Nee want nieuwe ssd voor in laptop.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:39 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Stel prioriteiten, gewoon laten wachten.
Dioquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat was mijn eerste indruk tijdens de opdracht. Maar zoeken en niets kunnen vinden... en met wie werkte Marion ook alweer samen tijdens die opdracht?
Die was ook niet echt serieus bezig.quote:
Logisch, ik zou ook geen boete willen riskeren, volgens mij hebben ze allemaal een behoorlijk strikt geheimhoudingscontract. En als deelnemer weet je toch meer.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:39 schreef themole het volgende:
Ze durft haar vermoeden niet uit te spreken.
Hoe letterlijk zouden we dit stuk uit het moldagboek moeten nemen dan?quote:
quote:Nee, ik was niet alleen, want ik had Marion.
Ik was net te laat om het nummer zo'n app te scannenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:42 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Klonk jaren 60 ofzo. Titel is me even ontschoten
quote:we had a love a love a love you don't find every day
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Ook heb ik eerder al eens ergens de groepsfoto gepost, waarbij Anne Marie de enige is die dr handen niet langs haar lichaam heeft. Ik vind het een beetje te obvious though.
Tim heeft vrijstelling dus Frits. Dat zou jammer zijn.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:45 schreef Steve het volgende:
[..]
Doet me meteen aan Tim en Frits denken..
Dio had het toch over een speciale band? Ohnee dat was Frits, bij de executie!quote:
Righteous Brothersquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:45 schreef DeTolk het volgende:
You've Lost That Lovin' Feeling
~ Righteous Brothers
quote:De Righteous Brothers was een muzikaal duo dat bestond uit Bill Medley en Bobby Hatfield. Het hoogtepunt van hun populariteit situeerde zich in de jaren tussen 1963 en 1975. In 1990 scoorden ze nog een nummer 1 hit met het opnieuw uitgebrachte Unchained Melody.
De eerste hit van de Righteous Brothers was You've Lost That Lovin' Feelin' uit 1965 (opnieuw uitgebracht in 1988). Andere hits waren Unchained Melody (1965), Ebb Tide (1965), (You're My) Soul and Inspiration (uit 1966) (deze vier hits waren Phil Spector-producties) en Rock and Roll Heaven (1974).
Op 10 maart 2003 werden ze opgenomen in de Rock and Roll Hall of Fame. Bobby Hatfield overleed op 5 november 2003. Hij werd dood aangetroffen in een hotel in Western Michigan, een half uur voor een optreden van de Righteous Brothers.
Hij stuurde AM naar de vrijstellingen maar die liep ergens anders naar toequote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:37 schreef SwiffMeister het volgende:
Ik verdenk Frits.
Hij deed best vaag tijdens het zoeken naar het vliegtuig, pakte op de gletsjer direct het initiatief waardoor hij zelf overbleef om naar de plek met de vrijstellingen te kunnen lopen. Zodat er dus minder geld gevonden zou worden.
Daarbij streed hij als een dolle op de brug, terwijl hij 1500 euro in de pot had kunnen brengen door zich af te laten schieten.
Buiten dat was hij snel vriendjes met Tim en heeft als enige in het spel nu al een kameraad. Voor een mol belangrijk omdat je op die manier goed het overzicht kunt houden wat er speelt in de groep en je dus goed kunt peilen of je verdacht word of niet.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:37 schreef SwiffMeister het volgende:
Ik verdenk Frits.
Hij deed best vaag tijdens het zoeken naar het vliegtuig, pakte op de gletsjer direct het initiatief waardoor hij zelf overbleef om naar de plek met de vrijstellingen te kunnen lopen. Zodat er dus minder geld gevonden zou worden.
Daarbij streed hij als een dolle op de brug, terwijl hij 1500 euro in de pot had kunnen brengen door zich af te laten schieten.
Buiten dat was hij snel vriendjes met Tim en heeft als enige in het spel nu al een kameraad. Voor een mol belangrijk omdat je op die manier goed het overzicht kunt houden wat er speelt in de groep en je dus goed kunt peilen of je verdacht word of niet.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:45 schreef Steve het volgende:
[..]
Doet me meteen aan Tim en Frits denken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |