Sterkte. Dat zijn geen leuke dingen.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Woensdag horen we of Oma uitzaaiingen heeft van darmkanker. Ik kan al dagen niets anders dan huilen
Hè getsiequote:Op zondag 8 januari 2012 22:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Woensdag horen we of Oma uitzaaiingen heeft van darmkanker. Ik kan al dagen niets anders dan huilen
quote:Op zondag 8 januari 2012 22:37 schreef Tally het volgende:
[..]
We zijn er achter gekomen omdat ze vorige week een hartinfarct kreeg. Daar ontdekte ze bloedarmoede en die kanker is de oorzaak.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
Sterkte Tally. Hoe is je oma er zelf onder?
Hoe oud is ze? Om er maar even een standaard vraag in te gooien?quote:Op zondag 8 januari 2012 22:43 schreef Tally het volgende:
[..]
We zijn er achter gekomen omdat ze vorige week een hartinfarct kreeg. Daar ontdekte ze bloedarmoede en die kanker is de oorzaak.
Ze is druk aan het bijkomen van dr infarct. Maar huilt ook erg veel. Vooral als mini en ik er zijn.
81quote:Op zondag 8 januari 2012 22:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoe oud is ze? Om er maar even een standaard vraag in te gooien?
Vindt ze het zelf nog niet mooi geweest of vind jij dat het nog niet mooi geweest is?quote:Op zondag 8 januari 2012 22:48 schreef Tally het volgende:
[..]
81
En nee dan is het nog niet mooi geweest.
Altijd nog een fitte vrouw geweest tot aan een half jaar terug.
Dat wilde ik er ook niet achteraan gooien.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:48 schreef Tally het volgende:
[..]
81
En nee dan is het nog niet mooi geweest.
Altijd nog een fitte vrouw geweest tot aan een half jaar terug.
Zelf wil ze nog 20 jaar mee en vind het nog lang niet genoeg. En vinden wij ook niet. Maar Oma staat voorop.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vindt ze het zelf nog niet mooi geweest of vind jij dat het nog niet mooi geweest is?
Weet ikquote:Op zondag 8 januari 2012 22:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat wilde ik er ook niet achteraan gooien.
Sterkte! Dat het nieuws mag meevallen.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Zelf wil ze nog 20 jaar mee en vind het nog lang niet genoeg. En vinden wij ook niet. Maar Oma staat voorop.
WB dude! Ik heb je gemist in de strijd tegen de libelle-posts!quote:
sorry dat ik er niet was voor die strijd. Te druk met belangrijke dingenquote:Op maandag 9 januari 2012 09:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
WB dude! Ik heb je gemist in de strijd tegen de libelle-posts!
En anders ik wel!quote:Op maandag 9 januari 2012 09:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
WB dude! Ik heb je gemist in de strijd tegen de libelle-posts!
Gezopen (met mate want open wonden in de bek (verstandskiezen), gipsplaten bevestigd (als een man) en een keuken geplaatst (als een man).quote:
Nice!quote:Op maandag 9 januari 2012 09:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Weekend
Gelukkig bijna elk weekend minstens 1 feestje tot halverwege maart
Peter Pannekoek vond ik best grappig dit weekend.quote:Op maandag 9 januari 2012 09:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nice!
Ik heb vooral veel (Beginnend) cabaret gepland in de weekenden zie ik
Ken ik niet, komt ook niet in d ebuurt. Je was in Toomler geweest toch?quote:Op maandag 9 januari 2012 09:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Peter Pannekoek vond ik best grappig dit weekend.
jaquote:Op maandag 9 januari 2012 09:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ken ik niet, komt ook niet in d ebuurt. Je was in Toomler geweest toch?
Prima weekend achter de rug hier.quote:Op maandag 9 januari 2012 09:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
was rustiger dan verwacht. Maar ach, niet vervelend
en jij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |