abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106553184

"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger

SPOILER: Algemeen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trainingsmethoden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oefeningen
Een goed trainingsschema bestaat voor een groot gedeelte uit de grote compound oefeningen zoals squats, deadlifts, bench press, overhead presses, bent over rows etc. De rest van je trainingsschema kan je opvullen met andere (zoals isolatie) oefeningen.
SPOILER: Voeding
SPOILER: Rust
SPOILER: Supplementatie
SPOILER: Vitamines en mineralen
SPOILER: Steroiden
SPOILER: Handige en informatieve linkjes
SPOILER: Speciale Newb Guide
SPOILER: FAQ
SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011
* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd. :), na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.

[ Bericht 0% gewijzigd door 16meter op 08-01-2012 17:16:37 ]
  zondag 8 januari 2012 @ 11:11:00 #2
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_106553214
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 10:55 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Nee dat zal best, maar het is wel de leukste manier van cardio.
Ach, als het je motiveert, prima :)

Persoonlijk vind ik de leukste lichaamsbeweging buiten in de frisse lucht. In het park rennen, op weggetjes fietsen...
Confidence through competence
  zondag 8 januari 2012 @ 11:13:05 #3
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_106553254
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 11:11 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ach, als het je motiveert, prima :)

Persoonlijk vind ik de leukste lichaamsbeweging buiten in de frisse lucht. In het park rennen, op weggetjes fietsen...
Ik doe mijn interval ook buiten.

Kut TT trouwens zeg :')
Deathlift or Die.
  zondag 8 januari 2012 @ 11:15:36 #4
69994 seto
-|||--------|||-
pi_106553306
Ik heb al een paar goedevoornemenssporters gezien, hoop dat ze het volhouden en niet alweer in februari kappen.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  zondag 8 januari 2012 @ 11:20:18 #5
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_106553402
Zo maar weer de beentjes doen na 4 weken vanwege een gekneusde enkel. Ben benieuwd.
  zondag 8 januari 2012 @ 13:04:23 #6
-1 #ANONIEM
pi_106555893
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 11:13 schreef Ethanolic het volgende:
Kut TT
  zondag 8 januari 2012 @ 14:16:06 #7
290104 borstmelk
pi_106558351
eigeel erin of eruit?
  zondag 8 januari 2012 @ 15:14:21 #8
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106560971
quote:
8s.gif Op zondag 8 januari 2012 14:16 schreef borstmelk het volgende:
eigeel erin of eruit?
Gewoon eten, waarom niet?
Wat betreft de hoge hoeveelheden cholesterol in eieren, ik heb hier pas nog wetenschappelijke artikelen voor door zitten spitten, omdat ik me ook zorgen maakte. De meeste studies hebben niet aan kunnen tonen dat het consumeren van eieren voor een verhoogde bloedcholesterolspiegel zorgt. Studies waarin wel een verhoging werd waargenomen, toonden zowel een stijging in LDL ('slechte cholesterol') als HDL ('goede cholesterol') aan en zolang de ratio tussen deze twee gelijk blijft, is er niets aan de hand.
This isn't even my final form.
  zondag 8 januari 2012 @ 15:17:08 #9
185035 Diabox
pi_106561078
Waar je verder naar moet kijken in dit geval is studies die het risico op cvd in kaart brengen. Mocht het LDL verhogen (en HDL verlagen), betekent dit niet gelijk dat het ook een verhoogd risico op cvd met zich meebrengt.
  zondag 8 januari 2012 @ 15:19:02 #10
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106561149
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 15:17 schreef Diabox het volgende:
Waar je verder naar moet kijken in dit geval is studies die het risico op cvd in kaart brengen. Mocht het LDL verhogen (en HDL verlagen), betekent dit niet gelijk dat het ook een verhoogd risico op cvd met zich meebrengt.
Als ik het me goed herinner, vertelden enkele studies daar ook wat over en was er geen correlatie tussen eiconsumptie en cvd.
UnibetUnibet
  zondag 8 januari 2012 @ 15:20:33 #11
69994 seto
-|||--------|||-
pi_106561225
Eigeel is het lekkerst.
Seto is zo ene baas he
  zondag 8 januari 2012 @ 15:25:01 #12
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106561414
quote:
17s.gif Op zondag 8 januari 2012 15:20 schreef seto het volgende:
Eigeel is het lekkerst.
Dit is inderdaad ook een goed argument. _O_
  zondag 8 januari 2012 @ 15:26:30 #13
185035 Diabox
pi_106561483
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 15:19 schreef Levolution het volgende:

[..]

Als ik het me goed herinner, vertelden enkele studies daar ook wat over en was er geen correlatie tussen eiconsumptie en cvd.
Ja, voor mij is het alweer een lange tijd geleden dat ik ernaar gekeken heb, ik bleef gewoon lekker 8 hele eieren per dag eten iig. :)
  zondag 8 januari 2012 @ 15:29:23 #14
354085 Travel.
pi_106561588
Even volgen dit, al 7kg aangekomen maar nog een hoop te gaan.
  zondag 8 januari 2012 @ 15:29:49 #15
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106561602
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 15:26 schreef Diabox het volgende:

[..]

Ja, voor mij is het alweer een lange tijd geleden dat ik ernaar gekeken heb, ik bleef gewoon lekker 8 hele eieren per dag eten iig. :)
Wow, dat is wel veel.
  zondag 8 januari 2012 @ 17:39:52 #16
318880 Luchtkoker
Du zoon.
pi_106567185
quote:
11s.gif Op zondag 8 januari 2012 15:29 schreef Levolution het volgende:

[..]

Wow, dat is wel veel.
dese mang is dan ook wel breedt :@
Of toch du vader?
  zondag 8 januari 2012 @ 18:04:17 #17
27495 mister_popcorn
FR 1908
pi_106568159
quote:
8s.gif Op zondag 8 januari 2012 14:16 schreef borstmelk het volgende:
eigeel erin of eruit?
erin. al 't goede (vitaminen en mineralen) en de meeste eiwitten zitten daarin.
Cholesterol heeft er niets mee te maken, tenzij je cholesterol al van zichzelf vertyft hoog is.
Overigens, hoe harder het eigeel hoe minder je opneemt van bovenstaande. Drie-minuten eitjes voor de win dus.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  zondag 8 januari 2012 @ 18:26:33 #18
180336 -tape-

pi_106569052
Hey :) Na een paar keer door de (zeer uitgebreide) OP heen te bladeren ben ik al een stuk wijzer geworden mbt sporten combineren met goede voeding. Sinds een maand of anderhalf sport ik 4 à 5 keer per week in de sportschool. Op het begin deed ik maar gewoon wat, maar nu probeer ik dus steeds meer goede oefeningen te pakken en te letten op de voeding. Nu is de insteek bij mij dat ik eerst een wat strakkere buik moet krijgen en daarnaast spieropbouw.

Ik ben zeker niet dik, ik weeg 83kg (met sportkleding aan, thuis geen weegschaal) en heb mijn hele leven wel een sport beoefend. Alleen heb ik een hardnekkig vetlaagje op mijn buik en borst die ik weg wil hebben. Nu eet ik soms heel weinig op een dag en train ik wel intensief, maar ik begin toch steeds meer te twijfelen aan deze aanpak.. volgens mij (en de OP) moet ik dus wel wat meer eten om dit te realiseren.

Daarvoor deze post dus; ik snap dat er genoeg in de OP staat, maar het is eigenlijk veel te veel om een goed schema voor mezelf op te stellen. Iets met bomen en bos, en het niet meer zien :P.

Nu mijn vraag, zal ik gewoon mijn normale eetpatroon (3 uitgebreide maaltijden per dag) en daartussen af en toe wat extra's als boterhammen, fruit en soms wat zoets? (Ik beperk het tot een minimum). Of is het om dat hardnekkige laagje vet weg te krijgen, wat meer nodig? Want ik heb dat laagje al echt heel lang, maar het wil nooit echt slinken.

Ik train trouwens mijn hele lichaam, pak vaak 2 spiergroepen per dag, maar laat ook zeker mijn benen en rug niet achterwegen.

Het is misschien een lastige vraag om te beantwoorden, maar ik kan er weinig goeds en uitgebreids over vinden op internet. Maar misschien is een linkje naar de juiste website ook genoeg. In ieder geval bedankt :)
  zondag 8 januari 2012 @ 18:28:14 #19
156015 16meter
pi_106569112
Onder onderhoud eten, wat je eet doet er in principe niet toe.
  zondag 8 januari 2012 @ 18:32:31 #20
180336 -tape-

pi_106569288
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 18:28 schreef 16meter het volgende:
Onder onderhoud eten, wat je eet doet er in principe niet toe.
Sorry, onder onderhoud?

Oh en ik gebruik(te) eiwit shakes na de training, is dat handig icm proberen dat vet weg te werken?
UnibetSpeel mee met Lucky Day en win!
  zondag 8 januari 2012 @ 18:35:22 #21
156015 16meter
pi_106569381
uit de op:
quote:
De eerste stap die genomen moet worden is het achterhalen van de hoeveelheid kcal je lichaam als onderhoud heeft. Zo is er het BMR (=Basal Metabolic Rate) wat staat voor de hoeveelheid kalorien je lichaam verbruikt zonder dat je ook maar iets doet. Vervolgens voeg je een bepaalde hoeveelheid kalorien toe voor de dagelijkse activiteiten/sport. En zodoende kom je dan uit op wat je kalorie onderhoud is. Of te wel de hoeveelheid kalorien die je kan eten terwijl je gewicht in homeostasis verblijft. Hiervoor kan de bijgeleverde webpagina assisteren. (Calories Per Day Calculator - Basal Metabolic Rate)

Zodra je weet wat je kcal onderhoud is wordt het tijd om deze te verdelen over de voedingsstoffen. Je lichaam heeft immers bruikbare voeding nodig en als het goed gedaan wordt zal je lichaam voller zitten van 3000kalorien echte voeding ipv 5000kcal aan snoep e.d. Omdat de meeste mensen in de periode rondom de zomer willen afslanken is het de bedoeling een kalorie te kort te creeeren. Neem het berekende onderhoud en haal er 500kcal van af welk zal dienen als het te kort. Dit kleine beetje is al voldoende om vet te kunnen verliezen en toch je metabolisme op gang te houden zodat het lichaam vet blijft verbranden.
bereken hier je caloriebehoefte:
http://scoobysworkshop.com/calorie-calculator/
  zondag 8 januari 2012 @ 18:46:14 #22
180336 -tape-

pi_106569799
Alleen is het lastig, ik woon nog thuis. Ik kan zelf vaak niet kiezen wat ik eet, hier of bij mijn vriendin thuis. Maar misschien is mijn vraag niet zo makkelijk te beantwoorden als dat ik zou hopen.
  zondag 8 januari 2012 @ 18:50:09 #23
289580 Opdekop
pi_106569943
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 18:46 schreef -tape- het volgende:
Alleen is het lastig, ik woon nog thuis. Ik kan zelf vaak niet kiezen wat ik eet, hier of bij mijn vriendin thuis. Maar misschien is mijn vraag niet zo makkelijk te beantwoorden als dat ik zou hopen.
Hij zegt: het maakt niet uit wát je eet. Als het maar onder je onderhoud is. Dus als jij bijvoorbeeld nu twee keer opschept bij avondeten, beperk je dat tot 1 keer etc etc etc. Ze kunnen je niet dwingen meer te eten lijkt me.
Omgekeerd ondersteboven binnenstebuiten achterstevoren.
  † In Memoriam † zondag 8 januari 2012 @ 19:05:26 #24
230491 Zith
pls tip
pi_106570453
quote:
Je gaat 5-6 keer per dag eten, ontbijt - tussendoor - lunch - tussendoor - avondsnack heb je toch wel zelf in de hand?

Als je het avondeten niet in de hand hebt: je hebt altijd nog in de hand hoeveel je in je mond propt; eet minder bij het avond eten en eet wat meer bij je ontbijt/lunch.

En ja, je zult echt op je voeding moeten letten als je iets met je lichaam wilt. Ververlies is makkelijker dan bulken als je thuiswoont; je gaat namelijk niet duurder worden en je ouders gaan het alleen maar goed vinden als je op je lichaam wilt letten.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  zondag 8 januari 2012 @ 19:10:07 #25
156015 16meter
pi_106570621
quote:
Je kunt voor het avondeten gewoon aanschuiven bij moeders, als je maar weet hoeveel kcal je ongeveer naar binnen schuift. De rest van de dag kun je prima zelf bepalen wat je eet, lijkt me.
  zondag 8 januari 2012 @ 19:53:59 #26
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_106572674
quote:
Als je nou eerst even leest, dan zie je dat je vraag helemaal niet zo moeilijk is, maar dat je het zelf te moeilijk maakt. Gewoon doen zoals hierboven beantwoord wordt.
  zondag 8 januari 2012 @ 20:57:54 #27
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106576408
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 18:04 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

erin. al 't goede (vitaminen en mineralen) en de meeste eiwitten zitten daarin.
Cholesterol heeft er niets mee te maken, tenzij je cholesterol al van zichzelf vertyft hoog is.
Overigens, hoe harder het eigeel hoe minder je opneemt van bovenstaande. Drie-minuten eitjes voor de win dus.
Je spreekt nu iemand uit het vorige deel tegen, die zei dat je juist een hardgekookt eitje moet eten voor een betere opname.

Ik ga dit binnenkort toch even onderzoeken.
  zondag 8 januari 2012 @ 20:59:46 #28
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106576540
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 19:10 schreef 16meter het volgende:

[..]

Je kunt voor het avondeten gewoon aanschuiven bij moeders, als je maar weet hoeveel kcal je ongeveer naar binnen schuift. De rest van de dag kun je prima zelf bepalen wat je eet, lijkt me.
Ik neem ook aan dat als zijn moeder de moeite neemt om te koken, ze vast wel iets fatsoenlijks op tafel zet (stukje vlees, wat groenten). Als ze alleen maar iets uit de magnetron op tafel zet, zie ik niet in waarom ze het erg zou vinden als hij voor zichzelf zou koken.
  zondag 8 januari 2012 @ 21:02:28 #29
55709 Stereotomy
pi_106576730
eiwit is rauw blijkbaar niet te verteren door mensen. Hoe het met eigeel zit, weet ik niet.

En magnetronmaaltijden zijn handig: alle kcal's bedragen precies voor je uitgerekend. :+
  zondag 8 januari 2012 @ 21:09:52 #30
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_106577191
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 20:57 schreef Levolution het volgende:

[..]

Je spreekt nu iemand uit het vorige deel tegen, die zei dat je juist een hardgekookt eitje moet eten voor een betere opname.

Ik ga dit binnenkort toch even onderzoeken.
Met alle respect hoor, en in het algemeen. De meesten van ons kunnen gewoon eten wat we willen, zolang het gewoon gezond eten is, en je een oogje op je kcal intake houdt.

Ik bedoel, buiten een uitzondering is hier niemand die voor wedstrijden BB´t of sowieso in de buurt komt van een BB, dus een uitzondelijk dieet is gewoon niet nodig.

Eet dat ei of misschien een doos eieren per dag en kijk of het voor je werkt. If not, halveer het, als het werkt, geweldig.
Speel mee met Lucky Day en win!Speel mee met Lucky Day en win!
  zondag 8 januari 2012 @ 21:29:13 #31
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106578405
quote:
7s.gif Op zondag 8 januari 2012 21:09 schreef Snakey het volgende:

[..]

Met alle respect hoor, en in het algemeen. De meesten van ons kunnen gewoon eten wat we willen, zolang het gewoon gezond eten is, en je een oogje op je kcal intake houdt.
Ik eet behoorlijk gezond (voor zover dat mogelijk is, want op den duur is veel schadelijk voor je) en het aantal kcal zit wel snor (misschien net iets te weinig). Ik kan eten wat ik wil, ik wil geen troep in mijn lichaam stoppen. Voor mijn gezondheid. Daarom ben ik het er niet mee eens dat je alles kan eten, zolang het aantal kcal onder je onderhoud blijft. Ik vind het heel belangrijk wat er gegeten wordt.
quote:
Ik bedoel, buiten een uitzondering is hier niemand die voor wedstrijden BB´t of sowieso in de buurt komt van een BB, dus een uitzondelijk dieet is gewoon niet nodig.
Dat is jouw gebrek aan motivatie. Ik kom nog lang niet in de buurt, maar ik ben wel op weg om het allemaal behoorlijk serieus te laten worden. Momenteel zie ik er 'fit' uit, maar ik ben nog lang niet tevreden. Ik train niet zodat ik een strak shirtje aankan in de zomer. Ik train om te kijken in hoeverre ik aan mijn lichaam kan 'vormgeven'. Om limieten te pushen en om dingen te kunnen doen. M.a.w. ik ben de mogelijkheden van ons belangrijkste instrument, het lichaam, aan het verkennen.
quote:
Eet dat ei of misschien een doos eieren per dag en kijk of het voor je werkt. If not, halveer het, als het werkt, geweldig.
Bodybuilding is niet alleen een sport, maar ook een wetenschap. Eigen ervaringen zijn belangrijk om een geschikt dieet te ontwikkelen, maar je kan geen natuurwetten tarten. Het is belangrijk om te snappen wat voedsel in je lichaam doet, zodat je weet of je bijvoorbeeld je eitje hard- of zachtgekookt moet eten. Ik vind beide lekker, waarom zou ik geen aandacht besteden aan welke het beste is?
  zondag 8 januari 2012 @ 21:32:29 #32
69994 seto
-|||--------|||-
pi_106578606
Iemand ervaring met 5/3/1? Zit eraan te denken om binnenkort te stoppen met SS en daarmee verder te gaan.
Seto is zo ene baas he
  zondag 8 januari 2012 @ 21:47:15 #33
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_106579567
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 21:29 schreef Levolution het volgende:

[..]

Ik eet behoorlijk gezond (voor zover dat mogelijk is, want op den duur is veel schadelijk voor je) en het aantal kcal zit wel snor (misschien net iets te weinig). Ik kan eten wat ik wil, ik wil geen troep in mijn lichaam stoppen. Voor mijn gezondheid. Daarom ben ik het er niet mee eens dat je alles kan eten, zolang het aantal kcal onder je onderhoud blijft. Ik vind het heel belangrijk wat er gegeten wordt.

[..]

Dat is jouw gebrek aan motivatie. Ik kom nog lang niet in de buurt, maar ik ben wel op weg om het allemaal behoorlijk serieus te laten worden. Momenteel zie ik er 'fit' uit, maar ik ben nog lang niet tevreden. Ik train niet zodat ik een strak shirtje aankan in de zomer. Ik train om te kijken in hoeverre ik aan mijn lichaam kan 'vormgeven'. Om limieten te pushen en om dingen te kunnen doen. M.a.w. ik ben de mogelijkheden van ons belangrijkste instrument, het lichaam, aan het verkennen.

[..]

Bodybuilding is niet alleen een sport, maar ook een wetenschap. Eigen ervaringen zijn belangrijk om een geschikt dieet te ontwikkelen, maar je kan geen natuurwetten tarten. Het is belangrijk om te snappen wat voedsel in je lichaam doet, zodat je weet of je bijvoorbeeld je eitje hard- of zachtgekookt moet eten. Ik vind beide lekker, waarom zou ik geen aandacht besteden aan welke het beste is?
Je leest mijn post verkeerd, er is geen enkele reden om in de verdediging te schieten.

Ik doe precies hetzelfde als jij, maar zo precies zijn over voeding is voor bijna niemand hier een absolute must. Het wordt pas een wetenschap op het moment dat je echt spieren gaat ontwikkelen en niet wanneer je er ¨fit uitziet¨.
  zondag 8 januari 2012 @ 21:49:40 #34
264840 Panzermaus
Lyubvi
pi_106579702
Ik vind dat stricte en overkill eigenlijk wel fijn. Ben me er goed bewust van dat dat voor 99% van ons onnodig is, en dat het grotendeels gepusht wordt vanuit de supplementenindustrie. Maar je pakt er wel zekerheid mee, te weinig zul je in ieder geval nooit nemen. :)
  zondag 8 januari 2012 @ 21:57:46 #35
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_106580228
quote:
14s.gif Op zondag 8 januari 2012 21:49 schreef Panzermaus het volgende:
Ik vind dat stricte en overkill eigenlijk wel fijn. Ben me er goed bewust van dat dat voor 99% van ons onnodig is, en dat het grotendeels gepusht wordt vanuit de supplementenindustrie. Maar je pakt er wel zekerheid mee, te weinig zul je in ieder geval nooit nemen. :)
Precies, plus de overload aan (bull shit) info die je krijgt over BB als je genoeg leest op het i-net. 90% ervan is echt bull shit en heb je niet nodig, maar zeker 50% ervan zuigen we op en nemen we als waarheid en denken dat het noodzakelijk is voor onze sport.

Het is gewoon niet waar. Als je gewoon goed eet, een kleine extra hier en daar neemt om je groei te bevorderen, wat je prima uit gezond eten kan halen, doe je het al erg goed.

Als je ECHT groot wil worden (zonder steroids) en er helemaal voor gaat DAN heb je de extra´s nodig en moet je je buiten een meer dan prima dieet aan een strak schema houden.
  zondag 8 januari 2012 @ 21:58:36 #36
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106580285
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 21:47 schreef Snakey het volgende:

[..]

Je leest mijn post verkeerd, er is geen enkele reden om in de verdediging te schieten.

Ik doe precies hetzelfde als jij, maar zo precies zijn over voeding is voor bijna niemand hier een absolute must. Het wordt pas een wetenschap op het moment dat je echt spieren gaat ontwikkelen en niet wanneer je er ¨fit uitziet¨.
Was niet zozeer verdediging, wilde gewoon kwijt hoe ik erover denk. Maar dat is mijn punt juist, zo precies over voeding zijn vind ik wel belangrijk (en leuk). Mijn dieet is nog lang niet perfect, maar elke keer nieuwe dingen leren en mij daarop aanpassen, dat vind ik geen straf. Het is interessante tijdverdrijf.
  zondag 8 januari 2012 @ 21:58:49 #37
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_106580300
quote:
5s.gif Op zondag 8 januari 2012 21:32 schreef seto het volgende:
Iemand ervaring met 5/3/1? Zit eraan te denken om binnenkort te stoppen met SS en daarmee verder te gaan.
Jep werkt goed, voorbereiding is redelijk lastig. Je 1 RM bepalen enzo maar heb zelf een heel Excel documentje (met de reps en %) in elkaar gefikst en ik kon echt letterlijk jaren vooruit ermee als ik dat zou willen.

Top programma als het om kracht gaat
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  zondag 8 januari 2012 @ 22:00:50 #38
318880 Luchtkoker
Du zoon.
pi_106580443
quote:
14s.gif Op zondag 8 januari 2012 21:57 schreef Snakey het volgende:

[..]

Precies, plus de overload aan (bull shit) info die je krijgt over BB als je genoeg leest op het i-net. 90% ervan is echt bull shit en heb je niet nodig, maar zeker 50% ervan zuigen we op en nemen we als waarheid en denken dat het noodzakelijk is voor onze sport.

Het is gewoon niet waar. Als je gewoon goed eet, een kleine extra hier en daar neemt om je groei te bevorderen, wat je prima uit gezond eten kan halen, doe je het al erg goed.

Als je ECHT groot wil worden (zonder steroids) en er helemaal voor gaat DAN heb je de extra´s nodig en moet je je buiten een meer dan prima dieet aan een strak schema houden.
Zoals ik al eerder postte: 80/20 regel.
Of toch du vader?
  zondag 8 januari 2012 @ 22:04:06 #39
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_106580660
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 21:58 schreef Levolution het volgende:

[..]

Was niet zozeer verdediging, wilde gewoon kwijt hoe ik erover denk. Maar dat is mijn punt juist, zo precies over voeding zijn vind ik wel belangrijk (en leuk). Mijn dieet is nog lang niet perfect, maar elke keer nieuwe dingen leren en mij daarop aanpassen, dat vind ik geen straf. Het is interessante tijdverdrijf.
Ben ik helemaal met je eens hoor, ik doe hetzelfde. Maar ik maak megeen illusies dat dat op dit moment het grote verschil voor me gaat maken. Het gaat meer om de discipline om hoe vaak je schema je toelaat in de gym te zijn, en je work out te doen. Geen dag overslaan en je totaal te focussen. Daarbij is je eten wel belangrijk, maar zoals ik al zei maakt gaat dat je in dit stadium niet breken.

Gewoon gezond eten en goed voor jezelf zorgen is het meest belangrijke,
  zondag 8 januari 2012 @ 22:05:02 #40
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_106580720
quote:
2s.gif Op zondag 8 januari 2012 22:00 schreef Luchtkoker het volgende:

[..]

Zoals ik al eerder postte: 80/20 regel.
Yep. ^O^
UnibetUnibet
  zondag 8 januari 2012 @ 22:09:22 #41
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106581044
quote:
14s.gif Op zondag 8 januari 2012 22:04 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ben ik helemaal met je eens hoor, ik doe hetzelfde. Maar ik maak megeen illusies dat dat op dit moment het grote verschil voor me gaat maken. Het gaat meer om de discipline om hoe vaak je schema je toelaat in de gym te zijn, en je work out te doen. Geen dag overslaan en je totaal te focussen. Daarbij is je eten wel belangrijk, maar zoals ik al zei maakt gaat dat je in dit stadium niet breken.

Gewoon gezond eten en goed voor jezelf zorgen is het meest belangrijke,
True. Dat het op dit moment het grote verschil niet gaat maken, is ook waar. Het is maar een traag proces, maar dat is het leuke eraan. Als je binnen een jaar je doel zou bereiken (het perfecte lichaam zou hebben, of het perfecte dieet, of de perfecte training etc.) zou dat juist zonde zijn, want wat moet je daarna nog? Zoals het nu gaat, zullen de meeste van ons jarenlang, zelfs decennia, zoet zijn.

En ja, gezondheid is uiteindelijk het belangrijkste. Ook voor mij. Je kan zo gezond leven en toch op je 40ste aan kanker sterven, maar dat demotiveert mij niet. Dan kan ik in ieder geval op mijn sterfbed niet zeggen dat ik mezelf dood heb gevreten/gerookt/gedronken.
  zondag 8 januari 2012 @ 22:30:11 #42
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_106582324
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 22:09 schreef Levolution het volgende:

[..]

True. Dat het op dit moment het grote verschil niet gaat maken, is ook waar. Het is maar een traag proces, maar dat is het leuke eraan. Als je binnen een jaar je doel zou bereiken (het perfecte lichaam zou hebben, of het perfecte dieet, of de perfecte training etc.) zou dat juist zonde zijn, want wat moet je daarna nog? Zoals het nu gaat, zullen de meeste van ons jarenlang, zelfs decennia, zoet zijn.

En ja, gezondheid is uiteindelijk het belangrijkste. Ook voor mij. Je kan zo gezond leven en toch op je 40ste aan kanker sterven, maar dat demotiveert mij niet. Dan kan ik in ieder geval op mijn sterfbed niet zeggen dat ik mezelf dood heb gevreten/gerookt/gedronken.
Het is een proces van proberen, succes en failure. En het is fucking hard werk als je echt iets wil bereiken wat net iets meer is dan ´er fit uitzien´. :)

Ik ga dit nu niet doen omdat ik de tijd er niet voor zou kunnen maken, maar als ik terug ben in NL ga ik dit toch eens voor een tijdje doen. :P

The double splitt:

* Day 1 Chest, back (Morning) Thighs, calves, abs (Evening)
* Day 2 Shoulders, arms (Morning) Calves, abs (Evening)
* Day 3 Chest, back (Morning) Thighs, calves, abs (Evening)
* Day 4 Shoulders, arms (Morning) Calves, abs (Evening)
* Day 5 Chest, back (Morning) Thighs, calves, abs (Evening)
* Day 6 Shoulders, arms (Morning) Calves, abs (Evening)
* Day 7 Rest
  zondag 8 januari 2012 @ 22:54:34 #43
156015 16meter
pi_106583658
elke dag kuiten en abs... wat?
  zondag 8 januari 2012 @ 22:57:32 #44
-1 #ANONIEM
pi_106583834
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 22:54 schreef 16meter het volgende:
Veel te veel van het goede, less is more zou ik zeggen!
  zondag 8 januari 2012 @ 23:02:01 #45
-1 #ANONIEM
pi_106584072
quote:
elke dag kuiten biceps en abs... wat?
Niks mis mee.
  zondag 8 januari 2012 @ 23:26:13 #46
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106585412
Lijkt me ook geen goed plan.
  zondag 8 januari 2012 @ 23:32:33 #47
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_106585776
quote:
14s.gif Op zondag 8 januari 2012 22:30 schreef Snakey het volgende:
* Day 1 Chest, back (Morning) Thighs, calves, abs (Evening)
* Day 2 Shoulders, arms (Morning) Calves, abs (Evening)
* Day 3 Chest, back (Morning) Thighs, calves, abs (Evening)
* Day 4 Shoulders, arms (Morning) Calves, abs (Evening)
* Day 5 Chest, back (Morning) Thighs, calves, abs (Evening)
* Day 6 Shoulders, arms (Morning) Calves, abs (Evening)
* Day 7 Rest
:? Vreemd schema. Waar zijn je quads?
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  zondag 8 januari 2012 @ 23:52:58 #48
156015 16meter
pi_106586740
quote:
5s.gif Op zondag 8 januari 2012 23:32 schreef star_gazer het volgende:

[..]

:? Vreemd schema. Waar zijn je quads?
voetbal
  maandag 9 januari 2012 @ 00:05:05 #49
-1 #ANONIEM
pi_106587208
Nog ff over die eieren; ik heb ergens gelezen dat het hoge cholesterol werd veroorzaakt door de voeding van kippen.

Er zijn eieren op de markt die worden verkocht onder de naam ''omega-3'' of ''lijnzaad'' eieren waarbij de voeding van kippen is aangepast.

Ik heb het beide geprobeerd en bij die laatste heeft het eigeel een lichtere smaak.

Niet dat dit wat uitmaakt voor de eiwitten ofzo. Just my 2 cents.
  maandag 9 januari 2012 @ 01:21:38 #50
77130 star_gazer
pi_106589185
Vandaag ontdekt dat weet-bix droog ook best te kanen zijn. Mooie snack :P
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  maandag 9 januari 2012 @ 02:05:50 #51
328370 Yuri_Boyka
Patience.
pi_106589846
Na 2 weken vakantie, rust en niet optimaal gegeten te hebben morgen weer keihard knallen.
If not now, then when.
  maandag 9 januari 2012 @ 02:33:19 #52
77130 star_gazer
pi_106590127
quote:
14s.gif Op maandag 9 januari 2012 02:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Na 2 weken vakantie, rust en niet optimaal gegeten te hebben morgen weer keihard knallen.
Same here. Let's go ^O^
-
  maandag 9 januari 2012 @ 07:16:19 #53
318880 Luchtkoker
Du zoon.
pi_106591753
Even lekker vroeg opgestaan om te gaan hardlopen in het mooie weer, jeweets.

ok stiekem heb ik gewoon college ;(
Of toch du vader?
  maandag 9 januari 2012 @ 07:23:45 #54
328370 Yuri_Boyka
Patience.
pi_106591799
quote:
14s.gif Op maandag 9 januari 2012 02:33 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Same here. Let's go ^O^
Gaat hem al niet worden. :') Heb niet kunnen slapen. :{
If not now, then when.
  maandag 9 januari 2012 @ 07:54:28 #55
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_106591997
Zojuist 45euro boete en een half uur vertraging met de trein. Als dat geen PR's worden vanavond dan weet ik het niet meer.
BEASTMODE
  maandag 9 januari 2012 @ 09:35:30 #56
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_106593057
quote:
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 22:57 schreef TonyMalony het volgende:

[..]

Veel te veel van het goede, less is more zou ik zeggen!
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 23:26 schreef Levolution het volgende:
Lijkt me ook geen goed plan.
Dat is een Arnold workout van begin jaren 70. :P

Niet echt een aanrader inderdaad. :')
  maandag 9 januari 2012 @ 09:45:27 #57
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_106593202
quote:
14s.gif Op zondag 8 januari 2012 21:57 schreef Snakey het volgende:

[..]

En bijna al je vrije tijd steken in slapen. Slapen = herstel, period. Dus als je echt ver wil komen als natural, dan moet je toch zeker 12 uur slapen per etmaal.

Maar dat hoef ik iemand die zover is dat het hangt om het verschil tussen hard of zacht gekookt ei niet te vertellen natuurlijk, want die doet niet anders :P
'Cos boys don't cry.
  maandag 9 januari 2012 @ 09:50:39 #58
25048 MrNiles
pi_106593281
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2012 09:45 schreef grrrbeer het volgende:

[..]

En bijna al je vrije tijd steken in slapen. Slapen = herstel, period. Dus als je echt ver wil komen als natural, dan moet je toch zeker 12 uur slapen per etmaal.

Maar dat hoef ik iemand die zover is dat het hangt om het verschil tussen hard of zacht gekookt ei niet te vertellen natuurlijk, want die doet niet anders :P
12h slaap/dag..beetje te veel
als iedereen hier al de 8-9h haalt zou het al mooi zijn
  maandag 9 januari 2012 @ 09:52:58 #59
354147 SunTzu
The Art of War allesssssss
pi_106593324
Vannacht maar 3 uur geslapen, 6 dagen gesport afgelopen week moet eigenlijk benen en schouders SS-en maar blijf denk ik gewoon thuis maar wil wel eigenlijk.
  maandag 9 januari 2012 @ 10:08:24 #60
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_106593631
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 09:52 schreef SunTzu het volgende:
Vannacht maar 3 uur geslapen, 6 dagen gesport afgelopen week moet eigenlijk benen en schouders SS-en maar blijf denk ik gewoon thuis maar wil wel eigenlijk.
Ik zou toch gaan, maar het rustig aan doen. Niet proberen grenzen te verleggen, gewoon wat 'onderhoud' zeg maar.
  maandag 9 januari 2012 @ 11:00:05 #61
69994 seto
-|||--------|||-
pi_106594787
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 21:58 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Jep werkt goed, voorbereiding is redelijk lastig. Je 1 RM bepalen enzo maar heb zelf een heel Excel documentje (met de reps en %) in elkaar gefikst en ik kon echt letterlijk jaren vooruit ermee als ik dat zou willen.

Top programma als het om kracht gaat
Koel, binnenkort even met de voorbereiding beginnen dan.
Seto is zo ene baas he
  maandag 9 januari 2012 @ 11:06:58 #62
55709 Stereotomy
pi_106594968
Net m'n Creapure van het postkantoor opgehaald, was aanbieding bij Body en Fit. :)

Zo stom, zou stoppen met creatine omdat ik het nut niet echt in zag, komt er een aanbieding, heb ik weer een pot. :+

Wel fijne volle spieren krijg je ervan, dus voor dat effect alleen al is het prima. :P
  maandag 9 januari 2012 @ 11:11:41 #63
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_106595083
Van de week ook weer creatine bestellen. De ene creatine is de andere niet. Ben de naam van het goedje vergeten inmiddels :') maar werkt voor mij prima. Heb wel het idee dat het me helpt meer uit een training te halen.
'Cos boys don't cry.
  maandag 9 januari 2012 @ 11:29:54 #64
327254 the85mc
pi_106595555
Het valt me op dat er hier lacherig wordt gedaan over dat mensen voetbal (of in mijn geval MTBen) als beenspiertraining zien omdat dat niet effectief zou zijn. Nu ben ik een leek op BB gebied maar ga je echt zoveel verschil merken als je specifiek die spieren traint? Voor mijn gevoel geef ik mijn benen al een goede workout als ik door het bos loop te rammen.
Zijn deze spieren ook thuis goed te trainen?
  maandag 9 januari 2012 @ 11:31:36 #65
69994 seto
-|||--------|||-
pi_106595613
Als je je quads laat zien kunnen we een beter oordeel geven :7
Seto is zo ene baas he
  maandag 9 januari 2012 @ 11:32:33 #66
55709 Stereotomy
pi_106595645
Het idee is dat je met de belasting van je benen in voetbal (veel sprints e.d.) je niet de maximale groei eruit haalt.

Vergelijk het maar met een licht gewicht, 2kg dumbell 1000x biceps curlen.

Uiteraard gaan je spieren daar wel iets van groeien vergeleken met niks doen, maar met krachttraining heeft het weinig te maken.
  maandag 9 januari 2012 @ 11:36:49 #67
-1 #ANONIEM
pi_106595758
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 11:29 schreef the85mc het volgende:
Het valt me op dat er hier lacherig wordt gedaan over dat mensen voetbal (of in mijn geval MTBen) als beenspiertraining zien omdat dat niet effectief zou zijn. Nu ben ik een leek op BB gebied maar ga je echt zoveel verschil merken als je specifiek die spieren traint?
Ja, zeker. Ik train jongens die voetballen en sinds ze hun benen erbij trainen (squat en variaties, lunges, box jumpes) zijn hun prestaties omhoog gegaan. En dan moet je denken aan snelheid, stabiliteit, explosieve sprints etc.

Krachttraining is nogal een taboe in de voetballerij. Maar kijk maar de benen (quads) van bijv. een Gareth Bale, Hulk of Pato. Allemaal spelers die bekend staan om snelheid en acceleratie.

Om het duidelijk te maken:

SPOILER
quote:
Voor mijn gevoel geef ik mijn benen al een goede workout als ik door het bos loop te rammen.
Dat is het. Gevoelsmatig kom je niet ver. Meten is weten.

quote:
Je kan beginnen met squat en lunges maar ik zou je toch adviseren om naar een sportschool te gaan. Desnoods doe je dumbell squats.

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2012 11:54:38 ]
  maandag 9 januari 2012 @ 11:40:51 #68
156015 16meter
pi_106595881
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 11:31 schreef seto het volgende:
Als je je quads laat zien kunnen we een beter oordeel geven :7
  maandag 9 januari 2012 @ 11:45:43 #69
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_106596030
Het is gewoon niet vergelijkbaar.
'Cos boys don't cry.
  maandag 9 januari 2012 @ 11:47:42 #70
354147 SunTzu
pi_106596086
quote:
7s.gif Op maandag 9 januari 2012 10:08 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ik zou toch gaan, maar het rustig aan doen. Niet proberen grenzen te verleggen, gewoon wat 'onderhoud' zeg maar.
Ok ja dat zou wel kunnen.
Speel mee met Lucky Day en win!Unibet
  maandag 9 januari 2012 @ 11:51:46 #71
180336 -tape-

pi_106596186
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 18:50 schreef Opdekop het volgende:

[..]

Hij zegt: het maakt niet uit wát je eet. Als het maar onder je onderhoud is. Dus als jij bijvoorbeeld nu twee keer opschept bij avondeten, beperk je dat tot 1 keer etc etc etc. Ze kunnen je niet dwingen meer te eten lijkt me.
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 19:05 schreef Zith het volgende:

[..]

Je gaat 5-6 keer per dag eten, ontbijt - tussendoor - lunch - tussendoor - avondsnack heb je toch wel zelf in de hand?

Als je het avondeten niet in de hand hebt: je hebt altijd nog in de hand hoeveel je in je mond propt; eet minder bij het avond eten en eet wat meer bij je ontbijt/lunch.

En ja, je zult echt op je voeding moeten letten als je iets met je lichaam wilt. Ververlies is makkelijker dan bulken als je thuiswoont; je gaat namelijk niet duurder worden en je ouders gaan het alleen maar goed vinden als je op je lichaam wilt letten.
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 19:10 schreef 16meter het volgende:

[..]

quote:
10s.gif Op zondag 8 januari 2012 19:53 schreef Snakey het volgende:

[..]

Als je nou eerst even leest, dan zie je dat je vraag helemaal niet zo moeilijk is, maar dat je het zelf te moeilijk maakt. Gewoon doen zoals hierboven beantwoord wordt.
Oke top, dank jullie wel :) Ik ga zorgen dat ik mijn maaltijden wat beter verspreid over de dag en minder kcal binnen krijg. Hopelijk boek ik dan wat (meer) resultaat.

Oh en over die eiwit-shakes, doen of niet? Dus na het sporten een eiwit-shake met melk?
  maandag 9 januari 2012 @ 11:53:13 #72
-1 #ANONIEM
pi_106596216
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 11:51 schreef -tape- het volgende:
Oh en over die eiwit-shakes, doen of niet? Dus na het sporten een eiwit-shake met melk?
Nee, doe het toch maar niet. nog niet iig. Je moet wel snappen waarom je het doet. En zo'n shake is geen wondermiddel of vervanging van een maaltijd. Hou het simpel voor jezelf. Beheers de basics.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2012 11:57:10 ]
  maandag 9 januari 2012 @ 12:09:03 #73
318880 Luchtkoker
Du zoon.
pi_106596636
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 11:51 schreef -tape- het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Oke top, dank jullie wel :) Ik ga zorgen dat ik mijn maaltijden wat beter verspreid over de dag en minder kcal binnen krijg. Hopelijk boek ik dan wat (meer) resultaat.

Ik heb verder je postgeschiedenis hier niet gelezen, maar waarom wil je minder kcal? Als je wilt groeien wil je juist wat meer kcal.
Of toch du vader?
  maandag 9 januari 2012 @ 12:09:32 #74
107445 Jajong
Hadouken!
pi_106596652
Vandaag voor 't eerst weer naar sportschool geweest sinds mijn vakantie. De tering hey ik ben echt een slappe fag :D. Gelukkig komt 't altijd snel weer terug.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  maandag 9 januari 2012 @ 12:28:53 #75
156015 16meter
pi_106597152
Wat luister je nu? #1988 :W

[ Bericht 78% gewijzigd door Snakey op 09-01-2012 12:31:20 ]
  maandag 9 januari 2012 @ 12:37:20 #76
327254 the85mc
pi_106597379
Via welke site kun je plaatjes uploaden eigenlijk?
  † In Memoriam † maandag 9 januari 2012 @ 12:40:59 #77
230491 Zith
pls tip
pi_106597507
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 12:37 schreef the85mc het volgende:
Via welke site kun je plaatjes uploaden eigenlijk?
http://imgur.com
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  maandag 9 januari 2012 @ 12:46:00 #78
327254 the85mc
pi_106597665

Ik train dus beenspieren niet specifiek. Ik doe alleen MTBen en hardlopen en voor hardlopen doe ik altijd een soort warmup van springen vanuit de hurkpositie.
Maar nu ben ik ook benieuwd naar pics van de 'echte' BB mensen in dit topic die altijd hameren op specifieke beentraining.

Mijn stats van benen: 62 cm omtrek. Ik ben zelf 1,84 meter.

[ Bericht 2% gewijzigd door the85mc op 09-01-2012 12:56:53 ]
  maandag 9 januari 2012 @ 13:03:02 #79
156015 16meter
pi_106598172
Wel enigzins ontwikkelde quads, maar niet groot. Zou in ieder geval snel beginnen met je kuiten te trainen.
  maandag 9 januari 2012 @ 13:10:24 #80
-1 #ANONIEM
pi_106598363
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 13:03 schreef 16meter het volgende:
Wel enigzins ontwikkelde quads, maar niet groot. Zou in ieder geval snel beginnen met je kuiten te trainen.
Dit dus. Kuiten en hamstrings. Mss ook een idee om meer core en onderrug te trainen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2012 13:10:37 ]
UnibetUnibet
  maandag 9 januari 2012 @ 13:19:24 #81
327254 the85mc
pi_106598657
Kuiten komen op de foto ook niet helemaal lekker uit. Ik heb redelijke kuitspieren in ieder geval.
Ik heb totaal geen idee of dit nou grote of kleine benen zijn. Wat zijn jullie beenstats?
  maandag 9 januari 2012 @ 13:23:32 #82
285298 CarbonC
pi_106598797
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 23:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zat net op Facebook zie ik deze shit..

[ afbeelding ]

Voor mij duidelijk no go, dacht eerst dat het een man was totdat ik die tits (goeie shit) zag.
Link naar haar faecesbook pagina?
  maandag 9 januari 2012 @ 13:23:37 #83
156015 16meter
pi_106598800
67,5cm, 1.91
  maandag 9 januari 2012 @ 13:32:18 #84
-1 #ANONIEM
pi_106599061
Yuri, ik weet niet met wat voor mannen jij omgaat maar die navelpiercing en dat strakke broekje waren ook wel indicators dat het een wijf was :D
  maandag 9 januari 2012 @ 14:02:18 #85
285298 CarbonC
pi_106599974
ook 67,5cm.
  maandag 9 januari 2012 @ 15:40:57 #86
327254 the85mc
pi_106603109
Dat verschil is dan niet eens zo enorm groot. Zeker als je corrigeert voor lengteverschil tussen mij en 16 meter dan is het verschil maar 3-3,5 cm in omtrek. Dan is het verschil tussen 'ongetraind' en BBer vrij klein.
  maandag 9 januari 2012 @ 15:48:38 #87
156015 16meter
pi_106603410
Zal binnenkort een fotootje nemen om het verschil te illustreren, je theorie snap ik weinig van. Kleiner betekent meestal juist dikkere benen.
  maandag 9 januari 2012 @ 15:48:43 #88
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_106603413
Maar qua kracht? Wat je dus overbrengt op het veld ook, daar zit wel degelijk verschil in

Mijn benen zitten ook rond de 66 a 70 (ligt eraan in welke fase ik zit) maar ik merk toch echt wel verschil op het footballveld sinds ik een jaar of 4 geleden serieus met benen trainen ben begonnen
Luck is for losers
  maandag 9 januari 2012 @ 16:08:50 #89
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_106604194
Weten jullie wat een 30mm bar weegt? Een olypische weegt 20 kilo weet ik, maar geen idee wat een 30mm bar van dezelfde lengte als een olympische weegt...

Ik moest er vandaag 1 gebruiken omdat de andere bezet waren, maar ik raakte wat in de war met gewichten. :')
  maandag 9 januari 2012 @ 16:10:07 #90
-1 #ANONIEM
pi_106604244
quote:
5s.gif Op maandag 9 januari 2012 16:08 schreef Snakey het volgende:
Weten jullie wat een 30mm bar weegt? Een olypische weegt 20 kilo weet ik, maar geen idee wat een 30mm bar van dezelfde lengte als een olympische weegt...

Ik moest er vandaag 1 gebruiken omdat de andere bezet waren, maar ik raakte wat in de war met gewichten. :')
Die wat lichtere, zilveren?
16 kilo dacht ik.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2012 16:10:18 ]
UnibetUnibet
  maandag 9 januari 2012 @ 16:10:54 #91
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_106604273
Geen weegschaal in de gym? :P
Luck is for losers
  maandag 9 januari 2012 @ 16:14:58 #92
208378 Johnny.D
pi_106604418
quote:
5s.gif Op maandag 9 januari 2012 16:08 schreef Snakey het volgende:

Een stalen staaf met een diameter van 3cm en een lengte van 2.2m weegt bij een soortelijke massa van 8kg/dm³ 12,4 kg. Daarbij opgeteld de massa van de veersluitingen/afsluitringen kom je denk ik op iets van 15kg.
  maandag 9 januari 2012 @ 16:20:16 #93
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_106604604
Zo'n 15 kilo, dat klinkt right.

Dan heb ik er dus wat teveel aan gehangen, ik dacht dat het een kilo of 10 was. Ik dacht al dat het nogal zwaar was en kon niet meer dan 4 reps maken, met 85 kilo wat een kilo of 10 meer is dan ik eigenlijk kan. :')
  maandag 9 januari 2012 @ 18:01:12 #94
328370 Yuri_Boyka
Patience.
pi_106608455
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 13:32 schreef Geo4kant het volgende:
Yuri, ik weet niet met wat voor mannen jij omgaat maar die navelpiercing en dat strakke broekje waren ook wel indicators dat het een wijf was :D
Hahaha ik snap em, maar toch. Shit is heavy voor je ogen man.

Even wat anders, heb net het domein www.koolhydraat.com gekocht, ik ga er wat info op pleuren en adsense, is kijken hoe het gaat lopen.
If not now, then when.
  † In Memoriam † maandag 9 januari 2012 @ 18:21:43 #95
230491 Zith
pls tip
pi_106609141
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2012 09:45 schreef grrrbeer het volgende:

[..]

Maar na 8 uur is het eiwit van je kwarkje al op en zit je lichaam zonder bouwstoffen, hoe gaat het dan de resterende 4 uur je lichaam repareren? ;(
  maandag 9 januari 2012 @ 18:41:48 #96
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_106609761
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 18:21 schreef Zith het volgende:

[..]

Maar na 8 uur is het eiwit van je kwarkje al op en zit je lichaam zonder bouwstoffen, hoe gaat het dan de resterende 4 uur je lichaam repareren? ;(
Gewoon iedere 4 uur de wekker zetten en eiwitten innemen. Zo doen de pro's dat ook.
  maandag 9 januari 2012 @ 19:46:39 #97
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_106612779
Kennen jullie deze site trouwens? http://www.exrx.net/Lists/WorkoutMenu.html

Hier en daar heeft het wat updating nodig geloof ik, maar ik vind het vooral handig dat ze naast een oefening de anatomie van de betreffende spier(en) rechts weergeven.
  maandag 9 januari 2012 @ 19:51:46 #98
156015 16meter
pi_106613123
denk dat iedereen die site wel kent, ja. :P

staat ook al jaren in de OP
  maandag 9 januari 2012 @ 19:54:13 #99
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_106613277
Ow... :P
  † In Memoriam † maandag 9 januari 2012 @ 20:01:03 #100
230491 Zith
pls tip
pi_106613743
Gebruik dit plaatje van hun wel vaak:

http://www.exrx.net/Lists/WtMale.html
UnibetUnibet
  maandag 9 januari 2012 @ 20:04:05 #101
156015 16meter
pi_106613909
Viezerik.
  † In Memoriam † maandag 9 januari 2012 @ 20:08:51 #102
230491 Zith
pls tip
pi_106614183
no hommo
  maandag 9 januari 2012 @ 20:13:08 #103
180336 -tape-

pi_106614447
quote:
2s.gif Op maandag 9 januari 2012 12:09 schreef Luchtkoker het volgende:

[..]

Ik heb verder je postgeschiedenis hier niet gelezen, maar waarom wil je minder kcal? Als je wilt groeien wil je juist wat meer kcal.
Ik heb een vetlaagje op mijn buik en borst die eerst weg moet (van mezelf :P). Zeker niet veel, maar genoeg waardoor je mijn spieren niet kan zien voor zover die aanwezig zijn natuurlijk. Daarnaast wil ik ook gewoon krachttraining en spiermassa creëren.
  maandag 9 januari 2012 @ 20:31:38 #104
52783 michiel_merk
pi_106615511
even een vraag; ik wil van mn buikje af , dus ik moet meer branden
maar wat is daar de beste training voor en hoe voorkom ik dat ik spier ga branden naast dat beetje vet ?

editi ik zie dat ongev dezelfde vraag ook al een paar min eerder is gesteld :p
  maandag 9 januari 2012 @ 20:32:23 #105
318880 Luchtkoker
Du zoon.
pi_106615544
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 20:13 schreef -tape- het volgende:

[..]

Ik heb een vetlaagje op mijn buik en borst die eerst weg moet (van mezelf :P). Zeker niet veel, maar genoeg waardoor je mijn spieren niet kan zien voor zover die aanwezig zijn natuurlijk. Daarnaast wil ik ook gewoon krachttraining en spiermassa creëren.
En wat zijn je huidige stats? Gewicht, lengte, evt bf en kracht stats? Er zijn genoeg met een klein buikje die deze kwijt willen ondanks dat ze al geen fuck aan spiermassa hebben, maar dat is niet altijd de beste optie.

Je kan ook overwegen lichtelijk boven je onderhoud te gaan zitten en dan gewoon te gaan krachttrainen, zo zul je ook meer spier dan vet aankomen, waardoor je bf% ook daalt. Hoewel dit waarschijnlijk voor je buikje niet zo gek veel zal doen inderdaad.
Of toch du vader?
  maandag 9 januari 2012 @ 20:32:50 #106
318880 Luchtkoker
Du zoon.
pi_106615571
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 20:31 schreef michiel_merk het volgende:
maar wat is daar de beste training voor en hoe voorkom ik dat ik spier ga branden naast dat beetje vet ?
:')

Lees de OP eens.
Of toch du vader?
  maandag 9 januari 2012 @ 20:53:14 #107
52783 michiel_merk
pi_106616706
quote:
2s.gif Op maandag 9 januari 2012 20:32 schreef Luchtkoker het volgende:

[..]

Lees de OP eens.
Ja dat had ik al eens gedaan niet goed blijkbaar :{
heb het nu wel gevonden tnx iig
  maandag 9 januari 2012 @ 20:54:47 #108
318880 Luchtkoker
Du zoon.
pi_106616809
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 20:53 schreef michiel_merk het volgende:

[..]

Ja dat had ik al eens gedaan niet goed blijkbaar :{
heb het nu wel gevonden tnx iig
Zie ook deze post, het ziet er in bijna alle gevallen namelijk een stuk beter uit als je wat meer spiermassa hebt dan simpelweg je buikje proberen weg te werken en een mager scharminkel te blijven:
quote:

[..]

En wat zijn je huidige stats? Gewicht, lengte, evt bf en kracht stats? Er zijn genoeg met een klein buikje die deze kwijt willen ondanks dat ze al geen fuck aan spiermassa hebben, maar dat is niet altijd de beste optie.

Je kan ook overwegen lichtelijk boven je onderhoud te gaan zitten en dan gewoon te gaan krachttrainen, zo zul je ook meer spier dan vet aankomen, waardoor je bf% ook daalt. Hoewel dit waarschijnlijk voor je buikje niet zo gek veel zal doen inderdaad.
Of toch du vader?
  maandag 9 januari 2012 @ 21:05:58 #109
52783 michiel_merk
pi_106617517
quote:
2s.gif Op maandag 9 januari 2012 20:54 schreef Luchtkoker het volgende:

[..]

Zie ook deze post, het ziet er in bijna alle gevallen namelijk een stuk beter uit als je wat meer spiermassa hebt dan simpelweg je buikje proberen weg te werken en een mager scharminkel te blijven:

[..]

Idd dat ziet er niet uit
'mager' ben ik gelukkig niet meer ik ben 1m 96 en weeg rond de 94 kg , ben in 10 maanden 12 kg aangekomen
  maandag 9 januari 2012 @ 23:54:47 #110
69994 seto
-|||--------|||-
pi_106626463
kidkash19: Doe jij high bar of low bar squats? Las volgens mij dat high bar beter is voor atleten omdat de kracht beter over te dragen is naar andere disciplines, ervaring mee?
Seto is zo ene baas he
  dinsdag 10 januari 2012 @ 00:16:33 #111
333258 Physics
pi_106627316
Eerst zwaar bankdrukken en squatten en daarna Crossfit WOD DL/Pushups doen was niet zo'n goed plan. Bij de 6e ronde ging ik (bijna) out. :')
  dinsdag 10 januari 2012 @ 00:18:21 #112
318880 Luchtkoker
Du zoon.
pi_106627377
Jij hebt het wel zwaar he ;(
Of toch du vader?
  dinsdag 10 januari 2012 @ 00:21:03 #113
333258 Physics
pi_106627470
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 00:18 schreef Luchtkoker het volgende:
Jij hebt het wel zwaar he ;(
Ja want ik kon mijn shake niet wegwerken door de misselijkheid :')
  dinsdag 10 januari 2012 @ 00:21:41 #114
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_106627493
Vandaag voor het eerst in m'n leven gefaild met terug leggen van de barbell(bij incline BP), ben normaal gesproken nooit zonder spotter aan het trainen.
BEASTMODE
  dinsdag 10 januari 2012 @ 00:22:48 #115
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_106627535
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 00:21 schreef Awesome_ het volgende:
Vandaag voor het eerst in m'n leven gefaild met terug leggen van de barbell(bij incline BP), ben normaal gesproken nooit zonder spotter aan het trainen.
Ding vol in je nek gehad?
  dinsdag 10 januari 2012 @ 00:24:39 #116
318880 Luchtkoker
Du zoon.
pi_106627599
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 00:21 schreef Physics het volgende:

[..]

Ja want ik kon mijn shake niet wegwerken door de misselijkheid :')
Tja, intensiteit kan je toch wel iets verminderen door bijv wat meer rust tussen setjes of rondes te nemen als je merkt dat het je zo erg sloopt?
Of toch du vader?
  dinsdag 10 januari 2012 @ 00:25:36 #117
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_106627635
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 00:22 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

Ding vol in je nek gehad?
Nee, had em een paar seconden statisch en kwam gelukkig rustig op m'n borst terecht. :)
BEASTMODE
  dinsdag 10 januari 2012 @ 00:26:56 #118
333258 Physics
pi_106627663
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 18:41 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

Gewoon iedere 4 uur de wekker zetten en eiwitten innemen. Zo doen de pro's dat ook.
Is nutteloos, langzame eiwitbronnen kunnen wel 8u release geven. Als je het combineert met een vezelrijke late night snack dan stijgt de passagetijd dus kan de releasetijd nog meer toenemen.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 00:41:28 #119
318880 Luchtkoker
Du zoon.
pi_106628047
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 00:26 schreef Physics het volgende:

[..]

Is nutteloos, langzame eiwitbronnen kunnen wel 8u release geven. Als je het combineert met een vezelrijke late night snack dan stijgt de passagetijd dus kan de releasetijd nog meer toenemen.
Maar als je goed had gelezen ging het om 12u ;)
Of toch du vader?
  dinsdag 10 januari 2012 @ 05:59:16 #120
77130 star_gazer
pi_106630668
Geweldig weer. Kreeg vandaag een gratis yoghurtje in m'n hand gedrukt: 0% VET!!! "Boeie, vet maakt niet vet" dacht ik en ik pakte het yoghurtje met een :') gezicht aan.

Kijk op de verpakking: 20% suiker :') Zo ongeveer de enige 'voedingsstof' die je absoluut niet nodig hebt. Het is dat ik in de bulk ben en iedere calorie welkom is, maar in eenc ut zou ik dit soort troep dus nooit eten. Ze zouden het verdomme moeten verbieden, dit soort misleiding met 'light' producten.

[ Bericht 9% gewijzigd door star_gazer op 10-01-2012 06:09:10 ]
-
  dinsdag 10 januari 2012 @ 06:07:35 #121
77130 star_gazer
pi_106630676
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 00:26 schreef Physics het volgende:

[..]

Zeg dat maar tegen Jay Cutler.
-
  dinsdag 10 januari 2012 @ 06:43:12 #122
25048 MrNiles
pi_106630754
Net terug van mijn eerste keer hardlopen
Wel 6x1 minuut :)
Naja...het begin is er....nu volhouden
Hopelijk in 12 weken uitbouwen naar 30minuten
  dinsdag 10 januari 2012 @ 07:27:00 #123
77130 star_gazer
pi_106630936
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 06:43 schreef MrNiles het volgende:
Net terug van mijn eerste keer hardlopen
Wel 6x1 minuut :)
Naja...het begin is er....nu volhouden
Hopelijk in 12 weken uitbouwen naar 30minuten
6x1 minuut kun je HIIT van maken, voor kracht in je benen. Nuttiger voor BB dan langdurig lopen :P
-
  dinsdag 10 januari 2012 @ 08:10:53 #124
25048 MrNiles
pi_106631253
quote:
3s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 07:27 schreef star_gazer het volgende:

[..]

6x1 minuut kun je HIIT van maken, voor kracht in je benen. Nuttiger voor BB dan langdurig lopen :P
Wil me nu even concentreren om mijn conditie een beetje op gezond niveau te brengen.
Daarbij een kcal tekort creeeren zodat ik wat BF kwijt raak
  dinsdag 10 januari 2012 @ 09:06:52 #125
264840 Panzermaus
Lyubvi
pi_106631945
Damn, gisteren trainen met 1.5 scoop NoxiPro. Het spul duurde voor mijn gevoel wat langer om op gang te komen, was toch wel een uur ofzo na inname voordat ik het pas echt voelde. Ik eet ook de hele dag door dus dat begrijp ik wel, op een lege(re) maag wordt het sneller opgenomen. Maar vanaf dat moment, ohh shit. _O_

Kon steeds zwaarder gaan en voelde me na mijn 3x5 set voor bench alleen maar sterker en heb nog eens 3x5 gedaan, met meer gewicht, voelde gewoon zonde om toen al te stoppen. Je voelt je gewoon steeds 'lichter' worden, ik was begonnen met 3x20x230 kg legpress (squat bezet), daarna dus 3x5 3x5 bench, en daarna nog deadlifts van 70 t/m 120 kg waarbij mijn grip wel de beperkende factor werd. Had nog mixed grip kunnen doen, maar ze stonden me al zo raar aan te kijken en ik zag in de spiegel ook dat ik aardig wit in mijn gezicht was + helemaal bezweet. :') Maf spul.

Maar goed, de tent ging dicht en terwijl ik naar de uitgang liep ben ik nog snel weer op de legpress gegaan voor een laatste setje. NoxiPro is cool, het voelde gewoon echt zonde om al te stoppen. :P Heb onder het zorgelijk oog van zo'n instructeurmevrouwtje en twee andere jongens nog 1x30x200 kg lopen rammen op de legpress. 'jezus ben jij aan de anabolenpilletjes ofzo' (srs), haha ik moest lachen. _O_

NoxiPro is een fijn product in ieder geval, persoonlijk merkte ik van 1 scoop niet veel meer dan een beetje licht gevoel, maar 1.5 was echt knallen, lekker getraind, geen pijntjes of problemen, en dat 'nog niet willen stoppen'-gevoel was heel sterk. De gym was helemaal vol met nieuwe goedevoornemenssporters, dus dan is het best frustrerend als je daar staat te stuiteren en moet wachten. Eenmaal op de gang naar de kleedkamers ook nog maar wat sets (diamond) pushups gedaan, was niet aan mijn dips toegekomen, die doen ze tegenwoordig ook al? :D Duurde wel wat langer dan normaal voordat ik kon slapen, maar goed, het was het zeker waard. :)
  dinsdag 10 januari 2012 @ 09:09:34 #126
55709 Stereotomy
pi_106631984
Weet je zeker dat het niet gewoon door de caffeine komt in dat spul? :P
  dinsdag 10 januari 2012 @ 09:12:34 #127
264840 Panzermaus
Lyubvi
pi_106632032
Ik wil eigenlijk niet eens weten hoeveel caffeine daar in zit. Het viel me wel tegen dat ik van de aanbevolen dosis (1 scoop) niet veel merkte, want normaal krijg ik echt zelden cafeïne binnen. Geen koffie of frisdranken, drink eigenlijk alleen water of melk. Hoop ook niet dat ik er snel tolerantie voor opbouw, zou het wel graag op de maandag willen blijven gebruiken.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 09:34:33 #128
180336 -tape-

pi_106632451
quote:

[..]

Ik weeg 83kg met sportkleding aan, 1.95m hoog en bankdruk 50kg. Daarnaast dumbells (?) voor biceps 10kg afwisselend met 9, waar ik ook 12kg aan kan denk ik. Buikspieren doe ik met 60kg en ook gewoon sit-ups los op een bankje. Dit red ik onbeperkt aantal keer.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 09:42:23 #129
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_106632607
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 09:34 schreef -tape- het volgende:

[..]

Ik weeg 83kg met sportkleding aan, 1.95m hoog en bankdruk 50kg. Daarnaast dumbells (?) voor biceps 10kg afwisselend met 9, waar ik ook 12kg aan kan denk ik. Buikspieren doe ik met 60kg en ook gewoon sit-ups los op een bankje. Dit red ik onbeperkt aantal keer.
[Centraal] Fitness topic deel 13
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 10 januari 2012 @ 09:44:50 #130
-1 #ANONIEM
pi_106632659
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 00:16 schreef Physics het volgende:
Eerst zwaar bankdrukken en squatten en daarna Crossfit WOD DL/Pushups doen was niet zo'n goed plan. Bij de 6e ronde ging ik (bijna) out. :')

quote:
Ga eens heel snel wat meer eten. En kap met buikspier oefeningen. :{w
UnibetUnibet
  dinsdag 10 januari 2012 @ 09:57:09 #131
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_106632921
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 09:44 schreef Weissman het volgende:

Ga eens heel snel wat meer eten. En kap met buikspier oefeningen. :{w
Sowieso meer compound. Niet alleen borst abs en biceps, beachboi. :')
  dinsdag 10 januari 2012 @ 09:58:08 #132
179992 Mopst3r
Believe...
pi_106632945
Kappen met buikspieroefeningen :')
Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d
  dinsdag 10 januari 2012 @ 09:58:46 #133
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_106632964
Doe eens niet zo stoer allemaal, die kerel vraagt gewoon wat :')
'Cos boys don't cry.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 10:00:15 #134
157922 fathank
pi_106633010
In het verkeerde topic. Voor mensen zoals hij is er het fitness-topic.
  † In Memoriam † dinsdag 10 januari 2012 @ 10:29:58 #135
230491 Zith
pls tip
pi_106633642
quote:

[..]

Mja, je hebt wel lef om dit te posten hier :P

Even serieus: Je traint dus maar 3 spiergroepen (Pectoralis, biceps, en abdominals - naast wat stabilizers)? En dit doe je met gewichten die te licht voor je zijn (je zegt dat je 20% zwaarder biceps zou kunnen en dat je onbeperkt situps kan doen)? Als je iets van speiren wilt aanmaken zul je het toch wat harder moeten aanpakken. Voor massa moet je tussen de 8-12 reps blijven, het beste is dat je aan het einde van elke set eigenlijk niet meer kan. Ook voor buikspieren telt dit, onbeperkt situps is alsof je onbeperkt met 1kg biceps curlt.

Denk je ook aan je rug? Het ziet er niet alleen vreselijk uit om gevormde voorkant te hebben en geen rug, het is ook nog eens slecht voor je postuur omdat je spieren op je borst veel sterker worden dan je rug en er dus een negatieve verhouding is.
http://wellness.lattc.edu/aquatics/musclebal.html
http://posturecorrection1(...)postural-imbalances/
http://www.endlesshumanpotential.com/muscle-imbalances.html

[ Bericht 4% gewijzigd door Zith op 10-01-2012 10:42:11 ]
  dinsdag 10 januari 2012 @ 10:42:48 #136
-1 #ANONIEM
pi_106633954
Benen, schouders, triceps; niet te vergeten.

Jij hebt wel lef om er op in te gaan en advies te geven _O-

[ Bericht 65% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2012 10:43:10 ]
  dinsdag 10 januari 2012 @ 10:49:21 #137
264840 Panzermaus
Lyubvi
pi_106634113
Ik weet wat we nodig hebben, zo'n topic pointer ('Voordat je reageert...') voor het BB topic. Kan Snakey wel zetten denk ik?

Gewoon een kort tekstje, 'heb je de OP al gelezen', 'Er is ook het <link>Fitness topic</link>, probeer in het goede topic te posten', etc.

quote:

[..]

Inderdaad ook je benen trainen, rug, extra werk voor schouders, etc. Wat zijn je doelen? Misschien sluit het Fitness topic beter aan op je doelen. :)
  dinsdag 10 januari 2012 @ 10:51:06 #138
-1 #ANONIEM
pi_106634148
Puik idee.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 11:07:16 #139
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_106634554
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 10:49 schreef Panzermaus het volgende:
Ik weet wat we nodig hebben, zo'n topic pointer ('Voordat je reageert...') voor het BB topic. Kan Snakey wel zetten denk ik?

Gewoon een kort tekstje, 'heb je de OP al gelezen', 'Er is ook het <link>Fitness topic</link>, probeer in het goede topic te posten', etc.

Zoiets?

"Let op! Lees eerst de OP voor je hier vragen gaat stellen. De meeste antwoorden zul je daar al vinden. Mocht je het in de OP echt niet vinden voel je dan vrij om te vragen. We hebben ook een fitness topic [Centraal] Fitness topic deel 13 , misschien dat je vraag daar thuis hoort."
  dinsdag 10 januari 2012 @ 11:09:39 #140
264840 Panzermaus
Lyubvi
pi_106634623
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 11:07 schreef Snakey het volgende:

[..]

Zoiets?

"Let op! Lees eerst de OP voor je hier vragen gaat stellen. De meeste antwoorden zul je daar al vinden. Mocht je het in de OP echt niet vinden voel je dan vrij om te vragen. We hebben ook een fitness topic [Centraal] Fitness topic deel 13 , misschien dat je vraag daar thuis hoort."
Prima. Zou achter OP nog wel '(startpost')' ofzo zetten, want er komen hier ook veel mensen die niet echt bekend zijn met die internettermen en dus alsnog gaan posten zonder OP te lezen. Verder zouden we kunnen linken naar de reeks zelf ipv het topic, zodat ze altijd weten waar ze gebleven zijn. :)
  dinsdag 10 januari 2012 @ 11:10:46 #141
-1 #ANONIEM
pi_106634660
_O_

Een dubbele waarschuwing mag ook. Zoals :''dit voorkomt irritatie en getroll bij andere users''
  dinsdag 10 januari 2012 @ 11:11:59 #142
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_106634704
quote:

[..]

Zoiets?

"Let op! Lees eerst de OP (OpeningPost) voor je hier vragen gaat stellen. De meeste antwoorden zul je daar al vinden. Mocht je het in de OP echt niet vinden voel je dan vrij om te vragen. We hebben ook een fitness topic [Centraal] Fitness topic deel 13 , misschien dat je vraag daar thuis hoort."
Zo lijkt me duidelijker.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 11:12:59 #143
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_106634725
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 11:10 schreef Weissman het volgende:
_O_

Een dubbele waarschuwing mag ook. Zoals :''dit voorkomt irritatie en getroll bij andere users''
Het moet wel gebruikersvriendelijk blijven uiteraard. :P
  dinsdag 10 januari 2012 @ 11:13:49 #144
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_106634753
Denk er wel aan dat als die topic pointer er staat we daar bij elke post tegenaan kijken.
  † In Memoriam † dinsdag 10 januari 2012 @ 11:14:53 #145
230491 Zith
pls tip
pi_106634776
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 11:10 schreef Weissman het volgende:
_O_

En dat ook een 'als het je niet boeit, reageer dan niet!'

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 09:44 schreef Weissman het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[..]

dinsdag 10 januari 2012 @ 11:15:13 #146
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_106634786
quote:

[..]

Zoiets?

ja precies. En dan een link naar de dagelijkse pantermuis verhalen. De warming up-pepper.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 11:17:18 #147
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_106634853
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 11:15 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

ja precies. En dan een link naar de dagelijkse pantermuis verhalen. De warming up-pepper.
Daar gaan we iets anders voor maken http://fok.nl/panzermaus/dagboek :P
  dinsdag 10 januari 2012 @ 11:24:29 #148
180336 -tape-
&#63743;
pi_106635041
Hehe :') Dit is dan inderdaad het verkeerde topic. Het zoeken van topics op FOK! vind ik niet echt bepaald handig, toch bedankt.

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 10:29 schreef Zith het volgende:

[..]

Mja, je hebt wel lef om dit te posten hier :P

Even serieus: Je traint dus maar 3 spiergroepen (Pectoralis, biceps, en abdominals - naast wat stabilizers)? En dit doe je met gewichten die te licht voor je zijn (je zegt dat je 20% zwaarder biceps zou kunnen en dat je onbeperkt situps kan doen)? Als je iets van speiren wilt aanmaken zul je het toch wat harder moeten aanpakken. Voor massa moet je tussen de 8-12 reps blijven, het beste is dat je aan het einde van elke set eigenlijk niet meer kan. Ook voor buikspieren telt dit, onbeperkt situps is alsof je onbeperkt met 1kg biceps curlt.

Denk je ook aan je rug? Het ziet er niet alleen vreselijk uit om gevormde voorkant te hebben en geen rug, het is ook nog eens slecht voor je postuur omdat je spieren op je borst veel sterker worden dan je rug en er dus een negatieve verhouding is.
http://wellness.lattc.edu/aquatics/musclebal.html
http://posturecorrection1(...)postural-imbalances/
http://www.endlesshumanpotential.com/muscle-imbalances.html
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 10:49 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Inderdaad ook je benen trainen, rug, extra werk voor schouders, etc. Wat zijn je doelen? Misschien sluit het Fitness topic beter aan op je doelen. :)
Het is zeker niet de bedoeling om een bodybuilder te worden (waar dit topic blijkbaar voor bestemd is). Maar er stond ook in de OP shit over afvallen e.d., dus dacht dat het hier ook wel kon. Buiten dat, wist ik ook niet van het bestaan van het fitness topique.

Maar ik train voornamelijk die 3 spiergroepen inderdaad, maar wat meer afwisseling is dus blijkbaar nodig. :P

Ik ga verkassen naar het andere topic. Bedankt allemaal en sportze :P
  dinsdag 10 januari 2012 @ 11:27:27 #149
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_106635115
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 10:00 schreef fathank het volgende:
In het verkeerde topic. Voor mensen zoals hij is er het fitness-topic.
Ja want in dit topic zitten alleen echte brute modderfokkers natuurlijk.

En iedereen die niet feilloos het geleuter op dutchbb.com kan reciteren die gaan we niet helpen, nee dan gaan we tof doen.

Triest. Temeer daar er hier genoeg zitten die nog geen deuk in een pakkie boter slaan. Prima, maar doe gewoon normaal ipv te denken dat je stoer bent.

That's all.
'Cos boys don't cry.
  † In Memoriam † dinsdag 10 januari 2012 @ 11:30:20 #150
230491 Zith
pls tip
pi_106635197
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 11:24 schreef -tape- het volgende:
Hehe :') Dit is dan inderdaad het verkeerde topic. Het zoeken van topics op FOK! vind ik niet echt bepaald handig, toch bedankt.

[..]

[..]

Het is zeker niet de bedoeling om een bodybuilder te worden (waar dit topic blijkbaar voor bestemd is). Maar er stond ook in de OP shit over afvallen e.d., dus dacht dat het hier ook wel kon. Buiten dat, wist ik ook niet van het bestaan van het fitness topique.

Maar ik train voornamelijk die 3 spiergroepen inderdaad, maar wat meer afwisseling is dus blijkbaar nodig. :P

Ik wist dat je je benen niet wilde trainen, triceps worden wmb genoeg gebruikt bij BP, maar ik zou echt ook een paar bovenrugoefeningen doen, puur voor je postuur.
UnibetUnibet
  dinsdag 10 januari 2012 @ 11:30:43 #151
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_106635214
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 11:24 schreef -tape- het volgende:

[..]

[..]

De principes die bobybuilders over het algemeen gebruiken zijn ook niet heel anders. De kennis waar ze uit putten ook al niet.
'Cos boys don't cry.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 11:37:45 #152
180336 -tape-
&#63743;
pi_106635438
[Centraal] Fitness topic deel 13

Voor de geïnteresseerde; mijn post. Heb net ook even gay wat foto's gemaakt. :)
  dinsdag 10 januari 2012 @ 11:56:09 #153
156015 16meter
pi_106636055
quote:

[..]

Zoiets?

Zou wel chill zijn. De OP staat eigenlijk fucking veel in... maar omdat je eerst moet klikken op zo'n spoiler (denk ik?) wordt hij zelden gelezen.

De meestgestelde vragen zijn toch wel:
-ik heb een buikje, hoe kom ik ervan af?
-welke oefeningen moet ik doen?
-moet ik van die shakies drinken?
-hoeveel moet ik eten om aan te komen/af te vallen?
etc.

Staat er allemaal gewoon in.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 12:00:50 #154
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_106636180
Het staat er.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 12:02:05 #155
-1 #ANONIEM
pi_106636221
Een directe link naar de OP of het fitness topic, bijna perfect.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 12:02:06 #156
156015 16meter
pi_106636222
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 09:06 schreef Panzermaus het volgende:
Damn, gisteren trainen met 1.5 scoop NoxiPro. Het spul duurde voor mijn gevoel wat langer om op gang te komen, was toch wel een uur ofzo na inname voordat ik het pas echt voelde. Ik eet ook de hele dag door dus dat begrijp ik wel, op een lege(re) maag wordt het sneller opgenomen. Maar vanaf dat moment, ohh shit. _O_

Kon steeds zwaarder gaan en voelde me na mijn 3x5 set voor bench alleen maar sterker en heb nog eens 3x5 gedaan, met meer gewicht, voelde gewoon zonde om toen al te stoppen. Je voelt je gewoon steeds 'lichter' worden, ik was begonnen met 3x20x230 kg legpress (squat bezet), daarna dus 3x5 3x5 bench, en daarna nog deadlifts van 70 t/m 120 kg waarbij mijn grip wel de beperkende factor werd. Had nog mixed grip kunnen doen, maar ze stonden me al zo raar aan te kijken en ik zag in de spiegel ook dat ik aardig wit in mijn gezicht was + helemaal bezweet. :') Maf spul.

Maar goed, de tent ging dicht en terwijl ik naar de uitgang liep ben ik nog snel weer op de legpress gegaan voor een laatste setje. NoxiPro is cool, het voelde gewoon echt zonde om al te stoppen. :P Heb onder het zorgelijk oog van zo'n instructeurmevrouwtje en twee andere jongens nog 1x30x200 kg lopen rammen op de legpress. 'jezus ben jij aan de anabolenpilletjes ofzo' (srs), haha ik moest lachen. _O_

NoxiPro is een fijn product in ieder geval, persoonlijk merkte ik van 1 scoop niet veel meer dan een beetje licht gevoel, maar 1.5 was echt knallen, lekker getraind, geen pijntjes of problemen, en dat 'nog niet willen stoppen'-gevoel was heel sterk. De gym was helemaal vol met nieuwe goedevoornemenssporters, dus dan is het best frustrerend als je daar staat te stuiteren en moet wachten. Eenmaal op de gang naar de kleedkamers ook nog maar wat sets (diamond) pushups gedaan, was niet aan mijn dips toegekomen, die doen ze tegenwoordig ook al? :D Duurde wel wat langer dan normaal voordat ik kon slapen, maar goed, het was het zeker waard. :)
Dit verhaal heeft gewoon alles;
-epische gewichten
-zieke supplementen
-de 'gebruik-jij-anarbooluh'-vraag
-mensen die raar kijken
-instructeurs
je beste tot nu toe!
  dinsdag 10 januari 2012 @ 12:04:36 #157
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_106636289
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 12:02 schreef Weissman het volgende:
Een directe link naar de OP of het fitness topic, bijna perfect.
Mmm, die heb ik ge-c/p't, maar die blijft blijkbaar niet plakken op die manier. Effe kijken of ik het nog aan kan passen.

Edit: aangepast.
  † In Memoriam † dinsdag 10 januari 2012 @ 12:06:35 #158
230491 Zith
pls tip
pi_106636359
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 12:02 schreef 16meter het volgende:

[..]

-epische gewichten
-zieke supplementen
-mensen die raar kijken
-instructeurs
je beste tot nu toe!
Ik mis zijn zorgen over zijn te groot wordende glutes :P
  dinsdag 10 januari 2012 @ 12:08:33 #159
16632 Xlarge
========
pi_106636423
quote:

[..]

-epische gewichten
-zieke supplementen
-mensen die raar kijken
-instructeurs
je beste tot nu toe!
:D
  dinsdag 10 januari 2012 @ 12:10:02 #160
69994 seto
-|||--------|||-
pi_106636459
quote:

[..]

-epische gewichten
-zieke supplementen
-mensen die raar kijken
-instructeurs
je beste tot nu toe!
_O-
Seto is zo ene baas he
  dinsdag 10 januari 2012 @ 12:45:16 #161
253447 Ethanolic
pi_106637485
quote:

[..]

-epische gewichten
-zieke supplementen
-mensen die raar kijken
-instructeurs
je beste tot nu toe!
:D
B&F zou die post als referentie moeten gebruiken :')
Deathlift or Die.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 12:52:46 #162
185035 Diabox
pi_106637751
Mist kwark.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 12:53:47 #163
156015 16meter
pi_106637794
Ok ok.. kwark en te grote kont missen eigenlijk nog.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 12:56:46 #164
264840 Panzermaus
Lyubvi
pi_106637902
quote:

[..]

-epische gewichten
-zieke supplementen
-mensen die raar kijken
-instructeurs
je beste tot nu toe!
SPOILER
Mooi dat die 'Voordat je reageert' er nu staat trouwens. :)
  dinsdag 10 januari 2012 @ 12:57:17 #165
156015 16meter
pi_106637920
Is maar geintje he panzermuisje, vaak zijn die tories best leuk om te lezen.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 13:15:16 #166
333258 Physics
pi_106638535
quote:
3s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 06:07 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Zeg dat maar tegen Jay Cutler.
Jay Cutler spuit voor duizend euro aan Juice in zijn lijf elke week.
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 00:41 schreef Luchtkoker het volgende:

[..]

Maar als je goed had gelezen ging het om 12u ;)
Ja en als een langzame eiwitbron op zich al een release in de bloedstroom heeft van 8 uur en je daarbij de passagetijd van een maaltijd inclusief vezels bij optelt, wat zou je dan krijgen wijsneus?
  † In Memoriam † dinsdag 10 januari 2012 @ 13:19:50 #167
230491 Zith
pls tip
pi_106638719
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 13:15 schreef Physics het volgende:

[..]

[..]

Ja en als een langzame eiwitbron op zich al een release in de bloedstroom heeft van 8 uur en je daarbij de passagetijd van een maaltijd inclusief vezels bij optelt, wat zou je dan krijgen wijsneus?
Nou? Klinkt mij een beetje als: als je sambal op je hete peper doet wordt het nog heter / Als je vodka bji je rum doet wordt het nog sterker! (beide niet waar) Waarom zou je het erbij moeten optellen en niet gemiddelde nemen of de langzaamst verteerende product als maximum nemen? Zou best kunnen, maar wil er wel wat over lezen.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 13:27:11 #168
333258 Physics
pi_106639001
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 13:19 schreef Zith het volgende:

[..]

Nou? Klinkt mij een beetje als: als je sambal op je hete peper doet wordt het nog heter / Als je vodka bji je rum doet wordt het nog sterker! (beide niet waar) Waarom zou je het erbij moeten optellen en niet gemiddelde nemen of de langzaamst verteerende product als maximum nemen? Zou best kunnen, maar wil er wel wat over lezen.
Vanaf moment van absorptie is de release 8 uur. Alleen op het moment dat jij iets eet, wordt het dan direct geabsorbeerd? Nee, dat gebeurd in je darmen. En ook daar wordt niet direct al het voedsel geassimileerd voor opname, dat kost tijd. Voedsel word geleidelijk afgebroken en voedingsstoffen geabsorbeerd tijdens de passagetijd. Vezels verhogen passagetijd en daarmee absorptie.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 13:57:52 #169
126057 kevin_
Hoi
pi_106640196
Zijn hier mensen die Craze en/of Jacked als pre-workout gebruiken of willen gebruiken? Ik heb ze zelf allebei al meerdere keren gebruikt en kan er wel het een en ander over vertellen. :)
  dinsdag 10 januari 2012 @ 14:14:19 #170
342620 VliegendeSchoen
Schoen met vleugels
pi_106640892
Wat vinden jullie van Bodyweight oefeningen/totaal schema?
Learn, share and learn some more.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 14:25:20 #171
253447 Ethanolic
pi_106641344
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 13:57 schreef kevin_ het volgende:
Zijn hier mensen die Craze en/of Jacked als pre-workout gebruiken of willen gebruiken? Ik heb ze zelf allebei al meerdere keren gebruikt en kan er wel het een en ander over vertellen. :)
Brand los zou ik zeggen.
Deathlift or Die.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 14:25:41 #172
253447 Ethanolic
pi_106641355
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 14:14 schreef VliegendeSchoen het volgende:
Wat vinden jullie van Bodyweight oefeningen/totaal schema?
Fitness.
Deathlift or Die.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 14:48:25 #173
-1 #ANONIEM
pi_106642173
Vrouwelijke-afslank-extremisten. Ze duiken overal op :')
  dinsdag 10 januari 2012 @ 15:04:41 #174
328370 Yuri_Boyka
Patience.
pi_106642716
Goede toevoeging Snakey! Wordt de OP tenminste nog gelezen.
If not now, then when.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 15:10:52 #175
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_106642941
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 15:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Goede toevoeging Snakey! Wordt de OP tenminste nog gelezen.
Hopelijk wel ja. Het zal je verbazen waar mensen allemaal overheen lezen.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 15:21:07 #176
150835 Chuck_Norris
Flair +1
pi_106643314
Haha mooizo Snakey.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 15:22:16 #177
150835 Chuck_Norris
Flair +1
pi_106643341
Wow dus 1.5 scoop is wel een groot verschil dus. Binnenkort maar eens zetten.
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 15:25:06 #178
253447 Ethanolic
pi_106643416
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 15:22 schreef Chuck_Norris het volgende:
Wow dus 1.5 scoop is wel een groot verschil dus. Binnenkort maar eens zetten.
Je moet er eens 3 proberen.
Deathlift or Die.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 15:27:50 #179
150835 Chuck_Norris
Flair +1
pi_106643505
quote:
11s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 15:25 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Je moet er eens 3 proberen.
Dan ben ik dit binnen een uur :')

dinsdag 10 januari 2012 @ 15:56:52 #180
126057 kevin_
Hoi
pi_106644529
Jacked
Dosis: 1 tot 1.5 scoop.
Smaak: Orange.
Prijs: 30 euro ongeveer.
Ervaring: de energie die je van Jacked krijgt zou ik het beste beschrijving als een adrenaline rush, maar geen nerveuze energie zoals je van teveel koffie krijgt. Het verhoogt niet de zin in het trainen, maar na het trainen ben ik zelf wel de hele dag in een betere bui. Sterker word ik er ook niet van, wel gaat de concentratie omhoog (soort lichte tunnelvisie). Ik gebruik het 1 tot 2x per week en van gewenning in nog geen sprake in 3 weken tijd. Het fijnste aan deze pre-workout is eigenlijk de betere, energieke bui na het trainen.

Craze
Dosis: 1-2 scoops.
Smaak: Grape.
Prijs: 30 ongeveer.
Ervaring: de energie die Craze geeft is meer energie die vanuit jezelf komt. Daarmee bedoel ik dat je je letterlijk krachtiger voelt. Je lichaam gaat een versnelling hoger. Dit merkte ik bij 1 scoop al en vooral aan het meer reps doen, meer zweten en strakker staan aan het einde van de training. De zin in het trainen ging niet omhoog, maar de concentratie wel, beter zelfs dan Jacked. Craze geeft meer een zachtere energie, anders dan de meer geforceerde energie van Jacked. Het spul is trouwens er sterk en ik zou echt beginnen met 1 scoop en niet de 2e of 3e keer 2 scoops nemen. Ik deed dit wel en ik was tijdens mijn workout en verder nog de hele ochtend misselijk. 1 tot max. 1.5 scoops werken prima. Ook hier nog geen gewenning. Ik zou ook niet luisteren naar de vele revieuws/meningen op de buitenlandse forums. Daar wordt Craze echt helemaal de hemel in geprezen en zelfs vergeleken met goede Adderall :'). Dit hoef je echt niet te verwachten. Als je het daar al mee vergelijkt is het een hele zwakke versie daarvan. Verder is het wel een goede pre-workout.
UnibetUnibet
  dinsdag 10 januari 2012 @ 16:03:23 #181
157922 fathank
pi_106644785
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 11:27 schreef grrrbeer het volgende:

[..]

En iedereen die niet feilloos het geleuter op dutchbb.com kan reciteren die gaan we niet helpen, nee dan gaan we tof doen.

Triest. Temeer daar er hier genoeg zitten die nog geen deuk in een pakkie boter slaan. Prima, maar doe gewoon normaal ipv te denken dat je stoer bent.

That's all.
Wie ben jij nu weer?
  dinsdag 10 januari 2012 @ 16:18:44 #182
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_106645397
Ergens heeft ie wel een punt....
Luck is for losers
  dinsdag 10 januari 2012 @ 17:15:38 #183
-1 #ANONIEM
pi_106647472
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 16:03 schreef fathank het volgende:
Wie ben jij nu weer?
De vriendin van Pantermais.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 17:19:13 #184
156015 16meter
pi_106647638
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 11:27 schreef grrrbeer het volgende:

[..]

That's all.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 17:49:12 #185
264840 Panzermaus
Lyubvi
pi_106648703
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 16:18 schreef kidkash19 het volgende:
Ergens heeft ie wel een punt....
Ergens ja. Toch hoeft niet iedereen er zo over te denken. Voor mij bestaat het verschil tussen 'fitness' en 'bodybuilding' uit her verschil in motivatie, discpline en het feit dat BB een levensstijl is. Ookal ga je nog 5x per week even een uurtje naar de sportschool om het een en ander te doen, zolang het daarmee ophoudt blijft het voor mij onder het kopje 'fitness' vallen. BB is een levensstijl en is niet per se beter dan fitness of wat dan ook. Daarnaast heeft het weinig tot niets met 'een deuk in een pakje boter kunnen slaan'. Als dat alles is wat je op dit moment kan, so be it. Zolang je structureel aangepast (o.a.) eet, slaapt en traint, om zo dichterbij je doelen te komen, dan ben je in mijn ogen aan het bodybuilden.

De wil om benen te trainen, de wil om ziekelijke tips te volgen over whey en andere vage supplementen, de discipline om je de hele dag vol te proppen (of juist niet), het doorzettingsvermogen om keer op keer door te beuken wanneer het echt zwaar en/of minder leuk wordt. Zelf onderzoek doen naar de werking van je lichaam en de invloeden van voedsel en training, doelen stellen en er naar toe werken. Je gezondheid op het spel zetten met crenartines en andere anabolen, bijna alles opzij zetten om te kunnen trainen/eten/slapen. Het zijn allemaal dingen die weinig tot niet bij 'fitness' horen, en daarom is het handig om voor beide onderwerpen een aparte draad te hebben op het forum.

Bodybuilding is gewoon een ander onderwerp dan fitness. En daar kun je een waardeoordeel aan hangen en lullig doen tegen fitness'ers, maar ik vergeet soms ook dat er daadwerkelijk mensen zijn die dit allemaal niet willen en gewoon lekker op de roeimachine en tredmolen willen zitten, gevolgd door een medogenloos buikspierkwartier. Ieder zijn eigen. :) prima zelfs, naast die mensen lijk je 3x zo breed, kijk daar ga ik weer :')
  dinsdag 10 januari 2012 @ 18:04:20 #186
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_106649267
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 17:49 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Ergens ja. Toch hoeft niet iedereen er zo over te denken. Voor mij bestaat het verschil tussen 'fitness' en 'bodybuilding' uit her verschil in motivatie, discpline en het feit dat BB een levensstijl is. Ookal ga je nog 5x per week even een uurtje naar de sportschool om het een en ander te doen, zolang het daarmee ophoudt blijft het voor mij onder het kopje 'fitness' vallen. BB is een levensstijl en is niet per se beter dan fitness of wat dan ook. Daarnaast heeft het weinig tot niets met 'een deuk in een pakje boter kunnen slaan'. Als dat alles is wat je op dit moment kan, so be it. Zolang je structureel aangepast (o.a.) eet, slaapt en traint, om zo dichterbij je doelen te komen, dan ben je in mijn ogen aan het bodybuilden.

De wil om benen te trainen, de wil om ziekelijke tips te volgen over whey en andere vage supplementen, de discipline om je de hele dag vol te proppen (of juist niet), het doorzettingsvermogen om keer op keer door te beuken wanneer het echt zwaar en/of minder leuk wordt. Zelf onderzoek doen naar de werking van je lichaam en de invloeden van voedsel en training, doelen stellen en er naar toe werken. Je gezondheid op het spel zetten met crenartines en andere anabolen, bijna alles opzij zetten om te kunnen trainen/eten/slapen. Het zijn allemaal dingen die weinig tot niet bij 'fitness' horen, en daarom is het handig om voor beide onderwerpen een aparte draad te hebben op het forum.

Bodybuilding is gewoon een ander onderwerp dan fitness. En daar kun je een waardeoordeel aan hangen en lullig doen tegen fitness'ers, maar ik vergeet soms ook dat er daadwerkelijk mensen zijn die dit allemaal niet willen en gewoon lekker op de roeimachine en tredmolen willen zitten, gevolgd door een medogenloos buikspierkwartier. Ieder zijn eigen. :)
^O^

quote:
prima zelfs, naast die mensen lijk je 3x zo breed, kijk daar ga ik weer :')
_O-
  dinsdag 10 januari 2012 @ 18:07:33 #187
357556 jeurse04
Usericon is son of Zeus
pi_106649384
Oke, na 2 weken op vakantie te zijn geweest weer getraind.. Zondag borst en rug getraind, maandag schouders en armen, ik heb nu zoo een erge spierpijn in me borst en armen, niet normaal :'(

Is dit normaal na 2 weken al :o? En morgen weer borst/rug trainen moet kunnen aangezien ik zondag die groepen voor t laatst pakte, ondanks de immense spierpijn nu?
190CM, 90.5KG, SQ:150KGx2 BP:100KGx2 DL:190KGx3
My end goal is not to be some massed up freak, but rather to have a physique that can be looked as art; streamlined, tapered, and universally appealing.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 18:27:19 #188
156015 16meter
pi_106650163
quote:

[..]

Eens, vooral het dikgedrukte.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 18:34:55 #189
318880 Luchtkoker
Du zoon.
pi_106650425
quote:

[..]

Mooien post, Panzermuisjens. Niks aan toe te voegen, en helemaal mee eens.
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 18:07 schreef jeurse04 het volgende:
Oke, na 2 weken op vakantie te zijn geweest weer getraind.. Zondag borst en rug getraind, maandag schouders en armen, ik heb nu zoo een erge spierpijn in me borst en armen, niet normaal :'(

Is dit normaal na 2 weken al :o? En morgen weer borst/rug trainen moet kunnen aangezien ik zondag die groepen voor t laatst pakte, ondanks de immense spierpijn nu?
Ja man, spierpijn zegt niks over hoe ver je spieren daadwerkelijk zijn hersteld, je lichaam heeft het melkzuur gewoon nog niet volledig afgevoerd. Er zit genoeg tijd tussen afgelopen zondag en morgen, dus je kan gewoon weer knallen.

-edit- Oh wacht ik las de spiergroepen verkeerd. Hmm, omdat je gister nog armen hebt gedaan zou het kunnen dat je armen nog niet volledig zijn hersteld. Hoewel, biceps en triceps zijn niet zulke grote spiergroepen en je gaat ze morgen ook niet isoleren, dus in principe moet het kunnen voor zover ik zie.
Of toch du vader?
  dinsdag 10 januari 2012 @ 19:02:00 #190
182356 drumstickNL
dun dun dun
pi_106651487
Dat NoxiPro is inderdaad een ziek goedje, heb het nu 2 keer gehad over een langere periode en ik heb gewoon het idee dat ik er beter af kan blijven. Het kan gewoon niet goed voor m'n lichaam zijn.. maar damn wat 'n spul. :7
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  dinsdag 10 januari 2012 @ 19:06:59 #191
253447 Ethanolic
pi_106651685
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 19:02 schreef drumstickNL het volgende:
Dat NoxiPro is inderdaad een ziek goedje, heb het nu 2 keer gehad over een langere periode en ik heb gewoon het idee dat ik er beter af kan blijven. Het kan gewoon niet goed voor m'n lichaam zijn.. maar damn wat 'n spul. :7
Maar eens proberen dan.
Deathlift or Die.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 20:32:24 #192
354147 SunTzu
pi_106656510
SS benen en schouders gedaan, fucking lekker squatten en dumbell lunges om en om achter elkaar zonder pauze :P
  † In Memoriam † dinsdag 10 januari 2012 @ 21:29:30 #193
230491 Zith
pls tip
pi_106659993
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 20:32 schreef SunTzu het volgende:
SS benen en schouders gedaan, fucking lekker squatten en dumbell lunges om en om achter elkaar zonder pauze :P
Starting strength dumbell lunges?
  dinsdag 10 januari 2012 @ 21:35:04 #194
354147 SunTzu
pi_106660291
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 21:29 schreef Zith het volgende:

[..]

Starting strength dumbell lunges?
Nee super set, had vorige week een schema aangevraagd in mijn sportschool maar het duurde ff.
Vorige week kreeg ik alleen borst en rug en nu de rest van mijn 3-split schema. Tussendoor gewoon normaal getraind.

Ben nu nog 11 dagen in NL en dan ga ik een maand naar Vietnam, dus tot dan ga ik sowieso hard erop.
Heb daar ook al eerder gesport in Vietnam in verschillende gyms van de meest verroeste tot de meest splinternieuwe.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 21:36:33 #195
318880 Luchtkoker
Du zoon.
pi_106660387
quote:

[..]

[..]

Als je al met zo'n attitude aan komt, ga ik er niet eens meer op in. :W
Of toch du vader?
  dinsdag 10 januari 2012 @ 21:46:05 #196
185035 Diabox
pi_106660937
quote:

[..]

Onzin, hij is naturel.

Bron: Jay Cutler
  dinsdag 10 januari 2012 @ 21:49:42 #197
333258 Physics
pi_106661140
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 21:36 schreef Luchtkoker het volgende:

[..]

Als je al met zo'n attitude aan komt, ga ik er niet eens meer op in. :W
Maar zelf voel je je wel goed genoeg om zo op andere mensen te reageren. Enfin.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 21:56:21 #198
156015 16meter
pi_106661503
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 21:46 schreef Diabox het volgende:

[..]

Onzin, hij is naturel.

Bron: Jay Cutler
Net zijn nieuwe trainings cd besteld, zo vet!

dinsdag 10 januari 2012 @ 22:14:16 #199
260123 mtchel112
hoi
pi_106662360
Education of a bodybuilder leest te snel weg, wat een baas dat arnie over de muur van de kazerne klom om even een beker binnen te slepen
  dinsdag 10 januari 2012 @ 22:21:19 #200
328370 Yuri_Boyka
Patience.
pi_106662746
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 19:02 schreef drumstickNL het volgende:
Ik zei tegen hem dat ze pik ervan krimpt, daarom verzint hij nu een smoesje. _O-
If not now, then when.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 22:24:43 #201
264840 Panzermaus
Lyubvi
pi_106662913
Nou ik lig in bed met een kruik, deadlifts hakken er wel weer in. Onderrugspierpijn blijft toch altijd een beetje raar voelen, ik denk dat ik het nog moet leren waarderen. :') met moeite je broek aan/uit kunnen trekken want quads en glutes zijn ook kapot, het is maar wat je moet waarderen

SPOILER
  dinsdag 10 januari 2012 @ 22:25:40 #202
185035 Diabox
pi_106662958
112
  dinsdag 10 januari 2012 @ 22:30:42 #203
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_106663194
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 22:24 schreef Panzermaus het volgende:
Nou ik lig in bed met een kruik, deadlifts hakken er wel weer in. Onderrugspierpijn blijft toch altijd een beetje raar voelen, ik denk dat ik het nog moet leren waarderen. :') met moeite je broek aan/uit kunnen trekken want quads en glutes zijn ook kapot, het is maar wat je moet waarderen

SPOILER
hoeveel kg wil je nog pakken?
  dinsdag 10 januari 2012 @ 22:32:37 #204
156015 16meter
pi_106663297
ben blij als ik ga cutten man, ben die bolle kop en pens wel zat.

nou tot ziens he, lief dagboek van me.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 22:41:16 #205
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_106663701
quote:
How Did You Get Started?

I played football in high school and lifted weights for that.
http://www.bodybuilders.com/over40.htm

Waarschijnlijk heeft hij het over American Football, maar het las zo grappig. :+

Eens kijken of ik ook zoiets kan bereiken in de komende 3 jaar. Moeten ze alleen wel een kuitspier op m´n foto´s photoshoppen. :P
  dinsdag 10 januari 2012 @ 22:46:01 #206
69994 seto
-|||--------|||-
pi_106663914
Er loopt bij mijn gym zo´n redelijk oude vent rond die echt fucking sterk is voor zijn leeftijd (140kg BP, 200kg SQ, 220+kg DL). Had hem al eens eerder gesproken en vandaag ook weer toen ik op de power rack wachtte, vertelde hij dat hij vandaag 200kg had gesquat en weer op zijn oude niveau zat. Dus ik vragen of hij vroeger gewichtheffer was oid, vertelt hij dat hij vroeger Nederlands kampioen gewichtheffen was met 110kg snatch en 140kg C&J :o Fucking vet, daarna had hij me nog wat kleine tips gegeven voor squats.

Tot zover mijn dagboek post.
Seto is zo ene baas he
  dinsdag 10 januari 2012 @ 22:48:51 #207
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_106664051
46 is heul niet oud, seto. }:|
  dinsdag 10 januari 2012 @ 22:50:03 #208
69994 seto
-|||--------|||-
pi_106664103
Huh? Weet je wie ik bedoel? :D
Seto is zo ene baas he
  dinsdag 10 januari 2012 @ 22:51:02 #209
-1 #ANONIEM
pi_106664152
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 22:50 schreef seto het volgende:
Huh? Weet je wie ik bedoel? :D
Snakey is een ouwe zak en werd er even mee geconfronteerd :P
  dinsdag 10 januari 2012 @ 22:51:40 #210
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_106664174
Nope, ik ben 46. :')
UnibetUnibet
  dinsdag 10 januari 2012 @ 22:53:22 #211
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_106664237
quote:
12s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 22:51 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Snakey is een ouwe zak en werd er even mee geconfronteerd :P
Eigenlijk confronteerde ik mezelf door dezelink te plaatsen. :P http://www.bodybuilders.com/over40.htm
  dinsdag 10 januari 2012 @ 22:54:22 #212
69994 seto
-|||--------|||-
pi_106664282
Oh op die manier. Naja, denk dat die vent ook zo rond die leeftijd is, alleen hij is 110kg spier :P Vind het wel tof als je op die leeftijd nog aan de gewichten hangt.
Seto is zo ene baas he
  dinsdag 10 januari 2012 @ 22:56:41 #213
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_106664371
Godver seto, ik ben 90 kilo spier.
  woensdag 11 januari 2012 @ 00:01:53 #214
-1 #ANONIEM
pi_106667221
Nog mensen die verstand hebben van anatomie ?
  woensdag 11 januari 2012 @ 00:15:56 #215
328370 Yuri_Boyka
Patience.
pi_106667757
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 00:01 schreef Weissman het volgende:
Volgens mij studeert Stereo dat, je kan beter gelijk je vraag posten tho.
If not now, then when.
  woensdag 11 januari 2012 @ 00:20:27 #216
55709 Stereotomy
pi_106667945
quote:
We kunnen een poging doen :)
  woensdag 11 januari 2012 @ 00:27:57 #217
206322 Seam
Pillz-E
pi_106668200
quote:
In hoeverre? Geneeskundestudent hier.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  woensdag 11 januari 2012 @ 00:29:04 #218
-1 #ANONIEM
pi_106668243
Ik train een paar jongens die voetballen. Stel schema's voor ze op, vertel ze wat ze wel moeten eten en wat niet en blablabla...

Eentje kwam een tijd geleden naar me toe met de vraag hoe we konden werken aan zijn snelheid en voornamelijk acceleratie.

Dus kwam ik uit bij oefeningen zoals;squat (en vele varianten ervan), lunges, box jumpes, line hops, squat jumps, rocket jumps. Daarnaast ben ik ook meer gaan focussen op core en rug. Doe veel met speed en agility trainingen. Hij is al enorm vooruitgegaan. Maar tuurlijk ben ik niet tevreden met ''goed'' *)

Zijn er nog (kracht)oefeningen die ik over het hoofd zie of waarvan jullie denken dat ze ook zullen bijdrage aan functionaliteit ?

SPOILER

[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2012 00:32:09 ]
  woensdag 11 januari 2012 @ 00:33:30 #219
328370 Yuri_Boyka
Patience.
pi_106668378
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 00:29 schreef Weissman het volgende:
Ik train een paar jongens die voetballen. Stel schema's voor ze op, vertel ze wat ze wel moeten eten en wat niet en blablabla...

Eentje kwam een tijd geleden naar me toe met de vraag hoe we konden werken aan zijn snelheid en voornamelijk acceleratie.

Dus kwam ik uit bij oefeningen zoals;squat (en vele varianten ervan), lunges, box jumpes, line hops, squat jumps, rocket jumps. Daarnaast ben ik ook meer gaan focussen op core en rug. Doe veel met speed en agility trainingen. Hij is al enorm vooruitgegaan. Maar tuurlijk ben ik niet tevreden met ''goed'' *)

Zijn er nog (kracht)oefeningen die ik over het hoofd zie of waarvan jullie denken dat ze ook zullen bijdrage aan functionaliteit ?
Geen idee of je dit al gezien hebt maar ik post hem maar.

http://www.brianmac.co.uk/speed.htm
If not now, then when.
  woensdag 11 januari 2012 @ 00:37:15 #220
-1 #ANONIEM
pi_106668467
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 00:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Geen idee of je dit al gezien hebt maar ik post hem maar.

http://www.brianmac.co.uk/speed.htm
Nee, thnx. Staan bruikbare tips in. Maar ben echt op zoek naar specifieke krachttraining. Een sledge wordt lastig. Iemand alternatieven daarvoor ?
  woensdag 11 januari 2012 @ 00:49:27 #221
77130 star_gazer
pi_106668806
Zo. M'n eerste training na de vakantie zit erop.

Jezus Christus :')

Dacht het even rustig aan te doen. Squat op 60kg (was 90), deadlift op 80kg (was 100kg), bench op 60kg (was 70kg). Godverdomme spierpijn zeg :') Vooral m'n quads, kan bijna niet lopen. En dat van 2 weekjes rust, al heb ik het gevoel dat creatine ook meespeelt (zit in een off-cycle).
-
  woensdag 11 januari 2012 @ 00:50:57 #222
-1 #ANONIEM
pi_106668844
En wil iemand mij uitleggen waarom ik deze oefening altijd maar zie terugkomen bij sprinters ?

woensdag 11 januari 2012 @ 01:11:08 #223
328370 Yuri_Boyka
Patience.
pi_106669278
quote:
3s.gif Op woensdag 11 januari 2012 00:49 schreef star_gazer het volgende:
Zo. M'n eerste training na de vakantie zit erop.

Jezus Christus :')

Dacht het even rustig aan te doen. Squat op 60kg (was 90), deadlift op 80kg (was 100kg), bench op 60kg (was 70kg). Godverdomme spierpijn zeg :') Vooral m'n quads, kan bijna niet lopen. En dat van 2 weekjes rust, al heb ik het gevoel dat creatine ook meespeelt (zit in een off-cycle).
Zo, dat is een aardige daling.

quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 00:50 schreef Weissman het volgende:
En wil iemand mij uitleggen waarom ik deze oefening altijd maar zie terugkomen bij sprinters ?

Zag het ook al idd.
If not now, then when.
  woensdag 11 januari 2012 @ 01:22:47 #224
77130 star_gazer
pi_106669521
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 01:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:

Zo, dat is een aardige daling.

Ja, zeg dat wel. Denk dat m'n lichaam er over een weekje ofzo wel weer aan gewend is. Dan kan ik weer grote stappen gaan maken naar waar ik was gebleven :) Al heb ik het gevoel dat ik dus erg gevoelig ben voor creatine, waar ik over twee weken weer mee begin.
-
  woensdag 11 januari 2012 @ 01:37:19 #225
328370 Yuri_Boyka
Patience.
pi_106669763
quote:
3s.gif Op woensdag 11 januari 2012 01:22 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Ja, zeg dat wel. Denk dat m'n lichaam er over een weekje ofzo wel weer aan gewend is. Dan kan ik weer grote stappen gaan maken naar waar ik was gebleven :) Al heb ik het gevoel dat ik dus erg gevoelig ben voor creatine, waar ik over twee weken weer mee begin.
Waarom niet 2 maandjes clean trainen en daarna weer aan de creatine dan?
If not now, then when.
  woensdag 11 januari 2012 @ 03:11:20 #226
-1 #ANONIEM
pi_106670613
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 11:29 schreef the85mc het volgende:
Het valt me op dat er hier lacherig wordt gedaan over dat mensen voetbal (of in mijn geval MTBen) als beenspiertraining zien omdat dat niet effectief zou zijn. Nu ben ik een leek op BB gebied maar ga je echt zoveel verschil merken als je specifiek die spieren traint? Voor mijn gevoel geef ik mijn benen al een goede workout als ik door het bos loop te rammen.
Jou gevoel doet er niet toe.

Dikke mensen hebben bij 1 dag in de week geen taart eten ook een fantastisch goed gevoel over hun totale calorie inname. Echter het is vals gevoel, net als Voetbal een goede training is... Eigenlijk is dat voetbal het een sport voor laffe boylovers.
:W
  woensdag 11 januari 2012 @ 03:16:52 #227
-1 #ANONIEM
pi_106670634
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 18:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Hahaha ik snap em, maar toch. Shit is heavy voor je ogen man.

Even wat anders, heb net het domein www.koolhydraat.com gekocht, ik ga er wat info op pleuren en adsense, is kijken hoe het gaat lopen.
Sitedeals?
Goede set ouwe!
  woensdag 11 januari 2012 @ 03:17:47 #228
77130 star_gazer
pi_106670638
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 01:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Waarom niet 2 maandjes clean trainen en daarna weer aan de creatine dan?
Creatine is toch maandje on, maandje off?
-
  woensdag 11 januari 2012 @ 03:26:47 #229
-1 #ANONIEM
pi_106670671
quote:
7s.gif Op woensdag 11 januari 2012 03:17 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Creatine is toch maandje on, maandje off?
5 jaar on, 1 maand off.
Bron:
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 20:31 schreef michiel_merk het volgende:
Voor die vraag jou je inderdaad moeten branden.
Giet wat terpentine/assenton/benzine over jezelf, en ontbrand het grote vuur.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2012 03:40:56 ]
  woensdag 11 januari 2012 @ 08:28:41 #230
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_106671577
quote:

die doe ik ook, is eigenlijk een must voor explosiviteit voor veldsporten. Er is geen college footballteam in Amerika die deze niet doet. Je gebruikt je hele lichaam hiervoor maar vooral de spieren die je helpen bij het rennen
Luck is for losers
UnibetUnibet
  woensdag 11 januari 2012 @ 09:17:53 #231
354147 SunTzu
pi_106672261
  woensdag 11 januari 2012 @ 09:39:38 #232
156015 16meter
pi_106672692
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 03:26 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

5 jaar on, 1 maand off.
Bron:
[..]

Voor die vraag jou je inderdaad moeten branden.
Giet wat terpentine/assenton/benzine over jezelf, en ontbrand het grote vuur.

Hier kan ik me alleen maar bij aansluiten.
  woensdag 11 januari 2012 @ 10:05:58 #233
55709 Stereotomy
pi_106673242
quote:

SPOILER
Zou ik niks zinnigs over kunnen zeggen, dus ik laat het beantwoorden wel aan anderen over :P
  woensdag 11 januari 2012 @ 10:24:22 #234
327254 the85mc
pi_106673652
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 03:11 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Jou gevoel doet er niet toe.

Dikke mensen hebben bij 1 dag in de week geen taart eten ook een fantastisch goed gevoel over hun totale calorie inname. Echter het is vals gevoel, net als Voetbal een goede training is... Eigenlijk is dat voetbal het een sport voor laffe boylovers.
:W
Als BBer heb jij natuurlijk een monitor aan je spieren hangen waaraan je precies kunt zien hoe je spieren ervoor staan en doe je niets met het gevoel die je spieren je geven :') . Iedere sporter luistert naar zijn lichaam eventueel ondersteund met meetapparaten.
Als ik na twee uur trainen een bloedsmaak in mn bek heb, dat ik bijna niet meer van mijn fiets kan stappen door vermoeidheid en verzuring en dat mijn comp weer een hogere gemiddelde snelheid aangeeft dan weet ik dat ik echt goed getraind heb. Ik kan dat voelen aan mijn hele lichaam dat ik een goede training heb gehad en de comp bevestigd dat. Ook al zou ik zonder comp fietsen dat weet ik nog wanneer ik goed heb getraind. En waarom zou je trainen als je niet jezelf wilt verbeteren ten koste van alles. Als je dat niet wilt kun je beter stoppen.

En wtf doe jij om half 4 's nachts achter de computer. Als BBer is rust belangrijk, zou jij toch moeten weten. Of heb je zitten zuipen ergens? Als er iets slecht voor je lichaam is...
  woensdag 11 januari 2012 @ 10:26:11 #235
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_106673703
quote:

SPOILER
- (Powerbomb ) Kettlebell Swings voor sprongkracht

Dit misschien?

- Speed Skater Squats (Brutal!)
Luck is for losers
  woensdag 11 januari 2012 @ 10:51:17 #236
328370 Yuri_Boyka
Patience.
pi_106674385
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 03:16 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Sitedeals?
Goede set ouwe!
Nee man gewoon regfee :D. 10tje bij transip, was ook verbaasd dat die nog bestond.
If not now, then when.
  woensdag 11 januari 2012 @ 10:59:03 #237
55709 Stereotomy
pi_106674586
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 10:24 schreef the85mc het volgende:

Ik kan dat voelen aan mijn hele lichaam dat ik een goede training heb gehad
Ik kan na 1000x bicep curlen en leg curlen ook voelen dat ik een goede training heb gehad. Maar dat betekent niet dat ik een goede training heb gehad.
  woensdag 11 januari 2012 @ 11:02:32 #238
264840 Panzermaus
Lyubvi
pi_106674682
Ik ben nog steeds kapot van maandagavond, ik denk dat ik wel goed getraind heb, echte DIEHARD DOM's zonder verkeerde pijntjes of scheuren. Ik denk dat ik vanavond moet overslaan, kan niet echt goed zijn om hier doorheen te trainen.

Deadlifts hitten lats ook goed trouwens, ik denk dat het mijn favoriete lift is. Wat hitten ze eigenlijk niet, ja, calves. Maar voor de rest?
  † In Memoriam † woensdag 11 januari 2012 @ 11:14:16 #239
230491 Zith
pls tip
pi_106675028
quote:

Hierbij target je je deltoids, naast andere schoulderspieren.

Bij het sprinten moet je je armen gebruiken (ren maar een met je armen naast je, dat gaat een stuk langzamer :P ), deze moeten ook explosief zijn omdat ze tegelijk met je benen moeten bewegen en je bovenlichaam 'dirigeren'.

quote:
Most of the upper body movement in running comes from your shoulders. Swinging your shoulders forward uses your anterior deltoid which is your front shoulder muscle. Extending your arm backward is the job of your latisimus dorsi muscle of your back and your posterior deltoid. There is very little work being done by your upper body muscles in distance running so any building effect will be very slight. You use your upper body muscles far more in sprinting.
  woensdag 11 januari 2012 @ 11:35:50 #240
327254 the85mc
pi_106675728
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 10:59 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ik kan na 1000x bicep curlen en leg curlen ook voelen dat ik een goede training heb gehad. Maar dat betekent niet dat ik een goede training heb gehad.
Ligt eraan wat je doel is. Mijn doel is om harder te kunnen fietsen en sterker te worden bergop. Als ik beter word met mijn huidige schema dan is mijn training effectief. Wat is jouw definitie van 'goede training' dan?
  woensdag 11 januari 2012 @ 11:39:07 #241
156015 16meter
pi_106675834
Met squats krijg je meer kracht in je benen > harder fietsen.
  woensdag 11 januari 2012 @ 11:42:12 #242
-1 #ANONIEM
pi_106675924
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 11:39 schreef 16meter het volgende:
Met squats krijg je meer kracht in je benen.
Met voetbal en curls ook. Door de zwaartekracht train je ook je benen tijdens het curlen.
  woensdag 11 januari 2012 @ 11:42:13 #243
327254 the85mc
pi_106675925
Maar dat is alleen op de vlakke weg. Als je een heuvel op moet en je bent zwaarder kost het meer kracht om boven te komen. En heuvelop ligt mijn limiet niet in mijn spierkracht, maar in hoeveel zuurstof ik op kan nemen. Je moet wel zuurstof hebben om je spieren aan het werk te kunnen zetten.
  woensdag 11 januari 2012 @ 11:44:04 #244
156015 16meter
pi_106675978
Op onderhoud blijven eten > massa toename gering
  woensdag 11 januari 2012 @ 11:44:42 #245
-1 #ANONIEM
pi_106676006
Trouwens, iedereen bedankt voor het meedenken en de vele DM's.

Laat toch zien dat we elkaar wel kunnen helpen zolang de vraag maar serieus, duidelijk en specifiek genoeg is.
  woensdag 11 januari 2012 @ 11:55:45 #246
327254 the85mc
pi_106676349
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 11:44 schreef 16meter het volgende:
Op onderhoud blijven eten > massa toename gering
Thnx! goede tip! Ik ben nu nog aan het cutten, maar ga over een maand of 2-3 weer flink krachttraining doen en bulken.
  † In Memoriam † woensdag 11 januari 2012 @ 12:14:55 #247
230491 Zith
pls tip
pi_106676896
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 11:35 schreef the85mc het volgende:

[..]

Ligt eraan wat je doel is. Mijn doel is om harder te kunnen fietsen en sterker te worden bergop. Als ik beter word met mijn huidige schema dan is mijn training effectief. Wat is jouw definitie van 'goede training' dan?
Voor de fietsers.

Jouw schema kan wel effectief zijn, maar het is ook mogelijk dat je nog sneller vooruitgaat als je ernaast nog krachttraining voor je benen doet. Zoals Chris Ronan die erbij squatte, zoals Bolt die extra krachttraining doet om sneller te kunnen rennen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Zith op 11-01-2012 12:20:52 ]
  woensdag 11 januari 2012 @ 12:17:25 #248
264840 Panzermaus
Lyubvi
pi_106676961
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 12:14 schreef Zith het volgende:

[..]

Voor de fietsers.

Jouw schema kan wel effectief zijn, maar het is ook mogelijk dat je nog sneller vooruitgaat als je ernaast nog krachttraining voor je benen doet. Zoals Bolt die extra krachttraining doet om sneller te kunnen rennen.
Haha dat filmpje is zo priceless he, dat verhaal, dat accent. _O_ Dat zwaard. _O_

HE HAD A HEART THE SIZE OF A BASKET BALL AND I TELL YOU, HE KILLED PEOPLE
  woensdag 11 januari 2012 @ 12:29:20 #249
156015 16meter
pi_106677311
Beste filmpje van Rippetoe, inderdaad. Op z'n site en in zijn boek staan ook mooie teksten.
quote:
It is because over thirty years of direct observation has demonstrated to me that when trainees drink one gallon of milk added to their regular diet and train in a progressive linear fashion, they gain significant muscular bodyweight, and those that do not drink their milk, even in the presence of progressive linear training, fail to do this. They also fail to continue progressive linear training for the same length of time, because this is facilitated by the steady weight gain. I understand that you're asking me if I have controlled for other factors such as failure to do the program correctly, and the answer is yes, of course I have, because I am not a complete idiot. Those that will not do the program are not being considered when I make these remarks, because that would be too fucking obvious a hole in my analysis. The difference in the milk drinkers is that THEY GET BIGGER THAN THE ONES WHO WON'T DRINK THE FUCKING MILK. Please tell me that you understand this now.
  woensdag 11 januari 2012 @ 12:33:14 #250
55709 Stereotomy
pi_106677428
Haha, toffe gast is het idd.
  woensdag 11 januari 2012 @ 13:12:15 #251
264840 Panzermaus
Lyubvi
pi_106678531
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 12:29 schreef 16meter het volgende:
Beste filmpje van Rippetoe, inderdaad. Op z'n site en in zijn boek staan ook mooie teksten.

[..]

Onderzoek heeft ook uitgewezen dat Panzermausen die veel melk drinken en hard beuken met SS nu 21 kg zwaarder zijn dan voor ze begonnen met trainen. Ja, ik vind het wel een toffe man.

quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 13:02 schreef trovey het volgende:

[..]

Bebogeen, zelfs stroop en gewone (basterd)suiker mag ik nemen maar dan weer niet zoiets als chocoladepasta want dat zit behalve bomvbol suiker ook bomvol vet en dat is dan weer teveel van het goede. :')
waarom toch :') :')
  woensdag 11 januari 2012 @ 13:16:21 #252
55709 Stereotomy
pi_106678675
Jezus christus.
  woensdag 11 januari 2012 @ 13:46:53 #253
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106679615
quote:
14s.gif Op woensdag 11 januari 2012 13:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]

[ afbeelding ] waarom toch :') :')
  woensdag 11 januari 2012 @ 14:05:48 #254
185035 Diabox
pi_106680233
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 10:24 schreef the85mc het volgende:
En wtf doe jij om half 4 's nachts achter de computer. Als BBer is rust belangrijk, zou jij toch moeten weten. Of heb je zitten zuipen ergens? Als er iets slecht voor je lichaam is...
Ik zit ook vaak genoeg tot 4 uur achter de computer. Niet iedereen hoeft achter de vuilniswagen te staan om 07:00.

Train je zelf ook of..?
  woensdag 11 januari 2012 @ 14:09:36 #255
318880 Luchtkoker
Du zoon.
pi_106680361
quote:

[..]

Prachtig plaatje _O_ _O-
Of toch du vader?
  woensdag 11 januari 2012 @ 14:21:09 #256
285298 CarbonC
pi_106680742
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 22:54 schreef seto het volgende:
Oh op die manier. Naja, denk dat die vent ook zo rond die leeftijd is, alleen hij is 110kg spier :P Vind het wel tof als je op die leeftijd nog aan de gewichten hangt.
Bodybuilding, of in ieder geval serieuze krachttraining, is essentieel om gezond te blijven op elke leeftijd.
  woensdag 11 januari 2012 @ 14:21:43 #257
156015 16meter
pi_106680766
quote:

[..]

Onderzoek heeft ook uitgewezen dat Panzermausen die veel melk drinken en hard beuken met SS nu 21 kg zwaarder zijn dan voor ze begonnen met trainen. Ja, ik vind het wel een toffe man.

[..]

Lees die topics toch niet man, pure zelfkwelling. Al die dikke kuthoeren die denken dat ze 'gezond slank' worden van 'lekker veel fruit en alleen maar Light producten'. :') En elkaar vooral ondersteunen in al die bullshit. Sterf.
  woensdag 11 januari 2012 @ 14:41:46 #258
-1 #ANONIEM
pi_106681483
quote:

[..]

[..]

_O- _O_ _O-

Ik moet vrouwen ook altijd uitleggen dat ik niet op ''dieet'' ben maar dat ik bepaalde richtlijnen volg in mijn voeding. :')

Niet dat ze er wat van snappen maar toch :')
  woensdag 11 januari 2012 @ 14:51:02 #259
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_106681857
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 14:21 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Bodybuilding, of in ieder geval serieuze krachttraining, is essentieel om gezond te blijven op elke leeftijd.
Ik zou wat ik nu doe benoemen als serieuze krachttraining. En ja, ik voel me 100x beter dan een half jaar geleden.

Ik dacht vandaag serieus even dat ik m'n prothese gebroken had. IK hoorde een 'klik' bij de leg press vandaag, maar dat was m'n rechter enkel die klikte. :D En ik zag een scheurtje, maar dat is een oud scheurtje wat al eens gerepareerd is. Ik schrok even, want dan zou ik of een maand of 3 geen benen meer kunnen trainen, of me blauw betalen aan een koerier om het been wat ik thuis vergeten ben hierheen te sturen. :')
  woensdag 11 januari 2012 @ 15:04:25 #260
157922 fathank
pi_106682449
quote:

[..]

[..]

Basterdsuiker op je brood gooien als je probeert af te vallen _O-
  woensdag 11 januari 2012 @ 15:05:45 #261
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_106682515
Heb ik nog iets gemist?
  woensdag 11 januari 2012 @ 15:06:18 #262
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_106682536
quote:
14s.gif Op woensdag 11 januari 2012 15:04 schreef fathank het volgende:

[..]

Of je doet het of je doet het niet, niet half.
  woensdag 11 januari 2012 @ 15:12:19 #263
55709 Stereotomy
pi_106682814
quote:

[..]

Is niet handig, maar het kan, waarom niet.
  woensdag 11 januari 2012 @ 15:12:44 #264
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106682837
quote:

[..]

Maar ze strooit wel een dun laagje, hè!
  woensdag 11 januari 2012 @ 15:13:57 #265
-1 #ANONIEM
pi_106682901
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 15:12 schreef Levolution het volgende:
Maar ze strooit wel een dun laagje, hè!
Ja en wel light-boter. Wat goed zeg !! Helemaal toppie. Goed bezig meid !!
  woensdag 11 januari 2012 @ 15:14:20 #266
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_106682925
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 15:13 schreef Weissman het volgende:

[..]

Ja en wel light-boter. Wat goed zeg !! Helemaal toppie. Goed bezig meid !!
En koolhydraatarm brood, niet te vergeten.
  woensdag 11 januari 2012 @ 15:15:37 #267
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_106682982
Hoe zit dat nou met creatine en citrusvruchten. Half uurtje wachten of totale quatsch?
  woensdag 11 januari 2012 @ 15:19:30 #268
-1 #ANONIEM
pi_106683174
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 11:35 schreef the85mc het volgende:

[..]

Jou doelen interesseren ons niet.
Dit is een BB topic mevrouw.
  woensdag 11 januari 2012 @ 15:53:32 #269
161988 Autobandje
pi_106684546
Ben ik weer :* .

Zag laatst ook een meisje, zat van alle ellende een half bord kaas te eten "ja ik mag bijna niets anders eten in mijn koolhydraatarmdiëet". Ik heb niet eens geprobeerd er iets van te zeggen ;(

Even iets anders: Ik heb de laatste tijd tijdens het fietsen e.d. soms kniepijn. Moeilijk te omschrijven en het voelt ook niet heel ernstig, maar het baart me toch wel zorgen. Aan mijn moeders kant in de familie zijn knieproblemen sowieso bekend. Kunnen squats hier iets mee te maken hebben? Zijn er nog pro oefeningen die je knieën niet of amper belasten? Thanks ^O^
  woensdag 11 januari 2012 @ 15:57:07 #270
157922 fathank
pi_106684673
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 15:53 schreef Autobandje het volgende:

Zag laatst ook een meisje, zat van alle ellende een half bord kaas te eten "ja ik mag bijna niets anders eten in mijn koolhydraatarmdiëet". Ik heb niet eens geprobeerd er iets van te zeggen ;(

Even iets anders: Ik heb de laatste tijd tijdens het fietsen e.d. soms kniepijn. Moeilijk te omschrijven en het voelt ook niet heel ernstig, maar het baart me toch wel zorgen. Aan mijn moeders kant in de familie zijn knieproblemen sowieso bekend. Kunnen squats hier iets mee te maken hebben? Zijn er nog pro oefeningen die je knieën niet of amper belasten? Thanks ^O^
  woensdag 11 januari 2012 @ 16:21:17 #271
253447 Ethanolic
pi_106685691
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 15:53 schreef Autobandje het volgende:

Squats hielpen mij van m'n knieklachten af.
Deathlift or Die.
  woensdag 11 januari 2012 @ 16:23:50 #272
-1 #ANONIEM
pi_106685776
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2012 15:19 schreef ZetaOS het volgende:
Jou doelen interesseren ons niet.
Dit is een BB topic mevrouw.
The Zeta has spoken _O_
  woensdag 11 januari 2012 @ 16:38:18 #273
253447 Ethanolic
pi_106686407
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 10:26 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

- (Powerbomb ) Kettlebell Swings voor sprongkracht

Dit misschien?

- Speed Skater Squats (Brutal!)
Keihard dit.
Deathlift or Die.
  woensdag 11 januari 2012 @ 16:44:40 #274
-1 #ANONIEM
pi_106686652
Iemand had hier ooit een geimproviseerde sledge gepost. Wie was dat :?
  woensdag 11 januari 2012 @ 17:20:55 #275
328370 Yuri_Boyka
Patience.
pi_106688177
quote:
14s.gif Op woensdag 11 januari 2012 15:57 schreef fathank het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wat een bazenshirt.
If not now, then when.
  woensdag 11 januari 2012 @ 17:26:45 #276
-1 #ANONIEM
pi_106688407
wat is exrx.net trouwens een bazensite _O_
  woensdag 11 januari 2012 @ 17:28:28 #277
328370 Yuri_Boyka
Patience.
pi_106688491
quote:
14s.gif Op woensdag 11 januari 2012 17:26 schreef Weissman het volgende:
Heb je die knie banden al besteld?
If not now, then when.
  woensdag 11 januari 2012 @ 17:28:53 #278
264840 Panzermaus
Lyubvi
pi_106688512
quote:
14s.gif Op woensdag 11 januari 2012 17:26 schreef Weissman het volgende:
Die overzichtspagina's zijn ook superhandig, en sowieso is die site helemaal zonder toevoegingen, opsmuk of afleiding. Kijk er bijna dagelijks, een stuk fijner dan die schreeuwende sites zoals bb.com of t-nation.com. :)
  woensdag 11 januari 2012 @ 19:08:00 #279
156015 16meter
pi_106692672
http://www.ajax.nl/Ajax-T(...)Media+by+SocialDrums
Weissmann, misschien kun je deze gasten ook trainen?

Vooral die overhead squats (?) met een plastic buis.. wtf.

Van wat je daar ziet wordt toch geen enkele atleet beter?
  woensdag 11 januari 2012 @ 19:17:25 #280
206322 Seam
Pillz-E
pi_106693131
Sodeju wat een belabberde uitvoering allemaal inderdaad :')
Maar Ajax staat ook niet bekend om hun goede fysiek/conditie, zeker niet dit seizoen :')
Ik ben eerder benieuwd naar het krachthonk onder leiding van Verbeek, die weet tenminste wel hoe het hoort.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
UnibetUnibet
  woensdag 11 januari 2012 @ 19:25:27 #281
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106693515
Wie hier had trouwens die pistol squats aangeraden?
Ze zijn best moeilijk; niet wat betreft de kracht, maar wat betreft het evenwicht.
  woensdag 11 januari 2012 @ 19:27:18 #282
327254 the85mc
pi_106693616
Edit: Hier houdt het gezeik op. :)

[ Bericht 82% gewijzigd door Snakey op 11-01-2012 19:47:36 ]
  woensdag 11 januari 2012 @ 19:46:25 #283
-1 #ANONIEM
pi_106694567
Even trollen in het gezond slank forum

quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 17:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Heb je die knie banden al besteld?
Neuh, is voorlopig geen vereiste. Prioriteit: laag.

quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 19:08 schreef 16meter het volgende:
http://www.ajax.nl/Ajax-T(...)Media+by+SocialDrums
Weissmann, misschien kun je deze gasten ook trainen?

Vooral die overhead squats (?) met een plastic buis.. wtf.

Van wat je daar ziet wordt toch geen enkele atleet beter?
Plastic buis, verkeerde houding. Leg press op de tenen. WTF ? dit zijn profs van wie je verwacht dat ze wel fatsoenlijke begeleiding krijgen :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2012 19:49:15 ]
  woensdag 11 januari 2012 @ 19:57:19 #284
156015 16meter
pi_106695061
Vind het als (semi-)Ajacied echt pijnlijk om naar te kijken, ik denk dat ik nog een betere workout voor die gasten kan bedenken. Jammer dat Nederland zo hopeloos achterloopt in de begeleiding van topsporters.
  woensdag 11 januari 2012 @ 20:15:24 #285
318880 Luchtkoker
Du zoon.
pi_106695908
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 19:46 schreef Weissman het volgende:

[..]

[..]

Plastic buis, verkeerde houding. Leg press op de tenen. WTF ? dit zijn profs van wie je verwacht dat ze wel fatsoenlijke begeleiding krijgen :')
ze wille gwn niet te breed worde weetje gwn btje athletis
Of toch du vader?
  woensdag 11 januari 2012 @ 20:33:07 #286
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_106697082
Is het gek dat we dan weinig voorstellen op clubgebied? nee niet echt toch? Ze moeten eens in de leer gaan bij Colleges in Amerika
Luck is for losers
  woensdag 11 januari 2012 @ 20:36:45 #287
-1 #ANONIEM
pi_106697321
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 19:46 schreef Weissman het volgende:

[..]

[..]

Hmmm, Mijn Trol is daar net mislukt. Ze vinden mij nu lief.
Dan maar een broodje Basterts-suiker, hoorde dat je daar behoorlijk van af kunt vallen.
  woensdag 11 januari 2012 @ 20:41:38 #288
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_106697623
Hou eens op met trollen elders, en al helemaal er hier over te praten. Je verplicht me dan in te grijpen...
  woensdag 11 januari 2012 @ 20:43:33 #289
-1 #ANONIEM
pi_106697764
quote:
4s.gif Op woensdag 11 januari 2012 20:41 schreef Snakey het volgende:
Hou eens op met trollen elders, en al helemaal er hier over te praten. Je verplicht me dan in te grijpen...
Je hebt gelijk.
:Y
  woensdag 11 januari 2012 @ 21:10:32 #290
52783 michiel_merk
pi_106699639
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 20:33 schreef kidkash19 het volgende:
Is het gek dat we dan weinig voorstellen op clubgebied? nee niet echt toch? Ze moeten eens in de leer gaan bij Colleges in Amerika
Ja of getraind worden door Gert Jan Verbeek
UnibetUnibet
  woensdag 11 januari 2012 @ 21:21:18 #291
157922 fathank
pi_106700377
quote:
Bij veel clubs is het de eigen verantwoordelijkheid van de speler. Itt bijvoorbeeld AC Milan waar Seedorf niet in het krachthonk mag komen omdat ie dan te log wordt.
  woensdag 11 januari 2012 @ 21:39:38 #292
253447 Ethanolic
pi_106701541
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2012 21:21 schreef fathank het volgende:

[..]

Bij veel clubs is het de eigen verantwoordelijkheid van de speler. Itt bijvoorbeeld AC Milan waar Seedorf niet in het krachthonk mag komen omdat ie dan te log wordt.
Seedorf zijn fysiek. _O_
Deathlift or Die.
  woensdag 11 januari 2012 @ 21:40:07 #293
253447 Ethanolic
pi_106701572
quote:
Zo waar dit.
Deathlift or Die.
  woensdag 11 januari 2012 @ 21:41:39 #294
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_106701669
quote:

[..]

Of bij Juve, daar kregen ze gewoon AAS
  woensdag 11 januari 2012 @ 21:45:46 #295
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_106701915
quote:

[..]

Wat dikke bullshit is want als hij in het krachthonk gaat zitten en gewoon zijn agility en speed drills doet word hij echt niet te log, zolang je een GOEDE krachttrainer hebt die weet wat hij doet en je schema zo opstelt dat het bij jou past is er niks mis mee en die missen er nu juist net in het voetbal

Ter illustratie

Luck is for losers
  woensdag 11 januari 2012 @ 21:50:01 #296
253447 Ethanolic
pi_106702204
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 21:45 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Wat dikke bullshit is want als hij in het krachthonk gaat zitten en gewoon zijn agility en speed drills doet word hij echt niet te log, zolang je een GOEDE krachttrainer hebt die weet wat hij doet en je schema zo opstelt dat het bij jou past is er niks mis mee

Ter illustratie

M'n handen jeuken bij die filmpjes van DeFranco.
Deathlift or Die.
  woensdag 11 januari 2012 @ 23:12:16 #297
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106706815
  woensdag 11 januari 2012 @ 23:22:33 #298
77130 star_gazer
pi_106707257
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 03:26 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

5 jaar on, 1 maand off.
Bron:
Ik ben aan het bulken.
-
  woensdag 11 januari 2012 @ 23:24:25 #299
77130 star_gazer
pi_106707337
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 12:14 schreef Zith het volgende:

[..]

Voor de fietsers.

Jouw schema kan wel effectief zijn, maar het is ook mogelijk dat je nog sneller vooruitgaat als je ernaast nog krachttraining voor je benen doet. Zoals Chris Ronan die erbij squatte, zoals Bolt die extra krachttraining doet om sneller te kunnen rennen.
Dat zwaard :D
-
  woensdag 11 januari 2012 @ 23:37:01 #300
264840 Panzermaus
Lyubvi
pi_106707833
Lieve Kitty, twee bakken kwark, twee shakes, and not a single rep was completed that day.
UnibetUnibet
  woensdag 11 januari 2012 @ 23:53:30 #301
150835 Chuck_Norris
Flair +1
pi_106708501
quote:
7s.gif Op woensdag 11 januari 2012 19:17 schreef Seam het volgende:
Sodeju wat een belabberde uitvoering allemaal inderdaad :')
Maar Ajax staat ook niet bekend om hun goede fysiek/conditie, zeker niet dit seizoen :')
Ik ben eerder benieuwd naar het krachthonk onder leiding van Verbeek, die weet tenminste wel hoe het hoort.
Idd Verbeek is wel zo'n beest die zelf met alles mee doet _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')