Klopt. De deelnemers dachten al dat ze niet 3 uur aan het lopen waren.quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:44 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Trouwens, de klop srpong toch ineens van 2:55 naar 1:55?
Yup, dat zag ik ook.quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:44 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Trouwens, de klop srpong toch ineens van 2:55 naar 1:55?
Die snap ik even niet?quote:
Heeft wel een punt, schrijfstijl van Dio zal wel iets zijn van "Ewaa G ik dit dagbukkie sgrijfe. Ik denk mollo is echt tantoe djoeke bij die eksekusie, maar da was nie zo. Ik denk da Annemarie die mollo is. Nie doorvetelle hoor, ma se heb wel een strak kontje"quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:42 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Kan Dio niet zijn, is goed nederlands
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan is Liesbeth Staats de Mol want die heeft 2 vandaag gepresenteerd maar zo makkelijk zal het wel niet zijn.quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:43 schreef Ongedierte het volgende:
Hoe heette deze aflevering? De Eerste Twee uur toch? Dat is erg raar, want de eerste opdracht duurde drie uur, en de aflevering zelf duurt ook geen twee uur. We moeten rekenen houden met de titels, zou best een hint/anagram in kunnen zitten
quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Iets met het tijdsverschil? Is precies 1 uur.
Klok: -1.twitter:IkBenDeMol twitterde op donderdag 05-01-2012 om 12:37:01Temperatuur: -10. Kandidaten: 9. Mol: 1. Klok: -1. Ik heb er zin in. Jullie? Ned. 1, 20:30 uur. #widm reageer retweet
Ja, ik geloof dat iemand iets pakte waardoor de klok één uur opschoof? Not sure thoughquote:Op donderdag 5 januari 2012 21:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Klopt. De deelnemers dachten al dat ze niet 3 uur aan het lopen waren.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:45 schreef DrNick het volgende:
[..]
Heeft wel een punt, schrijfstijl van Dio zal wel iets zijn van "Ewaa G ik dit dagbukkie sgrijfe. Ik denk mollo is echt tantoe djoeke bij die eksekusie, maar da was nie zo. Ik denk da Annemarie die mollo is. Nie doorvetelle hoor, ma se heb wel een strak kontje"Je spoiler geeft aan wat ik denk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/
quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Klopt. De deelnemers dachten al dat ze niet 3 uur aan het lopen waren.
Zie je wel. Dat is toch raar.quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:45 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Yup, dat zag ik ook.
Ik vind het wel knap dat jullie nu al die namen van die mensen kunnen onthouden!
quote:
Ik heb ff teruggespoeld en Art zegt inderdaad 9 kandidaten op zoek naar de mol. Klopt dus. Mijn gehoor is niet al te best dus.quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:40 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Klopt toch ook. 9 mensen en de mol maakt 10.
Ja maar dan nog.quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]Klok: -1.twitter:IkBenDeMol twitterde op donderdag 05-01-2012 om 12:37:01Temperatuur: -10. Kandidaten: 9. Mol: 1. Klok: -1. Ik heb er zin in. Jullie? Ned. 1, 20:30 uur. #widm reageer retweet
quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]Klok: -1.twitter:IkBenDeMol twitterde op donderdag 05-01-2012 om 12:37:01Temperatuur: -10. Kandidaten: 9. Mol: 1. Klok: -1. Ik heb er zin in. Jullie? Ned. 1, 20:30 uur. #widm reageer retweet
quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:45 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Yup, dat zag ik ook.
Ik vind het wel knap dat jullie nu al die namen van die mensen kunnen onthouden!
Dat kan zo zijn, maar dat de klok sprong is zowel een aanwijzing, als een verwijzing naar de titel. De titel klopt dus wel, maar... Waarom loog Art en sprong de klok?quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:46 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Dan is Liesbeth Staats de Mol want die heeft 2 vandaag gepresenteerd maar zo makkelijk zal het wel niet zijn.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:46 schreef KrentebolHooft het volgende:
Ik snap ook niet hoe jullie aan het dagboek van de mol afleiden dat het een vrouw zou zijn?
Whahatwitter:IkBenDeMol twitterde op donderdag 05-01-2012 om 21:47:23-500 ¤ en alle servers overbelast. Voor mij is #widm nu al een succes. reageer retweet
Die hoeft alleen maar mooi te wezen. Ik dacht, mooi, twee leuke vrouwen, is er nu nog maar 1 overquote:Op donderdag 5 januari 2012 21:47 schreef tochweerhenk het volgende:
Hadewych was wel erg stil deze aflevering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |