Omdat het kan, dat is de reden.quote:
Vrouwtjes en schoenenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:46 schreef vencodark het volgende:
Grote neiging veel te dure schoenen te kopen die ik niet echt nodig heb en ik moet eigenlijk sparen. Stad is veel e dichtbij! Dubio-modus.
Cue_ is heul braaf juistquote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:37 schreef Mister1977 het volgende:
Oké, ik ga niet het vorige topic doorlezen. Wat heeft Cue_ precies bekokstoofd?
Superbraaf zelfsquote:
op haar knietjes met haar mond vol zeker?quote:
Watwatwat?!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
op haar knietjes met haar mond vol zeker?
Dat moet toch ook in een naamtopic?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:27 schreef Cue_ het volgende:
Er wordt over mij gepraat!!![]()
In mijn topic
Raaawrrrrrquote:
Ah crapquote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Raaawrrrrr![]()
Oh wacht, ze was/waren heul braaf![]()
quote:
Gelukkig is alles nu weer in balans!quote:
Ligt eraan hoe je braaf definieertquote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Raaawrrrrr![]()
Oh wacht, ze was/waren heul braaf![]()
Zoals in: ga jij eens ons bier brengen terwijl je alleen wat pikante lingerie draagt?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je braaf definieert![]()
Misschien kan ik gewoon heel goed luisteren en opdrachten opvolgend
Dat zou idd een optie zijnquote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zoals in: ga jij eens ons bier brengen terwijl je alleen wat pikante lingerie draagt?
Ga jij eens ons bier brengen terwijl je alleen wat pikante lingerie draagt dan!quote:
Misschien vanavondquote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:58 schreef Barbusse het volgende:
Ga jij eens ons bier brengen terwijl je alleen wat pikante lingerie draagt dan!
Dan doet mijn vriendin dat al. Of komen jullie samen brengen?quote:
Denk dat dat niet zo verstandig isquote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:05 schreef Barbusse het volgende:
Dan doet mijn vriendin dat al. Of komen jullie samen brengen?
+ warme chocolademelkquote:
Met wat whiskey er inquote:
Niet?quote:
Ze bespringt je vast, oh wacht dat vind je vast niet ergquote:
quote:
Of alleen whisky dan, ook goedquote:
Nouquote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ze bespringt je vast, oh wacht dat vind je vast niet erg
Nog beter!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Of alleen whisky dan, ook goed
Ik heb geen vriendin dusse...quote:
Dat wat ze in jouw stad makenquote:
Geen probleemquote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:20 schreef ArTiC het volgende:
Dat wat ze in jouw stad maken
met die plop beugels
rood/zwartquote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen probleem
Nog voorkeur voor een kleurtje?
Ja hoiquote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je braaf definieert![]()
Misschien kan ik gewoon heel goed luisteren en opdrachten opvolgend
Single Islay Malt als het even kanquote:
Okquote:
*plop*quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:24 schreef Barbusse het volgende:
Nu heb ik ook trek in dat biertje trouwens
Proost!quote:
Speciaal bierquote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:25 schreef Cue_ het volgende:
Ondertussen aan het polsen met welke biertje ik date het beste kan verblijden
Yeah baby yeahquote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Single Islay Malt als het even kan
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_Belgische_bierenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:25 schreef Cue_ het volgende:
Deugniet.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:25 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb Laphroaig thuisquote:
MOet je keer sesamstraat kijken. Heel veel andere stemmenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:53 schreef Cue_ het volgende:
Stom.. zit net stukje Samson en Gert te kijken.. heeft Samson een andere stem gekregen
En het is ook gebeurd met de smurfenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:54 schreef Godtje het volgende:
MOet je keer sesamstraat kijken. Heel veel andere stemmen
Ik heb ook nog wel wat flessen staan maar weet niet meer welke.quote:
Goede droomquote:Op zondag 8 januari 2012 18:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als een aantrekkelijke blonde meid.
Heb je geen muziek ofzo?quote:Op zondag 8 januari 2012 22:01 schreef AirwiN het volgende:
En stukje nostalgie om dit weekend uit te luiden!
Spanning en stressquote:Op zondag 8 januari 2012 22:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zeker.
Wat was er mis met je weekend?
Woensdag horen we of Oma uitzaaiingen heeft van darmkanker. Ik kan al dagen niets anders dan huilenquote:
Sterkte. Dat zijn geen leuke dingen.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Woensdag horen we of Oma uitzaaiingen heeft van darmkanker. Ik kan al dagen niets anders dan huilen
Hč getsiequote:Op zondag 8 januari 2012 22:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Woensdag horen we of Oma uitzaaiingen heeft van darmkanker. Ik kan al dagen niets anders dan huilen
quote:Op zondag 8 januari 2012 22:37 schreef Tally het volgende:
[..]
We zijn er achter gekomen omdat ze vorige week een hartinfarct kreeg. Daar ontdekte ze bloedarmoede en die kanker is de oorzaak.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
Sterkte Tally. Hoe is je oma er zelf onder?
Hoe oud is ze? Om er maar even een standaard vraag in te gooien?quote:Op zondag 8 januari 2012 22:43 schreef Tally het volgende:
[..]
We zijn er achter gekomen omdat ze vorige week een hartinfarct kreeg. Daar ontdekte ze bloedarmoede en die kanker is de oorzaak.
Ze is druk aan het bijkomen van dr infarct. Maar huilt ook erg veel. Vooral als mini en ik er zijn.
81quote:Op zondag 8 januari 2012 22:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoe oud is ze? Om er maar even een standaard vraag in te gooien?
Vindt ze het zelf nog niet mooi geweest of vind jij dat het nog niet mooi geweest is?quote:Op zondag 8 januari 2012 22:48 schreef Tally het volgende:
[..]
81
En nee dan is het nog niet mooi geweest.
Altijd nog een fitte vrouw geweest tot aan een half jaar terug.
Dat wilde ik er ook niet achteraan gooien.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:48 schreef Tally het volgende:
[..]
81
En nee dan is het nog niet mooi geweest.
Altijd nog een fitte vrouw geweest tot aan een half jaar terug.
Zelf wil ze nog 20 jaar mee en vind het nog lang niet genoeg. En vinden wij ook niet. Maar Oma staat voorop.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vindt ze het zelf nog niet mooi geweest of vind jij dat het nog niet mooi geweest is?
Weet ikquote:Op zondag 8 januari 2012 22:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat wilde ik er ook niet achteraan gooien.
Sterkte! Dat het nieuws mag meevallen.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Zelf wil ze nog 20 jaar mee en vind het nog lang niet genoeg. En vinden wij ook niet. Maar Oma staat voorop.
WB dude! Ik heb je gemist in de strijd tegen de libelle-posts!quote:
sorry dat ik er niet was voor die strijd. Te druk met belangrijke dingenquote:Op maandag 9 januari 2012 09:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
WB dude! Ik heb je gemist in de strijd tegen de libelle-posts!
En anders ik wel!quote:Op maandag 9 januari 2012 09:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
WB dude! Ik heb je gemist in de strijd tegen de libelle-posts!
Gezopen (met mate want open wonden in de bek (verstandskiezen), gipsplaten bevestigd (als een man) en een keuken geplaatst (als een man).quote:
Nice!quote:Op maandag 9 januari 2012 09:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Weekend
Gelukkig bijna elk weekend minstens 1 feestje tot halverwege maart
Peter Pannekoek vond ik best grappig dit weekend.quote:Op maandag 9 januari 2012 09:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nice!
Ik heb vooral veel (Beginnend) cabaret gepland in de weekenden zie ik
Ken ik niet, komt ook niet in d ebuurt. Je was in Toomler geweest toch?quote:Op maandag 9 januari 2012 09:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Peter Pannekoek vond ik best grappig dit weekend.
jaquote:Op maandag 9 januari 2012 09:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ken ik niet, komt ook niet in d ebuurt. Je was in Toomler geweest toch?
Prima weekend achter de rug hier.quote:Op maandag 9 januari 2012 09:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
was rustiger dan verwacht. Maar ach, niet vervelend
en jij?
Ik ben trots op je jongen! Tevreden met het resultaat?quote:Op maandag 9 januari 2012 09:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gezopen (met mate want open wonden in de bek (verstandskiezen), gipsplaten bevestigd (als een man) en een keuken geplaatst (als een man).
Klinkt goedquote:Op maandag 9 januari 2012 09:23 schreef 100% Tukker het volgende:
Prima weekend achter de rug hier.Vrijdag lekker zitten spacen (
), zaterdagmiddag vrienden uit Srbija over de vloer gehad (
) en 's avonds uit eten geweest met de schoonouderts (bij de Turk, om nom nom) en thuis met ze na-geborreld. Gisteren in bad geweest met dinnetje (
), m'n nieuwe
dressoir (
) aan de muur gehangen en op de Playstation 1 ge-gamed met een mattie. Fifa '99...
Thijs van Domburg. Slechtquote:
Aardig lijstje zo te zienquote:Op maandag 9 januari 2012 09:26 schreef Godtje het volgende:
Thijs van Domburg. Slecht
Patrick Laureij de MC en best leuk als MC
Henry van loon > niet best
Merijn scholten. Leuk als standup en als begin. Hele show zie ik hem niet zo snel doen nog.
Zeker! Gaat nu rap de goede kant op. Nog een paar platen tegen het plafond en op de vloer. Dan flink stuk behangen, vloer leggen en alles verven en we zijn klaarquote:Op maandag 9 januari 2012 09:23 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik ben trots op je jongen! Tevreden met het resultaat?
Wowh Cue_, ik ben trots op je!quote:Op maandag 9 januari 2012 09:44 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb zowaar zondag stukje hardgelopen in de sportschool. Ging nog best goed. Alleen nu zere enkel
Waarschijnlijk omdat ik al 3 maanden niet in de sportschool te vinden was en al zo'n 8 maanden niet meer gerend hebquote:Op maandag 9 januari 2012 09:49 schreef MNR het volgende:
[..]
Wowh Cue_, ik ben trots op je!![]()
Hoezo heb je last van je enkel?
Dat zou kunnen, maar ik bedoel eigenlijk waar heb je last van je enkel? Misschien dat ik je een tip kan gevenquote:Op maandag 9 januari 2012 09:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ik al 3 maanden niet in de sportschool te vinden was en al zo'n 8 maanden niet meer gerend heb
buitenkant. dus je voet naar binnen buigen zorgt voor rek = pijn/last .quote:Op maandag 9 januari 2012 09:51 schreef MNR het volgende:
Dat zou kunnen, maar ik bedoel eigenlijk waar heb je last van je enkel? Misschien dat ik je een tip kan geven
van Domburg by far de slechtste.quote:Op maandag 9 januari 2012 09:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Aardig lijstje zo te zien![]()
Domburg ga ik binnenkort heen
Laureij zegt me niets
van Loon is idd matig
Scholten.. ken ik ook nog niet.
en hij kon bij jouw een slechte dag hebben en 4-2 een reteq goede. Toch?quote:Op maandag 9 januari 2012 10:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Ik vond het niks ......
Staat vast wel iets op youtube?
Dat snap ik, maar als je echt zegt 'het was echt niets'. Bedoel Bert Visscher vind ik ook helemaal niets, maar kan wel enigszins inzien dat anderen het leuk zouden vinden (alleen al reactie publiekquote:Op maandag 9 januari 2012 10:17 schreef Godtje het volgende:
Smaken verschillen. Ik vond het niks ......
Staat vast wel iets op youtube?
Ik vond 15 minuten al lang ja. De hele zaal had wel hetzelfde idee.quote:Op maandag 9 januari 2012 10:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar als je echt zegt 'het was echt niets'. Bedoel Bert Visscher vind ik ook helemaal niets, maar kan wel enigszins inzien dat anderen het leuk zouden vinden (alleen al reactie publiek)
maar ben bang dat als ik ga youtuben, ik al veel materiaal zal kennen
In ieder geval tnx voor je meningquote:Op maandag 9 januari 2012 10:25 schreef Godtje het volgende:
Ik vond 15 minuten al lang ja. De hele zaal had wel hetzelfde idee.
van Loon was nog beter en daar irriteer ik me al aan de> het kan me niet boeien houding.
Ongeďnteresseerd populistisch gedoe.
Maar goed.... ik vind het ook weer zo iets op op mijn advies af te zeggen aangezien smaken verschillen. Maar ik vond hem niet leuk en zelfs irritant.
Het gevoel dat je je telefoon wil pakken en angry birds wil gaan spelen met oordopjes in.
Ik heb het nooit op teeuwen gehad en ook niet gekeken.quote:Op maandag 9 januari 2012 10:29 schreef Cue_ het volgende:
Heeft trouwens nog iemand die laatste show van Hans Teeuwen nog gezien, evt op tv?
ik tot nu toe alleen de eerste 4 minuten, maar werd nu niet echt getriggerd om verder te willen kijken (maar heb hem nooit zo goed gevonden).
Pfff na anderhalve minuut alweer helemaal gehad met zijn stem en grappen.quote:Op maandag 9 januari 2012 10:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
In ieder geval tnx voor je mening![]()
Want dit klinkt wel heel erg haha, en van loon heb ik wel eens gezien, dus snap wat je bedoelt. en ik heb wel een andere mening en vindt van loon bv iets minder erg dan jij t vindt. Maar het zegt wel iets.
Kan het kaartje ook alleen wisselen voor een andere voorstelling. Dus ik bekijk nog wel even wat ik ga doen
zal zo meteen eens luisterenquote:Op maandag 9 januari 2012 10:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Pfff na anderhalve minuut alweer helemaal gehad met zijn stem en grappen.![]()
Kijk anderhalve minuut en je weet hoe al zijn grappen zijn. Dan weet je het zelf
Tofquote:Op maandag 9 januari 2012 10:35 schreef Godtje het volgende:
[ afbeelding ]
Had ik al gezegd dat ik naar The Godfather ga in de Bios?!
Dat lijkt mij dus ook!quote:
Daar word ik idd vrolijk van. Hopelijk nog meer leuke films die ze gaan herhalenquote:Op maandag 9 januari 2012 10:40 schreef stbabylon het volgende:
Dat is wel kicken, van die oude films in de bios
Ik zou naar alle drie gaanquote:Op maandag 9 januari 2012 10:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat lijkt mij dus ook!![]()
Vaak zat gezien maar een keertje in de bios....
Ze gaan ze bij ons alle drie doen maar ik denk dat ik alleen naar 1 ga.
Als in 3D of de gewone versie?quote:Op maandag 9 januari 2012 10:35 schreef Godtje het volgende:
[ afbeelding ]
Had ik al gezegd dat ik naar The Godfather ga in de Bios?!
Daar word ik heel vrolijk vanquote:Op maandag 9 januari 2012 10:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar word ik idd vrolijk van. Hopelijk nog meer leuke films die ze gaan herhalen![]()
[ afbeelding ]
Bij mij elke maandag om de week. Maar dan ben ik drie maandagen kwijt.quote:Op maandag 9 januari 2012 10:46 schreef CherryLips het volgende:
O ik zie nu dat de Godfathers achter elkaar worden vertoond. Dat is misschien iets te veel van het goede.
Ik hou niet van Star wars.quote:Op maandag 9 januari 2012 10:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou naar alle drie gaan
Gaan ze trouwens ook de oude Star Wars-films in 3D uitbrengen in de bios? Misschien dat ik daar dan ook nog naartoe ga. Heb ze in 1997 wel geremastered in de bios gezien, maar ik vind die oude films toch tof en thuis ga ik snel iets anders doen
TITANIC!!!! komt ook weer in april![]()
![]()
![]()
Technisch gezien moet je beginnen bij The Phantom Menace, maar ik vind die nieuwe films zo kut dat je ze eigenlijk ook wel gewoon over kunt slaan. Ik heb die misschien één keer gezien, in de bios, en verder niet meer. Maar die oude films zijn ook gewoon jeugdsentiment omdat m'n broer zo'n fan was en we altijd met z'n poppetjes speelden en alles, tot hij erachter kwam hoeveel die dingen waard waren.quote:Op maandag 9 januari 2012 10:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik hou niet van Star wars.
Wil het nog wel 1 laatste keer echt proberen maar wat ik tot nu toe heb gezien.![]()
Bij welke star wars moet ik beginnen? Als ik het weer een keer wil proberen?
Ik heb geen star wars sentiment dus ik wil ze gewoon in 'volgorde zien'.quote:Op maandag 9 januari 2012 10:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Technisch gezien moet je beginnen bij The Phantom Menace, maar ik vind die nieuwe films zo kut dat je ze eigenlijk ook wel gewoon over kunt slaan. Ik heb die misschien één keer gezien, in de bios, en verder niet meer. Maar die oude films zijn ook gewoon jeugdsentiment omdat m'n broer zo'n fan was en we altijd met z'n poppetjes speelden en alles, tot hij erachter kwam hoeveel die dingen waard waren.
Ik ken een boel mensen die goed geld zullen betalen om maandagen kwijt te rakenquote:Op maandag 9 januari 2012 10:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bij mij elke maandag om de week. Maar dan ben ik drie maandagen kwijt.
Misschien doe ik het wel maar ik wacht af hoe de eerste bevalt.
Ik heb geen hekel aan maandagen. Vrijdagen op werk vind ik veel erger.quote:Op maandag 9 januari 2012 10:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ken een boel mensen die goed geld zullen betalen om maandagen kwijt te raken
Ik zou 4/5/6 dan 1/2/3 doen. De verhalen staan voldoende van elkaar af om dat te kunnen doen, en je valt dan niet in een enorm technologisch gat van 3 naar 4quote:Op maandag 9 januari 2012 10:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb geen star wars sentiment dus ik wil ze gewoon in 'volgorde zien'.
Dan heb je geloof ik de discussie of je film of verhaal volgorde gaat aanhouden.
Ik had bedacht verhaal volgorde. Phantom Menace dus.
Waarom doet met dat denken aan Dennis?Dat is geen compliment.
En Leia en de gouden bikini danquote:Op maandag 9 januari 2012 11:03 schreef rival het volgende:
Die star wars films zijn zo nep om te zien.. die oude... echt niet dat ik die nog eens wil zien....
Ook zijn de films verre van bijzonder... het enige is misschien dat er vroeger gewoon minder beters was....
mogguh
You sir, are a moronquote:Op maandag 9 januari 2012 11:03 schreef rival het volgende:
Die star wars films zijn zo nep om te zien.. die oude... echt niet dat ik die nog eens wil zien....
Ook zijn de films verre van bijzonder... het enige is misschien dat er vroeger gewoon minder beters was....
mogguh
Er is toch een remake van?quote:Op maandag 9 januari 2012 11:06 schreef stbabylon het volgende:
"Ik ga 12 Angry Men niet kijken, dat is in Zwart-Wit gek! Dikke oude shit, bah!"
Maar wat zijn de titels?quote:Op maandag 9 januari 2012 11:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zou 4/5/6 dan 1/2/3 doen. De verhalen staan voldoende van elkaar af om dat te kunnen doen, en je valt dan niet in een enorm technologisch gat van 3 naar 4
Ja oke, maar dat zegt niks over wat ik net zeg..... de films zijn lelijk om te zien, en niet bijzonder.... ja vroeger wel!quote:
Juist omdat ze destijds zo gaaf waren, zijn ze dat nog steedsquote:Op maandag 9 januari 2012 11:09 schreef rival het volgende:
[..]
Ja oke, maar dat zegt niks over wat ik net zeg..... de films zijn lelijk om te zien, en niet bijzonder.... ja vroeger wel!
Voor mensen die niet aan zwartwit doenquote:Op maandag 9 januari 2012 11:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja toch, wat maakt het uit dat niet die maar het origineel op 6 staat in de imdb 250
Dat is de filmvolgorde, verhaalvolgorde gaat dus andersom.quote:Op maandag 9 januari 2012 11:09 schreef Godtje het volgende:
Dus eerst
Star Wars: Episode IV: A New Hope
Star Wars: Episode V: The Empire Strikes Back[6]
Star Wars: Episode VI: Return of the Jedi[7]
En dan
Star Wars: Episode I: The Phantom Menace[2]
Star Wars: Episode II: Attack of the Clones[3]
Star Wars: Episode III: Revenge of the Sith[4]
Downloaden gaat
Ik lig nog steeds in een deuk als ik Acme Movie Stars ga spelen op de Sega.quote:Op maandag 9 januari 2012 11:11 schreef rival het volgende:
is net als GTA Vice city.... was de leukste om te spelen....
Maar als je het nu aan zou zetten ga je huilen van de graphs
Nee. toen was er niet veel beter, nu wel.quote:Op maandag 9 januari 2012 11:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Juist omdat ze destijds zo gaaf waren, zijn ze dat nog steedsToch een stukje filmgeschiedenis/Amerikaanse popcultuur.
Zo zou ik ze kijkenquote:Op maandag 9 januari 2012 11:09 schreef Godtje het volgende:
Dus eerst
Star Wars: Episode IV: A New Hope
Star Wars: Episode V: The Empire Strikes Back[6]
Star Wars: Episode VI: Return of the Jedi[7]
En dan
Star Wars: Episode I: The Phantom Menace[2]
Star Wars: Episode II: Attack of the Clones[3]
Star Wars: Episode III: Revenge of the Sith[4]
Downloaden gaat
Vintagequote:Op maandag 9 januari 2012 11:16 schreef rival het volgende:
[..]
Nee. toen was er niet veel beter, nu wel.
Ken ik nietquote:Op maandag 9 januari 2012 11:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb Citizen Kane nog nooit gezienOf Metropolis.
Ja van oud naar nieuw (bouwjaar).quote:Op maandag 9 januari 2012 11:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is de filmvolgorde, verhaalvolgorde gaat dus andersom.
Kane niet, Metro wel. Vrij gedateerdquote:Op maandag 9 januari 2012 11:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb Citizen Kane nog nooit gezienOf Metropolis.
Het risico bestaat dat als je de drie nieuwste films eerst kijkt, je sneller afhaakt en de oudere films dan niet meer gaat kijkenquote:Op maandag 9 januari 2012 11:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja van oud naar nieuw (bouwjaar).
Nou ja de mannen raden het aan. Ik luister maar een keer
Is het een groot verlies als je die eerste drie films niet gaat kijken?quote:Op maandag 9 januari 2012 11:25 schreef STING het volgende:
[..]
Het risico bestaat dat als je de drie nieuwste films eerst kijkt, je sneller afhaakt en de oudere films dan niet meer gaat kijken
Het nadeel van het eerst kijken van de oudere films is natuurlijk dat je al weet waar het grote verhaal heen gaat als je de nieuwe films gaat kijken
Ja idd, veel plezier met twilight....quote:Op maandag 9 januari 2012 11:16 schreef rival het volgende:
[..]
Nee. toen was er niet veel beter, nu wel.
dat kijk ik niet....quote:Op maandag 9 januari 2012 11:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja idd, veel plezier met twilight....
Maar dat heeft 'iedereen' toch gehad? Want zo zijn ze uitgebracht?quote:Op maandag 9 januari 2012 11:25 schreef STING het volgende:
Het nadeel van het eerst kijken van de oudere films is natuurlijk dat je al weet waar het grote verhaal heen gaat als je de nieuwe films gaat kijken
Cedricquote:Op maandag 9 januari 2012 11:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je moet nog steeds huilen dat cedric dood is gegaan?
quote:Op maandag 9 januari 2012 11:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je moet nog steeds huilen dat cedric dood is gegaan?
ja welke is het nou?quote:
Die kutfilms?quote:Op maandag 9 januari 2012 11:31 schreef rival het volgende:
[..]
G1? G2? Animatie? Films? Speelgoed? Computerspellen?
Doodsverwensing, ban!quote:Op maandag 9 januari 2012 11:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb de Twilight-boeken, die mag je wel een keer lenen hoorMaar ze zijn wel in het Engels, lukt dat?
Ik vond hem er daar ook beter uitzien. Snap die hype echt niet over die gozer.quote:Op maandag 9 januari 2012 11:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Cedric
Voordat Pattinson die platgeslagen kop kreeg
Jij zit toch ook in de IT?quote:Op maandag 9 januari 2012 11:33 schreef CherryLips het volgende:
Maar ze zijn wel in het Engels, lukt dat?
IT? Ik?quote:Op maandag 9 januari 2012 11:35 schreef rival het volgende:
[..]
Jij zit toch ook in de IT?
Ik heb microsoft certificaten!
was wel vermakelijk inderdaadquote:Op maandag 9 januari 2012 11:32 schreef stbabylon het volgende:
Vorige week Real Steel gezien. Kicke nieuwe film
Het is geen DiCaprio neequote:Op maandag 9 januari 2012 11:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vond hem er daar ook beter uitzien. Snap die hype echt niet over die gozer.
Echt, als je films gaat vergelijken en tussen twilight en harry potter lijkt HP enorm hardcore, nou dan weet je het welquote:Op maandag 9 januari 2012 11:36 schreef stbabylon het volgende:
Mensen die van Twilight houden en in mijn FB staan, laat ik er bewust in staan, zodat ik kan zien hoe ze afzakken naar de diepste afgronden. Want dat gaat onheroepelijk gebeuren.
Ik heb de boeken gelezen en alle films in de bios gezien, dus daarom heb je me nog niet ontvriendquote:Op maandag 9 januari 2012 11:36 schreef stbabylon het volgende:
Mensen die van Twilight houden en in mijn FB staan, laat ik er bewust in staan, zodat ik kan zien hoe ze afzakken naar de diepste afgronden. Want dat gaat onheroepelijk gebeuren.
Vond het originele plaatje al vreemdquote:Op maandag 9 januari 2012 11:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Enige nadeel is dat ik nu een remake van One Must Fall 2097 wil
[ afbeelding ]
vampierengedoe boeit mij niet zo...quote:Op maandag 9 januari 2012 11:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik gaf je MC. Ik dacht dat is makkelijker voor je.
quote:Op maandag 9 januari 2012 11:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Enige nadeel is dat ik nu een remake van One Must Fall 2097 wil
[ afbeelding ]
yep, allang, best aardigquote:Op maandag 9 januari 2012 11:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb de nieuwe Fright Night gemistIs die al te downloaden?
Echt wel!quote:Op maandag 9 januari 2012 11:38 schreef HeatWave het volgende:
gisteren de trailer gezien van "battleship" oftewel een film gebaseerd op Zeeslag, zag er vet uit.
Ah, die nog niet gezien, ff checken binnenkort dan.quote:Op maandag 9 januari 2012 11:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Echt wel!
Ook de trailer van Spy vs. Spy gezien, ook kicken
Ja, dat had ik gister bij Mission Impossible 4 ook.quote:Op maandag 9 januari 2012 11:41 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb altijd het gevoel dat ze in trailers het beste van de film laten zien... (zeker mbt actiefilms enzo).. en dat de film zelf daardoor altijd wat tegenvalt
Die heb ik gisteren gezien, gewoon een leuke popcorn-actiefilm, niets mis mee.quote:Op maandag 9 januari 2012 11:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, dat had ik gister bij Mission Impossible 4 ook.
Ja, maar veel van het spektakel zat al in de trailer.quote:Op maandag 9 januari 2012 11:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die heb ik gisteren gezien, gewoon een leuke popcorn-actiefilm, niets mis mee.
Das waar, maar toch gewoon leuk om naar te kijken.quote:Op maandag 9 januari 2012 11:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, maar veel van het spektakel zat al in de trailer.
Cruise ziet er goed uit voor z'n leeftijdquote:Op maandag 9 januari 2012 11:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das waar, maar toch gewoon leuk om naar te kijken.
Die huurmoordenaarchick ookquote:Op maandag 9 januari 2012 11:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Cruise ziet er goed uit voor z'n leeftijd
ook pas gezien, wel iets minder dan 1, maar ook best ok vond ik.quote:Op maandag 9 januari 2012 11:55 schreef stbabylon het volgende:
MI4 was tof
Zaterdag naar Holmes geweest. Veel te veel enorm trage stukken erin. Erg jammer, want de eerste vond ik geweldig.
Holmes wil ik ook nog zien. M'n vader wilde er ook wel heen, maar nu moeten we nog een datum afsprekenquote:Op maandag 9 januari 2012 11:55 schreef stbabylon het volgende:
MI4 was tof
Zaterdag naar Holmes geweest. Veel te veel enorm trage stukken erin. Erg jammer, want de eerste vond ik geweldig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee waarom![]()
Ik denk woensdag naar![]()
Marijke Helwegenquote:Op maandag 9 januari 2012 11:59 schreef Cue_ het volgende:
Ze lijkt op die poster een beetje op die BNér die altijd heel graag Roekoe roept
nog nooit gedaan.... lijkt me ook niks...quote:Op maandag 9 januari 2012 12:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
ow, dat vind ik ook leuk eerlijk gezegd
Daar maak je je hier ook nooit druk omquote:Op maandag 9 januari 2012 12:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog een bon voor Pathé liggen die bijna is verlopen dus ik denk dat ik alleen ga, naar Nova Zembla ofzo, maar ik vraag me dan altijd af of niemand me een loser vindt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |