SPOILER: exitplaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poll: Wie is de Mol? - Aflevering 1
Anne-Marie
Dio
Frits
Hadewych
Liesbeth
Maarten
Marit
Tim
William
Tussenstand:
De uitslagen van de poll worden gebruikt in de wekelijkse Molspecials op de FP. Deze verschijnen elke vrijdag om 20:30 uur en bevatten columns van Molkenners over de identiteit van De Mol. Iedere week wordt er een nieuwe poll in de topicreeks én de specials gezet.
[ Bericht 5% gewijzigd door Beaudelaire op 06-01-2012 20:58:38 ]04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:36 schreef Re het volgende:
Wie liep er eigenlijk naar de verkeerde kokertjes? Poging vrijstellingen te missen?
Ok, thanksquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:39 schreef ChatGirl het volgende:
[ afbeelding ]
foto van juli 2010. Foto van Martin Vlasko
Ik had die kut in haar rug geschoten! ik vond het echt en raar stukje.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:40 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik denk dat marit expres haar handen omhoog deed om dio te verwarren en naar die andere gast toe seinde om in het stro te gaan zoeken terwijl de mol onderaan de brug een raar dansje deed (buiten beeld dat wel)
Anne-Marie.quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:43 schreef imanidiot het volgende:
[..]
Ik had die kut in haar rug geschoten! ik vond het echt en raar stukje.
Dat. Gewoon om die vrijstelling van Marit af te pakken.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:43 schreef imanidiot het volgende:
[..]
Het had zo in een stomme film gekund. Zij haar handen omhoog en toch gewoon rustig doorlopen tegenover twee gasten die een ingeving krijgen en haar helemaal vergeten, maar alleen als idioten tussen de strobalen zitten te graven naar jokers. Absurdistisch..quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:43 schreef imanidiot het volgende:
[..]
In hoeverre kijkt Dio anders dan Marion?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:46 schreef TheVulture het volgende:
Zijn die foto's van de spelers boven officiele foto's van de AVRO?
In dat geval, iedereen kijkt naar rechts... behalve Liesbeth en Marit (finalisten) en Dio kijkt recht in de camera (Mol?)
Ja dat vroeg ik mij dus ook af. Ik begreep dat Frits uiteindelijk naar de vrijstelligen liep omdat iemand anders compleet verkeerd liep?quote:
En daarom ik ben alleen bezig met hooi als het in mijn aars prikt tijdens het batsen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:47 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik vond die actie van Marit echt prachtig, sowieso was William te druk met hooi.
Ja en iedereen behalve Maarten en Frits hebben iets op hun hoofd. En bij de groepsfoto heeft Liesbeth een afwijkende houding.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:46 schreef TheVulture het volgende:
Zijn die foto's van de spelers boven officiele foto's van de AVRO?
In dat geval, iedereen kijkt naar rechts... behalve Liesbeth en Marit (finalisten) en Dio kijkt recht in de camera (Mol?)
Ze kijkt wel iets minder 'recht' dan Dio.....quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:47 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
In hoeverre kijkt Dio anders dan Marion?
Hmm..dan moet dat het wel zijn!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze kijkt wel iets minder 'recht' dan Dio.....
Dio is de mol niet hij zou zichzelf per ongeluk verraden tijdens zijn vette hip hops yo!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze kijkt wel iets minder 'recht' dan Dio.....
Ze hadden hem ook tegen zijn kop mogen schieten.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:50 schreef TheVulture het volgende:
William was veel te druk bezig om de Mol te 'spelen' ... dat soort lui irriteren me mateloos
Ja, omdat misschien als mol je weinig aan de vrijstelling hebt ... Hmmmmquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik mij dus ook af. Ik begreep dat Frits uiteindelijk naar de vrijstelligen liep omdat iemand anders compleet verkeerd liep?
Lijkt me dat de mol altijd voor de vrijstellingen gaat ipv bijvoorbeeld geld, aangezien de kandidaten er dan niets meer aan hebben.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:51 schreef Re het volgende:
[..]
Ja, omdat misschien als mol je weinig aan de vrijstelling hebt ... Hmmmm
wat waren ze ook alweer? ga ik even met de GPS coordinaten aan de gangquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:51 schreef MrManiak het volgende:
Wat een dikke lijst aan hints een aanwijzingen heb ik, niet normaal...
Iemand nog wijzer geworden van de coördinaten?
Zijn er geboortedata uit af te leiden misschien... 30 augustus 1989?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:51 schreef MrManiak het volgende:
Wat een dikke lijst aan hints een aanwijzingen heb ik, niet normaal...
Iemand nog wijzer geworden van de coördinaten?
Maakt voor de mol toch niet zoveel uit? Er gaat sowieso iemand naar huis. Ik zou als mol voor het geld gaan.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:51 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Lijkt me dat de mol altijd voor de vrijstellingen gaat ipv bijvoorbeeld geld, aangezien de kandidaten er dan niets meer aan hebben.
Ik snap je niet?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:56 schreef franklop het volgende:
De Mol had toch alle belang er bij dat de vrijstelling NIET werden gevonden? Want dan zouden ze om geld gaan spelen.., als dat niet was gebeurd niet.
Maar goed ze lagen wel erg open en bloot, hard to miss
De Mol heeft liever vrijstellingen ipv geld. Plus dat hij wist dat die vrijstellingen nodig waren voor het volgende spel en dus geld waard zouden zijn.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:56 schreef franklop het volgende:
De Mol had toch alle belang er bij dat de vrijstelling NIET werden gevonden? Want dan zouden ze om geld gaan spelen.., als dat niet was gebeurd niet.
Volgens mij is er niet bekend wat er was gebeurd als de vrijstellingen niet gevonden waren..quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:56 schreef franklop het volgende:
quote:
Jep, William is de nieuwe Art (qua deelnemer dan)quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:50 schreef TheVulture het volgende:
William was veel te druk bezig om de Mol te 'spelen' ... dat soort lui irriteren me mateloos
Laten we hopen dat William wat minder ver komt dan..quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jep, William is de nieuwe Art (qua deelnemer dan).
Verder zat ik net na te denken over dat voorstukje van live.avro.nl waar je Dio zag staan als 'jouw mol'. De mensen van de Avro weten ook wel dat dit te opvallend zou zijn, waar het wel voor gebruikt kan worden is om de afvaller van volgende week weer bekend te maken. Als je volgende week een andere jouw mol ziet en Dio gaat eruit zou het een theorie kunnen zijn.quote:12. Heeft de Mol de vrijstellingen gevonden tijdens het eerste deel van de gletsjeropdracht?
Ja
Liesbeth
8. Stond er een deel van de Dackota op de panoramafoto van de mol?
Nee
Anne-Marie
1. De mol is een:
Vrouw
Maarten
13. Werd de Mol een vrijstelling voor aflevering 3 gegund?
Nee
Marion
Ik denk dat Pieter Jan Art dan 3 vrijwilligers naar voren had gevraagd die dan ieder een vrijstelling of joker in het vooruitzicht gesteld kregen als ze de overkant zouden halen terwijl de rest mocht knallen zoals nu gebeurde.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:01 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Volgens mij is er niet bekend wat er was gebeurd als de vrijstellingen niet gevonden waren..
Wie zegt dat die getoonde vragen ook echt beantwoord ijn door diegene die daarvoor of daarna in beeld komt?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:15 schreef themole het volgende:
Heb net ff gekeken naar de vragen die werden gesteld en hoe en door wie ze werden beantwoord, kan er weinig uithalen maar misschien kan iemand anders er nog iets mee.
[..]
Ah dat zou kunnen inderdaad! Al hoop ik van niet want Dio.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:15 schreef themole het volgende:
William was mijn mol als gok aan het begin, maar na een aflevering schrijf ik hem af: te opvallend.
Heb net ff gekeken naar de vragen die werden gesteld en hoe en door wie ze werden beantwoord, kan er weinig uithalen maar misschien kan iemand anders er nog iets mee.
[..]
Verder zat ik net na te denken over dat voorstukje van live.avro.nl waar je Dio zag staan als 'jouw mol'. De mensen van de Avro weten ook wel dat dit te opvallend zou zijn, waar het wel voor gebruikt kan worden is om de afvaller van volgende week weer bekend te maken. Als je volgende week een andere jouw mol ziet en Dio gaat eruit zou het een theorie kunnen zijn.
Tijdelijk Subfora gevraagd: WIDM!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:19 schreef Lindgren. het volgende:
Subforum? Anyone?
Is dat al officieel aangevraagd?
Als je goed kijkt, zie je Liesbeth in de achtergrond staan en ze kijkt half omgedraaid heel geïnteresseerd toe hoe Tim de vrijstellingen pakt. Wellicht als mol die weet dat die dingen daar liggen, of als kandidaat die Tim nu verdenkt?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:15 schreef themole het volgende:
William was mijn mol als gok aan het begin, maar na een aflevering schrijf ik hem af: te opvallend.
[..]
Verder zat ik net na te denken over dat voorstukje van live.avro.nl waar je Dio zag staan als 'jouw mol'. De mensen van de Avro weten ook wel dat dit te opvallend zou zijn, waar het wel voor gebruikt kan worden is om de afvaller van volgende week weer bekend te maken. Als je volgende week een andere jouw mol ziet en Dio gaat eruit zou het een theorie kunnen zijn.
Geen zinnig woord over te zeggen inderdaad, maar heb ze er toch bij gezet.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:18 schreef TheShadow het volgende:
[..]
Wie zegt dat die getoonde vragen ook echt beantwoord ijn door diegene die daarvoor of daarna in beeld komt?
Dat viel mij ook al op ja. Maar daarna zie je hem met een blauwe koker zwaaien, dus misschien dat hij het zo wist te verhullen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:21 schreef DaMart het volgende:
Als je goed kijkt, zie je Liesbeth in de achtergrond staan en ze kijkt half omgedraaid heel geïnteresseerd toe hoe Tim de vrijstellingen pakt. Wellicht als mol die weet dat die dingen daar liggen, of als kandidaat die Tim nu verdenkt?
Maar (volgens mij was jij het gister die het zei) als mol zou je bij de tekenaars willen, toch? Want Liesbeth had er op deze manier geen invloed op.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je goed kijkt, zie je Liesbeth in de achtergrond staan en ze kijkt half omgedraaid heel geïnteresseerd toe hoe Tim de vrijstellingen pakt. Wellicht als mol die weet dat die dingen daar liggen, of als kandidaat die Tim nu verdenkt?
Zou iemand hier kunnen opschrijven waar ze het precies over hebben en wat de (eventuele) aanwijzing van de Mol is? Ik ben nu niet in de gelegenheid om te luisterenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:23 schreef ChatGirl het volgende:
Zometeen Marion bij de Roodshow op radio 2.
Ah even luisteren wat de tip is deze week.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:23 schreef ChatGirl het volgende:
Zometeen Marion bij de Roodshow op radio 2.
Je hebt het er maar druk mee.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:29 schreef MrManiak het volgende:
Mol-special week 1, alleen de theorieënpagina: 2200 woorden, zeven afbeeldingen en een shitload aan links maar forumposts en afbeeldingen......and counting
Ach ik doe het graagquote:
Dat was mijn eerste indruk tijdens de opdracht. Maar zoeken en niets kunnen vinden... en met wie werkte Marion ook alweer samen tijdens die opdracht?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar (volgens mij was jij het gister die het zei) als mol zou je bij de tekenaars willen, toch? Want Liesbeth had er op deze manier geen invloed op.
En net al Whitney Houston. Daarom luister ik geen radio 2.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:32 schreef themole het volgende:
Radio 2 duurt lang, moet nu ook Human aanhoren van the Killers. Veruit hun slechtste plaat.
De top 2000 is veruit het leukste van de hele zenderquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:33 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En net al Whitney Houston. Daarom luister ik geen radio 2.
Normaal gesproken ik ook niet, maar ben wel benieuwd naar interview + hint.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:33 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En net al Whitney Houston. Daarom luister ik geen radio 2.
Hoe durft hijquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:37 schreef themole het volgende:
Fffffffffffuuuuuuu precies op het belangrijke moment de pakketbezorger.
Stel prioriteiten, gewoon laten wachten.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:37 schreef themole het volgende:
Fffffffffffuuuuuuu precies op het belangrijke moment de pakketbezorger.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:38 schreef themole het volgende:
[..]
Heb hem natuurlijk als een echt FOK!er van het balkon gegooid.
Nee want nieuwe ssd voor in laptop.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:39 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Stel prioriteiten, gewoon laten wachten.
Dioquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat was mijn eerste indruk tijdens de opdracht. Maar zoeken en niets kunnen vinden... en met wie werkte Marion ook alweer samen tijdens die opdracht?
Die was ook niet echt serieus bezig.quote:
Logisch, ik zou ook geen boete willen riskeren, volgens mij hebben ze allemaal een behoorlijk strikt geheimhoudingscontract. En als deelnemer weet je toch meer.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:39 schreef themole het volgende:
Ze durft haar vermoeden niet uit te spreken.
Hoe letterlijk zouden we dit stuk uit het moldagboek moeten nemen dan?quote:
quote:Nee, ik was niet alleen, want ik had Marion.
Ik was net te laat om het nummer zo'n app te scannenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:42 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Klonk jaren 60 ofzo. Titel is me even ontschoten
quote:we had a love a love a love you don't find every day
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Ook heb ik eerder al eens ergens de groepsfoto gepost, waarbij Anne Marie de enige is die dr handen niet langs haar lichaam heeft. Ik vind het een beetje te obvious though.
Tim heeft vrijstelling dus Frits. Dat zou jammer zijn.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:45 schreef Steve het volgende:
[..]
Doet me meteen aan Tim en Frits denken..
Dio had het toch over een speciale band? Ohnee dat was Frits, bij de executie!quote:
Righteous Brothersquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:45 schreef DeTolk het volgende:
You've Lost That Lovin' Feeling
~ Righteous Brothers
quote:De Righteous Brothers was een muzikaal duo dat bestond uit Bill Medley en Bobby Hatfield. Het hoogtepunt van hun populariteit situeerde zich in de jaren tussen 1963 en 1975. In 1990 scoorden ze nog een nummer 1 hit met het opnieuw uitgebrachte Unchained Melody.
De eerste hit van de Righteous Brothers was You've Lost That Lovin' Feelin' uit 1965 (opnieuw uitgebracht in 1988). Andere hits waren Unchained Melody (1965), Ebb Tide (1965), (You're My) Soul and Inspiration (uit 1966) (deze vier hits waren Phil Spector-producties) en Rock and Roll Heaven (1974).
Op 10 maart 2003 werden ze opgenomen in de Rock and Roll Hall of Fame. Bobby Hatfield overleed op 5 november 2003. Hij werd dood aangetroffen in een hotel in Western Michigan, een half uur voor een optreden van de Righteous Brothers.
Hij stuurde AM naar de vrijstellingen maar die liep ergens anders naar toequote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:37 schreef SwiffMeister het volgende:
Ik verdenk Frits.
Hij deed best vaag tijdens het zoeken naar het vliegtuig, pakte op de gletsjer direct het initiatief waardoor hij zelf overbleef om naar de plek met de vrijstellingen te kunnen lopen. Zodat er dus minder geld gevonden zou worden.
Daarbij streed hij als een dolle op de brug, terwijl hij 1500 euro in de pot had kunnen brengen door zich af te laten schieten.
Buiten dat was hij snel vriendjes met Tim en heeft als enige in het spel nu al een kameraad. Voor een mol belangrijk omdat je op die manier goed het overzicht kunt houden wat er speelt in de groep en je dus goed kunt peilen of je verdacht word of niet.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:37 schreef SwiffMeister het volgende:
Ik verdenk Frits.
Hij deed best vaag tijdens het zoeken naar het vliegtuig, pakte op de gletsjer direct het initiatief waardoor hij zelf overbleef om naar de plek met de vrijstellingen te kunnen lopen. Zodat er dus minder geld gevonden zou worden.
Daarbij streed hij als een dolle op de brug, terwijl hij 1500 euro in de pot had kunnen brengen door zich af te laten schieten.
Buiten dat was hij snel vriendjes met Tim en heeft als enige in het spel nu al een kameraad. Voor een mol belangrijk omdat je op die manier goed het overzicht kunt houden wat er speelt in de groep en je dus goed kunt peilen of je verdacht word of niet.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:45 schreef Steve het volgende:
[..]
Doet me meteen aan Tim en Frits denken..
Dio/Marion het enige Man/Vrouw koppeltje. Marion eruit. Dio de volgende afvallerquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:52 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
De teams tijdens de 2de opdracht:
Anne-Marie / Liesbeth
Dio / Marion
Hadewych / Marit
Frits / Tim
Maarten / William
dat kan je toch niet plannen, voor hetzelfde geld had marion alle vragen goed gehad en was ze er niet uit geweestquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:55 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Dio/Marion het enige Man/Vrouw koppeltje. Marion eruit. Dio de volgende afvaller
Ja, ik weet het, Iets te vergezocht
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:56 schreef Aangenaam het volgende:
[ afbeelding ]
Is iemand anders dit opgevallen?
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:56 schreef franklop het volgende:
[..]
dat kan je toch niet plannen, voor hetzelfde geld had marion alle vragen goed gehad en was ze er niet uit geweest
Er zijn toch wel eens hints in de montage geweest?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:27 schreef amaranta het volgende:
Ik denk dat je het niet zo ver moet zoeken, hints in de montage enzo.....
Meer in kleine hints, zoals een groene armband tijdens het maken van de test.
Een ritsje dat open staat. Een rugzak, dat soort dingen.
Niet sinds dat ik kijk, en ik kijk nu voor de 3de of 4de keer.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Er zijn toch wel eens hints in de montage geweest?
Volgens mij was vorig jaar zelfs de volgorde van afvallers bekend toch? Weet alleen even niet meer waardoor.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
Niet sinds dat ik kijk, en ik kijk nu voor de 3de of 4de keer.
Toen Kim de mol was, was het iets met haar hanger, met de auto waarin ze had gereden en de foto opdracht, dat de fotos vanuit het oogpunt van de mol waren genomen.
Vorig jaar ook geen enkele hint inde montage.
De nummers van de vragen tijdens de aflevering ofzo.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij was vorig jaar zelfs de volgorde van afvallers bekend toch? Weet alleen even niet meer waardoor.
Is dat door de productie toegegeven, of was het toeval? Ik heb er in de laatste aflevering namelijk niks over gehoord.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:34 schreef themole het volgende:
[..]
De nummers van de vragen tijdens de aflevering ofzo.
Met Inge Ipenburg was er wel iets met die beginfoto... maar dat valt niet echt onder de montage neem ik aan..quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
Niet sinds dat ik kijk, en ik kijk nu voor de 3de of 4de keer.
Toen Kim de mol was, was het iets met haar hanger, met de auto waarin ze had gereden en de foto opdracht, dat de fotos vanuit het oogpunt van de mol waren genomen.
Vorig jaar ook geen enkele hint inde montage.
Die maakte zelf met dr hand een gebaar toch?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:35 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Met Inge Ipenburg was er wel iets met die beginfoto... maar dat valt niet echt onder de montage neem ik aan..
Ohja! Dat valt toch ook onder montage?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:34 schreef themole het volgende:
[..]
De nummers van de vragen tijdens de aflevering ofzo.
Ja bij elke foto 1 letter met gebarentaal, en dat kwam dan neer op: Inge is de mol ofzo.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:35 schreef amaranta het volgende:
[..]
Die maakte zelf met dr hand een gebaar toch?
Weet ik niet zeker, volgensmij stond het online.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:40 schreef amaranta het volgende:
Maar zonder dat ik de theorie van vorig jaar te kort wil doen, is die bevestigd door de programmamakers of was het gewoon toeval???
Die was zo vernuftig dat dat geen toeval meer kon zijn.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:40 schreef amaranta het volgende:
Maar zonder dat ik de theorie van vorig jaar te kort wil doen, is die bevestigd door de programmamakers of was het gewoon toeval???
In een van de eerste seizoenen zag je de mol abseilen in de leader geloof ik, en elke week zat hij een stuk lager.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Er zijn toch wel eens hints in de montage geweest?
Nope, dat lijkt me onmogelijk. Daar gaat nogal wat voorbereiding inzitten, me dunkt.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:19 schreef Gnieperd het volgende:
Art zegt op een gegeven moment: "Maar toch, is één van jullie vanaf vandaag, de mol"
Betekent dit dat de mol pas op die dag te horen heeft gekregen dat hij/zij de mol is?
Volgens mij 2 jaar geleden ook pas dat de mol het vanaf dag 1 pas wist.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:20 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Nope, dat lijkt me onmogelijk. Daar gaat nogal wat voorbereiding inzitten, me dunkt.
Als dat zo was hadden ze er wel wat meer aandacht aan besteed. Het is de 1e dag, dus de 1e dag van de mol in actie, niet te ver doordenken.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:19 schreef Gnieperd het volgende:
Art zegt op een gegeven moment: "Maar toch, is één van jullie vanaf vandaag, de mol"
Betekent dit dat de mol pas op die dag te horen heeft gekregen dat hij/zij de mol is?
Ooh hmm, naja, maakt verder niet uit. Lijkt me wel lastig om dan ineens die rol aan te nemen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:21 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Volgens mij 2 jaar geleden ook pas dat de mol het vanaf dag 1 pas wist.
Klopt, Nico was dat.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
In een van de eerste seizoenen zag je de mol abseilen in de leader geloof ik, en elke week zat hij een stuk lager.
Nee, want alle fotos waren vanuit het vliegtuig gemaakt.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:09 schreef Aangenaam het volgende:
In mn vorige post had ik het over Tims ontmoeting met Marion, maar dat was dus blijkbaar Marit. My bad.
Wat me wel opviel aan de foto van Tim, is dat er in het midden op zijn foto iets te zien is. Zou dit het vliegtuig kunnen zijn?
[ afbeelding ]
Is dat ergens bevestigd?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:13 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee, want alle fotos waren vanuit het vliegtuig gemaakt.
Ik denk het eigenlijk niet. Het is sowieso niet dezelfde foto van het vliegtuig die helemaal in het begin in de handen van de mol werd getoond.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:09 schreef Aangenaam het volgende:
In mn vorige post had ik het over Tims ontmoeting met Marion, maar dat was dus blijkbaar Marit. My bad.
Wat me wel opviel aan de foto van Tim, is dat er in het midden op zijn foto iets te zien is. Zou dit het vliegtuig kunnen zijn?
[ afbeelding ]
Nee, maar de foto van Anne Marie 'pastte' precies toen ze bij het vliegtuig stond. Dus ik denk dat alle foto's wel bij het vliegtuig zijn gemaakt.quote:
Inderdaad. En iedereen moest uiteindelijk daar uitkomen, dus de foto's moesten ofwel naar het vliegtuig toe gemaakt zijn of van het vliegtuig af (alle windrichtingen op).quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:19 schreef June. het volgende:
[..]
Nee, maar de foto van Anne Marie 'pastte' precies toen ze bij het vliegtuig stond. Dus ik denk dat alle foto's wel bij het vliegtuig zijn gemaakt.
Liesbeth zegt dat haar foto precies klopt als ze op het strand staat.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:19 schreef June. het volgende:
[..]
Nee, maar de foto van Anne Marie 'pastte' precies toen ze bij het vliegtuig stond. Dus ik denk dat alle foto's wel bij het vliegtuig zijn gemaakt.
Liesbeth keek vooral uit op de oceaan. Ik kan me zo voorstellen dat het beeld op de foto ook zou kloppen als je wat verder van de kustlijn afstaat en vanaf daar dezelfde richting op kijkt.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:21 schreef Aangenaam het volgende:
[..]
Liesbeth zegt dat haar foto precies klopt als ze op het strand staat.
@Dakpan90 De mol kreeg 2 foto's. 1 van het vliegtuig close up, en een andere foto daarachter die verder niet zichtbaar was. Ook word er geloof ik bij de test aan het einde gevraagd of de mol het vliegtuig op zn foto had.
enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 93% gewijzigd door ZwartmetSuiker op 06-01-2012 19:37:15 ]In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:42 schreef tochweerhenk het volgende:
[ afbeelding ]
Die is vel vet eigenlijk.
Ik kon de printscreen niet zo snel meer terugvinden in de topicsquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:46 schreef tochweerhenk het volgende:
In de eerste minuten van de aflevering zijn flitsen te zien. In een van deze flitsen is een pagina met de tekst MOL XII. In de rechter bovenhoek een foto te zien. Het is niet goed te zien of het gaat om presentator Art Rooijakkers of een van de kandidaten.
Mijn print screen toch?
Valt iedereen op, zal wel niets zijnquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:42 schreef tochweerhenk het volgende:
[ afbeelding ]
Die is vel vet eigenlijk.
Ik snap niet hoe mensen hier iemand in kunnen zien, kan iemand mij uitleggen waar jullie die mysterieuze persoon zien?quote:
Hij is niet groterquote:
Als je het filmpje bekijkt zie je een fictieve tweet van het twitterkanaal @IkBenDeMolquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:49 schreef Gnieperd het volgende:
[ afbeelding ]
Wat staat er helemaal onderaan? Onder "ikbendemol"
Ik bedoel het omcirkelde, heeft iemand een computer met een goed genoeg beeldscherm om het te lezen?:Pquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:50 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Hij is niet groter?
[..]
Als je het filmpje bekijkt zie je een fictieve tweet van het twitterkanaal @IkBenDeMol
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:50 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Hij is niet groter?
[..]
Als je het filmpje bekijkt zie je een fictieve tweet van het twitterkanaal @IkBenDeMol
Tja inderdaad!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:54 schreef EllaN het volgende:
Is de Tivoli - Dio hint niet meegenomen? Ik vond die wel mooi gevonden door.. Iemand.
ALS HOEVEE lijkt het op.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:52 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Ik bedoel het omcirkelde, heeft iemand een computer met een goed genoeg beeldscherm om het te lezen?:P
[ afbeelding ]
Hier probeert hij ons duidelijk op het verkeerde been te zetten, als er al een getal met voorbedacht redenen zijn bedacht kunnen deze niet in de rekensom bijvoorbeeld worden meegenomen, omdat dit recente cijfers zijn. Geen hint dus denk ik.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:57 schreef Gnieperd het volgende:
De Mol @IkBenDeMol
2.136.000 kijkers, al meer dan 50.000 views op Uitzending gemist en gisteren 130.000 bezoekers op de site. Maar wie heeft me ontdekt?
Ik dacht ook zoiets.quote:
Dat dacht ik ook, maar ik postte hem toch maar omdat ik hem nog niet voorbij had zien komenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:58 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Hier probeert hij ons duidelijk op het verkeerde been te zetten, als er al een getal met voorbedacht redenen zijn bedacht kunnen deze niet in de rekensom bijvoorbeeld worden meegenomen, omdat dit recente cijfers zijn. Geen hint dus denk ik.
Maargoed daar kun je weinig mee.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:58 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Ik dacht ook zoiets.
Hoevee of hoewee ofzo
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:01 schreef tochweerhenk het volgende:
Wat was de muzikale aanwijzing van de roodshow eigenlijk?
Bedankt.quote:
Je loopt een jaar achter.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:03 schreef liesje1979 het volgende:
Als hoeveelste loop ik zometeen het verlaten ziekenhuis in? Ik hoor het graag!
Tivoli wees na korte tijd op meerdere mensen en iets duidelijks kon ik er niet uithalen, dus ik heb deze theorie achterwege gelatenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:54 schreef EllaN het volgende:
Is de Tivoli - Dio hint niet meegenomen? Ik vond die wel mooi gevonden door.. Iemand.
quote:@WilliamSpaaij William Spaaij
Belofte maakt schuld! Hier het antwoord: Ik heb daadwerkelijk een joker gevonden op de brug! #WIDM
3 uur geleden via web
Waar komt dat screenshot ineens vandaan?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat weet ik maar iemand vroeg wat er stond.
[ afbeelding ]
Van de mol.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:09 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Waar komt dat screenshot ineens vandaan?
Dat was ikquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat weet ik maar iemand vroeg wat er stond.
[ afbeelding ]
Net gemaakt, hoezo?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:09 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Waar komt dat screenshot ineens vandaan?
Ja ik zag alleen die halve, vandaar.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:10 schreef MrManiak het volgende:
Gewoon, screencapture van Uitzending Gemist. De gehele zin wordt daar gewoon getikt.
Hoe vind je dat op google maps precies?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:12 schreef Gnieperd het volgende:
De olympische cirkels theorie kan ook wel weg, ik zoom in op google maps op het vliegtuig en ik zie heel lichtelijk die cirkels daar ook. Ik kan het niet precies zien omdat ze niet heel ver inzoomen maar het lijkt er wel op
Op live.avro.nl bij opdrachten zie je een soort google maps met waar de opdrachten zijn waarop je kan inzoomen. Daarop kan je minderver inzoomen dan op de originele google maps dus je zet die vensters naast elkaar en je zoomt inquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:13 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Hoe vind je dat op google maps precies?
Je staat er!quote:
In de linker bovenhoek van de pagina lijkt een gezicht te zitten.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:24 schreef Gnieperd het volgende:
Maar waar in dat plaatje zien jullie die persoon nou?
quote:
Dat was toch pas bij aflevering 5?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:28 schreef MrManiak het volgende:
Misschien worden we gek en zien we waanbeelden, die kans is ook erg groot.
Dat we gek worden daar twijfel ik niet eens aan.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:28 schreef MrManiak het volgende:
Misschien worden we gek en zien we waanbeelden, die kans is ook erg groot.
Vorig jaar werd ik semi-paranoïde rond de helft van het seizoen, dus ik probeer me nu nog staande te houdenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:30 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dat was toch pas bij aflevering 5?
Ze hebben in eerdere seizoenen ook kinderfoto's van kandidaten moeten koppelenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:56 schreef liesje1979 het volgende:
Weten we al van wie dat kindergezichtje is? Ik denk van een vrouw? Maar than again, ik denk niet eens dat het zozeer een hint is maar meer een gewone opdracht, maar je weet maar nooit.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:28 schreef ender_xenocide het volgende:
Ik verdenk Frits op gevoel en omdat Art vertelde dat de mol in het donker zit of zoiets en je bij de "interview" momenten alleen het hoofd van Frits zag door zijn zwarte t-shirt alsof hij als een mol uit de molshoop komt.
En de verborgen aanwijzingen die anderen hebben gevonden versterken dat gevoel alleen maar:
zoalsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enheb niet het hele topic gelezen, maar heel toevalligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded![]()
Toch maar even toegevoegdquote:
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!![]()
Nieuw onderdeel gemaakt, de groupbattle, toch beter jullie best doen...
(even iets fixen, klopt geen bal van nog, haha)![]()
Ik dacht al, hier klopt inderdaad niets van!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:13 schreef Paniohitus het volgende:
Nieuw onderdeel gemaakt, de groupbattle, toch beter jullie best doen...
(even iets fixen, klopt geen bal van nog, haha)I knew all the rules but the rules did not know me
Guaranteed![]()
Ik trek mijn opmerking terug, jullie doen wel goed je best,, ps: klopt niet
[ Bericht 41% gewijzigd door Paniohitus op 06-01-2012 22:24:47 ]![]()
Klopt nog steeds niet:)quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:17 schreef Paniohitus het volgende:
Ik trek mijn opmerking terug, jullie doen wel goed je best, hehe:
[ afbeelding ]
Wij hebben gemiddeld 1.54 punten
De rest heeft gemiddeld 1.07, 0.95 en 0.47![]()
Wij staan glorieus aan kop.I knew all the rules but the rules did not know me
Guaranteed![]()
Idd, klopt nog niet veel van, hmm, even kijken wat er nu mis gaatquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:19 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Klopt nog steeds niet:)
Wij hebben gemiddeld 1.54 punten
De rest heeft gemiddeld 1.07, 0.95 en 0.47![]()
Wij staan glorieus aan kop.![]()
Succes!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:21 schreef Paniohitus het volgende:
[..]
Idd, klopt nog niet veel van, hmm, even kijken wat er nu mis gaatI knew all the rules but the rules did not know me
Guaranteed![]()
Net even de special gelezen (en herinnerde me opeens dat ik volgens mij door die special twee seizoenen geleden actief werd op het forum). De link naar het laatste deel werkt trouwens niet bij mij, blijft linken naar het deel van MrManiak.
I reject reality and substitute my own![]()
Nietquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:24 schreef CindieY het volgende:
Net even de special gelezen (en herinnerde me opeens dat ik volgens mij door die special twee seizoenen geleden actief werd op het forum). De link naar het laatste deel werkt trouwens niet bij mij, blijft linken naar het deel van MrManiak.
!
(fixed)Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Klopt nu wel:
Dit overzicht is te vinden onder 'Stats' en 'Groupbattle'
Gelijk actuele stats:
Alle deelnemers van FOK / puntenoverzicht:
http://www.jeroenmeijer.nl/wieisdemol/open/fokstatscompact.php
Stemstatistieken:
http://www.jeroenmeijer.nl/wieisdemol/open/fokstemscompact.php![]()
Het spijt mij heel erg, maar het klopt nog steeds nietquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:29 schreef Paniohitus het volgende:
Klopt nu wel:
[ afbeelding ]
Dit overzicht is te vinden onder 'Stats' en 'Groupbattle'
Gelijk actuele stats:
Alle deelnemers van FOK / puntenoverzicht:
http://www.jeroenmeijer.nl/wieisdemol/open/fokstatscompact.php
Stemstatistieken:
http://www.jeroenmeijer.nl/wieisdemol/open/fokstemscompact.php
I knew all the rules but the rules did not know me
Guaranteed![]()
Je hebt gelijk, sommige groepen gaan mis idd..., ah, ik zie het al volgens mij.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:30 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Het spijt mij heel erg, maar het klopt nog steeds niet
ow wacht, ik kijk naar teveel code denk ik![]()
Welke 3 kandidaten hadden ookalweer jokers? Marion, Tim en Frits toch?I knew all the rules but the rules did not know me
Guaranteed![]()
Bedoel je niet vrijstellingen? En Marit, niet Marion.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:34 schreef Gnieperd het volgende:
Welke 3 kandidaten hadden ookalweer jokers? Marion, Tim en Frits toch?I reject reality and substitute my own![]()
Marit, Frits, Tim.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:34 schreef Gnieperd het volgende:
Welke 3 kandidaten hadden ookalweer jokers? Marion, Tim en Frits toch?
(Nieuwe UI? Ben jij dat op dat snowboard?)
Ohja, die bedoelde ik! Dank!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Bedoel je niet vrijstellingen? En Marit, niet Marion.I knew all the rules but the rules did not know me
Guaranteed![]()
Helaas niet, maar dat ben ik in wordingquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:36 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Marit, Frits, Tim.
(Nieuwe UI? Ben jij dat op dat snowboard?)
Guaranteed![]()
Nicequote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:36 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Helaas niet, maar dat ben ik in wording
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:44 schreef Paniohitus het volgende:
[ afbeelding ]
Nu klopt die wel... toch..
![]()
Guaranteed![]()
In jouw berekeningen wordt er (Aantal leden)/(Aantal punten)
Het moet juist andersom
(Aantal punten)/(Aantal leden) is wel correctI knew all the rules but the rules did not know me
Guaranteed![]()
Ik vind het gebruik van zoveel getallen op twitter heel erg naar Maarten wijzen. Bedenk ik me ineens..
"Atb is lief, groetjes Peri."![]()
Maar 60/39 = 1.54quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:46 schreef Gnieperd het volgende:
In jouw berekeningen wordt er (Aantal leden)/(Aantal punten)
Het moet juist andersom
30/29 = 1.03
20/21 = 0,95
10/21 = 0,48...
Heb je het plaatje ctrl-f5 gedaan? Misschien zit de oude nog in je cache...![]()
Geen jokers maar vrijstellingen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:34 schreef Gnieperd het volgende:
Welke 3 kandidaten hadden ookalweer jokers? Marion, Tim en Frits toch?![]()
Iemand die nog iets heeft weten te maken van de hint bij de Roodshow van vanmiddag?Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*![]()
Geen F5 gedaan, jij hadgelijk.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:47 schreef Paniohitus het volgende:
[..]
Maar 60/39 = 1.54
30/29 = 1.03
20/21 = 0,95
10/21 = 0,48...
Heb je het plaatje ctrl-f5 gedaan? Misschien zit de oude nog in je cache...I knew all the rules but the rules did not know me
Guaranteed![]()
Die muzikale hints zijn echt te erg. Ik weet nog wel dat ze nergens op sloegen toen Kim de Mol was.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:47 schreef Steve het volgende:
Ik vind het gebruik van zoveel getallen op twitter heel erg naar Maarten wijzen. Bedenk ik me ineens..
Dat zeg ik.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:09 schreef Mangostine het volgende:
Met al die getallen in de tweets ga ik zo rustig aan Maarten eens verdenken.![]()
![]()
Dat zou wel heeeuul erg opzichtig zijn.
Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/![]()
Mwa, ben ik niet met je eens. Er wordt toch altijd veel becijferd en berekend bij widm, ook als de mol geen wiskundige is.![]()
Waarom denken jullie dan ineens aan Maarten?Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Ik ga voor Frits... Puur een gevoel in combinatie met dat hij de vrijstellingen toevallig vond...
Al hoewel ik ook Anne Marie verdenk.. De letter A op het vliegtuig, en de tweet 'sta ik er alleen voor' terwijl je haar alleen voor dat vliegtuig ziet staan....
ps. heb niet alle topics doorgespit dus ook niet op de hoogte van alle mogelijke hints die al besproken zijn..Je gevoel is er om keuzes te maken. Je verstand om de keuzes te begrijpen.![]()
Omdat hij de man van de getallen is. Als ik me goed herinner heeft hij ook gezegd dat hij alles heel statistisch aan heeft gepakt o.i.d.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:14 schreef tochweerhenk het volgende:
Waarom denken jullie dan ineens aan Maarten?"Atb is lief, groetjes Peri."![]()
Hij is naast prof-zwemmer wiskundige.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:14 schreef tochweerhenk het volgende:
Waarom denken jullie dan ineens aan Maarten?![]()
Plus dat hij wiskunde heeft gestudeerd en heel berekenend speelt. Dwz kansberekening en dergelijke gebruikt.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:21 schreef Steve het volgende:
[..]
Omdat hij de man van de getallen is. Als ik me goed herinner heeft hij ook gezegd dat hij alles heel statistisch aan heeft gepakt o.i.d.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*![]()
Wedden dat er binnen nu en volgende week een WIDM sub-forum komt?Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Ik hoop het:)quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:09 schreef tochweerhenk het volgende:
Wedden dat er binnen nu en volgende week een WIDM sub-forum komt?I knew all the rules but the rules did not know me
Guaranteed![]()
Bijna alle sub fora zijn nu verwijderd, dus misschien komt er nu plaats vrij.
Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Gaat iemand hier nog iets op zeggen? Lijkt me toch opmerkelijk.quote:Deze flashframes vielen mij ook al op. Ik had het opgenomen op tv en de kwaliteit daarvan was een stuk beter. Daar kon ik duidelijk zien dat het in het artikel ging over onder andere de VVD en Club Veronica Trend.
Wikipedia:
... werkte hij bij de jongerenafdeling van Veronica, waar hij rapportages maakte voor het radioprogramma Club Veronica Trend. Later werkte hij als redacteur voor Nieuwsradio Veronica. Ook liep hij stage bij de Teldersstichting, het wetenschappelijk bureau van de VVD ...
... In 1998 werd hij lid van de Amsterdamse gemeenteraad voor de VVD. In maart 2002 werd hij door de VVD-fractie unaniem gekozen tot fractievoorzitter en daarmee woordvoerder Openbare Orde en Veiligheid. ...
Dit zou erg duiden op zijn mol-zijn. Tenzij we in elke aflevering zo'n flashframe krijgen waarop elke keer een andere kandidaat staat, dan zijn het gewoon alle deelnemers aan Mol XIIKoel en donker bewaren![]()
Voor hetzelfde geld verliest hij zijn vrijstelling met een spel en ligt hij er alsnog uitquote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:22 schreef EddyAlbena het volgende:
Toch raar dat er nog mensen op Tim stemmen als afvaller.
![]()
Nee, in deze 1e aflevering bij ''volgende week'' zag je hem al naast Art zitten bij het executie stukje.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Zojuist eerste aflevering bekeken, en dit was ook wat ik dacht..quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:15 schreef themole het volgende:
[..]
Verder zat ik net na te denken over dat voorstukje van live.avro.nl waar je Dio zag staan als 'jouw mol'. De mensen van de Avro weten ook wel dat dit te opvallend zou zijn, waar het wel voor gebruikt kan worden is om de afvaller van volgende week weer bekend te maken. Als je volgende week een andere jouw mol ziet en Dio gaat eruit zou het een theorie kunnen zijn.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
Al iemand iets gevonden in de hint van de Roodshow?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien is het iets met die woorden?Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
ik zie wel een aantal mogelijke aanwijzingen in de tekst ja!!Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Tell me.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:28 schreef JaleesaJoia het volgende:
ik zie wel een aantal mogelijke aanwijzingen in de tekst ja!!
Trouwens, dit valt mij heeel erg op, al eerder gezien?
Iedereen staat met zn armen naar beneden/in de zakken, behalve Anne-Marie.. Mol?Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
wehehe, ik tweette gisteren dat marion pauw zo'n vervelende stem heeft. krijg ik vanavond reactie van haar:twitter:
And if you think that I've been loosing my way
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:46 schreef 3rdRock het volgende:
wehehe, ik tweette gisteren dat marion pauw zo'n vervelende stem heeft. krijg ik vanavond reactie van haar:twitter:![]()
Wat leuk!
![]()
Is al een aantal keer genoemd.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:31 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Tell me.
[ afbeelding ]
Iedereen staat met zn armen naar beneden/in de zakken, behalve Anne-Marie.. Mol?
Frits en Maarten hebben niets op hun hoofd, finalisten?
Daarnaast staat Liesbeth als enige in een afwijkende positie.![]()
wehehe, ik tweette gisteren dat marion pauw zo'n vervelende stem heeft. krijg ik vanavond reactie van haar:twitter:
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
wehehe, ik tweette gisteren dat marion pauw zo'n vervelende stem heeft. krijg ik vanavond reactie van haar:twitter:!
Leuk mens volgens mij."Atb is lief, groetjes Peri."![]()
Wat viel me op in deze aflevering?
De Mol wordt met een Jeep gebracht en de Mol zet klok uur terug. Iedereen wordt met een Jeep afgezet, de Mol stapt uit de Jeep met spijkerbroek en gympjes (dit is de enige persoon waarbij je niet ziet wie eruit stapt). Liesbeth wordt met Jeep naar groep gebracht, omdat zij te laat was, alle andere deelnemers zijn dan al bij elkaar, sommige op tijd, andere te laat. Liesbeth draagt gympjes en een spijkerbroek.
De beelden die we van Liesbeth hebben gezien terwijl iedereen bezig was de juiste locatie te vinden, maken haar ook wel verdacht. Haar eerste woorden op het strand: “Helemaal alleen.” Typisch de situatie van een Mol. Liesbeht loopt als enige op donker strand, de Mol komt het best tot zijn recht in het donker. De rest van de deelnemers komen niet in de buurt van een strand. Liesbeth zoekt overduidelijk in flessen en gooit die weg, wordt hier bedoeld dat zij loopt te “flessen”?? Liesbeth graaft bij een skelet, waarom?? Omdat alleen een Mol graaft? Hiermee vindt ze nooit de juiste locatie.
Zonder dat het haar verteld is, heeft Liesbeth de stellige overtuiging dat ze wel drie uur heeft lopen zoeken op het strand. Hadewych gelooft ook in de drie uur, maar die is wel eerst verteld dat ze drie uur de tijd hadden. Iedereen vindt dat ongeloofwaardig. De Mol heeft de tijd met een uur terug gezet. Als Liesbeth dat gedaan heeft, weet zij als enige dus dat de oorspronkelijke tijd drie uur bedroeg.
Bij de kokertjesopdracht op de gletsjer, deed Liesbeth niet of nauwelijks moeite een partner te vinden. Liesbeth zat in de tweede groep die moest gaan oogsten en dus ook de vrijstellingen binnen moest halen, want die vormden de basis voor het volgende spel. Zonder vrijstellingen geen volgende ronde. Wie weet dat de vrijstellingen nodig zijn en wie weet waar ze liggen? Juist de Mol. Wie is er overduidelijk in beeld vlak bij de plek waar de vrijstellingen liggen op het moment dat ze gevonden worden? Juist Liesbeth. Terwijl Tim wegloopt haaks op de richting die Liesbeth lijkt te kiezen. Het is dus bijzonder dat ze ineens zo dicht bij elkaar uitkomen. Wie vraagt totaal niet naar het verdachte gedrag van Tim, die de vrijstellingen vond? Juist Liesbeth besteedt er geen aandacht aan, terwijl het overduidelijk verdacht gedrag was, dat laat geen deelnemer zomaar voorbij gaan. Natuurlijk vindt Liesbeth geen kokertje, dat kan zomaar geld opleveren.
Bij het derde spel roept Liesbeth dat haar balletjes op zijn, terwijl ze nog helemaal niet geschoten heeft. Vlak daarna wordt ze uitgeschakeld.
Bij de test beantwoordt Liesbeth vraag 12. Dit is seizoen twaalf in het jaar 2012. Het is duidelijk mijn Mol is op dit moment Liesbeth.
Vind deze ook wel goed gevonden..Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
ah, daar heb ik verder niet naar gekeken. ken haar verder ook helemaal niet, maar tof dat ze reageerdequote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:56 schreef Steve het volgende:
Oh ik zie dat ze op allemaal kutopmerkingen reageert.!
And if you think that I've been loosing my way
Sarcastisch wijf is het ook zeg..quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ah, daar heb ik verder niet naar gekeken. ken haar verder ook helemaal niet, maar tof dat ze reageerdeDiep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
Dat Tivoli en Dio is leuk bedacht maar ik vind het wel heeeel ver gezocht.
Dat zou betekenen dat ze bij het bedenken en voorbereiden op dit seizoen dio uitgekozen hebben en toen wisten dat hij op die dag in Tivoli zou spelen om vervolgens hints te bedenken die naar tivoli leiden...
Alles kan en niets is wat het lijkt, maar het lijkt me stug.Je gevoel is er om keuzes te maken. Je verstand om de keuzes te begrijpen.![]()
Gaat inderdaad wel ver.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:04 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Dat zou betekenen dat ze bij het bedenken en voorbereiden op dit seizoen dio uitgekozen hebben en toen wisten dat hij op die dag in Tivoli zou spelen om vervolgens hints te bedenken die naar tivoli leiden...
Alles kan en niets is wat het lijkt, maar het lijkt me stug.
Zouden er al anagrammen zijn geweest?
En wat was ook alweer de titel van deze aflevering?Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
Ja, dit dusquote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:58 schreef Rockiejj het volgende:
De Mol wordt met een Jeep gebracht en de Mol zet klok uur terug. Iedereen wordt met een Jeep afgezet, de Mol stapt uit de Jeep met spijkerbroek en gympjes (dit is de enige persoon waarbij je niet ziet wie eruit stapt). Liesbeth wordt met Jeep naar groep gebracht, omdat zij te laat was, alle andere deelnemers zijn dan al bij elkaar, sommige op tijd, andere te laat. Liesbeth draagt gympjes en een spijkerbroek.
De beelden die we van Liesbeth hebben gezien terwijl iedereen bezig was de juiste locatie te vinden, maken haar ook wel verdacht. Haar eerste woorden op het strand: “Helemaal alleen.” Typisch de situatie van een Mol. Liesbeht loopt als enige op donker strand, de Mol komt het best tot zijn recht in het donker. De rest van de deelnemers komen niet in de buurt van een strand. Liesbeth zoekt overduidelijk in flessen en gooit die weg, wordt hier bedoeld dat zij loopt te “flessen”?? Liesbeth graaft bij een skelet, waarom?? Omdat alleen een Mol graaft? Hiermee vindt ze nooit de juiste locatie.
Zonder dat het haar verteld is, heeft Liesbeth de stellige overtuiging dat ze wel drie uur heeft lopen zoeken op het strand. Hadewych gelooft ook in de drie uur, maar die is wel eerst verteld dat ze drie uur de tijd hadden. Iedereen vindt dat ongeloofwaardig. De Mol heeft de tijd met een uur terug gezet. Als Liesbeth dat gedaan heeft, weet zij als enige dus dat de oorspronkelijke tijd drie uur bedroeg.
Bij de kokertjesopdracht op de gletsjer, deed Liesbeth niet of nauwelijks moeite een partner te vinden. Liesbeth zat in de tweede groep die moest gaan oogsten en dus ook de vrijstellingen binnen moest halen, want die vormden de basis voor het volgende spel. Zonder vrijstellingen geen volgende ronde. Wie weet dat de vrijstellingen nodig zijn en wie weet waar ze liggen? Juist de Mol. Wie is er overduidelijk in beeld vlak bij de plek waar de vrijstellingen liggen op het moment dat ze gevonden worden? Juist Liesbeth. Terwijl Tim wegloopt haaks op de richting die Liesbeth lijkt te kiezen. Het is dus bijzonder dat ze ineens zo dicht bij elkaar uitkomen. Wie vraagt totaal niet naar het verdachte gedrag van Tim, die de vrijstellingen vond? Juist Liesbeth besteedt er geen aandacht aan, terwijl het overduidelijk verdacht gedrag was, dat laat geen deelnemer zomaar voorbij gaan. Natuurlijk vindt Liesbeth geen kokertje, dat kan zomaar geld opleveren.
Bij het derde spel roept Liesbeth dat haar balletjes op zijn, terwijl ze nog helemaal niet geschoten heeft. Vlak daarna wordt ze uitgeschakeld.
Bij de test beantwoordt Liesbeth vraag 12. Dit is seizoen twaalf in het jaar 2012. Het is duidelijk mijn Mol is op dit moment Liesbeth.
Vind deze ook wel goed gevonden..
En ze deed ook echt totaal niet haar best met kokertjes zoeken, en zag wel overduidelijk dat Tim sneaky die vrijstellingen pakte en verder niets. Als je dat ziet als normale kandidaat zeg je daar wat van toch?Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.![]()
Er was wel iets in de montage, dat een pizzakoerier of zoiets langs reed met het woord 'Mol' erop en de naam 'Inge' of een verwant daaraan.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:35 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Met Inge Ipenburg was er wel iets met die beginfoto... maar dat valt niet echt onder de montage neem ik aan..![]()
De foto was een aantal jaar geleden één van de tips om de Mol te herkennen. Sindsdien zijn er op foto's altijd afwijkingen, maar zal dat alleen maar zijn om de kijker op het verkeerde spoor te zetten.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:31 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Tell me.
[ afbeelding ]
Iedereen staat met zn armen naar beneden/in de zakken, behalve Anne-Marie.. Mol?![]()
Die Tivoli sloeg wat mij betreft ook op de afvaller, Marion Pauw.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:04 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Alles kan en niets is wat het lijkt, maar het lijkt me stug.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat er verder dan ook niets meer in Tivoli als hint zit.![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 09:37 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Die Tivoli sloeg wat mij betreft ook op de afvaller, Marion Pauw.Ik denk dat die theorie echt te ver gezocht is om de afvaller 5 minuten voor het einde van het programma bekend te maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat er verder dan ook niets meer in Tivoli als hint zit.![]()
Ik ben het met je eens dat je dit niet in die paar minuten kunt uitzoeken. Maar doordat het voor de rest wel logisch in elkaar lijkt te zitten, vermoed ik dat de programmamakers deze hints erin hebben gestopt om ons (lees: mij) een tijdje bezig te houden, zonder een steek verder te komen in de zoektocht naar de mol. Ze weten natuurlijk ook dondersgoed dat alles helemaal uitgeplozen wordt.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 09:54 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik denk dat die theorie echt te ver gezocht is om de afvaller 5 minuten voor het einde van het programma bekend te maken.![]()
Overigens heb ik gisteren gekeken naar 24 uur met Maarten van der Weijden, daar is hij heel erg in de getallen en kansrekening enzo. Niet gek want hij heeft, net als mijn vader, wiskunde gestudeerd. Nu ga ik veel meet wiskundigen om en weet dat ze makkelijk onzinnige getallen kunnen onthouden. Tweets van de mol wijzen erg op Maarten.Niet altijd serieus![]()
Dat van die kogeltjes was me zelf ook al opgevallen, en hoe ze er indirect voor zorgt dat Maarten af wordt geschoten!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:58 schreef Rockiejj het volgende:
Vind deze ook wel goed gevonden..
Verder goeie hints, ik zit ook op haar als MolOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Uitzending gemist?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 10:35 schreef themole het volgende:
[..]
Aflevering downloaden/opnemen ftw.![]()
![]()
Ik blijf lachen om die schreeuwende Anne-Marie
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Kwam het ook toevallig tegen. Ik vind het nog steeds flauw dat ze het 'verliezen' van de pot van -500 niet hebben toegestaan. Dan moeten ze vanaf nu ook niet meer toestaan dat de mol geld uit de pot kwijt kan maken.quote:![]()
Is het jullie ook opgevallen na opdracht 2 bij Marit, wanneer zij meerdere kokertjes heeft gepakt, tegen Art zegt: Dat ging wel heel gemakkelijk.. (-500 euro en niets..)![]()
de tekst van het lied, en de regels die mij opvielen:
You never close your eyes anymore when I kiss your lips.
And there's no tenderness like before in your fingertips.
You're trying hard not to show it, (baby).
But baby, baby I know it...
You've lost that lovin' feeling,
Whoa, that lovin' feeling,
Now it's gone...gone...gone...wooooooh.
Now there's no welcome look in your eyes
when I reach for you.
And now your're starting to critisize little things I do.
It makes me just feel like crying, (baby).
'Cause baby, something in you is dying.
You lost that lovin' feeling,
Whoa, that lovin' feeling,
Now it's gone...gone...gone...woooooah
Baby, baby, I get down on my knees for you.
If you would only love me like you used to do, yeah.
We had a love...a love...a love you don't find everyday.
So don't...don't...don't...don't let it slip away.
Baby (baby), baby (baby),
I beg of you please...please,
I need your love (I need your love),
I need your love (I need your love),
So bring it on back (So bring it on back),
Bring it on back (so bring it on back).
Bring back that lovin' feeling,
Whoa, that lovin' feeling
'Cause it's gone...gone...gone,
and I can't go on,
noooo...
Whoa, that lovin' feeling
'Cause it's gone...gone...
Op mij komen deze stukjes tekst over als opmerkingen die de mol kan maken/ bepaald gedrag wat de mol kan tonen... maar misschien zit ik er dan weer compleet naast
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: