gelukt?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:28 schreef Papabear het volgende:
* Papabear gaat nog ff snel naar de suup. Melk en brood voor morgen vergeten
as we speak zitten wij een boodschappenlijstje te maken voor morgen (weekboodschappen) .. ik zit me suf te peinzen wat ik zondag aan eten meeneem. patat daar etc zit er niet in, vind ik te duurquote:
Krentenbolletjes zijn altijd wel lekker en niet zo duur. Plakjes ontbijtkoek (2 dunne plakjes met een laagje boter ertussen). En natuurlijk gewone broodjes wat ze gewend zijn. Je hoeft gelukkig geen rekening te houden met de buitentemperatuur, dus zelfs een ordinair broodje hagelslag gaat primaquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
as we speak zitten wij een boodschappenlijstje te maken voor morgen (weekboodschappen) .. ik zit me suf te peinzen wat ik zondag aan eten meeneem. patat daar etc zit er niet in, vind ik te duur. heb jij nog suggesties? (als ervaren papa
)
Mooi! Zondagavond met z'n allen bij Rucky etenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:47 schreef Rucky het volgende:
Ik ken nog niet zoveel mensen hier in de buurt maar als jullie het leuk vinden mogen jullie wel langs komen voor een etentje.
Leg eens uit hoe je krullen in je haren krijgt met behulp van wc-rollen en een afwasborstelquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:09 schreef YskaFredriksson het volgende:
Aloha
Ik moet morgen naar de super: wc-rollen en een afwasborstel :p
En mijn haar is er weer klaar voor, morgen poging 2 voor mooie krullen in mijn heule leven.. Ik ben benieuwd :d
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:11 schreef Papabear het volgende:
[..]
Leg eens uit hoe je krullen in je haren krijgt met behulp van wc-rollen en een afwasborstel
BBQ?!?!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:47 schreef Rucky het volgende:
Ik ken nog niet zoveel mensen hier in de buurt maar als jullie het leuk vinden mogen jullie wel langs komen voor een etentje.
De "we gaan een dagje weg"-topper bij ons is: bolletjes met gebakken ei! Avond van te voren bakken, koud laten worden, broodje smeren, ei er op en in de koelkast. Lekker!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
as we speak zitten wij een boodschappenlijstje te maken voor morgen (weekboodschappen) .. ik zit me suf te peinzen wat ik zondag aan eten meeneem. patat daar etc zit er niet in, vind ik te duur. heb jij nog suggesties? (als ervaren papa
)
eiquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
De "we gaan een dagje weg"-topper bij ons is: bolletjes met gebakken ei! Avond van te voren bakken, koud laten worden, broodje smeren, ei er op en in de koelkast. Lekker!
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:11 schreef Papabear het volgende:
[..]
Leg eens uit hoe je krullen in je haren krijgt met behulp van wc-rollen en een afwasborstel
Dies toch om je rug te krabben??quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:26 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Die afwasborstel moet je erbij denken :p
Niet in gezelschap nee. En vooral niet als je dat aan kinderen geeft die het nog in hun broek doenquote:
Dan is het maar goed dat wij niet meegaanquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:29 schreef Papabear het volgende:
[..]
Niet in gezelschap nee. En vooral niet als je dat aan kinderen geeft die het nog in hun broek doen
Ik neem alles terug wat ik heb gezegd!!!!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat wij niet meegaan![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Nouja als je het liefste een audi a3 hier voor de deur hebt is een fiat panda niet datgene wat je zoekt.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:46 schreef Papabear het volgende:
Dat nieuwe model 'Panda' is best een geinig karretje, niks mis mee.
hoe is't met jezelf/je nek enzo?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:02 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nouja als je het liefste een audi a3 hier voor de deur hebt is een fiat panda niet datgene wat je zoekt.
We rijden nu rond in een opel Meriva, daar kan je prima oma mee ophalen want in en uitstappen is easy door de hoge zit
De corsa uit 2007 is dus aan gort en daar moet wat vervangends voor komen. Ik ben benieuwd :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |