Dio/Marion het enige Man/Vrouw koppeltje. Marion eruit. Dio de volgende afvallerquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:52 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
De teams tijdens de 2de opdracht:
Anne-Marie / Liesbeth
Dio / Marion
Hadewych / Marit
Frits / Tim
Maarten / William
dat kan je toch niet plannen, voor hetzelfde geld had marion alle vragen goed gehad en was ze er niet uit geweestquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:55 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Dio/Marion het enige Man/Vrouw koppeltje. Marion eruit. Dio de volgende afvaller
Ja, ik weet het, Iets te vergezocht
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:56 schreef Aangenaam het volgende:
[ afbeelding ]
Is iemand anders dit opgevallen?
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:56 schreef franklop het volgende:
[..]
dat kan je toch niet plannen, voor hetzelfde geld had marion alle vragen goed gehad en was ze er niet uit geweest
Er zijn toch wel eens hints in de montage geweest?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:27 schreef amaranta het volgende:
Ik denk dat je het niet zo ver moet zoeken, hints in de montage enzo.....
Meer in kleine hints, zoals een groene armband tijdens het maken van de test.
Een ritsje dat open staat. Een rugzak, dat soort dingen.
Niet sinds dat ik kijk, en ik kijk nu voor de 3de of 4de keer.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Er zijn toch wel eens hints in de montage geweest?
Volgens mij was vorig jaar zelfs de volgorde van afvallers bekend toch? Weet alleen even niet meer waardoor.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
Niet sinds dat ik kijk, en ik kijk nu voor de 3de of 4de keer.
Toen Kim de mol was, was het iets met haar hanger, met de auto waarin ze had gereden en de foto opdracht, dat de fotos vanuit het oogpunt van de mol waren genomen.
Vorig jaar ook geen enkele hint inde montage.
De nummers van de vragen tijdens de aflevering ofzo.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij was vorig jaar zelfs de volgorde van afvallers bekend toch? Weet alleen even niet meer waardoor.
Is dat door de productie toegegeven, of was het toeval? Ik heb er in de laatste aflevering namelijk niks over gehoord.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:34 schreef themole het volgende:
[..]
De nummers van de vragen tijdens de aflevering ofzo.
Met Inge Ipenburg was er wel iets met die beginfoto... maar dat valt niet echt onder de montage neem ik aan..quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
Niet sinds dat ik kijk, en ik kijk nu voor de 3de of 4de keer.
Toen Kim de mol was, was het iets met haar hanger, met de auto waarin ze had gereden en de foto opdracht, dat de fotos vanuit het oogpunt van de mol waren genomen.
Vorig jaar ook geen enkele hint inde montage.
Die maakte zelf met dr hand een gebaar toch?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:35 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Met Inge Ipenburg was er wel iets met die beginfoto... maar dat valt niet echt onder de montage neem ik aan..
Ohja! Dat valt toch ook onder montage?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:34 schreef themole het volgende:
[..]
De nummers van de vragen tijdens de aflevering ofzo.
Ja bij elke foto 1 letter met gebarentaal, en dat kwam dan neer op: Inge is de mol ofzo.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:35 schreef amaranta het volgende:
[..]
Die maakte zelf met dr hand een gebaar toch?
Weet ik niet zeker, volgensmij stond het online.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:40 schreef amaranta het volgende:
Maar zonder dat ik de theorie van vorig jaar te kort wil doen, is die bevestigd door de programmamakers of was het gewoon toeval???
Die was zo vernuftig dat dat geen toeval meer kon zijn.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:40 schreef amaranta het volgende:
Maar zonder dat ik de theorie van vorig jaar te kort wil doen, is die bevestigd door de programmamakers of was het gewoon toeval???
In een van de eerste seizoenen zag je de mol abseilen in de leader geloof ik, en elke week zat hij een stuk lager.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Er zijn toch wel eens hints in de montage geweest?
Nope, dat lijkt me onmogelijk. Daar gaat nogal wat voorbereiding inzitten, me dunkt.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:19 schreef Gnieperd het volgende:
Art zegt op een gegeven moment: "Maar toch, is één van jullie vanaf vandaag, de mol"
Betekent dit dat de mol pas op die dag te horen heeft gekregen dat hij/zij de mol is?
Volgens mij 2 jaar geleden ook pas dat de mol het vanaf dag 1 pas wist.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:20 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Nope, dat lijkt me onmogelijk. Daar gaat nogal wat voorbereiding inzitten, me dunkt.
Als dat zo was hadden ze er wel wat meer aandacht aan besteed. Het is de 1e dag, dus de 1e dag van de mol in actie, niet te ver doordenken.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:19 schreef Gnieperd het volgende:
Art zegt op een gegeven moment: "Maar toch, is één van jullie vanaf vandaag, de mol"
Betekent dit dat de mol pas op die dag te horen heeft gekregen dat hij/zij de mol is?
Ooh hmm, naja, maakt verder niet uit. Lijkt me wel lastig om dan ineens die rol aan te nemen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:21 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Volgens mij 2 jaar geleden ook pas dat de mol het vanaf dag 1 pas wist.
Klopt, Nico was dat.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
In een van de eerste seizoenen zag je de mol abseilen in de leader geloof ik, en elke week zat hij een stuk lager.
Nee, want alle fotos waren vanuit het vliegtuig gemaakt.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:09 schreef Aangenaam het volgende:
In mn vorige post had ik het over Tims ontmoeting met Marion, maar dat was dus blijkbaar Marit. My bad.
Wat me wel opviel aan de foto van Tim, is dat er in het midden op zijn foto iets te zien is. Zou dit het vliegtuig kunnen zijn?
[ afbeelding ]
Is dat ergens bevestigd?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:13 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee, want alle fotos waren vanuit het vliegtuig gemaakt.
Ik denk het eigenlijk niet. Het is sowieso niet dezelfde foto van het vliegtuig die helemaal in het begin in de handen van de mol werd getoond.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:09 schreef Aangenaam het volgende:
In mn vorige post had ik het over Tims ontmoeting met Marion, maar dat was dus blijkbaar Marit. My bad.
Wat me wel opviel aan de foto van Tim, is dat er in het midden op zijn foto iets te zien is. Zou dit het vliegtuig kunnen zijn?
[ afbeelding ]
Nee, maar de foto van Anne Marie 'pastte' precies toen ze bij het vliegtuig stond. Dus ik denk dat alle foto's wel bij het vliegtuig zijn gemaakt.quote:
Inderdaad. En iedereen moest uiteindelijk daar uitkomen, dus de foto's moesten ofwel naar het vliegtuig toe gemaakt zijn of van het vliegtuig af (alle windrichtingen op).quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:19 schreef June. het volgende:
[..]
Nee, maar de foto van Anne Marie 'pastte' precies toen ze bij het vliegtuig stond. Dus ik denk dat alle foto's wel bij het vliegtuig zijn gemaakt.
Liesbeth zegt dat haar foto precies klopt als ze op het strand staat.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:19 schreef June. het volgende:
[..]
Nee, maar de foto van Anne Marie 'pastte' precies toen ze bij het vliegtuig stond. Dus ik denk dat alle foto's wel bij het vliegtuig zijn gemaakt.
Liesbeth keek vooral uit op de oceaan. Ik kan me zo voorstellen dat het beeld op de foto ook zou kloppen als je wat verder van de kustlijn afstaat en vanaf daar dezelfde richting op kijkt.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:21 schreef Aangenaam het volgende:
[..]
Liesbeth zegt dat haar foto precies klopt als ze op het strand staat.
@Dakpan90 De mol kreeg 2 foto's. 1 van het vliegtuig close up, en een andere foto daarachter die verder niet zichtbaar was. Ook word er geloof ik bij de test aan het einde gevraagd of de mol het vliegtuig op zn foto had.
enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 93% gewijzigd door ZwartmetSuiker op 06-01-2012 19:37:15 ]In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:42 schreef tochweerhenk het volgende:
[ afbeelding ]
Die is vel vet eigenlijk.
Ik kon de printscreen niet zo snel meer terugvinden in de topicsquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:46 schreef tochweerhenk het volgende:
In de eerste minuten van de aflevering zijn flitsen te zien. In een van deze flitsen is een pagina met de tekst MOL XII. In de rechter bovenhoek een foto te zien. Het is niet goed te zien of het gaat om presentator Art Rooijakkers of een van de kandidaten.
Mijn print screen toch?
Valt iedereen op, zal wel niets zijnquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:42 schreef tochweerhenk het volgende:
[ afbeelding ]
Die is vel vet eigenlijk.
Ik snap niet hoe mensen hier iemand in kunnen zien, kan iemand mij uitleggen waar jullie die mysterieuze persoon zien?quote:
Hij is niet groterquote:
Als je het filmpje bekijkt zie je een fictieve tweet van het twitterkanaal @IkBenDeMolquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:49 schreef Gnieperd het volgende:
[ afbeelding ]
Wat staat er helemaal onderaan? Onder "ikbendemol"
Ik bedoel het omcirkelde, heeft iemand een computer met een goed genoeg beeldscherm om het te lezen?:Pquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:50 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Hij is niet groter?
[..]
Als je het filmpje bekijkt zie je een fictieve tweet van het twitterkanaal @IkBenDeMol
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:50 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Hij is niet groter?
[..]
Als je het filmpje bekijkt zie je een fictieve tweet van het twitterkanaal @IkBenDeMol
Tja inderdaad!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:54 schreef EllaN het volgende:
Is de Tivoli - Dio hint niet meegenomen? Ik vond die wel mooi gevonden door.. Iemand.
ALS HOEVEE lijkt het op.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:52 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Ik bedoel het omcirkelde, heeft iemand een computer met een goed genoeg beeldscherm om het te lezen?:P
[ afbeelding ]
Hier probeert hij ons duidelijk op het verkeerde been te zetten, als er al een getal met voorbedacht redenen zijn bedacht kunnen deze niet in de rekensom bijvoorbeeld worden meegenomen, omdat dit recente cijfers zijn. Geen hint dus denk ik.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:57 schreef Gnieperd het volgende:
De Mol @IkBenDeMol
2.136.000 kijkers, al meer dan 50.000 views op Uitzending gemist en gisteren 130.000 bezoekers op de site. Maar wie heeft me ontdekt?
Ik dacht ook zoiets.quote:
Dat dacht ik ook, maar ik postte hem toch maar omdat ik hem nog niet voorbij had zien komenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:58 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Hier probeert hij ons duidelijk op het verkeerde been te zetten, als er al een getal met voorbedacht redenen zijn bedacht kunnen deze niet in de rekensom bijvoorbeeld worden meegenomen, omdat dit recente cijfers zijn. Geen hint dus denk ik.
Maargoed daar kun je weinig mee.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:58 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Ik dacht ook zoiets.
Hoevee of hoewee ofzo
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:01 schreef tochweerhenk het volgende:
Wat was de muzikale aanwijzing van de roodshow eigenlijk?
Bedankt.quote:
Je loopt een jaar achter.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:03 schreef liesje1979 het volgende:
Als hoeveelste loop ik zometeen het verlaten ziekenhuis in? Ik hoor het graag!
Tivoli wees na korte tijd op meerdere mensen en iets duidelijks kon ik er niet uithalen, dus ik heb deze theorie achterwege gelatenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:54 schreef EllaN het volgende:
Is de Tivoli - Dio hint niet meegenomen? Ik vond die wel mooi gevonden door.. Iemand.
quote:@WilliamSpaaij William Spaaij
Belofte maakt schuld! Hier het antwoord: Ik heb daadwerkelijk een joker gevonden op de brug! #WIDM
3 uur geleden via web
Waar komt dat screenshot ineens vandaan?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat weet ik maar iemand vroeg wat er stond.
[ afbeelding ]
Van de mol.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:09 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Waar komt dat screenshot ineens vandaan?
Dat was ikquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat weet ik maar iemand vroeg wat er stond.
[ afbeelding ]
Net gemaakt, hoezo?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:09 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Waar komt dat screenshot ineens vandaan?
Ja ik zag alleen die halve, vandaar.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:10 schreef MrManiak het volgende:
Gewoon, screencapture van Uitzending Gemist. De gehele zin wordt daar gewoon getikt.
Hoe vind je dat op google maps precies?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:12 schreef Gnieperd het volgende:
De olympische cirkels theorie kan ook wel weg, ik zoom in op google maps op het vliegtuig en ik zie heel lichtelijk die cirkels daar ook. Ik kan het niet precies zien omdat ze niet heel ver inzoomen maar het lijkt er wel op
Op live.avro.nl bij opdrachten zie je een soort google maps met waar de opdrachten zijn waarop je kan inzoomen. Daarop kan je minderver inzoomen dan op de originele google maps dus je zet die vensters naast elkaar en je zoomt inquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:13 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Hoe vind je dat op google maps precies?
Je staat er!quote:
In de linker bovenhoek van de pagina lijkt een gezicht te zitten.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:24 schreef Gnieperd het volgende:
Maar waar in dat plaatje zien jullie die persoon nou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |