Grote rekken betekent ieg dat ze wel gaan dokkenquote:Op maandag 9 januari 2012 09:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat een timide reactie oh-oh..... ben benieuwd of ze echt op vakantie is of dat het het begin van het grote rekken is.
WAAAAAAROVER?quote:
quote:Op maandag 9 januari 2012 09:49 schreef oh-oh het volgende:
Een collega zat bellen te blazen, we liepen echt een bietje megools te doen met zn allen.
Gelukkig bedachten we net op tijd dat er dalijk een nieuwe medewerker begint/
Is dat die mongool?quote:Op maandag 9 januari 2012 10:04 schreef oh-oh het volgende:
Kutcollega heeft lekker vrij.
Ze heeft vorige week twee kittens gekocht want nadat ze haar hond had laten creperen vond ze het toch wel stil in huis![]()
Gaat ze twee raskatten kopen, want een hond was toch wel teveel werk.
En nu had ze mn andere collega al gemaild, dat ze wel erg schuw waren die katten, dat ze ze eigenlijk de hele dag niet zag, en dat haar man nu al zat te zeiken over de kattenbak in de woonkamer![]()
Dr man ging niet mee naar binnen toen ze ging kijken voor ze ze uitzocht, en met ophalen ook al nietZulke gezelligerds zijn het!
quote:
ik wilde net zeggen :quote:Op maandag 9 januari 2012 10:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Mensen die dieren nemen terwijl ze er niet geschikt voor zijn.
quote:Op maandag 9 januari 2012 10:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]But of course, ze ziet er niet alleen zo uit hoor.
NOOOOOOOOOOOOES een hond die reageert op hoge enthousiaste stemmetjes! DAT DIT KAN IN NEDERLAND.quote:Op maandag 9 januari 2012 10:40 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Hij reageert erg snel op geluid, met name die hoge enthousiaste stemmetjes, dus toch maar even zo'n clickertje ophalen vanmiddag. De DA kan ik pas bereiken na 12:30 en zit nog op school tot 13:15 helaas ><''. Maar wormpjes zouden toch juist kunnen zorgen voor de dunne ontlasting? En een wormenkuurtje helpt hem daar dan toch van af als ik het goed heb?
Ik ga maar op mijn handen zitten geloof ik. Ik voel een rel aankomenquote:Op maandag 9 januari 2012 10:43 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga er maar geen aandacht meer aan besteden geloof ik.
Ja maar jij hebt dan ook helemaal geen begrip voor hoe het is om geen geld te hebben en niet gezond te zijn en hoe belangrijk zo'n hond dan is voor mensen JAAAAAAquote:Op maandag 9 januari 2012 10:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ga maar op mijn handen zitten geloof ik. Ik voel een rel aankomen
Q is echt een harteloze biatch jaquote:Op maandag 9 januari 2012 10:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt dan ook helemaal geen begrip voor hoe het is om geen geld te hebben en niet gezond te zijn en hoe belangrijk zo'n hond dan is voor mensen JAAAAAA [ afbeelding ]![]()
Ja, what the fak was I thinkingquote:Op maandag 9 januari 2012 10:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt dan ook helemaal geen begrip voor hoe het is om geen geld te hebben en niet gezond te zijn en hoe belangrijk zo'n hond dan is voor mensen JAAAAAA [ afbeelding ]![]()
Topquote:Op maandag 9 januari 2012 11:09 schreef oh-oh het volgende:
Oh, onze nieuwe medewerker is goedgekeurd, hij ging bij het voorstellen meteen uitgebreid de hondjes kroelen
Samequote:Op maandag 9 januari 2012 11:08 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb nog clickers liggen hier, ik doe dr niks mee, maar ik gooi ze nog liever weg dan dat ik dr een opstuur geloof ik
Aaaahwquote:Op maandag 9 januari 2012 11:09 schreef oh-oh het volgende:
Oh, onze nieuwe medewerker is goedgekeurd, hij ging bij het voorstellen meteen uitgebreid de hondjes kroelen
Ik was 1,50 ofzo kwijt voor ze, dacht ik.quote:Op maandag 9 januari 2012 11:13 schreef oh-oh het volgende:
Die dingen kosten geen drol, maar schijnbaar verschillen we nogal van mening over wat geen drol is en wat wel een drol is![]()
Ik heb echt overal van die dingen liggen.
Zodra ik dr een pak begint Billy te stuiteren, ik hoef nog niet te klikken, dat ding staat garant voor hyperbuien van een minuut of 10.
Dussssss ik pak dr maar geen meer
Jaaaa.quote:
Noh, hij droeg geen jeans vandaag, dus het kan beter.quote:[b]Op
[..]
AaaahwEen man? Zal Chico tof vinden
Nee, nee, ik ben uniek. Dat gaat je geen 2de x overkomen, trust mequote:Op maandag 9 januari 2012 11:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jaaaa.
Nou ja, van jou had ik ook zo een indruk eerst, dus wellicht zou ik hem nog het voordeel van de twijfel moeten geven![]()
![]()
Welke X-Files hebben hullie gisteren nog gedaan?
Onverstoorbaarquote:Op maandag 9 januari 2012 11:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Noh, hij droeg geen jeans vandaag, dus het kan beter.
Chico werd ook niet wakker hoor, de rest ging wel ff bij m hoeren
quote:Op maandag 9 januari 2012 11:09 schreef oh-oh het volgende:
Whehe, ik hoor nu meteen HJJJAAAAA van Boer zoekt vrouwquote:Op maandag 9 januari 2012 10:49 schreef miss_dynastie het volgende:
en hoe belangrijk zo'n hond dan is voor mensen JAAAAAA [ afbeelding ]![]()
Nou gister heb ik welgeteld 5 minuten gekeken, zo'n reunie vind ik niet boeiend, alleen de reguliere 'zoek' afleveringen.quote:Op maandag 9 januari 2012 11:40 schreef oh-oh het volgende:
Oh nee Pis, zeg me dat je niet een van die miljarden kijkers bent van dat rukprogramma
Nee hoor. Je hebt een dvd speler?quote:Op maandag 9 januari 2012 11:38 schreef oh-oh het volgende:
Oeh ja Californication, ik heb het hele vorige seizoen ook gemist, mijn downloadhomo heeft brand issues
Jij kan hem toch wel helpen om de gleuf te vinden!quote:Op maandag 9 januari 2012 11:38 schreef oh-oh het volgende:
Oeh ja Californication, ik heb het hele vorige seizoen ook gemist, mijn downloadhomo heeft brand issues
Ja ik heb een dvd spelerquote:Op maandag 9 januari 2012 11:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee hoor. Je hebt een dvd speler?
Ik ben dan geen homo, maar je kuthoer heeft helemaal geen brand issues.
Ja ik luf de boerderie ook, maar zo ver ga ik echt nietquote:Op maandag 9 januari 2012 11:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou gister heb ik welgeteld 5 minuten gekeken, zo'n reunie vind ik niet boeiend, alleen de reguliere 'zoek' afleveringen.Al begint het wat uitgemolken te worden, laatste seizoen vond ik minder.
I luv the boerderie, alleen al daarom kijk ik.
Ondersteund dat ding avi? Ja toch? Dan gaan ik ff het vorige seizoen binnen trekken voor jequote:
quote:Op maandag 9 januari 2012 11:45 schreef Pisces29 het volgende:
Er was ook ooit een boer die woonde echt onmogelijk ver weg in het noorden, met een dijk en alleen maar schapen. Woahhhh.Wind, regen, schapen, meer was er niet
Jaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 9 januari 2012 11:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ondersteund dat ding avi? Ja toch? Dan gaan ik ff het vorige seizoen binnen trekken voor je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |