quote:
Is dat Roddick?quote:
Roddick jaquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:34 schreef Norrage het volgende:
[..]
Is dat Roddick?
Of toch Bogomolov?
of wtf is dit?
Moet dan wel een bazenweddenschap zijn geweest.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:46 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Roddick jaWeddenschap verloren, hoop ik.
Gelukkig dan maar, want de vorige potten die baggy speelde waren wel erg drama.quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:42 schreef TheArt het volgende:
Delpo speelt niet echt slecht trouwens, Baggy haalt weer eens meer dan goed niveau.
Wat deed ie dan?quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:44 schreef Tim86 het volgende:
Baggy was wel schijtirritant en onsportief vandaag zeg![]()
Zeiken als er een volledig reglementaire beslissing werd genomen in zijn nadeel, die irritante Cyprioten van hem op de tribune opjutten net nadat de umpire heeft gevraagd of ze zich kunnen gedragen..zulke dingen.quote:
Dat is inderdaad wel mongolischquote:Op donderdag 12 januari 2012 12:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zeiken als er een volledig reglementaire beslissing werd genomen in zijn nadeel, die irritante Cyprioten van hem op de tribune opjutten net nadat de umpire heeft gevraagd of ze zich kunnen gedragen..zulke dingen.
Sowieso erg irritant als je na ieder fucking punt op je borst gaat slaan..of het nou een gruwelijke winner is of een kneuzige UE van Delpo.
twitter:RichardKrajicek twitterde op donderdag 12-01-2012 om 12:35:34Zojuist hebben we bekend gemaakt dat maar liefst 4 oud-winnaars meedoen in het ABN AMRO WTT: Federer, Youzhny, Llodra en Soderling. reageer retweet
twitter:RichardKrajicek twitterde op donderdag 12-01-2012 om 12:38:42O.a. Baghdatis, Berdych, Del Potro, Dolgopolov, Gasquet, Lopez, Troicki, Davydenko en Ljubicic zorgen voor de concurrentie. #abnamrowtt reageer retweet
twitter:RichardKrajicek twitterde op donderdag 12-01-2012 om 12:40:06En natuurlijk @robin_haase en @Thiemodebakker, die ook nog samen in de dubbel uit zullen komen. #abnamrowtt reageer retweet
Ja erg goede groep!quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:48 schreef The_BoezelaaR het volgende:
De ene is 0-5 in finales en de ander 1-10, wordt ongetwijfeld een toppot
Nadal crybabyquote:Op zondag 15 januari 2012 11:21 schreef Federer-fan het volgende:
Nadal kritisch over Federer.
Dit zie ik voor het eerst. Nadal zegt niet vaak iets kritisch over anderen, maar over Federer heb ik hem nog nooit iets kritisch zien zeggen.
Nadalquote:Op zondag 15 januari 2012 11:21 schreef Federer-fan het volgende:
Nadal kritisch over Federer.
Dit zie ik voor het eerst. Nadal zegt niet vaak iets kritisch over anderen, maar over Federer heb ik hem nog nooit iets kritisch zien zeggen.
Bij mij heef thet ook wel een deuk gekregen door hoe hij keer op keer mentaal niet opkon tegen Djokovic.quote:Op zondag 15 januari 2012 12:13 schreef Norrage het volgende:
Ik begin echt met de maand minder respect te krijgen voor Nadal
Nou ja het beste voor Federer is een minder drukke kalender met een 2 jarige ranking. Daar is hij allebei op tegen omdat hij juist met de andere spelers en niet alleen de toppers rekening houdt.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:30 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Nouja het tennis seizoen is gewoon lang, dat mag hij van mij best zeggen. En federers mening is heus niet alleen gebaseerd op wat het beste voor tennis is, maar ook op wat het beste voor roger federer is.
Hij moet gewoon zijn waffel houden, hypocriet geval dat het er is. Waarom dan in godsnaam zo'n demonstratietoernooi gaan spelen aan het begin van het seizoen als het seizoen al zo lang is. Gewoon puur voor de centen. En dat is natuurlijk te begrijpen, maar houdt dan gewoon je mond dicht over een te volle kalender. Hij begint steeds meer een kwal te wordenquote:Op zondag 15 januari 2012 15:30 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Nouja het tennis seizoen is gewoon lang, dat mag hij van mij best zeggen. En federers mening is heus niet alleen gebaseerd op wat het beste voor tennis is, maar ook op wat het beste voor roger federer is.
Precies, of speel zulke toernooien als Tokyo dan niet, elke topspeler kan tijdens het jaar in principe een maand 'vrijaf' nemen. Djokovic deed het na zijn Australian Open en Wimbledon volgens mij, Federer deed het tijdens de toernooien in Azie meen ik. Dat Nadal dan besluit om Tokyo e.d. te spelen is zijn eigen keus.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:10 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hij moet gewoon zijn waffel houden, hypocriet geval dat het er is. Waarom dan in godsnaam zo'n demonstratietoernooi gaan spelen aan het begin van het seizoen als het seizoen al zo lang is. Gewoon puur voor de centen. En dat is natuurlijk te begrijpen, maar houdt dan gewoon je mond dicht over een te volle kalender. Hij begint steeds meer een kwal te worden
Hoeveel toernooien moeten ze nou verplicht spelen per jaar, 18 (4 GS, 9 MS, 1 TMC en 4 500/250-toernooien)?quote:Op zondag 15 januari 2012 17:24 schreef Salamando het volgende:
[..]
Precies, of speel zulke toernooien als Tokyo dan niet, elke topspeler kan tijdens het jaar in principe een maand 'vrijaf' nemen. Djokovic deed het na zijn Australian Open en Wimbledon volgens mij, Federer deed het tijdens de toernooien in Azie meen ik. Dat Nadal dan besluit om Tokyo e.d. te spelen is zijn eigen keus.
Bij welke ranking ligt eigenlijk de grens dat verplicht is?quote:Op zondag 15 januari 2012 17:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoeveel toernooien moeten ze nou verplicht spelen per jaar, 18 (4 GS, 9 MS, 1 TMC en 4 500/250-toernooien)?
Ik lees net ergens plaats 30 op de ranglijst.quote:Op zondag 15 januari 2012 17:39 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Bij welke ranking ligt eigenlijk de grens dat verplicht is...
Volgens mij zijn de GS en ATP1000 toernooien verplicht, verder moet je nog minimaal 2 kleinere toernooien spelen maar dit weet ik niet zeker. Je mag per jaar 1 ATP1000 toernooi overslaan en je ATP punten worden bepaald door de resulstaten van de 4 GS'en, alle ATP1000 toernooien, je beste 4 ATP500 toernooien en je beste 2 ATP250 toernooien bij elkaar op te tellen. Ik heb nog nergens wat kunnen vinden over het verplicht aantal toernooien.quote:Op zondag 15 januari 2012 17:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoeveel toernooien moeten ze nou verplicht spelen per jaar, 18 (4 GS, 9 MS, 1 TMC en 4 500/250-toernooien)?
Dan zouden er 15 verplicht zijn (4 GS, 8 MS, 1 TMC, 2 250/500) maar voor de meesten maar 14, omdat die geen TMC spelen. Dat is niet erg veel.quote:Op zondag 15 januari 2012 17:39 schreef Salamando het volgende:
[..]
Ik lees net ergens plaats 30 op de ranglijst.
[..]
Volgens mij zijn de GS en ATP1000 toernooien verplicht, verder moet je nog minimaal 2 kleinere toernooien spelen maar dit weet ik niet zeker. Je mag per jaar 1 ATP1000 toernooi overslaan en je ATP punten worden bepaald door de resulstaten van de 4 GS'en, alle ATP1000 toernooien, je beste 4 ATP500 toernooien en je beste 2 ATP250 toernooien bij elkaar op te tellen. Ik heb nog nergens wat kunnen vinden over het verplicht aantal toernooien.
Ja, alleen erg veel voorbereidingstoernooien op RG. Daarvan zou hij er toch wel een minder kunnen spelen lijkt me.quote:Op zondag 15 januari 2012 17:42 schreef franklop het volgende:
Vorig jaar speelde Nadal;
[...]
Uit dat lijstje had hij wellicht de partijen tegen België kunnen laten schieten en Tokyo. Verder wel vrij logisch schema
afgezien van Barcelona waren dat dus allemaal masters toernooienquote:Op zondag 15 januari 2012 18:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, alleen erg veel voorbereidingstoernooien op RG. Daarvan zou hij er toch wel een minder kunnen spelen lijkt me.
Volgens mij is Monte Carlo ook een speciaal geval en niet 'verplicht' om te spelen maar wordt als je hem speelt, meegeteld met de ATP500 toernooien o.i.d. (ik weet het ook niet precies).quote:Op zondag 15 januari 2012 18:06 schreef franklop het volgende:
[..]
afgezien van Barcelona waren dat dus allemaal masters toernooien
Waarom is een minder drukke kalender het beste voor Federer? Hoe drukker de kalender, hoe meer andere spelers overbelast raken. Bij Federer gebeurt dat minder, onder andere omdat hij zijn rust pakt maar vooral ook door zijn speelstijl. En een tweejarige ranking zal niet heel veel uitmaken denk ik.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:08 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nou ja het beste voor Federer is een minder drukke kalender met een 2 jarige ranking. Daar is hij allebei op tegen omdat hij juist met de andere spelers en niet alleen de toppers rekening houdt.
Is mij te zwart-wit. Natuurlijk kan je dingen aanmerken op Nadal, maar betekent dat dat hij gefundeerde kritiek niet gewoon mag uiten? 4 december finale Davis Cup, 16 januari het eerste Grand Slamtoernooi. Is gewoon een te lang seizoen.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:10 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hij moet gewoon zijn waffel houden, hypocriet geval dat het er is. Waarom dan in godsnaam zo'n demonstratietoernooi gaan spelen aan het begin van het seizoen als het seizoen al zo lang is. Gewoon puur voor de centen. En dat is natuurlijk te begrijpen, maar houdt dan gewoon je mond dicht over een te volle kalender. Hij begint steeds meer een kwal te worden
Dit is toch zo'n onzin. Het demonstratieduel tussen Indian Wells en Miami was stom inderdaad, maar dat gezeik op Abu Dhabi...quote:Op zondag 15 januari 2012 16:10 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ja, klopt, maar dan zou hij die kunnen overslaan plus eventueel nog een ander gravel-MS.quote:Op zondag 15 januari 2012 18:06 schreef franklop het volgende:
[..]
afgezien van Barcelona waren dat dus allemaal masters toernooien
Monte Carlo dan in dat geval, maar hij zou ongetwijfeld ook de verdediging van #1 toen in het achterhoofd hebben gehad. Veel punten te verdedigen uiteraardquote:Op zondag 15 januari 2012 19:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, klopt, maar dan zou hij die kunnen overslaan plus eventueel nog een ander gravel-MS.
Ja. Het lijkt mij wel logisch dat hij er dit jaar minder speelt omdat hij het belangrijker vindt om fit te blijven en goed te presteren op de GS'en.quote:Op zondag 15 januari 2012 19:13 schreef franklop het volgende:
[..]
Monte Carlo dan in dat geval, maar hij zou ongetwijfeld ook de verdediging van #1 toen in het achterhoofd hebben gehad. Veel punten te verdedigen uiteraard
Favorite toernament in the world no?quote:Op zondag 15 januari 2012 19:43 schreef Norrage het volgende:
Natuurlijk heeft Nadal gelijk met zijn kritiek, maar hij is de laatste tijd wel heel erg zielig aan het doenen serieus, die hele gravel swing die hij deed was natuurlijk kansloos. Waarom Barcelona altijd spelen bijvoorbeeld?
Ja, dat zegt hij van elk toernooi.quote:Op zondag 15 januari 2012 19:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Favorite toernament in the world no?
[...]
Misschien bedoelt ie het wel als grap en hoopt ie dat mensen het serieus nemen zodat ie daarna kan zeggen dat het een grap was.quote:Op zondag 15 januari 2012 19:54 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, dat zegt hij van elk toernooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |