Net als in horror films...niggah's always die first....quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:51 schreef iBenny het volgende:
Ik hoop dat hij er lang in blijft.. lijkt me wel lachen
quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:51 schreef Mestras het volgende:
Ik stond een paar dagen geleden op de fiets naast Anne-Marie. Stoplicht ging op groen, meisje achter haar schreeuwde TRINGG TRINGGG! En die Anne-Marie vervolgens: heee schat geen paniek ik sla hier af hooor!
twitter:Elbrich_ twitterde op donderdag 05-01-2012 om 20:38:40Zoon had bij 'Wii is de Mol' kijken een heel ander beeld en is nu boos naar bed. LOL reageer retweet
Ja. Erg nep.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:50 schreef Duderinnetje het volgende: Ik vind het een beetje gemaakt en geacteerd overkomen. Jullie ook? Beetjevreemd?
![]()
Hij is juist een geweldige praterquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Maarten van der Weijden vind ik echt een ontzettend vervelende stem en manier van praten hebben. Echt ontzettend vervelend.
Maar het is een eindbaas, dus doe maar stilquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Maarten van der Weijden vind ik echt een ontzettend vervelende stem en manier van praten hebben. Echt ontzettend vervelend.
Zo praat de Grote Vriendelijke Reusquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:53 schreef Tha_Erik het volgende:
als je daar alleen bent maakt het toch niet uitquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:53 schreef Karina het volgende:
Waar zou de wc zijn? Als ik drie uur heb gelopen moet ik echt wel even plassen
Niet haten op Maartenquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou wat sloofde die zich uit vorig jaar om op de mol te lijken. Hij wist het op een gegeven moment zelf niet meer dacht ik. Maar nu denk ik dat hij zo deed omdat hij of al wist dat hij dit zou gaan presenteren of ambieerde dit te doenquote:
ik vind het een bazenstem!quote:
Niet haten op Maarten aubquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ja alleen, alle kandidaten om je heen...quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:54 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
als je daar alleen bent maakt het toch niet uit
Yupquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:54 schreef muzas het volgende:
Ijsland was toch ook van de efjafluklulkutfullcum vulkaan ofzo?
Je hebt zojuist je Belle and Sebastian-punten verspeeld.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Eylyessleeeskuttukutquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:54 schreef muzas het volgende:
Nou, als ik hem vervelend vind doe ik dat gewoon hoor.quote:
zolang er maar geen cameras bij zijn valt het wel mee hoorquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja alleen, alle kandidaten om je heen...
Jup, de mol van de vliegmaatschappijen ergens vorig jaar.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:54 schreef muzas het volgende:
quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:55 schreef Sound.Cloud het volgende:
Ze moeten met politici doen de volgende serie, Job en Geert een koppel
whehehequote:Op donderdag 5 januari 2012 20:55 schreef Sound.Cloud het volgende:
Met een onderhandeling? een deelnemer weg? veel geld uit de pot?quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:55 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Dus samengevat: binnenkort naar een warm land.
Tja en hier niet om de 5 minuten 15 minuten reclame..quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:55 schreef Sound.Cloud het volgende:
quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:56 schreef wolferl het volgende:
[..]
En ik vertrouw Frits niet.
Hij is mijn mol.
Geen reclame tussendoor bij de publiekequote:Op donderdag 5 januari 2012 20:56 schreef Karina het volgende:
Ik wil wijn pakken, wanneer is er reclame
Gohquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:57 schreef n0ir het volgende:
[..]
Geen reclame tussendoor bij de publieke
zou je niet zeggenquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:57 schreef n0ir het volgende:
[..]
Geen reclame tussendoor bij de publieke![]()
Dat zou geniaal zijnquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:55 schreef Sound.Cloud het volgende:
Hij hoeft geneens uit te legegn waarom ie lui is?quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:58 schreef TheVulture het volgende:
Dio zou wel een goeie mol zijn... die kan alles afkappen en chagrijnen omdat ie het koud heeft als neger
Nee, hij is mijn molquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
ik hoop dat Frits er snel uit gaat
quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:58 schreef Karina het volgende:
In films gaat ook altijd de neger als eerste dood...
Nou....de mol die daar niet leeft...Dio die daar niet zou komen... Ik ga hem in de gaten houden. Ook nu met dat lopen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:58 schreef TheVulture het volgende:
Dio zou wel een goeie mol zijn... die kan alles afkappen en chagrijnen omdat ie het koud heeft als neger
quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:59 schreef Frag_adder het volgende:
al is dio de mol niethij molt uit zichzelf zonder dat ie het door heeft
Nee hoor, mollen zijn ook zwart.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:59 schreef marcodej het volgende:
Ben ik erg racistisch als ik denk dat die neger de mol is?
Ik ookquote:
Nee, dat mag nietquote:Op donderdag 5 januari 2012 21:00 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Heeft die Hadewych nou eerder in een Wie is de mol serie gezeten?
Nee, dat is Dick Jol.quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:00 schreef Frag_adder het volgende:
een beetje mol flikkert gewoon wat kokers in zo een richel hoor (A)
En negers zijn ook onnatuurlijk, Dio is de molquote:Op donderdag 5 januari 2012 21:00 schreef Tegan het volgende:
Op IJsland komen van nature geen mollen voor![]()
![]()
.
Aka negers in de sneeuwquote:Op donderdag 5 januari 2012 21:00 schreef Tegan het volgende:
Op IJsland komen van nature geen mollen voor![]()
![]()
.
Ik dacht hetzelfde inderdaadquote:Op donderdag 5 januari 2012 21:00 schreef roos85 het volgende:
Bij dat zwarte hoopje
het stikt daar van de hoopjes![]()
en dan kan jij roepen ik had gelijk!quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:01 schreef Duderinnetje het volgende:
Zou wel leuk zijn als Art de Mol is En Pieterjan de laatste aflevering nog even de finale doet.
Ja dat zei ik ook al aantal posts terug, zelfde gedachtegang.quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:01 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
[..]
En negers zijn ook onnatuurlijk, Dio is de mol
Huh zei ik dat?
Vond ik ook! die is lekker lamquote:
Niet gezien, maar dan moet het wel waar zijn, toch!quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:02 schreef Engel-b het volgende:
[..]
Ja dat zei ik ook al aantal posts terug, zelfde gedachtegang.
topitosquote:Op donderdag 5 januari 2012 21:02 schreef muzas het volgende:
Krijg ineens een flashback naar die tiefus chipitos..
De vrijstellingen moeten onder 3 verschillende personen verdeeld wordenquote:Op donderdag 5 januari 2012 21:02 schreef Injetta het volgende:
Hoezo mocht hij die vrijstellingen niet pakken? Heb ik iets gemist?
alleen de blauwe kokers mochten niet opgeraapt worden zei art, hij had er gewoon 1 kunnen pakken dusquote:Op donderdag 5 januari 2012 21:02 schreef Injetta het volgende:
Hoezo mocht hij die vrijstellingen niet pakken? Heb ik iets gemist?
quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:03 schreef DaMart het volgende:
Frits vindt die vrijstellingen wel heel makkelijk... de mol wil die natuurlijk graag hebben.
Ja en met die stappen tellen ook alquote:Op donderdag 5 januari 2012 21:03 schreef Tegan het volgende:
In vond Dio juist zo dom overkomen met zijn 'we wisten niet eens wat de opdracht was'.
Maar zou hij ze dan niet gewoon wegkwakken?quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:03 schreef DaMart het volgende:
Frits vindt die vrijstellingen wel heel makkelijk... de mol wil die natuurlijk graag hebben.
Een per persoon ja.quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:02 schreef TheVulture het volgende:
Een vrijstelling voor de eerste 3 afleveringen? Nee toch he
Ja en?? Dan had hij ze toch nog steeds gewoon kunnen pakken en dan verdelen en er 1 zelf houden?quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:03 schreef roos85 het volgende:
[..]
De vrijstellingen moeten onder 3 verschillende personen verdeeld worden
Je mocht het zelf niet pakken. OPLETTEN!quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:04 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ja en?? Dan had hij ze toch nog steeds gewoon kunnen pakken en dan verdelen en er 1 zelf houden?
Ik snap het niet..
Nee ik ben het nietquote:
Ik moet hier lezen, tikken en dan ook nog opletten... Pfff.. ik kan niet echt multitasken geloof ik.quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:04 schreef muzas het volgende:
[..]
Je mocht het zelf niet pakken. OPLETTEN!
Ja, wat een geweldige toevoeging he???quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:05 schreef dabadbass het volgende:
Nog steeds werkt live.avro.nl niet. Wat een goed idee
hihi gaylord bedoel je.quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:05 schreef Sound.Cloud het volgende:
[..]
De lord heeft ze daar neergelegd....
Als mol weet je ze ook te liggen hèquote:Op donderdag 5 januari 2012 21:03 schreef DaMart het volgende:
er zat een briefje bij waar op stond dat hij ze niet zelf mee mocht nemen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:05 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ik moet hier lezen, tikken en dan ook nog opletten... Pfff.. ik kan niet echt multitasken geloof ik.
Ik blijf erbij dat hij ze gewoon zelf had kunnen pakken hoor....
ik ook, ze mochten de kokers niet pakken, vrijstellingen zijn geen kokersquote:Op donderdag 5 januari 2012 21:05 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ik moet hier lezen, tikken en dan ook nog opletten... Pfff.. ik kan niet echt multitasken geloof ik.
Ik blijf erbij dat hij ze gewoon zelf had kunnen pakken hoor....
quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:07 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Dus je hebt een -500, een 0 en een 500. En Marit pakt ze alle 3. Dus 0 euro en ze lijkt goed bezig..
je zou sowieso moeten kunnen zien of er iets of niets in zit jaquote:Op donderdag 5 januari 2012 21:07 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Dus je hebt een -500, een 0 en een 500. En Marit pakt ze alle 3. Dus 0 euro en ze lijkt goed bezig..
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 5 januari 2012 21:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Als mol weet je ze ook te liggen hèmisschien wou ie daarom als laatste
quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:08 schreef Ambrosius het volgende:
Puur op gevoel ga ik voor Frits als mol.
Troll....quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:08 schreef n0ir het volgende:
Marit kan bijna niet inhouden hoe blij ze is, sowieso mijn mol deze aflevering!!
Dat kon je zien omdat die coordinaten super precies warenquote:Op donderdag 5 januari 2012 21:08 schreef Injetta het volgende:
He??
Dus Maarten had gelijk met zijn negatieve kokers.....
Hoe had je nou kunnen weten welke koker ze hadden moeten pakken??
Maarten is de Mol... dus..![]()
Zal tijdens de uitleg vast wel genoemd zijn, alleen niet uitgezondenquote:Op donderdag 5 januari 2012 21:08 schreef amaranta het volgende:
Wie heeft gezegd dat er -500 in kan zitten?
Dat is wel toepasselijk in Ijsland.. met die banken daar.quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Zou leuk zijn als ze nu moesten kamperen en dingen moesten kopen om de nacht door te komen.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:09 schreef Bastiefcg het volgende:
Haha Maartende man van de originaliteit
hij is nu al -500 euro kwijtquote:Op donderdag 5 januari 2012 21:10 schreef marcodej het volgende:
Maarten als penningmeester omdat hij een financiële baan heeft en wiskundige is. Zo lastig is dat taakje toch niet?
icesave had hem moeten hebben!quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:10 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
icesave had hem moeten hebben!
quote:
Klinkt goed.quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:11 schreef Injetta het volgende:
Zal wat zijn. Win je Wie is de Mol, moet je geld storten aan de AVro....
Frits houdt wel van het donkere mollengangetje van Timquote:Op donderdag 5 januari 2012 21:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Beetje een schwül sfeertje bij Frits & Tim.
Die heeft vast graag stokbrood in de ovenquote:Op donderdag 5 januari 2012 21:11 schreef TheVulture het volgende:
Frits schuift hem er graag in geloof ik
Het is ook wel koud in Ijsland he, lekker bij elkaar liggenquote:Op donderdag 5 januari 2012 21:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Beetje een schwül sfeertje bij Frits & Tim.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |