Thom York had vroeger ook blond haar, dus het zegt niet zoveel.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:55 schreef Zeeland het volgende:
[..]
En deze:
Waarom is het haar van Wilders blond?
Yup, net als jij.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:04 schreef Monidique het volgende:
Jullie gaan nog serieus in op te-vaak-voud?
drievoud heeft extra aandacht nodig, dat krijgt hij.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:04 schreef Monidique het volgende:
Jullie gaan nog serieus in op te-vaak-voud?
Volgend jaar kerst geef ik jou een 'Beledigingen voor Dummies', oké?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:05 schreef 3-voud het volgende:
Hoe gaat het trouwens met je vrouwke-icoontje? Nog succes met jonge knullen via PM binnen hengelen?
Stelt geen zak voor. Stelletje alcoholisten met een grote bek achter een IP adres.quote:
Kom, vertel ff het resultaat. Je hoeft je er niet voor te schamen en te ontwijken.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:06 schreef Monidique het volgende:
[..]
Volgend jaar kerst geef ik jou een 'Beledigingen voor Dummies', oké?
Ach, You do it to yourselfquote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:08 schreef Zeeland het volgende:
Zit ik op autistische wijze muziek te posten reageert er niemand.![]()
![]()
![]()
![]()
Nog naar de laatste POL-meet geweest?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:06 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Stelt geen zak voor. Stelletje alcoholisten met een grote bek achter een IP adres.
En jouw drank betalen, sloeber?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:09 schreef betyar het volgende:
[..]
Nog naar de laatste POL-meet geweest?
Sorry.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:08 schreef Zeeland het volgende:
Zit ik op autistische wijze muziek te posten reageert er niemand.![]()
![]()
![]()
![]()
Yes, I'll quit posting music.quote:
Dan moet je stil houden.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:09 schreef 3-voud het volgende:
[..]
En jouw drank betalen, sloeber?
Neuh, heb wel echte vrienden.
Van wie?quote:
Is hem niet. Stop maar weer terug in je CD-rekje.quote:
Ach en wee... zo slap heb je ze nog niet gehad. Doe eens beter je best.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:13 schreef betyar het volgende:
[..]
Van je verstand. Ooh wacht dat is beperkt.
Hoeft niet.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:14 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ach en wee... zo slap heb je ze nog niet gehad. Doe eens beter je best.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |