abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106504289
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 21:49 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Overschrijven of vertalen, wat ik al zei, en veel slijmen en je krijgt een 10 :r :r
-------------------------------------------------------------------------------------------

Dit belachelijke cijfer voor een hoop onzin is natuurlijk verschrikkelijk voor serieuze, hardwerkende studenten van diezelfde universiteit, die wel door hen verdiende goede cijfers hebben behaald.
Niemand bij zijn volle verstand neemt straks hun resultaten nog serieus na dit soort blamages.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 22:10:44 #277
262 Re
Kiss & Swallow
pi_106504412
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 22:08 schreef Truffelvarken het volgende:

[..]

-------------------------------------------------------------------------------------------

Dit belachelijke cijfer voor een hoop onzin is natuurlijk verschrikkelijk voor serieuze, hardwerkende studenten van diezelfde universiteit, die wel door hen verdiende goede cijfers hebben behaald.
Niemand bij zijn volle verstand neemt straks hun resultaten nog serieus na dit soort blamages.
Oeh, zuur :D, ik denk dat het niemand ene moer boeit
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 6 januari 2012 @ 22:12:56 #278
288972 droom_econoom8
voorheen droom_econoom7
pi_106504539
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 22:10 schreef Re het volgende:

[..]

Oeh, zuur :D, ik denk dat het niemand ene moer boeit
Ik denk dat serieuze studenten daar niet gaan studeren. Het is toch een soort InHolland/Windesheim diploma wat je dan krijgt. Verdien die studiebeurs daar maar eens mee terug .
=Jongeren die lid zijn van een vakbond zijn matennaaiers!=
Disclaimer: Mijn uitingen zijn slechts mijn mening en niet meer dan dat. Onder geen beding mogen mijn uitingen worden opgevat als advies! Ik accepteer geen enkele aansprakelijkheid.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 22:13:31 #279
262 Re
Kiss & Swallow
pi_106504576
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 22:12 schreef droom_econoom8 het volgende:

[..]

Ik denk dat serieuze studenten daar niet gaan studeren.
Ook al zo zuur :D
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 6 januari 2012 @ 22:13:50 #280
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_106504596
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 21:54 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ach gast...in je dromen dat je ooit een dergelijk niveau zou halen en toch blijven zeiken. Je kunt het niet verkroppen dat die jongen een 10 heeft gehaald. Geen probleem, maar kom nou niet met die onzinnige teksten als dat het middelbare schoolniveau is, want dat is het gewoon niet.
Ik kan het niet verkroppen dat zulke klotekutuniversiteiten als de KUT te Tilburg het onderwijs naar de kloten helpen... :r :r :r :r :|W
  vrijdag 6 januari 2012 @ 22:15:07 #281
111382 Ofyles2
pi_106504667
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 22:13 schreef Re het volgende:

[..]

Ook al zo zuur :D
Dit laat je gewoon gebeuren?

Ik weet het goed gemaakt: ik ga naar het hoogste universiteitsgebouw en spring van de hoogste etage....
pi_106504872
quote:
13s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 22:13 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Ik kan het niet verkroppen dat zulke klotekutuniversiteiten als de KUT te Tilburg het onderwijs naar de kloten helpen... :r :r :r :r :|W
Stel je niet zo aan mafkees. Wat heb jij er voor last van, wanneer een overijverige student per ongeluk een 10 krijgt toegewezen i.p.v. een 9. Het zijn 2 individuen die die cijfers toekennen die in principe geen ene reet met het hele onderwijs-traject te maken hebben. Enkel met de waardering van het eindproduct en we hebben het daarbij ook nog eens over een bachelorscriptie. Je bent dan dus nog niet eens echt klaar met je opleiding.

Dat iedereen hier bij voorbaat zo verontwaardigd liep en loopt te reageren zegt misschien meer over de algehele zeik-cultuur in Nederland dan over die hele scriptie zelf. Wat mij betreft verdient die scriptie een 10, puur en alleen al om het feit dat het in zekere zin een sociaal experiment is dat heeft aangetoond hoe kleinzerig en bekrompen een groot gedeelte van de Nederlandse bevolking is.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2012 22:26:36 ]
  vrijdag 6 januari 2012 @ 22:27:42 #283
111382 Ofyles2
pi_106505407
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 22:18 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Stel je niet zo aan mafkees. Wat heb jij er voor last van, wanneer een overijverige student per ongeluk een 10 krijgt toegewezen i.p.v. een 9. Het zijn 2 individuen die die cijfers toekennen die in principe geen ene reet met het hele onderwijs-traject te maken hebben. Enkel met de waardering van het eindproduct en we hebben het daarbij ook nog eens over een bachelorscriptie. Je bent dan dus nog niet eens echt klaar met je opleiding.

Dat iedereen hier bij voorbaat zo verontwaardigd liep en loopt te reageren zegt misschien meer over de algehele zeik-cultuur in Nederland dan over die hele scriptie zelf. Wat mij betreft verdient die scriptie een 10, puur en alleen al om het feit dat het in zekere zin een sociaal experiment is dat heeft aangetoond hoe kleinzerig en bekrompen een groot gedeelte van de Nederlandse bevolking is.
Je bagatelliseert gemakshalve academische oplichterij. Heb je torren in je hoofd ofzo? :|W
pi_106505556
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 22:27 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Je bagatelliseert gemakshalve academische oplichterij. Heb je torren in je hoofd ofzo? :|W
pi_106505653
}:|
pi_106506077
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 22:27 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

"Oplichterij"???

Dat heeft met het stelen van geld te maken, dat weet je toch wel hoop ik?
  vrijdag 6 januari 2012 @ 22:56:37 #287
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_106506918
Toch wel grappig dat een hoop hier de scriptie zonder zich erin te verdiepen "een hoop onzin" kunnen noemen, puur omdat de conclusie (of tenminste: wat ze denken dat de conclusie is) ze niet aanstaat.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_106506963
Eigenlijk wel stuitend dat er gewoon geen enkele wetenschappelijke bron tussen staat.

Ik zie een boel krantenartikelen staan, wat op zich niet vreemd is als je uitlatingen van Wilders erbij wil halen, maar een beetje aan de twijfelachtige kant: Woorden willen wel eens verdraaid worden door journalisten (al dan niet opzettelijk), en dus zijn het zwakke bronnen. Dan een paar boeken (en een toespraak voor een niet-wetenschappelijk publiek), Dat begint al wat wetenschappelijker te worden, maar is (in principe) niet peer-reviewed in een vakblad terechtgekomen.

Hier, Enschede, wordt je bij 2e jaars vakken al afgestraft als je een toespraak voor een wetenschappelijk congres als bron gebruikt om een alinea'tje te vullen.

Ik wil niet weten hoe laag mijn cijfer zou worden als ik m'n bachelor-referaat in zou leveren zonder ook maar één écht artikel te gebruiken, en het hele stuk op weinig bruikbare bronnen zou baseren. Blijkbaar krijg je daar een 10 voor in Tilburg, nu had ik al niet zo'n hoge pet op van Tilburg, maar dit is wel heel erg.

ps: ik zie overigens dat er ook statements van de de PVV-website zijn gehaald, dat zijn dan wel een paar valide bronnen.

[ Bericht 3% gewijzigd door SeanFerdi op 06-01-2012 23:07:17 ]
Steun je politieke partij, verander je UserIcon!
[UserIcons] Steunt uw partij!
BF4: SeanFerdi
  vrijdag 6 januari 2012 @ 22:59:17 #289
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_106507054
Goed onderbouwde scriptie dus.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_106507183
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 22:57 schreef SeanFerdi het volgende:
Eigenlijk wel stuitend dat er gewoon geen enkele wetenschappelijke bron tussen staat.

Ik zie een boel krantenartikelen staan, wat op zich niet vreemd is als je uitlatingen van Wilders erbij wil halen, maar een beetje aan de twijfelachtige kant: Woorden willen wel eens verdraaid worden door journalisten (al dan niet opzettelijk), en dus zijn het zwakke bronnen. Dan een paar boeken (en een toespraak voor een niet-wetenschappelijk publiek), Dat begint al wat wetenschappelijker te worden, maar is (in principe) niet peer-reviewed in een vakblad terechtgekomen.

Hier, Enschede, wordt je bij 2e jaars vakken al afgestraft als je een toespraak voor een wetenschappelijk congres als bron gebruikt om een alinea'tje te vullen.

Ik wil niet weten hoe laag mijn cijfer zou worden als ik m'n bachelor-referaat in zou leveren zonder ook maar één écht artikel te gebruiken, en het hele stuk op weinig bruikbare bronnen zou baseren. Blijkbaar krijg je daar een 10 voor in Tilburg, nu had ik al niet zo'n hoge pet op van Tilburg, maar dit is wel heel erg.
Dit inderdaad. Het gaat niet zozeer om zijn conclusie (/care).
pi_106507840
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 23:02 schreef soklos het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Het gaat niet zozeer om zijn conclusie (/care).
Mijn Bachelor-scriptie was gelijk aan 11 ECTS. Het was meer een opdracht om te zien of je zelfstandig kan werken, iets zinnigs op papier kan zetten en om te kijken of je de stof begrijpt. Om meteen een Bachelor-scriptie te meten aan wetenschappelijke publicaties, nou nou nou.

Ik weet niet hoe serieus de Bachelor-scriptie is in Tilburg. Maar in mijn studie was het gewoon meteen aan de slag met een opdracht van je begeleider, zodat er niet eerst twee maanden verloren zou gaan met het vinden van een onderwerp en het zoeken naar wetenschappelijke publicaties op dat onderwerp.
pi_106507951
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 20:39 schreef droom_econoom8 het volgende:

[..]

Tja, wat moet je er anders van zeggen. Dhr. Wilders heeft groot gelijk dat hij geen tijd geeft aan dit soort pseudowetenschappers. Straks beweren ze nog dat alle vleeseters hufters zijn.

Nederlandse wetenschap, dat is Delft, Wageningen, Leiden, Eindhoven. En wellicht Enschede, want daar zit ook nog een technische universiteit. Voor de rest kun je net zo goed aan InHolland of aan Windesheim af "studeren".
*Gaap*. Ik ben ook beta maar ik heb toch de schijt aan dit soort reacties.
pi_106508178
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 23:16 schreef skrn het volgende:

[..]

Mijn Bachelor-scriptie was gelijk aan 11 ECTS. Het was meer een opdracht om te zien of je zelfstandig kan werken, iets zinnigs op papier kan zetten en om te kijken of je de stof begrijpt. Om meteen een Bachelor-scriptie te meten aan wetenschappelijke publicaties, nou nou nou.

Ik weet niet hoe serieus de Bachelor-scriptie is in Tilburg. Maar in mijn studie was het gewoon meteen aan de slag met een opdracht van je begeleider, zodat er niet eerst twee maanden verloren zou gaan met het vinden van een onderwerp en het zoeken naar wetenschappelijke publicaties op dat onderwerp.
Het lijkt mij nogal een wezenlijk onderdeel van een universitaire studie - en dus ook van een bachelorscriptie - om wetenschappelijke literatuur te kunnen vinden en te kunnen uitzoeken of de theorieën en definities daaruit door andere wetenschappers worden ondersteund of juist worden bekritiseerd, en zo ja waarom.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2012 23:24:44 ]
  vrijdag 6 januari 2012 @ 23:26:56 #294
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_106508365
Ik moest dat bij mijn bachelorscriptie (ook in Tilburg :D) inderdaad wel doen, laten zien dat ik goed uit de voeten kon met wetenschappelijke teksten en onderzoeken.

Was geen 10 verder, hoeft ook niet. Zeg ook niet dat het beter was dan deze, maar de referenties die Bovekerk gebruikt zijn soms wat twijfelachtig, dat wel. Hij heeft wel z'n eerste stap naar een carriere als opiniemaker in de media gezet. :P
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  zaterdag 7 januari 2012 @ 00:18:50 #295
75592 GlowMouse
l'état, c'est moi
pi_106510994
Voor een scriptie van 18 studiepunten aan het eind van een driejarige opleiding vind ik het een mager verhaal. Daarnaast is weinig poging gedaan tot falsificatie. Alleen bij het punt van het gebruik van geweld zegt hij dat de PVV daar niet aan voldoet, op de overige punten heb ik geen bronnen gezien die het beeld nuanceren.

Daarnaast is het heel slecht onderbouwd waarom de PVV in Stage Three van de definitie van Riemen valt. Uit de beschrijving van Stage Two (taking root):
quote:
How did twentieth century fascist movements take root? By
building alliances with the establishment, even if that meant compromising
their own principles. Not only did such alliances bring fascist into the sphere
of power, but they furthermore legitimated fascist nationalism, racism and
anti-Leftism.
Op basis van deze beschrijving zou ik zeggen dat de PVV met de gedoogconstructie in Stage Two zit. In de thesis wordt - niet onderbouwd - gesteld dat de PVV aanzienlijke macht ('significant amount of power') heeft vanwege de gedoogconstructie, en daarom in Stage Three (seizing power) zit. Het onderscheid tussen Stage Two en Stage Three wordt in de thesis niet scherp aangebracht.
eee7a201261dfdad9fdfe74277d27e68890cf0a220f41425870f2ca26e0521b0
  zaterdag 7 januari 2012 @ 04:42:31 #296
345377 GoCanucksGo
Have a good one, eh!
pi_106517308
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 21:17 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Henk schrijft goed en helder.
Dat hoor ik nou al meer mensen zeggen, maar dit is toch niet serieus het huidige niveau van een academische bachelor? Het kan ook aan het soms stuitende steenkolen-Engels liggen maar ik vind de schrijfstijl heel erg middelbare-school-spreekbeurt over komen.

Afgezien van het inhoudelijke niveau zou dat voor mij al genoeg zijn vraagtekens te zetten bij het eindcijfer.
pi_106517499
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 17:10 schreef k_man het volgende:
Overigens wel grappig dat je het stemvee van de PVV nu onder de neus kunt wrijven dat wetenschappelijk vastgesteld is dat de PVV fascistisch is. :+

Hoewel... negen van de tien zullen überhaupt niet snappen wat daarmee bedoeld wordt.
Juist ja, een islamitische snotneus die nog nooit een bijdrage aan de maatschappij heeft geleverd, sterker, alleen bakken geld heeft gekost schrijft een scriptie en dat als wetenschappelijk bewijs noemen.

Mijn god, wat een hersenloos gebrabbel.
pi_106517761
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 06:48 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Juist ja, een islamitische snotneus die nog nooit een bijdrage aan de maatschappij heeft geleverd, sterker, alleen bakken geld heeft gekost schrijft een scriptie en dat als wetenschappelijk bewijs noemen.

Mijn god, wat een hersenloos gebrabbel.
Je bedoelt je eigen gebrabbel? Het lijkt me alvast sterk dat Henk Bovekerk een "islamitische snotneus" is. :')
pi_106518933
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 08:48 schreef Krantenman het volgende:

[..]

Je bedoelt je eigen gebrabbel? Het lijkt me alvast sterk dat Henk Bovekerk een "islamitische snotneus" is. :')
Lees het topic eens door voordat je in de stress schiet. En ohja, Muhahahah, een scriptie serieus nemen en dat als wetenschappelijk betitelen.

In welke doos ben je opgegroeid?
pi_106518951
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 08:48 schreef Krantenman het volgende:

[..]

Wat is hij dan wel? Een HBO student, is dat wat je probeert te zeggen?

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 04:42 schreef GoCanucksGo het volgende:

[..]

Dat hoor ik nou al meer mensen zeggen, maar dit is toch niet serieus het huidige niveau van een academische bachelor? Het kan ook aan het soms stuitende steenkolen-Engels liggen maar ik vind de schrijfstijl heel erg middelbare-school-spreekbeurt over komen.

Afgezien van het inhoudelijke niveau zou dat voor mij al genoeg zijn vraagtekens te zetten bij het eindcijfer.
Welkom in Nederland, waar het niveau van een HBO opleiding tegenwoordig om te janken is.

[ Bericht 39% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2012 11:03:00 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')