Ik zal dit vanmiddag even aan mijn dochter laten lezenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:04 schreef JaleesaJoia het volgende:
Hahah.. hij is 2 jaar en 7 maanden om precies te zijn.. dus doorslapen hoort hij al laaaaaaaaaang te doen
Toen ik de volgende morgen wakker werd lag zij te slapen in bed, met haar hoofd op haar boek.... dus ergens is ze in slaap gevallenquote:
Nee dat was midden in de nachtquote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:58 schreef JaleesaJoia het volgende:
Maar dat was neem ik aan 's avonds wanneer ze naar bed moest? Deniz gaat rond 8uur redelijk makkelijk naar bed en slapen.
weet je wat het lastige is, als hij dan wakker word, is hij nog zo slaperig dat wanneer je bij hem gaat zitten dat hij ook snel weer in slaap valt. dus om hem dan een boek in zn handen te frommelen en weer naar bed gaan gaat denk ik averechts werken en is er een grooooote kans dat hij zo wakker is dat hij helemaal niet meer in slaap valt
Nachtlampje op tijdschakelaar. Zolang het lampje brandt is het tijd om te slapen (en blijf je ín je bed!). Als het lampje uit gaat (8 uur smorgens ofzoquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:15 schreef JaleesaJoia het volgende:
Misschien een stomme opmerking, maar hoe kan hij 's nachts in het donker op de klok kijken?
want dat doen wij namelijk ook als hij naar bed moet. "als de grote wijzer boven is, gaan we naar bed" en dat werkt prima.. dus vind het wel een goed idee om te proberen.. maarja hoe?
Ze hebben denk ik heel snel door dat dat ding uit kan als je hem uit het stopcontact haalt (en je dan volgens jouw regels uit je bed mag gaan)quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nachtlampje op tijdschakelaar. Zolang het lampje brandt is het tijd om te slapen (en blijf je ín je bed!). Als het lampje uit gaat (8 uur smorgens ofzo) mag je naar mama toe komen of roepen!
Melatonine is ook niet voor doorslapen maar voor het inslapenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:30 schreef JaleesaJoia het volgende:
een middagdutje doet hij al een aantal maanden niet meer. Als hij dat wel doet krijg ik hem ook niet meer om 8 uur in bed.. inslapen gaat prima bij hem, alleen constant 's nachts wakker worden om onduidelijke redenen.
Hij vroeg vaak om drinken, waardoor wij dachten aan suikerziekte (hij is half turks, en bij de turkse bevolking komt suikerziekte bizar vaak voor). Daar is dus ook bloed voor geprikt, maar niks gevonden.
Tegenwoordig is hij zover dat hij 's nachts geen drinken meer hoeft, maar wordt wel nog steeds wakker.
Melatonine ook geprobeerd, helpt ook geen ruk
Dat lieve jongetje, ik kan het me niet voostellen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
Melatonine is ook niet voor doorslapen maar voor het inslapen't zorgt dat je slaperig word en in slaap valt (ik heb het zelf voor Jan, die breekt z'n kamer letterlijk af als we hem zonder op z'n bed leggen
)
Ik leef met je mee.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:23 schreef Scorpie het volgende:
Ik ben ook uitgeput, de hele dag zitten, beetje programmeren, beetje fokken, muziekje aan, broodje erbij, colatje van de zaak, snoepjes van de zaak, koffie van de zaak. Vermoeiend.
Laten we een steungroep oprichten. Help Scorpie de dag door.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:27 schreef JaleesaJoia het volgende:
scorpie heeft het echt het zwaarst van allemaal.. sterkte ermee hoormoet vast onwijs moeilijk zijn om vol te houden!
Best wel, maar ik hou vol he, ik hou vol!! Dan moet ik ook nog eens in die rammelkar van de baas stappen om naar huis te rijden straksquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:27 schreef JaleesaJoia het volgende:
scorpie heeft het echt het zwaarst van allemaal.. sterkte ermee hoormoet vast onwijs moeilijk zijn om vol te houden!
Elke hulp is welkom!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:31 schreef Rucky het volgende:
[..]
Laten we een steungroep oprichten. Help Scorpie de dag door.![]()
Zo, ik ga weer aan het werk.
ach gossie.. als het je zoveel doet mag je hem ook aan mij doneren hoor, dan krijg jij mijn studenten OV.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Best wel, maar ik hou vol he, ik hou vol!! Dan moet ik ook nog eens in die rammelkar van de baas stappen om naar huis te rijden straks
Misschien wel maar ik niet.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:59 schreef Rucky het volgende:
Hebben er meer mensen problemen met Fok op firefox?
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:37 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
ach gossie.. als het je zoveel doet mag je hem ook aan mij doneren hoor, dan krijg jij mijn studenten OV.
zoals je ziet heb ik echt alles over om jou maar te helpen.. want die rammelbak is natuurlijk niks. dat zag ik al direct toen je aan kwam rijden... LOL
Als ik zoiets uit zou halen, dan zouden m'n jongens me keihard in m'n gezicht uitlachenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:04 schreef Rucky het volgende:
Ik moet gelijk aan die unox reclame denken: Papa
![]()
Daar hebben we zelfs een topic voor. Ik heb ondertussen tientallen fokkers van een avatar voorzien.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:18 schreef DJMO het volgende:
wie is er hier een beetje handig met bewegende ava's maken?ik wil m'n ava inruilen voor iets met m'n drie kinderen
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:21 schreef Rucky het volgende:
[..]
Daar hebben we zelfs een topic voor. Ik heb ondertussen tientallen fokkers van een avatar voorzien.
Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #89
Ik kan me er morgen wel even mee bezig houden stuur de plaatjes maar op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |