Of gewoon achterlijkheid.quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:38 schreef tochweerhenk het volgende:
Wel goed gedaan van Dio, gewoon met William meelopen. Zou een puike mol actie zijn.
Geloof ik niet.quote:
Frits wist dat erg makkelijk te vinden.quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:39 schreef Ongedierte het volgende:
Dat is wel een goed onderbouwde theorie, de vrijstellingen moesten inderdaad gevonden worden.
Negen mensen en de molquote:Op donderdag 5 januari 2012 21:39 schreef ChatGirl het volgende:
Geen zin om terug te lezen, maar Art zei toch ook dat er maar 9 mensen aan het spel meededen? Of heb ik een selectief gehoor?
Waarom zou Frits geen mol kunnen zijn?quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:39 schreef golfer het volgende:
Frits is leuk om er in te houden maar geen mol
Dio is te dom en William was te obvious.
Ik ga voor de Staatse.
Dat inderdaad.quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:40 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Frits wist dat erg makkelijk te vinden.
Klopt toch ook. 9 mensen en de mol maakt 10.quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:39 schreef ChatGirl het volgende:
Geen zin om terug te lezen, maar Art zei toch ook dat er maar 9 mensen aan het spel meededen? Of heb ik een selectief gehoor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor, het is heel goed mogelijk dat de organisatie van Wie is de Mol een alternatief bruggenspel klaar had liggen voor het geval de vrijstellingen niet gevonden zouden worden op de gletsjer.quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:39 schreef Ongedierte het volgende:
Dat is wel een goed onderbouwde theorie, de vrijstellingen moesten inderdaad gevonden worden.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:40 schreef DaMart het volgende:
Dagboek van de Mol:Het is dus een vrouw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |