abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87195993
Mijn Nicht is bevallen van een dochter,haar derde kind.
Nu vraagt zij als kado geld,omdat zij noch heel veel meisjes kleding heeft.
Ik dacht dit is meer voor een bruiloft,en niet als kraamkado.
Of ben ik nu ouderwets.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 02:18:28 #2
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_87196011
Geen origineel cadeau nee, maar als je alles al hebt..
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  Trouwste user 2022 dinsdag 5 oktober 2010 @ 02:19:48 #3
7889 tong80
Spleenheup
pi_87196018
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 02:15 schreef vronie het volgende:
Mijn Nicht is bevallen van een dochter,haar derde kind.
Nu vraagt zij als kado geld,omdat zij noch heel veel meisjes kleding heeft.
Ik dacht dit is meer voor een bruiloft,en niet als kraamkado.
Of ben ik nu ouderwets.
Je bent niet ouderwets.

Van de Sint wil je ook geen platenbon.

Om geld vragen :{

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 dinsdag 5 oktober 2010 @ 02:20:28 #4
7889 tong80
Spleenheup
pi_87196019
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 02:18 schreef 08gnoT. het volgende:
Geen origineel cadeau nee, maar als je alles al hebt..
Je kunt ook een leuk kadoo voor de ouders kopen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_87196022
Je zou ook dat bedrag aan haar favoriete goede doel kunnen schenken.
  Trouwste user 2022 dinsdag 5 oktober 2010 @ 02:21:44 #6
7889 tong80
Spleenheup
pi_87196025
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 02:20 schreef WammesWaggel het volgende:
Je zou ook dat bedrag aan haar favoriete goede doel kunnen schenken.
Henk Termming en Henk Westbroek zijn allang binnen.

pi_87196041
Je kan toch een bon voor prenatal kopen en deze mooi inpakken ?
Ik geef uit principe nooit geld , bonnen wel als iemand écht niks weet :Y
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_87196048
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 02:20 schreef tong80 het volgende:

[..]

Je kunt ook een leuk kadoo voor de ouders kopen.

Zij hebben alles,ik ga voor een grote Knuffelbeer.
pi_87196055
Je zou ook een cadeau kunnen geven wat persoonlijk is gemaakt voor die baby, dus iets laten graveren, bv een zilveren beker of een zilveren rammelaar. Is later ook leuk als herinnering aan de kindertijd als de baby een volwassene is geworden.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 02:26:07 #10
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_87196056
Ik wilde typen, geef een levenslange voorraad condooms. Maar dat zal in OUD wel niet gewaardeerd worden :')
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  Trouwste user 2022 dinsdag 5 oktober 2010 @ 02:29:11 #11
7889 tong80
Spleenheup
pi_87196081
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 02:25 schreef vronie het volgende:

[..]

Ja daar heeft ze wat aan na een paar weken op deze aarde. ;)

Weet je niks leukers ?

Je kunt ook de voorkant van de krant van de dag waarop ze is geboren in laten inlijsten. Dat kan bij iedere krant.

Heb ik ook ooit eens gedaan. Maar dat was voor iemand die 40 werd :D

dinsdag 5 oktober 2010 @ 02:43:48 #12
320608 LaatsteReus
Geen ontkomen aan!
pi_87196142
Gegraveerde cadeaus zijn leuk voor de sentimentele waarde, maar daar heb ik persoonlijk niets mee. een kwestie van persoonlijke smaak.

Kinderen zijn duur zat. Geld voor, bijvoorbeeld, op de spaarrekening van het kind is nooit een slecht idee. Ze vraagt er zelfs om, dus het lijkt me een uitstekend cadeau.
They're coming to take me away, ha haaa!
  Trouwste user 2022 dinsdag 5 oktober 2010 @ 02:53:29 #13
7889 tong80
Spleenheup
pi_87196180
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 02:43 schreef LaatsteReus het volgende:
Gegraveerde cadeaus zijn leuk voor de sentimentele waarde, maar daar heb ik persoonlijk niets mee. een kwestie van persoonlijke smaak.

Ik ben dan ook een sentimenteel persoon :)

pi_87196326
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 02:26 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik wilde typen, geef een levenslange voorraad condooms. Maar dat zal in OUD wel niet gewaardeerd worden :')
Oordoppen en slaappillen, ook een leuke. :P
pi_87196347
Als zij graag geld wil waarom is dit dan een probleem? Liever iets geven waar ze wat aan heeft dan een kledingsetje wat nooit gedragen word.
pi_87196444
Geld vind ik niet echt een leuk kraamcadeau, maar als ze dat nou graag willen?

Een grote teddybeer vind ik echt een dramatisch kutcadeau.
pi_87196455
Sowieso, om iets specifiek vragen als kado :') Een kado krijg je, daar vraag je niet om.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_87196597
Wat een onzin. Mensen vinden het vaak maar wát prettig als je een antwoord hebt op de vraag wat je een fijn cadeau zou vinden.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 07:44:17 #19
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_87196934
Waarom moeten mensen nou weer zelf iets gaan verzinnen als het verzoek heel duidelijk is? :{
Je kunt er toch een prachtige persoonlijke kaart bij doen?

Wij hebben tijdens de zwangerschap al veel gekregen, geleend of zelf gekocht. Ik moet er niet aan denken dat we van al het bezoek ook nog eens cadeaus krijgen... Geen idee waar ik dat zou moeten laten. Daarom hebben wij ook geld gevraagd, dat netjes in een potje gaat voor Simavi, een organisatie die moeders en kinderen in ontwikkelingslanden helpt. Als mensen dat geen leuk cadeau vinden, jammer dan, maar het is wel wat wij het liefste willen. Hoe moeilijk kan het zijn. :?
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_87196953
Waarom zou je geld moeten krijgen als je alles al hebt? Dan krijg je toch leuk een bosje bloemen of zo?
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 07:46:53 #21
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_87196958
Ook leuk: mensen die hun persoonlijke smaak gaan opdringen: niet iedereen zit te wachten op gegraveerde dingen of mega teddyberen of zelfs maar dat "prachtige" setje dat jij hebt gekocht/gebreid.
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_87196980
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 07:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Waarom zou je geld moeten krijgen als je alles al hebt? Dan krijg je toch leuk een bosje bloemen of zo?
Geld zou ik echt alleen maar geven als het een arm gezin betrof eigenlijk.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 08:04:51 #23
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_87197126
Rare redenatie hebben sommige mensen: vrienden willen graag sparen voor hun kind, of voor een goed doel, maar zij bepalen dan dat dat cadeau "niet goed genoeg" is en dat zij zelf wel even uitzoeken waar de nieuwe baby behoefte aan heeft. Denk je nou echt dat ouders niet nadenken daarover?
Ik ben blij dat ik vrienden en familie heb die het juist een mooi gebaar vinden en die onze wens respecteren. :{
pi_87197130
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 07:49 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Geld zou ik echt alleen maar geven als het een arm gezin betrof eigenlijk.
Ja precies..
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 08:06:45 #25
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_87197152
quote:
Ik moet niets. Neem dan maar niets mee, vind ik ook prima hoor. Maar als ik mag zeggen wat ik zou willen, dan wil ik geld geven aan het door mij gekozen goede doel.
pi_87197233
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 08:06 schreef Hik het volgende:

[..]

Ik moet niets. Neem dan maar niets mee, vind ik ook prima hoor. Maar als ik mag zeggen wat ik zou willen, dan wil ik geld geven aan het door mij gekozen goede doel.
Ja dat vind ik prima. Maar als je kind alles al heeft, wat ga je dan van dat geld kopen :P (Behalve aan een goed doel geven..)
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 08:18:59 #27
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_87197318
Je kunt toch sparen voor je kind, voor de studie? Dat vind ik een prima bestemming hoor. En zelfs al zou ik het een waardeloze bestemming vinden; het is niet aan mij. Ik vertrouw mijn vrienden wel in het zelf maken van beslissingen in dat opzicht en heb niet het idee dat ik het beter weet. Natuurlijk vind ik het ook leuk om een cadeau te geven wat ik zelf leuk vind, maar niet iedere ouder heeft mijn smaak of behoefte.

Overigens, als je geld vraagt (als kraam- verjasrdags- of bruidscadeau) denk ik wel dat het voor gasten leuk is als je een specifiek doel aangeeft. Vrienden van mij wilden op wereldreis na hun bruiloft, ik heb eerder verjaardagsgels gevraagd voor een organisatie die mijnen opruimt in landen waar ik was geweest. Als mensen weten waar het geld naartoe gaat vinden ze dat vaak wel leuk. Maar in feite zou het genoeg moeten zijn dat je weet dat je vrienden er blij mee zijn natuurlijk, zelfs al vind jij het niks.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 5 oktober 2010 @ 08:22:23 #28
147316 crew  DJMO
#trut
pi_87197359
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 08:12 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ja dat vind ik prima. Maar als je kind alles al heeft, wat ga je dan van dat geld kopen :P (Behalve aan een goed doel geven..)
op zijn (jhaar) spaarrekening zetten? ik bedoel, als dat kind achttien wordt heb je ook niet zomaar een complete uitzet bij elkaar of een rijbewijs danwel auto, of de kosten voor een huis danwel huwelijk.

ik heb er ook al eens een balletje over opgegooid in ik meen Z&G destijds. maar wij zetten dus als cadeautip ook een envelopje op het geboortekaartje. A) we hebben niet veel geld B) we zijn dan (net) verhuisd en zullen ongetwijfeld nog dingen tegenkomen waarvan we zoiets hebben "oh ja, dat moest er ook nog komen" en C) ook wij hebben vrijwel alles nog van ons zoontje. Dus ja, ook wij hebben liever geld.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 08:24:11 #29
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_87197383
Ik vind het zo jammer dat het leuke van een kado geven zo een beetje z'n doel voorbij gaat. Als mensen geld vragen probeer ik er toch maar iets leuks omheen te maken, zodat ik er als gever toch nog een beetje plezier in heb. Niks leukers dan een pakketje maken in stijl, terwijl die niet overeen komt met de jouwe.
En omgekeerd vind ik het juist leuk wat een ander voor mn kinderen uitzoekt, ook al is het mijn smaak niet.
Tips vind ik altijd fijn om te krijgen maar 'doe maar geld, we hebben alles al.' luister ik gewoon niet naar dus.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 5 oktober 2010 @ 08:29:32 #30
147316 crew  DJMO
#trut
pi_87197472
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 08:24 schreef Lishe het volgende:
Ik vind het zo jammer dat het leuke van een kado geven zo een beetje z'n doel voorbij gaat. Als mensen geld vragen probeer ik er toch maar iets leuks omheen te maken, zodat ik er als gever toch nog een beetje plezier in heb. Niks leukers dan een pakketje maken in stijl, terwijl die niet overeen komt met de jouwe.
En omgekeerd vind ik het juist leuk wat een ander voor mn kinderen uitzoekt, ook al is het mijn smaak niet.
Tips vind ik altijd fijn om te krijgen maar 'doe maar geld, we hebben alles al.' luister ik gewoon niet naar dus.
ik persoonlijk zeg dus niet doe maar geld, we hebben alles al .. ik wil straks in het nieuwe huis denk ik een vaatwasser (2ehands van mp) maar die dingen kosten geld, geld wat ik niet zomaar 1,2,3. Dan kun je zeggen "ja das niet voor de baby" maar die heeft er ook profijt van natuurlijk ook al beseft hij dat niet ;)
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_87197540
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 08:12 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ken je dat gevoel niet, dat je opa/oma/vader/moeder jarig is en je het gevoel hebt dat die werkelijk alles al heeft? En toch wil je heel graag iets geven, gewoon omdat het een symbolische manier is om iemand duidelijk te maken dat een verjaardag een bijzondere dag is en je daar graag bij stilstaat. Zo moeilijk is dat toch niet te begrijpen?

Ik zou zelf nooit om geld of een bon vragen, tenzij iemand aan mij vraagt wat ik graag wil en ik niks anders kan bedenken. Ik vind sowieso dat mensen vaak te kritisch zijn als het om cadeaus gaat. Wij komen inmiddels om in de knuffels en in het speelgoed, maar hoe moet een ander dat nou weten? Als je je in andermans schoenen verplaatst dan wéét je hoe lastig het kan zijn om een goed cadeau te bedenken.

Afijn, we hebben nu een tweede op komst en er is niets wat we echt nodig hebben. Ik vind het gewoon lief en leuk als mensen langskomen, dus het cadeau is ook niet belangrijk.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 08:37:10 #32
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_87197590
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 08:29 schreef DJMO het volgende:

[..]

ik persoonlijk zeg dus niet doe maar geld, we hebben alles al .. ik wil straks in het nieuwe huis denk ik een vaatwasser (2ehands van mp) maar die dingen kosten geld, geld wat ik niet zomaar 1,2,3. Dan kun je zeggen "ja das niet voor de baby" maar die heeft er ook profijt van natuurlijk ook al beseft hij dat niet ;)
-O-
Ja, maar als ik wist dat het daarvoor gebruikt zou gaan worden zou ik het dus ook niet doen.
Dat hij er ook profijt van heeft is best heel leuk verzonnen, maar dikke neus zeg maar...

Voor TS, doe alsjeblieft GEEN teddybeer! Als er iets echt een kutkado is, is het dat wel! Die dingen eindigen vrijwel zeker na een x-tijd bij de vuilstort. :Y Daar hebben ze zeker al te veel van, als ze al een kindje hebben. :Y

Haal een bon van Prenatal oid als je echt per se geen geld wil geven en er zeker van wilt zijn dat het kado aan de baby besteedt wordt.
pi_87197597
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 08:24 schreef Lishe het volgende:
Ik vind het zo jammer dat het leuke van een kado geven zo een beetje z'n doel voorbij gaat.
Maar er is niet zoiets als 'het doel van een cadeau'. Dat wil zeggen, mensen hebben er verschillende verwachtingen bij. Sommige mensen willen graag iets krijgen waar ze echt iets aan hebben, en dus vragen ze begrijpelijkerwijs om geld als ze niks kunnen bedenken. Andere mensen vinden het mooie van een cadeau juist dat ze met iets verrassends komen en er moeite voor doen om iets te bedenken.

In dat laatste geval moet je niet vragen wat de ander wil maar gewoon iets kopen. Ik vind het vrij onbeleefd om te vragen wat de ander wil en vervolgens dat verzoek te negeren.
pi_87197639
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 08:37 schreef Brighteyes het volgende:

Voor TS, doe alsjeblieft GEEN teddybeer! Als er iets echt een kutkado is, is het dat wel! Die dingen eindigen vrijwel zeker na een x-tijd bij de vuilstort. :Y
Een van de leukste cadeaus die we voor Ivan hebben gekregen:

(Tevens de enige teddybeer.)
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 08:44:00 #35
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_87197699
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 08:40 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Sasha is ook smoorverliefd op een Koala (van Happy Horse) die hij heeft gekregen, maar afgezien daarvan heb ik al een knuffel of 10 naar de 'arme kindjes inzameling' gebracht.
Soms heb je geluk, maar 9 van de 10 keer... :X
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 08:44:03 #36
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_87197702
Ik snap het niet zo. Als mensen geld willen, prima, dan krijgen ze geld. Als ze dat willen gebruiken voor een weekend Londen, nieuwe fiets of baby dingen, prima.

Ik ben gek op cadeau's geven, en het liefst verzin ik zelf wat we geven. Maar... als iemand dat nou echt niet wilt. Ons maakt het overigens echt niets uit, mensen moeten geven waar ze zichzelf goed bij voelen. Ik vind het al lief dat je een cadeau krijgt.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 5 oktober 2010 @ 08:45:40 #37
147316 crew  DJMO
#trut
pi_87197732
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 08:37 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

-O-
Ja, maar als ik wist dat het daarvoor gebruikt zou gaan worden zou ik het dus ook niet doen.
Dat hij er ook profijt van heeft is best heel leuk verzonnen, maar dikke neus zeg maar...

Voor TS, doe alsjeblieft GEEN teddybeer! Als er iets echt een kutkado is, is het dat wel! Die dingen eindigen vrijwel zeker na een x-tijd bij de vuilstort. :Y Daar hebben ze zeker al te veel van, als ze al een kindje hebben. :Y

Haal een bon van Prenatal oid als je echt per se geen geld wil geven en er zeker van wilt zijn dat het kado aan de baby besteedt wordt.
maar het is wel iets wat we ontzettend goed kunnen gebruiken met een gezin van vier personen ... dat er mensen niet aan mee willen werken best, maar aan nutteloze dingen als nóg een pakje voor de baby, of nóg een knuffel, hoe lief bedoeld ook heb ik geen flikker :X

dinsdag 5 oktober 2010 @ 08:46:43 #38
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_87197749
Sommige mensen komen er zelf mee Claudia. Ik vraag het ook niet vaak.
En geen doel van een cadeau? Je wilt iemand toch feliciteren, bedanken, belonen? Zoiets? Nja, misschien verwoord ik het verkeerd.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_87197787
quote:
dattum.. als je alles al hebt heb je ook geen geld nodig om alsnog meer te kopen :+

ik vind 't wat raar staan en zou dan idd een bosje bloemen meenemen.. of desnoods een tegoedbon van een kinder/-babywinkel ofzo ^O^
Ja doei.
pi_87197799
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 08:44 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Sasha is ook smoorverliefd op een Koala (van Happy Horse) die hij heeft gekregen, maar afgezien daarvan heb ik al een knuffel of 10 naar de 'arme kindjes inzameling' gebracht.
Soms heb je geluk, maar 9 van de 10 keer... :X
Ik heb mijn kast ook volhangen met polo's die ik in de kraamweek al heb gekregen (en die hij nog steeds niet past en ik bovendien te lelijk vind om aan te trekken). Ik had 8 mutsjes terwijl er één duidelijk het fijnst was en ik dat altijd gebruikte. De meeste knuffels liggen in een doos in de kledingkast. We kregen bedrukte kleding en slabben die ik niet durfde te gebruiken want dan zou ik ze verpesten. Het ene speelgoed is geweldig, het andere speelgoed doet hij niks mee. Er ligt nog steeds een V&D-bon ongebruikt in mijn bureaulade omdat ik nooit in een V&D kom.

Tja, het is gewoon lastig. En zo zijn er ook weer verrassende hits, zoals de teddybeer en een foeilelijke rammelaar en wat simpele voelboekjes.
pi_87197884
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 08:45 schreef DJMO het volgende:

[..]

maar het is wel iets wat we ontzettend goed kunnen gebruiken met een gezin van vier personen ... dat er mensen niet aan mee willen werken best, maar aan nutteloze dingen als nóg een pakje voor de baby, of nóg een knuffel, hoe lief bedoeld ook heb ik geen flikker :X
Ik vind dat laatste eerlijk gezegd erg ondankbaar klinken. Het is mijns inziens de verantwoordelijkheid van de ouders om in de basisbehoeften van het kind te voorzien en een cadeau is gewoon iets attents. Het is voor jullie natuurlijk heel fijn om een Ikeabon of Praxisbon te krijgen, maar ik zou als visite ook liever niet het gevoel krijgen een kassa te zijn.
pi_87197913
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 08:54 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind dat laatste eerlijk gezegd erg ondankbaar klinken. Het is mijns inziens de verantwoordelijkheid van de ouders om in de basisbehoeften van het kind te voorzien en een cadeau is gewoon iets attents. Het is voor jullie natuurlijk heel fijn om een Ikeabon of Praxisbon te krijgen, maar ik zou als visite ook liever niet het gevoel krijgen een kassa te zijn.
Dankjewel, ik kon de juiste woorden al niet vinden. :{

En Ivan met zijn teddybeer! Geweldig! O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  † In Memoriam † dinsdag 5 oktober 2010 @ 08:58:11 #43
37843 lady-wrb
kortaf
pi_87197944
quote:

[..]

die zij ongetwijfeld ook wel zullen hebben.
of helemaal niet willen, anders hadden ze het wel gevraagd.

:{
pi_87197960
Zelf geef ik al nooit kleren, tenzij ik de smaak van de ouders goed weet. Zelf heb ik een hekel aan opdrukken, cijfers en letters op kleren. Zou het zelf nooit kopen. Rienk heeft nu wel kleren met dat spul, maar beperkt. In de kraamweek de vreselijkste dingen gekregen loads of knuffels. Rienk doet dus helemaal niks met knuffels -O- Hij heeft 1 konijn waar hij mee slaapt en de rest interesseert hem niks.
Geld geven zou ik ook wel willen doen, wij vragen straks ook geld, zodat we 1 groot cadeau kunnen kopen. Geld voor een goed doel zou ik niet geven. Dan krijgen ze niks. Het is voor hun en anders niks. Dus een bon van een kinderwinkel in de buurt is leuk. Aan een V&D bon zou ik ook niks hebben. Die hebben we hier ook niet :N

Maar idd, ga niet met dingen aankomen waar al helemaal niet om gevraagd word. Ik zou dan voor een tegoedbon gaan. Of dus gewoon geld ^O^
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_87197990
quote:

[..]

Zou ik niet doen, die krijgen ze 1000 en anders willen ze ze niet :+

Ik heb voor een vriendin een kistje gemaakt met vanalles erin, voor de baby, maar ook voor vader en moeder. Een fotolijstje, venkelthee, anijsblokjes, badschuim, rammelaar, rompertje enz. Vonden ze heel erg leuk *O*
compact en kleverig.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 5 oktober 2010 @ 09:02:10 #46
147316 crew  DJMO
#trut
pi_87198017
mjah, ik zal het nooit zo tegen de gevers zeggen, maar dat soort cadeaus zouden dus waarschijnlijk never gebruikt worden. Is dat leuk om te weten dan? door mezelf een vaatwasser te gunnen, houd ik wel meer tijd over voor de kinderen, aangezien ik dan niet meer hoef af te wassen. (en ja, ik doe daar lang over omdat ik er zo'n bloedhekel aan heb)

† In Memoriam † dinsdag 5 oktober 2010 @ 09:03:00 #47
37843 lady-wrb
kortaf
pi_87198028
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 08:40 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

ja de enige, dan is het leuk.

ik had er op een gegeven moment 70 staan. in alle maten en soorten.
  † In Memoriam † dinsdag 5 oktober 2010 @ 09:05:38 #48
37843 lady-wrb
kortaf
pi_87198089
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 09:02 schreef DJMO het volgende:
mjah, ik zal het nooit zo tegen de gevers zeggen, maar dat soort cadeaus zouden dus waarschijnlijk never gebruikt worden. Is dat leuk om te weten dan? door mezelf een vaatwasser te gunnen, houd ik wel meer tijd over voor de kinderen, aangezien ik dan niet meer hoef af te wassen. (en ja, ik doe daar lang over omdat ik er zo'n bloedhekel aan heb)
ik gun je een vaatwasser, maar zou geen zin hebben om er aan mee te betalen.
simpel.
maar goed, dat is persoonlijk.
van mij krijgt iemand die geld wil (in dit geval voor een baby) een cadeaubon van prenatal.
idd dat ik dan weet dat het in elk geval aan de baby besteed wordt en niet in het huishouden verdwijnt.
het is een cadeau, geen sponsoring.
pi_87198180
Inderdaad, koop een cadeaubon van Prenatal, of speelgoed, maakt niet uit als de baby daar nu nog te jong voor is, kan over een paar maanden dan nog genoeg mee worden gespeeld.
pi_87198208
geef gewoon een cadeaubon of kaart zoals van de hema.
of maak een baby pakket. heb ik voor mijn zusje ook gedaan.
zwitsal dingetjes, petje voor volgende zomer, rompers, lepeltjes, luiers enz.

ik geef dus echt nooit geld. als ik vraag aan het nichtje wat wil je? is het doe maar geld maar als ik al 40 euro in 1 maand voor haar moet geven en dan haar zusje en mijn kind en schoonmoeder en ik ook jarig zijn in de zelfde maand en de kerst dagen en sint dan heb ik niks meer over om te eten. ze kunnen een cadeau krijgen en geen geld.
mama van 3 kids!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')