten liggenquote:Op maandag 9 januari 2012 14:01 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht , jij softie
WTF, gisteravond gepost, op de bus stond dat deze maandag na 17:00 geleegd zou worden. Wij balen dus. Mooi dat ' ie er op tijd was!quote:Op maandag 9 januari 2012 14:04 schreef Qwea het volgende:
Strega en Pagan! Bedankt voor jullie kaartje
Jij ook oh-ohik moest lachen
quote:Op maandag 9 januari 2012 14:06 schreef Pagan het volgende:
[..]
WTF, gisteravond gepost, op de bus stond dat deze maandag na 17:00 geleegd zou worden. Wij balen dus. Mooi dat ' ie er op tijd was!
Krijgt ze zoveel cadeaus en spullen voor haar kinderen dat ze zo verwend lijkt te doen of is het gewoon een piepkont?quote:Op maandag 9 januari 2012 13:55 schreef oh-oh het volgende:
Naja we hadden het er met kerst nog over.
Dat ze echt echt een ontieglijk ondankbaar zwijn is en dat ze het eigenlijk niet verdient, dat mensen iets voor haar of dr jongen doen.
Maar ja, die meisjes zijn wel echt heel leuk. Joch ken ik amper, heb ik niks mee
Over AnaalPost gesproken, mijn envelop was er nog niet zeker? Langzame lutsers weerquote:Op maandag 9 januari 2012 12:02 schreef oh-oh het volgende:
Ik zit ff een uitnodiging te maken voor Thessa, voor Billy zn verjaardag volgend weekend, ff met foto's van zijn vorige verjaardagen een kaartje maken bij Post.Anaal![]()
quote:Op maandag 9 januari 2012 14:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Over AnaalPost gesproken, mijn envelop was er nog niet zeker? Langzame lutsers weer
Geen idee hoor, ik heb verder echt geen contact met dr of zoquote:Op maandag 9 januari 2012 14:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Krijgt ze zoveel cadeaus en spullen voor haar kinderen dat ze zo verwend lijkt te doen of is het gewoon een piepkont?
LOL. Met chocoladeletters is niet origineel meer, maar deze is leuk.quote:
quote:
Dat The Dog-boek! Vrijdag!quote:Op maandag 9 januari 2012 14:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]Nee !
Wat heb jij dan gestuurd???????????
Ow jaaaaaaaa tuurlijk!quote:
een buis?quote:Op maandag 9 januari 2012 15:29 schreef Pisces29 het volgende:
oh-oh, ik zag net bij de Action een houten slang, +- 50cm
quote:
Ohquote:Nee, dies dr nog nie![]()
quote:Op maandag 9 januari 2012 15:29 schreef Pisces29 het volgende:
oh-oh, ik zag net bij de Action een houten slang, +- 50cm, zo'n ding wat je vroeger in plastic had, die dan beweegt als je hem zelf vasthoudt. Zou Thessa dat leuk vinden? Het is geen insekt, dus ik dacht ik vraag eerst maar es
In je broekje jongenquote:
Oh!quote:
Oh-oh!quote:
Ja of geld he, voor vaatwassers en dat soort noodzakelijkheden bij de geboorte van een babyquote:Op maandag 9 januari 2012 13:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je hebt mensen die bij een kraamfeest al een lijst hebben, dat vind ik pas erg en vaak ook brutaal, iemand heeft niet eens een kans om 1(!) keer (en vooral de eerste keer) iets uit zichzelf te kopen.
![]()
De baby is net op de wereld en hoppa het moet al volgens het lijstje![]()
Ik vraag mij af of zo'n exotic nog wel door zijn neus kan ademen. Dit vind ik echt te ver doorgefokt.quote:
Hahahahaha ja die vaatwasser, dat was wel een van de grappigste dingen die ik ooit gelezen heb echt waarquote:Op maandag 9 januari 2012 15:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja of geld he, voor vaatwassers en dat soort noodzakelijkheden bij de geboorte van een baby
Maar dat komt denk ik ook door bruiloften en het wensenlijstje en het gruwelijke envelopje of de leuke rijmpjes 'denk je aan een kado? Doe het dan zo!' Alsof ik een cadeau vergeet op een feestje, ja
Wie heb je gemept met mn series ?????????????quote:
Tenenkrommend. Dat doet een mens toch niet.quote:Op maandag 9 januari 2012 15:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja of geld he, voor vaatwassers en dat soort noodzakelijkheden bij de geboorte van een baby
Maar dat komt denk ik ook door bruiloften en het wensenlijstje en het gruwelijke envelopje of de leuke rijmpjes 'denk je aan een kado? Doe het dan zo!' Alsof ik een cadeau vergeet op een feestje, ja
Ik vind het echt bij al die kortneuzige rassen zo zielig , dat gesnurkquote:Op maandag 9 januari 2012 15:38 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of zo'n exotic nog wel door zijn neus kan ademen. Dit vind ik echt te ver doorgefokt.
Nou, wel dus. En dan was het niet eens een echte bruiloft, maar cakeje, bitterbal, 2 drankjes en na anderhalf uur weer wegwezenquote:Op maandag 9 januari 2012 15:40 schreef Pagan het volgende:
[..]
Tenenkrommend. Dat doet een mens toch niet.
quote:Op maandag 9 januari 2012 15:41 schreef oh-oh het volgende:
Mijn vader heeft serieus waar es iemand een doos enveloppen gegeven.
Ja je wilde toch vloppen?
Ja me reet, ik vier nooit iets, dus ik ga ook alleen maar vieren wat ik zelf gewoon leuk vind, niks dus eigenlijkquote:Op maandag 9 januari 2012 15:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, wel dus. En dan was het niet eens een echte bruiloft, maar cakeje, bitterbal, 2 drankjes en na anderhalf uur weer wegwezen
We hebben overigens verstek laten gaan
Ja, dat waren dus echt van die hele gierige rotmensen, mn pa flikt dat met een stalen gezicht hoorquote:
quote:Logical Drive '/dev/sdb' [RAID-60, 18620.00 GB] is Ready
Ik heb jaren in een hotel/restaurant/zalencentrum gewerkt. Wat je daar allemaal voorbij zag komen, onvoorstelbaar soms.quote:Op maandag 9 januari 2012 15:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, wel dus. En dan was het niet eens een echte bruiloft, maar cakeje, bitterbal, 2 drankjes en na anderhalf uur weer wegwezen
We hebben overigens verstek laten gaan
quote:Op maandag 9 januari 2012 15:47 schreef Barbaaf het volgende:
Dus hier zitten alle gezellige mensen tegenwoordig
Ik had net een nerdgasme toen ik serverspecs zat te bekijken
[..]
Tof.quote:Op maandag 9 januari 2012 15:47 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Er qomt hier ook zat vervelend gespuis hoor..quote:Op maandag 9 januari 2012 15:47 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Oh, dat geloof ik wel ja, sommige mensen.... voor deze bruiloft moest je ook nog knutselen, trouwens. En nog iets meenemen, een aardappel of zo, ik weet het niet eens meer. En dat voor een receptie van 1 1/2 uur, nou, sorry hoorquote:Op maandag 9 januari 2012 15:49 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ik heb jaren in een hotel/restaurant/zalencentrum gewerkt. Wat je daar allemaal voorbij zag komen, onvoorstelbaar soms.
Oh die vaatwasser, ik ben even aan het bedenken hoe of watquote:Op maandag 9 januari 2012 15:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zal ik een linkje doen?quote:Op maandag 9 januari 2012 15:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh die vaatwasser, ik ben even aan het bedenken hoe of watJa er rinkelt een belletje
Oh dat vind ik vrijgevig van je!quote:
Ik zeg D J M Oquote:
Was niet alleen voor jou bedoeldquote:Op maandag 9 januari 2012 15:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]Hey lekker ding!
Alsof ik weet wat daar staat mop
En waar is de onderkant van die foto?quote:Op maandag 9 januari 2012 15:54 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop zo dat zij Prince echt gelukkig kan maken es
Ahhhhhhhh ja die! Daar dacht ik heel toevallig gister nog aan, toen we een ander topiek besprakenquote:
quote:Op maandag 9 januari 2012 15:57 schreef Barbaaf het volgende:
[
[..]
En waar is de onderkant van die foto?
Oh da's een pareltje hoorquote:Op maandag 9 januari 2012 16:00 schreef Pisces29 het volgende:
Ah dat heb ik geheel gemist, ff lezen!
Geld als kraamkadoquote:Op maandag 9 januari 2012 16:00 schreef Pisces29 het volgende:
Ah dat heb ik geheel gemist, ff lezen!
Aha, toch interessant, want ergens worden nog steeds spullen opgehaaldquote:we hebben alles al ..
quote:Op maandag 9 januari 2012 16:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Aha, toch interessant, want ergens worden nog steeds spullen opgehaald![]()
![]()
Als je geen kinderkleding kunt kopen of een eetstoel dan zou je dat laatste toch denken, maar gelukkig was er geld voor een 2e katquote:Op maandag 9 januari 2012 16:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]Als je niet beter weet zou je denken dat ze niks heeft he
quote:Op maandag 9 januari 2012 16:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je geen kinderkleding kunt kopen of een eetstoel dan zou je dat laatste toch denken, maar gelukkig was er geld voor een 2e kat
Neeeee zeg eens zeg eens!quote:Op maandag 9 januari 2012 16:14 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zag trouwens ook nog wat anders leuks, maar dat laat ik maar even voor wat het is
Yes!quote:
Oh die is echt echt echt geniaal.quote:Op maandag 9 januari 2012 16:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ga vanavond the king's speech kijken metHelena Bonham Carter
Ik heb deze film nog niet gezien (is met kerst in premiere gegaan en ik mis hem steeds), ben best wel benieuwdquote:Op maandag 9 januari 2012 16:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh die is echt echt echt geniaal.
Ik zou lesbisch voor dr worden geloof ik
Geniale actrice. Al is haar rol in deze film niet zo groot.quote:Op maandag 9 januari 2012 16:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ga vanavond the king's speech kijken metHelena Bonham Carter
Niet zo groot maar wel erg goedquote:Op maandag 9 januari 2012 16:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Geniale actrice. Al is haar rol in deze film niet zo groot.(heb em 2x gezien)
quote:
Hmmmmm, nou ja, 't schijnt best een goede film te zijn volgens de Oscars, dus daar vertrouw ik dan maar opquote:Op maandag 9 januari 2012 16:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Geniale actrice. Al is haar rol in deze film niet zo groot.(heb em 2x gezien)
Ja, echt, heeeeeeeeel goed!quote:Op maandag 9 januari 2012 16:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hmmmmm, nou ja, 't schijnt best een goede film te zijn volgens de Oscars, dus daar vertrouw ik dan maar op
Is ie ook zeker wel. Indrukwekkend op een 'eigen' manier. Toch niet helemaal optimaal mijn smaak, maar daar ben ik behoorlijk alleen in.quote:Op maandag 9 januari 2012 16:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hmmmmm, nou ja, 't schijnt best een goede film te zijn volgens de Oscars, dus daar vertrouw ik dan maar op
Hmm, dat gaat mij echt ver.quote:Op maandag 9 januari 2012 16:37 schreef Bos81 het volgende:
Helena als Bellatrix, of haar dubbelrol in Big Fish, en ook in The Fight Club. Ze is op papier niet heel erg aantrekkelijk, maar haar uitstraling maakt haar juist wel een "i want to fuck"object...
Maandagavond is altijd een fijn bankhangmomentquote:Op maandag 9 januari 2012 16:37 schreef Ynske het volgende:
thuis, gaat een avondje bankhangen worden, om bij te komen
quote:
Ik vond jou post laatst over dat je de Nederlandse vertaing zo belachelijk vond vreemd, met name Huffelpuf.. Je zei daarover dat verzin je niet, dat slaat nergens op... Toen dacht ik al dat Rowling die naam zelf heeft bedacht. Dus vorige week waren die films er op, ik kijken en ja hoor. Huffelpuf heet in de Engelse versie ook zo (ja dn waarschijnlijk Hufflepuff,..quote:Op maandag 9 januari 2012 16:40 schreef oh-oh het volgende:
Helena in Big Fish en in Alice in Wonderland
Fight Club vond ik echt een hoereschijtfilm, daar kon Helena niks meer aan redden![]()
HP heb ik alleen wat stukjes van Helena van gekeken![]()
Je noemde Huffelouf wel in je post ja. Sommige namen vind ik ook wat overdreven hoor. Loena Leeflang. marcel Lubbermans, Van Longbottom had je toch iets leukers kunnen maken....quote:Op maandag 9 januari 2012 16:51 schreef oh-oh het volgende:
Zei ik echt met name Huffelpuf dan?
Zweinstein en zo, zwerkbal, echt, gruwelijk vind ik het.
Hermelien![]()
Helena in interviews, ook altijd epic
Maar Huffelpuf klinkt ook echt debiel in het NLquote:Op maandag 9 januari 2012 16:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je noemde Huffelouf wel in je post ja. Sommige namen vind ik ook wat overdreven hoor. Loena Leeflang. marcel Lubbermans, Van Longbottom had je toch iets leukers kunnen maken....
Ja maar daar speelt ze echt maar een iniminirolletje in.quote:Op maandag 9 januari 2012 16:57 schreef Pisces29 het volgende:
En Charlie and the Chocolate Factory![]()
Wel een goed topic trouwens, dat brengt me op een idee. Ik heb ook wel baat bij een vaatwasser, misschien als kraamcadeau vragen als er een nieuwe pup komtIpv een botje gewoon een envelopje
![]()
wow, dat heeft hij nog lang volgehoudenquote:Op maandag 9 januari 2012 17:16 schreef oh-oh het volgende:
Hondenfotoboek![]()
Oh joy, de Griek wil ook eindelijk aan de X-Files beginnen
quote:Op maandag 9 januari 2012 17:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wow, dat heeft hij nog lang volgehouden
Ah mooi!quote:Op maandag 9 januari 2012 17:11 schreef oh-oh het volgende:
Pis, guess what, daar is de post nog![]()
Met je boek
Zo'n snotaap.quote:Op maandag 9 januari 2012 15:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wie heb je gemept met mn series ?????????????
Het zal voor onwetende voorbijgangers een slecht beeld afgeven, strompelend en rinkelend de slijterij uitwandelenquote:
quote:Op maandag 9 januari 2012 17:37 schreef DeZwabber het volgende:
En net m'n biervoorraad weer wat aangevuld, incl twee flesjes Maassluis slootwater voor Q
quote:Op maandag 9 januari 2012 17:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zo'n snotaap.
Ik loop door een steeg, komen er snotapen van een jaar of 13 14 aan fietsen. Keilangzaam. Beetje tegen elkaar schelden "SCHELE!@!!!!!" Dus ik doorlopen, fietst ie praktisch naast me (hij kwam me tegemoet) zegt ie : HEY KIJK EEN KUTWIJF.
Nog voordat ik het doorhad had ik hem gemept met de vlop waar een cd hoes in zat met jouw seriesIk nog zo nadat ik hem had gemept op zijn kop : Kom maar ff hier snotaap! Krijg je nog een tik!
Geen woord meer gehoord van ze
Ik ben druk aan het zoeken voor een kinderserviesje voor mijn broers oudste, die zes word. Heb al een leuke op MP gezien, met heksjesquote:Op maandag 9 januari 2012 11:52 schreef oh-oh het volgende:
Oh echt, mn zusje...
Nog voordat ik het doorhad had ik hem gemept met de vlop waar een cd hoes in zat met jouw series![]()
helemaal geen woord maar daarna, echt niksquote:
Like duh, je was ook vast 3 koppen groterquote:Op maandag 9 januari 2012 18:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
helemaal geen woord maar daarna, echt niks
Ik zie het voor me!quote:Op maandag 9 januari 2012 17:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zo'n snotaap.
Ik loop door een steeg, komen er snotapen van een jaar of 13 14 aan fietsen. Keilangzaam. Beetje tegen elkaar schelden "SCHELE!@!!!!!" Dus ik doorlopen, fietst ie praktisch naast me (hij kwam me tegemoet) zegt ie : HEY KIJK EEN KUTWIJF.
Nog voordat ik het doorhad had ik hem gemept met de vlop waar een cd hoes in zat met jouw seriesIk nog zo nadat ik hem had gemept op zijn kop : Kom maar ff hier snotaap! Krijg je nog een tik!
Ik haat carglass reclamequote:Op maandag 9 januari 2012 18:48 schreef Pisces29 het volgende:
Oh nee hè, een nieuwe Carglass reclame, een Friese versie?
Ik vind het nog erg meevallen, die reclames van Simpel met een schorre Rene Froger vind ik echt heel erg, maar deze Friese reclame, wat een taaltje zegquote:
Het was gebeurd voordat ik er erg in hadquote:Op maandag 9 januari 2012 18:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Like duh, je was ook vast 3 koppen groter![]()
Maar gewoon met oh-oh haar vlop
Net goedquote:Op maandag 9 januari 2012 19:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het was gebeurd voordat ik er erg in hadIk stond me nog stom te verbazen achteraf ook, want ik stond op links en op rechts kan ik normaal geen vol gewicht hebben, maar op de 1 of andere manier hopte ik naar rechts, klein sprongetje en mepte hem zo vol op zijn harses
Ik zou niet weten wat ik zou doen als ik "HEY KIJK EEN KUTWIJF" naar m'n oren krijgquote:Op maandag 9 januari 2012 19:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het was gebeurd voordat ik er erg in hadIk stond me nog stom te verbazen achteraf ook, want ik stond op links en op rechts kan ik normaal geen vol gewicht hebben, maar op de 1 of andere manier hopte ik naar rechts, klein sprongetje en mepte hem zo vol op zijn harses
[..]
Zo'n snotaap.
Dat is toch knetterslecht?quote:Op maandag 9 januari 2012 20:10 schreef Pagan het volgende:
@oh-oh niet vergeten: Beatrix om 22:05 op 1.
Ik vind van niet, maar over smaak valt te twisten. Liever Beatrix als TVOH, GTST, de Pfaffs, enz. enz. enz..quote:
Stomme Piscesquote:Op maandag 9 januari 2012 21:24 schreef Miniem het volgende:
Pisces, ik heb nog steeds geen PM terug gehad.
Ik weet niet of je het vergeten bent?
Bende joarig?????quote:Op dinsdag 10 januari 2012 08:08 schreef Pheno het volgende:
Heb ik 2 vlaaien bij me, zijn er twee manIk mag hopen dat het drukker wordt, anders vreet ik mezelf ziek aan de taart de komende dagen
Me tooquote:
Dan smswhatsapofpm ik jequote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:06 schreef Qwea het volgende:
Thnx babe. En pm ff ofzo als je die shizzle binnen hebt
Succes!!!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 08:03 schreef Qwea het volgende:
Mogguh Yns1!
Tyfus ik heb honger. En ben verdomme pas om 09:50 aan de beurt
Gefeliciflastaartjesquote:Op dinsdag 10 januari 2012 08:08 schreef Pheno het volgende:
Heb ik 2 vlaaien bij me, zijn er twee manIk mag hopen dat het drukker wordt, anders vreet ik mezelf ziek aan de taart de komende dagen
Ik vraag het even, mss heeft ie een andere reden ?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:15 schreef Qwea het volgende:
Dat jarig kwartje viel niet hiergefeliciteerd!
Joa. Het moet elk jaar weer een keer he.quote:
Ik ga geen puntje van mezelf afsnijdenquote:
Haaaahahaahahaquote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vraag het even, mss heeft ie een andere reden ?
Of zomaar![]()
Ow babe, nie meer smssen, mn telefoon ligt op de lader en dan kan ik dr nie bij
Stukkie from the side?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga geen puntje van mezelf afsnijden
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Haaaahahaahahano more geile smsjes for joe
Genoeg handles to cutquote:
Hopelijk is hij minder heethoofderig buiten het veldquote:Cantona wil president Frankrijk worden
Uitgebracht op: 10 Januari 2012 - 05:08:10
PARIJS (ANP) - De vroegere voetbalvedette Eric Cantona heeft een nieuwe roeping gevonden; hij wil president worden van Frankrijk. Dat meldde het Franse dagblad Libération maandagavond laat.
Ja ik heb zoveel gehaaldquote:
Dan handel je goed. Is niet anders.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:38 schreef Bos81 het volgende:
Te veel spanningen nu bij mij op de werkvloer. Ga maar afsluiten en naar huis,,,,
Goed dat je afsluit Bosquote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:38 schreef Bos81 het volgende:
Te veel spanningen nu bij mij op de werkvloer. Ga maar afsluiten en naar huis,,,,
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:38 schreef Bos81 het volgende:
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:00 schreef oh-oh het volgende:
Pup van 4 maand roggelt als oud mannetje, wat moet ik doen?
Nou heb ik het ook nog gedaan zeker?
Moet je em nog?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:36 schreef oh-oh het volgende:
I knew it.
Mag ik MM zn nr, dan sms ik m ff mn gouden tip
Hoe is het gegaan?quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:51 schreef Pagan het volgende:
De post was er net.
Bedankt Zwabber, wij zijn heel erg blij.
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Neuh, Strega gaat twee sinaasappels volprikken met kruidnagels om op te hangen. Dat ruikt heerlijk.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:16 schreef oh-oh het volgende:
Ja ik zou die andere gewoon weggooien hoor
Ja ok, maar dan nog maar zwakjes vergeleken met the real dealquote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:20 schreef Pagan het volgende:
[..]
Neuh, Strega gaat twee sinaasappels volprikken met kruidnagels om op te hangen. Dat ruikt heerlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |