Waarom zou Frits geen mol kunnen zijn?quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:39 schreef golfer het volgende:
Frits is leuk om er in te houden maar geen mol
Dio is te dom en William was te obvious.
Ik ga voor de Staatse.
Dat inderdaad.quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:40 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Frits wist dat erg makkelijk te vinden.
Klopt toch ook. 9 mensen en de mol maakt 10.quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:39 schreef ChatGirl het volgende:
Geen zin om terug te lezen, maar Art zei toch ook dat er maar 9 mensen aan het spel meededen? Of heb ik een selectief gehoor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor, het is heel goed mogelijk dat de organisatie van Wie is de Mol een alternatief bruggenspel klaar had liggen voor het geval de vrijstellingen niet gevonden zouden worden op de gletsjer.quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:39 schreef Ongedierte het volgende:
Dat is wel een goed onderbouwde theorie, de vrijstellingen moesten inderdaad gevonden worden.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:40 schreef DaMart het volgende:
Dagboek van de Mol:Het is dus een vrouw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat maakt Tim dan weer verdacht bij de eerste opdracht, want hij was wel heel fanatiek bezig om iedereen te halen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:40 schreef Soltd het volgende:
Ik denk.............
Als ik de mol was had ik er op gerekend dat bij de 1e opdracht sowieso niet iedereen er op tijd zou zijn. Om minder verdacht te zijn zou ik daarom er wel optijd aanwezig zijn.
Ook vond ik Maarten z'n voorkennis van de -500 vreemd...
Dagboek van de Mol:Kan Dio niet zijn, is goed nederlandsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn Signature is Signature.
Dagboek van de Mol:Wie is er allemaal in contact geweest met Marion?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:42 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Kan Dio niet zijn, is goed nederlands
Denk ik ook.quote:
Echt zo zielig.quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:42 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Lijkt het eindelijk weer eens op de eerste seizoenen, met onbekende Nederlanders. Dan ga je onbevooroordeeld er in en leer je de mensen en hun karakters vanzelf 'kennen'.quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:39 schreef Tegan het volgende:
Ik vind het eigenlijk minder nu ik gewoon niemand van de kandidaten ken.
Wees op tijd.quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:43 schreef Ongedierte het volgende:
Hoe heette deze aflevering? De Eerste Twee uur toch? Dat is erg raar, want de eerste opdracht duurde drie uur, en de aflevering zelf duurt ook geen twee uur. We moeten rekenen houden met de titels, zou best een hint/anagram in kunnen zitten
dankjequote:Op donderdag 5 januari 2012 21:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou de OP heeft icoontjes en in de spoiler ook de exitplaatjes van iedereen dus dan kan het elke week geupdate worden.
Nee, dat is niet zo verschillend. Er vallen wat andere dingetjes op.quote:
Best wel grappig dat de aflevering 3 minuten te laat begon danquote:
Dat dacht ik ookquote:Op donderdag 5 januari 2012 21:42 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |