Doodsverwensing, ban!quote:Op maandag 9 januari 2012 11:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb de Twilight-boeken, die mag je wel een keer lenen hoorMaar ze zijn wel in het Engels, lukt dat?
Ik vond hem er daar ook beter uitzien. Snap die hype echt niet over die gozer.quote:Op maandag 9 januari 2012 11:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Cedric
Voordat Pattinson die platgeslagen kop kreeg
Jij zit toch ook in de IT?quote:Op maandag 9 januari 2012 11:33 schreef CherryLips het volgende:
Maar ze zijn wel in het Engels, lukt dat?
IT? Ik?quote:Op maandag 9 januari 2012 11:35 schreef rival het volgende:
[..]
Jij zit toch ook in de IT?
Ik heb microsoft certificaten!
was wel vermakelijk inderdaadquote:Op maandag 9 januari 2012 11:32 schreef stbabylon het volgende:
Vorige week Real Steel gezien. Kicke nieuwe film
Het is geen DiCaprio neequote:Op maandag 9 januari 2012 11:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vond hem er daar ook beter uitzien. Snap die hype echt niet over die gozer.
Echt, als je films gaat vergelijken en tussen twilight en harry potter lijkt HP enorm hardcore, nou dan weet je het welquote:Op maandag 9 januari 2012 11:36 schreef stbabylon het volgende:
Mensen die van Twilight houden en in mijn FB staan, laat ik er bewust in staan, zodat ik kan zien hoe ze afzakken naar de diepste afgronden. Want dat gaat onheroepelijk gebeuren.
Ik heb de boeken gelezen en alle films in de bios gezien, dus daarom heb je me nog niet ontvriendquote:Op maandag 9 januari 2012 11:36 schreef stbabylon het volgende:
Mensen die van Twilight houden en in mijn FB staan, laat ik er bewust in staan, zodat ik kan zien hoe ze afzakken naar de diepste afgronden. Want dat gaat onheroepelijk gebeuren.
Vond het originele plaatje al vreemdquote:Op maandag 9 januari 2012 11:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Enige nadeel is dat ik nu een remake van One Must Fall 2097 wil
[ afbeelding ]
vampierengedoe boeit mij niet zo...quote:Op maandag 9 januari 2012 11:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik gaf je MC. Ik dacht dat is makkelijker voor je.
quote:Op maandag 9 januari 2012 11:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Enige nadeel is dat ik nu een remake van One Must Fall 2097 wil
[ afbeelding ]
yep, allang, best aardigquote:Op maandag 9 januari 2012 11:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb de nieuwe Fright Night gemistIs die al te downloaden?
Echt wel!quote:Op maandag 9 januari 2012 11:38 schreef HeatWave het volgende:
gisteren de trailer gezien van "battleship" oftewel een film gebaseerd op Zeeslag, zag er vet uit.
Ah, die nog niet gezien, ff checken binnenkort dan.quote:Op maandag 9 januari 2012 11:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Echt wel!
Ook de trailer van Spy vs. Spy gezien, ook kicken
Ja, dat had ik gister bij Mission Impossible 4 ook.quote:Op maandag 9 januari 2012 11:41 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb altijd het gevoel dat ze in trailers het beste van de film laten zien... (zeker mbt actiefilms enzo).. en dat de film zelf daardoor altijd wat tegenvalt
Die heb ik gisteren gezien, gewoon een leuke popcorn-actiefilm, niets mis mee.quote:Op maandag 9 januari 2012 11:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, dat had ik gister bij Mission Impossible 4 ook.
Ja, maar veel van het spektakel zat al in de trailer.quote:Op maandag 9 januari 2012 11:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die heb ik gisteren gezien, gewoon een leuke popcorn-actiefilm, niets mis mee.
Das waar, maar toch gewoon leuk om naar te kijken.quote:Op maandag 9 januari 2012 11:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, maar veel van het spektakel zat al in de trailer.
Cruise ziet er goed uit voor z'n leeftijdquote:Op maandag 9 januari 2012 11:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das waar, maar toch gewoon leuk om naar te kijken.
Die huurmoordenaarchick ookquote:Op maandag 9 januari 2012 11:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Cruise ziet er goed uit voor z'n leeftijd
ook pas gezien, wel iets minder dan 1, maar ook best ok vond ik.quote:Op maandag 9 januari 2012 11:55 schreef stbabylon het volgende:
MI4 was tof
Zaterdag naar Holmes geweest. Veel te veel enorm trage stukken erin. Erg jammer, want de eerste vond ik geweldig.
Holmes wil ik ook nog zien. M'n vader wilde er ook wel heen, maar nu moeten we nog een datum afsprekenquote:Op maandag 9 januari 2012 11:55 schreef stbabylon het volgende:
MI4 was tof
Zaterdag naar Holmes geweest. Veel te veel enorm trage stukken erin. Erg jammer, want de eerste vond ik geweldig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee waarom![]()
Ik denk woensdag naar![]()
Marijke Helwegenquote:Op maandag 9 januari 2012 11:59 schreef Cue_ het volgende:
Ze lijkt op die poster een beetje op die BNér die altijd heel graag Roekoe roept
nog nooit gedaan.... lijkt me ook niks...quote:Op maandag 9 januari 2012 12:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
ow, dat vind ik ook leuk eerlijk gezegd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |