Mensen die posts zijn ontleden zijn trerugig.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De inhoudelijkheid van Koos' glas is evenredig met zijn postings zie ik.
[..]![]()
![]()
Nu ben je echt dronken. Geef mij maar 5 quotes.
[..]
Ik krijg 'mhard op linkse meisjes. Dat is genoeg.
Ajacied?quote:
Was dat maar zo. Had jij nog wat te neuken.quote:
Gelukkig zeg je dat altijd.quote:
Hoe is het met chromosoom 21???quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:30 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Was dat maar zo. Had jij nog wat te neuken.
Lul niet. Jij kunt maar 1x per jaar Easyjet betalen.quote:
Ik kan niet naar Italië komen. Mag ik een flesje aan jou meegeven?quote:
Ik verzeker je dat Remlofs pis zo zuur is dat het door de gehele steen bijt.quote:
Is goed, dan giet ik het uit.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:35 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik kan niet naar Italië komen. Mag ik een flesje aan jou meegeven?
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:34 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Lul niet. Jij kunt maar 1x per jaar Easyjet betalen.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:38 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik verzeker je dat Remlofs drievoud's pis zo zuur is dat het door de gehele steen bijt.
Tsjernobyl is er niks bij.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:38 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik verzeker je dat Remlofs pis zo zuur is dat het door de gehele steen bijt.
Hing hij dan schuin?quote:
Ook op GeenStijl geweest?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:42 schreef Cerbie het volgende:
WW3 voor Europa als de euro valt, aldus Sarkozy.
google nieuws.quote:
He, niet zoquote:
Jouw achternaam is Thatcher. Dat kan niet anders.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:41 schreef 3-voud het volgende:
Oh god, ik heb de alcoholisten weer eens achter me aan...![]()
![]()
Oh, dan was ik er net alleenquote:
quote:
quote:
Je doet net of dat voor te schamen is. GeenStijl is een prima webblogje.quote:
Ik vond ze vroeger leuker. Het is nu al snel verontwaardigd om het verontwaardigd zijn.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:45 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je doet net of dat voor te schamen is. GeenStijl is een prima webblogje.
Ojah, op alles valt wel wat te k*nkeren.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:46 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik vond ze vroeger leuker. Het is nu al snel verontwaardigd om het verontwaardigd zijn.
WW3 lijkt me overdreven, maar het zal de stabiliteit in Europa zeker niet ten goede komen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:42 schreef Cerbie het volgende:
WW3 voor Europa als de euro valt, aldus Sarkozy.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:46 schreef Monidique het volgende:
GS is best een leuk weblogje als je 16 bent.
Ergo...quote:
Tegen die tijd steek ik de grens wel over naar Duitsland of Scandinaviëquote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:50 schreef remlof het volgende:
[..]
WW3 lijkt me overdreven, maar het zal de stabiliteit in Europa zeker niet ten goede komen.
Want Duitsland en Scandinavië liggen niet in Europa?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:51 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Tegen die tijd steek ik de grens wel over naar Duitsland of Scandinavië
Wat ik altijd al zei, heb de scriptie gedownload, zal 'm van het weekend lezen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[Upd] Tien voor scriptie PVV en fascisme!
En deze:quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:53 schreef Monidique het volgende:
Ik las het op de site van elsevier.nl. Waar je je druk om kunt maken, zeg. De anti-Wildersofobie neemt belachelijke vormen aan.
Want je vind dat je het beestje niet bij z'n naam mag noemen?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:53 schreef Monidique het volgende:
Ik las het op de site van elsevier.nl. Waar je je druk om kunt maken, zeg. De anti-Wildersofobie neemt belachelijke vormen aan.
Juist, waarom niet jongens?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Want je vind dat je het beestje niet bij z'n naam mag noemen?
Duitsland is sterk genoeg om van zich af te bijten en Scandinavië zal niet het mikpunt van spanningen worden, daarvoor kijk ik eerder richting de zuidelijke landen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Want Duitsland en Scandinavië liggen niet in Europa?
In order to save the village we have to destroy it.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:50 schreef remlof het volgende:
[..]
WW3 lijkt me overdreven, maar het zal de stabiliteit in Europa zeker niet ten goede komen.
Nou, je weet toch wel dat ik dat niet vind? Ik vind de aandacht om een of andere onbekende student op een of andere universiteit met een of ander grappig-uitdagend onderwerp alleen omdat het om Geert W. -die aandacht dus- gaat, zo typisch. Gekke Geert mag alles, maar de normale mensen niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah, dat wordt weer popcorn.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:56 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Duitsland is sterk genoeg om van zich af te bijten en Scandinavië zal niet het mikpunt van spanningen worden, daarvoor kijk ik eerder richting de zuidelijke landen.
Daarom kan wilders ook geen facist zijn, die zijn nl trots op hun naam.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij is die scriptie alles behalve grappig bedoeld.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:57 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nou, je weet toch wel dat ik dat niet vind? Ik vind de aandacht om een of andere onbekende student op een of andere universiteit met een of ander grappig-uitdagend onderwerp alleen omdat het om Geert W. -die aandacht dus- gaat, zo typisch. Gekke Geert mag alles, maar de normale mensen niet.
Niet meer sinds 1945, in ieder geval niet in Noord Europa.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Daarom kan wilders ook geen facist zijn, die zijn nl trots op hun naam.
Even doorheengekeken, dat moet een 10 waard zijn? Daar gaat mijn beeld van sociale wetenschappen weerquote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[Upd] Tien voor scriptie PVV en fascisme!
Geen idee. Maar ik word er koud noch warm van. Ik vind die aandacht kortom overdreven. Die aandacht van sneu-rechts dus.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij is die scriptie alles behalve grappig bedoeld.
Exactly. Aanfluiting van jewelste.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:59 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Even doorheengekeken, dat moet een 10 waard zijn? Daar gaat mijn beeld van sociale wetenschappen weer
Die loopt al sinds voor oud & nieuw maar schijnt niet veel geholpen te hebben.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:00 schreef Cerbie het volgende:
Mooie nieuwe reclamecampagne van SIRE trouwens over geweld tegen hulpverleners. Die vergelijking met oorlogsgebieden.
Dank je. Siert je dat je zo lovend over me bent.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:03 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Gelukkig post jij altijd zulke inhoudelijk hoogstaande berichten.
Thom York had vroeger ook blond haar, dus het zegt niet zoveel.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:55 schreef Zeeland het volgende:
[..]
En deze:
Waarom is het haar van Wilders blond?
Yup, net als jij.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:04 schreef Monidique het volgende:
Jullie gaan nog serieus in op te-vaak-voud?
drievoud heeft extra aandacht nodig, dat krijgt hij.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:04 schreef Monidique het volgende:
Jullie gaan nog serieus in op te-vaak-voud?
Volgend jaar kerst geef ik jou een 'Beledigingen voor Dummies', oké?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:05 schreef 3-voud het volgende:
Hoe gaat het trouwens met je vrouwke-icoontje? Nog succes met jonge knullen via PM binnen hengelen?
Stelt geen zak voor. Stelletje alcoholisten met een grote bek achter een IP adres.quote:
Kom, vertel ff het resultaat. Je hoeft je er niet voor te schamen en te ontwijken.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:06 schreef Monidique het volgende:
[..]
Volgend jaar kerst geef ik jou een 'Beledigingen voor Dummies', oké?
Ach, You do it to yourselfquote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:08 schreef Zeeland het volgende:
Zit ik op autistische wijze muziek te posten reageert er niemand.![]()
![]()
![]()
![]()
Nog naar de laatste POL-meet geweest?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:06 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Stelt geen zak voor. Stelletje alcoholisten met een grote bek achter een IP adres.
En jouw drank betalen, sloeber?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:09 schreef betyar het volgende:
[..]
Nog naar de laatste POL-meet geweest?
Sorry.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:08 schreef Zeeland het volgende:
Zit ik op autistische wijze muziek te posten reageert er niemand.![]()
![]()
![]()
![]()
Yes, I'll quit posting music.quote:
Dan moet je stil houden.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:09 schreef 3-voud het volgende:
[..]
En jouw drank betalen, sloeber?
Neuh, heb wel echte vrienden.
Van wie?quote:
Is hem niet. Stop maar weer terug in je CD-rekje.quote:
Ach en wee... zo slap heb je ze nog niet gehad. Doe eens beter je best.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:13 schreef betyar het volgende:
[..]
Van je verstand. Ooh wacht dat is beperkt.
Hoeft niet.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:14 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ach en wee... zo slap heb je ze nog niet gehad. Doe eens beter je best.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |