ik natuurlijk!quote:Op zondag 8 januari 2012 22:03 schreef MoniqueB1965 het volgende:
ben benieuwd wie er gaat winnen. SPANNEND!!!!!!!
you called me ?quote:
quote:
Ik doe niksquote:Op zondag 8 januari 2012 22:08 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ireth houd je in!!!
En met de pijnstillers is het redelijk te doen maar lang computeren is lastiger zeker als het voor school is (extra stress)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op zondag 8 januari 2012 22:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik doe niksIk speel DJMO net van de kaart met mijn latex.. Maargoed :p ik moet nog op stoom komen, er komen woorden voorbij waarbij ik me of afvraag: bestaat die spelling uberhaubt, of hoe kom je erop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
Ik zit altijd te klootviolen met de Y. Ys pakt ie niet... maar Yes (NL woordenboek??) pakt ie wel, stom spel!quote:Op zondag 8 januari 2012 22:11 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik speel DJMO net van de kaart met mijn latex.. Maargoed :p ik moet nog op stoom komen, er komen woorden voorbij waarbij ik me of afvraag: bestaat die spelling uberhaubt, of hoe kom je erop.
Die vond ik ook altijd zo leuk!quote:Op zondag 8 januari 2012 22:11 schreef JaleesaJoia het volgende:
Deniz heeft gister trouwens 2 uur naar Pieter Post zitten kijken..kwam geen eind aan!
En wie heeft Jaleesa opgevoed?quote:Op zondag 8 januari 2012 22:14 schreef MoniqueB1965 het volgende:
weten jullie trouwens al dat Jaleesa een cultuurbarbaar is????????
Deniz is 2 en een half en zingt Imca Marina. Welke ontaarde moeder leert haar kind dat nou
hahahah het is toch onwijs grappig als een kind van 2.5 jaar opeens viva espana begint te zingen.. hahahaquote:Op zondag 8 januari 2012 22:14 schreef MoniqueB1965 het volgende:
weten jullie trouwens al dat Jaleesa een cultuurbarbaar is????????
Deniz is 2 en een half en zingt Imca Marina. Welke ontaarde moeder leert haar kind dat nou
?quote:
die afleiding had je niet nodig om van me te winnen wel... Verdeurie!quote:Op zondag 8 januari 2012 22:17 schreef Ireth het volgende:
Susanne zong trouwens op haar 2e dit helemaal mee...
Je staat máár 100 punten op me achter?quote:Op zondag 8 januari 2012 22:24 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
die afleiding had je niet nodig om van me te winnen wel... Verdeurie!
Gewoon swappen, doek ook met moeilijke lettersquote:Op zondag 8 januari 2012 22:27 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik heb geen klinkers dus dat zal wel heel snel nog verder gaan oplopen.. Al zit het veld ook al behoorlijk vol!
dan ga ik ook even mn laptop erbij pakken.. heb al een account :pquote:Op zondag 8 januari 2012 22:24 schreef MoniqueB1965 het volgende:
moet je ook maar webfeud spelen
ik heb je uitgenodigd
ik vind dat zelf toch ook nog steeds eng hoorquote:Op zondag 8 januari 2012 22:30 schreef MoniqueB1965 het volgende:
mag niet alleen thuis blijven van de baas hahahahahaha
dat stel ik altijd zo lang mogelijk uit (met scrabble ook) omdat het je toch een beurt kostquote:Op zondag 8 januari 2012 22:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
Gewoon swappen, doek ook met moeilijke letters
Ik heb geen webfeud ik weet niet het het werkt etc maar ik wil je wel eens uitnodigen.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:34 schreef JaleesaJoia het volgende:
ik heet Jaleesajoia op webfeud. wie nodigt me uit ?
Ik heb je op mijn vriendenlijstje gezet maar heb nu al 4 spellen lopen (haaai ireth!) en ga dadelijk naar bed dus het lijkt me niet handig om nu nog te starten. Ik ben er morgenavond pas weer.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:34 schreef JaleesaJoia het volgende:
ik heet Jaleesajoia op webfeud. wie nodigt me uit ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
boe. ik kom al weer dichterbij hoorquote:Op zondag 8 januari 2012 22:11 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik speel DJMO net van de kaart met mijn latex.. Maargoed :p ik moet nog op stoom komen, er komen woorden voorbij waarbij ik me of afvraag: bestaat die spelling uberhaubt, of hoe kom je erop.
account maken is binnen twee seconden gebeurdquote:Op zondag 8 januari 2012 22:46 schreef liesje1979 het volgende:
Kan je dat alleen spelen met een uitnodiging of kan ik ook een account maken?
en ik was zo blij dat ik tenminste nog ergens niet van het bord word afgepeeld!quote:Op zondag 8 januari 2012 22:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
boe. ik kom al weer dichterbij hoor![]()
![]()
oh voor de overige spelers hier .. <<< mijn nick
whoeps volgens mij heb ik net een melding verstuurd ipv een post ofzo :S Sorry!quote:Op zondag 8 januari 2012 22:50 schreef DJMO het volgende:
ik was vroeger, met het bordspel, onverslaanbaar Yska .. als tienjarige legde ik woorden waarvan de volwassenen de spelling na moesten kijken in een woordenboek, maar die altijd klopte
Wie ben je? Dan voeg ik je vast toe.quote:
Al afgevinkt.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:55 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
whoeps volgens mij heb ik net een melding verstuurd ipv een post ofzo :S Sorry!
Dit is de eerste keer van mijn leven dat ik dit speel! Ik speelde toen ik een jaar of 11 was wel de Wereld van Sofie tegen mijn vader..
En Set! daar heb ik zelfs nog een onderzoek over gedaan bij biologie
Ik verstuur m en zie geen nieuwe post verschijnen.. Oeps, wat heb ik gedaanquote:Op zondag 8 januari 2012 23:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Al afgevinkt.Ik moest hem een paar keer lezen, snapte er niks van.
En dan reageert er ook nog eens niemand op je!quote:Op zondag 8 januari 2012 22:45 schreef Rucky het volgende:
Dat heb ik weer. Zit ik op een forum met een hoop vrouwen en zitten ze onderling een spelletje te spelen.
Wat ben je nou allemaal aan het klojoo-en?quote:Op zondag 8 januari 2012 23:09 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik verstuur m en zie geen nieuwe post verschijnen.. Oeps, wat heb ik gedaanSorry Cat!
Je staat erbij, ik vind je morgenavond wel of een ander keertje.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
liesje1979.
Maar ik heb het nog nooit gespeeld hoor, dus verwacht er niet teveel van.
Leuk! Denk ik.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je staat erbij, ik vind je morgenavond wel of een ander keertje.
Kan je in ieder geval weer eens aandacht schenken aan je mannelijke Wordfeud-tegenstanders.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:17 schreef JaleesaJoia het volgende:
waaaaah/.. mn webfeud is zo langzaam dat ik m heb afgesloten.. sorry girls
voel je je verwaarloosd?quote:Op zondag 8 januari 2012 23:18 schreef Martijntj het volgende:
[..]
Kan je in ieder geval weer eens aandacht schenken aan je mannelijke Wordfeud-tegenstanders.
en ik heb flut lettersquote:
die ene zwarte broek zit Jan zó goed dat ik 'm speciaal aan 't drogen ben nu zodat hij die morgen aankan naar de psz waar hij mag twaktiween (of hoe hij 't ook uitspreektquote:Op zondag 8 januari 2012 23:23 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
en ik heb flut letters.. dan maar hopen dat ik op de goede plek neerleg zodat jij lekker niet meer kan
hihi
oooooh verdorie! ik heb die eitjes pas nog gezien in de dierentuin,. wat was het nou ookalweeeeeeer.. een zeepaard dacht ik???quote:Op zondag 8 januari 2012 23:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
die ene zwarte broek zit Jan zó goed dat ik 'm speciaal aan 't drogen ben nu zodat hij die morgen aankan naar de psz waar hij mag twaktiween (of hoe hij 't ook uitspreekt). Echt, dat jong heeft een kont van niks, en deze broek zit 'm als gegoten ! Ik weet nu al dat ik die never nooit bij Geert om z'n bolle bips ga krijgen straks
[ afbeelding ]
en bonuspunten voor wie weet te vertellen wat dit is:
[ afbeelding ]
bijna goed! Er zitten in dezelfde bak idd ook zeepaardjesquote:Op zondag 8 januari 2012 23:49 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
oooooh verdorie! ik heb die eitjes pas nog gezien in de dierentuin,. wat was het nou ookalweeeeeeer.. een zeepaard dacht ik???![]()
![]()
Ben blij dat er in ieder geval 1 kledingstuk goed zit! haha
Ik ben vanmorgen ook weer begonnen en ik heb het nu al gehad. Ik zit te gapen op het werk na alle drukte van afgelopen dagen.quote:
Arme jij, ik ben ook al 'hard' bezig, koffie drinken, cola drinken, beetje op mijn reet achter de pc zitten, life is hard.quote:Op maandag 9 januari 2012 13:39 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik ben vanmorgen ook weer begonnen en ik heb het nu al gehad. Ik zit te gapen op het werk na alle drukte van afgelopen dagen.
En alles doet pijn.
Ik hoop dat dat een beetje goed betaald ik zou het nooit volhouden.quote:Op maandag 9 januari 2012 14:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Arme jij, ik ben ook al 'hard' bezig, koffie drinken, cola drinken, beetje op mijn reet achter de pc zitten, life is hard.
En je hebt water! Dat zal ook wel weer lekker zijn, gewoon de kraan open draaien en het werkt!quote:Op maandag 9 januari 2012 18:51 schreef Rucky het volgende:
De reistijd naar mijn werk is een stuk beter dan van voor mijn verhuizing.
Ik kom tenminste niet meer uitgeput thuis.
Dat was de enige vraag die ik stelde. Als er water is dan neem ik de woning.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
En je hebt water! Dat zal ook wel weer lekker zijn, gewoon de kraan open draaien en het werkt!
Hoi Jaleesaquote:
Het betaald uitstekendquote:Op maandag 9 januari 2012 14:21 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat een beetje goed betaald ik zou het nooit volhouden.
Een waterslang ofzo? Geen idee maar wil het wel weten.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
die ene zwarte broek zit Jan zó goed dat ik 'm speciaal aan 't drogen ben nu zodat hij die morgen aankan naar de psz waar hij mag twaktiween (of hoe hij 't ook uitspreekt). Echt, dat jong heeft een kont van niks, en deze broek zit 'm als gegoten ! Ik weet nu al dat ik die never nooit bij Geert om z'n bolle bips ga krijgen straks
[ afbeelding ]
en bonuspunten voor wie weet te vertellen wat dit is:
[ afbeelding ]
een europese hondshaaiquote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een waterslang ofzo? Geen idee maar wil het wel weten.
wat benne ge toch ene schatje he!quote:Op maandag 9 januari 2012 10:30 schreef JaleesaJoia het volgende:
mooizo! en ik weet dat het niet hoefde te doen.. maar wilde het graag
Jawel en ik spreek uit ervaring.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:47 schreef DJMO het volgende:
niet!
en ik heb inmiddels drivers bijgwerkt mbv uniblue driverscanner (@Rucky) maar ééntje wil hij er niet installeren
Ik heb je een pm gestuurd.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:48 schreef JaleesaJoia het volgende:
thnx!! zelfs met 5 euro ben ik al blij
quote:
Ik heb de regels over de sponsering even gelezen. En wat ik ervan begrijp is dat jij het gesponserde geld moet overmaken. Dit ivm veiligheid.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:24 schreef JaleesaJoia het volgende:
wiehoeeeee!!thnx all
Als t goed is ontvang ik morgen, anders overmorgen mn sponsorboekje.. dan zal ik nog even uitleggen hoe de sponsoring precies werkt want ik weet zelf ook niet of er een rekeningnummer is waar dit naar toe gaat, of dat het contant gaat..
ik heb er zo'n zin in..![]()
alhoewel ik daar waarschijnlijk anders over denk wanneer ik 3 uur achter elkaar op die fiets heb gezeten,, hahaha
Ik zal je zeker komen aanmoedigen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:43 schreef JaleesaJoia het volgende:
ik verwacht ook een groot FHF spandoek he... ''Go Jaleesa Go''
hahaha die is gaaaaaaf!!!quote:
mooi handschrift voor 'n man !quote:
Maar ik schrijf echt onmogelijk zonder lijntjes. Dan lijkt 't net alsof ik heeeeul dronken benquote:
quote:Op donderdag 12 januari 2012 @ 21:36 schreef Reigndear het volgende:
...want de mensen die gek genoeg zijn om te denken dat ze de wereld kunnen veranderen, zijn degene... die dat doen.
FOK!kers in een notedop... wat een prachtig compliment van Stefan en crew.
Ik ben het in het verleden nog wel eens gekker tegen gekomen hoor.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:53 schreef Rucky het volgende:
Waarom gebruiken jullie fok terwijl jullie telefoons hebben.
Oververmoeid ?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:18 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ja wist ik t maar.. dan zou ik er wat aan doen.. gewoon al dagen achter elkaar dat ik nog uren wakker lig, terwijl ik toch echt heel moe ben
Pieker je veel misschien?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:18 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ja wist ik t maar.. dan zou ik er wat aan doen.. gewoon al dagen achter elkaar dat ik nog uren wakker lig, terwijl ik toch echt heel moe ben
Komt me bekend voor namelijk.....quote:
Ik zal dit vanmiddag even aan mijn dochter laten lezenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:04 schreef JaleesaJoia het volgende:
Hahah.. hij is 2 jaar en 7 maanden om precies te zijn.. dus doorslapen hoort hij al laaaaaaaaaang te doen
Toen ik de volgende morgen wakker werd lag zij te slapen in bed, met haar hoofd op haar boek.... dus ergens is ze in slaap gevallenquote:
Nee dat was midden in de nachtquote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:58 schreef JaleesaJoia het volgende:
Maar dat was neem ik aan 's avonds wanneer ze naar bed moest? Deniz gaat rond 8uur redelijk makkelijk naar bed en slapen.
weet je wat het lastige is, als hij dan wakker word, is hij nog zo slaperig dat wanneer je bij hem gaat zitten dat hij ook snel weer in slaap valt. dus om hem dan een boek in zn handen te frommelen en weer naar bed gaan gaat denk ik averechts werken en is er een grooooote kans dat hij zo wakker is dat hij helemaal niet meer in slaap valt
Nachtlampje op tijdschakelaar. Zolang het lampje brandt is het tijd om te slapen (en blijf je ín je bed!). Als het lampje uit gaat (8 uur smorgens ofzoquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:15 schreef JaleesaJoia het volgende:
Misschien een stomme opmerking, maar hoe kan hij 's nachts in het donker op de klok kijken?
want dat doen wij namelijk ook als hij naar bed moet. "als de grote wijzer boven is, gaan we naar bed" en dat werkt prima.. dus vind het wel een goed idee om te proberen.. maarja hoe?
Ze hebben denk ik heel snel door dat dat ding uit kan als je hem uit het stopcontact haalt (en je dan volgens jouw regels uit je bed mag gaan)quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nachtlampje op tijdschakelaar. Zolang het lampje brandt is het tijd om te slapen (en blijf je ín je bed!). Als het lampje uit gaat (8 uur smorgens ofzo) mag je naar mama toe komen of roepen!
Melatonine is ook niet voor doorslapen maar voor het inslapenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:30 schreef JaleesaJoia het volgende:
een middagdutje doet hij al een aantal maanden niet meer. Als hij dat wel doet krijg ik hem ook niet meer om 8 uur in bed.. inslapen gaat prima bij hem, alleen constant 's nachts wakker worden om onduidelijke redenen.
Hij vroeg vaak om drinken, waardoor wij dachten aan suikerziekte (hij is half turks, en bij de turkse bevolking komt suikerziekte bizar vaak voor). Daar is dus ook bloed voor geprikt, maar niks gevonden.
Tegenwoordig is hij zover dat hij 's nachts geen drinken meer hoeft, maar wordt wel nog steeds wakker.
Melatonine ook geprobeerd, helpt ook geen ruk
Dat lieve jongetje, ik kan het me niet voostellen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
Melatonine is ook niet voor doorslapen maar voor het inslapen't zorgt dat je slaperig word en in slaap valt (ik heb het zelf voor Jan, die breekt z'n kamer letterlijk af als we hem zonder op z'n bed leggen
)
Ik leef met je mee.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:23 schreef Scorpie het volgende:
Ik ben ook uitgeput, de hele dag zitten, beetje programmeren, beetje fokken, muziekje aan, broodje erbij, colatje van de zaak, snoepjes van de zaak, koffie van de zaak. Vermoeiend.
Laten we een steungroep oprichten. Help Scorpie de dag door.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:27 schreef JaleesaJoia het volgende:
scorpie heeft het echt het zwaarst van allemaal.. sterkte ermee hoormoet vast onwijs moeilijk zijn om vol te houden!
Best wel, maar ik hou vol he, ik hou vol!! Dan moet ik ook nog eens in die rammelkar van de baas stappen om naar huis te rijden straksquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:27 schreef JaleesaJoia het volgende:
scorpie heeft het echt het zwaarst van allemaal.. sterkte ermee hoormoet vast onwijs moeilijk zijn om vol te houden!
Elke hulp is welkom!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:31 schreef Rucky het volgende:
[..]
Laten we een steungroep oprichten. Help Scorpie de dag door.![]()
Zo, ik ga weer aan het werk.
ach gossie.. als het je zoveel doet mag je hem ook aan mij doneren hoor, dan krijg jij mijn studenten OV.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Best wel, maar ik hou vol he, ik hou vol!! Dan moet ik ook nog eens in die rammelkar van de baas stappen om naar huis te rijden straks
Misschien wel maar ik niet.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:59 schreef Rucky het volgende:
Hebben er meer mensen problemen met Fok op firefox?
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:37 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
ach gossie.. als het je zoveel doet mag je hem ook aan mij doneren hoor, dan krijg jij mijn studenten OV.
zoals je ziet heb ik echt alles over om jou maar te helpen.. want die rammelbak is natuurlijk niks. dat zag ik al direct toen je aan kwam rijden... LOL
Als ik zoiets uit zou halen, dan zouden m'n jongens me keihard in m'n gezicht uitlachenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:04 schreef Rucky het volgende:
Ik moet gelijk aan die unox reclame denken: Papa
![]()
Daar hebben we zelfs een topic voor. Ik heb ondertussen tientallen fokkers van een avatar voorzien.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:18 schreef DJMO het volgende:
wie is er hier een beetje handig met bewegende ava's maken?ik wil m'n ava inruilen voor iets met m'n drie kinderen
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:21 schreef Rucky het volgende:
[..]
Daar hebben we zelfs een topic voor. Ik heb ondertussen tientallen fokkers van een avatar voorzien.
Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #89
Ik kan me er morgen wel even mee bezig houden stuur de plaatjes maar op.
gelukt?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:28 schreef Papabear het volgende:
* Papabear gaat nog ff snel naar de suup. Melk en brood voor morgen vergeten
as we speak zitten wij een boodschappenlijstje te maken voor morgen (weekboodschappen) .. ik zit me suf te peinzen wat ik zondag aan eten meeneem. patat daar etc zit er niet in, vind ik te duurquote:
Krentenbolletjes zijn altijd wel lekker en niet zo duur. Plakjes ontbijtkoek (2 dunne plakjes met een laagje boter ertussen). En natuurlijk gewone broodjes wat ze gewend zijn. Je hoeft gelukkig geen rekening te houden met de buitentemperatuur, dus zelfs een ordinair broodje hagelslag gaat primaquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
as we speak zitten wij een boodschappenlijstje te maken voor morgen (weekboodschappen) .. ik zit me suf te peinzen wat ik zondag aan eten meeneem. patat daar etc zit er niet in, vind ik te duur. heb jij nog suggesties? (als ervaren papa
)
Mooi! Zondagavond met z'n allen bij Rucky etenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:47 schreef Rucky het volgende:
Ik ken nog niet zoveel mensen hier in de buurt maar als jullie het leuk vinden mogen jullie wel langs komen voor een etentje.
Leg eens uit hoe je krullen in je haren krijgt met behulp van wc-rollen en een afwasborstelquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:09 schreef YskaFredriksson het volgende:
Aloha
Ik moet morgen naar de super: wc-rollen en een afwasborstel :p
En mijn haar is er weer klaar voor, morgen poging 2 voor mooie krullen in mijn heule leven.. Ik ben benieuwd :d
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:11 schreef Papabear het volgende:
[..]
Leg eens uit hoe je krullen in je haren krijgt met behulp van wc-rollen en een afwasborstel
BBQ?!?!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:47 schreef Rucky het volgende:
Ik ken nog niet zoveel mensen hier in de buurt maar als jullie het leuk vinden mogen jullie wel langs komen voor een etentje.
De "we gaan een dagje weg"-topper bij ons is: bolletjes met gebakken ei! Avond van te voren bakken, koud laten worden, broodje smeren, ei er op en in de koelkast. Lekker!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
as we speak zitten wij een boodschappenlijstje te maken voor morgen (weekboodschappen) .. ik zit me suf te peinzen wat ik zondag aan eten meeneem. patat daar etc zit er niet in, vind ik te duur. heb jij nog suggesties? (als ervaren papa
)
eiquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
De "we gaan een dagje weg"-topper bij ons is: bolletjes met gebakken ei! Avond van te voren bakken, koud laten worden, broodje smeren, ei er op en in de koelkast. Lekker!
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:11 schreef Papabear het volgende:
[..]
Leg eens uit hoe je krullen in je haren krijgt met behulp van wc-rollen en een afwasborstel
Dies toch om je rug te krabben??quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:26 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Die afwasborstel moet je erbij denken :p
Niet in gezelschap nee. En vooral niet als je dat aan kinderen geeft die het nog in hun broek doenquote:
Dan is het maar goed dat wij niet meegaanquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:29 schreef Papabear het volgende:
[..]
Niet in gezelschap nee. En vooral niet als je dat aan kinderen geeft die het nog in hun broek doen
Ik neem alles terug wat ik heb gezegd!!!!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat wij niet meegaan![]()
Nouja als je het liefste een audi a3 hier voor de deur hebt is een fiat panda niet datgene wat je zoekt.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:46 schreef Papabear het volgende:
Dat nieuwe model 'Panda' is best een geinig karretje, niks mis mee.
hoe is't met jezelf/je nek enzo?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:02 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nouja als je het liefste een audi a3 hier voor de deur hebt is een fiat panda niet datgene wat je zoekt.
We rijden nu rond in een opel Meriva, daar kan je prima oma mee ophalen want in en uitstappen is easy door de hoge zit
De corsa uit 2007 is dus aan gort en daar moet wat vervangends voor komen. Ik ben benieuwd :p
Ritalin heb ik ook mee. En Concertaquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:38 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ja die voor de Ritalin staat in mijn telefoon, moet je t wel doen.
Oja nu weet ik het weer, van de tractatie toch? ik kon geen filmpje vinden, er was niks klikbaar
DM!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:38 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ja die voor de Ritalin staat in mijn telefoon, moet je t wel doen.
Oja nu weet ik het weer, van de tractatie toch? ik kon geen filmpje vinden, er was niks klikbaar
Jupquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:44 schreef DJMO het volgende:
hebben jullie allebei ritalin nodigdat zou je ook niet zeggen
ik ga zondag heel wat met jou te bespreken hebben denk ik .. (betreffende m'n oudste zoontje). Waarom, dat zul je zondag wel merken denk ikquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:45 schreef Papabear het volgende:
[..]
Jup
Sinds kort over op Concerta.
Ik ben wel wat gewend, dus ik heb er zin inquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik ga zondag heel wat met jou te bespreken hebben denk ik .. (betreffende m'n oudste zoontje). Waarom, dat zul je zondag wel merken denk ik![]()
Kom je zondag ook? En slaap lekker voor straks alvastquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:47 schreef YskaFredriksson het volgende:
Lekker ADHD-en jippieeeeeee ik ga maar eens een beker warme melk met een sloot Hagel&Donder. Kan ik vast lekker van slapen zometeen als The Guardian is afgelopen..
En Jan met zijn melatonine doet mij vermoeden dat hij in dezelfde categorie valt.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:44 schreef DJMO het volgende:
hebben jullie allebei ritalin nodigdat zou je ook niet zeggen
Nee vanuit Groningen vind ik dat toch net ff te ver. Daarnaast heb ik nog allemaal studie zooi wat ik moet doen :pquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:52 schreef Papabear het volgende:
[..]
Kom je zondag ook? En slaap lekker voor straks alvast
dát dus. 30-1 huisbezoek van pedagoog (op mijn verzoek een thuisbezoek, is niet gebruikelijk blijkbaar) van een uur om te zien waar ik hier thuis tegen aan loop met hem. we werken inmiddels met picto's en visuele beloningen (positief danwel negatief< groene thums up en rode thumbs down kaarten), vaste rituelen (vooral 's ochtends en 's avonds 't bedritueel) en er staan twee of drie onderzoeken door kinderpsycholoog / psychiater in de planning voor februariquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:53 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
En Jan met zijn melatonine doet mij vermoeden dat hij in dezelfde categorie valt.
Maar wij zijn ook heel leuk hoor en creatief etc
Zolang er maar structuur in je leven zit kom je al een heel eind..
Ik kiek morgen naar t filmpje
Structuur, duidelijkheid, begrip en uitdagingen. Met die dingen kom je een heel eind bij de meeste ADHD-ers.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
dát dus. 30-1 huisbezoek van pedagoog (op mijn verzoek een thuisbezoek, is niet gebruikelijk blijkbaar) van een uur om te zien waar ik hier thuis tegen aan loop met hem. we werken inmiddels met picto's en visuele beloningen (positief danwel negatief< groene thums up en rode thumbs down kaarten), vaste rituelen (vooral 's ochtends en 's avonds 't bedritueel) en er staan twee of drie onderzoeken door kinderpsycholoog / psychiater in de planning voor februari)
Dat fladderen is heel herkenbaar, heeft Patrick ook. Soms wil je niets liever dan hem de mond snoeren, maar zo te lezen lijkt Jan me een heel interessant mannetjequote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:30 schreef DJMO het volgende:
wat er tijdens 't eerste vooronderzoek al werd vastgesteld is dat Jan fladdert zeg maar. Zodra hij meer dan 'n meter uit m'n buurt is, wordt 't een ongeleid projectiel Hij luistert niet, doet (express) precies het tegenovergestelde van wat je 'm opdraagt en ik ben meer bezig met politieagentje te spelen dan met de leuke mama te zijn. 't vreet gewoon energiezelfs een (mid)dag dierentuin krijgt 'm vaak niet rustig (moe), de laatste keer was hij zelfs hyperactief in de metro naar huis. Gillen, schreeuwen, en eindeloos herhalen ondanks bevestiging van z'n woorden/gevoelens etc.
ik hoop echt dat ik zondag wat bruikbare tips ga opdoenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:34 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dat fladderen is heel herkenbaar, heeft Patrick ook. Soms wil je niets liever dan hem de mond snoeren, maar zo te lezen lijkt Jan me een heel interessant mannetje
Het heeft ons ook jaren gekost om te accepteren dat Patrick nou eenmaal is zoals hij is. Je kunt een kind met ADHD nu eenmaal niet sturen zoals je graag zou willen (in ieder geval niet op het moment dat jij dat graag zou willenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik hoop echt dat ik zondag wat bruikbare tips ga opdoendit kost me meer energie dan ik eigenlijk heb ... ik was al blij met jou, maar nu op voorhand nog meer!
Dat doe ik van de zomer wel. Ik heb wel een gourmetstel.quote:
Ik zie het helemaal voor me.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:46 schreef DJMO het volgende:
van de kleine dingen geniet ik ook zeker wel hoor PB ! met name als hij mij imiteert zen bv zegt: "tisser geert? kiekiek geert koekepeert" of vanavond bij de douche, jan stond er al onder en Geert zat er nog buiten: "kom maar geert, isse nie eng!"op zo'n moment loopt m'n moederhart toch wel even over van trots
Zoiets?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:18 schreef DJMO het volgende:
wie is er hier een beetje handig met bewegende ava's maken?ik wil m'n ava inruilen voor iets met m'n drie kinderen
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:34 schreef DJMO het volgende:
waar ík op sta? das m'n dochter![]()
en sterkte met je teen![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 09:20 schreef JaleesaJoia het volgende:
papabear, bij welke bank werk je dan?? ik zit bij de ING namelijk
Nou lig ik vannacht de hele nacht wakker van de spanning.quote:
Dat zou zomaar es kunnenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:15 schreef JaleesaJoia het volgende:
ik ook.. misschien zijn we wel collega's
Ja bedankt, nu zit ik met deze in mijn hoofd.quote:
Deze jeweetzquote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:38 schreef Rucky het volgende:
Net als in de film You've got mail2 rivalen die via internet een chat relatie met elkaar hebben zonder te weten dat ze in het echte leven een hekel aan elkaar hebben.
quote:
de eieren staan as we speak af te koelen!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
De "we gaan een dagje weg"-topper bij ons is: bolletjes met gebakken ei! Avond van te voren bakken, koud laten worden, broodje smeren, ei er op en in de koelkast. Lekker!
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:29 schreef JaleesaJoia het volgende:
ik ook.. donderdag een proefles fitness/zumba gehad en ik heb 1 apparaat geloof ik iets te zwaar ingesteld.. ik heb nu onwijze spierpijn in mn liezen.. zo erg dat ik serieus niet kan lopen
dus niet raar opkijken als ik morgen een beetje vreemd loop
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:32 schreef Rucky het volgende:
Ik moest vannacht naar de wc maar ik was even vergeten dat er nog verhuisspullen in de gang stonden. Mijn kleine teen is nu net zo groot als mijn grote teen. Altans zo voelt het.
Dus als je morgen iemand ziet strompelen dan ben ik dat.![]()
bronquote:Rolstoelen
Diergaarde Blijdorp is prima toegankelijk voor rolstoelgebruikers. Op je route vind je ook voldoende bankjes op sfeervolle plekjes. Er is een beperkt aantal rolstoelen gratis beschikbaar. Deze dien je van tevoren te reserveren via tel. 0900 1857 (10 cent per minuut) (tussen 14:00 uur en 17:00 uur). Tijdens het hoogseizoen raden wij aan dit enkele dagen van te voren te doen. Houd er rekening mee dat we een borg vragen die bestaat uit het inleveren van een ID-Bewijs of het betalen van ¤ 50,00.
rénnen!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:47 schreef Rucky het volgende:
Stik, ik wist dat ik iets vergeten was om bij de supermarkt mee te nemen.
Strompelen bedoel je.quote:
vertel eens via DM ?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:07 schreef Rucky het volgende:
Ik had nog een titel in mijn hoofd maar die hou maar voor me.
Ik ben hem alweer vergeten.quote:
Een oud meet, maar ik ben er ingeluisd dat ik mee moet.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:16 schreef Scorpie het volgende:
Wat, er is een meet morgen? Ik kan helaas niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |