-------------------------------------------------------------------------------------------quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:49 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Overschrijven of vertalen, wat ik al zei, en veel slijmen en je krijgt een 10![]()
Oeh, zuurquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:08 schreef Truffelvarken het volgende:
[..]
-------------------------------------------------------------------------------------------
Dit belachelijke cijfer voor een hoop onzin is natuurlijk verschrikkelijk voor serieuze, hardwerkende studenten van diezelfde universiteit, die wel door hen verdiende goede cijfers hebben behaald.
Niemand bij zijn volle verstand neemt straks hun resultaten nog serieus na dit soort blamages.
Ik denk dat serieuze studenten daar niet gaan studeren. Het is toch een soort InHolland/Windesheim diploma wat je dan krijgt. Verdien die studiebeurs daar maar eens mee terug .quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:10 schreef Re het volgende:
[..]
Oeh, zuur, ik denk dat het niemand ene moer boeit
Ook al zo zuurquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:12 schreef droom_econoom8 het volgende:
[..]
Ik denk dat serieuze studenten daar niet gaan studeren.
Ik kan het niet verkroppen dat zulke klotekutuniversiteiten als de KUT te Tilburg het onderwijs naar de kloten helpen...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ach gast...in je dromen dat je ooit een dergelijk niveau zou halen en toch blijven zeiken. Je kunt het niet verkroppen dat die jongen een 10 heeft gehaald. Geen probleem, maar kom nou niet met die onzinnige teksten als dat het middelbare schoolniveau is, want dat is het gewoon niet.
Dit laat je gewoon gebeuren?quote:
Stel je niet zo aan mafkees. Wat heb jij er voor last van, wanneer een overijverige student per ongeluk een 10 krijgt toegewezen i.p.v. een 9. Het zijn 2 individuen die die cijfers toekennen die in principe geen ene reet met het hele onderwijs-traject te maken hebben. Enkel met de waardering van het eindproduct en we hebben het daarbij ook nog eens over een bachelorscriptie. Je bent dan dus nog niet eens echt klaar met je opleiding.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:13 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik kan het niet verkroppen dat zulke klotekutuniversiteiten als de KUT te Tilburg het onderwijs naar de kloten helpen...![]()
![]()
![]()
![]()
Je bagatelliseert gemakshalve academische oplichterij. Heb je torren in je hoofd ofzo?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan mafkees. Wat heb jij er voor last van, wanneer een overijverige student per ongeluk een 10 krijgt toegewezen i.p.v. een 9. Het zijn 2 individuen die die cijfers toekennen die in principe geen ene reet met het hele onderwijs-traject te maken hebben. Enkel met de waardering van het eindproduct en we hebben het daarbij ook nog eens over een bachelorscriptie. Je bent dan dus nog niet eens echt klaar met je opleiding.
Dat iedereen hier bij voorbaat zo verontwaardigd liep en loopt te reageren zegt misschien meer over de algehele zeik-cultuur in Nederland dan over die hele scriptie zelf. Wat mij betreft verdient die scriptie een 10, puur en alleen al om het feit dat het in zekere zin een sociaal experiment is dat heeft aangetoond hoe kleinzerig en bekrompen een groot gedeelte van de Nederlandse bevolking is.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Je bagatelliseert gemakshalve academische oplichterij. Heb je torren in je hoofd ofzo?
"Oplichterij"???quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Je bagatelliseert gemakshalve academische oplichterij. Heb je torren in je hoofd ofzo?
Dit inderdaad. Het gaat niet zozeer om zijn conclusie (/care).quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:57 schreef SeanFerdi het volgende:
Eigenlijk wel stuitend dat er gewoon geen enkele wetenschappelijke bron tussen staat.
Ik zie een boel krantenartikelen staan, wat op zich niet vreemd is als je uitlatingen van Wilders erbij wil halen, maar een beetje aan de twijfelachtige kant: Woorden willen wel eens verdraaid worden door journalisten (al dan niet opzettelijk), en dus zijn het zwakke bronnen. Dan een paar boeken (en een toespraak voor een niet-wetenschappelijk publiek), Dat begint al wat wetenschappelijker te worden, maar is (in principe) niet peer-reviewed in een vakblad terechtgekomen.
Hier, Enschede, wordt je bij 2e jaars vakken al afgestraft als je een toespraak voor een wetenschappelijk congres als bron gebruikt om een alinea'tje te vullen.
Ik wil niet weten hoe laag mijn cijfer zou worden als ik m'n bachelor-referaat in zou leveren zonder ook maar één écht artikel te gebruiken, en het hele stuk op weinig bruikbare bronnen zou baseren. Blijkbaar krijg je daar een 10 voor in Tilburg, nu had ik al niet zo'n hoge pet op van Tilburg, maar dit is wel heel erg.
Mijn Bachelor-scriptie was gelijk aan 11 ECTS. Het was meer een opdracht om te zien of je zelfstandig kan werken, iets zinnigs op papier kan zetten en om te kijken of je de stof begrijpt. Om meteen een Bachelor-scriptie te meten aan wetenschappelijke publicaties, nou nou nou.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:02 schreef soklos het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Het gaat niet zozeer om zijn conclusie (/care).
*Gaap*. Ik ben ook beta maar ik heb toch de schijt aan dit soort reacties.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:39 schreef droom_econoom8 het volgende:
[..]
Tja, wat moet je er anders van zeggen. Dhr. Wilders heeft groot gelijk dat hij geen tijd geeft aan dit soort pseudowetenschappers. Straks beweren ze nog dat alle vleeseters hufters zijn.
Nederlandse wetenschap, dat is Delft, Wageningen, Leiden, Eindhoven. En wellicht Enschede, want daar zit ook nog een technische universiteit. Voor de rest kun je net zo goed aan InHolland of aan Windesheim af "studeren".
Het lijkt mij nogal een wezenlijk onderdeel van een universitaire studie - en dus ook van een bachelorscriptie - om wetenschappelijke literatuur te kunnen vinden en te kunnen uitzoeken of de theorieën en definities daaruit door andere wetenschappers worden ondersteund of juist worden bekritiseerd, en zo ja waarom.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:16 schreef skrn het volgende:
[..]
Mijn Bachelor-scriptie was gelijk aan 11 ECTS. Het was meer een opdracht om te zien of je zelfstandig kan werken, iets zinnigs op papier kan zetten en om te kijken of je de stof begrijpt. Om meteen een Bachelor-scriptie te meten aan wetenschappelijke publicaties, nou nou nou.
Ik weet niet hoe serieus de Bachelor-scriptie is in Tilburg. Maar in mijn studie was het gewoon meteen aan de slag met een opdracht van je begeleider, zodat er niet eerst twee maanden verloren zou gaan met het vinden van een onderwerp en het zoeken naar wetenschappelijke publicaties op dat onderwerp.
Op basis van deze beschrijving zou ik zeggen dat de PVV met de gedoogconstructie in Stage Two zit. In de thesis wordt - niet onderbouwd - gesteld dat de PVV aanzienlijke macht ('significant amount of power') heeft vanwege de gedoogconstructie, en daarom in Stage Three (seizing power) zit. Het onderscheid tussen Stage Two en Stage Three wordt in de thesis niet scherp aangebracht.quote:How did twentieth century fascist movements take root? By
building alliances with the establishment, even if that meant compromising
their own principles. Not only did such alliances bring fascist into the sphere
of power, but they furthermore legitimated fascist nationalism, racism and
anti-Leftism.
Dat hoor ik nou al meer mensen zeggen, maar dit is toch niet serieus het huidige niveau van een academische bachelor? Het kan ook aan het soms stuitende steenkolen-Engels liggen maar ik vind de schrijfstijl heel erg middelbare-school-spreekbeurt over komen.quote:
Juist ja, een islamitische snotneus die nog nooit een bijdrage aan de maatschappij heeft geleverd, sterker, alleen bakken geld heeft gekost schrijft een scriptie en dat als wetenschappelijk bewijs noemen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:10 schreef k_man het volgende:
Overigens wel grappig dat je het stemvee van de PVV nu onder de neus kunt wrijven dat wetenschappelijk vastgesteld is dat de PVV fascistisch is.
Hoewel... negen van de tien zullen überhaupt niet snappen wat daarmee bedoeld wordt.
Je bedoelt je eigen gebrabbel? Het lijkt me alvast sterk dat Henk Bovekerk een "islamitische snotneus" is.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 06:48 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Juist ja, een islamitische snotneus die nog nooit een bijdrage aan de maatschappij heeft geleverd, sterker, alleen bakken geld heeft gekost schrijft een scriptie en dat als wetenschappelijk bewijs noemen.
Mijn god, wat een hersenloos gebrabbel.
Lees het topic eens door voordat je in de stress schiet. En ohja, Muhahahah, een scriptie serieus nemen en dat als wetenschappelijk betitelen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 08:48 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Je bedoelt je eigen gebrabbel? Het lijkt me alvast sterk dat Henk Bovekerk een "islamitische snotneus" is.
Wat is hij dan wel? Een HBO student, is dat wat je probeert te zeggen?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 08:48 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Je bedoelt je eigen gebrabbel? Het lijkt me alvast sterk dat Henk Bovekerk een "islamitische snotneus" is.
Welkom in Nederland, waar het niveau van een HBO opleiding tegenwoordig om te janken is.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 04:42 schreef GoCanucksGo het volgende:
[..]
Dat hoor ik nou al meer mensen zeggen, maar dit is toch niet serieus het huidige niveau van een academische bachelor? Het kan ook aan het soms stuitende steenkolen-Engels liggen maar ik vind de schrijfstijl heel erg middelbare-school-spreekbeurt over komen.
Afgezien van het inhoudelijke niveau zou dat voor mij al genoeg zijn vraagtekens te zetten bij het eindcijfer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |