account maken is binnen twee seconden gebeurdquote:Op zondag 8 januari 2012 22:46 schreef liesje1979 het volgende:
Kan je dat alleen spelen met een uitnodiging of kan ik ook een account maken?
en ik was zo blij dat ik tenminste nog ergens niet van het bord word afgepeeld!quote:Op zondag 8 januari 2012 22:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
boe. ik kom al weer dichterbij hoor![]()
![]()
oh voor de overige spelers hier .. <<< mijn nick
whoeps volgens mij heb ik net een melding verstuurd ipv een post ofzo :S Sorry!quote:Op zondag 8 januari 2012 22:50 schreef DJMO het volgende:
ik was vroeger, met het bordspel, onverslaanbaar Yska .. als tienjarige legde ik woorden waarvan de volwassenen de spelling na moesten kijken in een woordenboek, maar die altijd klopte
Wie ben je? Dan voeg ik je vast toe.quote:
Al afgevinkt.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:55 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
whoeps volgens mij heb ik net een melding verstuurd ipv een post ofzo :S Sorry!
Dit is de eerste keer van mijn leven dat ik dit speel! Ik speelde toen ik een jaar of 11 was wel de Wereld van Sofie tegen mijn vader..
En Set! daar heb ik zelfs nog een onderzoek over gedaan bij biologie
Ik verstuur m en zie geen nieuwe post verschijnen.. Oeps, wat heb ik gedaanquote:Op zondag 8 januari 2012 23:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Al afgevinkt.Ik moest hem een paar keer lezen, snapte er niks van.
En dan reageert er ook nog eens niemand op je!quote:Op zondag 8 januari 2012 22:45 schreef Rucky het volgende:
Dat heb ik weer. Zit ik op een forum met een hoop vrouwen en zitten ze onderling een spelletje te spelen.
Wat ben je nou allemaal aan het klojoo-en?quote:Op zondag 8 januari 2012 23:09 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik verstuur m en zie geen nieuwe post verschijnen.. Oeps, wat heb ik gedaanSorry Cat!
Je staat erbij, ik vind je morgenavond wel of een ander keertje.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
liesje1979.
Maar ik heb het nog nooit gespeeld hoor, dus verwacht er niet teveel van.
Leuk! Denk ik.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je staat erbij, ik vind je morgenavond wel of een ander keertje.
Kan je in ieder geval weer eens aandacht schenken aan je mannelijke Wordfeud-tegenstanders.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:17 schreef JaleesaJoia het volgende:
waaaaah/.. mn webfeud is zo langzaam dat ik m heb afgesloten.. sorry girls
voel je je verwaarloosd?quote:Op zondag 8 januari 2012 23:18 schreef Martijntj het volgende:
[..]
Kan je in ieder geval weer eens aandacht schenken aan je mannelijke Wordfeud-tegenstanders.
en ik heb flut lettersquote:
die ene zwarte broek zit Jan zó goed dat ik 'm speciaal aan 't drogen ben nu zodat hij die morgen aankan naar de psz waar hij mag twaktiween (of hoe hij 't ook uitspreektquote:Op zondag 8 januari 2012 23:23 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
en ik heb flut letters.. dan maar hopen dat ik op de goede plek neerleg zodat jij lekker niet meer kan
hihi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |