Ik ben trots op je jongen! Tevreden met het resultaat?quote:Op maandag 9 januari 2012 09:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gezopen (met mate want open wonden in de bek (verstandskiezen), gipsplaten bevestigd (als een man) en een keuken geplaatst (als een man).
Klinkt goedquote:Op maandag 9 januari 2012 09:23 schreef 100% Tukker het volgende:
Prima weekend achter de rug hier.Vrijdag lekker zitten spacen (
), zaterdagmiddag vrienden uit Srbija over de vloer gehad (
) en 's avonds uit eten geweest met de schoonouderts (bij de Turk, om nom nom) en thuis met ze na-geborreld. Gisteren in bad geweest met dinnetje (
), m'n nieuwe
dressoir (
) aan de muur gehangen en op de Playstation 1 ge-gamed met een mattie. Fifa '99...
Thijs van Domburg. Slechtquote:
Aardig lijstje zo te zienquote:Op maandag 9 januari 2012 09:26 schreef Godtje het volgende:
Thijs van Domburg. Slecht
Patrick Laureij de MC en best leuk als MC
Henry van loon > niet best
Merijn scholten. Leuk als standup en als begin. Hele show zie ik hem niet zo snel doen nog.
Zeker! Gaat nu rap de goede kant op. Nog een paar platen tegen het plafond en op de vloer. Dan flink stuk behangen, vloer leggen en alles verven en we zijn klaarquote:Op maandag 9 januari 2012 09:23 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik ben trots op je jongen! Tevreden met het resultaat?
Wowh Cue_, ik ben trots op je!quote:Op maandag 9 januari 2012 09:44 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb zowaar zondag stukje hardgelopen in de sportschool. Ging nog best goed. Alleen nu zere enkel
Waarschijnlijk omdat ik al 3 maanden niet in de sportschool te vinden was en al zo'n 8 maanden niet meer gerend hebquote:Op maandag 9 januari 2012 09:49 schreef MNR het volgende:
[..]
Wowh Cue_, ik ben trots op je!![]()
Hoezo heb je last van je enkel?
Dat zou kunnen, maar ik bedoel eigenlijk waar heb je last van je enkel? Misschien dat ik je een tip kan gevenquote:Op maandag 9 januari 2012 09:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ik al 3 maanden niet in de sportschool te vinden was en al zo'n 8 maanden niet meer gerend heb
buitenkant. dus je voet naar binnen buigen zorgt voor rek = pijn/last .quote:Op maandag 9 januari 2012 09:51 schreef MNR het volgende:
Dat zou kunnen, maar ik bedoel eigenlijk waar heb je last van je enkel? Misschien dat ik je een tip kan geven
van Domburg by far de slechtste.quote:Op maandag 9 januari 2012 09:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Aardig lijstje zo te zien![]()
Domburg ga ik binnenkort heen
Laureij zegt me niets
van Loon is idd matig
Scholten.. ken ik ook nog niet.
en hij kon bij jouw een slechte dag hebben en 4-2 een reteq goede. Toch?quote:Op maandag 9 januari 2012 10:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Ik vond het niks ......
Staat vast wel iets op youtube?
Dat snap ik, maar als je echt zegt 'het was echt niets'. Bedoel Bert Visscher vind ik ook helemaal niets, maar kan wel enigszins inzien dat anderen het leuk zouden vinden (alleen al reactie publiekquote:Op maandag 9 januari 2012 10:17 schreef Godtje het volgende:
Smaken verschillen. Ik vond het niks ......
Staat vast wel iets op youtube?
Ik vond 15 minuten al lang ja. De hele zaal had wel hetzelfde idee.quote:Op maandag 9 januari 2012 10:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar als je echt zegt 'het was echt niets'. Bedoel Bert Visscher vind ik ook helemaal niets, maar kan wel enigszins inzien dat anderen het leuk zouden vinden (alleen al reactie publiek)
maar ben bang dat als ik ga youtuben, ik al veel materiaal zal kennen
In ieder geval tnx voor je meningquote:Op maandag 9 januari 2012 10:25 schreef Godtje het volgende:
Ik vond 15 minuten al lang ja. De hele zaal had wel hetzelfde idee.
van Loon was nog beter en daar irriteer ik me al aan de> het kan me niet boeien houding.
Ongeïnteresseerd populistisch gedoe.
Maar goed.... ik vind het ook weer zo iets op op mijn advies af te zeggen aangezien smaken verschillen. Maar ik vond hem niet leuk en zelfs irritant.
Het gevoel dat je je telefoon wil pakken en angry birds wil gaan spelen met oordopjes in.
Ik heb het nooit op teeuwen gehad en ook niet gekeken.quote:Op maandag 9 januari 2012 10:29 schreef Cue_ het volgende:
Heeft trouwens nog iemand die laatste show van Hans Teeuwen nog gezien, evt op tv?
ik tot nu toe alleen de eerste 4 minuten, maar werd nu niet echt getriggerd om verder te willen kijken (maar heb hem nooit zo goed gevonden).
Pfff na anderhalve minuut alweer helemaal gehad met zijn stem en grappen.quote:Op maandag 9 januari 2012 10:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
In ieder geval tnx voor je mening![]()
Want dit klinkt wel heel erg haha, en van loon heb ik wel eens gezien, dus snap wat je bedoelt. en ik heb wel een andere mening en vindt van loon bv iets minder erg dan jij t vindt. Maar het zegt wel iets.
Kan het kaartje ook alleen wisselen voor een andere voorstelling. Dus ik bekijk nog wel even wat ik ga doen
zal zo meteen eens luisterenquote:Op maandag 9 januari 2012 10:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Pfff na anderhalve minuut alweer helemaal gehad met zijn stem en grappen.![]()
Kijk anderhalve minuut en je weet hoe al zijn grappen zijn. Dan weet je het zelf
Tofquote:Op maandag 9 januari 2012 10:35 schreef Godtje het volgende:
[ afbeelding ]
Had ik al gezegd dat ik naar The Godfather ga in de Bios?!
Dat lijkt mij dus ook!quote:
Daar word ik idd vrolijk van. Hopelijk nog meer leuke films die ze gaan herhalenquote:Op maandag 9 januari 2012 10:40 schreef stbabylon het volgende:
Dat is wel kicken, van die oude films in de bios
Ik zou naar alle drie gaanquote:Op maandag 9 januari 2012 10:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat lijkt mij dus ook!![]()
Vaak zat gezien maar een keertje in de bios....
Ze gaan ze bij ons alle drie doen maar ik denk dat ik alleen naar 1 ga.
Als in 3D of de gewone versie?quote:Op maandag 9 januari 2012 10:35 schreef Godtje het volgende:
[ afbeelding ]
Had ik al gezegd dat ik naar The Godfather ga in de Bios?!
Daar word ik heel vrolijk vanquote:Op maandag 9 januari 2012 10:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar word ik idd vrolijk van. Hopelijk nog meer leuke films die ze gaan herhalen![]()
[ afbeelding ]
Bij mij elke maandag om de week. Maar dan ben ik drie maandagen kwijt.quote:Op maandag 9 januari 2012 10:46 schreef CherryLips het volgende:
O ik zie nu dat de Godfathers achter elkaar worden vertoond. Dat is misschien iets te veel van het goede.
Ik hou niet van Star wars.quote:Op maandag 9 januari 2012 10:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou naar alle drie gaan
Gaan ze trouwens ook de oude Star Wars-films in 3D uitbrengen in de bios? Misschien dat ik daar dan ook nog naartoe ga. Heb ze in 1997 wel geremastered in de bios gezien, maar ik vind die oude films toch tof en thuis ga ik snel iets anders doen
TITANIC!!!! komt ook weer in april![]()
![]()
![]()
Technisch gezien moet je beginnen bij The Phantom Menace, maar ik vind die nieuwe films zo kut dat je ze eigenlijk ook wel gewoon over kunt slaan. Ik heb die misschien één keer gezien, in de bios, en verder niet meer. Maar die oude films zijn ook gewoon jeugdsentiment omdat m'n broer zo'n fan was en we altijd met z'n poppetjes speelden en alles, tot hij erachter kwam hoeveel die dingen waard waren.quote:Op maandag 9 januari 2012 10:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik hou niet van Star wars.
Wil het nog wel 1 laatste keer echt proberen maar wat ik tot nu toe heb gezien.![]()
Bij welke star wars moet ik beginnen? Als ik het weer een keer wil proberen?
Ik heb geen star wars sentiment dus ik wil ze gewoon in 'volgorde zien'.quote:Op maandag 9 januari 2012 10:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Technisch gezien moet je beginnen bij The Phantom Menace, maar ik vind die nieuwe films zo kut dat je ze eigenlijk ook wel gewoon over kunt slaan. Ik heb die misschien één keer gezien, in de bios, en verder niet meer. Maar die oude films zijn ook gewoon jeugdsentiment omdat m'n broer zo'n fan was en we altijd met z'n poppetjes speelden en alles, tot hij erachter kwam hoeveel die dingen waard waren.
Ik ken een boel mensen die goed geld zullen betalen om maandagen kwijt te rakenquote:Op maandag 9 januari 2012 10:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bij mij elke maandag om de week. Maar dan ben ik drie maandagen kwijt.
Misschien doe ik het wel maar ik wacht af hoe de eerste bevalt.
Ik heb geen hekel aan maandagen. Vrijdagen op werk vind ik veel erger.quote:Op maandag 9 januari 2012 10:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ken een boel mensen die goed geld zullen betalen om maandagen kwijt te raken
Ik zou 4/5/6 dan 1/2/3 doen. De verhalen staan voldoende van elkaar af om dat te kunnen doen, en je valt dan niet in een enorm technologisch gat van 3 naar 4quote:Op maandag 9 januari 2012 10:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb geen star wars sentiment dus ik wil ze gewoon in 'volgorde zien'.
Dan heb je geloof ik de discussie of je film of verhaal volgorde gaat aanhouden.
Ik had bedacht verhaal volgorde. Phantom Menace dus.
Waarom doet met dat denken aan Dennis?Dat is geen compliment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |