SPOILER: exitplaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door Tha_Erik op 05-01-2012 21:53:07 ]Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Dat is wel een bekende plek in IJsland.quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:31 schreef Karina het volgende:
Beetje matige aflevering, jammer.
Oh die waterval
Waar vind ik die?quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:31 schreef roos85 het volgende:
Erik, wil jij ajb de kandidaatfoto's in de OP zetten?![]()
Oh, ik kende het nietquote:Op donderdag 5 januari 2012 21:32 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Dat is wel een bekende plek in IJsland.
Tja, dan kun je net zo goed zeggen dat 9 BN'ers opzoek zijn en 5 miljoen Nederlanders.. dat slaat nergens op.quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:32 schreef geindoctrineerd het volgende:
Art weet denk ik wie de mol is. In het begin werd gezegd dat 9 bekende Nederlanders op zoek gaan naar de mol. Hij is zelf ook een BNer, maar rekent zichzelf er niet in mee. Dus Art weet al wie de mol is.
Een bobsleeer?quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:32 schreef TheArt het volgende:
Dio komt een beetje over als een Afrikaan die aan de Winterspelen meedoet
cool runnings!quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:32 schreef TheArt het volgende:
Dio komt een beetje over als een Afrikaan die aan de Winterspelen meedoet
Nee, want Art was er ook echt bij, en deed niet passief mee.quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Tja, dan kun je net zo goed zeggen dat 9 BN'ers opzoek zijn en 5 miljoen Nederlanders.. dat slaat nergens op.
Als Dio eruit was geflikkerd, had je hier veel grapjes gehad dat Dio best een tijdmachine had kunnen gebruiken.quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:32 schreef truedestiny het volgende:
Ken haar toch niet. Wel beter dat Dio er nog een tijd in blijft, hij maakt het een stuk interessanter(zegt wat die denkt).
Als je nu dan de goede kiest, dan loop je minder punten mis dan dat je mol er halverwege uit vliegtquote:Op donderdag 5 januari 2012 21:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Niet zo heel goed voor mijn WIDM Prono dat degene die ik als mol had uitgekozen er meteen uitgaat.
Hoeft niet, elke wintersport die je kan noemen. Het oogt gewoon vreemd. Heeft ook met de omgeving van IJsland te maken, het oogt een beetje als comedy capers.quote:
Idd.quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:34 schreef golfer het volgende:
Matige eerste aflevering.
Zo dom als die Dio zich voordoet kan ie toch niet zijn, of toch wel?
Dioquote:Op donderdag 5 januari 2012 21:34 schreef golfer het volgende:
Zou hij een Milouskaatje doen?quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:34 schreef golfer het volgende:
ik vertrouw die Wiiliam voor geen meterquote:Op donderdag 5 januari 2012 21:34 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wat deed William trouwens verneukt bij die brugopdracht
topic 2 dus: Wie is de Mol 2012 #2 - Wees op tijd...quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:34 schreef roos85 het volgende:
[..]
Volgens mij in topic 4..
help wel even zoeken
Ik vind hem irritant.quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:35 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
ik vertrouw die Wiiliam voor geen meter![]()
Zo een zit er elk jaar wel bij... Dat je denkt.. zo dom is onmogelijk..quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:34 schreef golfer het volgende:
Eigenlijk vind ik hem wel de mol... tijdens die eerste opdracht probeerde hij Annemarie ook al af te leiden door haar naar een paal te lokken waar geld op zou hebben gelegen... maar dat ligt er ook wel weer te dik bovenop, als hij de mol isquote:Op donderdag 5 januari 2012 21:34 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wat deed William trouwens verneukt bij die brugopdracht
Frits is leukquote:Op donderdag 5 januari 2012 21:36 schreef Kidney_bean01 het volgende:
hmmm... vind tot nu toe Wie is de mol niet zo leuk... geen leuke kandidaten? Het land is wel mooi, maar het gaat ook een beetje traag?
Is een beetje een vooroordeel denk ik.quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:34 schreef golfer het volgende:
Scherpquote:Op donderdag 5 januari 2012 21:36 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Anne-Marie begon trouwens 2 keer over graven, waarvan 1 keer: "Ohnee, ik mag niet graven". Later werd gezegd dat er veel daglicht was en dat de Mol dan niet kan opereren.
Of gewoon achterlijkheid.quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:38 schreef tochweerhenk het volgende:
Wel goed gedaan van Dio, gewoon met William meelopen. Zou een puike mol actie zijn.
Geloof ik niet.quote:
Frits wist dat erg makkelijk te vinden.quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:39 schreef Ongedierte het volgende:
Dat is wel een goed onderbouwde theorie, de vrijstellingen moesten inderdaad gevonden worden.
Negen mensen en de molquote:Op donderdag 5 januari 2012 21:39 schreef ChatGirl het volgende:
Geen zin om terug te lezen, maar Art zei toch ook dat er maar 9 mensen aan het spel meededen? Of heb ik een selectief gehoor?
Waarom zou Frits geen mol kunnen zijn?quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:39 schreef golfer het volgende:
Frits is leuk om er in te houden maar geen mol
Dio is te dom en William was te obvious.
Ik ga voor de Staatse.
Dat inderdaad.quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:40 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Frits wist dat erg makkelijk te vinden.
Klopt toch ook. 9 mensen en de mol maakt 10.quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:39 schreef ChatGirl het volgende:
Geen zin om terug te lezen, maar Art zei toch ook dat er maar 9 mensen aan het spel meededen? Of heb ik een selectief gehoor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor, het is heel goed mogelijk dat de organisatie van Wie is de Mol een alternatief bruggenspel klaar had liggen voor het geval de vrijstellingen niet gevonden zouden worden op de gletsjer.quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:39 schreef Ongedierte het volgende:
Dat is wel een goed onderbouwde theorie, de vrijstellingen moesten inderdaad gevonden worden.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:40 schreef DaMart het volgende:
Dagboek van de Mol:Het is dus een vrouw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |