ik vertrouw die Wiiliam voor geen meterquote:Op donderdag 5 januari 2012 21:34 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wat deed William trouwens verneukt bij die brugopdracht
topic 2 dus: Wie is de Mol 2012 #2 - Wees op tijd...quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:34 schreef roos85 het volgende:
[..]
Volgens mij in topic 4..
help wel even zoeken
Ik vind hem irritant.quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:35 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
ik vertrouw die Wiiliam voor geen meter![]()
Zo een zit er elk jaar wel bij... Dat je denkt.. zo dom is onmogelijk..quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:34 schreef golfer het volgende:
Matige eerste aflevering.
Zo dom als die Dio zich voordoet kan ie toch niet zijn, of toch wel?
Eigenlijk vind ik hem wel de mol... tijdens die eerste opdracht probeerde hij Annemarie ook al af te leiden door haar naar een paal te lokken waar geld op zou hebben gelegen... maar dat ligt er ook wel weer te dik bovenop, als hij de mol isquote:Op donderdag 5 januari 2012 21:34 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wat deed William trouwens verneukt bij die brugopdracht
Frits is leukquote:Op donderdag 5 januari 2012 21:36 schreef Kidney_bean01 het volgende:
hmmm... vind tot nu toe Wie is de mol niet zo leuk... geen leuke kandidaten? Het land is wel mooi, maar het gaat ook een beetje traag?
Is een beetje een vooroordeel denk ik.quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:34 schreef golfer het volgende:
Matige eerste aflevering.
Zo dom als die Dio zich voordoet kan ie toch niet zijn, of toch wel?
Scherpquote:Op donderdag 5 januari 2012 21:36 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Anne-Marie begon trouwens 2 keer over graven, waarvan 1 keer: "Ohnee, ik mag niet graven". Later werd gezegd dat er veel daglicht was en dat de Mol dan niet kan opereren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |