Je bent niet ouderwets.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 02:15 schreef vronie het volgende:
Mijn Nicht is bevallen van een dochter,haar derde kind.
Nu vraagt zij als kado geld,omdat zij noch heel veel meisjes kleding heeft.
Ik dacht dit is meer voor een bruiloft,en niet als kraamkado.
Of ben ik nu ouderwets.
Je kunt ook een leuk kadoo voor de ouders kopen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 02:18 schreef 08gnoT. het volgende:
Geen origineel cadeau nee, maar als je alles al hebt..
Henk Termming en Henk Westbroek zijn allang binnen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 02:20 schreef WammesWaggel het volgende:
Je zou ook dat bedrag aan haar favoriete goede doel kunnen schenken.
Zij hebben alles,ik ga voor een grote Knuffelbeer.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 02:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je kunt ook een leuk kadoo voor de ouders kopen.
Ja daar heeft ze wat aan na een paar weken op deze aarde.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 02:25 schreef vronie het volgende:
[..]
Zij hebben alles,ik ga voor een grote Knuffelbeer.
Ik ben dan ook een sentimenteel persoonquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 02:43 schreef LaatsteReus het volgende:
Gegraveerde cadeaus zijn leuk voor de sentimentele waarde, maar daar heb ik persoonlijk niets mee. een kwestie van persoonlijke smaak.
Oordoppen en slaappillen, ook een leuke.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 02:26 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik wilde typen, geef een levenslange voorraad condooms. Maar dat zal in OUD wel niet gewaardeerd worden
Geld zou ik echt alleen maar geven als het een arm gezin betrof eigenlijk.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 07:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Waarom zou je geld moeten krijgen als je alles al hebt? Dan krijg je toch leuk een bosje bloemen of zo?
Ja precies..quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 07:49 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Geld zou ik echt alleen maar geven als het een arm gezin betrof eigenlijk.
Ik moet niets. Neem dan maar niets mee, vind ik ook prima hoor. Maar als ik mag zeggen wat ik zou willen, dan wil ik geld geven aan het door mij gekozen goede doel.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 07:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Waarom zou je geld moeten krijgen als je alles al hebt? Dan krijg je toch leuk een bosje bloemen of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |