SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een goed trainingsschema bestaat voor een groot gedeelte uit de grote compound oefeningen zoals squats, deadlifts, bench press, overhead presses, bent over rows etc. De rest van je trainingsschema kan je opvullen met andere (zoals isolatie) oefeningen.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Speciale Newb GuideOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
[ Bericht 0% gewijzigd door 16meter op 08-01-2012 17:16:37 ]![]()
Ach, als het je motiveert, primaquote:Op zondag 8 januari 2012 10:55 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee dat zal best, maar het is wel de leukste manier van cardio.
Persoonlijk vind ik de leukste lichaamsbeweging buiten in de frisse lucht. In het park rennen, op weggetjes fietsen...Confidence through competence![]()
Ik doe mijn interval ook buiten.quote:Op zondag 8 januari 2012 11:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ach, als het je motiveert, prima
Persoonlijk vind ik de leukste lichaamsbeweging buiten in de frisse lucht. In het park rennen, op weggetjes fietsen...
Kut TT trouwens zeg
Deathlift or Die.![]()
Ik heb al een paar goedevoornemenssporters gezien, hoop dat ze het volhouden en niet alweer in februari kappen.![]()
Gewoon eten, waarom niet?quote:
Wat betreft de hoge hoeveelheden cholesterol in eieren, ik heb hier pas nog wetenschappelijke artikelen voor door zitten spitten, omdat ik me ook zorgen maakte. De meeste studies hebben niet aan kunnen tonen dat het consumeren van eieren voor een verhoogde bloedcholesterolspiegel zorgt. Studies waarin wel een verhoging werd waargenomen, toonden zowel een stijging in LDL ('slechte cholesterol') als HDL ('goede cholesterol') aan en zolang de ratio tussen deze twee gelijk blijft, is er niets aan de hand.This isn't even my final form.![]()
Waar je verder naar moet kijken in dit geval is studies die het risico op cvd in kaart brengen. Mocht het LDL verhogen (en HDL verlagen), betekent dit niet gelijk dat het ook een verhoogd risico op cvd met zich meebrengt.![]()
Als ik het me goed herinner, vertelden enkele studies daar ook wat over en was er geen correlatie tussen eiconsumptie en cvd.quote:Op zondag 8 januari 2012 15:17 schreef Diabox het volgende:
Waar je verder naar moet kijken in dit geval is studies die het risico op cvd in kaart brengen. Mocht het LDL verhogen (en HDL verlagen), betekent dit niet gelijk dat het ook een verhoogd risico op cvd met zich meebrengt.This isn't even my final form.![]()
Ja, voor mij is het alweer een lange tijd geleden dat ik ernaar gekeken heb, ik bleef gewoon lekker 8 hele eieren per dag eten iig.quote:Op zondag 8 januari 2012 15:19 schreef Levolution het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner, vertelden enkele studies daar ook wat over en was er geen correlatie tussen eiconsumptie en cvd.![]()
![]()
Wow, dat is wel veel.quote:Op zondag 8 januari 2012 15:26 schreef Diabox het volgende:
[..]
Ja, voor mij is het alweer een lange tijd geleden dat ik ernaar gekeken heb, ik bleef gewoon lekker 8 hele eieren per dag eten iig.This isn't even my final form.![]()
erin. al 't goede (vitaminen en mineralen) en de meeste eiwitten zitten daarin.quote:
Cholesterol heeft er niets mee te maken, tenzij je cholesterol al van zichzelf vertyft hoog is.
Overigens, hoe harder het eigeel hoe minder je opneemt van bovenstaande. Drie-minuten eitjes voor de win dus.hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
HeyNa een paar keer door de (zeer uitgebreide) OP heen te bladeren ben ik al een stuk wijzer geworden mbt sporten combineren met goede voeding. Sinds een maand of anderhalf sport ik 4 à 5 keer per week in de sportschool. Op het begin deed ik maar gewoon wat, maar nu probeer ik dus steeds meer goede oefeningen te pakken en te letten op de voeding. Nu is de insteek bij mij dat ik eerst een wat strakkere buik moet krijgen en daarnaast spieropbouw.
Ik ben zeker niet dik, ik weeg 83kg (met sportkleding aan, thuis geen weegschaal) en heb mijn hele leven wel een sport beoefend. Alleen heb ik een hardnekkig vetlaagje op mijn buik en borst die ik weg wil hebben. Nu eet ik soms heel weinig op een dag en train ik wel intensief, maar ik begin toch steeds meer te twijfelen aan deze aanpak.. volgens mij (en de OP) moet ik dus wel wat meer eten om dit te realiseren.
Daarvoor deze post dus; ik snap dat er genoeg in de OP staat, maar het is eigenlijk veel te veel om een goed schema voor mezelf op te stellen. Iets met bomen en bos, en het niet meer zien.
Nu mijn vraag, zal ik gewoon mijn normale eetpatroon (3 uitgebreide maaltijden per dag) en daartussen af en toe wat extra's als boterhammen, fruit en soms wat zoets? (Ik beperk het tot een minimum). Of is het om dat hardnekkige laagje vet weg te krijgen, wat meer nodig? Want ik heb dat laagje al echt heel lang, maar het wil nooit echt slinken.
Ik train trouwens mijn hele lichaam, pak vaak 2 spiergroepen per dag, maar laat ook zeker mijn benen en rug niet achterwegen.
Het is misschien een lastige vraag om te beantwoorden, maar ik kan er weinig goeds en uitgebreids over vinden op internet. Maar misschien is een linkje naar de juiste website ook genoeg. In ieder geval bedankt![]()
![]()
Sorry, onder onderhoud?quote:Op zondag 8 januari 2012 18:28 schreef 16meter het volgende:
Onder onderhoud eten, wat je eet doet er in principe niet toe.
Oh en ik gebruik(te) eiwit shakes na de training, is dat handig icm proberen dat vet weg te werken?![]()
uit de op:bereken hier je caloriebehoefte:quote:De eerste stap die genomen moet worden is het achterhalen van de hoeveelheid kcal je lichaam als onderhoud heeft. Zo is er het BMR (=Basal Metabolic Rate) wat staat voor de hoeveelheid kalorien je lichaam verbruikt zonder dat je ook maar iets doet. Vervolgens voeg je een bepaalde hoeveelheid kalorien toe voor de dagelijkse activiteiten/sport. En zodoende kom je dan uit op wat je kalorie onderhoud is. Of te wel de hoeveelheid kalorien die je kan eten terwijl je gewicht in homeostasis verblijft. Hiervoor kan de bijgeleverde webpagina assisteren. (Calories Per Day Calculator - Basal Metabolic Rate)
Zodra je weet wat je kcal onderhoud is wordt het tijd om deze te verdelen over de voedingsstoffen. Je lichaam heeft immers bruikbare voeding nodig en als het goed gedaan wordt zal je lichaam voller zitten van 3000kalorien echte voeding ipv 5000kcal aan snoep e.d. Omdat de meeste mensen in de periode rondom de zomer willen afslanken is het de bedoeling een kalorie te kort te creeeren. Neem het berekende onderhoud en haal er 500kcal van af welk zal dienen als het te kort. Dit kleine beetje is al voldoende om vet te kunnen verliezen en toch je metabolisme op gang te houden zodat het lichaam vet blijft verbranden.
http://scoobysworkshop.com/calorie-calculator/![]()
Alleen is het lastig, ik woon nog thuis. Ik kan zelf vaak niet kiezen wat ik eet, hier of bij mijn vriendin thuis. Maar misschien is mijn vraag niet zo makkelijk te beantwoorden als dat ik zou hopen.![]()
Hij zegt: het maakt niet uit wát je eet. Als het maar onder je onderhoud is. Dus als jij bijvoorbeeld nu twee keer opschept bij avondeten, beperk je dat tot 1 keer etc etc etc. Ze kunnen je niet dwingen meer te eten lijkt me.quote:Op zondag 8 januari 2012 18:46 schreef -tape- het volgende:
Alleen is het lastig, ik woon nog thuis. Ik kan zelf vaak niet kiezen wat ik eet, hier of bij mijn vriendin thuis. Maar misschien is mijn vraag niet zo makkelijk te beantwoorden als dat ik zou hopen.Omgekeerd ondersteboven binnenstebuiten achterstevoren.![]()
Je gaat 5-6 keer per dag eten, ontbijt - tussendoor - lunch - tussendoor - avondsnack heb je toch wel zelf in de hand?quote:Op zondag 8 januari 2012 18:46 schreef -tape- het volgende:
Alleen is het lastig, ik woon nog thuis. Ik kan zelf vaak niet kiezen wat ik eet, hier of bij mijn vriendin thuis. Maar misschien is mijn vraag niet zo makkelijk te beantwoorden als dat ik zou hopen.
Als je het avondeten niet in de hand hebt: je hebt altijd nog in de hand hoeveel je in je mond propt; eet minder bij het avond eten en eet wat meer bij je ontbijt/lunch.
En ja, je zult echt op je voeding moeten letten als je iets met je lichaam wilt. Ververlies is makkelijker dan bulken als je thuiswoont; je gaat namelijk niet duurder worden en je ouders gaan het alleen maar goed vinden als je op je lichaam wilt letten.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Je kunt voor het avondeten gewoon aanschuiven bij moeders, als je maar weet hoeveel kcal je ongeveer naar binnen schuift. De rest van de dag kun je prima zelf bepalen wat je eet, lijkt me.quote:Op zondag 8 januari 2012 18:46 schreef -tape- het volgende:
Alleen is het lastig, ik woon nog thuis. Ik kan zelf vaak niet kiezen wat ik eet, hier of bij mijn vriendin thuis. Maar misschien is mijn vraag niet zo makkelijk te beantwoorden als dat ik zou hopen.![]()
Als je nou eerst even leest, dan zie je dat je vraag helemaal niet zo moeilijk is, maar dat je het zelf te moeilijk maakt. Gewoon doen zoals hierboven beantwoord wordt.quote:Op zondag 8 januari 2012 18:46 schreef -tape- het volgende:
Je spreekt nu iemand uit het vorige deel tegen, die zei dat je juist een hardgekookt eitje moet eten voor een betere opname.quote:Op zondag 8 januari 2012 18:04 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
erin. al 't goede (vitaminen en mineralen) en de meeste eiwitten zitten daarin.
Cholesterol heeft er niets mee te maken, tenzij je cholesterol al van zichzelf vertyft hoog is.
Overigens, hoe harder het eigeel hoe minder je opneemt van bovenstaande. Drie-minuten eitjes voor de win dus.
Ik ga dit binnenkort toch even onderzoeken.This isn't even my final form.![]()
Ik neem ook aan dat als zijn moeder de moeite neemt om te koken, ze vast wel iets fatsoenlijks op tafel zet (stukje vlees, wat groenten). Als ze alleen maar iets uit de magnetron op tafel zet, zie ik niet in waarom ze het erg zou vinden als hij voor zichzelf zou koken.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:10 schreef 16meter het volgende:
[..]
Je kunt voor het avondeten gewoon aanschuiven bij moeders, als je maar weet hoeveel kcal je ongeveer naar binnen schuift. De rest van de dag kun je prima zelf bepalen wat je eet, lijkt me.This isn't even my final form.![]()
eiwit is rauw blijkbaar niet te verteren door mensen. Hoe het met eigeel zit, weet ik niet.
En magnetronmaaltijden zijn handig: alle kcal's bedragen precies voor je uitgerekend.
Confidence through competence![]()
Met alle respect hoor, en in het algemeen. De meesten van ons kunnen gewoon eten wat we willen, zolang het gewoon gezond eten is, en je een oogje op je kcal intake houdt.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:57 schreef Levolution het volgende:
[..]
Je spreekt nu iemand uit het vorige deel tegen, die zei dat je juist een hardgekookt eitje moet eten voor een betere opname.
Ik ga dit binnenkort toch even onderzoeken.
Ik bedoel, buiten een uitzondering is hier niemand die voor wedstrijden BB´t of sowieso in de buurt komt van een BB, dus een uitzondelijk dieet is gewoon niet nodig.
Eet dat ei of misschien een doos eieren per dag en kijk of het voor je werkt. If not, halveer het, als het werkt, geweldig.![]()
Ik eet behoorlijk gezond (voor zover dat mogelijk is, want op den duur is veel schadelijk voor je) en het aantal kcal zit wel snor (misschien net iets te weinig). Ik kan eten wat ik wil, ik wil geen troep in mijn lichaam stoppen. Voor mijn gezondheid. Daarom ben ik het er niet mee eens dat je alles kan eten, zolang het aantal kcal onder je onderhoud blijft. Ik vind het heel belangrijk wat er gegeten wordt.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:09 schreef Snakey het volgende:
[..]
Met alle respect hoor, en in het algemeen. De meesten van ons kunnen gewoon eten wat we willen, zolang het gewoon gezond eten is, en je een oogje op je kcal intake houdt.Dat is jouw gebrek aan motivatie. Ik kom nog lang niet in de buurt, maar ik ben wel op weg om het allemaal behoorlijk serieus te laten worden. Momenteel zie ik er 'fit' uit, maar ik ben nog lang niet tevreden. Ik train niet zodat ik een strak shirtje aankan in de zomer. Ik train om te kijken in hoeverre ik aan mijn lichaam kan 'vormgeven'. Om limieten te pushen en om dingen te kunnen doen. M.a.w. ik ben de mogelijkheden van ons belangrijkste instrument, het lichaam, aan het verkennen.quote:Ik bedoel, buiten een uitzondering is hier niemand die voor wedstrijden BB´t of sowieso in de buurt komt van een BB, dus een uitzondelijk dieet is gewoon niet nodig.Bodybuilding is niet alleen een sport, maar ook een wetenschap. Eigen ervaringen zijn belangrijk om een geschikt dieet te ontwikkelen, maar je kan geen natuurwetten tarten. Het is belangrijk om te snappen wat voedsel in je lichaam doet, zodat je weet of je bijvoorbeeld je eitje hard- of zachtgekookt moet eten. Ik vind beide lekker, waarom zou ik geen aandacht besteden aan welke het beste is?quote:Eet dat ei of misschien een doos eieren per dag en kijk of het voor je werkt. If not, halveer het, als het werkt, geweldig.This isn't even my final form.![]()
Iemand ervaring met 5/3/1? Zit eraan te denken om binnenkort te stoppen met SS en daarmee verder te gaan.![]()
Je leest mijn post verkeerd, er is geen enkele reden om in de verdediging te schieten.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:29 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik eet behoorlijk gezond (voor zover dat mogelijk is, want op den duur is veel schadelijk voor je) en het aantal kcal zit wel snor (misschien net iets te weinig). Ik kan eten wat ik wil, ik wil geen troep in mijn lichaam stoppen. Voor mijn gezondheid. Daarom ben ik het er niet mee eens dat je alles kan eten, zolang het aantal kcal onder je onderhoud blijft. Ik vind het heel belangrijk wat er gegeten wordt.
[..]
Dat is jouw gebrek aan motivatie. Ik kom nog lang niet in de buurt, maar ik ben wel op weg om het allemaal behoorlijk serieus te laten worden. Momenteel zie ik er 'fit' uit, maar ik ben nog lang niet tevreden. Ik train niet zodat ik een strak shirtje aankan in de zomer. Ik train om te kijken in hoeverre ik aan mijn lichaam kan 'vormgeven'. Om limieten te pushen en om dingen te kunnen doen. M.a.w. ik ben de mogelijkheden van ons belangrijkste instrument, het lichaam, aan het verkennen.
[..]
Bodybuilding is niet alleen een sport, maar ook een wetenschap. Eigen ervaringen zijn belangrijk om een geschikt dieet te ontwikkelen, maar je kan geen natuurwetten tarten. Het is belangrijk om te snappen wat voedsel in je lichaam doet, zodat je weet of je bijvoorbeeld je eitje hard- of zachtgekookt moet eten. Ik vind beide lekker, waarom zou ik geen aandacht besteden aan welke het beste is?
Ik doe precies hetzelfde als jij, maar zo precies zijn over voeding is voor bijna niemand hier een absolute must. Het wordt pas een wetenschap op het moment dat je echt spieren gaat ontwikkelen en niet wanneer je er ¨fit uitziet¨.![]()
Ik vind dat stricte en overkill eigenlijk wel fijn. Ben me er goed bewust van dat dat voor 99% van ons onnodig is, en dat het grotendeels gepusht wordt vanuit de supplementenindustrie. Maar je pakt er wel zekerheid mee, te weinig zul je in ieder geval nooit nemen.![]()
![]()
Precies, plus de overload aan (bull shit) info die je krijgt over BB als je genoeg leest op het i-net. 90% ervan is echt bull shit en heb je niet nodig, maar zeker 50% ervan zuigen we op en nemen we als waarheid en denken dat het noodzakelijk is voor onze sport.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:49 schreef Panzermaus het volgende:
Ik vind dat stricte en overkill eigenlijk wel fijn. Ben me er goed bewust van dat dat voor 99% van ons onnodig is, en dat het grotendeels gepusht wordt vanuit de supplementenindustrie. Maar je pakt er wel zekerheid mee, te weinig zul je in ieder geval nooit nemen.
Het is gewoon niet waar. Als je gewoon goed eet, een kleine extra hier en daar neemt om je groei te bevorderen, wat je prima uit gezond eten kan halen, doe je het al erg goed.
Als je ECHT groot wil worden (zonder steroids) en er helemaal voor gaat DAN heb je de extra´s nodig en moet je je buiten een meer dan prima dieet aan een strak schema houden.![]()
Was niet zozeer verdediging, wilde gewoon kwijt hoe ik erover denk. Maar dat is mijn punt juist, zo precies over voeding zijn vind ik wel belangrijk (en leuk). Mijn dieet is nog lang niet perfect, maar elke keer nieuwe dingen leren en mij daarop aanpassen, dat vind ik geen straf. Het is interessante tijdverdrijf.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:47 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je leest mijn post verkeerd, er is geen enkele reden om in de verdediging te schieten.
Ik doe precies hetzelfde als jij, maar zo precies zijn over voeding is voor bijna niemand hier een absolute must. Het wordt pas een wetenschap op het moment dat je echt spieren gaat ontwikkelen en niet wanneer je er ¨fit uitziet¨.This isn't even my final form.![]()
Jep werkt goed, voorbereiding is redelijk lastig. Je 1 RM bepalen enzo maar heb zelf een heel Excel documentje (met de reps en %) in elkaar gefikst en ik kon echt letterlijk jaren vooruit ermee als ik dat zou willen.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:32 schreef seto het volgende:
Iemand ervaring met 5/3/1? Zit eraan te denken om binnenkort te stoppen met SS en daarmee verder te gaan.
Top programma als het om kracht gaatIm a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Zoals ik al eerder postte: 80/20 regel.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:57 schreef Snakey het volgende:
[..]
Precies, plus de overload aan (bull shit) info die je krijgt over BB als je genoeg leest op het i-net. 90% ervan is echt bull shit en heb je niet nodig, maar zeker 50% ervan zuigen we op en nemen we als waarheid en denken dat het noodzakelijk is voor onze sport.
Het is gewoon niet waar. Als je gewoon goed eet, een kleine extra hier en daar neemt om je groei te bevorderen, wat je prima uit gezond eten kan halen, doe je het al erg goed.
Als je ECHT groot wil worden (zonder steroids) en er helemaal voor gaat DAN heb je de extra´s nodig en moet je je buiten een meer dan prima dieet aan een strak schema houden.Of toch du vader?![]()
Ben ik helemaal met je eens hoor, ik doe hetzelfde. Maar ik maak megeen illusies dat dat op dit moment het grote verschil voor me gaat maken. Het gaat meer om de discipline om hoe vaak je schema je toelaat in de gym te zijn, en je work out te doen. Geen dag overslaan en je totaal te focussen. Daarbij is je eten wel belangrijk, maar zoals ik al zei maakt gaat dat je in dit stadium niet breken.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:58 schreef Levolution het volgende:
[..]
Was niet zozeer verdediging, wilde gewoon kwijt hoe ik erover denk. Maar dat is mijn punt juist, zo precies over voeding zijn vind ik wel belangrijk (en leuk). Mijn dieet is nog lang niet perfect, maar elke keer nieuwe dingen leren en mij daarop aanpassen, dat vind ik geen straf. Het is interessante tijdverdrijf.
Gewoon gezond eten en goed voor jezelf zorgen is het meest belangrijke,![]()
Yep.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:00 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder postte: 80/20 regel.![]()
![]()
True. Dat het op dit moment het grote verschil niet gaat maken, is ook waar. Het is maar een traag proces, maar dat is het leuke eraan. Als je binnen een jaar je doel zou bereiken (het perfecte lichaam zou hebben, of het perfecte dieet, of de perfecte training etc.) zou dat juist zonde zijn, want wat moet je daarna nog? Zoals het nu gaat, zullen de meeste van ons jarenlang, zelfs decennia, zoet zijn.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:04 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens hoor, ik doe hetzelfde. Maar ik maak megeen illusies dat dat op dit moment het grote verschil voor me gaat maken. Het gaat meer om de discipline om hoe vaak je schema je toelaat in de gym te zijn, en je work out te doen. Geen dag overslaan en je totaal te focussen. Daarbij is je eten wel belangrijk, maar zoals ik al zei maakt gaat dat je in dit stadium niet breken.
Gewoon gezond eten en goed voor jezelf zorgen is het meest belangrijke,
En ja, gezondheid is uiteindelijk het belangrijkste. Ook voor mij. Je kan zo gezond leven en toch op je 40ste aan kanker sterven, maar dat demotiveert mij niet. Dan kan ik in ieder geval op mijn sterfbed niet zeggen dat ik mezelf dood heb gevreten/gerookt/gedronken.This isn't even my final form.![]()
Het is een proces van proberen, succes en failure. En het is fucking hard werk als je echt iets wil bereiken wat net iets meer is dan ´er fit uitzien´.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:09 schreef Levolution het volgende:
[..]
True. Dat het op dit moment het grote verschil niet gaat maken, is ook waar. Het is maar een traag proces, maar dat is het leuke eraan. Als je binnen een jaar je doel zou bereiken (het perfecte lichaam zou hebben, of het perfecte dieet, of de perfecte training etc.) zou dat juist zonde zijn, want wat moet je daarna nog? Zoals het nu gaat, zullen de meeste van ons jarenlang, zelfs decennia, zoet zijn.
En ja, gezondheid is uiteindelijk het belangrijkste. Ook voor mij. Je kan zo gezond leven en toch op je 40ste aan kanker sterven, maar dat demotiveert mij niet. Dan kan ik in ieder geval op mijn sterfbed niet zeggen dat ik mezelf dood heb gevreten/gerookt/gedronken.![]()
Ik ga dit nu niet doen omdat ik de tijd er niet voor zou kunnen maken, maar als ik terug ben in NL ga ik dit toch eens voor een tijdje doen.![]()
The double splitt:
* Day 1 Chest, back (Morning) Thighs, calves, abs (Evening)
* Day 2 Shoulders, arms (Morning) Calves, abs (Evening)
* Day 3 Chest, back (Morning) Thighs, calves, abs (Evening)
* Day 4 Shoulders, arms (Morning) Calves, abs (Evening)
* Day 5 Chest, back (Morning) Thighs, calves, abs (Evening)
* Day 6 Shoulders, arms (Morning) Calves, abs (Evening)
* Day 7 Rest![]()
quote:Op zondag 8 januari 2012 22:30 schreef Snakey het volgende:
* Day 1 Chest, back (Morning) Thighs, calves, abs (Evening)
* Day 2 Shoulders, arms (Morning) Calves, abs (Evening)
* Day 3 Chest, back (Morning) Thighs, calves, abs (Evening)
* Day 4 Shoulders, arms (Morning) Calves, abs (Evening)
* Day 5 Chest, back (Morning) Thighs, calves, abs (Evening)
* Day 6 Shoulders, arms (Morning) Calves, abs (Evening)
* Day 7 RestVreemd schema. Waar zijn je quads?
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
voetbalquote:Op zondag 8 januari 2012 23:32 schreef star_gazer het volgende:
[..]Vreemd schema. Waar zijn je quads?
![]()
Nog ff over die eieren; ik heb ergens gelezen dat het hoge cholesterol werd veroorzaakt door de voeding van kippen.
Er zijn eieren op de markt die worden verkocht onder de naam ''omega-3'' of ''lijnzaad'' eieren waarbij de voeding van kippen is aangepast.
Ik heb het beide geprobeerd en bij die laatste heeft het eigeel een lichtere smaak.
Niet dat dit wat uitmaakt voor de eiwitten ofzo. Just my 2 cents.![]()
Vandaag ontdekt dat weet-bix droog ook best te kanen zijn. Mooie snack
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Na 2 weken vakantie, rust en niet optimaal gegeten te hebben morgen weer keihard knallen.If not now, then when.![]()
Same here. Let's goquote:Op maandag 9 januari 2012 02:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Na 2 weken vakantie, rust en niet optimaal gegeten te hebben morgen weer keihard knallen.
-
Even lekker vroeg opgestaan om te gaan hardlopen in het mooie weer, jeweets.
ok stiekem heb ik gewoon college
Of toch du vader?![]()
Zojuist 45euro boete en een half uur vertraging met de trein. Als dat geen PR's worden vanavond dan weet ik het niet meer.BEASTMODE![]()
quote:quote:Op zondag 8 januari 2012 22:57 schreef TonyMalony het volgende:
[..]
Veel te veel van het goede, less is more zou ik zeggen!Dat is een Arnold workout van begin jaren 70.quote:![]()
Niet echt een aanrader inderdaad.![]()
![]()
En bijna al je vrije tijd steken in slapen. Slapen = herstel, period. Dus als je echt ver wil komen als natural, dan moet je toch zeker 12 uur slapen per etmaal.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:57 schreef Snakey het volgende:
[..]
Precies, plus de overload aan (bull shit) info die je krijgt over BB als je genoeg leest op het i-net. 90% ervan is echt bull shit en heb je niet nodig, maar zeker 50% ervan zuigen we op en nemen we als waarheid en denken dat het noodzakelijk is voor onze sport.
Als je ECHT groot wil worden (zonder steroids) en er helemaal voor gaat DAN heb je de extra´s nodig en moet je je buiten een meer dan prima dieet aan een strak schema houden.
Maar dat hoef ik iemand die zover is dat het hangt om het verschil tussen hard of zacht gekookt ei niet te vertellen natuurlijk, want die doet niet anders
'Cos boys don't cry.![]()
12h slaap/dag..beetje te veelquote:Op maandag 9 januari 2012 09:45 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
En bijna al je vrije tijd steken in slapen. Slapen = herstel, period. Dus als je echt ver wil komen als natural, dan moet je toch zeker 12 uur slapen per etmaal.
Maar dat hoef ik iemand die zover is dat het hangt om het verschil tussen hard of zacht gekookt ei niet te vertellen natuurlijk, want die doet niet anders
als iedereen hier al de 8-9h haalt zou het al mooi zijn![]()
Vannacht maar 3 uur geslapen, 6 dagen gesport afgelopen week moet eigenlijk benen en schouders SS-en maar blijf denk ik gewoon thuis maar wil wel eigenlijk.![]()
Ik zou toch gaan, maar het rustig aan doen. Niet proberen grenzen te verleggen, gewoon wat 'onderhoud' zeg maar.quote:Op maandag 9 januari 2012 09:52 schreef SunTzu het volgende:
Vannacht maar 3 uur geslapen, 6 dagen gesport afgelopen week moet eigenlijk benen en schouders SS-en maar blijf denk ik gewoon thuis maar wil wel eigenlijk.![]()
Koel, binnenkort even met de voorbereiding beginnen dan.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:58 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Jep werkt goed, voorbereiding is redelijk lastig. Je 1 RM bepalen enzo maar heb zelf een heel Excel documentje (met de reps en %) in elkaar gefikst en ik kon echt letterlijk jaren vooruit ermee als ik dat zou willen.
Top programma als het om kracht gaat![]()
Net m'n Creapure van het postkantoor opgehaald, was aanbieding bij Body en Fit.
Zo stom, zou stoppen met creatine omdat ik het nut niet echt in zag, komt er een aanbieding, heb ik weer een pot.
Wel fijne volle spieren krijg je ervan, dus voor dat effect alleen al is het prima.
Van de week ook weer creatine bestellen. De ene creatine is de andere niet. Ben de naam van het goedje vergeten inmiddelsmaar werkt voor mij prima. Heb wel het idee dat het me helpt meer uit een training te halen.
'Cos boys don't cry.![]()
Het valt me op dat er hier lacherig wordt gedaan over dat mensen voetbal (of in mijn geval MTBen) als beenspiertraining zien omdat dat niet effectief zou zijn. Nu ben ik een leek op BB gebied maar ga je echt zoveel verschil merken als je specifiek die spieren traint? Voor mijn gevoel geef ik mijn benen al een goede workout als ik door het bos loop te rammen.
Zijn deze spieren ook thuis goed te trainen?![]()
Het idee is dat je met de belasting van je benen in voetbal (veel sprints e.d.) je niet de maximale groei eruit haalt.
Vergelijk het maar met een licht gewicht, 2kg dumbell 1000x biceps curlen.
Uiteraard gaan je spieren daar wel iets van groeien vergeleken met niks doen, maar met krachttraining heeft het weinig te maken.Confidence through competence![]()
Ja, zeker. Ik train jongens die voetballen en sinds ze hun benen erbij trainen (squat en variaties, lunges, box jumpes) zijn hun prestaties omhoog gegaan. En dan moet je denken aan snelheid, stabiliteit, explosieve sprints etc.quote:Op maandag 9 januari 2012 11:29 schreef the85mc het volgende:
Het valt me op dat er hier lacherig wordt gedaan over dat mensen voetbal (of in mijn geval MTBen) als beenspiertraining zien omdat dat niet effectief zou zijn. Nu ben ik een leek op BB gebied maar ga je echt zoveel verschil merken als je specifiek die spieren traint?
Krachttraining is nogal een taboe in de voetballerij. Maar kijk maar de benen (quads) van bijv. een Gareth Bale, Hulk of Pato. Allemaal spelers die bekend staan om snelheid en acceleratie.
Om het duidelijk te maken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is het. Gevoelsmatig kom je niet ver. Meten is weten.quote:Voor mijn gevoel geef ik mijn benen al een goede workout als ik door het bos loop te rammen.Je kan beginnen met squat en lunges maar ik zou je toch adviseren om naar een sportschool te gaan. Desnoods doe je dumbell squats.quote:Zijn deze spieren ook thuis goed te trainen?
[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2012 11:54:38 ]![]()
quote:Op maandag 9 januari 2012 11:31 schreef seto het volgende:
Als je je quads laat zien kunnen we een beter oordeel geven![]()
Ok ja dat zou wel kunnen.quote:Op maandag 9 januari 2012 10:08 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik zou toch gaan, maar het rustig aan doen. Niet proberen grenzen te verleggen, gewoon wat 'onderhoud' zeg maar.![]()
quote:Op zondag 8 januari 2012 18:50 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Hij zegt: het maakt niet uit wát je eet. Als het maar onder je onderhoud is. Dus als jij bijvoorbeeld nu twee keer opschept bij avondeten, beperk je dat tot 1 keer etc etc etc. Ze kunnen je niet dwingen meer te eten lijkt me.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:05 schreef Zith het volgende:
[..]
Je gaat 5-6 keer per dag eten, ontbijt - tussendoor - lunch - tussendoor - avondsnack heb je toch wel zelf in de hand?
Als je het avondeten niet in de hand hebt: je hebt altijd nog in de hand hoeveel je in je mond propt; eet minder bij het avond eten en eet wat meer bij je ontbijt/lunch.
En ja, je zult echt op je voeding moeten letten als je iets met je lichaam wilt. Ververlies is makkelijker dan bulken als je thuiswoont; je gaat namelijk niet duurder worden en je ouders gaan het alleen maar goed vinden als je op je lichaam wilt letten.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:10 schreef 16meter het volgende:
[..]
Je kunt voor het avondeten gewoon aanschuiven bij moeders, als je maar weet hoeveel kcal je ongeveer naar binnen schuift. De rest van de dag kun je prima zelf bepalen wat je eet, lijkt me.Oke top, dank jullie welquote:Op zondag 8 januari 2012 19:53 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als je nou eerst even leest, dan zie je dat je vraag helemaal niet zo moeilijk is, maar dat je het zelf te moeilijk maakt. Gewoon doen zoals hierboven beantwoord wordt.Ik ga zorgen dat ik mijn maaltijden wat beter verspreid over de dag en minder kcal binnen krijg. Hopelijk boek ik dan wat (meer) resultaat.
Oh en over die eiwit-shakes, doen of niet? Dus na het sporten een eiwit-shake met melk?![]()
Nee, doe het toch maar niet. nog niet iig. Je moet wel snappen waarom je het doet. En zo'n shake is geen wondermiddel of vervanging van een maaltijd. Hou het simpel voor jezelf. Beheers de basics.quote:Op maandag 9 januari 2012 11:51 schreef -tape- het volgende:
Oh en over die eiwit-shakes, doen of niet? Dus na het sporten een eiwit-shake met melk?
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2012 11:57:10 ]![]()
Ik heb verder je postgeschiedenis hier niet gelezen, maar waarom wil je minder kcal? Als je wilt groeien wil je juist wat meer kcal.quote:Op maandag 9 januari 2012 11:51 schreef -tape- het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Oke top, dank jullie welIk ga zorgen dat ik mijn maaltijden wat beter verspreid over de dag en minder kcal binnen krijg. Hopelijk boek ik dan wat (meer) resultaat.
Oh en over die eiwit-shakes, doen of niet? Dus na het sporten een eiwit-shake met melk?Of toch du vader?![]()
Vandaag voor 't eerst weer naar sportschool geweest sinds mijn vakantie. De tering hey ik ben echt een slappe fag. Gelukkig komt 't altijd snel weer terug.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
http://imgur.comquote:Op maandag 9 januari 2012 12:37 schreef the85mc het volgende:
Via welke site kun je plaatjes uploaden eigenlijk?I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
![]()
Ik train dus beenspieren niet specifiek. Ik doe alleen MTBen en hardlopen en voor hardlopen doe ik altijd een soort warmup van springen vanuit de hurkpositie.
Maar nu ben ik ook benieuwd naar pics van de 'echte' BB mensen in dit topic die altijd hameren op specifieke beentraining.
Mijn stats van benen: 62 cm omtrek. Ik ben zelf 1,84 meter.
[ Bericht 2% gewijzigd door the85mc op 09-01-2012 12:56:53 ]![]()
Wel enigzins ontwikkelde quads, maar niet groot. Zou in ieder geval snel beginnen met je kuiten te trainen.![]()
Dit dus. Kuiten en hamstrings. Mss ook een idee om meer core en onderrug te trainen.quote:Op maandag 9 januari 2012 13:03 schreef 16meter het volgende:
Wel enigzins ontwikkelde quads, maar niet groot. Zou in ieder geval snel beginnen met je kuiten te trainen.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2012 13:10:37 ]![]()
Kuiten komen op de foto ook niet helemaal lekker uit. Ik heb redelijke kuitspieren in ieder geval.
Ik heb totaal geen idee of dit nou grote of kleine benen zijn. Wat zijn jullie beenstats?![]()
Link naar haar faecesbook pagina?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zat net op Facebook zie ik deze shit..
[ afbeelding ]
Voor mij duidelijk no go, dacht eerst dat het een man was totdat ik die tits (goeie shit) zag.![]()
Yuri, ik weet niet met wat voor mannen jij omgaat maar die navelpiercing en dat strakke broekje waren ook wel indicators dat het een wijf was![]()
![]()
Dat verschil is dan niet eens zo enorm groot. Zeker als je corrigeert voor lengteverschil tussen mij en 16 meter dan is het verschil maar 3-3,5 cm in omtrek. Dan is het verschil tussen 'ongetraind' en BBer vrij klein.![]()
Zal binnenkort een fotootje nemen om het verschil te illustreren, je theorie snap ik weinig van. Kleiner betekent meestal juist dikkere benen.![]()
Maar qua kracht? Wat je dus overbrengt op het veld ook, daar zit wel degelijk verschil in
Mijn benen zitten ook rond de 66 a 70 (ligt eraan in welke fase ik zit) maar ik merk toch echt wel verschil op het footballveld sinds ik een jaar of 4 geleden serieus met benen trainen ben begonnenIm a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Weten jullie wat een 30mm bar weegt? Een olypische weegt 20 kilo weet ik, maar geen idee wat een 30mm bar van dezelfde lengte als een olympische weegt...
Ik moest er vandaag 1 gebruiken omdat de andere bezet waren, maar ik raakte wat in de war met gewichten.![]()
![]()
Die wat lichtere, zilveren?quote:Op maandag 9 januari 2012 16:08 schreef Snakey het volgende:
Weten jullie wat een 30mm bar weegt? Een olypische weegt 20 kilo weet ik, maar geen idee wat een 30mm bar van dezelfde lengte als een olympische weegt...
Ik moest er vandaag 1 gebruiken omdat de andere bezet waren, maar ik raakte wat in de war met gewichten.
16 kilo dacht ik.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2012 16:10:18 ]![]()
Een stalen staaf met een diameter van 3cm en een lengte van 2.2m weegt bij een soortelijke massa van 8kg/dm³ 12,4 kg. Daarbij opgeteld de massa van de veersluitingen/afsluitringen kom je denk ik op iets van 15kg.quote:Op maandag 9 januari 2012 16:08 schreef Snakey het volgende:
Ik moest er vandaag 1 gebruiken omdat de andere bezet waren, maar ik raakte wat in de war met gewichten.![]()
Zo'n 15 kilo, dat klinkt right.
Dan heb ik er dus wat teveel aan gehangen, ik dacht dat het een kilo of 10 was. Ik dacht al dat het nogal zwaar was en kon niet meer dan 4 reps maken, met 85 kilo wat een kilo of 10 meer is dan ik eigenlijk kan.![]()
![]()
Hahaha ik snap em, maar toch. Shit is heavy voor je ogen man.quote:Op maandag 9 januari 2012 13:32 schreef Geo4kant het volgende:
Yuri, ik weet niet met wat voor mannen jij omgaat maar die navelpiercing en dat strakke broekje waren ook wel indicators dat het een wijf was
Even wat anders, heb net het domein www.koolhydraat.com gekocht, ik ga er wat info op pleuren en adsense, is kijken hoe het gaat lopen.If not now, then when.![]()
Maar na 8 uur is het eiwit van je kwarkje al op en zit je lichaam zonder bouwstoffen, hoe gaat het dan de resterende 4 uur je lichaam repareren?quote:Op maandag 9 januari 2012 09:45 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
En bijna al je vrije tijd steken in slapen. Slapen = herstel, period. Dus als je echt ver wil komen als natural, dan moet je toch zeker 12 uur slapen per etmaal.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Gewoon iedere 4 uur de wekker zetten en eiwitten innemen. Zo doen de pro's dat ook.quote:Op maandag 9 januari 2012 18:21 schreef Zith het volgende:
[..]
Maar na 8 uur is het eiwit van je kwarkje al op en zit je lichaam zonder bouwstoffen, hoe gaat het dan de resterende 4 uur je lichaam repareren?![]()
Kennen jullie deze site trouwens? http://www.exrx.net/Lists/WorkoutMenu.html
Hier en daar heeft het wat updating nodig geloof ik, maar ik vind het vooral handig dat ze naast een oefening de anatomie van de betreffende spier(en) rechts weergeven.![]()
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
no hommoI am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Ik heb een vetlaagje op mijn buik en borst die eerst weg moet (van mezelfquote:Op maandag 9 januari 2012 12:09 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Ik heb verder je postgeschiedenis hier niet gelezen, maar waarom wil je minder kcal? Als je wilt groeien wil je juist wat meer kcal.). Zeker niet veel, maar genoeg waardoor je mijn spieren niet kan zien voor zover die aanwezig zijn natuurlijk. Daarnaast wil ik ook gewoon krachttraining en spiermassa creëren.
![]()
even een vraag; ik wil van mn buikje af , dus ik moet meer branden
maar wat is daar de beste training voor en hoe voorkom ik dat ik spier ga branden naast dat beetje vet ?
editi ik zie dat ongev dezelfde vraag ook al een paar min eerder is gesteld :p![]()
En wat zijn je huidige stats? Gewicht, lengte, evt bf en kracht stats? Er zijn genoeg met een klein buikje die deze kwijt willen ondanks dat ze al geen fuck aan spiermassa hebben, maar dat is niet altijd de beste optie.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:13 schreef -tape- het volgende:
[..]
Ik heb een vetlaagje op mijn buik en borst die eerst weg moet (van mezelf). Zeker niet veel, maar genoeg waardoor je mijn spieren niet kan zien voor zover die aanwezig zijn natuurlijk. Daarnaast wil ik ook gewoon krachttraining en spiermassa creëren.
Je kan ook overwegen lichtelijk boven je onderhoud te gaan zitten en dan gewoon te gaan krachttrainen, zo zul je ook meer spier dan vet aankomen, waardoor je bf% ook daalt. Hoewel dit waarschijnlijk voor je buikje niet zo gek veel zal doen inderdaad.Of toch du vader?![]()
quote:Op maandag 9 januari 2012 20:31 schreef michiel_merk het volgende:
maar wat is daar de beste training voor en hoe voorkom ik dat ik spier ga branden naast dat beetje vet ?
Lees de OP eens.Of toch du vader?![]()
Zie ook deze post, het ziet er in bijna alle gevallen namelijk een stuk beter uit als je wat meer spiermassa hebt dan simpelweg je buikje proberen weg te werken en een mager scharminkel te blijven:quote:Op maandag 9 januari 2012 20:53 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Ja dat had ik al eens gedaan niet goed blijkbaar![]()
heb het nu wel gevonden tnx iigquote:Op maandag 9 januari 2012 20:32 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
En wat zijn je huidige stats? Gewicht, lengte, evt bf en kracht stats? Er zijn genoeg met een klein buikje die deze kwijt willen ondanks dat ze al geen fuck aan spiermassa hebben, maar dat is niet altijd de beste optie.
Je kan ook overwegen lichtelijk boven je onderhoud te gaan zitten en dan gewoon te gaan krachttrainen, zo zul je ook meer spier dan vet aankomen, waardoor je bf% ook daalt. Hoewel dit waarschijnlijk voor je buikje niet zo gek veel zal doen inderdaad.Of toch du vader?![]()
Idd dat ziet er niet uitquote:Op maandag 9 januari 2012 20:54 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Zie ook deze post, het ziet er in bijna alle gevallen namelijk een stuk beter uit als je wat meer spiermassa hebt dan simpelweg je buikje proberen weg te werken en een mager scharminkel te blijven:
[..]
'mager' ben ik gelukkig niet meer ik ben 1m 96 en weeg rond de 94 kg , ben in 10 maanden 12 kg aangekomen![]()
kidkash19: Doe jij high bar of low bar squats? Las volgens mij dat high bar beter is voor atleten omdat de kracht beter over te dragen is naar andere disciplines, ervaring mee?![]()
Eerst zwaar bankdrukken en squatten en daarna Crossfit WOD DL/Pushups doen was niet zo'n goed plan. Bij de 6e ronde ging ik (bijna) out.![]()
![]()
Vandaag voor het eerst in m'n leven gefaild met terug leggen van de barbell(bij incline BP), ben normaal gesproken nooit zonder spotter aan het trainen.BEASTMODE![]()
Ding vol in je nek gehad?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:21 schreef Awesome_ het volgende:
Vandaag voor het eerst in m'n leven gefaild met terug leggen van de barbell(bij incline BP), ben normaal gesproken nooit zonder spotter aan het trainen.![]()
Tja, intensiteit kan je toch wel iets verminderen door bijv wat meer rust tussen setjes of rondes te nemen als je merkt dat het je zo erg sloopt?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:21 schreef Physics het volgende:
[..]
Ja want ik kon mijn shake niet wegwerken door de misselijkheidOf toch du vader?![]()
Nee, had em een paar seconden statisch en kwam gelukkig rustig op m'n borst terecht.quote:
BEASTMODE![]()
Is nutteloos, langzame eiwitbronnen kunnen wel 8u release geven. Als je het combineert met een vezelrijke late night snack dan stijgt de passagetijd dus kan de releasetijd nog meer toenemen.quote:Op maandag 9 januari 2012 18:41 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Gewoon iedere 4 uur de wekker zetten en eiwitten innemen. Zo doen de pro's dat ook.![]()
Maar als je goed had gelezen ging het om 12uquote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:26 schreef Physics het volgende:
[..]
Is nutteloos, langzame eiwitbronnen kunnen wel 8u release geven. Als je het combineert met een vezelrijke late night snack dan stijgt de passagetijd dus kan de releasetijd nog meer toenemen.
Of toch du vader?![]()
Geweldig weer. Kreeg vandaag een gratis yoghurtje in m'n hand gedrukt: 0% VET!!! "Boeie, vet maakt niet vet" dacht ik en ik pakte het yoghurtje met eengezicht aan.
Kijk op de verpakking: 20% suikerZo ongeveer de enige 'voedingsstof' die je absoluut niet nodig hebt. Het is dat ik in de bulk ben en iedere calorie welkom is, maar in eenc ut zou ik dit soort troep dus nooit eten. Ze zouden het verdomme moeten verbieden, dit soort misleiding met 'light' producten.
[ Bericht 9% gewijzigd door star_gazer op 10-01-2012 06:09:10 ]"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Zeg dat maar tegen Jay Cutler.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:26 schreef Physics het volgende:
[..]
Is nutteloos, langzame eiwitbronnen kunnen wel 8u release geven. Als je het combineert met een vezelrijke late night snack dan stijgt de passagetijd dus kan de releasetijd nog meer toenemen."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Net terug van mijn eerste keer hardlopen
Wel 6x1 minuut
Naja...het begin is er....nu volhouden
Hopelijk in 12 weken uitbouwen naar 30minuten![]()
6x1 minuut kun je HIIT van maken, voor kracht in je benen. Nuttiger voor BB dan langdurig lopenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 06:43 schreef MrNiles het volgende:
Net terug van mijn eerste keer hardlopen
Wel 6x1 minuut
Naja...het begin is er....nu volhouden
Hopelijk in 12 weken uitbouwen naar 30minuten
-
Wil me nu even concentreren om mijn conditie een beetje op gezond niveau te brengen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 07:27 schreef star_gazer het volgende:
[..]
6x1 minuut kun je HIIT van maken, voor kracht in je benen. Nuttiger voor BB dan langdurig lopen
Daarbij een kcal tekort creeeren zodat ik wat BF kwijt raak![]()
Damn, gisteren trainen met 1.5 scoop NoxiPro. Het spul duurde voor mijn gevoel wat langer om op gang te komen, was toch wel een uur ofzo na inname voordat ik het pas echt voelde. Ik eet ook de hele dag door dus dat begrijp ik wel, op een lege(re) maag wordt het sneller opgenomen. Maar vanaf dat moment, ohh shit.
Kon steeds zwaarder gaan en voelde me na mijn 3x5 set voor bench alleen maar sterker en heb nog eens 3x5 gedaan, met meer gewicht, voelde gewoon zonde om toen al te stoppen. Je voelt je gewoon steeds 'lichter' worden, ik was begonnen met 3x20x230 kg legpress (squat bezet), daarna dus 3x5 3x5 bench, en daarna nog deadlifts van 70 t/m 120 kg waarbij mijn grip wel de beperkende factor werd. Had nog mixed grip kunnen doen, maar ze stonden me al zo raar aan te kijken en ik zag in de spiegel ook dat ik aardig wit in mijn gezicht was + helemaal bezweet.Maf spul.
Maar goed, de tent ging dicht en terwijl ik naar de uitgang liep ben ik nog snel weer op de legpress gegaan voor een laatste setje. NoxiPro is cool, het voelde gewoon echt zonde om al te stoppen.Heb onder het zorgelijk oog van zo'n instructeurmevrouwtje en twee andere jongens nog 1x30x200 kg lopen rammen op de legpress. 'jezus ben jij aan de anabolenpilletjes ofzo' (srs), haha ik moest lachen.
NoxiPro is een fijn product in ieder geval, persoonlijk merkte ik van 1 scoop niet veel meer dan een beetje licht gevoel, maar 1.5 was echt knallen, lekker getraind, geen pijntjes of problemen, en dat 'nog niet willen stoppen'-gevoel was heel sterk. De gym was helemaal vol met nieuwe goedevoornemenssporters, dus dan is het best frustrerend als je daar staat te stuiteren en moet wachten. Eenmaal op de gang naar de kleedkamers ook nog maar wat sets (diamond) pushups gedaan, was niet aan mijn dips toegekomen, die doen ze tegenwoordig ook al?Duurde wel wat langer dan normaal voordat ik kon slapen, maar goed, het was het zeker waard.
![]()
![]()
Ik wil eigenlijk niet eens weten hoeveel caffeine daar in zit. Het viel me wel tegen dat ik van de aanbevolen dosis (1 scoop) niet veel merkte, want normaal krijg ik echt zelden cafeïne binnen. Geen koffie of frisdranken, drink eigenlijk alleen water of melk. Hoop ook niet dat ik er snel tolerantie voor opbouw, zou het wel graag op de maandag willen blijven gebruiken.![]()
Ik weeg 83kg met sportkleding aan, 1.95m hoog en bankdruk 50kg. Daarnaast dumbells (?) voor biceps 10kg afwisselend met 9, waar ik ook 12kg aan kan denk ik. Buikspieren doe ik met 60kg en ook gewoon sit-ups los op een bankje. Dit red ik onbeperkt aantal keer.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:32 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
En wat zijn je huidige stats? Gewicht, lengte, evt bf en kracht stats? Er zijn genoeg met een klein buikje die deze kwijt willen ondanks dat ze al geen fuck aan spiermassa hebben, maar dat is niet altijd de beste optie.
Je kan ook overwegen lichtelijk boven je onderhoud te gaan zitten en dan gewoon te gaan krachttrainen, zo zul je ook meer spier dan vet aankomen, waardoor je bf% ook daalt. Hoewel dit waarschijnlijk voor je buikje niet zo gek veel zal doen inderdaad.![]()
[Centraal] Fitness topic deel 13quote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:34 schreef -tape- het volgende:
[..]
Ik weeg 83kg met sportkleding aan, 1.95m hoog en bankdruk 50kg. Daarnaast dumbells (?) voor biceps 10kg afwisselend met 9, waar ik ook 12kg aan kan denk ik. Buikspieren doe ik met 60kg en ook gewoon sit-ups los op een bankje. Dit red ik onbeperkt aantal keer.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:16 schreef Physics het volgende:
Eerst zwaar bankdrukken en squatten en daarna Crossfit WOD DL/Pushups doen was niet zo'n goed plan. Bij de 6e ronde ging ik (bijna) out.Ga eens heel snel wat meer eten. En kap met buikspier oefeningen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:34 schreef -tape- het volgende:
Ik weeg 83kg met sportkleding aan, 1.95m hoog en bankdruk 50kg. Daarnaast dumbells (?) voor biceps 10kg afwisselend met 9, waar ik ook 12kg aan kan denk ik. Buikspieren doe ik met 60kg en ook gewoon sit-ups los op een bankje. Dit red ik onbeperkt aantal keer.![]()
![]()
Sowieso meer compound. Niet alleen borst abs en biceps, beachboi.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:44 schreef Weissman het volgende:
Ga eens heel snel wat meer eten. En kap met buikspier oefeningen.![]()
![]()
In het verkeerde topic. Voor mensen zoals hij is er het fitness-topic.Behulpzaam als een waterkraan.
Mja, je hebt wel lef om dit te posten hierquote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:34 schreef -tape- het volgende:
[..]
Ik weeg 83kg met sportkleding aan, 1.95m hoog en bankdruk 50kg. Daarnaast dumbells (?) voor biceps 10kg afwisselend met 9, waar ik ook 12kg aan kan denk ik. Buikspieren doe ik met 60kg en ook gewoon sit-ups los op een bankje. Dit red ik onbeperkt aantal keer.![]()
Even serieus: Je traint dus maar 3 spiergroepen (Pectoralis, biceps, en abdominals - naast wat stabilizers)? En dit doe je met gewichten die te licht voor je zijn (je zegt dat je 20% zwaarder biceps zou kunnen en dat je onbeperkt situps kan doen)? Als je iets van speiren wilt aanmaken zul je het toch wat harder moeten aanpakken. Voor massa moet je tussen de 8-12 reps blijven, het beste is dat je aan het einde van elke set eigenlijk niet meer kan. Ook voor buikspieren telt dit, onbeperkt situps is alsof je onbeperkt met 1kg biceps curlt.
Denk je ook aan je rug? Het ziet er niet alleen vreselijk uit om gevormde voorkant te hebben en geen rug, het is ook nog eens slecht voor je postuur omdat je spieren op je borst veel sterker worden dan je rug en er dus een negatieve verhouding is.
http://wellness.lattc.edu/aquatics/musclebal.html
http://posturecorrection1(...)postural-imbalances/
http://www.endlesshumanpotential.com/muscle-imbalances.html
[ Bericht 4% gewijzigd door Zith op 10-01-2012 10:42:11 ]I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Benen, schouders, triceps; niet te vergeten.
Jij hebt wel lef om er op in te gaan en advies te geven
[ Bericht 65% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2012 10:43:10 ]![]()
Ik weet wat we nodig hebben, zo'n topic pointer ('Voordat je reageert...') voor het BB topic. Kan Snakey wel zetten denk ik?
Gewoon een kort tekstje, 'heb je de OP al gelezen', 'Er is ook het <link>Fitness topic</link>, probeer in het goede topic te posten', etc.Inderdaad ook je benen trainen, rug, extra werk voor schouders, etc. Wat zijn je doelen? Misschien sluit het Fitness topic beter aan op je doelen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:34 schreef -tape- het volgende:
[..]
![]()
Zoiets?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:49 schreef Panzermaus het volgende:
Ik weet wat we nodig hebben, zo'n topic pointer ('Voordat je reageert...') voor het BB topic. Kan Snakey wel zetten denk ik?
Gewoon een kort tekstje, 'heb je de OP al gelezen', 'Er is ook het <link>Fitness topic</link>, probeer in het goede topic te posten', etc.
"Let op! Lees eerst de OP voor je hier vragen gaat stellen. De meeste antwoorden zul je daar al vinden. Mocht je het in de OP echt niet vinden voel je dan vrij om te vragen. We hebben ook een fitness topic [Centraal] Fitness topic deel 13 , misschien dat je vraag daar thuis hoort."![]()
Prima. Zou achter OP nog wel '(startpost')' ofzo zetten, want er komen hier ook veel mensen die niet echt bekend zijn met die internettermen en dus alsnog gaan posten zonder OP te lezen. Verder zouden we kunnen linken naar de reeks zelf ipv het topic, zodat ze altijd weten waar ze gebleven zijn.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:07 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zoiets?
"Let op! Lees eerst de OP voor je hier vragen gaat stellen. De meeste antwoorden zul je daar al vinden. Mocht je het in de OP echt niet vinden voel je dan vrij om te vragen. We hebben ook een fitness topic [Centraal] Fitness topic deel 13 , misschien dat je vraag daar thuis hoort."![]()
![]()
Zo lijkt me duidelijker.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:07 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zoiets?
"Let op! Lees eerst de OP (OpeningPost) voor je hier vragen gaat stellen. De meeste antwoorden zul je daar al vinden. Mocht je het in de OP echt niet vinden voel je dan vrij om te vragen. We hebben ook een fitness topic [Centraal] Fitness topic deel 13 , misschien dat je vraag daar thuis hoort."![]()
Het moet wel gebruikersvriendelijk blijven uiteraard.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:10 schreef Weissman het volgende:
![]()
Een dubbele waarschuwing mag ook. Zoals :''dit voorkomt irritatie en getroll bij andere users''![]()
![]()
En dat ook een 'als het je niet boeit, reageer dan niet!'quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:10 schreef Weissman het volgende:
![]()
Een dubbele waarschuwing mag ook. Zoals :''dit voorkomt irritatie en getroll bij andere users''quote:I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
ja precies. En dan een link naar de dagelijkse pantermuis verhalen. De warming up-pepper.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:07 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zoiets?
Daar gaan we iets anders voor maken http://fok.nl/panzermaus/dagboekquote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:15 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ja precies. En dan een link naar de dagelijkse pantermuis verhalen. De warming up-pepper.![]()
![]()
HeheDit is dan inderdaad het verkeerde topic. Het zoeken van topics op FOK! vind ik niet echt bepaald handig, toch bedankt.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:29 schreef Zith het volgende:
[..]
Mja, je hebt wel lef om dit te posten hier![]()
Even serieus: Je traint dus maar 3 spiergroepen (Pectoralis, biceps, en abdominals - naast wat stabilizers)? En dit doe je met gewichten die te licht voor je zijn (je zegt dat je 20% zwaarder biceps zou kunnen en dat je onbeperkt situps kan doen)? Als je iets van speiren wilt aanmaken zul je het toch wat harder moeten aanpakken. Voor massa moet je tussen de 8-12 reps blijven, het beste is dat je aan het einde van elke set eigenlijk niet meer kan. Ook voor buikspieren telt dit, onbeperkt situps is alsof je onbeperkt met 1kg biceps curlt.
Denk je ook aan je rug? Het ziet er niet alleen vreselijk uit om gevormde voorkant te hebben en geen rug, het is ook nog eens slecht voor je postuur omdat je spieren op je borst veel sterker worden dan je rug en er dus een negatieve verhouding is.
http://wellness.lattc.edu/aquatics/musclebal.html
http://posturecorrection1(...)postural-imbalances/
http://www.endlesshumanpotential.com/muscle-imbalances.htmlHet is zeker niet de bedoeling om een bodybuilder te worden (waar dit topic blijkbaar voor bestemd is). Maar er stond ook in de OP shit over afvallen e.d., dus dacht dat het hier ook wel kon. Buiten dat, wist ik ook niet van het bestaan van het fitness topique.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:49 schreef Panzermaus het volgende:
Gewoon een kort tekstje, 'heb je de OP al gelezen', 'Er is ook het <link>Fitness topic</link>, probeer in het goede topic te posten', etc.
[..]
Inderdaad ook je benen trainen, rug, extra werk voor schouders, etc. Wat zijn je doelen? Misschien sluit het Fitness topic beter aan op je doelen.
Maar ik train voornamelijk die 3 spiergroepen inderdaad, maar wat meer afwisseling is dus blijkbaar nodig.
Ik ga verkassen naar het andere topic. Bedankt allemaal en sportze![]()
![]()
Ja want in dit topic zitten alleen echte brute modderfokkers natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:00 schreef fathank het volgende:
In het verkeerde topic. Voor mensen zoals hij is er het fitness-topic.
En iedereen die niet feilloos het geleuter op dutchbb.com kan reciteren die gaan we niet helpen, nee dan gaan we tof doen.
Triest. Temeer daar er hier genoeg zitten die nog geen deuk in een pakkie boter slaan. Prima, maar doe gewoon normaal ipv te denken dat je stoer bent.
That's all.'Cos boys don't cry.![]()
Ik wist dat je je benen niet wilde trainen, triceps worden wmb genoeg gebruikt bij BP, maar ik zou echt ook een paar bovenrugoefeningen doen, puur voor je postuur.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:24 schreef -tape- het volgende:
HeheDit is dan inderdaad het verkeerde topic. Het zoeken van topics op FOK! vind ik niet echt bepaald handig, toch bedankt.
[..]
[..]
Het is zeker niet de bedoeling om een bodybuilder te worden (waar dit topic blijkbaar voor bestemd is). Maar er stond ook in de OP shit over afvallen e.d., dus dacht dat het hier ook wel kon. Buiten dat, wist ik ook niet van het bestaan van het fitness topique.
Maar ik train voornamelijk die 3 spiergroepen inderdaad, maar wat meer afwisseling is dus blijkbaar nodig.
Ik ga verkassen naar het andere topic. Bedankt allemaal en sportzeI am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
De principes die bobybuilders over het algemeen gebruiken zijn ook niet heel anders. De kennis waar ze uit putten ook al niet.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:24 schreef -tape- het volgende:
[..]
[..]
Het is zeker niet de bedoeling om een bodybuilder te worden (waar dit topic blijkbaar voor bestemd is). Maar er stond ook in de OP shit over afvallen e.d., dus dacht dat het hier ook wel kon. Buiten dat, wist ik ook niet van het bestaan van het fitness topique.
Ik ga verkassen naar het andere topic. Bedankt allemaal en sportze'Cos boys don't cry.![]()
[Centraal] Fitness topic deel 13
Voor de geïnteresseerde; mijn post. Heb net ook even gay wat foto's gemaakt.![]()
![]()
Zou wel chill zijn. De OP staat eigenlijk fucking veel in... maar omdat je eerst moet klikken op zo'n spoiler (denk ik?) wordt hij zelden gelezen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:07 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zoiets?
"Let op! Lees eerst de OP voor je hier vragen gaat stellen. De meeste antwoorden zul je daar al vinden. Mocht je het in de OP echt niet vinden voel je dan vrij om te vragen. We hebben ook een fitness topic [Centraal] Fitness topic deel 13 , misschien dat je vraag daar thuis hoort."
De meestgestelde vragen zijn toch wel:
-ik heb een buikje, hoe kom ik ervan af?
-welke oefeningen moet ik doen?
-moet ik van die shakies drinken?
-hoeveel moet ik eten om aan te komen/af te vallen?
etc.
Staat er allemaal gewoon in.![]()
Dit verhaal heeft gewoon alles;quote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:06 schreef Panzermaus het volgende:
Damn, gisteren trainen met 1.5 scoop NoxiPro. Het spul duurde voor mijn gevoel wat langer om op gang te komen, was toch wel een uur ofzo na inname voordat ik het pas echt voelde. Ik eet ook de hele dag door dus dat begrijp ik wel, op een lege(re) maag wordt het sneller opgenomen. Maar vanaf dat moment, ohh shit.
Kon steeds zwaarder gaan en voelde me na mijn 3x5 set voor bench alleen maar sterker en heb nog eens 3x5 gedaan, met meer gewicht, voelde gewoon zonde om toen al te stoppen. Je voelt je gewoon steeds 'lichter' worden, ik was begonnen met 3x20x230 kg legpress (squat bezet), daarna dus 3x5 3x5 bench, en daarna nog deadlifts van 70 t/m 120 kg waarbij mijn grip wel de beperkende factor werd. Had nog mixed grip kunnen doen, maar ze stonden me al zo raar aan te kijken en ik zag in de spiegel ook dat ik aardig wit in mijn gezicht was + helemaal bezweet.Maf spul.
Maar goed, de tent ging dicht en terwijl ik naar de uitgang liep ben ik nog snel weer op de legpress gegaan voor een laatste setje. NoxiPro is cool, het voelde gewoon echt zonde om al te stoppen.Heb onder het zorgelijk oog van zo'n instructeurmevrouwtje en twee andere jongens nog 1x30x200 kg lopen rammen op de legpress. 'jezus ben jij aan de anabolenpilletjes ofzo' (srs), haha ik moest lachen.
NoxiPro is een fijn product in ieder geval, persoonlijk merkte ik van 1 scoop niet veel meer dan een beetje licht gevoel, maar 1.5 was echt knallen, lekker getraind, geen pijntjes of problemen, en dat 'nog niet willen stoppen'-gevoel was heel sterk. De gym was helemaal vol met nieuwe goedevoornemenssporters, dus dan is het best frustrerend als je daar staat te stuiteren en moet wachten. Eenmaal op de gang naar de kleedkamers ook nog maar wat sets (diamond) pushups gedaan, was niet aan mijn dips toegekomen, die doen ze tegenwoordig ook al?Duurde wel wat langer dan normaal voordat ik kon slapen, maar goed, het was het zeker waard.
-epische gewichten
-zieke supplementen
-de 'gebruik-jij-anarbooluh'-vraag
-mensen die raar kijken
-instructeurs
je beste tot nu toe!![]()
Mmm, die heb ik ge-c/p't, maar die blijft blijkbaar niet plakken op die manier. Effe kijken of ik het nog aan kan passen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:02 schreef Weissman het volgende:
Een directe link naar de OP of het fitness topic, bijna perfect.
Edit: aangepast.![]()
Ik mis zijn zorgen over zijn te groot wordende glutesquote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:02 schreef 16meter het volgende:
[..]
Dit verhaal heeft gewoon alles;
-epische gewichten
-zieke supplementen
-mensen die raar kijken
-instructeurs
je beste tot nu toe!
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:02 schreef 16meter het volgende:
[..]
-epische gewichten
-zieke supplementen
-mensen die raar kijken
-instructeurs
![]()
[..]
-epische gewichten
-zieke supplementen
-mensen die raar kijken
-instructeurs
![]()
[..]
-epische gewichten
-zieke supplementen
-mensen die raar kijken
-instructeurs
je beste tot nu toe!
B&F zou die post als referentie moeten gebruiken
Deathlift or Die.![]()
[..]
-epische gewichten
-zieke supplementen
-mensen die raar kijken
-instructeurs
je beste tot nu toe!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi dat die 'Voordat je reageert' er nu staat trouwens.![]()
![]()
Jay Cutler spuit voor duizend euro aan Juice in zijn lijf elke week.quote:Ja en als een langzame eiwitbron op zich al een release in de bloedstroom heeft van 8 uur en je daarbij de passagetijd van een maaltijd inclusief vezels bij optelt, wat zou je dan krijgen wijsneus?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:41 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Maar als je goed had gelezen ging het om 12u![]()
Nou? Klinkt mij een beetje als: als je sambal op je hete peper doet wordt het nog heter / Als je vodka bji je rum doet wordt het nog sterker! (beide niet waar) Waarom zou je het erbij moeten optellen en niet gemiddelde nemen of de langzaamst verteerende product als maximum nemen? Zou best kunnen, maar wil er wel wat over lezen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:15 schreef Physics het volgende:
[..]
Jay Cutler spuit voor duizend euro aan Juice in zijn lijf elke week.
[..]
Ja en als een langzame eiwitbron op zich al een release in de bloedstroom heeft van 8 uur en je daarbij de passagetijd van een maaltijd inclusief vezels bij optelt, wat zou je dan krijgen wijsneus?I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Vanaf moment van absorptie is de release 8 uur. Alleen op het moment dat jij iets eet, wordt het dan direct geabsorbeerd? Nee, dat gebeurd in je darmen. En ook daar wordt niet direct al het voedsel geassimileerd voor opname, dat kost tijd. Voedsel word geleidelijk afgebroken en voedingsstoffen geabsorbeerd tijdens de passagetijd. Vezels verhogen passagetijd en daarmee absorptie.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:19 schreef Zith het volgende:
[..]
Nou? Klinkt mij een beetje als: als je sambal op je hete peper doet wordt het nog heter / Als je vodka bji je rum doet wordt het nog sterker! (beide niet waar) Waarom zou je het erbij moeten optellen en niet gemiddelde nemen of de langzaamst verteerende product als maximum nemen? Zou best kunnen, maar wil er wel wat over lezen.![]()
Zijn hier mensen die Craze en/of Jacked als pre-workout gebruiken of willen gebruiken? Ik heb ze zelf allebei al meerdere keren gebruikt en kan er wel het een en ander over vertellen.![]()
![]()
Brand los zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:57 schreef kevin_ het volgende:
Zijn hier mensen die Craze en/of Jacked als pre-workout gebruiken of willen gebruiken? Ik heb ze zelf allebei al meerdere keren gebruikt en kan er wel het een en ander over vertellen.Deathlift or Die.![]()
Fitness.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:14 schreef VliegendeSchoen het volgende:
Wat vinden jullie van Bodyweight oefeningen/totaal schema?Deathlift or Die.![]()
Hopelijk wel ja. Het zal je verbazen waar mensen allemaal overheen lezen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Goede toevoeging Snakey! Wordt de OP tenminste nog gelezen.![]()
Haha mooizo Snakey.Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.![]()
Wow dus 1.5 scoop is wel een groot verschil dus. Binnenkort maar eens zetten.Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.![]()
Je moet er eens 3 proberen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:22 schreef Chuck_Norris het volgende:
Wow dus 1.5 scoop is wel een groot verschil dus. Binnenkort maar eens zetten.Deathlift or Die.![]()
Dan ben ik dit binnen een uurquote:
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Jacked
Dosis: 1 tot 1.5 scoop.
Smaak: Orange.
Prijs: 30 euro ongeveer.
Ervaring: de energie die je van Jacked krijgt zou ik het beste beschrijving als een adrenaline rush, maar geen nerveuze energie zoals je van teveel koffie krijgt. Het verhoogt niet de zin in het trainen, maar na het trainen ben ik zelf wel de hele dag in een betere bui. Sterker word ik er ook niet van, wel gaat de concentratie omhoog (soort lichte tunnelvisie). Ik gebruik het 1 tot 2x per week en van gewenning in nog geen sprake in 3 weken tijd. Het fijnste aan deze pre-workout is eigenlijk de betere, energieke bui na het trainen.
Craze
Dosis: 1-2 scoops.
Smaak: Grape.
Prijs: 30 ongeveer.
Ervaring: de energie die Craze geeft is meer energie die vanuit jezelf komt. Daarmee bedoel ik dat je je letterlijk krachtiger voelt. Je lichaam gaat een versnelling hoger. Dit merkte ik bij 1 scoop al en vooral aan het meer reps doen, meer zweten en strakker staan aan het einde van de training. De zin in het trainen ging niet omhoog, maar de concentratie wel, beter zelfs dan Jacked. Craze geeft meer een zachtere energie, anders dan de meer geforceerde energie van Jacked. Het spul is trouwens er sterk en ik zou echt beginnen met 1 scoop en niet de 2e of 3e keer 2 scoops nemen. Ik deed dit wel en ik was tijdens mijn workout en verder nog de hele ochtend misselijk. 1 tot max. 1.5 scoops werken prima. Ook hier nog geen gewenning. Ik zou ook niet luisteren naar de vele revieuws/meningen op de buitenlandse forums. Daar wordt Craze echt helemaal de hemel in geprezen en zelfs vergeleken met goede Adderall. Dit hoef je echt niet te verwachten. Als je het daar al mee vergelijkt is het een hele zwakke versie daarvan. Verder is het wel een goede pre-workout.
![]()
Wie ben jij nu weer?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:27 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Ja want in dit topic zitten alleen echte brute modderfokkers natuurlijk.
En iedereen die niet feilloos het geleuter op dutchbb.com kan reciteren die gaan we niet helpen, nee dan gaan we tof doen.
Triest. Temeer daar er hier genoeg zitten die nog geen deuk in een pakkie boter slaan. Prima, maar doe gewoon normaal ipv te denken dat je stoer bent.
That's all.Behulpzaam als een waterkraan.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:27 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Ja want in dit topic zitten alleen echte brute modderfokkers natuurlijk.
That's all.![]()
![]()
Ergens ja. Toch hoeft niet iedereen er zo over te denken. Voor mij bestaat het verschil tussen 'fitness' en 'bodybuilding' uit her verschil in motivatie, discpline en het feit dat BB een levensstijl is. Ookal ga je nog 5x per week even een uurtje naar de sportschool om het een en ander te doen, zolang het daarmee ophoudt blijft het voor mij onder het kopje 'fitness' vallen. BB is een levensstijl en is niet per se beter dan fitness of wat dan ook. Daarnaast heeft het weinig tot niets met 'een deuk in een pakje boter kunnen slaan'. Als dat alles is wat je op dit moment kan, so be it. Zolang je structureel aangepast (o.a.) eet, slaapt en traint, om zo dichterbij je doelen te komen, dan ben je in mijn ogen aan het bodybuilden.quote:
De wil om benen te trainen, de wil om ziekelijke tips te volgen over whey en andere vage supplementen, de discipline om je de hele dag vol te proppen (of juist niet), het doorzettingsvermogen om keer op keer door te beuken wanneer het echt zwaar en/of minder leuk wordt. Zelf onderzoek doen naar de werking van je lichaam en de invloeden van voedsel en training, doelen stellen en er naar toe werken. Je gezondheid op het spel zetten met crenartines en andere anabolen, bijna alles opzij zetten om te kunnen trainen/eten/slapen. Het zijn allemaal dingen die weinig tot niet bij 'fitness' horen, en daarom is het handig om voor beide onderwerpen een aparte draad te hebben op het forum.
Bodybuilding is gewoon een ander onderwerp dan fitness. En daar kun je een waardeoordeel aan hangen en lullig doen tegen fitness'ers, maar ik vergeet soms ook dat er daadwerkelijk mensen zijn die dit allemaal niet willen en gewoon lekker op de roeimachine en tredmolen willen zitten, gevolgd door een medogenloos buikspierkwartier. Ieder zijn eigen.prima zelfs, naast die mensen lijk je 3x zo breed, kijk daar ga ik weer
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:49 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ergens ja. Toch hoeft niet iedereen er zo over te denken. Voor mij bestaat het verschil tussen 'fitness' en 'bodybuilding' uit her verschil in motivatie, discpline en het feit dat BB een levensstijl is. Ookal ga je nog 5x per week even een uurtje naar de sportschool om het een en ander te doen, zolang het daarmee ophoudt blijft het voor mij onder het kopje 'fitness' vallen. BB is een levensstijl en is niet per se beter dan fitness of wat dan ook. Daarnaast heeft het weinig tot niets met 'een deuk in een pakje boter kunnen slaan'. Als dat alles is wat je op dit moment kan, so be it. Zolang je structureel aangepast (o.a.) eet, slaapt en traint, om zo dichterbij je doelen te komen, dan ben je in mijn ogen aan het bodybuilden.
De wil om benen te trainen, de wil om ziekelijke tips te volgen over whey en andere vage supplementen, de discipline om je de hele dag vol te proppen (of juist niet), het doorzettingsvermogen om keer op keer door te beuken wanneer het echt zwaar en/of minder leuk wordt. Zelf onderzoek doen naar de werking van je lichaam en de invloeden van voedsel en training, doelen stellen en er naar toe werken. Je gezondheid op het spel zetten met crenartines en andere anabolen, bijna alles opzij zetten om te kunnen trainen/eten/slapen. Het zijn allemaal dingen die weinig tot niet bij 'fitness' horen, en daarom is het handig om voor beide onderwerpen een aparte draad te hebben op het forum.
Bodybuilding is gewoon een ander onderwerp dan fitness. En daar kun je een waardeoordeel aan hangen en lullig doen tegen fitness'ers, maar ik vergeet soms ook dat er daadwerkelijk mensen zijn die dit allemaal niet willen en gewoon lekker op de roeimachine en tredmolen willen zitten, gevolgd door een medogenloos buikspierkwartier. Ieder zijn eigen.![]()
quote:prima zelfs, naast die mensen lijk je 3x zo breed, kijk daar ga ik weer![]()
![]()
Oke, na 2 weken op vakantie te zijn geweest weer getraind.. Zondag borst en rug getraind, maandag schouders en armen, ik heb nu zoo een erge spierpijn in me borst en armen, niet normaal![]()
Is dit normaal na 2 weken al? En morgen weer borst/rug trainen moet kunnen aangezien ik zondag die groepen voor t laatst pakte, ondanks de immense spierpijn nu?
190CM, 90.5KG, SQ:150KGx2 BP:100KGx2 DL:190KGx3
My end goal is not to be some massed up freak, but rather to have a physique that can be looked as art; streamlined, tapered, and universally appealing.![]()
Eens, vooral het dikgedrukte.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:49 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
De wil om benen te trainen, de wil om ziekelijke tips te volgen over whey en andere vage supplementen, de discipline om je de hele dag vol te proppen (of juist niet), het doorzettingsvermogen om keer op keer door te beuken wanneer het echt zwaar en/of minder leuk wordt. Zelf onderzoek doen naar de werking van je lichaam en de invloeden van voedsel en training, doelen stellen en er naar toe werken. Je gezondheid op het spel zetten met crenartines en andere anabolen, bijna alles opzij zetten om te kunnen trainen/eten/slapen. Het zijn allemaal dingen die weinig tot niet bij 'fitness' horen, en daarom is het handig om voor beide onderwerpen een aparte draad te hebben op het forum.![]()
Mooien post, Panzermuisjens. Niks aan toe te voegen, en helemaal mee eens.quote:Ja man, spierpijn zegt niks over hoe ver je spieren daadwerkelijk zijn hersteld, je lichaam heeft het melkzuur gewoon nog niet volledig afgevoerd. Er zit genoeg tijd tussen afgelopen zondag en morgen, dus je kan gewoon weer knallen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:07 schreef jeurse04 het volgende:
Oke, na 2 weken op vakantie te zijn geweest weer getraind.. Zondag borst en rug getraind, maandag schouders en armen, ik heb nu zoo een erge spierpijn in me borst en armen, niet normaal![]()
Is dit normaal na 2 weken al? En morgen weer borst/rug trainen moet kunnen aangezien ik zondag die groepen voor t laatst pakte, ondanks de immense spierpijn nu?
-edit- Oh wacht ik las de spiergroepen verkeerd. Hmm, omdat je gister nog armen hebt gedaan zou het kunnen dat je armen nog niet volledig zijn hersteld. Hoewel, biceps en triceps zijn niet zulke grote spiergroepen en je gaat ze morgen ook niet isoleren, dus in principe moet het kunnen voor zover ik zie.Of toch du vader?![]()
Dat NoxiPro is inderdaad een ziek goedje, heb het nu 2 keer gehad over een langere periode en ik heb gewoon het idee dat ik er beter af kan blijven. Het kan gewoon niet goed voor m'n lichaam zijn.. maar damn wat 'n spul.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Maar eens proberen dan.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:02 schreef drumstickNL het volgende:
Dat NoxiPro is inderdaad een ziek goedje, heb het nu 2 keer gehad over een langere periode en ik heb gewoon het idee dat ik er beter af kan blijven. Het kan gewoon niet goed voor m'n lichaam zijn.. maar damn wat 'n spul.Deathlift or Die.![]()
SS benen en schouders gedaan, fucking lekker squatten en dumbell lunges om en om achter elkaar zonder pauze![]()
![]()
Starting strength dumbell lunges?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:32 schreef SunTzu het volgende:
SS benen en schouders gedaan, fucking lekker squatten en dumbell lunges om en om achter elkaar zonder pauzeI am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Nee super set, had vorige week een schema aangevraagd in mijn sportschool maar het duurde ff.quote:
Vorige week kreeg ik alleen borst en rug en nu de rest van mijn 3-split schema. Tussendoor gewoon normaal getraind.
Ben nu nog 11 dagen in NL en dan ga ik een maand naar Vietnam, dus tot dan ga ik sowieso hard erop.
Heb daar ook al eerder gesport in Vietnam in verschillende gyms van de meest verroeste tot de meest splinternieuwe.![]()
Als je al met zo'n attitude aan komt, ga ik er niet eens meer op in.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:15 schreef Physics het volgende:
[..]
[..]
Ja en als een langzame eiwitbron op zich al een release in de bloedstroom heeft van 8 uur en je daarbij de passagetijd van een maaltijd inclusief vezels bij optelt, wat zou je dan krijgen wijsneus?
Of toch du vader?![]()
Onzin, hij is naturel.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:15 schreef Physics het volgende:
[..]
Bron: Jay Cutler![]()
Maar zelf voel je je wel goed genoeg om zo op andere mensen te reageren. Enfin.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:36 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Als je al met zo'n attitude aan komt, ga ik er niet eens meer op in.![]()
Net zijn nieuwe trainings cd besteld, zo vet!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:46 schreef Diabox het volgende:
[..]
Onzin, hij is naturel.
Bron: Jay Cutler
![]()
Education of a bodybuilder leest te snel weg, wat een baas dat arnie over de muur van de kazerne klom om even een beker binnen te slepen![]()
Ik zei tegen hem dat ze pik ervan krimpt, daarom verzint hij nu een smoesje.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:02 schreef drumstickNL het volgende:
Dat NoxiPro is inderdaad een ziek goedje, heb het nu 2 keer gehad over een langere periode en ik heb gewoon het idee dat ik er beter af kan blijven. Het kan gewoon niet goed voor m'n lichaam zijn.. maar damn wat 'n spul.
If not now, then when.![]()
Nou ik lig in bed met een kruik, deadlifts hakken er wel weer in. Onderrugspierpijn blijft toch altijd een beetje raar voelen, ik denk dat ik het nog moet leren waarderen.met moeite je broek aan/uit kunnen trekken want quads en glutes zijn ook kapot, het is maar wat je moet waarderen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:24 schreef Panzermaus het volgende:
Nou ik lig in bed met een kruik, deadlifts hakken er wel weer in. Onderrugspierpijn blijft toch altijd een beetje raar voelen, ik denk dat ik het nog moet leren waarderen.met moeite je broek aan/uit kunnen trekken want quads en glutes zijn ook kapot, het is maar wat je moet waarderen
hoeveel kg wil je nog pakken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ben blij als ik ga cutten man, ben die bolle kop en pens wel zat.
nou tot ziens he, lief dagboek van me.![]()
http://www.bodybuilders.com/over40.htmquote:How Did You Get Started?
I played football in high school and lifted weights for that.
Waarschijnlijk heeft hij het over American Football, maar het las zo grappig.![]()
Eens kijken of ik ook zoiets kan bereiken in de komende 3 jaar. Moeten ze alleen wel een kuitspier op m´n foto´s photoshoppen.![]()
![]()
Er loopt bij mijn gym zo´n redelijk oude vent rond die echt fucking sterk is voor zijn leeftijd (140kg BP, 200kg SQ, 220+kg DL). Had hem al eens eerder gesproken en vandaag ook weer toen ik op de power rack wachtte, vertelde hij dat hij vandaag 200kg had gesquat en weer op zijn oude niveau zat. Dus ik vragen of hij vroeger gewichtheffer was oid, vertelt hij dat hij vroeger Nederlands kampioen gewichtheffen was met 110kg snatch en 140kg C&JFucking vet, daarna had hij me nog wat kleine tips gegeven voor squats.
Tot zover mijn dagboek post.![]()
Eigenlijk confronteerde ik mezelf door dezelink te plaatsen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Snakey is een ouwe zak en werd er even mee geconfronteerdhttp://www.bodybuilders.com/over40.htm
![]()
Oh op die manier. Naja, denk dat die vent ook zo rond die leeftijd is, alleen hij is 110kg spierVind het wel tof als je op die leeftijd nog aan de gewichten hangt.
![]()
Volgens mij studeert Stereo dat, je kan beter gelijk je vraag posten tho.quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:01 schreef Weissman het volgende:
Nog mensen die verstand hebben van anatomie ?If not now, then when.![]()
We kunnen een poging doenquote:Op woensdag 11 januari 2012 00:01 schreef Weissman het volgende:
Nog mensen die verstand hebben van anatomie ?
In hoeverre? Geneeskundestudent hier.quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:01 schreef Weissman het volgende:
Nog mensen die verstand hebben van anatomie ?I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Ik train een paar jongens die voetballen. Stel schema's voor ze op, vertel ze wat ze wel moeten eten en wat niet en blablabla...
Eentje kwam een tijd geleden naar me toe met de vraag hoe we konden werken aan zijn snelheid en voornamelijk acceleratie.
Dus kwam ik uit bij oefeningen zoals;squat (en vele varianten ervan), lunges, box jumpes, line hops, squat jumps, rocket jumps. Daarnaast ben ik ook meer gaan focussen op core en rug. Doe veel met speed en agility trainingen. Hij is al enorm vooruitgegaan. Maar tuurlijk ben ik niet tevreden met ''goed''![]()
Zijn er nog (kracht)oefeningen die ik over het hoofd zie of waarvan jullie denken dat ze ook zullen bijdrage aan functionaliteit ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2012 00:32:09 ]![]()
Geen idee of je dit al gezien hebt maar ik post hem maar.quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:29 schreef Weissman het volgende:
Ik train een paar jongens die voetballen. Stel schema's voor ze op, vertel ze wat ze wel moeten eten en wat niet en blablabla...
Eentje kwam een tijd geleden naar me toe met de vraag hoe we konden werken aan zijn snelheid en voornamelijk acceleratie.
Dus kwam ik uit bij oefeningen zoals;squat (en vele varianten ervan), lunges, box jumpes, line hops, squat jumps, rocket jumps. Daarnaast ben ik ook meer gaan focussen op core en rug. Doe veel met speed en agility trainingen. Hij is al enorm vooruitgegaan. Maar tuurlijk ben ik niet tevreden met ''goed''![]()
Zijn er nog (kracht)oefeningen die ik over het hoofd zie of waarvan jullie denken dat ze ook zullen bijdrage aan functionaliteit ?
http://www.brianmac.co.uk/speed.htmIf not now, then when.![]()
Nee, thnx. Staan bruikbare tips in. Maar ben echt op zoek naar specifieke krachttraining. Een sledge wordt lastig. Iemand alternatieven daarvoor ?quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Geen idee of je dit al gezien hebt maar ik post hem maar.
http://www.brianmac.co.uk/speed.htm![]()
Zo. M'n eerste training na de vakantie zit erop.
Jezus Christus
Dacht het even rustig aan te doen. Squat op 60kg (was 90), deadlift op 80kg (was 100kg), bench op 60kg (was 70kg). Godverdomme spierpijn zegVooral m'n quads, kan bijna niet lopen. En dat van 2 weekjes rust, al heb ik het gevoel dat creatine ook meespeelt (zit in een off-cycle).
-
Zo, dat is een aardige daling.quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:49 schreef star_gazer het volgende:
Zo. M'n eerste training na de vakantie zit erop.
Jezus Christus
Dacht het even rustig aan te doen. Squat op 60kg (was 90), deadlift op 80kg (was 100kg), bench op 60kg (was 70kg). Godverdomme spierpijn zegVooral m'n quads, kan bijna niet lopen. En dat van 2 weekjes rust, al heb ik het gevoel dat creatine ook meespeelt (zit in een off-cycle).
Zag het ook al idd.quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:50 schreef Weissman het volgende:
En wil iemand mij uitleggen waarom ik deze oefening altijd maar zie terugkomen bij sprinters ?If not now, then when.![]()
Ja, zeg dat wel. Denk dat m'n lichaam er over een weekje ofzo wel weer aan gewend is. Dan kan ik weer grote stappen gaan maken naar waar ik was geblevenquote:Al heb ik het gevoel dat ik dus erg gevoelig ben voor creatine, waar ik over twee weken weer mee begin.
-
Waarom niet 2 maandjes clean trainen en daarna weer aan de creatine dan?quote:Op woensdag 11 januari 2012 01:22 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ja, zeg dat wel. Denk dat m'n lichaam er over een weekje ofzo wel weer aan gewend is. Dan kan ik weer grote stappen gaan maken naar waar ik was geblevenAl heb ik het gevoel dat ik dus erg gevoelig ben voor creatine, waar ik over twee weken weer mee begin.
Jou gevoel doet er niet toe.quote:Op maandag 9 januari 2012 11:29 schreef the85mc het volgende:
Het valt me op dat er hier lacherig wordt gedaan over dat mensen voetbal (of in mijn geval MTBen) als beenspiertraining zien omdat dat niet effectief zou zijn. Nu ben ik een leek op BB gebied maar ga je echt zoveel verschil merken als je specifiek die spieren traint? Voor mijn gevoel geef ik mijn benen al een goede workout als ik door het bos loop te rammen.
Zijn deze spieren ook thuis goed te trainen?
Dikke mensen hebben bij 1 dag in de week geen taart eten ook een fantastisch goed gevoel over hun totale calorie inname. Echter het is vals gevoel, net als Voetbal een goede training is... Eigenlijk is dat voetbal het een sport voor laffe boylovers.
![]()
![]()
Sitedeals?quote:Op maandag 9 januari 2012 18:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahaha ik snap em, maar toch. Shit is heavy voor je ogen man.
Even wat anders, heb net het domein www.koolhydraat.com gekocht, ik ga er wat info op pleuren en adsense, is kijken hoe het gaat lopen.
Goede set ouwe!![]()
Creatine is toch maandje on, maandje off?quote:Op woensdag 11 januari 2012 01:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Waarom niet 2 maandjes clean trainen en daarna weer aan de creatine dan?"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
5 jaar on, 1 maand off.quote:Op woensdag 11 januari 2012 03:17 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Creatine is toch maandje on, maandje off?
Bron:Voor die vraag jou je inderdaad moeten branden.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:31 schreef michiel_merk het volgende:
Giet wat terpentine/assenton/benzine over jezelf, en ontbrand het grote vuur.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2012 03:40:56 ]![]()
die doe ik ook, is eigenlijk een must voor explosiviteit voor veldsporten. Er is geen college footballteam in Amerika die deze niet doet. Je gebruikt je hele lichaam hiervoor maar vooral de spieren die je helpen bij het rennenquote:Op woensdag 11 januari 2012 00:50 schreef Weissman het volgende:
En wil iemand mij uitleggen waarom ik deze oefening altijd maar zie terugkomen bij sprinters ?Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Hier kan ik me alleen maar bij aansluiten.quote:Op woensdag 11 januari 2012 03:26 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
5 jaar on, 1 maand off.
Bron:
[..]
Voor die vraag jou je inderdaad moeten branden.
Giet wat terpentine/assenton/benzine over jezelf, en ontbrand het grote vuur.![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:29 schreef Weissman het volgende:
Zijn er nog (kracht)oefeningen die ik over het hoofd zie of waarvan jullie denken dat ze ook zullen bijdrage aan functionaliteit ?Zou ik niks zinnigs over kunnen zeggen, dus ik laat het beantwoorden wel aan anderen overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als BBer heb jij natuurlijk een monitor aan je spieren hangen waaraan je precies kunt zien hoe je spieren ervoor staan en doe je niets met het gevoel die je spieren je gevenquote:Op woensdag 11 januari 2012 03:11 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Jou gevoel doet er niet toe.
Dikke mensen hebben bij 1 dag in de week geen taart eten ook een fantastisch goed gevoel over hun totale calorie inname. Echter het is vals gevoel, net als Voetbal een goede training is... Eigenlijk is dat voetbal het een sport voor laffe boylovers.
. Iedere sporter luistert naar zijn lichaam eventueel ondersteund met meetapparaten.
Als ik na twee uur trainen een bloedsmaak in mn bek heb, dat ik bijna niet meer van mijn fiets kan stappen door vermoeidheid en verzuring en dat mijn comp weer een hogere gemiddelde snelheid aangeeft dan weet ik dat ik echt goed getraind heb. Ik kan dat voelen aan mijn hele lichaam dat ik een goede training heb gehad en de comp bevestigd dat. Ook al zou ik zonder comp fietsen dat weet ik nog wanneer ik goed heb getraind. En waarom zou je trainen als je niet jezelf wilt verbeteren ten koste van alles. Als je dat niet wilt kun je beter stoppen.
En wtf doe jij om half 4 's nachts achter de computer. Als BBer is rust belangrijk, zou jij toch moeten weten. Of heb je zitten zuipen ergens? Als er iets slecht voor je lichaam is...![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:29 schreef Weissman het volgende:
Zijn er nog (kracht)oefeningen die ik over het hoofd zie of waarvan jullie denken dat ze ook zullen bijdrage aan functionaliteit ?- (Powerbomb ) Kettlebell Swings voor sprongkrachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit misschien?
- Speed Skater Squats (Brutal!)Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Nee man gewoon regfeequote:. 10tje bij transip, was ook verbaasd dat die nog bestond.
Ik kan na 1000x bicep curlen en leg curlen ook voelen dat ik een goede training heb gehad. Maar dat betekent niet dat ik een goede training heb gehad.quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:24 schreef the85mc het volgende:
Ik kan dat voelen aan mijn hele lichaam dat ik een goede training heb gehadConfidence through competence![]()
Ik ben nog steeds kapot van maandagavond, ik denk dat ik wel goed getraind heb, echte DIEHARD DOM's zonder verkeerde pijntjes of scheuren. Ik denk dat ik vanavond moet overslaan, kan niet echt goed zijn om hier doorheen te trainen.
Deadlifts hitten lats ook goed trouwens, ik denk dat het mijn favoriete lift is. Wat hitten ze eigenlijk niet, ja, calves. Maar voor de rest?![]()
Hierbij target je je deltoids, naast andere schoulderspieren.quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:50 schreef Weissman het volgende:
En wil iemand mij uitleggen waarom ik deze oefening altijd maar zie terugkomen bij sprinters ?
Bij het sprinten moet je je armen gebruiken (ren maar een met je armen naast je, dat gaat een stuk langzamer), deze moeten ook explosief zijn omdat ze tegelijk met je benen moeten bewegen en je bovenlichaam 'dirigeren'.
quote:Most of the upper body movement in running comes from your shoulders. Swinging your shoulders forward uses your anterior deltoid which is your front shoulder muscle. Extending your arm backward is the job of your latisimus dorsi muscle of your back and your posterior deltoid. There is very little work being done by your upper body muscles in distance running so any building effect will be very slight. You use your upper body muscles far more in sprinting.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Ligt eraan wat je doel is. Mijn doel is om harder te kunnen fietsen en sterker te worden bergop. Als ik beter word met mijn huidige schema dan is mijn training effectief. Wat is jouw definitie van 'goede training' dan?quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik kan na 1000x bicep curlen en leg curlen ook voelen dat ik een goede training heb gehad. Maar dat betekent niet dat ik een goede training heb gehad.![]()
Met voetbal en curls ook. Door de zwaartekracht train je ook je benen tijdens het curlen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:39 schreef 16meter het volgende:
Met squats krijg je meer kracht in je benen.![]()
Maar dat is alleen op de vlakke weg. Als je een heuvel op moet en je bent zwaarder kost het meer kracht om boven te komen. En heuvelop ligt mijn limiet niet in mijn spierkracht, maar in hoeveel zuurstof ik op kan nemen. Je moet wel zuurstof hebben om je spieren aan het werk te kunnen zetten.![]()
Trouwens, iedereen bedankt voor het meedenken en de vele DM's.
Laat toch zien dat we elkaar wel kunnen helpen zolang de vraag maar serieus, duidelijk en specifiek genoeg is.![]()
Thnx! goede tip! Ik ben nu nog aan het cutten, maar ga over een maand of 2-3 weer flink krachttraining doen en bulken.quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:44 schreef 16meter het volgende:
Op onderhoud blijven eten > massa toename gering![]()
Voor de fietsers.quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:35 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je doel is. Mijn doel is om harder te kunnen fietsen en sterker te worden bergop. Als ik beter word met mijn huidige schema dan is mijn training effectief. Wat is jouw definitie van 'goede training' dan?
Jouw schema kan wel effectief zijn, maar het is ook mogelijk dat je nog sneller vooruitgaat als je ernaast nog krachttraining voor je benen doet. Zoals Chris Ronan die erbij squatte, zoals Bolt die extra krachttraining doet om sneller te kunnen rennen.
[ Bericht 5% gewijzigd door Zith op 11-01-2012 12:20:52 ]I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Haha dat filmpje is zo priceless he, dat verhaal, dat accent.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:14 schreef Zith het volgende:
[..]
Voor de fietsers.
Jouw schema kan wel effectief zijn, maar het is ook mogelijk dat je nog sneller vooruitgaat als je ernaast nog krachttraining voor je benen doet. Zoals Bolt die extra krachttraining doet om sneller te kunnen rennen.Dat zwaard.
HE HAD A HEART THE SIZE OF A BASKET BALL AND I TELL YOU, HE KILLED PEOPLE![]()
Beste filmpje van Rippetoe, inderdaad. Op z'n site en in zijn boek staan ook mooie teksten.quote:It is because over thirty years of direct observation has demonstrated to me that when trainees drink one gallon of milk added to their regular diet and train in a progressive linear fashion, they gain significant muscular bodyweight, and those that do not drink their milk, even in the presence of progressive linear training, fail to do this. They also fail to continue progressive linear training for the same length of time, because this is facilitated by the steady weight gain. I understand that you're asking me if I have controlled for other factors such as failure to do the program correctly, and the answer is yes, of course I have, because I am not a complete idiot. Those that will not do the program are not being considered when I make these remarks, because that would be too fucking obvious a hole in my analysis. The difference in the milk drinkers is that THEY GET BIGGER THAN THE ONES WHO WON'T DRINK THE FUCKING MILK. Please tell me that you understand this now.![]()
Onderzoek heeft ook uitgewezen dat Panzermausen die veel melk drinken en hard beuken met SS nu 21 kg zwaarder zijn dan voor ze begonnen met trainen. Ja, ik vind het wel een toffe man.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:29 schreef 16meter het volgende:
Beste filmpje van Rippetoe, inderdaad. Op z'n site en in zijn boek staan ook mooie teksten.
[..]quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:02 schreef trovey het volgende:
[..]
Bebogeen, zelfs stroop en gewone (basterd)suiker mag ik nemen maar dan weer niet zoiets als chocoladepasta want dat zit behalve bomvbol suiker ook bomvol vet en dat is dan weer teveel van het goede.waarom toch
![]()
![]()
![]()
Ik zit ook vaak genoeg tot 4 uur achter de computer. Niet iedereen hoeft achter de vuilniswagen te staan om 07:00.quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:24 schreef the85mc het volgende:
En wtf doe jij om half 4 's nachts achter de computer. Als BBer is rust belangrijk, zou jij toch moeten weten. Of heb je zitten zuipen ergens? Als er iets slecht voor je lichaam is...
Train je zelf ook of..?![]()
Bodybuilding, of in ieder geval serieuze krachttraining, is essentieel om gezond te blijven op elke leeftijd.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:54 schreef seto het volgende:
Oh op die manier. Naja, denk dat die vent ook zo rond die leeftijd is, alleen hij is 110kg spierVind het wel tof als je op die leeftijd nog aan de gewichten hangt.
![]()
Lees die topics toch niet man, pure zelfkwelling. Al die dikke kuthoeren die denken dat ze 'gezond slank' worden van 'lekker veel fruit en alleen maar Light producten'.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Onderzoek heeft ook uitgewezen dat Panzermausen die veel melk drinken en hard beuken met SS nu 21 kg zwaarder zijn dan voor ze begonnen met trainen. Ja, ik vind het wel een toffe man.
[..]
[ afbeelding ] waarom toch![]()
En elkaar vooral ondersteunen in al die bullshit. Sterf.
![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Onderzoek heeft ook uitgewezen dat Panzermausen die veel melk drinken en hard beuken met SS nu 21 kg zwaarder zijn dan voor ze begonnen met trainen. Ja, ik vind het wel een toffe man.
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik moet vrouwen ook altijd uitleggen dat ik niet op ''dieet'' ben maar dat ik bepaalde richtlijnen volg in mijn voeding.![]()
Niet dat ze er wat van snappen maar toch![]()
![]()
Ik zou wat ik nu doe benoemen als serieuze krachttraining. En ja, ik voel me 100x beter dan een half jaar geleden.quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:21 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Bodybuilding, of in ieder geval serieuze krachttraining, is essentieel om gezond te blijven op elke leeftijd.
Ik dacht vandaag serieus even dat ik m'n prothese gebroken had. IK hoorde een 'klik' bij de leg press vandaag, maar dat was m'n rechter enkel die klikte.En ik zag een scheurtje, maar dat is een oud scheurtje wat al eens gerepareerd is. Ik schrok even, want dan zou ik of een maand of 3 geen benen meer kunnen trainen, of me blauw betalen aan een koerier om het been wat ik thuis vergeten ben hierheen te sturen.
![]()
![]()
Basterdsuiker op je brood gooien als je probeert af te vallenquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
Behulpzaam als een waterkraan.
Of je doet het of je doet het niet, niet half.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:04 schreef fathank het volgende:
[..]
Basterdsuiker op je brood gooien als je probeert af te vallen![]()
Is niet handig, maar het kan, waarom niet.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:04 schreef fathank het volgende:
[..]
Basterdsuiker op je brood gooien als je probeert af te vallenConfidence through competence![]()
Maar ze strooit wel een dun laagje, hè!quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:04 schreef fathank het volgende:
[..]
Basterdsuiker op je brood gooien als je probeert af te vallenThis isn't even my final form.![]()
Ja en wel light-boter. Wat goed zeg !! Helemaal toppie. Goed bezig meid !!quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:12 schreef Levolution het volgende:
Maar ze strooit wel een dun laagje, hè!![]()
En koolhydraatarm brood, niet te vergeten.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:13 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ja en wel light-boter. Wat goed zeg !! Helemaal toppie. Goed bezig meid !!![]()
Jou doelen interesseren ons niet.quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:35 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je doel is. Mijn doel is om harder te kunnen fietsen en sterker te worden bergop. Als ik beter word met mijn huidige schema dan is mijn training effectief. Wat is jouw definitie van 'goede training' dan?
Dit is een BB topic mevrouw.![]()
Ben ik weer.
Zag laatst ook een meisje, zat van alle ellende een half bord kaas te eten "ja ik mag bijna niets anders eten in mijn koolhydraatarmdiëet". Ik heb niet eens geprobeerd er iets van te zeggen![]()
Even iets anders: Ik heb de laatste tijd tijdens het fietsen e.d. soms kniepijn. Moeilijk te omschrijven en het voelt ook niet heel ernstig, maar het baart me toch wel zorgen. Aan mijn moeders kant in de familie zijn knieproblemen sowieso bekend. Kunnen squats hier iets mee te maken hebben? Zijn er nog pro oefeningen die je knieën niet of amper belasten? Thanks![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:53 schreef Autobandje het volgende:
Ben ik weer.
Zag laatst ook een meisje, zat van alle ellende een half bord kaas te eten "ja ik mag bijna niets anders eten in mijn koolhydraatarmdiëet". Ik heb niet eens geprobeerd er iets van te zeggen![]()
Even iets anders: Ik heb de laatste tijd tijdens het fietsen e.d. soms kniepijn. Moeilijk te omschrijven en het voelt ook niet heel ernstig, maar het baart me toch wel zorgen. Aan mijn moeders kant in de familie zijn knieproblemen sowieso bekend. Kunnen squats hier iets mee te maken hebben? Zijn er nog pro oefeningen die je knieën niet of amper belasten? Thanks
Behulpzaam als een waterkraan.
Squats hielpen mij van m'n knieklachten af.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:53 schreef Autobandje het volgende:
Ben ik weer.
Even iets anders: Ik heb de laatste tijd tijdens het fietsen e.d. soms kniepijn. Moeilijk te omschrijven en het voelt ook niet heel ernstig, maar het baart me toch wel zorgen. Aan mijn moeders kant in de familie zijn knieproblemen sowieso bekend. Kunnen squats hier iets mee te maken hebben? Zijn er nog pro oefeningen die je knieën niet of amper belasten? ThanksDeathlift or Die.![]()
The Zeta has spokenquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:19 schreef ZetaOS het volgende:
Jou doelen interesseren ons niet.
Dit is een BB topic mevrouw.![]()
![]()
Keihard dit.quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:26 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
- (Powerbomb ) Kettlebell Swings voor sprongkracht
Dit misschien?
- Speed Skater Squats (Brutal!)Deathlift or Die.![]()
Heb je die knie banden al besteld?quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:26 schreef Weissman het volgende:
wat is exrx.net trouwens een bazensiteIf not now, then when.![]()
Die overzichtspagina's zijn ook superhandig, en sowieso is die site helemaal zonder toevoegingen, opsmuk of afleiding. Kijk er bijna dagelijks, een stuk fijner dan die schreeuwende sites zoals bb.com of t-nation.com.quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:26 schreef Weissman het volgende:
wat is exrx.net trouwens een bazensite![]()
![]()
http://www.ajax.nl/Ajax-T(...)Media+by+SocialDrums
Weissmann, misschien kun je deze gasten ook trainen?
Vooral die overhead squats (?) met een plastic buis.. wtf.
Van wat je daar ziet wordt toch geen enkele atleet beter?![]()
Sodeju wat een belabberde uitvoering allemaal inderdaad
Maar Ajax staat ook niet bekend om hun goede fysiek/conditie, zeker niet dit seizoen
Ik ben eerder benieuwd naar het krachthonk onder leiding van Verbeek, die weet tenminste wel hoe het hoort.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Wie hier had trouwens die pistol squats aangeraden?
Ze zijn best moeilijk; niet wat betreft de kracht, maar wat betreft het evenwicht.This isn't even my final form.![]()
Even trollen in het gezond slank forumNeuh, is voorlopig geen vereiste. Prioriteit: laag.quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Heb je die knie banden al besteld?Plastic buis, verkeerde houding. Leg press op de tenen. WTF ? dit zijn profs van wie je verwacht dat ze wel fatsoenlijke begeleiding krijgenquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:08 schreef 16meter het volgende:
http://www.ajax.nl/Ajax-T(...)Media+by+SocialDrums
Weissmann, misschien kun je deze gasten ook trainen?
Vooral die overhead squats (?) met een plastic buis.. wtf.
Van wat je daar ziet wordt toch geen enkele atleet beter?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2012 19:49:15 ]![]()
Vind het als (semi-)Ajacied echt pijnlijk om naar te kijken, ik denk dat ik nog een betere workout voor die gasten kan bedenken. Jammer dat Nederland zo hopeloos achterloopt in de begeleiding van topsporters.![]()
ze wille gwn niet te breed worde weetje gwn btje athletisquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:46 schreef Weissman het volgende:
Even trollen in het gezond slank forum
[..]
Neuh, is voorlopig geen vereiste. Prioriteit: laag.
[..]
Plastic buis, verkeerde houding. Leg press op de tenen. WTF ? dit zijn profs van wie je verwacht dat ze wel fatsoenlijke begeleiding krijgenOf toch du vader?![]()
Is het gek dat we dan weinig voorstellen op clubgebied? nee niet echt toch? Ze moeten eens in de leer gaan bij Colleges in AmerikaIm a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Hmmm, Mijn Trol is daar net mislukt. Ze vinden mij nu lief.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:46 schreef Weissman het volgende:
Even trollen in het gezond slank forum
[..]
Neuh, is voorlopig geen vereiste. Prioriteit: laag.
[..]
Plastic buis, verkeerde houding. Leg press op de tenen. WTF ? dit zijn profs van wie je verwacht dat ze wel fatsoenlijke begeleiding krijgen
Dan maar een broodje Basterts-suiker, hoorde dat je daar behoorlijk van af kunt vallen.![]()
Hou eens op met trollen elders, en al helemaal er hier over te praten. Je verplicht me dan in te grijpen...![]()
Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:41 schreef Snakey het volgende:
Hou eens op met trollen elders, en al helemaal er hier over te praten. Je verplicht me dan in te grijpen...
![]()
![]()
Ja of getraind worden door Gert Jan Verbeekquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:33 schreef kidkash19 het volgende:
Is het gek dat we dan weinig voorstellen op clubgebied? nee niet echt toch? Ze moeten eens in de leer gaan bij Colleges in Amerika![]()
Bij veel clubs is het de eigen verantwoordelijkheid van de speler. Itt bijvoorbeeld AC Milan waar Seedorf niet in het krachthonk mag komen omdat ie dan te log wordt.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:33 schreef kidkash19 het volgende:
Is het gek dat we dan weinig voorstellen op clubgebied? nee niet echt toch? Ze moeten eens in de leer gaan bij Colleges in AmerikaBehulpzaam als een waterkraan.
Seedorf zijn fysiek.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:21 schreef fathank het volgende:
[..]
Bij veel clubs is het de eigen verantwoordelijkheid van de speler. Itt bijvoorbeeld AC Milan waar Seedorf niet in het krachthonk mag komen omdat ie dan te log wordt.
Deathlift or Die.![]()
Zo waar dit.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:33 schreef kidkash19 het volgende:
Is het gek dat we dan weinig voorstellen op clubgebied? nee niet echt toch? Ze moeten eens in de leer gaan bij Colleges in AmerikaDeathlift or Die.![]()
Of bij Juve, daar kregen ze gewoon AASquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:21 schreef fathank het volgende:
[..]
Bij veel clubs is het de eigen verantwoordelijkheid van de speler. Itt bijvoorbeeld AC Milan waar Seedorf niet in het krachthonk mag komen omdat ie dan te log wordt.![]()
Wat dikke bullshit is want als hij in het krachthonk gaat zitten en gewoon zijn agility en speed drills doet word hij echt niet te log, zolang je een GOEDE krachttrainer hebt die weet wat hij doet en je schema zo opstelt dat het bij jou past is er niks mis mee en die missen er nu juist net in het voetbalquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:21 schreef fathank het volgende:
[..]
Bij veel clubs is het de eigen verantwoordelijkheid van de speler. Itt bijvoorbeeld AC Milan waar Seedorf niet in het krachthonk mag komen omdat ie dan te log wordt.
Ter illustratie
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
M'n handen jeuken bij die filmpjes van DeFranco.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:45 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Wat dikke bullshit is want als hij in het krachthonk gaat zitten en gewoon zijn agility en speed drills doet word hij echt niet te log, zolang je een GOEDE krachttrainer hebt die weet wat hij doet en je schema zo opstelt dat het bij jou past is er niks mis mee
Ter illustratieDeathlift or Die.![]()
Ik ben aan het bulken.quote:"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Dat zwaardquote:Op woensdag 11 januari 2012 12:14 schreef Zith het volgende:
[..]
Voor de fietsers.
Jouw schema kan wel effectief zijn, maar het is ook mogelijk dat je nog sneller vooruitgaat als je ernaast nog krachttraining voor je benen doet. Zoals Chris Ronan die erbij squatte, zoals Bolt die extra krachttraining doet om sneller te kunnen rennen.
-
Idd Verbeek is wel zo'n beest die zelf met alles mee doetquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:17 schreef Seam het volgende:
Sodeju wat een belabberde uitvoering allemaal inderdaad
Maar Ajax staat ook niet bekend om hun goede fysiek/conditie, zeker niet dit seizoen
Ik ben eerder benieuwd naar het krachthonk onder leiding van Verbeek, die weet tenminste wel hoe het hoort.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: