Zoiets?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:18 schreef DJMO het volgende:
wie is er hier een beetje handig met bewegende ava's maken?ik wil m'n ava inruilen voor iets met m'n drie kinderen
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:34 schreef DJMO het volgende:
waar ík op sta? das m'n dochter![]()
en sterkte met je teen![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 09:20 schreef JaleesaJoia het volgende:
papabear, bij welke bank werk je dan?? ik zit bij de ING namelijk
Nou lig ik vannacht de hele nacht wakker van de spanning.quote:
Dat zou zomaar es kunnenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:15 schreef JaleesaJoia het volgende:
ik ook.. misschien zijn we wel collega's
Ja bedankt, nu zit ik met deze in mijn hoofd.quote:
Deze jeweetzquote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:38 schreef Rucky het volgende:
Net als in de film You've got mail2 rivalen die via internet een chat relatie met elkaar hebben zonder te weten dat ze in het echte leven een hekel aan elkaar hebben.
quote:
de eieren staan as we speak af te koelen!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
De "we gaan een dagje weg"-topper bij ons is: bolletjes met gebakken ei! Avond van te voren bakken, koud laten worden, broodje smeren, ei er op en in de koelkast. Lekker!
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:29 schreef JaleesaJoia het volgende:
ik ook.. donderdag een proefles fitness/zumba gehad en ik heb 1 apparaat geloof ik iets te zwaar ingesteld.. ik heb nu onwijze spierpijn in mn liezen.. zo erg dat ik serieus niet kan lopen
dus niet raar opkijken als ik morgen een beetje vreemd loop
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:32 schreef Rucky het volgende:
Ik moest vannacht naar de wc maar ik was even vergeten dat er nog verhuisspullen in de gang stonden. Mijn kleine teen is nu net zo groot als mijn grote teen. Altans zo voelt het.
Dus als je morgen iemand ziet strompelen dan ben ik dat.![]()
bronquote:Rolstoelen
Diergaarde Blijdorp is prima toegankelijk voor rolstoelgebruikers. Op je route vind je ook voldoende bankjes op sfeervolle plekjes. Er is een beperkt aantal rolstoelen gratis beschikbaar. Deze dien je van tevoren te reserveren via tel. 0900 1857 (10 cent per minuut) (tussen 14:00 uur en 17:00 uur). Tijdens het hoogseizoen raden wij aan dit enkele dagen van te voren te doen. Houd er rekening mee dat we een borg vragen die bestaat uit het inleveren van een ID-Bewijs of het betalen van ¤ 50,00.
rénnen!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:47 schreef Rucky het volgende:
Stik, ik wist dat ik iets vergeten was om bij de supermarkt mee te nemen.
Strompelen bedoel je.quote:
vertel eens via DM ?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:07 schreef Rucky het volgende:
Ik had nog een titel in mijn hoofd maar die hou maar voor me.
Ik ben hem alweer vergeten.quote:
Een oud meet, maar ik ben er ingeluisd dat ik mee moet.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:16 schreef Scorpie het volgende:
Wat, er is een meet morgen? Ik kan helaas niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |