Je bent 1,80 en je weegt 64 kg? Ik ben even lang en weeg 78 kg TS!quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Goeieavond!
Nou, er zijn grotere problemen op de wereld, tis dan ook niet echt een probleem, maar wil er wel van af eigenlijk. Heb namelijk een buikje, niet extreem, maar gewoon wel een klein buikje wat zeker zichtbaar is als je zit met een spijkerbroek aan(ofwel er komt een dikker laagje te zien zeg maar. )
Nou ben ik zelf 1.80m en weeg 64 kg wat een BMI maakt van 19,5 kg, opzich niks verkeerd mee, alleen dat buikje.. Nogmaals het is niet extreem, maar als je vanaf de zijkant kijkt in de spiegel zie je wel iets, grote vraag is hoe kom ik hier vanaf? Nou heeft elk zijn oorzaken en bij mij ligt dit waarschijnlijk aan het snoepen. Doe dit eigenlijk best wel graag en ook wel aardig wat, kan bijvoorbeeld zo een zak chips in een keer leeg eten, dat helpt natuurlijk niet echt mee. Daarnaast ook de laatste tijd niet echt in beweging, zeg maar gerust niet. Waar ik eerder nog 20km fietste naar school toe, is dit nu nihil dankzij mijn rijbewijs, daarnaast doe ik voor de rest eigenlijk niks aan beweging.
Dat ik zal moeten stoppen met het snoepen is duidelijk om dit tegen te gaan, maar wat kan ik nog meer doen, en vooral wat voor beweging of trainingen zijn hier goed voor, daarnaast een beetje extra spiermassa aan het bovenlijf zou ik geen kwaad kunnen.. Anyone tips of trucs?
Gegroet!
Magere kwark is daar de oplossing voor. Ben nu toevallig een bakje magere kwark naar binnen aan het werken, boordevol eiwitten.quote:
Mooi dom om hem cardio aan te raden met een bmi van 19.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:45 schreef Lookbehind het volgende:
Meer gaan sporten, en als je voornamelijk wat vet wilt verbranden zou ik mij richten op duurtrainingen. Wel gewoon normaal blijven eten, want je gewicht is op zich in orde.
Eiwit is zeker belangrijk, zeker als je krachttraining gaat doen kan een bakje kwark wel helpen. Hoe oud ben je overigens? <20 is een laag BMI wel vrij normaal trouwens, je buikje echter niet bij dit gewicht dus je zal wel spieren moeten kweken.quote:
Wat is er mis met een BMI van 19?quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:46 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Mooi dom om hem cardio aan te raden met een bmi van 19.![]()
Alleen krachttraining en veel gezond eten gaat ts helpen.
Je kan wel bakken met kwark gaan eten maar dan moet je ook wel krachttraining gaan doen anders heb je er nog niks aan. En met hardlopen en fietsen zul je geen spieren krijgen en niks aan je lichaam veranderen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ah, eiwitten dus. (ben echt een leek op dit gebied). Zal eens kijken na een bakje kwark hiero, heb er ook wel trek aan eigenlijk.
Anyways, sportschool ga ik eens overwegen, verder nog dingen voor gewoon thuis. Hardlopen/fietsen ofzo, of heeft dat geen invloed.
Hardlopen/fietsen is voornamelijk cardio en vetverbranding, veel korte sprints kan wel enige spiergroei terweeg brengen maar nauwelijks. Als je het buiten de sportschool wilt doen kan je of gewichten kopen, push-ups of crunches ect. er is genoeg op internet over te vinden maar de middelen die je in de sportschool hebt geven toch wel het beste resultaat.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ah, eiwitten dus. (ben echt een leek op dit gebied). Zal eens kijken na een bakje kwark hiero, heb er ook wel trek aan eigenlijk.
Anyways, sportschool ga ik eens overwegen, verder nog dingen voor gewoon thuis. Hardlopen/fietsen ofzo, of heeft dat geen invloed.
Je begrijpt natuurlijk dat één bakje kwark geen wonderen verricht toch?quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ja hij moet ziek gaan vreten minimaal 4000kcal per dag. En krachttraining doen 3 keer per week. Maarja dat vinden de meesten eng natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:55 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Je begrijpt natuurlijk dat één bakje kwark geen wonderen verricht toch?
ja en al die anabolen shakes :Squote:Op dinsdag 20 december 2011 22:58 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ja hij moet ziek gaan vreten minimaal 4000kcal per dag. En krachttraining doen 3 keer per week. Maarja dat vinden de meesten eng natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |